Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå HusmanHagberg HusmanHagberg Luleå

HusmanHagberg Luleå

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå och Boden!

Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss.

Med passion, kunskap och erfarenhet hjälper vi dig genom bostadsaffären. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa affären precis som du vill. Kontakta oss så går vi vidare!

Läs vad 33 kunder tycker om HusmanHagberg Luleå

• Per Håkan Cristoffer S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en villa, 1 1/2 plan med källare
    Trevligt bemötande, därför vi valde Ola. Läs mer
  • Katarina L skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola Nyberg hjälpte mig att köpa mitt fritidshus. Han har ett proffsigt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Anders G skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Helt okej, bra service och bemötande. Läs mer
  • Birgit H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Min man och jag har sålt ett hyreshus med läkarmottagning och stor enfamiljsbostad centralt i Luleå.
    John har haft ett vänligt och omsorgsfullt sätt och gett oss goda råd om hur vi skulle förbereda försäljningen.
    Han har svarat väl mot våra förväntningar och genomfört en snabb och bra affär. Läs mer
  • Leo H
    Leo H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Lulea Ejdern7 såld igår.
    John var rask och kunnig. Slutomdömme om några månader Läs mer
  • Hans Tommy N skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har sålt en fastighet.
    Mycket bra bemötande hos Ola.
    Han levde upptill mina förväntningar.
    Upplevelsen sen Ola tog över var att det gick väldigt fort. Läs mer
    2018-10-04 Ola N svarar Hans Tommy N
    Roligt att du känner dig nöjd och jag tackar för förtroende jag fick att förmedla din fastighet. Lycka till med allt så hörs vi om inte annat när det är dags för deklaration.
  • Roger K
    Roger K skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har inte så stor erfarenhet av husförsäljning men vi är nöjda det gick ganska fort en annan husmäklare sa åt oss det var svårt att sälja hus i Harads efter den beskrivningen ringde vi husman hagberg. Läs mer
    2018-10-01 Ola N svarar Roger K
    Tack för förtroendet att sälja ert fina och mycket väl omhändertagna hem. Varmt lycka till på er nya adress när det är dags för flytt.
    Hälsningar/Ola
  • Petter L skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Smärtfritt enkelt och bra att ha och göra med. Lätt att få tag i och hjälper till med det mesta. Så bra! Läs mer
    2018-10-01 Ola N svarar Petter L
    Tack för omdömet och nöjet att få förmedla denna fantastiska fastighet och byggnad till dig. Hoppas du ska trivas riktigt bra.
  • Lena N skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Har sålt en lägenhet i Luleå. Min mäklare tog hand om allt eftersom jag var utomlands. Han skötte det mycket professionellt. Samtalet vi hade innan försäljningen var tydligt och informativt. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-08-13 Ola N svarar Lena N
    Hej, tack för omdömet och förtroendet. Lycka till i ert nya hem och ha det riktigt bra, jag finns tillgänglig om det är något ytterligare jag kan hjälpa er med.
  • Stefan T skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Om det blir aktuellt att anlita en mäklare igen kommer jag definitivt att anlita Ola igen. Han är alltigenom professionell. Mina varma rekommendationer!
    /Stefan Törnlund Läs mer
    2018-07-12 Ola N svarar Stefan T
    Ett nöje att få möjligheten att förmedla din bostadsrätt som inte ens hann komma ut på marknaden och att få arbeta med dig. Vi hörs om inte annat när det är dags för deklaration.
    Ha en fin sommar/
  • Johanna M skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostadsrätt med Ola Nyberg som mäklare. Mycket bra bemötande, serviceminded och tillmötesgående. Kunnig och duktig på att förstå och matcha objekt efter behov. Jag är mycket nöjd och kan tänka mig att anlita Ola Nyberg i framtiden. Läs mer
    2018-07-12 Ola N svarar Johanna M
    Hej,tack för omdömet, hoppas att bostaden ska uppskattas både av dig och din fyrfota vän
  • Vlad T skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Träffat honom vid flera tillfällen på olicka visningar. Vi har höpt ett 2 planshus med 2 andra vänner. Det var inte jag som var i direkt kontakt med John, men jag skulle rekommendera HH och John till andra som vill sälja/köpa bostad. Läs mer
  • Catharina Elisabeth L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en Villa. (Bytte från annan mäklare, då vi var väldigt missnöjda med dennes sätt att hantera sitt uppdrag) John däremot, har varit mycket professionell, engagerad och trevlig! Han har lyssnat på våra önskemål och skött försäljningen på ett mycket föredömligt sätt. Det har varit oerhört värdefullt för oss att han snabbt har återkopplat till oss och svarat på alla våra frågor och funderingar som har dykt upp under tiden, oavsett om de varit stora eller små. Vi kan varmt rekommendera honom och ger honom toppbetyg som mäklare! Läs mer
  • Sabine M skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Rekommenderar starkt Ola som mäklare. Läs mer
    2018-06-28 Ola N svarar Sabine M
    Tack för förtroendet att jag fick att jobba med er och hitta nya ägare till ert fina hus. Lycka till och hoppas vi ses
  • Tore F
    Tore F skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    På ett imponerande sätt har John bistått oss. Först kom han med det geniala att starta med - Kommande försäljning. När det sedan var dags för fotografering visade han en talang högt över genomsnittet. Såg detaljer som vi aldrig tänkt på och presentationen blev helt suverän. Under processen har han på ett ödmjukt och korrekt sätt hållit kontakten med oss. HH’sorganisation är självklart också en styrka när frågor som vi haft behövt svar . Slutligen stugan blev snabbt såld !!!! Läs mer
  • Amanda E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte lägenhet. Mycket bra, informerade, skötte kontakten på ett aktivt sätt, svarade på frågor. Riktigt bra och positiv. Vänder mig gärna till honom igen när det är dags att sälja. Läs mer
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    We are a dinamic and busy family. We met many good real estate agents in our quest to buy a house. But John was the best fitting our needs. Prompt, engaged and professional. He worked tirelessly with our demands and got exactly what we wanted. We will also sell our apartment with him. 100% recommended. Läs mer
  • Marina H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John har på ett mycket professionellt sätt hjälpt till med försäljning av min bostadsrätt på 4 rok i Luleå. Jag fick kompetent stöd i beslutsprocessen och bra tips under försäljningen, precis som förväntat. Läs mer
    2018-05-28 John N svarar Marina H
    Tack vad roligt att höra, hoppas ni ska trivs bra i Piteå nu!
  • Ronja J skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Han är tydlig, hjälpsam, trevlig och är lätt att få tag på. Mycket bra mäklare, rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-05-09 Ola N svarar Ronja J
    Tack för omdömet, hoppas att ni ska trivas bra i området och välkomna till Luleå.
  • Ronnie J
    Ronnie J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Fick ett väldigt bra bemötande hela vägen, allt ordnades efter överenskommelse, nån mindre detalj som var fel i texten ordnas direkt. Kändes väldigt tryggt och fick hjälp med två väldigt kompetenta stylister som han snabbt ordnade fram. Rekommenderar husman Hagberg Läs mer
  • Eva-lena J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har köpt en lägenhet men en riktigt underbar utsikt.
    Bemötandet från John var förtroendeingivande och professionellt. Vi är riktigt nöjda med Johns insats och
    kommer att rekomendera honom till andra. Läs mer
  • Ella J
    Ella J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag fastnade direkt för Johns öppna och proffsiga bemötande. Hans energi och driv ingav stort förtroende som gjorde det lätt att välja mäklare. Läs mer
    2018-04-05 John N svarar Ella J
    Tack vad roligt att höra! Hoppas du kommer trivas bra i nya bostaden =)
  • Johan G skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra skött försäljning. Rekommenderas! Läs mer
  • Fredrik J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Oerhört kompetent. Inte en anmärkning från vår sida. Läs mer
  • Anton H
    Anton H skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte ett hus genom honom och allt gick väldigt smidigt och bra så är mycket nöjd! :) Läs mer
    2018-03-20 Ola N svarar Anton H
    Hej, kul att höra och hoppas att ni trivs bra med ert fina hus och den fantastiska verandan. Har du börjat med dörrlisterna inomhus ännu?
  • Gustaf N skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi är väldigt nöjda över hur John har hanterat försäljningen av vår lägenhet. Lyhörd och proffsig! Läs mer
  • Roberto B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John Nilsson har varit suveränt och gjort ett fantastiskt och mycket proffsigt jobb.
    Tack vare hans bistånd och råd bl.a. med styling har vi som säljare fått ett mycket bra pris för våt bostadsrättslägenhet.
    Avtalskeivande gick fort i och med allt var väl förberett.
    Vi är supernöjda.
    Katarina och Roberto Bauducco Läs mer
  • Susanne B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John Nilsson sålde vår lägenhet alldeles nyligen. Vi är väldigt glada för att han lyssnade på våra önskemål såsom vikten av återkoppling gällande allt som rör bostaden. Vi tycker att han är väldigt proffessionell i de avseenden vi förväntar oss av en mäklare. Vi rekommenderar honom varmt. Dessutom såldes den fort!! :) Läs mer
  • Johan skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket proffsigt mäklare med hög kompetens, serviceinriktad, engagerad och ger bra stylingtips.
    Jag kommer absolut att använda mig av John Nilsson vid nästa försäljning, kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Goitom S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John är en professionell och kunnig mäklare, han gav mig ett väldigt bra första intryck då han var påläst, hjälpsam och lyhörd.
    Han har en stor kundbas vilket var väldigt fördelaktigt i min egen affär då han snabbt hittade den perfekta köparen. Super smidig och trevlig upplevelse att sälja med John Nilsson. Rekommenderar han starkt! Läs mer
  • Andreas O skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Husman Hagberg och John Nilsson har vi anlitat vid två försäljningar till högsta belåtenhet. Mycket proffsigt och med hög kompetens inom området kan jag rekommendera honom. Läs mer
  • Viveca V
    Viveca V skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John Nilsson är ett föredöme för sin yrkeskår. Han är inte bara en väldigt kompetent och driven mäklare, han är dessutom en erfaren civilekonom med många års erfarenhet från Bank och Finans. John har många fördelar som mäklare och förstår alla aspekter väl, från start till mål.
    Som kund är du alltid trygg med John.
    Jag anlitat honom flertalet gånger och har alltid varit väldigt nöjd.
    En liten parantes, men ack att förglömma, är att John även har förträfflig smak när det kommer till inredning och design. Han skulle enkelt platsa bland de bästa inredningsdesigners som idag erbjuder sina tjänster inför försäljning av din bostad. Jag har bett honom ta hand om förberedelser och styling av de lägenheter jag sålt via honom och det har han utfört med elegans och finess med otroliga resultat!

Om du söker en erfaren, driven och framförallt, multikompetent mäklare, som ser till att du får det bästa resultatet av din affär, så är John Nilsson det bästa valet. Läs mer
  • Elin M skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John sålde vår lägenhet på Kungsholmen och vi var väldigt nöjda med hela processen! Han är mycket serviceinriktad och engagerad och han gör verkligen sitt yttersta för en bra affär. Det var ett stort plus med alla bra styling-tips inför fotografering och visning, John har ett öga för detaljer och vet vad som funkar! Läs mer

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå