Emma Lindbäck

Emma Lindbäck

Emma Lindbäck är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Emma Lindbäck har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Emma Lindbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 182 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Lindbäck har haft 68 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

182 omdömen om Emma Lindbäck

Sedan starten hos Reco 2020
Rody M
Örnäset

Välidigt duktig och hjälpsam mäklare. Vi fick snabba svar på våra frågor och vi fick ringa när vi ville. 100% nöjd!

Sebastian S
Örnäset

Trevlig och enkel att ha att göra med! Proffsigt bemötande

Thomas H
Mjölkudden

Trevligt bemötande och fick stort förtroende. Fick bra och många goda råd tex. Lägga ut till försäljning så snabbt som möjligt, styling, hemnet och inte ha så bråttom. Emma hade många ordinarie visningar + flera extra för intresserade.

Emma Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
Antnäs

Vi kände oss trygg med Emma genom hela vår försäljning! Hon är lättsam, professionell och framförallt lättillgänglig. Vi fick snabba svar både på våra frågor och funderingar men också kontinuerliga uppdateringar kring processen. Vi upplevde att Emma ville det bästa både för oss som säljare men även för köpare.

Evalena J
Östermalm

Mycket trevlig, tydlig, god service

Linda J
Centrum

Trevlig, ordentlig, pålitlig och svarade snabbt när man hade frågor. Kändes väldigt tryggt att ha Emma som mäklare! Rekommenderar starkt.

Ingrida H
Centrum Varvet

Emma var väldig professionell och gjorde allt för att köpet skulle bli genomfört på bästa sättet för säljaren och för köparen.

Emilia K
Bergviken

Emma är väldig hjälpsam, trevlig person.

Olle M
Mjölkudden

Väldigt trevlig och tillgänglig.

Sara B
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Lindbäck en del av HusmanHagberg Luleå
Notviken

Effektiv, professionell, förtroendefull & lättsam. Fantastiskt bemötande & väl påläst