Ida Simonsson

Ida Simonsson

Ida Simonsson är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Ida Simonsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Ida Simonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.9. Ida Simonsson har haft 54 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 42 Läs vad Ida Simonsson

• Skurholmen
    2021-09-20
    jag har både köpt och sålt har blivit professionellt bemött och är mycket nöjd. Ida är en mycket behaglig person som jag bedömer det hon verkar vilja att både köpare och säljare skall bli nöjda.
    • Antnäs
    2021-09-17
    Ida är väldigt professionell och engagerade i att göra det så bra som möjligt både för säljare och köpare!
    • Centrum Luleå
    2021-09-08
    Trevlig, glad och proffesionellt bemötande. Ida gjorde fantastik jobb att sälja lägenheten.
    • Ersnäs
    2021-09-06
    Väldigt trevligt bemötande och kändes uppriktig och villig att hjälpa oss att hitta huset för oss, vilket hon lyckades bra med!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    • Centrum Luleå
    2021-09-03
    Jag var bra bemött av Ida och hon var angelägen till att jag, trots svårigheter med banken från min sida, skulle avsluta köpet.
    Hon har kunnat besvara de frågor jag haft och dethar varit lätt och smidigt att höra av sig till henne.
    Köpet av lägenheten tog något längre än förväntat men hon har haft gott tålamod trots svårigheter.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    • Gammelstad
    2021-08-21
    Otroligt engagerad och proffsig mäklare. Rådgivande och realistiska resonemang kring tillvägagångssätt vid försäljningen av vår bostad. Kan varmt rekommendera Ida dom mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    • Gültzauudden
    2021-08-13
    Väldigt hjälpsam, ser alltid lösningar
    • Skurholmen
    2021-08-10
    Trevlig, glad och positiv! Kände mig trygg genom hela affären, kommer helt klart använda mig av henne vid kommande försäljningar.
    • Rutvik
    2021-07-22
    Hon var bra. Vi fick svar på frågor och vi fick en snabb affär som vi önskade.
    • Centrum
    2021-07-20
    Ida har ett väldigt trevligt och förtroendeingivande sätt och uppfyllde mer än väl mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Ida till den som har behov av en mäklare!