Nicole Åman

Nicole Åman

Nicole Åman är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Nicole Åman har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Nicole Åman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 159 omdömen med ett betyg på 4.8. Nicole Åman har haft 39 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 159 Läs vad Nicole Åman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-08-16 Verifierad kund
    Nicole är mycket proffsig och trygg i sin roll som mäklare. Jag kände stort förtroende för henne. Jag kommer att rekommendera henne om någon frågar mig om tips på bra mäklare. Allt flöt bra smidigt och säkert. Stort TACK till Nicole!
    2022-08-15 Verifierad kund
    Verkligen supernöjd med Nicole som min mäklare. Skulle varmt rekommendera andra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Fredhäll
    2022-08-10 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande som kändes genuint vilket gav ett stort förtroende. Detta var vårt första bostadsköp så man viste inte vad man skulle vänta sig. Men vi känner att vi fick bra guide genom processen och vi fick svar på de frågor vi hade.
    Tack snälla för er rekommendation Jannika! Nu är det inte långt kvar tills ni får flytta in. Vi ses snart! Nicole Åman
    • Lindhagen
    2022-08-08 Verifierad kund
    Kompetent, tillgänglig och drivande. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Nicole!
    Varmt tack för att ni rekommenderar mig Emil! Vi håller kontakten framöver! Nicole Åman
    • Hornsbergs Strand
    2022-07-14 Verifierad kund
    Bra och seriöst bemötande. Alltid tillgänglig och bra att bolla med. Konstant återkoppling vilket gör att man känner sig trygg. Vi kände oss jättenöjda och skulle absolut anlita Nicole fler gånger!
    Tack så jättemycket för er rekommendation Ebba. Hoppas ni har en underbar semester! Ser fram emot att fortsätta samarbeta med er i kommande processer framöver. Kram! Nicole Åman
    • Norr Mälarstrand
    2022-06-10 Verifierad kund
    Hittills har allt flutit på väldigt smidigt och Nicole har varit lättillgänglig och bra att ha att göra med.
    Tack så hjärtligt för din rekommendation Eva-Karin. Det var ett nöje att samarbeta med er! Nicole Åman
    • Rådhusparken
    2022-05-26 Verifierad kund
    Nicole sålde av lägenheten på Bergsgatan 29 till mig och erbjöd ett trevligt och förstående bemötande med hög service, inte för säljande eller på vilket jag uppskattade
    Tack för din fina rekommendation Johan, uppskattas massor! Vi ses på tillträdesdagen! Nicole Åman
    • Rådhusparken
    2022-05-23 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och alltid tillgänglig för frågor och svar
    Tack ännu en gång Oscar för att ha fått äran att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Nicole Åman
    2022-05-19 Verifierad kund
    Super nöjd med Nicole och hela försäljningsprocessen från start till slut. Bra pris och snabb försäljning. Jag kan starkt rekommendera Nicole.
    Tack så jättemycket för din rekommendation Roberto, hoppas att jag kan hjälpa dig och familjen igen framöver! Nicole Åman
    • Lindhagen
    2022-05-09 Verifierad kund
    Under visnings- och budläggningsfasen agerade Nicole på ett föredömligt sätt. Min uppfattning var att Nicole kämpade på väldigt bra med att bearbeta potentiella budgivare på en tuff marknad och bistod med tydlig och regelbunden information och rådgivning till oss. Informationen till oss var dock mer bristfällig i tidigare fas av försäljningsprocessen vilket tyvärr drar ned betyget något. Men allt som allt så vill jag rekommendera Nicole som mäklare.
    Tack för din ärliga rekommendation Viktor! Jag tar till mig av din feedback och ska börja fråga mina kunder hur ofta och på vilket sätt ni önskar återkoppling innan det blir skarp försäljning. Vi ses snart igen! Nicole Åman