Bettina Walter

Bettina Walter

Bettina Walter är mäklare på Fastighetsbyrån Lilla Edet

Bettina Walter har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Bettina Walter har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.9. Bettina Walter har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Bettina Walter

Sedan starten hos Reco 2020
Cyril D
Öresjö

Var bra påläst och kunde svara på våra egna frågor. Lätt att ha kontakt med (telefon och email).

Erna Inger Marianne E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
Centralt

Toppen. Bra kommunikation och mycket kunnig och trevlig att ha att göra med

Jonas F
Lödöse

Bettina har levt upp till alla förväntningar i den extrem svåra tid vi valde att sälja vårt hus. Outtröttligt positiv och stöttande vilket behövdes. Kommer helt klart få förtroendet för fler försäljningar om det dyker upp. Tack!

Åsa Anna-Stina Ulla F
Lödöse

Det har varit en tuff tid att sälja hus, men tycker att Bettina har kämpat bra. Och verkligen lyckats att få sålt trotts tiden med hög ränta. Mvh Åsa Fager

Robin S
Ström

Bettina var alltid professionell och trevlig. I all kommunikation gällande vårt köp var hon snabb och tydlig.

Marino V
Ström

Bra och smidigt.hon informera noga hur det ser ut på marknaden.

Dina G
Lödöse

Hon är duktig mäklare hon hjälpte oss mycket för att hitta bra hus vi rekommenderar henne mycket

Jonny Cobra A
Västerlanda

Snabb ! Duktig, och proffisionell . Mycket smidig att göra affär med.

Inger Margareta H
Centralt

Bettina har bemött oss på ett otroligt trevligt och professionellt sätt! Hon är kunnig, lätt att ha att göra med och lyhörd för våra önskemål kring försäljningen. Vi är supernöjda med Bettina som vår mäklare!

Lennart S
Nygård

Mycket trevlig och hjälpsam . Hade velat ha mer teknisk beskrivning av värmesystem bland annat