Nicole Åman
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 68 Läs vad Nicole Åman

• John A sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-24

Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet med Nicole, som var lätt att jobba med, supertrevlig, effektiv och ett bra stöd och bollplank genom hela processen. Läs mer
  • Eric W sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-21

Kungsholmen/Fredhäll
    Nicole var väldigt driven och hade alltid tid för mina frågor och funderingar. Jag kände att jag kunde lita på hennes råd och omdöme. Läs mer
    2019-05-23 Nicole Å svarar Eric W
    Hej Eric, vad glad jag blir att du kände det förtroendet trots att jag kom in sent i processen. Hoppas att jag har ett objekt som ni kan köpa snart också!
    Nicole Å gillar detta
  • Sophie W sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-14

Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Nicole sålde min lägenhet på Kungsholmen. Hon tickar alla boxar för en bra mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-23 Nicole Å svarar Sophie W
    Tack för rekommendationen Sophie, vi ses snart igen! Kram Nicole
  • ANGELICA B
    ANGELICA B skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-08

Vi köpte vår lägenhet på Kungsholmen genom Nicole. Under ordinarie visningar så var jag bortrest, men Nicole var väldigt tillmötesgående och ordnade en privat visning utan några som helst problem. Hela affären flöt på väldigt smidigt från början till slut. Nicole var hjälpsam, lättillgänglig och kunning. Vi kan varmt rekommendera Nicole och Fastighetsbyrån. // Angelica & Emil Läs mer
    2019-05-23 Nicole Å svarar ANGELICA B
    Varmt tack för er rekommendation Angelica & Emil! Vi ses på tillträdet :)
    Nicole Å gillar detta
  • Hans N sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-04

Kungsholmen
    Nicole har varit en stor tillgång vid vår lägenhetsförsäljning. Engagerad, kunnig och lättillgänglig. Vi vill ge Nicole våra allra bästa rekommendationer. Hans & Maria Läs mer
    2019-05-08 Nicole Å svarar Hans N
    Hans & Maria, stort tack för att ni tagit er tiden att rekommendera mig. Vi ses snart igen!
    Nicole Å gillar detta
  • Kristofer K sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-03

Kungsholmen/Marieberg
    Vi sålde vår lägenhet på Kungsholmen med Nicole och är överlag väldigt nöjda. Hon är väldigt professionell, snabb och tydlig i sin kommunikation, ger bra tips och ger en tydlig bild av hur processen fortgår. Läs mer
    2019-05-08 Nicole Å svarar Kristofer K
    Tack för er fina rekommendation Kristoffer! Tack själva för superbra samarbete på distans :) Vi ses på tillträdet!
  • Elida M
    Elida M sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-02

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Anlitade Nicole som mäklare vid försäljning av min lilla lägenhet på Industrigatan. Nicole har varit mycket bra under hela processen och gett bra råd och samtidigt varit lyhörd gentemot mina önskemål. Försäljningen gick snabbt och smidigt och jag fick mer för lägenheten än vad jag kunde drömma om.

Även efter försäljningen har Nicole funnits där och hjälpt oss med kapitalvinstberäkningar och sökandet efter en ny lägenhet.

Nicole får 5 guldstjärnor! Läs mer
    2019-04-04 Nicole Å svarar Elida M
    Tack sååå mycket Elida! Det är alltid kul när ni som kunder är över förväntan nöjda. Nu hoppas jag på att kunna hitta er drömbostad också. Kram
  • Fahéd S
    Fahéd S sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-01

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi blev rekommenderade Nicole av en nära vän och vi blev inte besvikna!
    Nicole var mycket proffsig och enkel att ha att göra med. Hon var alltid tillgänglig, både kvällar och helger, och kom med input och feedback när det behövdes och höll oss alltid uppdaterade kring aktuellt läge. Under försäljningsprocessens gång visade hon på engagemang, trevligt bemötande, flexibilitet och professionalitet. Hon arbetade både aktivt och proaktivt och även om säljprocessen var seg så höll Nicole lugnet och påpekade ett flertal ggr att det skulle lösa sig, vilket det tillslut gjorde!
    Nicole ställde även upp för att hjälpa oss med alla siffror och administration kring försäljningen vilket vi har tyckt varit suveränt!

Vi kan varmt rekommendera Nicole som mäklare! Läs mer
    2019-04-04 Nicole Å svarar Fahéd S
    Tack så hjärtligt Fahéd och Erica för att ni tagit er tid att skriva den här fina rekommendationen om mig. Det värmer verkligen efter alla visningar och jagande av rätt köpare att veta att ni är nöjda över min insats. Vi ses snart igen! Kram
  • Maria M
    Maria M sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-29

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi har sålt en 1:a på Industrigatan, Kungsholmen till ett pris som vida överträffade våra förväntningar. Nicole har varit ledande i hela försäljningsprocessen på ett verkligt professionellt och positivt sätt. Utan hennes struktur, tydlighet och engagemang hade inte resultatet av försäljningen blivit så lyckat!!!
    Vi säger bara HIGH-FIVE❤️ Läs mer
    2019-04-01 Nicole Å svarar Maria M
    Varmt tack för att du tagit dig tiden att skriva den här fina rekommendationen Maria! Hör av er om jag kan hjälpa Elida och Harald i bostadsletandet också. Kram Nicole
    Nicole Å gillar detta
  • Anders E sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-26

Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Nicole hanterade försäljningen av vår lägenhet på Kungsholms Hamnplan på ett mycket professionellt sätt. Vi hade en bra kommunikation under hela processen och fick alltid snabb återkoppling. Nicole hade fullständig koll på läget. Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-03-28 Nicole Å svarar Anders E
    Hej Anders, vad glad jag blir av att höra att ni är mycket nöjda. Hoppas förra helgens weekend var trevlig. Vi ses snart igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand