HusmanHagberg Luleå

HusmanHagberg Luleå

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå och Boden!

Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss.

Med passion, kunskap och erfarenhet hjälper vi dig genom bostadsaffären. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa affären precis som du vill. Kontakta oss så går vi vidare!

Läs vad 562 kunder tycker om HusmanHagberg Luleå 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Grytnäs
    2022-08-08 Verifierad kund
    Riktigt trevlig mäklare och fick känslan direkt att Robin kan man lita på. Bostaden såldes över utgångspriset så kunde inte bli bättre.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    2022-08-06 Verifierad kund
    Bra bemötande. Proffisionellt intryck. Jag blev snabbt informerad om processen. Alltid tillgänglig för frågor. Totalt sett mycket bra bemötande och ett proffsigt utförande av att sälja fastigheten.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Snabb på att svara på frågor och vägleda en i ens första lägenhets försäljning. Trevligt bemötande och professionella tips innan fotografering och visning. Nöjd!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Blev trevligt och proffsigt bemött, förväntningarna var att sälja lägenheten, vilket vi gjorde. Allt gick smidigt och enkelt till!
  • sålde sin stuga med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-07-31 Verifierad kund
    Engagerad, erfaren, klok och trevlig
  • sålde sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    • Sävast
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande , vänlig tillmötesgående , och klarsynt ! Väldigt service minded. Fullt fokus på oss som säljare ! Lyhörd och mycket hjälpsam ,! Tack John 🌟💕
    2022-07-28 Verifierad kund
    Blev bemött på ett utmärkt sätt. Helt enkelt en fantastisk försäljning!
  • köpte sitt hus med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    • Bredviken
    2022-07-26 Verifierad kund
    Kunnig, glad med öppet bemötande. Väldigt enkel att komma i kontakt med och svarar blixtsnabbt på frågor.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Mycket kompetent och lättsam att ha och göra med, super trevlig!
    Tack snälla! Inget gör mig gladare än att höra att du är nöjd med mitt arbete. Tack för en trevlig affär! Ida Simonsson
    • Nyborgs skärgård
    2022-07-22 Verifierad kund
    Vi blev bemött professionellt. Mäklarna kunde svar på de frågor som vi hade.
    2022-07-17 Verifierad kund
    Ida är en mycket sympatisk lyhörd super noggrann och kunnig person som man lätt tycker om direkt! Inget falskt i henne bara genuin ärlighet och professionell i sitt yrke . En otroligt karismatisk tjej med båda fötterna på jorden väldigt kund bemötande , väldigt mjuk och behaglig ,super duktig ! Vi gillar Ida !
    Tack Yvonne. Från hjärtat, dina ord betyder så mycket för mig. Tack. Det har varit mycket trevligt att göra affär med er. Vi ses på tillträdet! Ida Simonsson
    • Frevisören
    2022-07-14 Verifierad kund
    En mycket kunnig och engagerad mäklare som ngav ett stort förtroende för oss som kund. Han uppfyllde mer än våra förväntningar. Sammanfattat är vi mycket nöjd med vårt val av Robin och kan varmt rekommendera honom
    2022-07-13 Verifierad kund
    Ida är mycket trevlig och lyssnande, tar sig tid att ta hänsyn till våra önskemål. Uppriktig och ärlig hela tiden.
    Alltså sköter sig utmärkt.
    Tack Stefan för så vänliga ord. Det är viktigt för mig att ni känner er nöjda. Vi ses snart för tillträde och för den stundande försäljningen av ett fantastiska hus som vi har framför oss. Önskar er allt gott! Ida Simonsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    2022-07-12 Verifierad kund
    Han är nåbar och lätt att komma i kontakt med. Robin återkopplar alltid vid frågor och funderingar. Jag upplevde också att han inte försöker dra ut på affärerna för egen vinning. Det hjälpte oss till ett snabbt avslut på en lång lägenhetsjakt. Vi är mycket nöjda med Robin.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-07-10 Verifierad kund
    Nu är det tredje fastigheten Chatarina hjälpt oss att sälja och även denna gång får hon 10p av 10 möjliga. Strålande insats.
    Stort tack Jan-Erik för förtroendet, det är så trevligt att få möjlighet att hjälpa er med försäljningarna. Så härligt det blir för er att vara mer i Spanien och den sköna värmen.
    Ha det gott så ses vi vid tillträdet.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Professionell och kunnig. Upplevde henne lite 'o-ödmjuk', isch, ibland. Har varit på flera av hennes visningar.

Det många mäklare glömmer, är att erbjuda skoskydd. Det tycker iaf jag är viktigt. Blir lätt rörigt innanför ytterdörren.

Mycket positiv vid undertecknandet av köpehandlingarna.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Bredviken - Kalix
    2022-07-09 Verifierad kund
    Vi har köpt bostad via Robin och har bara positiva erfarenheter av affären. Mycket proffsigt bemötande och lätt att få kontakt med. Vi kan varmt rekommendera Robin som mäklare både vid köp och försäljning av bostad.

/Emma och Victor
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Kalix - Näsbyn
    2022-07-04 Verifierad kund
    Den trevligaste mäklare jag stött på.. trevlig och smidig allt flöt på bra utan hinder, super nöjd.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött, bra förklaring av objektet och även hur processen går till. Förstående och samarbetsvillig!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, saklig och positiv, levde upp till våra högt ställda förväntningar (speciellt med tanke på situationen i omvärlden).
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-06-21 Verifierad kund
    Bra bemötande, tålmodig och hjälpsam när saker krånglade från min sida
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Som helt okunnig inom detta område har Emma fått mig att känna mig trygg och svarat enkelt på alla mina frågor. Det blir högsta betyg!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Emma är mycket proffsig , tydlig och rak i sin kommunikation . Som kund känner man sig trygg i att lämna över försäljningen till henne.
    Snabbt avslut över förväntningarna!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra bemötande, ordning och reda, bra rådgivning. Engagerad och professionell.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Hon var helt otroligt duktig på alla sätt och vis !!!
    • Töre - Kalix
    2022-06-15 Verifierad kund
    Seriöst och trevligt bemötande, även i blåsväder.
    Sakkunnig med god individuell anpassning avseende sakinnehåll under bemötandet av kunder med olika bakgrunder och intresseområden ( sälj vs köp🙃).

Patrik N
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Kalix-Nyborg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig och proffesionell.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt o sakligt + trevlig!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig och saklig, bred kunskap och intresse av att göra affär.
    • Örnäset
    För 10 år sedan såg min då 90 årige pigga och alerte Mor en
    lägenhetsvisning som hon ville besöka,det var den kunnige och
    påläste Mäklaren Catharina Öystilä som hade visningen.Min Mor
    blev förtjust och efter budgivning blev hon ny lägenhets ägare.
    När det efter 10 år blev dags att sälja samma lägenhet blev valet
    av Mäklare densamme som vid köpet , alltså den erfarne och med ett stort personligt engagemang Catharina Öystilä.
    Lars
    Tack Lars, det är så trevligt att få förtroendet och möjligheten att hjälpa till med försäljningen av mammas lägenhet.
    Hoppas att ni njuter och mår gott nu när allt är klart.
    Ha en fortsatt skön sommar!.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag blev bemött väldigt bra av Ida. Jag hade inte så mycket förväntningar eftersom det är mitt första lägenhetsköp.
    Men jag tyckte att Ida fick en att känna sig trygg i köpet :)
    2022-06-12 Verifierad kund
    Vi har blivit mycket bra bemött av mäklaren och allt har ordnat sig på bästa sätt
    Tack ännu en gång Inger, så roligt att ni är nöjda. Tänk att det blev så bra med er nya bostad, hoppas att ni kommer att njuta och må gott i er fina lägenhet.
    Ha en fortsatt skön sommar!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Professionell och bra att ha att göra med :)
    Tack snälla Linnea! Känns fantastiskt fint att försäljningen gick så bra! Ida Simonsson
    2022-06-11 Verifierad kund
    Proffsig, serviceminded och ständigt tillgänglig. Ger och gör det lilla extra!
    • Björkskatan
    2022-06-11 Verifierad kund
    Som köpare har Ida varit toppen. Trevligt bemötande på alltifrån visning till kontrakt. Skulle inte tveka att anlita Ida vid en eventuell försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-06-09 Verifierad kund
    Camilla är ett fullbords proffs!
    Fin återkoppling och samarbete hela vägen från början till slut.
    Kan verkligen rekommendera alla att anlita Camilla vid en försäljning. Så roligt när både säljare och köpare är nöjda och glada vid en affär, precis som det ska vara!
    2022-06-09 Verifierad kund

Mycket bra så långt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    • Centrala Boden
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam, fick obj såld väldigt snabbt för priset som var frågat så är mycket nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
    • Kyrkbyn
    2022-05-31 Verifierad kund
    SJUKT imponerad av Emma.

Alltid bra bemötande, saklig och duktig.

Vill man ha en mäklare som är engagerad så är Emma rätt val :)
    2022-05-29 Verifierad kund
    Catharina var förtroendeingivande och tydlig i sin presentation om försälningsupplägget.

Catharina var genom hela processen proffsig och kändes mycket närvarande från början till slut.

Catharina kommer i framtiden att bli vårt självklara val av mäklare
    Tack Magnus, så fina ord. Det har varit ett nöje att få förmedla er underbara lägenhet. Kul att ni går vidare och satsar på ert drömboende, vilket ställe det kommer att bli.
    Ha det gott så ses vi snart vid tillträdet.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Otroligt bra och seriös mäklare. Rekommenderas!
    • Kyrkbyn
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mötte en glad och positiv kvinna.
    Emma hörde av mig och mina önskningar och levererade snabbare än väntat.
    Detta är Mäklaren som älskar sitt jobb och gör det bästa av och ur situationen.
    Jag har fått den hjälp jag ville/behövde få.
    Sammanfattar det hela med att Emma är rätt kvinna på rätt plats i rollen som mäklare.
    • Pålänge - Kalix
    2022-05-26 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett bra och respektfullt och proffesionellt sätt.
    Våra förväntningar på mäklarens var att mäklaren arbetar på uppdrag av säljaren men vi upplevde att båda parter fick lika mycket engagemang.
    Affären hade ej kunnat gå bättre fem plus av fem möjliga
    /Micael och Siriporn
    • Pålänge - Kalix
    2022-05-25 Verifierad kund
    bra bemött,trevlig mäklare ,bra service
    • Antnäs
    2022-05-24 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare och har hjälpt oss med allt och lite till under hela försäljningen.
    • Antnäs
    2022-05-24 Verifierad kund
    Ida är en fantastisk mäklare, hon gjorde allt och lite till för att vår försäljning skulle bli bra! Vi är mer än tacksamma och rekommenderar henne till alla vi känner! Vi blev bemötta med professionalism, stor kunskap, värme och glädje, vi är så otroligt nöjda!
    • Centrum Charlottendal
    2022-05-22 Verifierad kund
    Utomordentligt proffsigt men ändå så personligt bemötande & affär.
    Rekommenderas varmt.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Ett bra bemötande av en glad o positiv kvinna.
    Mina förväntningar var att se om detta var rätt lägenhet för mig. Detta är en mäklare som verkligen älskar sitt jobb och gör allt för att uppfylla sina kunders behov och önskningar.
    Affären gick över förväntan snabbt och smidigt.
    Ett stort tack till Emma för detta.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Rätt kvinna på rätt plats!!! Allt fungerat klockrent!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Kände stort förtroende för hennes kunskap och speciellt då jag är god man och ville att allt skulle följa Överförmyndarens krav vid försäljningar av lägenheter. Mycket nöjd med information under pågående försäljning.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Idas arbete och kan varmt rekommendera henne till andra som funderar på att sälja lägenhet.