Nicole Åman
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 54 kunder tycker om Nicole Åman

• Fanny E sålde sin bostad med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-12-17

Sålt etta på Kungsholmen. Mycket nöjd med allt arbete. Professionellt och pålitlig. Kunnig och vet vad hon gör. Läs mer
    2018-12-20 Nicole Å svarar Fanny E
    Tack för att du rekommenderar mig Fanny! Blir SÅ himla glad. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År så ses vi efter årsskiftet! Kram
  • Niklas H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-25

Nicole har hjälpt oss mycket i en lång process där vi bland annat väntat på att få ett bygglov godkänt men ändå behövt starta igång försäljningsprocessen långt före själva försäljningen. Under hela den här tiden som spänner över ett år har Nicole kontinuerligt hållit sig själv uppdaterad med hur vi ligger till med byggnationen, samtidigt som hon uppdaterat oss om hur läget är i en osäker marknad.

När vi väl hade fått ett datum att jobba efter har Nicole jobbat intensivt med att hitta rätt intressenter till vår bostad då vi behövt en tillträdestid långt fram i tiden. Nicole är oerhört professionell, hon är tydlig i sin kommunikation vilket sätter rätt förväntningar både för säljare och köpare samt att hon är hjälpsam och engagerad så att du hela tiden känner dig trygg och informerad under hela försäljningsprocessen.

Fantastisk mäklare som vi verkligen kan rekommendera både till säljare och köpare.

Mvh,
    Niklas & Elin Läs mer
    2018-11-26 Nicole Å svarar Niklas H
    Å vilken fin rekommendation ni tagit er tid för att skriva. Det gläder mig verkligen! Tack tack tack! Och vi hörs vidare fram till tillträdet.
  • Jacob K skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-21

Nicole är supertrevlig och professionell! Hon hjälpte mig med köpet av min första lägenhet och besvarade alla frågor som jag hade i och med det. Affären kändes trygg och det har inte varit några oklarheter. :-)

Rekommenderas! Läs mer
    2018-11-23 Nicole Å svarar Jacob K
    Tack Jacob för dina varmaste rekommendationer! Ser fram emot att träffas på tillträdet och ett fortsatt samarbete därefter. Önskar dig en trevlig helg!
  • Shahbaz H
    Shahbaz H sålde sin bostad med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-19

Sålde en 1,5a på 42 kvm med Nicole. Jag och Nicole kom i kontakt med varandra genom en visning som hon höll i där hon gav ett väldigt gott intryck. Sedan dess så har vi haft sporadisk kontakt i drygt 1,5 år med korta avstämningar.

Nu när det var dags för mig att leta nytt på en marknad som inte är som den har varit så ville jag först sälja min lägenhet innan jag köpte nytt. Träffade ett flertal mäklare men valet föll på Nicole fastän hon inte var den billigaste. Hon hade helt enkelt gjort bäst intryck. Nicole har ett lugn som jag gillar och är inte för pushig.

Nicole har under hela processen varit tillgänglig, hon har kontinuerligt uppdaterat mig och fått mig att känna mig trygg med att saker och ting går framåt fastän budgivningen initialt gick segt.

Efter att jag har sålt och hennes uppdrag tog slut så har hon på eget initiativ varit väldigt hjälpsam när jag har letat nytt och verkligen tagit sig tid att hjälpa mig. Det är inte alltid lätt att ta sig framåt i bostadsdjungeln och det har varit riktigt skönt att ha en oberoende expert som hjälper en.

/Nöjd kund. Läs mer
    2018-11-23 Nicole Å svarar Shahbaz H
    Wow vilken magisk rekommendation du gett mig Shahbaz! Jag är så glad att du valde mig som din mäklare denna gång och hoppas vårt samarbete kan fortsätta framöver. Ha en fin fredag så hörs vi snart!
    Nicole Å gillar detta
  • Sebastian B sålde sin bostad med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-18

Sålt en etta i Fredhäll, fick det vi ville ha och lite utöver det. Fastigheten såldes snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-23 Nicole Å svarar Sebastian B
    Tack för er fina rekommendation Sebastian & Anna! Vi ses snart på tillträdet.
  • Karin R skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-09-13

Vi köpte vår första lägenhet genom Nicole. Hade letat ett bra tag och var lite trötta på hela situationen. Av en ren slump gick vi på en förhandsvisning och kärade ner oss direkt. Nicole var väldigt trevlig, lättsam och tillmötesgående. Vi lyckades lösa en affär redan dagen efter och slapp en allt för utdragen budgivningsprocess. Hon var förstående över att det var vårt första köp och gick noggrant igenom kommande steg i processen och vad alla delar i avtalet innebar. Allt gick väldigt smidigt och alla parter verkade nöjda. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-20 Nicole Å svarar Karin R
    Tack sååå mycket för rekommendationen Karin och Erik! Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp framöver.
  • Pär N
    Pär N skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-09-08

Vi sålde vår bostad i Kristineberg genom Nicole Åman som mäklare. I sitt arbete visade hon på god kännedom om det lokala området och bostadsmarknaden i stort för lämpliga förväntningar och prissättning. Under försäljningsprocessens gång visade hon på engagemang, trevligt bemötande, flexibilitet och professionalitet. Hon arbetade både aktivt och proaktivt att ge oss som säljare den information vi behövde och visade på en intelligens i hur att marknadsföra försäljningen på bästa sätt. Vår uppfattning är att även köparen haft motsvarande goda upplevelse. Den positiva upplevelsen har även fortsatt efter försäljningen, då hon både minns detaljer om den lägenhet vi idag bor i och våra framtidsplaner och därmed vårt behov av ytterligare mäklartjänster. Vi kan varmt rekommendera Nicole Åman som fastighetsmäklare vid köp eller försäljning av din bostad.

Med vänliga hälsningar
    Pär Flygare & Ashley Glover Läs mer
    2018-09-13 Nicole Å svarar Pär N
    Tack sååå mycket för att ni rekommenderar mig, Pär & Ashley! Ser verkligen fram emot ett långsiktigt samarbete med er. Vi hörs när ni behöver hjälp med något igen!
  • Caroline Å skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-09-08

Fin service. Sålde Vitalisvägen 6 i Fredhäll smidigt och bra. Snabb på att ge respons och i sin kommunikation. Förväntat pris blev lägenheten såld för.

Tack! Läs mer
    2018-09-13 Nicole Å svarar Caroline Å
    Tack för din varma rekommendation Caroline! Det är bara att du hör av dig om du behöver hjälp när du ska köpa/sälja igen. Kram!
  • Mats P skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Sålt en etta i fredhäll som vi köpt via Nicole för ca 1,5 år sedan
    Snabbt och proffsigt bemötande med tydliga besked. , hanterade förtäckta fönster vid visning ( surprise) på ett smart sätt Läs mer
    2018-09-13 Nicole Å svarar Mats P
    Tack för den fina rekommendationen Mats! Ibland händer det oförutsedda saker, då gäller det att vara lösningsorienterad :) glad att ni uppskattade det!
  • Fedra V skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-09-08

We bought a 2 bed flat in kungsholmen. Nicole was very professional; replied to our queries promptly and managed the overall purchasing process very efficiently. It was a pleasure to have her as our real estate agent. Läs mer
    2018-09-13 Nicole Å svarar Fedra V
    Thanks for the recommendation Fedra. Looking forward to hear from you if you need any help ahead!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand