HusmanHagberg Luleå

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå och Boden!

Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss.

Med passion, kunskap och erfarenhet hjälper vi dig genom bostadsaffären. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa affären precis som du vill. Kontakta oss så går vi vidare!

Läs vad 206 kunder tycker om HusmanHagberg Luleå

• 2020-09-16

Gustav L skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt min bostadsrätt, fick väldigt bra bemötande.
    Kunnig när det kom till frågor jag ville ha svar på.
    Komplett affär, kommer garanterat välja samma mäklare i framtiden. Läs mer
  • 2020-09-13

Leif L skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Hat bott granne med Robin.
    Så valet var enkelt då jag känner honom sedan tidigare. Läs mer
  • 2020-09-11

Jan-erik Å skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har köpt en villa genom Husman Hagberg i Kalix. Vi fick ett trevligt och personligt bemötande av Robin Lindqvist. Han är proffs i sin yrkesroll. Vi har ställt frågor och han har besvarat dem på ett bra och förståeligt sätt. Vi kan rekommendera Robin som mäklare, han har vårt förtroende som mäklare. Läs mer
  • 2020-09-11

Per Erik Håkan P skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina kan på ett ypperligt sätt utläsa och förstå spekulanters behov. Mot bakgrund av detta lyfter hon fram specifika, värdeskapande fördelar hos det objekt som skall säljas.

Vi sålde en sjuttiotals villa (1½ plan) i en förort till Luleå.

Även om spekulanter avbokat en visning, gör hon sig beredd att ta sig an sena, spontana förfrågningar om visning.

Alltid noga med att uppdatera oss som klient om all utveckling i säljprocessen. Läs mer
    2020-09-17 Catharina Ö svarar Per Erik Håkan P
    Tack för er fina rekommendation, uppskattar det mycket. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er fina villa.
    Sköt om er så ses vi längre fram vid tillträdet.
  • 2020-09-09

Mikael E skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt Fritidshus
    Kan inte bli bemött på ett bättre sätt och vilket engagemang en kanon mäklare.
    Det skulle nog inte blivit hus affär om inte Robin hade engagerat sig så mycket, Läs mer
  • 2020-09-08

Eva L skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon är mycket noggrann, och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Catharina om du vill sälja din bostad. En toppenmäklare! Läs mer
    2020-09-11 Catharina Ö svarar Eva L
    Tack Eva för din fina rekommendation, uppskattar det. Jag tackar ännu en gång för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen, tänk att det har gått 14 år sedan köpet av lägenheten.
    Ha det gott så ses vi lite längre fram vid tillträdet.
  • 2020-09-07

Kristina Å skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    En mycket engagerad mäklare som varit till stor hjälp när det strulade vid köp av sommarbostad. Läs mer
  • 2020-09-06

Lars Göran R skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Trevlig och mycket proffesionell, kunnig mäklare som var enormt engagerad i försäljningen av mitt fritidshus. Jag kunde inte varit mer nöjd. Läs mer
  • 2020-09-04

Rolf Thomas O skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en gård med skog

Mycket bra bemötande!

Toppen! Läs mer
  • 2020-09-03

Margareta B skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har sålt mitt fritidshus.
    Robin var oerhört sympatisk, trevlig, lyhörd, informativ och tydlig i hela processen.
    Både min sambo och jag, har trivts med Robin som mäklare i alla delar. Förväntningarna var stora enligt ovan, och Robin levde upp till dessa.
    Vi kommer att rekommendera Robin, om vi blir tillfrågade av andra. Läs mer
  • 2020-09-03

Mehrdad Kalantar N skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    She was nice and she told us every necessary information. Läs mer
    2020-09-08 Catharina Ö svarar Mehrdad Kalantar N
    Thank you so much for the kind words, it's a pleasure from my part also.
    Take care until we met again, on the day of entering the apartment.
  • 2020-08-26

Filip L skrev om Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Fått hjälp att sälja min lägenhet vilket gick snabbt och enkelt. Trodde inte det skulle gå så snabbt som det gick :) Läs mer
    2020-08-26 Ida S svarar Filip L
    Jag är så glad för er skull och att det gick så bra! Tack för en trevlig affär och ett fint omdöme! Det är trevligt att jobbar för er!
  • 2020-08-21

Rasmus P skrev om Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Väldigt trevlig och hjälpsam, kommer garanterat ta kontakt igen nästa gång jag ska sälja något! Läs mer
    2020-08-26 Ida S svarar Rasmus P
    Tack snälla du för ditt fina omdöme och en trevlig affär! Allt gott// Ida
  • 2020-08-20

Malin D skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Camilla verkar vara en trevlig och mjuk person. Perfekt i sådana här situationer då man har lätt för att känna sig stressad. Läs mer
  • 2020-08-18

Frida N skrev om Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    När jag sålde mitt radhus kände jag mig 100% trygg i Idas professionell händer. Skulle inte kunnat anlita en bättre mäklare.
    Jag är mer än nöjd! Läs mer
    2020-08-20 Ida S svarar Frida N
    Tack så mycket Frida för den fina rekommendationen och för en riktigt trevlig affär!
  • 2020-08-04

Andreas K skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Hjälpte mig att hitta en lägenhet, sen även att sälja samma lägenhet.

Proffs är vad man kan kalla Camilla, svarar alltid på frågor och vill göra sitt bästa för att man ska vara nöjd och slippa känna sig osäker. Rekommenderas STARKT! Läs mer
  • CAMILLA S

2020-08-02

CAMILLA S skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålde ett fritidshus med hjälp av Camilla Samuelsson. Huset var ett dödsbo och vi som sålde det bor en bit bort. Mäklaren hjälpte till med mer än vad vi förväntade oss och var alltid trevlig och tillgänglig. Vi är så nöjda!!! Läs mer
    2020-08-03 Camilla S svarar CAMILLA S
    Tack för dina fina ord! Hälsa Carolina. :)
  • 2020-07-30

Carina A skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Blev mycket väl bemött i samband med försäljning av vårt fritidshus. Catharina motsvarade våra förväntningar.
    Erfaren, noggrann och mycket serviceinriktad. Vi är helt nöjda! Läs mer
    2020-08-06 Catharina Ö svarar Carina A
    Tack Carina för dina fina ord, det har varit så trevligt att få träffa er och få möjlighet att hjälpa till med försäljningen av er fina stuga.
    Sköt om er och ha en fortsatt fin sommar!
  • Anna B

2020-07-24

Anna B skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt vår lägenhet i centrala Luleå med hjälp av Catharina. Allt har gått smidigt och bra. Hon är erfaren, tydlig och noggrann och alltid snabb med information. Hon har dessutom ett fint bemötande gentemot oss, sina klienter. Vi rekommenderar Catharina varmt! Läs mer
    2020-07-28 Catharina Ö svarar Anna B
    Tack Anna för din fina rekommendation, uppskattar det enormt.
    Ha det gott så länge så ses vi lite senare vid frånträdet av lägenheten.
  • 2020-07-22

Anna-lena J skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Lägenhet i Luleå. Trevligt bemött och tydlig information, snabba tydliga svar. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-07-28 Catharina Ö svarar Anna-lena J
    Tack för de fina orden, uppskattar det enormt.
    Det är bara att vi hör av varandra om det kommer några frågor eller funderingar innan tillträdet.
    Ha det gott!
  • 2020-07-19

Frida E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en större bostadsrätt i Luleå. Riktigt trevlig, professionell och tillmötesgående. Snabb och väldigt noggran. Läs mer
    John N gillar detta
  • 2020-07-07

Johan B skrev om HusmanHagberg Luleå
    Så duktig och kunnig mäklare! Och trevlig! Sålde vårt hus på Kråknäsvägen 31.
    Emma är den bästa mäklaren jag har haft, och den enda😜
    Mvh Johan Läs mer
  • 2020-07-06

Hans Tomas K skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Kanonbra! Kommer rekommendera andra att anlita Robin, proffsigt & så välbemött Läs mer
  • 2020-07-03

Maj A skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Väldigt lätt att göra affär med. Aldrig påstridig och alltid lyhörd. Lysande👍 Läs mer
  • 2020-07-01

Nina Erika S skrev om Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt villa, allt gick smidigt och enkelt. Lätt att få kontakt när det har behövts. Läs mer
    2020-07-01 Ida S svarar Nina Erika S
    Stort tack för din rekommendation och stort tack för en riktigt trevlig affär. Allt gott och lycka till med er nya lägenhet!
  • 2020-06-29

Camilla J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt villa. Bra bemötande och tät kontakt. Bra förslag till förbättringar i bostaden och effektiv handläggning och försäljning. Läs mer
  • 2020-06-29

Hamdia A skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Blivit bemött mycket trevligt och professionellt ifrån Robin. Min lägenhet blev såld snabbare än förväntat. Läs mer
  • 2020-06-26

Anders O skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Proffsigt bemötande!
    Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-06-25

Moa R skrev om HusmanHagberg Luleå
    Tack för hjälpen vid köpet av vårt nya hus! Läs mer
  • 2020-06-24

Zana C skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi köpte ett landställe. Robin var väldigt professionell, tillmötesgående och kunnig.
    Kändes trygg att ha han att vända sig till. Läs mer
  • 2020-06-24

Dennis B skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har köpt vår sommarstuga med hjälp av Robin Lindqvist som vart väldigt hjälpsam under hela processen. Han fick vårt köp att kännas väldigt tryggt och gick noggrant igenom allt vid kontraktsskrivning.

Vi kan varmt rekommendera Robin Lindqvist och skulle själva anlita honom vid en försäljning. Läs mer
  • 2020-06-16

Madelen H skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostad.
    Trevligt bemötande på visning. Upplevelse av att mäklaren ej var påläst på objektet.
    Under budgivning så var mäklaren aktiv och återkopplade snabbt på frågor samt medlade smidigt mellan oss och säljare.
    Efter vunnen budgivning blev allt lite segt och oengagerat. Mäklaren kändes osäker vid kontraktsskrivning när vi hade frågor. Tog längre tid att få svar samt låg förståelse för att vi önskade boka tid för överlämning av nycklar i god tid innan då vi både behövde planera med jobb. Läs mer
  • 2020-06-15

• 2020-06-11

Maria L skrev om Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har köpt ett Hus
    Glad och Trevlig
    Vi hade inte inga Förväntningar som vi är Nybörjare att att köpa hus
    En Trevlig och Bra Försäljare Läs mer
    2020-07-01 Ida S svarar Maria L
    Tack så mycket, vad roligt att ni känner er nöjda med ert köp!
  • 2020-06-10

Rex S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Duktig driven mäklare, inget svammel, smidig affär. Köpte ett hus för 205 tusen över utgångspris och vi är nöjda säljarna var nöjda, som det ska vara helt enkelt
    //Rex Sturk Läs mer
    John N gillar detta

Helena P skrev om Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Ida har varit en fantastiskt bra mäklare från början till slut. Objektet som skulle säljas var ett kedjehus. Vår oro att sälja i dessa tider (Covid-19) lyckades Ida dämpa genom professionellt bemötande, vilket kändes viktigt för oss. Under processen har det varit tydlig och rak kommunikation vilket gjort att vi känt oss trygga.

Inför försäljningen var våra förväntningar relativt låga då vi var inställda på att detta skulle bli en utdragen process med tanke på rådande omständigheter. Vi kände ändå att Ida gav det lilla extra för att detta skulle avslutas på bästa möjliga sätt.

Sammanfattat är vi mycket nöjda med Ida och vi kommer varmt rekommendera husmanhagberg till deras framtida kunder! Läs mer
    2020-07-01 Ida S svarar Helena P
    Stort stort tack för all fin respons och varma ord i er rekommendation, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Inget gör mig gladare! Önskar er allt det bästa och all lycka i ert nya fina hus!

André L skrev om Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Alltid lätt att få kontakt med vilket uppskattas! Läs mer
    2020-06-09 Ida S svarar André L
    Tack så mycket! Ha nu en härlig sommar så ses vi på tillträdet lite längre fram! Allt gott// Ida

Pär Gunnar V skrev om Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag är mkt imponerad av Ida, i sin roll som mäklare, men även I sin vardagliga & personliga roll. En fantastisk tjej som skapar en trygghet för mig som säljare av en villa I Lulea.
    Bemötandet jag fick från Ida, är makalöst. Ida,s utstrålning gr att man känner sig trygg från första stund. Läs mer
    2020-07-01 Ida S svarar Pär Gunnar V
    TACK Pär! Det är så himla fint att få läsa din vänliga rekommendation, den betyder mycket för mig. Jag är så oerhört glad att du är nöjd med mitt jobb och varmt tacksam för att du valde just mig som din mäklare. All lycka till i framtiden! // Ida

Jenny H skrev om HusmanHagberg Luleå
    Emma har med driv och entusiasm sålt vår bostadsrätt i Luleå. Hon har varit lyhörd för våra önskemål och har drivit affären professionellt. Emma är modig och vänlig. Vi rekommenderar Emma Lindbäck för er som vill ha en snabb och trygg affär. Läs mer

Staffan H skrev om HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra och trevlig mäklare! Läs mer

Susanna K skrev om HusmanHagberg Luleå
    Jag har både köpt och sålt min bostadsrätt via Emma . Hon är verkligen engagerad och proffsig och fantastiskt supertrevlig.Hon har alltid sett till mina behov både vid köpet och försäljning. Hon är jätteduktig och jag vill rekommendera henne till alla. Du får en trygg och säkert köp och likaså försäljning . Bästa Emma ❤️ Läs mer

Viktor J skrev om HusmanHagberg Luleå
    Bra bemötande när vi sålde huset Läs mer

Annawictoria L skrev om HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra service. Fint bemötande och tagit tid på sig att svara på alla frågor Läs mer

Inger O skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt lägenhet i Gammelstad bra och trevlig mäklare var hon Läs mer

Joakim A skrev om HusmanHagberg Luleå
    Lägenhetsinköp
    Emma är kunnig, har ett positivt kundbemötande. Bra stöd till kunden.
    Serviceinriktad Läs mer
  • Joakim P

2020-06-07

Joakim P skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte en sommarstuga vid havet.
    Mycket professionellt och trevligt bemötande,
    gav fel info om några smådetaljer annars hade han fått full pott i betyg.
    Mycket nöjd med affären. Läs mer
  • Eilert F

2020-06-07

Eilert F skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt ett småhus på Skärholmen byggt 1951.
    Proffesionellt bemötande av mäklaren med tydlig information vad som gällde vid vid försäljning.
    Förväntningarna var att huset skulle komma ut med en snygg och tilltalande presentation, bli sålt till begärt pris, kanske med budgivning. Förväntningarna infriades till fullo,
    En bra kontakt med mäklaren som ställde upp med fler visningar än vad jag väntade mig. Läs mer
    2020-06-08 Camilla S svarar Eilert F
    Tackar så mycket för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ditt hus på Skurholmen. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad och vi ses på tillträdet!! :)

Heléne S skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har köpt en Bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemötta av Catharina.
    Hon kan det där med att sälja och bemöta kunder.
    Snabbt och smidigt. Mycket tillmötesgående.
    Kommer att verkligen kunna rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-12 Catharina Ö svarar Heléne S
    Tack för fina ord, det har varit så trevligt att få möjlighet att göra affär med er.
    Ha en fortsatt skön sommar så ses vi längre fram på tillträdet.

Ove V skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    har köpt en lägenhet. Blev bemött väldigt förtroendegivande sätt.Bra och ett professionellt agerande. Klar och tydlig.
    Upplevelsen till affären var väldigt bra. Läs mer
    2020-06-12 Catharina Ö svarar Ove V
    Ha en fortsatt skön sommar så ses vi längre fram på tillträdet.

Mårten R skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag var på jakt efter en 1:a och nappade på en bostadsrätt som i stort sätt var såld men ej signerad, efter att R vart i kontrakt med säljaren öppnades den för budgivning till glädje både för mig och säljaren. Läs mer

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå