Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Ida Simonsson
Ida Simonsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 83 kunder tycker om Ida Simonsson

• Viveka E sålde sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt radhus
    + Bra bemötande, alltid trevlig
    + Bra med spekulanterna på visningen
    + Bra att förklara avtalet, försäkring för dolda fel mm
    - Lite slarvig, fick ibland jaga på och vissa saker kom oss tillkänna sent. Fick fråga flera gånger ibland innan vi fick svar
    - Lade ut första budet (som låg långt under utgångsbud) utan att prata med oss som säljare först, vilket inte är ok
    - Känslan var att hon hade för många prospekt samtidigt och inte alltid hann med. Hon verkade ofta stressad. Läs mer
  • Raul T sålde sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi sålde en villa på Hertsön och det gick på rekord tid. Tack Ida det skötte du bra. Läs mer
    Ida S gillar detta
  • Oskar B köpte sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt villa. Mäklaren lite frånvarande ibland kan jag uppfatta. Men överlag ett gott betyg. Läs mer
    Ida S gillar detta
  • Frida U köpte sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket trevligt bemötande! Hade önskat bättre uppdatering om läget i budgivningen, istället för att höra "jag TROR säljaren vill ha det si/så".

Berättade vid två tillfällen om golvvärmen i badrummet. Men det finns ingen, har jag märkt :) Läs mer
    Ida S gillar detta
  • Anneli S sålde sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ida fi k till ett snabbt möte av genomgång av min kägenhet. Väldigt lyhörd på vad jag hade för önskemål. Ca 1,5 vecka senare såldes lägenheten.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Marie B köpte sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Har köpt en bostadsrätt efter mycket letande. Trevlig mäklare som är påläst om alla obejkt. Snabb återkoppling om hon inte kan svaret direkt. Läs mer
  • Madeleine J skrev om Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ida är en toppen mäklare, skötte våra bostadsaffärer galant. Läs mer
  • Johan F skrev om Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Trevlig vid första mötet men mycket nonchalant, gav tyvärr inte det professionella bemötandet vi hade hoppats på.
    Tyvärr fick vi som säljare påminna mäklaren i stort sett alla steg, det är bra med online verktyg men det ersätter tyvärr inte det fysiska mötet och en engagerad mäklare, stora brister i informationen och när visningen var fick vi ringa och efterlysa var mäklaren tagit vägen.

Mycket oproffsigt bemötande, trotts att vi påtalat brister i arbete som utförts och det ursäktades uteblev förbättringarna och vi fick återigen själva påminna för att få processen att fortgå.

Mycket pengar för dålig service, välj en annan mäklarbyrå och mäklar.
    Rekommenderas EJ. Läs mer
  • Anders H köpte sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt fastighet. Positiv och löste allt. Läs mer
  • Madeleine J köpte sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Tokbra mäklare med ett driv som är svårslaget. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå

Ida Simonsson