Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Ida Simonsson
Ida Simonsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 88 kunder tycker om Ida Simonsson

• Maria A sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-19

4:a
    115m²
    Bergnäset
    Sålt ett radhus
    Ida var engagerad, kom med bra råd, rak och tydlig samt effektiv.
    Hade velat ha ut mer såklart men med tanke på att vi lade ut huset på den sämsta av tider på året samt med en ombesiktning anser jag att resultatet blev "fair!

Kommer rekommendera Ida till andra spekulanter Läs mer
  • Birger N sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-17

5:a
    121m²
    Björkskatan
    Sålt huset och det funkade. bn Läs mer
  • Tuulikki Maria N
    Tuulikki Maria N sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-17

5:a
    121m²
    Björkskatan
    Vi är glada över att Ida Simonsson blev vår mäklare! Hon var väldigt engagerad och proffsigt på sitt bemötande med oss. Hon är en hård jobbande mäklare och såg till att vi fick det bästa möjliga priset vid försäljning av vår villa. Jag gillade Idas energi och det positiva sättet hon jobbar. Kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Thomas B sålde sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-12-28

Sålt en brf i en trög marknad och mäklaren har gjort vad jag förväntat mig. Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-12-20

Jag valde medvetet Ida då jag skulle sälja min bostadsrätt och hon levde upp till mina förväntningar med råge. Hon gav bra vägledning och var ett mycket bra stöd.
    Jag tycker att Ida är professionell och har rekommenderat henne till vänner som planerar att sälja/köpa bostad. Läs mer
  • Viveka E sålde sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-12-10

Sålt radhus
    + Bra bemötande, alltid trevlig
    + Bra med spekulanterna på visningen
    + Bra att förklara avtalet, försäkring för dolda fel mm
    - Lite slarvig, fick ibland jaga på och vissa saker kom oss tillkänna sent. Fick fråga flera gånger ibland innan vi fick svar
    - Lade ut första budet (som låg långt under utgångsbud) utan att prata med oss som säljare först, vilket inte är ok
    - Känslan var att hon hade för många prospekt samtidigt och inte alltid hann med. Hon verkade ofta stressad. Läs mer
  • Raul T sålde sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-12-07

Vi sålde en villa på Hertsön och det gick på rekord tid. Tack Ida det skötte du bra. Läs mer
    Ida S gillar detta
  • Oskar B köpte sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-11-15

Köpt villa. Mäklaren lite frånvarande ibland kan jag uppfatta. Men överlag ett gott betyg. Läs mer
    Ida S gillar detta
  • Frida U köpte sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-11-06

Mycket trevligt bemötande! Hade önskat bättre uppdatering om läget i budgivningen, istället för att höra "jag TROR säljaren vill ha det si/så".

Berättade vid två tillfällen om golvvärmen i badrummet. Men det finns ingen, har jag märkt :) Läs mer
    Ida S gillar detta
  • Anneli S sålde sin bostad med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-11-06

Ida fi k till ett snabbt möte av genomgång av min kägenhet. Väldigt lyhörd på vad jag hade för önskemål. Ca 1,5 vecka senare såldes lägenheten.
    Mycket nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå