Ida Simonsson
Registrerad mäklare sedan 2013-07-01
Aktiv på Reco.se sedan 2020-06-09
2019-09 - 2020-08

Läs vad 8 Läs vad Ida Simonsson

• Filip L sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-08-26

3:a
    Fått hjälp att sälja min lägenhet vilket gick snabbt och enkelt. Trodde inte det skulle gå så snabbt som det gick :) Läs mer
    2020-08-26 Ida S svarar Filip L
    Jag är så glad för er skull och att det gick så bra! Tack för en trevlig affär och ett fint omdöme! Det är trevligt att jobbar för er!
    Ida S gillar detta
  • Rasmus P sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-08-21

2:a
    Väldigt trevlig och hjälpsam, kommer garanterat ta kontakt igen nästa gång jag ska sälja något! Läs mer
    2020-08-26 Ida S svarar Rasmus P
    Tack snälla du för ditt fina omdöme och en trevlig affär! Allt gott// Ida
  • Frida N sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-08-18

När jag sålde mitt radhus kände jag mig 100% trygg i Idas professionell händer. Skulle inte kunnat anlita en bättre mäklare.
    Jag är mer än nöjd! Läs mer
    2020-08-20 Ida S svarar Frida N
    Tack så mycket Frida för den fina rekommendationen och för en riktigt trevlig affär!
    Ida S gillar detta
  • Nina Erika S sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-07-01

Alvik
    Sålt villa, allt gick smidigt och enkelt. Lätt att få kontakt när det har behövts. Läs mer
    2020-07-01 Ida S svarar Nina Erika S
    Stort tack för din rekommendation och stort tack för en riktigt trevlig affär. Allt gott och lycka till med er nya lägenhet!
    Ida S gillar detta
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå

2020-06-11

Hertsön
    Jag har köpt ett Hus
    Glad och Trevlig
    Vi hade inte inga Förväntningar som vi är Nybörjare att att köpa hus
    En Trevlig och Bra Försäljare Läs mer
    2020-07-01 Ida S svarar Maria L
    Tack så mycket, vad roligt att ni känner er nöjda med ert köp!
    Ida S gillar detta
  • Helena P sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå

Hertsön
    Ida har varit en fantastiskt bra mäklare från början till slut. Objektet som skulle säljas var ett kedjehus. Vår oro att sälja i dessa tider (Covid-19) lyckades Ida dämpa genom professionellt bemötande, vilket kändes viktigt för oss. Under processen har det varit tydlig och rak kommunikation vilket gjort att vi känt oss trygga.

Inför försäljningen var våra förväntningar relativt låga då vi var inställda på att detta skulle bli en utdragen process med tanke på rådande omständigheter. Vi kände ändå att Ida gav det lilla extra för att detta skulle avslutas på bästa möjliga sätt.

Sammanfattat är vi mycket nöjda med Ida och vi kommer varmt rekommendera husmanhagberg till deras framtida kunder! Läs mer
    2020-07-01 Ida S svarar Helena P
    Stort stort tack för all fin respons och varma ord i er rekommendation, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Inget gör mig gladare! Önskar er allt det bästa och all lycka i ert nya fina hus!
    Ida S gillar detta
  • André L köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå

Västra Skurholmen
    Alltid lätt att få kontakt med vilket uppskattas! Läs mer
    2020-06-09 Ida S svarar André L
    Tack så mycket! Ha nu en härlig sommar så ses vi på tillträdet lite längre fram! Allt gott// Ida
    Ida S gillar detta
  • Pär Gunnar V sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå

Mjölkudden
    Jag är mkt imponerad av Ida, i sin roll som mäklare, men även I sin vardagliga & personliga roll. En fantastisk tjej som skapar en trygghet för mig som säljare av en villa I Lulea.
    Bemötandet jag fick från Ida, är makalöst. Ida,s utstrålning gr att man känner sig trygg från första stund. Läs mer
    2020-07-01 Ida S svarar Pär Gunnar V
    TACK Pär! Det är så himla fint att få läsa din vänliga rekommendation, den betyder mycket för mig. Jag är så oerhört glad att du är nöjd med mitt jobb och varmt tacksam för att du valde just mig som din mäklare. All lycka till i framtiden! // Ida

Senaste försäljningarna

Genvägen