Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå HusmanHagberg HusmanHagberg Luleå

HusmanHagberg Luleå

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå och Boden!

Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss.

Med passion, kunskap och erfarenhet hjälper vi dig genom bostadsaffären. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa affären precis som du vill. Kontakta oss så går vi vidare!

Läs vad 70 kunder tycker om HusmanHagberg Luleå

• 2019-06-21

Anders Joel R skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Har sålt ett radhus u. källare på egen tomt. 4 rum med kök o. matplats . Söderläge, Ca 2 km från Luleå centrum.
    Mäkl. John N: mötte mej alltid med blicken vid tilltal, alltid rakt och koncist vilket ingav förtroende för mej . Han "kostade"
    mer men när jag talat med honom några ord ansåg jag att
    jag väljer John N. för uppdraget. Tiderna hade också börjat bli kärvare. Läs mer
  • 2019-06-13

Christoffer S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt Hus av John som har vart tillgänglig och med i hela processen från visning till signering!
    John är snabb och tillgänglig när man har frågor och upplyser en snabbt vid eventuella frågor, ett trevligt bemötande och tryggt köp!

Om jag hade vetat det innan så hade han fått sälja min lägenhet =) Läs mer
  • 2019-05-30

Kjell Ingemar Mickelsson P skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    köpet: ett småhus i luleå. Ett bra bemötande och hög social kompetens - en bra mäklare som vi fick bra förtroende för. Våra förväntningar och den service som vi fick blev det som avgjorde vårt köp. Läs mer
  • 2019-05-27

Engström A skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte bostadsrätt. Utmärkt bemötande och blev dirigerad genom köpet som okunnig första-gångs-köpare. Läs mer
  • 2019-05-22

Eleonor R skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt ett parhus. Jag blev väldigt bra bemött, bra information om objektet och saklig. Det var också mina förväntningar och det levde mäklaren upp till. En bra upplevelse i sin helhet. Läs mer
  • 2019-05-20

Jan P skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    VI har sålt två hus på Udden i Luleå. Det gick väldigt bra och John var mycket bra trevlig och korrekt. Om vi ska sälja någon fastighet i framtiden så är det nog John som kommer att få uppdraget. Läs mer
  • 2019-05-19

Marlene B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har sålt ett radhus och blev mycket bra bemött av John. Blev bemött på ett personligt och engagerat sätt. Förväntningarna var redan höga som han uppfyllde med bravur. John brinner verkligen för sitt jobb. Han är snabb på att svara på mina frågor oavsett om jag mailar eller sms:ar. Jag kan varmt rekommendera Husmanhagberg Luleå och just John Nilsson.
    / Marlene Bolstad Läs mer
  • 2019-05-10

Huimin C skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en lägenhet 1:a .
    Mäklaren är mycket proffsig och ger tydligt information vid budgivning och kontrakt skrivning Läs mer
    2019-05-15 Catharina Ö svarar Huimin C
    Hej Huimin!
    Stort tack för din fina rekommendation, det har varit ett nöje att få göra affär med er.
  • 2019-05-09

Pernilla L skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Bra, trevlig och kunnig. Lätt att ha att göra med Läs mer
  • 2019-05-06

Britt-Lis S skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt ett radhus från 60-talet. Mäklaren har varit mycket professionell, tillmötesgående och trevlig.
    Jag känner mig trygg med Catarina som mäklare. Läs mer
    2019-05-06 Catharina Ö svarar Britt-Lis S
    Hej Britt-Lis!
    Stort tack för de fina orden, det har varit så trevligt att ännu en gång ha fått förtroendet att hjälpa till med försäljning av bostad.
  • 2019-04-25

Mari-Anne P skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostadsrätt, säljer villa.
    Vi känner stor tillit till John i båda uppdragen, känns trygg och stabil och är lyhörd för både behov och krav hos säljare och köpare. Bemöter kund/säljare med respekt så här långt.
    Hade inga förväntningar. Detta är en ny mäklarkontakt. Vi har köpt och sålt fastigheter i Luleå vid 19 tillfällen. Samtliga köp och sälj har vi gjort via mäklare som varit kända för oss. John är en ny aktör för oss men håller måttet så här långt, lyhörd och stabil, troligen rätt färsk i branschen med lever upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-17

Karin H skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra bemött av en engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-04-15

Ann-Kristine S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en fastighet i Björsbyn Valles backe. Bemötande var bra fick bra information och det kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-04-03

Vivi-Anne Anneli L skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en villa, bra bemötande och lätt att få kontakt med. Önskar dock att man samlat ihop visningarna lite mer så de inte varit så många Läs mer
  • Hannele M

2019-04-02

Hannele M skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra service, snabba återkopplingar. Köpet gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Roger L

2019-04-01

Roger L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har blivit bemötta på bästa tänkbara sätt både vid försäljning och köp av bostad Läs mer
  • 2019-03-30

Maria L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John hjälper oss att sälja vår villa, vi har även köpt ny bostad, ett parhus, via John. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått, han är en mycket professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-03-29

Malin H skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en tvåa i centrala stan. Vi blev bra bemött, hon är glad och trevlig och man märker att hon kan sitt yrke. Läs mer
    2019-04-08 Catharina Ö svarar Malin H
    Tack Malin, ett nöje från min sida också.
  • 2019-03-25

Viola S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Fritidshus/hus har vi köpt med ett underbart läge. Vi blev bra bemött av mäklaren och har haft god kontakt med honom. Fungerat mycket bra. Läs mer
  • 2019-03-21

Susanne L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Bra upplevelse. Snabb service. Han samarbetade med kollegor för att snabbt lösa visning. Lätt att få tag på. Ringde upp om jag inte fick tag i honom utan lämnade ett meddelande. Läs mer
  • Hans-Olav N

2019-03-18

Hans-Olav N skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    vi har salt mitt sommahus

John har ett trevligt vinnande satt

forvantningarna var att vi skulle hitta en kopare som forstod
    att detta ar ett unikt hus I en fantastisk miljo.

Jag tycker att john levde upp till mina forvantningar .

vi arbetade tillsammans pa ett bra satt o vi hade nog kunnat ga langre men jag ville avsluta med denna kopare eftersom det var en familj fran kalix o som forstod att de kopte nagot unikt enligt
    min uppfattning.

Sa nar man tycker att nat ar bra sager man I utlandet 5555 Läs mer
  • 2019-03-18

Inga-Britt J skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt lägenhet i Gammelstad.
    Trevligt bemött, fick hjälp som jag behövde. Läs mer
    2019-04-08 Catharina Ö svarar Inga-Britt J
    Tack Inga Britt, det är så trevligt att ha fått möjlighet att träffa dig i samband med köpet.
  • 2019-02-28

Rudolf J skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag tycker det fungerar bra det är lättsamt att prata med dig Läs mer
    2019-02-28 Catharina Ö svarar Rudolf J
    Tack Rudolf, det är så trevligt att prata med dig.
  • 2019-02-26

Positivt bemötande
    Sålt en bostadsrätt
    Noggran Läs mer
    2019-02-28 Catharina Ö svarar Jennie Z
    Tack Jennie, det har varit så trevligt att få hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
  • 2019-02-22

Zhejian C skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina is really helpful and she can speak excellent English.
    Also she is always fast response all the call and messages.
    Highly recommended. Läs mer
    2019-02-28 Catharina Ö svarar Zhejian C
    Thank you Zhejian, so nice and kind words. It´s a pleasure to be in contact with you also.
  • 2019-02-21

Georg V skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt lägenhet på timmermansgatan 46 ,bemött med bästa betyg,
    mäklaren levde helt klart upp till våra förväntningar. Om vi i framtiden behöver en mäklare vänder vi oss gärna till dig.

MVH: Gunvor o Georg Wikström

, Läs mer
    2019-02-21 Catharina Ö svarar Georg V
    Tack för er trevliga uppskattning, det har varit ett nöje att få göra affär med er.
  • 2019-02-14

Roger Verlander skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John är en super engagerad mäklare som är lättillgänglig hela tiden. Vi är väldigt nöjda med HusmanHagberg i Luleå och kommer rekommendera John Nilsson till alla vi känner. Läs mer
  • 2019-02-13

Shabbir L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    I have purchased and apartment, The broker was very cooperative and helpful in his dealing. Our expectations are fullfilled, he has been an excellent support and guided us with the purchase and procedure. Läs mer
  • 2019-02-11

Emelie B skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina ger ett förtroende ingivande första intryck och är lätt att kommunicera med.
    Det märks att hon bryr sig om sina kunder. Läs mer
    2019-02-11 Catharina Ö svarar Emelie B
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
  • 2019-02-07

Göran R skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en trea centralt i Luleå. Vi valde mäklaren utifrån tidigare god erfarenhet. Catharina var perfekt för detta uppdrag. Läs mer
    2019-02-11 Catharina Ö svarar Göran R
    Tack för er fina uppskattning, det har varit ett nöje att ännu en gång få hjälpa till med försäljning av er fina bostad.
  • 2019-02-06

Roland N skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Trevligt bemötande.
    Seriöst arbete.
    Stort förtroende.

Med andra ord, mycket bra arbete, med allt vid husförsäljningen av Catharina Öystilä på Husman Hagberg Luleå.

Hälsar Roland Nordgren. Läs mer
    2019-02-11 Catharina Ö svarar Roland N
    Tack för din fina uppskattning, det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din fina villa.
  • 2019-01-25

Pia H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt fritidshus.
    Bemötandet var inte OK kändes som man inte var så viktig som kund då man inte köpte något dyrare objekt.
    Visningen var inte bra då mäklaren som var där inte hade den information om huset som man bör ha på en visning.
    Saknade planritning i presentationen över fastigheten.
    Efter köpekontraktet var påskrivet kändes det som att han blev trevligare. Läs mer
    2019-02-08 John N svarar Pia H
    Hej Pia!
    Tråkigt att du kände så men jag informerade ju om att jag var tvungen att ta hjälp av en kollega som visade dig då du inte hade möjlighet att komma på de ordinarie visningarna och att det var nästan 15 mils resväg, så inte helt lätt att klämma in i schemat. Vi gick igenom alla dina frågor och min upplevelse var att du var belåten med svaren och vi hade ju kontakt på både kvällar och helger =)

Hoppas du kommer ha mycket glädje av huset och trivas i den fina miljön!
  • Inger R

2019-01-10

Inger R skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Personligt engagemang, goda råd- och tillgänglighet under hela affärsprocessen, från sammanställning av prospekt, bra kommunikation under tiden till slutförande av affärsuppgörelse mellan säljaren och köparen. Läs mer
  • Göran Ö

2018-12-21

Göran Ö skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    För lite kontakt med oss som säljare. Bokade visningar utan att kontaktat oss om det var ok. Var ganska okunnig om huset för att kunna marknadsföra det på ett bättre sätt. Har själv fått gå in och informera intressent om huset pga att John inte visste svaren på frågorna. Slutlig köpare sa att det var tack vare att Jag som säljare tog mig tid att informera om huset och dess historia som gjorde att dom bestämde sig. I övrigt korrekt i sitt bemötande mot oss. Läs mer
    2019-01-06 John N svarar Göran Ö
    Hej!
    Vad tråkigt att ni upplevt det att ni inte fått den återkoppling ni önskade, inte min avsikt men i den här tuffa marknaden kanske för mycket fokus hamnade på tillgänglighet, återkoppling och dialog med spekulanterna. Ni hade ett unikt hus med mycket historia vilket gör det lite svårare att ha samma djupgående kunskap om allt som gjorts och hänt samt vem som bott i huset under årens lopp som er som ägare, därför uppskattade jag verkligen att ni var så behjälpliga i dialogen kring det med paret som köpte huset.

Hoppas ni trivs bra på nya adressen!
  • 2018-12-18

Margareta O skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi hade ganska låga förväntningar av denna mäklarfirma då vi gjort affärer med dem tidigare och då inte alls var nöjda. Catharina Ö har dock skött allt fantastiskt bra så här långt. Vi är i slutprocessen av ett bostadsrätts-köp och har ingenting att anmärka på så här långt.
    Hon är trevlig, rak och tydlig. Framförallt verkar hon ärlig och transparent i denna affär så här långt, vilket vi uppskattar. Läs mer
    2018-12-19 Catharina Ö svarar Margareta O
    Tack för era fina ord Margareta, så roligt höra att ni är nöjda.
    Det är ett nöje att få göra affär med dig och din man.
  • 2018-12-13

Kristoffer K skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John sålde min lägenhet i tuffa tider. Han ställde upp på många visningar och jag kan inte förvänta mig mer. Läs mer
  • 2018-10-28

Per Håkan Cristoffer S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en villa, 1 1/2 plan med källare
    Trevligt bemötande, därför vi valde Ola. Läs mer
  • 2018-10-26

Katarina L skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola Nyberg hjälpte mig att köpa mitt fritidshus. Han har ett proffsigt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-13

Anders G skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Helt okej, bra service och bemötande. Läs mer
  • 2018-10-12

Birgit H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Min man och jag har sålt ett hyreshus med läkarmottagning och stor enfamiljsbostad centralt i Luleå.
    John har haft ett vänligt och omsorgsfullt sätt och gett oss goda råd om hur vi skulle förbereda försäljningen.
    Han har svarat väl mot våra förväntningar och genomfört en snabb och bra affär. Läs mer
  • Leo H

2018-10-12

Leo H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Lulea Ejdern7 såld igår.
    John var rask och kunnig. Slutomdömme om några månader Läs mer
  • 2018-10-03

Hans Tommy N skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har sålt en fastighet.
    Mycket bra bemötande hos Ola.
    Han levde upptill mina förväntningar.
    Upplevelsen sen Ola tog över var att det gick väldigt fort. Läs mer
    2018-10-04 Ola N svarar Hans Tommy N
    Roligt att du känner dig nöjd och jag tackar för förtroende jag fick att förmedla din fastighet. Lycka till med allt så hörs vi om inte annat när det är dags för deklaration.
  • Roger K

2018-09-29

Roger K skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har inte så stor erfarenhet av husförsäljning men vi är nöjda det gick ganska fort en annan husmäklare sa åt oss det var svårt att sälja hus i Harads efter den beskrivningen ringde vi husman hagberg. Läs mer
    2018-10-01 Ola N svarar Roger K
    Tack för förtroendet att sälja ert fina och mycket väl omhändertagna hem. Varmt lycka till på er nya adress när det är dags för flytt.
    Hälsningar/Ola
  • 2018-09-27

Petter L skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Smärtfritt enkelt och bra att ha och göra med. Lätt att få tag i och hjälper till med det mesta. Så bra! Läs mer
    2018-10-01 Ola N svarar Petter L
    Tack för omdömet och nöjet att få förmedla denna fantastiska fastighet och byggnad till dig. Hoppas du ska trivas riktigt bra.
  • 2018-08-11

Lena N skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Har sålt en lägenhet i Luleå. Min mäklare tog hand om allt eftersom jag var utomlands. Han skötte det mycket professionellt. Samtalet vi hade innan försäljningen var tydligt och informativt. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-08-13 Ola N svarar Lena N
    Hej, tack för omdömet och förtroendet. Lycka till i ert nya hem och ha det riktigt bra, jag finns tillgänglig om det är något ytterligare jag kan hjälpa er med.
  • 2018-07-12

Stefan T skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Om det blir aktuellt att anlita en mäklare igen kommer jag definitivt att anlita Ola igen. Han är alltigenom professionell. Mina varma rekommendationer!
    /Stefan Törnlund Läs mer
    2018-07-12 Ola N svarar Stefan T
    Ett nöje att få möjligheten att förmedla din bostadsrätt som inte ens hann komma ut på marknaden och att få arbeta med dig. Vi hörs om inte annat när det är dags för deklaration.
    Ha en fin sommar/
  • 2018-07-11

Johanna M skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostadsrätt med Ola Nyberg som mäklare. Mycket bra bemötande, serviceminded och tillmötesgående. Kunnig och duktig på att förstå och matcha objekt efter behov. Jag är mycket nöjd och kan tänka mig att anlita Ola Nyberg i framtiden. Läs mer
    2018-07-12 Ola N svarar Johanna M
    Hej,tack för omdömet, hoppas att bostaden ska uppskattas både av dig och din fyrfota vän
  • 2018-06-29

Vlad T skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Träffat honom vid flera tillfällen på olicka visningar. Vi har höpt ett 2 planshus med 2 andra vänner. Det var inte jag som var i direkt kontakt med John, men jag skulle rekommendera HH och John till andra som vill sälja/köpa bostad. Läs mer
  • 2018-06-29

Catharina Elisabeth L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en Villa. (Bytte från annan mäklare, då vi var väldigt missnöjda med dennes sätt att hantera sitt uppdrag) John däremot, har varit mycket professionell, engagerad och trevlig! Han har lyssnat på våra önskemål och skött försäljningen på ett mycket föredömligt sätt. Det har varit oerhört värdefullt för oss att han snabbt har återkopplat till oss och svarat på alla våra frågor och funderingar som har dykt upp under tiden, oavsett om de varit stora eller små. Vi kan varmt rekommendera honom och ger honom toppbetyg som mäklare! Läs mer

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå