HusmanHagberg Luleå

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå och Boden!

Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss.

Med passion, kunskap och erfarenhet hjälper vi dig genom bostadsaffären. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa affären precis som du vill. Kontakta oss så går vi vidare!

Läs vad 123 kunder tycker om HusmanHagberg Luleå

• 2019-12-08

EMANUEL A skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte lägenhet via John. Mycket professionellt bemötande. Återkopplade snabbt vid alla frågor och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Carina W

2019-11-22

Carina W skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Ersnäs 14:14
    Tog emot på bästa sätt, 😄👍🏼 Vi ångrar bara att vi inte valde honom som vårt första alternativ. Men vi har lärt oss & vi ör enormt tacksamma för att vi blev Bernt emottagna en andra gång. Han var toppen bra! Vi är super nöjda.
    Han förstod oss och hjälpte oss på bästa sätt utifrån det. Tusen tusen rack! Läs mer
  • 2019-11-22

Andreas K skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag köpte en LGH på Bergviken av Camilla. Proffsigt skött från början till slut.

Svarade alltid på mina frågor, bra bemötande.

Kan varmt rekommendera :) Läs mer
  • 2019-11-20

Gustav N skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en lägenhet, hon är väldigt trevlig och svarade på det mest och annars kollade hon upp det. Läs mer
    2019-11-21 Catharina Ö svarar Gustav N
    Hej Gustav!
    Tack, det är så trevligt att få ha er som kunder. Nu hoppas vi att tiden går fort till tillträdesdagen, så att ni får ta över den fina lägenheten.
    Ha det gott!
  • 2019-11-18

Niklas U skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina är helt suverän vi är super nöjd med Catharina proffsig och trygg! Läs mer
    2019-11-21 Catharina Ö svarar Niklas U
    Tack Niklas för din fina ord, det värmer i hjärtat.
    Det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet och att jag har får ha er som kunder.
    Ha det fortsatt bra så ses vi vid tillträdet.
  • 2019-11-18

Carina D skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt Lgh .
    Förtroende.
    Seriös Glad Ärlig Läs mer
    2019-11-21 Catharina Ö svarar Carina D
    Tack Carina för din fina ord, det värmer i hjärtat.
    Ha det fortsatt bra så ses vi vid tillträdet.
  • 2019-11-14

Ulrika Ann-Chatrin E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har precis sålt vår villa och det har gått väldigt snabbt och smidigt. Alltifrån besiktning, fotografering och visning och nu är villan såld. 😊 Läs mer

Mathias J skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    hyfsad mäklareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Läs mer

Viveca M skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Proffsig men ändå en känsla av att ha känt henne länge Läs mer
    2019-11-11 Catharina Ö svarar Viveca M
    Tack Viveca för de fina orden och för att jag fått ha dig som kund, det är ett nöje.
    Ha det gott så ses vi senare i veckan på tillträdet.

Jimmy W skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Bra bemötande och bra att svara i telefon och på mail. Läs mer
  • Linnea S

2019-11-09

Linnea S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt villa bra bemött av mäklare Läs mer
  • 2019-11-07

Frida L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    kunnig och svarade alltid i telefon/ringde upp snabbt. Läs mer
  • 2019-11-05

Emma E skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt. Väldigt trevligt mottagande och uppföljning. Läs mer
    2019-11-11 Catharina Ö svarar Emma E
    Tack Emma för att jag har fått ha er som kunder och för dina fina ord, det är ett nöje.
    Ha det så bra så ses vi snart på tillträdet.
  • 2019-11-01

Mattias E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra och professionellt bemötande.
    Skulle definitivt använda honom igen. Läs mer
  • 2019-10-21

Karin H skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina Öystilä visade sig vara en förtjusande person med stor kunskap parad med följsamhet och förmåga att göra sitt yttersta för såväl köpare som säljare. Vänlig, hjälpsam, fokuserad, .förtroendeingivande, målinriktad. Noga med feed back - att samtliga var införstådda med vad som gällde. Gav inte utrymme för några missförstånd. Sammanfattningsvis trevlig och professionell. Själv flög jag från Göteborg/Landvetter till Luleå för
    att titta på en insatslägenhet i centrala Luleå. Besöket resulterade i ett köp som jag - trots att det gick snabbt - känner mig bekväm med. Mycket tack vare att jag träffade rätt person - Catharina Öystilä. / M v h Karin Holmlund Läs mer
    2019-10-22 Catharina Ö svarar Karin H
    Hej Karin! Tack för din fina ord, det värmer i hjärtat. Det är ett nöje att få träffa dig också och jag hoppas att du kommer att trivas gott i din fina lägenhet.
  • 2019-10-19

Lena V skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en bostadsrätt. John var mycket tillgänglig och tillmötesgående. Alltid snabb återkoppling och gav ett kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-10-08

Anders K skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    En hårt arbetande mäklare. Alltid tillgänglig och ett gott bemötande Läs mer
  • 2019-10-07

Peter W skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt ett fritidshus.
    Mycket bra jobb trots dålig marknad. Läs mer
  • 2019-10-07

Andreas K skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John sålde min bostad på Lövskatan, lägenheten såldes snabbt trots "tuffa" tider.

Extremt proffsig, bra bemötande, fick svar på alla frågor som dök upp.

Alla små detaljer är extremt viktiga, jag är sjukt nöjd. John kommer få sälja nästa bostad till 100% ☺️ Läs mer
  • 2019-09-25

Martina E skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostad, snabb och enkel kommunikation. Läs mer
  • 2019-09-23

Lars Erik V skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag och Siw Backlund har sålt en villa på Östra Villavägen 38 i Luleå. Jag tycker att John Nilsson har gjort ett mycket bra jobb för att sälja den. Vi fick ungefär vad vi räknat med. John är en mycket trevlig och sympatisk person. Jag är nöjd med hans arbete som mäklare.

Med vänliga hälsningar

Lars-Erik Vuopio Läs mer
  • 2019-09-18

Siv Elisabet B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en villa på Bergnäset. Priset låg högre därför färre eventuella köpare. John värderade huset i rätt nivå och vi kände oss nöjda. Lugn och arrangerande i det han gör och fångade upp rätt köpare till huset. Dessutom uppdagades en vattenskada vid besiktningen som John också fick sälja in hos köparen. Bra jobbat! Läs mer
  • 2019-09-18

Greger M skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt bostadsrätt i Luleå, är på gång att sälja mitt boende i Stockholm.

Ola har varit mycket bra på att uppdatera/informera under processen. Trevlig, informativ och tillmötesgående.

Greger Läs mer
  • 2019-09-15

Berit Ö skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Hej
    Chatarina är driven och kan sitt jobb. Alltid glad och trevlig. Jag är nöjd med allt kring vår försäljning.
    Jag rekommenderar henne med glädje till mina vänner som tänker sälja.
    //Berit Läs mer
    2019-10-03 Catharina Ö svarar Berit Ö
    Tack Berit, det är så trevligt att ännu en gång få nöjet att hjälpa till med försäljning av er fina bostad.
  • 2019-09-12

Erik Mikael B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra och tydlig, bra och kontinuerlig uppföljning. God rådgivning i samband med försäljningen Läs mer
  • 2019-09-11

Lars Olov E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Proffsigt ,kunnigt ,bra 2 veckor vad huset såld till allas belåtenhet Läs mer
  • 2019-09-11

Mats H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt fastighet i Kalix. Korrekt o vänligt bemötande . Bra o snabb återkoppling på frågor . Läs mer

Magdalena J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en bostadsrätt i centrala Luleå. Vi blev mycket proffesionellt bemötta av John. Det har varit högsta betyg i alla kontakter och från första början. John var dessutom väldigt duktig när det gäller råd inför fotograferingen vilket vi uppskattade. Processen gick mycket smidigt tack vare att John agerade snabbt i alla lägen utan att för den skull forcera det hela. Vi är mycket nöjda och är glada över att vi valde den mäklare vi gjorde. Engagerat och kunnigt. Tack John! Läs mer
    2019-09-10 John N svarar Magdalena J
    Tack vad roligt att höra, det var ett nöja att få jobba mer er också =)

Nina S skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Trevlig, erfaren , snabb och ett bra bemötande Läs mer
    2019-10-03 Catharina Ö svarar Nina S
    Tack Nina, detsamma till er. Det har varit ett nöje att ha fått möjlighet att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet.

Eva Lise-Lott M skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte bostadsrätt och han var snabb och effektiv Läs mer
  • 2019-09-05

Anette Ö skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Gott bemötande vid husförsäljning i Södra Sunderbyn, maj 2019.
    Tyvärr fick vi inte ut vad som var begärt, nyrenoveringar, braskaminoch uterum. Inte rätt marknadsläge men behov av försäljning fanns. Camilla alltid positiv och glad, ställde upp! Tack Läs mer
  • 2019-09-05

Emma F skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Har sålt en bostadsrätt en 2:a.
    Mäklaren hade ett proffsigt, effektivt och bra bemötande. Lägenheten blev såld snabbt och mäklaren hade bra tips.

Med vänlig hälsning/ Emma Läs mer
  • Pande Nishant P

2019-09-04

Pande Nishant P skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola has been very fair and transparent. Also, he has been very helpful in facilitating contact with different banks for finance. Läs mer
  • 2019-08-26

Håkan M skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Sammanfattar med ett ord..."Världsklass"
    Hon motsvarade mer än mina förväntningar. Läs mer
    2019-09-02 Catharina Ö svarar Håkan M
    Tack Håkan, det värmer i hjärtat av dina ord. Det har varit ett nöje att få möjlighet att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
  • 2019-08-22

Johan G skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt ett hus och sålt en lägenhet.

Bra och trevligt bemötande, bra på att sälja och att få sålt bostäder. Läs mer
  • 2019-08-21

Mattias B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag såld mitt gamla barndomshem via John. Fick tips av en vän att kontakta han. Å det var det bästa jag har gjort. Han var väldig proffsigt, lugnt och saklig. Han lyssna på mina önskemål å höll en bra kontakt med mig under försäljningen.
    Ett stort plus är att han alltid ringer upp väldigt snabbt när man har sökt han, många mäklar jag har varit i kontakt, ringer inte upp eller tar på sig flera dagar på att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera John till alla som ska sälja sin fastighet. Läs mer
  • 2019-08-20

Sara E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Utmärkt hjälp vid försäljning av vår lgh.
    Mycket proffesionell. Bra och tydlig återkoppling under säljprocessen. Läs mer
  • 2019-08-19

Martin R skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt hus, dålig på svara via mejl frågor innan man började buda. Läs mer
  • 2019-08-19

Göran P skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålde en villafastighet genom Ola Nyberg på Husman Hagberg Luleå.
    Har blivit proffsigt och trevligt bemött.
    Fått en tydlig beskrivning av processen och tips på vad som kan vara bra att tänka på både före och efteråt.
    Kan varmt rekommendera Ola Nyberg. Läs mer
  • 2019-08-17

Stefan S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt hus, bra och proffsigt bemötande. Tydlig och hjälpsam. Läs mer
  • Lennart Z

2019-08-17

Lennart Z skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    E n proffsig .mäklare fungerade mycket bra, gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-08-09

Kent K skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt Lostigen 10 i Luleå som är ett kedjehus.
    Catharina Öystilä är tycker jag en bra mäklare som
    uppfyllde mina förväntningar som en bra mäklare
    ska vara, upplysande och trevlig. Läs mer
    2019-08-26 Catharina Ö svarar Kent K
    Tack Kent för ditt fina meddelande, det har varit ett nöje att göra affär mer dig.
  • Therese J

2019-08-07

Therese J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Mäklaren har haft ett proffsigt, lugnt och vänligt bemötande vid samtlig kontakt genom telefon, sms, möten osv. Han har varit engagerad och agerat mycket snabbt vid alla moment som rört försäljningsprocessen. Hans noggrannhet och vilja att göra en så smidig och trygg affär som möjligt för alla parter är toppen! Jag rekommenderar varmt John Nilsson på Husman Hagberg Luleå vid en fastighetsaffär! Läs mer
  • 2019-08-02

Alexandra R skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Fick hjälp av Catharina att sälja min etta i centrum. Riktigt nöjd med henne som mäklare då hon kontinuerligt uppdaterade en med information. I tuffa tider krävs en intresserad mäklare, supernöjd, Tack! Läs mer
    2019-08-02 Catharina Ö svarar Alexandra R
    Tack själv Alexandra, så roligt höra att ni är nöjda. Det har varit ett nöje att ha fått möjlighet att hjälpa till med försäljningen.
  • Marie-louise K

2019-07-31

Marie-louise K skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jättebra!Gjort allt i sin makt att få vårat hus sålt Läs mer
  • 2019-07-29

Esbjörn S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola Nyberg skötte vårt villaköp på ett proffsigt sätt. Han var saklig och mycket behjälplig när våra funderingar skulle besvaras. Kan verkligen rekommendera andra att vända sig HusmanHagberg och Ola Nyberg när ny fastighet ska köpas. Läs mer
  • 2019-07-26

Rode Elvy Elisabet G skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola var toppen men vi drabbades av konjungturen då sossarna satsade alla våra pengar på invandring
    Hade konjungturen hållit i sig så hade vi fått 1 Miljon till
    Ola har gjort ett kanonjobb Läs mer
  • David I

2019-07-20

David I skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt en bostad och tycker jag blivit bemött på ett väldigt professionellt sätt, mycket kunnig och seriös mäklare. Inte oseriös som jag kan tyvärr tycka många andra mäklare är som jag träffade innan Catharina.
    / David Läs mer
    2019-07-20 Catharina Ö svarar David I
    Tack David, roligt höra att du är nöjd. Det är ett nöje att få möjlighet att göra affär med dig också.
  • 2019-07-02

Sofia T skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt radhus genom henne. Trevlig, proffsig och avslappnad. Ingen dryg mäklare här inte! Är mycket nöjd med bemötandet och processen genom vårt köp. Hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-12 Catharina Ö svarar Sofia T
    Tack Sofia, så trevligt att höra att ni är nöjda. Det är ett nöje att få göra affär med er.
  • 2019-07-01

Anneli Marjanna H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag sålde mitt vackra hus som jag lagt min själ och omsorgsfullt renoverat under 20 års tid. Jag fick rekommendationen att anlita John från en god väninna som också är mäklare.
    Jag hade svårt att greppa personen John i början för han är inte den sortens säljare som öppnar sig och pratar onödigt mycket. Men när jag insåg hur han arbetar så är John en mäklare som sätter väldigt tydlig fokus på objektet, kunden och gör sitt uppdrag enastående bra. Han är alltid tillgänglig och återkommer snabbt med svar. John har ett estetiskt öga för detaljer vilket är ett extra plus. John är en fin person som även förstår att trösta en för det kan vara väldigt känslofyllt att sälja sitt hus efter så många år. Jag kan varmt rekommendera John. Läs mer

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå