Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå HusmanHagberg HusmanHagberg Luleå

HusmanHagberg Luleå

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå och Boden!

Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss.

Med passion, kunskap och erfarenhet hjälper vi dig genom bostadsaffären. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa affären precis som du vill. Kontakta oss så går vi vidare!

Läs vad 89 kunder tycker om HusmanHagberg Luleå

• 2019-08-22

Johan G skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt ett hus och sålt en lägenhet.

Bra och trevligt bemötande, bra på att sälja och att få sålt bostäder. Läs mer
  • 2019-08-21

Mattias B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag såld mitt gamla barndomshem via John. Fick tips av en vän att kontakta han. Å det var det bästa jag har gjort. Han var väldig proffsigt, lugnt och saklig. Han lyssna på mina önskemål å höll en bra kontakt med mig under försäljningen.
    Ett stort plus är att han alltid ringer upp väldigt snabbt när man har sökt han, många mäklar jag har varit i kontakt, ringer inte upp eller tar på sig flera dagar på att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera John till alla som ska sälja sin fastighet. Läs mer
  • 2019-08-20

Sara E skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Utmärkt hjälp vid försäljning av vår lgh.
    Mycket proffesionell. Bra och tydlig återkoppling under säljprocessen. Läs mer
  • 2019-08-19

Martin R skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt hus, dålig på svara via mejl frågor innan man började buda. Läs mer
  • 2019-08-19

Göran P skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålde en villafastighet genom Ola Nyberg på Husman Hagberg Luleå.
    Har blivit proffsigt och trevligt bemött.
    Fått en tydlig beskrivning av processen och tips på vad som kan vara bra att tänka på både före och efteråt.
    Kan varmt rekommendera Ola Nyberg. Läs mer
  • 2019-08-17

Stefan S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt hus, bra och proffsigt bemötande. Tydlig och hjälpsam. Läs mer
  • Lennart Z

2019-08-17

Lennart Z skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    E n proffsig .mäklare fungerade mycket bra, gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-08-09

Kent K skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt Lostigen 10 i Luleå som är ett kedjehus.
    Catharina Öystilä är tycker jag en bra mäklare som
    uppfyllde mina förväntningar som en bra mäklare
    ska vara, upplysande och trevlig. Läs mer
  • Therese J

2019-08-07

Therese J skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Mäklaren har haft ett proffsigt, lugnt och vänligt bemötande vid samtlig kontakt genom telefon, sms, möten osv. Han har varit engagerad och agerat mycket snabbt vid alla moment som rört försäljningsprocessen. Hans noggrannhet och vilja att göra en så smidig och trygg affär som möjligt för alla parter är toppen! Jag rekommenderar varmt John Nilsson på Husman Hagberg Luleå vid en fastighetsaffär! Läs mer
  • 2019-08-02

Alexandra R skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Fick hjälp av Catharina att sälja min etta i centrum. Riktigt nöjd med henne som mäklare då hon kontinuerligt uppdaterade en med information. I tuffa tider krävs en intresserad mäklare, supernöjd, Tack! Läs mer
    2019-08-02 Catharina Ö svarar Alexandra R
    Tack själv Alexandra, så roligt höra att ni är nöjda. Det har varit ett nöje att ha fått möjlighet att hjälpa till med försäljningen.
  • Marie-louise K

2019-07-31

Marie-louise K skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jättebra!Gjort allt i sin makt att få vårat hus sålt Läs mer
  • 2019-07-29

Esbjörn S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola Nyberg skötte vårt villaköp på ett proffsigt sätt. Han var saklig och mycket behjälplig när våra funderingar skulle besvaras. Kan verkligen rekommendera andra att vända sig HusmanHagberg och Ola Nyberg när ny fastighet ska köpas. Läs mer
  • 2019-07-26

Rode Elvy Elisabet G skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Ola var toppen men vi drabbades av konjungturen då sossarna satsade alla våra pengar på invandring
    Hade konjungturen hållit i sig så hade vi fått 1 Miljon till
    Ola har gjort ett kanonjobb Läs mer
  • David I

2019-07-20

David I skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Har köpt en bostad och tycker jag blivit bemött på ett väldigt professionellt sätt, mycket kunnig och seriös mäklare. Inte oseriös som jag kan tyvärr tycka många andra mäklare är som jag träffade innan Catharina.
    / David Läs mer
    2019-07-20 Catharina Ö svarar David I
    Tack David, roligt höra att du är nöjd. Det är ett nöje att få möjlighet att göra affär med dig också.
  • 2019-07-02

Sofia T skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt radhus genom henne. Trevlig, proffsig och avslappnad. Ingen dryg mäklare här inte! Är mycket nöjd med bemötandet och processen genom vårt köp. Hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-12 Catharina Ö svarar Sofia T
    Tack Sofia, så trevligt att höra att ni är nöjda. Det är ett nöje att få göra affär med er.
  • 2019-07-01

Anneli Marjanna H skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag sålde mitt vackra hus som jag lagt min själ och omsorgsfullt renoverat under 20 års tid. Jag fick rekommendationen att anlita John från en god väninna som också är mäklare.
    Jag hade svårt att greppa personen John i början för han är inte den sortens säljare som öppnar sig och pratar onödigt mycket. Men när jag insåg hur han arbetar så är John en mäklare som sätter väldigt tydlig fokus på objektet, kunden och gör sitt uppdrag enastående bra. Han är alltid tillgänglig och återkommer snabbt med svar. John har ett estetiskt öga för detaljer vilket är ett extra plus. John är en fin person som även förstår att trösta en för det kan vara väldigt känslofyllt att sälja sitt hus efter så många år. Jag kan varmt rekommendera John. Läs mer
  • 2019-06-30

Viktor S skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har köpt en hyresrätt. Catharina har hela tiden varit på tårna och kommit med rätt information vid rätt tillfällen. Hon är kunnig och förmedlar sin kunskap kring försäljningsprocessen på ett tydligt och pedagogiskt sätt. För mig har hon dessutom gett mervärde genom att tipsa om hur jag kan hantera kontakten med bank och hyresrättsförening. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-07-12 Catharina Ö svarar Viktor S
    Tack Viktor, uppskattar dina fina ord. Det är ett nöje att få göra affär med dig.
  • 2019-06-29

Peter Jan-Olof V skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har både köpt och sålt villa av John. Han ger allt han kan till sin kund. Svarar på alla frågar, lsöker reda på ringer runt och fixar svaren på kluriga frågor, Finns tillgänglig dygnet runt svarar fast han är ledig. Man känner sig speciell och uppvaktad. Jag skulle varmt tekomendera John till alla jag känner som ska sälja eller köpa fastighet. Läs mer
  • 2019-06-26

Jan S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålde ett hus som jag lagt ner min själ på att bygga för 4år sedan.Johns bemötande,intresse,samt vilja att få en nöjd är ovanligt att uppleva.

Han är väldigt öppen och målar ej upp en bild med massa drömmar som sen lämnar en besviken.Gjort massa efterfoskning innan första besöktet,prisuppgiften han gav mig på vad vi kan sälja för i dagens marknad stämde på kronan

Så mina förväntningar bemöttes precis som målats upp
    Skulle rekomendera han till vem som helst,finns massa duktiga mäklare i staden.Bara väldigt ovanligt att ha som ej leker höjdare utan är ödmjuk.En som alltid är tillgänglig,till och med bryr sig om ens välmående Läs mer
  • 2019-06-21

Anders Joel R skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Har sålt ett radhus u. källare på egen tomt. 4 rum med kök o. matplats . Söderläge, Ca 2 km från Luleå centrum.
    Mäkl. John N: mötte mej alltid med blicken vid tilltal, alltid rakt och koncist vilket ingav förtroende för mej . Han "kostade"
    mer men när jag talat med honom några ord ansåg jag att
    jag väljer John N. för uppdraget. Tiderna hade också börjat bli kärvare. Läs mer
  • 2019-06-13

Christoffer S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt Hus av John som har vart tillgänglig och med i hela processen från visning till signering!
    John är snabb och tillgänglig när man har frågor och upplyser en snabbt vid eventuella frågor, ett trevligt bemötande och tryggt köp!

Om jag hade vetat det innan så hade han fått sälja min lägenhet =) Läs mer
  • 2019-05-30

Kjell Ingemar Mickelsson P skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    köpet: ett småhus i luleå. Ett bra bemötande och hög social kompetens - en bra mäklare som vi fick bra förtroende för. Våra förväntningar och den service som vi fick blev det som avgjorde vårt köp. Läs mer
  • 2019-05-27

Engström A skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpte bostadsrätt. Utmärkt bemötande och blev dirigerad genom köpet som okunnig första-gångs-köpare. Läs mer
  • 2019-05-22

Eleonor R skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt ett parhus. Jag blev väldigt bra bemött, bra information om objektet och saklig. Det var också mina förväntningar och det levde mäklaren upp till. En bra upplevelse i sin helhet. Läs mer
  • 2019-05-20

Jan P skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    VI har sålt två hus på Udden i Luleå. Det gick väldigt bra och John var mycket bra trevlig och korrekt. Om vi ska sälja någon fastighet i framtiden så är det nog John som kommer att få uppdraget. Läs mer
  • 2019-05-19

Marlene B skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag har sålt ett radhus och blev mycket bra bemött av John. Blev bemött på ett personligt och engagerat sätt. Förväntningarna var redan höga som han uppfyllde med bravur. John brinner verkligen för sitt jobb. Han är snabb på att svara på mina frågor oavsett om jag mailar eller sms:ar. Jag kan varmt rekommendera Husmanhagberg Luleå och just John Nilsson.
    / Marlene Bolstad Läs mer
  • 2019-05-10

Huimin C skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en lägenhet 1:a .
    Mäklaren är mycket proffsig och ger tydligt information vid budgivning och kontrakt skrivning Läs mer
    2019-05-15 Catharina Ö svarar Huimin C
    Hej Huimin!
    Stort tack för din fina rekommendation, det har varit ett nöje att få göra affär med er.
  • 2019-05-09

Pernilla L skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Bra, trevlig och kunnig. Lätt att ha att göra med Läs mer
  • 2019-05-06

Britt-Lis S skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt ett radhus från 60-talet. Mäklaren har varit mycket professionell, tillmötesgående och trevlig.
    Jag känner mig trygg med Catarina som mäklare. Läs mer
    2019-05-06 Catharina Ö svarar Britt-Lis S
    Hej Britt-Lis!
    Stort tack för de fina orden, det har varit så trevligt att ännu en gång ha fått förtroendet att hjälpa till med försäljning av bostad.
  • 2019-04-25

Mari-Anne P skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt bostadsrätt, säljer villa.
    Vi känner stor tillit till John i båda uppdragen, känns trygg och stabil och är lyhörd för både behov och krav hos säljare och köpare. Bemöter kund/säljare med respekt så här långt.
    Hade inga förväntningar. Detta är en ny mäklarkontakt. Vi har köpt och sålt fastigheter i Luleå vid 19 tillfällen. Samtliga köp och sälj har vi gjort via mäklare som varit kända för oss. John är en ny aktör för oss men håller måttet så här långt, lyhörd och stabil, troligen rätt färsk i branschen med lever upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-17

Karin H skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra bemött av en engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-04-15

Ann-Kristine S skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en fastighet i Björsbyn Valles backe. Bemötande var bra fick bra information och det kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-04-03

Vivi-Anne Anneli L skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Sålt en villa, bra bemötande och lätt att få kontakt med. Önskar dock att man samlat ihop visningarna lite mer så de inte varit så många Läs mer
  • Hannele M

2019-04-02

Hannele M skrev om Ola Nyberg en del av HusmanHagberg Luleå
    Mycket bra service, snabba återkopplingar. Köpet gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Roger L

2019-04-01

Roger L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har blivit bemötta på bästa tänkbara sätt både vid försäljning och köp av bostad Läs mer
  • 2019-03-30

Maria L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John hjälper oss att sälja vår villa, vi har även köpt ny bostad, ett parhus, via John. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått, han är en mycket professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-03-29

Malin H skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt en tvåa i centrala stan. Vi blev bra bemött, hon är glad och trevlig och man märker att hon kan sitt yrke. Läs mer
    2019-04-08 Catharina Ö svarar Malin H
    Tack Malin, ett nöje från min sida också.
  • 2019-03-25

Viola S skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Fritidshus/hus har vi köpt med ett underbart läge. Vi blev bra bemött av mäklaren och har haft god kontakt med honom. Fungerat mycket bra. Läs mer
  • 2019-03-21

Susanne L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    Bra upplevelse. Snabb service. Han samarbetade med kollegor för att snabbt lösa visning. Lätt att få tag på. Ringde upp om jag inte fick tag i honom utan lämnade ett meddelande. Läs mer
  • Hans-Olav N

2019-03-18

Hans-Olav N skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    vi har salt mitt sommahus

John har ett trevligt vinnande satt

forvantningarna var att vi skulle hitta en kopare som forstod
    att detta ar ett unikt hus I en fantastisk miljo.

Jag tycker att john levde upp till mina forvantningar .

vi arbetade tillsammans pa ett bra satt o vi hade nog kunnat ga langre men jag ville avsluta med denna kopare eftersom det var en familj fran kalix o som forstod att de kopte nagot unikt enligt
    min uppfattning.

Sa nar man tycker att nat ar bra sager man I utlandet 5555 Läs mer
  • 2019-03-18

Inga-Britt J skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt lägenhet i Gammelstad.
    Trevligt bemött, fick hjälp som jag behövde. Läs mer
    2019-04-08 Catharina Ö svarar Inga-Britt J
    Tack Inga Britt, det är så trevligt att ha fått möjlighet att träffa dig i samband med köpet.
  • 2019-02-28

Rudolf J skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Jag tycker det fungerar bra det är lättsamt att prata med dig Läs mer
    2019-02-28 Catharina Ö svarar Rudolf J
    Tack Rudolf, det är så trevligt att prata med dig.
  • 2019-02-26

Positivt bemötande
    Sålt en bostadsrätt
    Noggran Läs mer
    2019-02-28 Catharina Ö svarar Jennie Z
    Tack Jennie, det har varit så trevligt att få hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
  • 2019-02-22

Zhejian C skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina is really helpful and she can speak excellent English.
    Also she is always fast response all the call and messages.
    Highly recommended. Läs mer
    2019-02-28 Catharina Ö svarar Zhejian C
    Thank you Zhejian, so nice and kind words. It´s a pleasure to be in contact with you also.
  • 2019-02-21

Georg V skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Köpt lägenhet på timmermansgatan 46 ,bemött med bästa betyg,
    mäklaren levde helt klart upp till våra förväntningar. Om vi i framtiden behöver en mäklare vänder vi oss gärna till dig.

MVH: Gunvor o Georg Wikström

, Läs mer
    2019-02-21 Catharina Ö svarar Georg V
    Tack för er trevliga uppskattning, det har varit ett nöje att få göra affär med er.
  • 2019-02-14

Roger Verlander skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    John är en super engagerad mäklare som är lättillgänglig hela tiden. Vi är väldigt nöjda med HusmanHagberg i Luleå och kommer rekommendera John Nilsson till alla vi känner. Läs mer
  • 2019-02-13

Shabbir L skrev om John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
    I have purchased and apartment, The broker was very cooperative and helpful in his dealing. Our expectations are fullfilled, he has been an excellent support and guided us with the purchase and procedure. Läs mer
  • 2019-02-11

Emelie B skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Catharina ger ett förtroende ingivande första intryck och är lätt att kommunicera med.
    Det märks att hon bryr sig om sina kunder. Läs mer
    2019-02-11 Catharina Ö svarar Emelie B
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
  • 2019-02-07

Göran R skrev om Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Vi har sålt en trea centralt i Luleå. Vi valde mäklaren utifrån tidigare god erfarenhet. Catharina var perfekt för detta uppdrag. Läs mer
    2019-02-11 Catharina Ö svarar Göran R
    Tack för er fina uppskattning, det har varit ett nöje att ännu en gång få hjälpa till med försäljning av er fina bostad.

Kungsgatan 11, 972 34 Luleå