Nicole Åman

Nicole Åman

Nicole Åman är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Nicole Åman har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Nicole Åman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.8. Nicole Åman har haft 10 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 122 Läs vad Nicole Åman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Kungsholmstorg
    2021-07-19
    Nicole gav mig som säljare bästa möjliga upplevelse för att få ut så mycket som möjligt ur lägenheten. Alltid tillgänglig på telefon och mejl. Statusuppdateringar om hur det går kontinuerligt under hela processen och utomordentligt bemötande.
    2021-07-11
    mycket trevlig person. 100% gjort sitt arbete, jag är väldigt glad över hur snabbt hon sålde lägenheten, Nicole är bäst👍👍
    Tack Grzegorz för din härliga rekommendation! Hoppas att jag kan hjälpa er nu när det blir dags att köpa också, Vi hörs och ses snart igen! :) Nicole Åman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Kungsholmen
    2021-06-12
    Mycket nöjd! Vänligt och proffsigt bemötande. Väldigt lättillgänglig och tog sig tid att besvara frågor och funderingar.
    Tack för er rekommendation Victor! Lycka till med bebisen nu så hörs vi framåt hösten då jag gärna vill hälsa på och se hur ni fått det i er fina lägenhet! Nicole Åman
    • Thorildsplan
    2021-06-10
    Mycket trevlig och framförallt tillgänglig. Svarade alltid på frågor, oavsett sms på helger eller mail sent på kvällen. Professionell och duktig.
    Stort tack igen för rekommendationen Ebba! Ser fram emot att få komma och se hur ni fått det i lägenheten efter sommaren :) Nicole Åman
    • Fridhemsplan
    2021-05-31
    Vi sålde en tvåa på Kungsholmen med Nicole, och är otroligt nöjda med hennes hårda slit med flertalet visningar. Försäljningen gick superbra med ett slutpris som överträffade våra högsta förhoppningar!

Otroligt professionellt skött och det märks att Nicole gör det lilla extra!
    Åh men tack Erik för din rekommendation! Vi ses snart igen! Nicole Åman
  • Johan P
    2021-05-26
    Jag har nu sålt min fina lägenhet på Kungsholmen med hjälp av Nicole.
    Nicole är väldigt trevlig, noggrann och behjälplig på alla möjliga sätt! Hon går den där extra milen för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Jag rekommenderar varmt Nicole som er mäklare.
    Tack för din fina rekommendation Johan! Blir så glad att du tagit dig tiden att skriva några rader. Kram! Nicole Åman
    • Kungsholmstorg
    2021-05-20
    Högsta betyg till Nicole för arbetet vid förmedlingen av den lägenhet jag köpte. Hon var väldigt dedikerad och satte t.o.m. in en extra visning med kort varsel eftersom jag inte kunde gå på den planerade visningen. Trots att processen gick snabbt så höll Nicole mig uppdaterad, och förutom att vara snabb i den administrativa processen så fanns hon tillgänglig för diskussion och för att svara på mina frågor. Rekommenderar!
    Stort tack för din rekommendation Andreas. Det är sådana här rekommendationer som gör att en bara vill fortsätta att leverera högsta service! Ser fram emot att hålla kontakten framöver med och hälsa på i ert fantastiska hem! Nicole Åman
  • Stina H
    • Fridhemsplan
    2021-05-04
    Sålde vår 2a på Mariebergsgatan med Nicole.

Kände oss verkligen sedda under hela försäljningsprocessen och är så tacksam för alla tips och råd vi fick av Nicole, och för att hon pushade oss att ha privatvisningar. Det gjorde den stora skillnaden för just vårt objekt.

SÅ nöjd med Nicole, rekommenderar henne varmt!
    Tack Stina & Erik för er rekommendation! Det var ett nöje att samarbeta med er. Vi ses snart igen! Kram Nicole Åman
    2021-05-03
    Jag har köpt en bostad och sålt två via Nicole.
    Hon är alltid trevlig och informerar om det senaste.
    Allt är väl förberett vid möten.
    Kan varmt rekommendera henne till andra köpare/säljare.
    Tack så hjärtligt Annmarie för din fina rekommendation. Ser fram emot att fortsätta hålla kontakt i ytterligare 5 år! Kram! Nicole Åman
    • Kungsholmen
    2021-05-03
    Nicole är en mycket kunnig mäklare med ett fantastiskt bemötande! Med stor lyhördhet och flexibilitet hjälpte hon oss att sälja vår vindsvåning på Kungsholmen. Nicole uppvisade stor kännedom om marknaden och var alltid tillgänglig att diskutera och även bolla idéer kring objekt som vi tittade på. Det var ett nöje att samarbeta med henne och vi kommer absolut att kontakta henne vi kommande bostadsaffärer!
    Varmt tack för er Rekommendation Gabriel. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och Christina och gör det så gärna i framtiden med. Bästa hälsningar! Nicole Åman