en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

4.7 / 5 i betyg — 24 rekommendationer

Läs vad 24 användare tycker om Nicole Åman

• Birgitta B
    Birgitta B skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, kunnig och effektiv mäklare . Är nöjd med både köp och sälj!
    2017-06-13 Nicole Å svarar Birgitta B
    Tack för dina fina ord Birgitta! Snart ses vi igen! Kram Nicole
  • Siri J
    Siri J skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole har varit extremt proffesionell och trevlig genom hela köpprocessen. Högt över förväntan, jag hade aldrig kunnat föreställa mig den servicen från en mäklare. Kommer definitivt kontakta henne när det är dags för mig att sälja min bostad.
    2017-06-01 Nicole Å svarar Siri J
    Blir så himla berörd av din rekommendation, nu gjorde du min kväll! Ser verkligen fram emot ett långsiktigt samarbete med dig! Kram Nicole
    Siri J, Nicole Å gillar detta
  • nicole r
    nicole r skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Supernöjd med all hjälp jag fått från Nicole, blev otroligt nöjd med slutresultatet. Stort tack!
    2017-05-31 Nicole Å svarar nicole r
    Ååå vad glad jag blir att du är så nöjd! Det var verkligen ett nöje att samarbeta med dig. Vi hörs och ses! Kram
  • Isabell S
    Isabell S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra och trevligt bemötande! Tydlig på information, förväntningar och återkoppling. Kan varmt rekommendera Nicole!
    2017-03-13 Nicole Å svarar Isabell S
    Hej Isabell! Varmt tack för din fina rekommendation, vi ses på fredag!
  • Karin E
    Karin E skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var duktig, trevlig och har direkt efter visningen varit snabb i återkoppling. Saknade viss information på visningen jag trodde de skulle veta, men det gick smidigt att få svar i efterhand. Kände mig väldigt sedd som köpare jämfört med andra budgivningar.
    2017-03-14 Nicole Å svarar Karin E
    Hej Karin, tack för din rekommendation! Det uppskattas verkligen. Hoppas du trivs riktigt bra i lägenheten nu!
  • Johan G
    Johan G skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon var väldigt engagerad och lyhörd. Lätt att ha kontakt med och trevlig. Jag kan rekommendera Nicole till andra som skall sälja sin lägenhet.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johan G
    Varmt tack för din rekommendation Johan! Det var ett nöje att samarbeta med dig när du sålde din lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • Jia Z
    Jia Z skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig mäklare! Kan starkt rekommendera!
    2017-03-03 Nicole Å svarar Jia Z
    Tack för dina fina ord Jia! Det värmer verkligen! Vi ses snart igen!
  • Johan H
    Johan H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    mycket nöjd, mycket nöjd, mycket nöjd
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johan H
    Tusen tack för din rekommendation Johan! Jag är så glad att jag har fått hjälpa dig med både köp av bostad och din egen försäljning. Vi ses snart igen!
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsigt och trevligt bemötande
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johanna F
    Tack så jättemycket för rekommendationen Johanna, jag blir så glad! Vi ses på tillträdet!
  • Filip F
    Filip F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var kunnig och engagerad och verkade värna om båda sidor i affären.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Filip F
    Vad glad jag blir av att läsa att ni känner er väl omhändertagna! Det är det som gör mitt jobb så kul! Vi ses snart igen. Ha en fin helg!
  • Lena H
    Lena H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole är lugn, trygg och behaglig att samarbeta med.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Lena H
    Stort tack för din rekommendation Lena! Det var ett nöje att samarbeta med dig!
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt och proffessionellt bemötande, ingenting att klaga på.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Daniel D
    Tack igen för din fina rekommendation!
  • Anna-mari Ö
    Anna-mari Ö skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Verkade seriös. Informerade noga. Vänligt bemötande.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Anna-mari Ö
    Tack för att jag fick ditt förtroende att både hjälpa dig med köp och försäljning. Ser fram emot fortsatt fin kontakt!
  • Peter J
    Peter J skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick ett vänligt bemötande utav Nicole, de löften hon gav infriades, hon höll bra kontakt med min son som kommer bo i lägenheten. Jag har bara positivt att säga, hon tog sig tid för att visa oss lägenheten på en söndag.
    2017-01-23 Nicole Å svarar Peter J
    Tack för er fina rekommendation Peter! Hoppas verkligen att Felix ska trivas bra i lägenheten. Ses på tillträdet!
  • Johan F
    Johan F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bemötandet var professionellt och tydligt igenom hela processen. Nicole var ständigt tillgänglig för rådgivning och statistik i jakten på den nya bostaden på ett sätt som överträffade våra förväntningar och när det sedan var dags för försäljningen av den gamla bostaden hanterades detta effektivt och oklanderligt.
    2017-01-20 Nicole Å svarar Johan F
    Blir så himla glad att höra att jag överträffade era förväntningar. Det är sånt som gör mitt jobb till det bästa! Hoppas ni ska trivas i den nya lägenheten. Vi ses snart igen!
  • Claes L
    Claes L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell mäklare med ett bra driv och stor förmåga att stänga affärer. Rekommenderas starkt!
    2017-01-17 Nicole Å svarar Claes L
    Tack för er fina rekommendation Claes och Sandra! Det var verkligen en spännande utmaning att få hjälpa er att sälja lägenheten. Hoppas att jag lyckas hitta er drömbostad snart. Vi hörs!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket professionellt och strömlinjeformat bemötande!

Nicole skötte affären med bravur.
    2017-01-17 Nicole Å svarar Alexander L
    Tack för fina ord Alexander! Det var härligt att få hjälpa dig att hitta en ny bostad samt en ära att få sälja din lägenhet därefter! Hoppas såklart jag får hjälpa dig med dina bostadsaffärer framöver med. Allt gott så hörs vi!
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell, duktig och påläst. Problemlösare.
    2017-01-17 Nicole Å svarar Sandra J
    Blir otroligt glad av er rekommendation och att ni upplever mig som en problemlösare, varmt tack!
  • Erik O
    Erik O skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole har varit mycket hjälpsam och serviceinriktad. Affären har gått smidsamt med Nicole som mäklare och jag rekommenderar henne gärna.
    2016-11-14 Nicole Å svarar Erik O
    Stort tack för dina fina ord Erik, jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya bostad!
  • Brf Kättingen 5
    Brf Kättingen 5 skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Duktig och engagerad mäklare. Vi är mer än nöjda!
    2016-11-14 Nicole Å svarar Brf Kättingen 5
    Det var verkligen en ära att få hjälpa er förening att sälja lägenheten och det glädjer mig verkligen att ni är så nöjda!
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var trevlig och ödmjuk. Detta var första gången jag köpte lägenhet och hon gjorde det tydlig och såg till att jag var med på noterna.
    Tycker det gick topp!
    2016-11-11 Nicole Å svarar Johanna P
    Hej Johanna, vad glad jag blir av att höra att det kändes så bra för dig vid köpet av lägenheten! Vi ses snart igen. Ha en fin helg!
  • Johan H
    Johan H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon visade ett stort engangemang och tog reda på fakta för att kunna ge spekulanter relevant och korrekt information. Hon drev budgivningen och säljprocessen på ett mycket tillfredsställande sätt.
    2016-11-14 Nicole Å svarar Johan H
    Tack för de fina orden Johan! Hoppas du och Lisa trivs i nya lägenheten!
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Otroligt tillmötesgående och serviceminded
    2017-01-17 Nicole Å svarar Henrik H
    Stort tack för de fina orden! Hoppas ni trivs bra i er fina lägenhet!
  • Thérés R
    Thérés R skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, engagerad och professionell! Tillgänglig och svarar snabbt på alla frågor. Rekommenderar Nicole varmt.
    2016-08-24 Nicole Å svarar Thérés R
    Tack för de fina orden Thérés och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Hoppas du får ett fint avslut på sommaren så ses vi snart igen!
Natalie Strand
Malin Siekkinen