Nicole Åman
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 101 Läs vad Nicole Åman

• Tore P sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-04

Kungsholmen/kristineberg
    Försäljning lägenhet

Positivt, engagerat och professionellt!
    Hanterade en svår situation var empatisk och såg möjligheterna. Läs mer
  • Helena S
    Helena S köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-29

Köpt lägenhet 47kvm på Kungsholmen
    Nicole som mäklare är ödmjuk lyhörd och kan sin sak. Mycket trevligt bemötande Läs mer
  • Wilhelm R sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-27

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    hela processen var smidig och kompetent på alla sätt, en verklig trevlig upplevelse. Läs mer
  • Elin L sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-13

Västra Kungsholmen
    Nicole har hjälpt mig att både köpa och sälja lägenhet (nu senast försäljning), och jag har alltid varit väldigt nöjd. Nicole är mycket kunnig inom branschen, hon tar hänsyn till alla önskemål och man får snabb hjälp. Kan inte tänka mig något som kunnat varit bättre, Toppbetyg till henne! Läs mer
  • Anton W köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-12

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Köpte en funkis 2a i centrala delarna av Stockholm!
    Trevligt och varmt mottagande av mäklare, snabba och enkla processer lätt och kommunicera med berörda parter! Alltid tillgänglig, återkopplade snabbt om det var något och man fick alltid svar på sin fråga! Läs mer
    2020-03-12 Nicole Å svarar Anton W
    Tackar ödmjukast för din rekommendation Anton, vad glad jag blir att du är nöjd. Ser fram emot att få hjälpa dig när du ska sälja och köpa i framtiden med. Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet tills dess ✨
    Nicole Å gillar detta
  • Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-10

Sålt: Drottningholmsvägen 72, 1 rum
    Mest kontakt via mail eller säljcoachen, bra uppdatering, bra presentation av lägenheten på hemnet. Bra genomgång vid kontraktsskrivande. Läs mer
    2020-03-12 Nicole Å svarar Maria A
    Tack för att du också tog dig tiden att skriva en rekommendation Maria, även fast Julia gjort det med 😊 hör av er om det är något annars fortsätter jag hålla dialogen med Julia i första hand!
  • Caroline L sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-10

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Jag sålde med Nicole på Kungsholmen och kan varmt rekommendera henne. Jag uppfattar Nicole som proffsig, genuin och hårt arbetande. Läs mer
    2020-03-12 Nicole Å svarar Caroline L
    Tack för din rekommendation Caroline! Ser fram emot att få hjälpa till vid framtida bostadsaffärer igen 🌸
    Nicole Å gillar detta
  • Julia A sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-03

Kungsholmen/Thorildsplan
    Jag sålde min första lägenhet med Nicole och kände mig väldigt trygg genom hela processen. Hon var engagerad i försäljningen och fanns tillgänglig dygnet runt för att svara på mina frågor. Vi sålde innan visning med resultat över förväntan, allt gick väldigt smidigt! Jag valde Nicole bland flera andra mäklare och är väldigt nöjd med det och kommer absolut rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-03 Nicole Å svarar Julia A
    Tack Julia för att du tagit dig tiden att skriva en så här fin rekommendation om mig :) hoppas att jag kan hjälpa dig även med ditt köp snarast! Kram Nicole
    Nicole Å gillar detta
  • Georg I sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-03

Kungsholmen/Thorildsplan
    Vi sålde vår dotters etta. Jag träffade aldrig mäklaren men blev hela tiden uppdaterad via Mail och SMS. Allt kändes bra och förtroendeingivande.😀 Läs mer
    2020-03-03 Nicole Å svarar Georg I
    Hej Georg! Vad härligt att affären kändes trygg på distans. Så glad att ni är nöjda! :D
    Nicole Å gillar detta
  • Miguel R sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-27

Kungsholmen/Thorildsplan
    I just sold a flat in kungsholmen with Nicole.

Our sale journey started about two years when I first wanted to sell my flat, I engaged with several different companies but it was Nicole service, due diligence and professionalism which made the difference. Even though I decided to not sale it two years ago, she kept in touch until now that I've decided to do so.

The sale was quick fast, and she gave tons of suggestions and feedback on how to increase the value which worked.

I want to thank her for all her hard work. Specially when i live abroad and everything was done in a great way. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand