HusmanHagberg Luleå

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå och Boden!

Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss.

Med passion, kunskap och erfarenhet hjälper vi dig genom bostadsaffären. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa affären precis som du vill. Kontakta oss så går vi vidare!

Läs vad 107 kunder tycker om HusmanHagberg Luleå

• 2019-10-08

Anders K skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    En hårt arbetande mäklare. Alltid tillgänglig och ett gott bemötande Läs mer
  • 2019-10-07

Peter W skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt ett fritidshus.
    Mycket bra jobb trots dålig marknad. Läs mer
  • 2019-10-07

Andreas K skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John sålde min bostad på Lövskatan, lägenheten såldes snabbt trots "tuffa" tider.

Extremt proffsig, bra bemötande, fick svar på alla frågor som dök upp.

Alla små detaljer är extremt viktiga, jag är sjukt nöjd. John kommer få sälja nästa bostad till 100% ☺️ Läs mer
  • 2019-09-25

Martina E skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostad, snabb och enkel kommunikation. Läs mer
  • 2019-09-23

Lars Erik V skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag och Siw Backlund har sålt en villa på Östra Villavägen 38 i Luleå. Jag tycker att John Nilsson har gjort ett mycket bra jobb för att sälja den. Vi fick ungefär vad vi räknat med. John är en mycket trevlig och sympatisk person. Jag är nöjd med hans arbete som mäklare.

Med vänliga hälsningar

Lars-Erik Vuopio Läs mer
  • 2019-09-18

Siv Elisabet B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en villa på Bergnäset. Priset låg högre därför färre eventuella köpare. John värderade huset i rätt nivå och vi kände oss nöjda. Lugn och arrangerande i det han gör och fångade upp rätt köpare till huset. Dessutom uppdagades en vattenskada vid besiktningen som John också fick sälja in hos köparen. Bra jobbat! Läs mer
  • 2019-09-18

Greger M skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt bostadsrätt i Luleå, är på gång att sälja mitt boende i Stockholm.

Ola har varit mycket bra på att uppdatera/informera under processen. Trevlig, informativ och tillmötesgående.

Greger Läs mer
  • 2019-09-15

Berit Ö skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Hej
    Chatarina är driven och kan sitt jobb. Alltid glad och trevlig. Jag är nöjd med allt kring vår försäljning.
    Jag rekommenderar henne med glädje till mina vänner som tänker sälja.
    //Berit Läs mer
    2019-10-03 Catharina Ö svarar Berit Ö
    Tack Berit, det är så trevligt att ännu en gång få nöjet att hjälpa till med försäljning av er fina bostad.
  • 2019-09-12

Erik Mikael B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra och tydlig, bra och kontinuerlig uppföljning. God rådgivning i samband med försäljningen Läs mer
  • 2019-09-11

Lars Olov E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Proffsigt ,kunnigt ,bra 2 veckor vad huset såld till allas belåtenhet Läs mer
  • 2019-09-11

Mats H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt fastighet i Kalix. Korrekt o vänligt bemötande . Bra o snabb återkoppling på frågor . Läs mer

Magdalena J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en bostadsrätt i centrala Luleå. Vi blev mycket proffesionellt bemötta av John. Det har varit högsta betyg i alla kontakter och från första början. John var dessutom väldigt duktig när det gäller råd inför fotograferingen vilket vi uppskattade. Processen gick mycket smidigt tack vare att John agerade snabbt i alla lägen utan att för den skull forcera det hela. Vi är mycket nöjda och är glada över att vi valde den mäklare vi gjorde. Engagerat och kunnigt. Tack John! Läs mer
    2019-09-10 John N svarar Magdalena J
    Tack vad roligt att höra, det var ett nöja att få jobba mer er också =)

Nina S skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Trevlig, erfaren , snabb och ett bra bemötande Läs mer
    2019-10-03 Catharina Ö svarar Nina S
    Tack Nina, detsamma till er. Det har varit ett nöje att ha fått möjlighet att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet.

Eva Lise-Lott M skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte bostadsrätt och han var snabb och effektiv Läs mer
  • 2019-09-05

Anette Ö skrev om Camilla Samuelsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Gott bemötande vid husförsäljning i Södra Sunderbyn, maj 2019.
    Tyvärr fick vi inte ut vad som var begärt, nyrenoveringar, braskaminoch uterum. Inte rätt marknadsläge men behov av försäljning fanns. Camilla alltid positiv och glad, ställde upp! Tack Läs mer
  • 2019-09-05

Emma F skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Har sålt en bostadsrätt en 2:a.
    Mäklaren hade ett proffsigt, effektivt och bra bemötande. Lägenheten blev såld snabbt och mäklaren hade bra tips.

Med vänlig hälsning/ Emma Läs mer
  • Pande Nishant P

2019-09-04

Pande Nishant P skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola has been very fair and transparent. Also, he has been very helpful in facilitating contact with different banks for finance. Läs mer
  • 2019-08-26

Håkan M skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Sammanfattar med ett ord..."Världsklass"
    Hon motsvarade mer än mina förväntningar. Läs mer
    2019-09-02 Catharina Ö svarar Håkan M
    Tack Håkan, det värmer i hjärtat av dina ord. Det har varit ett nöje att få möjlighet att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
  • 2019-08-22

Johan G skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt ett hus och sålt en lägenhet.

Bra och trevligt bemötande, bra på att sälja och att få sålt bostäder. Läs mer
  • 2019-08-21

Mattias B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag såld mitt gamla barndomshem via John. Fick tips av en vän att kontakta han. Å det var det bästa jag har gjort. Han var väldig proffsigt, lugnt och saklig. Han lyssna på mina önskemål å höll en bra kontakt med mig under försäljningen.
    Ett stort plus är att han alltid ringer upp väldigt snabbt när man har sökt han, många mäklar jag har varit i kontakt, ringer inte upp eller tar på sig flera dagar på att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera John till alla som ska sälja sin fastighet. Läs mer
  • 2019-08-20

Sara E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Utmärkt hjälp vid försäljning av vår lgh.
    Mycket proffesionell. Bra och tydlig återkoppling under säljprocessen. Läs mer
  • 2019-08-19

Martin R skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt hus, dålig på svara via mejl frågor innan man började buda. Läs mer
  • 2019-08-19

Göran P skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålde en villafastighet genom Ola Nyberg på Husman Hagberg Luleå.
    Har blivit proffsigt och trevligt bemött.
    Fått en tydlig beskrivning av processen och tips på vad som kan vara bra att tänka på både före och efteråt.
    Kan varmt rekommendera Ola Nyberg. Läs mer
  • 2019-08-17

Stefan S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt hus, bra och proffsigt bemötande. Tydlig och hjälpsam. Läs mer
  • Lennart Z

2019-08-17

Lennart Z skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    E n proffsig .mäklare fungerade mycket bra, gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-08-09

Kent K skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt Lostigen 10 i Luleå som är ett kedjehus.
    Catharina Öystilä är tycker jag en bra mäklare som
    uppfyllde mina förväntningar som en bra mäklare
    ska vara, upplysande och trevlig. Läs mer
    2019-08-26 Catharina Ö svarar Kent K
    Tack Kent för ditt fina meddelande, det har varit ett nöje att göra affär mer dig.
  • Therese J

2019-08-07

Therese J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Mäklaren har haft ett proffsigt, lugnt och vänligt bemötande vid samtlig kontakt genom telefon, sms, möten osv. Han har varit engagerad och agerat mycket snabbt vid alla moment som rört försäljningsprocessen. Hans noggrannhet och vilja att göra en så smidig och trygg affär som möjligt för alla parter är toppen! Jag rekommenderar varmt John Nilsson på Husman Hagberg Luleå vid en fastighetsaffär! Läs mer
  • 2019-08-02

Alexandra R skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Fick hjälp av Catharina att sälja min etta i centrum. Riktigt nöjd med henne som mäklare då hon kontinuerligt uppdaterade en med information. I tuffa tider krävs en intresserad mäklare, supernöjd, Tack! Läs mer
    2019-08-02 Catharina Ö svarar Alexandra R
    Tack själv Alexandra, så roligt höra att ni är nöjda. Det har varit ett nöje att ha fått möjlighet att hjälpa till med försäljningen.
  • Marie-louise K

2019-07-31

Marie-louise K skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jättebra!Gjort allt i sin makt att få vårat hus sålt Läs mer
  • 2019-07-29

Esbjörn S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola Nyberg skötte vårt villaköp på ett proffsigt sätt. Han var saklig och mycket behjälplig när våra funderingar skulle besvaras. Kan verkligen rekommendera andra att vända sig HusmanHagberg och Ola Nyberg när ny fastighet ska köpas. Läs mer
  • 2019-07-26

Rode Elvy Elisabet G skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola var toppen men vi drabbades av konjungturen då sossarna satsade alla våra pengar på invandring
    Hade konjungturen hållit i sig så hade vi fått 1 Miljon till
    Ola har gjort ett kanonjobb Läs mer
  • David I

2019-07-20

David I skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt en bostad och tycker jag blivit bemött på ett väldigt professionellt sätt, mycket kunnig och seriös mäklare. Inte oseriös som jag kan tyvärr tycka många andra mäklare är som jag träffade innan Catharina.
    / David Läs mer
    2019-07-20 Catharina Ö svarar David I
    Tack David, roligt höra att du är nöjd. Det är ett nöje att få möjlighet att göra affär med dig också.
  • 2019-07-02

Sofia T skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt radhus genom henne. Trevlig, proffsig och avslappnad. Ingen dryg mäklare här inte! Är mycket nöjd med bemötandet och processen genom vårt köp. Hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-12 Catharina Ö svarar Sofia T
    Tack Sofia, så trevligt att höra att ni är nöjda. Det är ett nöje att få göra affär med er.
  • 2019-07-01

Anneli Marjanna H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag sålde mitt vackra hus som jag lagt min själ och omsorgsfullt renoverat under 20 års tid. Jag fick rekommendationen att anlita John från en god väninna som också är mäklare.
    Jag hade svårt att greppa personen John i början för han är inte den sortens säljare som öppnar sig och pratar onödigt mycket. Men när jag insåg hur han arbetar så är John en mäklare som sätter väldigt tydlig fokus på objektet, kunden och gör sitt uppdrag enastående bra. Han är alltid tillgänglig och återkommer snabbt med svar. John har ett estetiskt öga för detaljer vilket är ett extra plus. John är en fin person som även förstår att trösta en för det kan vara väldigt känslofyllt att sälja sitt hus efter så många år. Jag kan varmt rekommendera John. Läs mer
  • 2019-06-30

Viktor S skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har köpt en hyresrätt. Catharina har hela tiden varit på tårna och kommit med rätt information vid rätt tillfällen. Hon är kunnig och förmedlar sin kunskap kring försäljningsprocessen på ett tydligt och pedagogiskt sätt. För mig har hon dessutom gett mervärde genom att tipsa om hur jag kan hantera kontakten med bank och hyresrättsförening. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-07-12 Catharina Ö svarar Viktor S
    Tack Viktor, uppskattar dina fina ord. Det är ett nöje att få göra affär med dig.
  • 2019-06-29

Peter Jan-Olof V skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har både köpt och sålt villa av John. Han ger allt han kan till sin kund. Svarar på alla frågar, lsöker reda på ringer runt och fixar svaren på kluriga frågor, Finns tillgänglig dygnet runt svarar fast han är ledig. Man känner sig speciell och uppvaktad. Jag skulle varmt tekomendera John till alla jag känner som ska sälja eller köpa fastighet. Läs mer
  • 2019-06-26

Jan S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålde ett hus som jag lagt ner min själ på att bygga för 4år sedan.Johns bemötande,intresse,samt vilja att få en nöjd är ovanligt att uppleva.

Han är väldigt öppen och målar ej upp en bild med massa drömmar som sen lämnar en besviken.Gjort massa efterfoskning innan första besöktet,prisuppgiften han gav mig på vad vi kan sälja för i dagens marknad stämde på kronan

Så mina förväntningar bemöttes precis som målats upp
    Skulle rekomendera han till vem som helst,finns massa duktiga mäklare i staden.Bara väldigt ovanligt att ha som ej leker höjdare utan är ödmjuk.En som alltid är tillgänglig,till och med bryr sig om ens välmående Läs mer
  • 2019-06-21

Anders Joel R skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Har sålt ett radhus u. källare på egen tomt. 4 rum med kök o. matplats . Söderläge, Ca 2 km från Luleå centrum.
    Mäkl. John N: mötte mej alltid med blicken vid tilltal, alltid rakt och koncist vilket ingav förtroende för mej . Han "kostade"
    mer men när jag talat med honom några ord ansåg jag att
    jag väljer John N. för uppdraget. Tiderna hade också börjat bli kärvare. Läs mer
  • 2019-06-13

Christoffer S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt Hus av John som har vart tillgänglig och med i hela processen från visning till signering!
    John är snabb och tillgänglig när man har frågor och upplyser en snabbt vid eventuella frågor, ett trevligt bemötande och tryggt köp!

Om jag hade vetat det innan så hade han fått sälja min lägenhet =) Läs mer
  • 2019-05-30

Kjell Ingemar Mickelsson P skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    köpet: ett småhus i luleå. Ett bra bemötande och hög social kompetens - en bra mäklare som vi fick bra förtroende för. Våra förväntningar och den service som vi fick blev det som avgjorde vårt köp. Läs mer
  • 2019-05-27

Engström A skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte bostadsrätt. Utmärkt bemötande och blev dirigerad genom köpet som okunnig första-gångs-köpare. Läs mer
  • 2019-05-22

Eleonor R skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt ett parhus. Jag blev väldigt bra bemött, bra information om objektet och saklig. Det var också mina förväntningar och det levde mäklaren upp till. En bra upplevelse i sin helhet. Läs mer
  • 2019-05-20

Jan P skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    VI har sålt två hus på Udden i Luleå. Det gick väldigt bra och John var mycket bra trevlig och korrekt. Om vi ska sälja någon fastighet i framtiden så är det nog John som kommer att få uppdraget. Läs mer
  • 2019-05-19

Marlene B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har sålt ett radhus och blev mycket bra bemött av John. Blev bemött på ett personligt och engagerat sätt. Förväntningarna var redan höga som han uppfyllde med bravur. John brinner verkligen för sitt jobb. Han är snabb på att svara på mina frågor oavsett om jag mailar eller sms:ar. Jag kan varmt rekommendera Husmanhagberg Luleå och just John Nilsson.
    / Marlene Bolstad Läs mer
  • 2019-05-10

Huimin C skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en lägenhet 1:a .
    Mäklaren är mycket proffsig och ger tydligt information vid budgivning och kontrakt skrivning Läs mer
    2019-05-15 Catharina Ö svarar Huimin C
    Hej Huimin!
    Stort tack för din fina rekommendation, det har varit ett nöje att få göra affär med er.
  • 2019-05-09

Pernilla L skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Bra, trevlig och kunnig. Lätt att ha att göra med Läs mer
  • 2019-05-06

Britt-Lis S skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt ett radhus från 60-talet. Mäklaren har varit mycket professionell, tillmötesgående och trevlig.
    Jag känner mig trygg med Catarina som mäklare. Läs mer
    2019-05-06 Catharina Ö svarar Britt-Lis S
    Hej Britt-Lis!
    Stort tack för de fina orden, det har varit så trevligt att ännu en gång ha fått förtroendet att hjälpa till med försäljning av bostad.
  • 2019-04-25

Mari-Anne P skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostadsrätt, säljer villa.
    Vi känner stor tillit till John i båda uppdragen, känns trygg och stabil och är lyhörd för både behov och krav hos säljare och köpare. Bemöter kund/säljare med respekt så här långt.
    Hade inga förväntningar. Detta är en ny mäklarkontakt. Vi har köpt och sålt fastigheter i Luleå vid 19 tillfällen. Samtliga köp och sälj har vi gjort via mäklare som varit kända för oss. John är en ny aktör för oss men håller måttet så här långt, lyhörd och stabil, troligen rätt färsk i branschen med lever upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-17

Karin H skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra bemött av en engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-04-15

Ann-Kristine S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en fastighet i Björsbyn Valles backe. Bemötande var bra fick bra information och det kändes tryggt. Läs mer

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå