HusmanHagberg Luleå

HusmanHagberg Luleå

• BadgeSevenYears

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå! Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss. Med passion,...

776 omdömen om HusmanHagberg Luleå

Sedan starten hos Reco 2017

Robin J
Porsön

Professionell och tydlig. Mycket trevlig, tillmötesgående och väldigt hjälpsam. Uppskattar verkligen hjälpen som förstagångsköpare.

Petter O
Centrum Varvet

Trevlig och proffesionellt bemötande. Lätt att hålla kontakt med både på mail, sms och telefon. Ur ett säljar-perspektiv känns det betryggande att Niklas verkligen försöker in i det sista att få ut bästa möjliga värde av bostaden.

Viktor K
Mjölkudden

Mycket bra från första samtal till påskrivet kontrakt med köpare.

Oscar E
Köpte sitt hus med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå
Fagernäs

Trevligt bemötande. Svarat på alla frågor jag haft, om hon inte kunnat svara har hon återkommit senare med svar. Fortsätt jobba på som du gör :)

Lars Väinö H
Centrum

Bättre än förväntat. Har träffat många mäklare som gett blandade intryck. Emma hade alltid tid och och vi var överens i upplägg. Försäljningen kunde fullföljas inom rimlig tid och till ett högre pris än utgångs dito.

Eric A
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
Råneå

Nogrann och förklarade allt så man förstog, kändes bra att ha henne på ens första husköp

Kimmo R
Centrum Varvet

Trevlig och ambitiös är nöjd med att vi valde honom

Stig W
Burströmska Gärdan

Seriös,kunnig men framför allt ett Bra bemötande trevlig och hjälpsam

Rolf Mikael M
Bergnäset

Lyhörd o observant mäklare jag varmt kan rekommendera

David J
Gültzauudden

Professionellt bemötande och tillgänglig under den viktiga delen i säljprocessen trots lite strul. Familjen har sålt två objekt via Emma som landat bägge på ett elegant sätt trots kärv marknad. Vi lägger nästa affär hos Emma!

Lovisa R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
Centrum Varvet

Är väldigt nöjd med Camilla. Från första mötet har jag känt mig väl omhändertagen och informerad. Kommunikationen har under hela försäljningsprocessen har varit tydlig och professionell. Camilla har besvarat alla mina frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Camilla till andra som söker en bra mäklare!

Jenny L
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
Gültzauudden

Trevligt bemötande och gav mig och min sambo tips på detta hus när vi var på en annan visning. Emma lyssnade och förstod vilka behov vi hade och nu har vi äntligen hittat ett perfekt hus för oss!

Tommy Ingvar V
Mjölkudden

Bra på att svara på frågor, svarade mest med sms vilket är bra ibland men kan vara bra med samtal i några situationer. Trevligt bemötande. Skickade kontrakt i god tid för påläsning.

Eva Q
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
Centrum Varvet

Imponerad av mäklaren Camilla, professionell och kunnig - med ett trevligt och förtroendegivande kundbemötande. Var med på två visningar - den första lägenheten var sådär vad gällde standard och läget. Vid visning nummer två (Västra Varvsgatan 8) blev jag såld på lägenheten. Åkte hem, funderade och sov på saken. Dagen därpå kontaktade jag mäklaren (Camilla S) och nämnde mitt pris, och övriga villkor. Säljaren kontaktades och ägaren gick med på mitt bud. Dagen därpå körde jag ner till Luleå och skrev på avtalet. ...

Sanna S
Hertsön

Trevlig, engagerad och driven Snabb och effektiv försäljning

Linda K
Svartöstaden

Proffsigt bemötande. Snabb återkoppling, bra och tydlig information! Mycket bra mäklare :)

Rickard M
Porsön

Riktigt engagerad och snabb på att återkoppla oavsett tid på dygnet, härlig energi och tillmötesgående. Skulle jag behöva en mäklare framöver vet jag direkt vars jag hade vänt mig, som grädde på moset hjälpte Emma mig även att få en förvånansvärt bra försäljning av min bostad.

Berit Terése A
Skrev om Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå

Bästa mäklaren ! Ger trygghet och är alltid tillgänglig. Verkligen professionell i sin yrkesroll.

Eva Karin L
Bredviken

Mycket trevlig, informativ. Bra på att höra av sig o meddela vad som händer. Ingenting var besvärligt när vi ställde en massa frågor. Mycket trevlig o bra

Viktor E
Östermalm

Professionell och hjälpsam. Mycket smidigt.

Johan E
Mjölkudden

Glad, duktig, drivande, kan rekommenderas

Ingela E
Kronan

Proffsigt och effektiv försäljningsprocess

Karin S
Hertsön

Snabbt avslut på köpet. Niklas var snäll och ställde upp när vi ville ha en andra visning av huset och sedan skrev vi kontrakt med köparen sent en söndagkväll.

Pekka S
Hertsön

Bra blev det - Nyrenoverad Såhär innan flytt..

Johanna L
Notviken

Vi blev jättebra bemötta av Emma. Hon har alltid funnits tillgänglig och hela tiden hållit oss uppdaterade om vad som händer med vår försäljning. Jag upplever att hon har varit proaktiv mot potentiella köpare. Jag upplever också att hon har varit rak och ärlig med oss som säljare. Rekommenderas!

Viveka E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå
Centrum

Duktig, flexibel och tillmötesgående. Hade semester men tig sig tid att återkoppla på sms och samtal. Snabb och smidig affär. Rekommenderas!

Bernt Erik L
Bergnäset

Kunnig, Bra kontakter, Kände till området. Vi hade fullt förtroende för Emma efter den första kontakten. Emma skötte visningar och kontakten med köparna på bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera Emma till kommande kunder. Bernt och Anita

Anja S
Klintbacken

Mycket nöjd. Trevligt bemötande. Uppdaterade oss kontinuerligt ang att sälja och köpa bostad. Visade hänsyn till våra synpunkter. En bättre mäklare kan man inte hitta.

Jörgen J
Centrum

Han är proffsig på alla planen noggrann, anträffbar hela tiden, återkoppling hela tiden, otroligt engagerad i objektet, jag kan inte hitta någon bättre mäklare allt har funkat 100% jag kan rekommendera han till alla jag känner och han har ett driv som ingen annan har i branschen hittar lösningar hela tiden..

Kjell Thomas L
Sålde en tomt med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
Brändön

Kompetent rutinerad och snygg.

Alexander B
Skurholmen

Fantastiskt fint bemötande och hjälp vid frågor och information. Kunde inte begära en bättre mäklare

Jan T
Klintbacken

Jag tyckte han var mycket trevlig och hjälpsam.

Viveca M
Centrum

Niklas är ett riktigt proffs i det han gör. Lyssnar in kunden, agerar efter kundens önskemål och när allt är bestämt agerar han snabbt och effektivt och ger feedback så vi som säljare känner oss väl informerade i skeendet. Niklas kan vi verkligen rekommendera.

Nicklas I
Bergviken

Tycker Camilla var väldigt duktigt. Blev bemött på ett mycket bra sätt. De var verkligen hon som gjorde att lägenheten blev såld. Priset som de landade på trodde jag aldrig i det läget. Så nöjd.

Stefan Olof Simon B
Sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Knöppelåsen

Trevlig och positiv, kändes som att hon verkligen vill hjälpa en få en så lyckad affär som möjligt.

Kristiina J
Björkskatan

Kunnig och trevlig.. Förklara bra så man förstod

Anna-Karin B
Köpte sin stuga med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
Brändön

Trevlig, proffsig. Bra mäklare ur både köparens & säljarens perspektiv.

Martina S
Centrum

Jag är mycket nöjd med Niklas som mäklare. Han var engagerad, snabb att återkoppla och höll kontakten utan att jag behövde påminna honom. Jag upplevde att han arbetade för båda parter och strävade efter att göra både köpare och säljare nöjda. Tack vare Niklas blev köpupplevelsen smidig och positiv.

Anja S
Centrum

Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren . Vi tyckte att mäklaren var mycket trevlig och visade respekt för våra åsikter.

Ralf Peter R
Bälinge

Mycket professionell i sin roll och jag får hela tiden feedback vad som händer o sker kring försäljningen av bostaden. Kan varmt rek honom för andra!

Ann-Chatrin J
Persön

Vi är jätte nöjda med Emma som mäklare 😊 Trevlig o proffsig

Louise L
Skurholmen

Mycket erfaren och trevlig mäklare! Emma drev processen på ett effektivt och proffesionellt sätt mot försäljning, alltid tillgänglig och uppdaterade kring ny info, supernöjd!

Viktor W
Bergviken

Riktigt proffsig och verkligen engagerad i uppdraget

Elias B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Bergnäset

Vi hade inte så mycket kontakt inför budgivningen då vi inte gick på någon visning men när budgivningen väl började var hon väldigt duktig och hon var väldigt behjälplig under kontraktskrivningen.

Björn Åke L
Gammelstad

Professionellt och trevligt bemötande genomförde Emma, vår försäljning med stor belåtenhet.

Rebecca S
Björkskatan

Ida är alltid trevlig och har varit väldigt tillmötesgående mot oss som köpare. Hon har kunnat svara på alla våra frågor och hjälpt oss till ett snabbt och smidigt husköp.

Ingela E
Kallax

Ida Simonsson har verkligen överträffat våra förväntningar med sin professionalism och sitt engagemang. Ida gjorde hela försäljningsprocessen smidig och Idas positiva och professionella sätt att hantera hela affären gav oss stort förtroende. Vi rekommenderar Ida varmt till alla.

Carl G
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centrum Varvet

Bra bemötande Aktiv för att få till affären Totalt sett mycket bra

Ida N
Östermalm

Bra bemötande innan och efter försäljning, är mycket nöjd 🙏🏼

Mona-Lisa G
Sålde sitt hus med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå
Råbäcken

Therese var engagerad, tillmötesgående, trevlig, och ödmjuk. Svarade alltid på mejl och uppgraderade mig hela tiden när det hände aktivitet med min försäljning. En mild och fin personlighet, jag fick ett stort förtroende för henne som mäklare där hon bemötte mig som en individ. Eftersom det är ett stort beslut i livet man gör kände jag mig trygg att ha henne som Mäklare.