HusmanHagberg Luleå

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå och Boden!

Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss.

Med passion, kunskap och erfarenhet hjälper vi dig genom bostadsaffären. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa affären precis som du vill. Kontakta oss så går vi vidare!

Läs vad 156 kunder tycker om HusmanHagberg Luleå

• 2020-06-04

Sara Maria Marlene R skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Robin mäklade vår villa i ett traditionellt villaområde på ett engagerat sätt. Trots försäljning när Covid-19 restriktionerna var som starkast hade vi fler intressenter än med tidigare mäklare (sommaren 2019) och fick vårt utgångspris. Läs mer
  • 2020-06-03

Elsa E skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt 2:a min mammas dödsbo.
    På alla sätt proffsig, omtänksam och trevlig.
    Levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2020-06-04 Catharina Ö svarar Elsa E
    Tack ännu en gång för förtroendet och dina fina ord. Så skönt att det gick så snabbt att sälja mammas lägenhet.
    Sköt om dig så ses vi längre fram på tillträdet.
  • 2020-06-03

Lina K skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en lägenhet. Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Han var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och mycket hjälpsam. Läs mer
  • Erika C

2020-06-03

Erika C skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Professionell och tillgänglig mäklare med kunden i fokus. Vi sålde vår bostad och Robin uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
  • Viktor L

2020-06-03

Viktor L skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en lägenhet. Har haft lite kontakt med mäklaren vid tidigare tillfälle, han har bemött mig mycket väl vid alla tillfällen. Förväntningar satte vi tillsammans och resultatet landade ungefär där, så mycket nöjd.

/Viktor Läs mer
  • 2020-05-27

Emma H skrev om HusmanHagberg Luleå
    Bra bemötande och kunnig personal Läs mer
  • 2020-05-24

Kurt Arne Felix M skrev om HusmanHagberg Luleå
    Sålt ett hus i Råneå. Mäklaren skötte allt bra och vi är helt nöjda.
    Det har inte varit några problem med något Läs mer
  • 2020-05-23

Ingrid V skrev om HusmanHagberg Luleå
    Positiv kontakt och snabb återkoppling Läs mer

Christoffer H skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Super bra och fullt förtroende för Catarina. Skulle inte välja nån annan Läs mer
    2020-06-03 Catharina Ö svarar Christoffer H
    Tack Christofer för ditt förtroende och dina fina ord, det har varit ett nöje från min sida.
    Hoppas att du kommer att trivas bra med din bostad i Pajala.
    Lycka till med nya jobbet och ha en skön sommar!

Daniel V skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag köpte en Villa genom HusmanHagberg och mäklaren (Camilla Samuelsson) var jätte trevlig och vi blev väll bemötta av henne och hon var väldigt hjälpsam genom hela processen.

Gick in med låga förväntningar på visningen av erfarenhet av tidigare visningar och kontakter med mäklare men blev snabbt förvånad över hur smidigt allt gick och hur trevlig vi blev bemötta och hur mycket hjälp vi fick genom hela processen så kort och gått så gick allt långt över mina förväntningar.

Kort samman fattning av hela upplevelsen var att hela processen var jätte trevligt, väldigt förklarande och hjälpsamt om vi hade funderingar eller frågor. Processen gick fort utan onödiga fördröjningar och kan absolut rekommendera HusmanHagberg för andra och om behovet kommer upp så kommer vi vända oss till HusmanHagberg i framtiden. Läs mer

Caroline S skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpare av fritidshus.
    Ett trevligt och personligt bemötande. Tillmötesgående och alltid tillgänglig. Även med några små gupp på vägen har Camilla hjälp till och återkopplat. Läs mer
  • 2020-05-18

Peter G skrev om HusmanHagberg Luleå
    Köpt en villa.
    Mycket vänligt bemötande och uppdaterade status under tiden affären pågick. Saklig och väl genomgången kontraktsskrivning.

Jag tycker mäklaren överträffar mina förväntningarna jag hade. Läs mer
  • 2020-05-14

Linda E skrev om HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en trea med Catharina, hon har bemött oss som säljare utmärkt. Vi hade höga förväntningar, och det levde hon upp till perfekt. Lägenheten blev såld på några dagar innan visning till ett bra pris. Tack Catharina, du är fantastisk! :) Läs mer
  • 2020-05-02

Johan L skrev om HusmanHagberg Luleå
    Metodiskt idogt arbete. God dialog i de allra flest skeenden. Läs mer
  • 2020-05-01

Sofia L skrev om HusmanHagberg Luleå
    Köpt samt är mitt uppe i en försäljning.

Engagerad mäklare. Läs mer
  • Berit E

2020-05-01

Berit E skrev om HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en villa från slutet av 60-talet. Vår mäklare levde upp till alla förväntningar; erfaren o kunnig, gav oss trygghet i processen och tog oss med i samarbetet till att det också blev en bra försäljning, Tusen tack och vi rekommenderar gärna mäklaren och företaget!👍 Läs mer
  • 2020-04-30

Annika B skrev om HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en bostadsrätt på Snövägen, 2 rum o kök. Mäklaren var mycket professionell och trevlig under hela processen. Hon uppdaterade oss kontinuerligt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-04-04

Fredrik Ö skrev om HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra bemötande i samband med köp av bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-03-28

Doris L skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag fick fantastisk service och bemötande av Catharina Öystilä vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg i samband med försäljningen av min lägenhet. Catharina är en mycket kunnig och serviceinriktad mäklare som alltid lyssnar på sina kunder. Jag kan varmt rekommendera Catharina! Läs mer
    2020-04-20 Catharina Ö svarar Doris L
    Hej Doris!
    Stort tack för dina fina ord, det har varit så trevligt att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
    Hoppas att det känns bra med din nya lägenhet.
    Sköt om dig så ses vi på tillträdesdagen.
  • 2020-03-21

Britt Louise B skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag är nöjd med Camilla, hon kändes otroligt engagerad och anpassningsbar till mina behov i samband med försäljandet av min bostad. Hon fick även till en snabb affär vilket var väldigt skönt för min del.
    Hon kändes väldigt trygg och förstående vilket är av stor betydelse. Läs mer
  • 2020-03-12

Nilsson S skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Engagerad och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-16 Catharina Ö svarar Nilsson S
    Hej på er!
    Stort tack för fina ord, det är ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Ha det gott så ses vi längre fram på tillträdet.
  • 2020-03-11

Kenneth E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag ville sälja lägenheten för ett bra pris och John lyckades snabbt sälja till ett pris som överträffade min förväntan. Läs mer
  • 2020-03-04

Stefan N skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande, tillmötesgående och väldigt hjälpsam.
    Har inget negativt att säga om mäklaren! Bara positivt.
    Rekommenderar andra att anlita mäklaren Läs mer
    2020-03-06 Catharina Ö svarar Stefan N
    Hej Stefan!
    Tack för den fina rekommendationen, så roligt att höra. Det har varit så trevligt att få göra lägenhetsaffär med er.
    Ha det gott så ses vi längre fram.
  • 2020-02-26

Ehsan A skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt tillmötesgående och professionell. Mäklaren levde definitivt upp till förväntningarna då jag var ute efter en snabb affär.
    Sammantaget väldigt professionell , lyhörd och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-02-19

Emma Elisabeth B skrev om HusmanHagberg Luleå
    Jag är ute på marknaden och söker en ny lägenhet. Fick gå på en privat visning med John Nilsson. Den var inte bra alls, han kändes inte påläst om fastigheten. Kan inte rekommendera honom iallafall. Läs mer
  • 2020-02-19

Anna Kristina B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Otrevlig och förminskande i telefon.
    Okunnig om historian i fastigheten t ex om stambyten, takbyten. Svarade mest bara "ja" eller "bra" på alla frågor, kunde inte utveckla så mycket.
    Skulle aldrig köpa av honom igen. Läs mer
    2020-02-20 John N svarar Anna Kristina B
    Hej!
    Jag kan tyvärr inte hitta dig i våra system, vill självklart kontakta dig för att gå igenom din upplevelse och få höra vad som hänt så hör gärna av dig till mig.
    Vänliga hälsningar
    John
  • 2020-02-16

Andreas S skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har både köpt en villa och sålt en lantgård.

Eftersom fastigheten jag sålde är arv så hade jag liten kunskap om fastigheten. Jag upplever att det ligger på mig att ta reda på och veta det mesta för vidare befordran till mäklaren. Jag tycker att mycket av det borde ligga på mäklarens uppgift då jag ändå betalar en ansenlig summa för mäklartjänsten. Vidare hade jag personligen velat se mer av mäklarens egna initiativ och tydlighet till vad som sker nu, sedan, osv. Detta upplever jag att jag fick fråga om.

Personliga bemötandet var bra, lätt att komma i kontakt med och få svar oavsett veckodag och tid på dygnet. Ett mänskligt bemötande och lagom ”säljig” när situationen så krävde. Förstående för min personliga situation och snabb på att fota/lägga ut annons och ha visning. Bra!

Jag upplever att mäklaren haft för mycket på sitt bord och för många bollar i luften samtidigt vilket kan ha att göra med att hon inte hann eller mindes allt hon skulle göra. Överlag en god affärsuppgörelse Läs mer
  • 2020-02-04

Christos E B skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en 3:a. Mäklaren varit trevlig och proffsig.
    Försökte så gott hon kunde att möta upp våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-30

Wanja Maria Erika L skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Camilla har sålt vårt radhus i Luleå.
    En fantastisk mäklare som ställt upp till hundra procent.
    Alltid varit kontaktbar oavsett dag.
    Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
    2020-01-16 Camilla S svarar Wanja Maria Erika L
    Tack för dina fina ord Erika, det värmer. :)
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-12-27

Britta O skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt Västra varvs gatan i Luleå,jag tyckte nog att han kunde berätta mer om lgh fast jag köpte den osedd , typ förrådet var den låg m.m.enda jag tyckte han var intresserad var att få in handpenning så fort som möjligt fast det var jultider m m, lite mer intresse om köparen m m Läs mer
  • 2019-12-25

Lisa Ö skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Toppen Mäklare, snabbt, smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2019-12-20

Marika L skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt ett hus som Camilla är ansvarig mäklare för. Det har varit lätt att få tag på Camilla och hon har varit ganska snabb på att återkoppla, vilket är positivt. Hon har även ett trevligt och professionellt bemötande, även i de fall man måste diskutera förändrade förutsättningar. Läs mer
  • 2019-12-16

Sören M skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Visar ett otroligt engagemang. Alltid tillgänglig, trevlig och socialt kompetent. Jobbar hårt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-08

EMANUEL A skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte lägenhet via John. Mycket professionellt bemötande. Återkopplade snabbt vid alla frågor och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Carina W

2019-11-22

Carina W skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Ersnäs 14:14
    Tog emot på bästa sätt, 😄👍🏼 Vi ångrar bara att vi inte valde honom som vårt första alternativ. Men vi har lärt oss & vi ör enormt tacksamma för att vi blev Bernt emottagna en andra gång. Han var toppen bra! Vi är super nöjda.
    Han förstod oss och hjälpte oss på bästa sätt utifrån det. Tusen tusen rack! Läs mer
  • 2019-11-22

Andreas K skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag köpte en LGH på Bergviken av Camilla. Proffsigt skött från början till slut.

Svarade alltid på mina frågor, bra bemötande.

Kan varmt rekommendera :) Läs mer
    Camilla S gillar detta
  • 2019-11-20

Gustav N skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en lägenhet, hon är väldigt trevlig och svarade på det mest och annars kollade hon upp det. Läs mer
    2019-11-21 Catharina Ö svarar Gustav N
    Hej Gustav!
    Tack, det är så trevligt att få ha er som kunder. Nu hoppas vi att tiden går fort till tillträdesdagen, så att ni får ta över den fina lägenheten.
    Ha det gott!
  • 2019-11-18

Niklas U skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina är helt suverän vi är super nöjd med Catharina proffsig och trygg! Läs mer
    2019-11-21 Catharina Ö svarar Niklas U
    Tack Niklas för din fina ord, det värmer i hjärtat.
    Det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet och att jag har får ha er som kunder.
    Ha det fortsatt bra så ses vi vid tillträdet.
  • 2019-11-18

Carina D skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt Lgh .
    Förtroende.
    Seriös Glad Ärlig Läs mer
    2019-11-21 Catharina Ö svarar Carina D
    Tack Carina för din fina ord, det värmer i hjärtat.
    Ha det fortsatt bra så ses vi vid tillträdet.
  • Ulrika Ann-Chatrin E

2019-11-14

Ulrika Ann-Chatrin E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har precis sålt vår villa och det har gått väldigt snabbt och smidigt. Alltifrån besiktning, fotografering och visning och nu är villan såld. 😊 Läs mer

Mathias J skrev om HusmanHagberg Luleå
    hyfsad mäklareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Läs mer

Viveca M skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Proffsig men ändå en känsla av att ha känt henne länge Läs mer
    2019-11-11 Catharina Ö svarar Viveca M
    Tack Viveca för de fina orden och för att jag fått ha dig som kund, det är ett nöje.
    Ha det gott så ses vi senare i veckan på tillträdet.

Jimmy W skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Bra bemötande och bra att svara i telefon och på mail. Läs mer
  • Linnea S

2019-11-09

Linnea S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt villa bra bemött av mäklare Läs mer
  • 2019-11-07

Frida L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    kunnig och svarade alltid i telefon/ringde upp snabbt. Läs mer
  • 2019-11-05

Emma E skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt. Väldigt trevligt mottagande och uppföljning. Läs mer
    2019-11-11 Catharina Ö svarar Emma E
    Tack Emma för att jag har fått ha er som kunder och för dina fina ord, det är ett nöje.
    Ha det så bra så ses vi snart på tillträdet.
  • 2019-11-01

Mattias E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra och professionellt bemötande.
    Skulle definitivt använda honom igen. Läs mer
  • 2019-10-21

Karin H skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina Öystilä visade sig vara en förtjusande person med stor kunskap parad med följsamhet och förmåga att göra sitt yttersta för såväl köpare som säljare. Vänlig, hjälpsam, fokuserad, .förtroendeingivande, målinriktad. Noga med feed back - att samtliga var införstådda med vad som gällde. Gav inte utrymme för några missförstånd. Sammanfattningsvis trevlig och professionell. Själv flög jag från Göteborg/Landvetter till Luleå för
    att titta på en insatslägenhet i centrala Luleå. Besöket resulterade i ett köp som jag - trots att det gick snabbt - känner mig bekväm med. Mycket tack vare att jag träffade rätt person - Catharina Öystilä. / M v h Karin Holmlund Läs mer
    2019-10-22 Catharina Ö svarar Karin H
    Hej Karin! Tack för din fina ord, det värmer i hjärtat. Det är ett nöje att få träffa dig också och jag hoppas att du kommer att trivas gott i din fina lägenhet.
  • 2019-10-19

Lena V skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en bostadsrätt. John var mycket tillgänglig och tillmötesgående. Alltid snabb återkoppling och gav ett kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-10-08

Anders K skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    En hårt arbetande mäklare. Alltid tillgänglig och ett gott bemötande Läs mer
    Camilla S gillar detta

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå