Nicole Åman
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 80 Läs vad Nicole Åman

• Alexander K sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-10-16

Kungsholmen/Kristineberg
    Sålde min 1:a i Kristineberg och väldigt nöjd med Nicole som förmedlade lägenheten. Uppskattade främst den raka och ärliga kommunikationen. Dessutom tillgänglig, flexibel, trevlig och engagerad. Själv var jag på andra sidan Sverige, men Nicole såg till att allt gick smidigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Andreas B sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-10-14

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi sålde vår 3a på Kungsholmen och vi ær vældigt nøjda med det arbete som Nicole gjorde. Då vi inte ær bosatta i Sverige fick hela processen skøtas på distans, något som fungerade vældigt bra. Nicole var vældigt lyhørd vilket jag tycker ær viktigt samtidigt som hon drev processen framåt på ett effektivt sætt. Jag kan varmt rekommendera Nicole till andra som funderar på att sælja. Läs mer
  • Philipp S sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-10-07

Kungsholmen/Fridhemsplan
    allt gick utan problem. Självklart lite på dyrare sidan, men då vet man att det kommer att funka utan krångel. Läs mer
    2019-10-08 Nicole Å svarar Philipp S
    Hej Philipp! Tack för att du tagit dig tiden att skriva en rekommendation om mig. Det uppskattas verkligen!
  • HANNA Å
    HANNA Å skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-10-02

Jag köpte en lägenhet som Nicole förmedlade och var väldigt nöjd med att ha henne som mäklare. Hela processen kändes väldigt smidig och hon var alltid tillgänglig för att svara på frågor. Väldigt trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2019-10-08 Nicole Å svarar HANNA Å
    Vad kul att du varit nöjd och upplevt mig som väldigt tillgänglig och tillmötesgående! :) Vi ses i veckan!
    Nicole Å gillar detta
  • Mia E sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-10-01

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Nicole hjälpte oss att sälja vår vindsvåning på Kungsholmen. Hon gjorde det yttersta i alla lägen och visade på stor flexibilitet o hög servicegrad! Läs mer
    2019-10-08 Nicole Å svarar Mia E
    Tack för er fina rekommendation Mia! Håller tummarna för att ni hittar ert hus snart!
    Nicole Å gillar detta
  • Karl K köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-09-24

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Uppvisar ett föredömligt ansvar för såväl köpare som säljare. Med sitt lugn och erfarenhet skapas optimala förutsättningar för en trygg affär och smidig process hela vägen. Läs mer
    2019-10-01 Nicole Å svarar Karl K
    Hej Karl! Vad glad jag blir att höra att ni som köpare verkligen är nöjda med mig och upplevde er affär som trygg och smidig! Ser fram emot att träffa er när ni renoverat klart i lägenheten. Bara att slå en pling så kommer jag gladeligen förbi er 😃
    Nicole Å gillar detta
  • Malin E köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-09-15

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Jag och min sambo köpte en lägenhet på Sankt Göransgatan via Nicole. Jag tycker att Nicole var en utmärkt mäklare! Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig, löste t ex så att vi fick tidigt tillträde via föreningen. Väldigt bra upplevelse! Läs mer
    2019-09-23 Nicole Å svarar Malin E
    Åh vad glad jag blir av att läsa hur nöjda ni är Malin. Ja det var ju himla bra att ni kunder tillträda två veckor efter kontrakt. Ser fram emot att få komma och titta på er lägenhet när ni renoverat klart. Kram!
    Nicole Å gillar detta
  • Per L köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-09-06

Kungsholmen/Fredhäll
    Allting gick supersmidigt och Nicole Åman var fantastisk mäklare. Läs mer
    2019-09-23 Nicole Å svarar Per L
    Tack för din rekommendation Per. Hoppas du trivs bra i din fina lägenhet nu!
    Nicole Å gillar detta
  • Sandra D sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-31

Kungsholmen/Fredhäll
    Sålt etta på Kungsholmen. Vänligt, säkert och lugnt bemötande. Alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-09-04 Nicole Å svarar Sandra D
    Stort tack Sandra för din fina rekommendation om mig. Kom ihåg att höra av er nu när ni är ute och letar för fullt om ni önskar hjälp av mig som köpcoach.
    Nicole Å gillar detta
  • Annie H köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-23

Kungsholmen/Kristineberg
    Trevlig och professionell. Tillmötesgående Läs mer
    2019-09-04 Nicole Å svarar Annie H
    Varmt tack för rekommendationen Annie. Hoppas ni trivs bra i er ljuvliga bostad!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand