HusmanHagberg Luleå

Snittbetyg
4.8
Ring 0920-23 07 00 Dela

Om företaget

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå! Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss. Med passion,...

733 omdömen om HusmanHagberg Luleå

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 733 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Elias B
Bergnäset

Vi hade inte så mycket kontakt inför budgivningen då vi inte gick på någon visning men när budgivningen väl började var hon väldigt duktig och hon var väldigt behjälplig under kontraktskrivningen.

Björn Åke L
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
Gammelstad

Professionellt och trevligt bemötande genomförde Emma, vår försäljning med stor belåtenhet.

Rebecca S
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Björkskatan

Ida är alltid trevlig och har varit väldigt tillmötesgående mot oss som köpare. Hon har kunnat svara på alla våra frågor och hjälpt oss till ett snabbt och smidigt husköp.

Ingela E
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Kallax

Ida Simonsson har verkligen överträffat våra förväntningar med sin professionalism och sitt engagemang. Ida gjorde hela försäljningsprocessen smidig och Idas positiva och professionella sätt att hantera hela affären gav oss stort förtroende. Vi rekommenderar Ida varmt till alla.

Carl G
Centrum Varvet

Bra bemötande Aktiv för att få till affären Totalt sett mycket bra

Ida N
Östermalm

Bra bemötande innan och efter försäljning, är mycket nöjd 🙏🏼

Mona-Lisa G
Råbäcken

Therese var engagerad, tillmötesgående, trevlig, och ödmjuk. Svarade alltid på mejl och uppgraderade mig hela tiden när det hände aktivitet med min försäljning. En mild och fin personlighet, jag fick ett stort förtroende för henne som mäklare där hon bemötte mig som en individ. Eftersom det är ett stort beslut i livet man gör kände jag mig trygg att ha henne som Mäklare.

Mats S
Skurholmen

Tyvärr lite arrogant har inte fokus på kunden utan mer att ”affäre” ska fortlöpa.

Greta Viola Katarina B
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
Jämtön

Bra bemötande, klockren och snabb försäljning

Renée O
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
Bergnäset

Trevlig och energifylld! 🌞 rekommenderar starkt

Erika W
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
Södra Sunderbyn

Allt har funkat bra. Har förmedlat det som behövs och var till handa.

Silje R
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
Södra Sunderbyn

Vi är jättenöjda med Camilla, hon gjorde ett toppen jobb! 👍

Anders V
Torpgärdan

Bra första intryck. Lyssnar på säljaren och beredd hitta ett gemensamt koncept. Återkopplar bra.

Barbro G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alicia Königsson en del av HusmanHagberg Luleå
Mjölkudden

Jag fick ett väldigt bra bemötande av Alicia. Hon är kompetent, professionell, affärsmässig samtidigt personlig, förtroendeingivande, hon håller det hon lovar.. Jag kan varmt rekommendera henne. Barbro Gustafsson

Stefan S
Köpte sitt hus med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå
Råbäcken

Trevlig, professionell, närvarande. Snabb kontakt/återkoppling.

Cajsa R
Centrum

Den här varit bra. Hon är trevligt och artig. Jag har blivit välbemöt och omhändertagen.

Henrik T
Östermalm

hjälpte till med allt som efterfrågades, inga klagomål

Ellen Gunilla S
Niemisel

Ida är så proffsig och engagerad. Otroligt nöjd med hennes hjälp och service. En kunnig mäklare!

Peter J
Östermalm

Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Otroligt engagerad och driven kvinna som styrde upp den smidigaste bostadsaffären jag varit med om. Otroligt nöjd med allting och skulle jag sälja/köpa bostad igen skulle jag utan tvekan anlita Emma igen!

Peter J
Östermalm

Trevligt och proffesionellt bemötande. Kom överens om pris tillsammans och hon informerade om vad liknande lägenheter hade sålts för tidigare. Ordnade försäljning av min lägenhet samt köp av en annan lägenhet väldigt smidigt, inga problem alls eller krångligheter. Är väldigt nöjd med hennes arbete. Kan verkligen rekommendera henne och ska jag sälja/köpa ny bostad är det henne jag kontaktar, inget snack om saken.

Josefin H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Björk en del av HusmanHagberg Luleå
Centrum

Snabb, proffsig och ärlig! En snabb och effektiv process där vi som köpare snabbt fick svar på våra frågor och i de fall han inte hade svaret direkt, var han noga med att ta reda på det eller hitta rätt person att hänvisa oss till. Mycket nöjd!

Michael H
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
Antnäs

She has been very helpful throughout this process. I would recommend her highly!

Emma H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Björk en del av HusmanHagberg Luleå
Gammelstad

Engagerad, kreativ mäklare med ett driv för att göra kunden nöjd.

Frederik H
Kronan - Lulsundsberget

Riktigt trevligt bemötande. Förväntade oss snabb återkoppling och hjälp med att få besvara eventuella frågor, vilket vi tycker Ida har levererat.

Erica J
Centrum

Bra och snabb hantering och återkoppling. Trevlig och professionell

Kajsa M
Centrum

Utmärkt service och bemötande. Tydlig och noga med detaljer vilket gör att det blir en trygg affär! Samt att Emma genom sitt agerande undviker missförstånd mellan säljare och köpare i stort som smått.

Ulf P
Skurholmen

Emma är en förträfflig mäklare, mycket professionell och jag har stort förtroende för henne. Hon får nog frågan först när något annat objekt ska köpas/säljas i framtiden. Ps angående betyg, vi svenskar sätter aldrig högsta betyg men kan vara mycket nöjda ändå :-)

Fredrik V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alicia Königsson en del av HusmanHagberg Luleå
Kronan

Alicia är en väldigt hjälpsam och personlig mäklare som får en att känna sig väl omhändertagen i resan. Hon beskriver hur processen kommer gå till och förklarar tydligt för den oinsatte. Jag kan inte annat än rekommendera Alicia.

Anna-Lena L
Sanden

Trevlig,lätt att ha att göra med,lätt att få kontakt med(telefon,sms)

Nina B
Kronan

Trevlig och professionell, kändes tryggt genom hela affären!

Samuel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå
Nedre Stadsdelen

Trevlig, duktig, bemötande, bra på att hålla kontakten

Linda K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Gammelstad

Ida är en extremt duktig mäklare. Hon gör sitt yttersta, även i svåra lägen. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Ida Simonsson

Tack snälla Linda för dina ord, jag uppskattar dem verkligen. Jag önskar er all lycka till med framtiden och ert nya hus!

Eva A
Centrum Varvet

Har fått ett mycket bra bemötande av Carl. Han har varit engagerad och alltid varit anträffbar när man önskat, han har tagit reda på olika frågeställningar och återkopplat till mig direkt. Rekommenderar verkligen till andra som ska sälja.

Nellie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Björk en del av HusmanHagberg Luleå
Bergviken

Trevlig och hjälpsam, rekommenderar

Sebastian P
Centrum

Mycket bra . Överträffade alla förväntningar! Rekommenderar starkt Carl.

Jeanette R
Rosvik

Trevlig, tydlig, kompetent och hjälpsam. Lätt att nå och jobbar verkligen i för allas bästa. Rekommenderas varmt!

Roland K
Centrum

Dålig information om budgivningens gång och när budgivningen skulle avslutas.

Svar från Ida Simonsson

Tack Roland för ditt omdöme, önskar er allt det bästa och att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Ledsen att du inte känner dig helt nöjd men hoppas och önskar att du förstår att jag gjorde mitt absolut bästa efter de givna förutsättningar som just denna budgivning innebar. Allt gott // Ida

Iivari K
Centrum

Allt är ok, men kommunikationen var lite utmanande innan transaktionerna gjordes.

Monica N
Gammelstad

Mycket kunnig, driven och supertrevlig mäklare som rekommenderas varmt till alla potentiella hus- och lägenhetssäljare.

Svar från Ida Simonsson

Tack snälla Monica för ditt omdöme och dina ord. Men också stort tack för ert förtroende att förmedla försäljningen av ert hus. Önskar er allt gott.

Karl Georg B
Sålde sin stuga med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
Kallax

Trevlig.kunnig och aktiv vid min försäljning.Rekommenderas varmt.

Nicola P
Centrum Varvet

Carl har varit extremt professionell och följd oss vid alla steg i försäljning processen. Försäljningen gick smidigt och enligt överenskomna förväntningarna. Han alltid varit tillgänglig och redo o lyssna på våra tips och krav. Varmt rekomenderar Carl.

Adam K
Centrum Varvet

Mycket proffsig och kunnig mäklare. Svarar snabbt och gör det där lilla extra. Upplevde min bostadsaffärer som lugn och trygg. Upplevde även att Carl ville det bästa för både säljaren och köparen. Kan varmt rekommendera Carl.

Linnea Anita B
Norrfjärden

Helt perfekt genomfört, duktig på att informera om gällande bestämmelser samt bra sammanfattat i de olika detaljerna. Vi är helt nöjda med affärens olika delar som slutförts helt perfekt.

Jonas S
Köpte sitt hus med hjälp av Alicia Königsson en del av HusmanHagberg Luleå
Kallax

Fick ett bra mottagande vid visningen och hon gav en god beskrivning av objektet. Det har därefter varit lätt att komma i kontakt med henne och hon har gett tydliga svar på mina frågor. Det är lätt att få förtroende för Alicia.

Karina J
Köpte sitt hus med hjälp av Alicia Königsson en del av HusmanHagberg Luleå
Kallax

Trevligt och professionellt bemötande vid visning. Lätt att nå via mail och tfn. Har gett klara och tydliga svar på frågor om bostaden. Hon gav ett förtroendeingivande intryck vid kontraktskrivningstillfället.

Anna Maria K
Kallax

Alicia är en mycket kunnig och proffsig mäklare. Hon är engagerad och det märks att hon älskar sitt jobb. Hennes bemötande och tillgänglighet är bäst av bäst. Jag rekommenderar henne till alla som vill anlita en seriös, kunnig och mycket trevlig mäklare. Tack Alicia!

Tomas G
Kallax

Helt fantastiskt bra. Helt utan konkurrens. Har köpt och sålt flera gånger. / Tomas

Rody M
Örnäset

Välidigt duktig och hjälpsam mäklare. Vi fick snabba svar på våra frågor och vi fick ringa när vi ville. 100% nöjd!

Monica N
Centrum

Mycket trevlig och glad, ett positivt möte där vi fick svar på våra frågor och funderingar. Förmedlade ett seriöst och trovärdigt intryck. Vi blev nöjda.

Sebastian S
Örnäset

Trevlig och enkel att ha att göra med! Proffsigt bemötande

Filtrera omdömen