Ida Simonsson

Ida Simonsson

Ida Simonsson är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Ida Simonsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Ida Simonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.9. Ida Simonsson har haft 62 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 74 Läs vad Ida Simonsson

• Kallkällan
    2022-09-23 Verifierad kund
    Ida har precis som tidigare haft ett proffsigt och positivt bemötande mot säljare och köpare samt gjort ett kanonjobb. Jag kan rekommendera henne till kommande bostadsförsäljningar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-08-28 Verifierad kund
    Ida hade ett proffsigt bemötande, var snabb och hjälpsam vid kontraktsskrivandet.
    Bara positiva saker att säga, och då var vi köpare, så vi hade inte valt mäklare.
  • köpte sin stuga med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    • Alhamn
    2022-08-20 Verifierad kund
    Engagerad och serviceinriktad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-08-18 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, förstående och behjälplig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Idas bemötande och hennes proffsiga arbete med försäljningen av vårt hus! Toppen!
    2022-07-22 Verifierad kund
    Mycket kompetent och lättsam att ha och göra med, super trevlig!
    Tack snälla! Inget gör mig gladare än att höra att du är nöjd med mitt arbete. Tack för en trevlig affär! Ida Simonsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-07-17 Verifierad kund
    Ida är en mycket sympatisk lyhörd super noggrann och kunnig person som man lätt tycker om direkt! Inget falskt i henne bara genuin ärlighet och professionell i sitt yrke . En otroligt karismatisk tjej med båda fötterna på jorden väldigt kund bemötande , väldigt mjuk och behaglig ,super duktig ! Vi gillar Ida !
    Tack Yvonne. Från hjärtat, dina ord betyder så mycket för mig. Tack. Det har varit mycket trevligt att göra affär med er. Vi ses på tillträdet! Ida Simonsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-07-13 Verifierad kund
    Ida är mycket trevlig och lyssnande, tar sig tid att ta hänsyn till våra önskemål. Uppriktig och ärlig hela tiden.
    Alltså sköter sig utmärkt.
    Tack Stefan för så vänliga ord. Det är viktigt för mig att ni känner er nöjda. Vi ses snart för tillträde och för den stundande försäljningen av ett fantastiska hus som vi har framför oss. Önskar er allt gott! Ida Simonsson
    2022-06-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, saklig och positiv, levde upp till våra högt ställda förväntningar (speciellt med tanke på situationen i omvärlden).
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra bemötande, ordning och reda, bra rådgivning. Engagerad och professionell.