Läs vad 110 Läs vad Nicole Åman

• 2020-07-21
    Allt funkade mycket bra! Ansvaret delades på två eftersom Nicole gick på föräldraledighet. Båda levde upp till förväntningarna.
    Eva Regina F
    • 38.0 m²
    • Norr Mälarstrand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
  • 2020-06-28
    Jag köpte en lägenhet på Kungsklippan 12 med hjälp av henne! En jätte trevlig person. Smidigt process hela vägen utan problem.

Hälsningar, Mehdi Bakhshian
    Mehdi B
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Kungsholmstorg
  • 2020-05-26
    Vi har sålt 2 r o k Kristinebergsstrand
    Nicole är service minded och vi upplever henne som kunnig och kompetent. Vi har haft bra diskussioner om marknaden, prisläge och efterfrågan. Nicole har gjort sitt bästa för både oss som säljare och som köpare. Väl balanserad och förtroendeingivande. Nicole har levt upp till våra förväntningar.
    Tiina O
    • 55.0 m²
    • Kristineberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
  • 2020-05-26
    Det fungerade bra med Nicole. Vi fick bra och snabba svar på våra frågor och hela affären flöt smidigt.
    Susanne P
    • 38.0 m²
    • Fredhäll
  • 2020-05-23
    Nicole is a diligent realtor who genuinely listens to your needs and works tirelessly to meet them. I highly recommend her!
    Mark W
    • 31.0 m²
    • Kungsholmstorg
    Thanks for your recommendation Mark! Was a pleasure to help you :)

• 2020-05-12
    Nicole hjälpte oss att sälja vår 2:a på Kungsholmen i april. Hon sålde även vår förra lägenhet och det var en självklarhet för oss att välja just henne för även denna försäljning. Alltid full av härlig positiv energi och med båda fötterna på jorden anpassade hon sig till corona-krisen och körde en snabb värdering via FaceTime för att sedan snabbt få upp lägenheten på Hemnet och köra visningar. Vi hade låga förväntningar på säljpris just på grund av corona, men Nicole överträffade sig själv och fick igång en spännande budgivning som nådde upp till priset hon hade värderat lägenheten till. Kommer definitivt ta hjälp av henne i framtida försäljningar också!
    Lisa-marie F
    • 55.0 m²
    • Fridhemsplan
    Åh tack Lisa (och Johan) för att ni tagit er tiden att skriva den här långa rekommendationen! Blir så himla glad! Hoppas att ni hittar något på Kungsholmen igen så att jag kan hjälpa er vidare även nästa gång. Vi hörs och ses! Ta hand om er och varmt lycka till med bröllopet. Kram!

• 2020-05-09
    Jag är själv mäklare till ett konkurrerande bolag och har nu köpt bostad av Nicole. Jag är väldigt kritisk som person och jag kan säga att Nicole är en riktig stjärna på det hon gör.
    Hon är väldigt närvarande vad gäller den enskilda affären och extremt engagerad, vilket är unikt att man inte bara ser den som ett höstrå i stacken av alla affärer.

Som spekulant känner man förtroende för Nicole och hon är väl tillgänglig, kunnig, kreativ, kommunikativ och rent ut sagt PROFFSIG.

Om jag inte väljer en mäklarkollega nästa gång när jag ska sälja så skulle jag alla dagar i veckan kunna anlita Nicole. Keep up the good work 👊🏻
    Jimi B
    • 32.0 m²
    • Kristineberg
    Tack för din magiska rekommendation Jimi! Hoppas renoveringen går bra. Vi håller dialogen framöver! ;)

• 2020-05-07
    Sålt en liten tvåa på Kungsholmen med hjälp av Nicole och är supernöjd. Det blev en väldigt snabb affär från fotografering till försäljning och allt har skötts på ett lugnt och proffsigt sätt från Nicole ändå sen första kontakt vilket passat mig mycket bra. Det resulterade i en lyckad försäljning med ett slutpris en bra bit över förväntan - trots rådande coronaosäkerhet.
    Christian E
    • 37.0 m²
    • Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Åh tack för din rekommendation Christian, så glad jag blir! Vi hörs vidare!

• 2020-04-28
    Vi har köpt en lägenhet på 27kvm på Drottningsholmsvägen 72. Nicole har varit mycket professionell under hela köpprocessen. Vi är mycket nöjda med all support vi fått i denna affär och återkommer gärna i framtiden när vi har andra objekt vi vill köpa.
    Martin E
    • 1:a
    • 27.0 m²
    • Kungsholmen/Thorildsplan
    Tack för att du tagit dig tiden att skriva en rekommendation om mig Martin. Ser fram emot fortsatt kontakt med er framöver!

• 2020-04-04
    Försäljning lägenhet

Positivt, engagerat och professionellt!
    Hanterade en svår situation var empatisk och såg möjligheterna.
    Tore P
    • 32.0 m²
    • Kungsholmen/kristineberg
    Tack Tore för att ni tagit er tiden och skrivit en rekommendation om mig! Uppskattar det verkligen :) vi hörs vidare!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte