Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Ida Simonsson
Ida Simonsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 100 Läs vad Ida Simonsson

• AnnaLeena L sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-07-14

Björkskatan
    Vi valde att sälja vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån och Ida Simonsson. Vi fick ett mycket professionellt bemötande vilket gjorde att vi valde Ida. Trygghet under försäljningen har varit en viktig faktor för oss, vilket Ida med bravur fått oss att känna. Seriös mäklare med ett genuint intresse för bostaden och människorna i den. Mycket nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • Emmelie N köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-07-12

Björkskatan
    Köpt en bostad. Mjuk och fin till sättet.Lugn och inte påstridig. Kändes ärlig. Serviceminded. Bara bra saker att säga om Ida! Läs mer
  • Jacob A sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-07-03

Antnäs
    Jag rekommenderar Ida starkt, en mycket duktig mäklare. Hon hjälpte mig att sälja min villa och jag har inget att klaga på. Om jag skulle sälja en fastighet igen framöver så skulle jag ringa Ida. Läs mer
    Ida S gillar detta
  • Frida I köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-06-10

Centrum
    Köpte lägenhet i centrala Luleå, jättebra support från mäklare och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-06-10 Ida S svarar Frida I
    Vad glad jag blir! Hoppas och önskar att du ska trivas riktigt bra! Ha en fin sommar!
  • Pontus B köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-26

2019-06-07 Ida S svarar Pontus B
    Lycka till med huset! Hoppas att ni kommer att trivas!
    Ida S gillar detta
  • Anna Å köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-13

Lövskatan
    Snabb med att fixa så att försäljningen kom i gång. Bra ordnade visningar och följde upp alla intressenter. Kollade av med oss i god tid inför nya visningar. Glad och proffsig. Läs mer
    2019-06-07 Ida S svarar Anna Å
    Tack snälla Anna för en trevlig affär! Vad roligt att ni är nöjda med mitt jobb. Jag önskar er all lycka till med huset!
    Ida S gillar detta
  • Johanna L köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-04-11

Hertsön
    Köpte ett radhus.
    Ida är väldigt trevlig och proffsig i sitt arbete! Läs mer
  • Carina H sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-04-05

Lövskatan
    Ida har sålt min lägenhet mitt hus och min pappas hus. Hon är vänlig och proffisionell och gör alltid sitt bästa. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Mattias L sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-04-01

Hertsön
    Jag har sålt en fristående villa på Hertsön i Luleå och har haft Ida Simonsson som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Ida då hon med ett klockrent bemötande och en jättebra service gjort affären så smidig som möjligt. Läs mer
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-03-18

Centrum
    Vi har köpt och sålt lägenhet med hjälp av Ida. Vår upplevelse är att hon varit professionell, engagerad och duktig på att få till avslut. Ibland har hon varit svår att få tag på, vilket vi tolkat som att hon varit populär och därför ofta upptagen med andra objekt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå

Ida Simonsson