Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Luleå
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Luleå
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Luleå

Fastighetsbyrån Luleå

Smedjegatan 14, 972 33 Luleå — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Luleå och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 182 kunder tycker om Fastighetsbyrån Luleå

• Arnold L
    Arnold L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Proffsigt och vänligt bemötande och lever till fullo upp till vår förväntan.
  • Ann Britt L
    Ann Britt L skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ville Wallmark har varit mycket bra, förtroende ingivande, kunnig och alltid tillgänglig. Vi har fått snabb återkoppling efter visning. Mycket proffsig vid avslutsaffären. En mäklare som jag rekommenderar.
  • Nicole J
    Nicole J skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Tydlig, professionell och hjälpsam.
  • Per F
    Per F skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra skött, proffsigt och trevligt.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Otroligt trevlig och servicen på topp! Hjälpte mig otroligt mycket med min första bostadsaffär. Kan inte klaga på någonting!
  • Tenneh K
    Tenneh K skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ville har varit fantastisk från dag ett! Från att jag köpte lägenheten till att jag även sålde den. Han har väglett mig i mina funderingar. Ställt upp när jag inte förstått eller råkat ut från tråkigheter.

Ville får mina bästa rekommendationer, honom ska ni vara rädd om på Fastighetsbyrån!
  • Per Gunnar L
    Per Gunnar L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Redan vid första kontakten med Emma L fick jag uppfattningen att vi mött en person
    som var både kunnig och kompetent för sitt uppdrag. För oss var det mycket bra
    att även mäklaren hade erfarenhet av objekt ute i skärgården. Vid alla kontakter med Emma har vi fått besked på de frågor vi har ställt, Därutöver att mötet med
    köparna lyckades så bra.Vi rekommenderar henne på det bäsyta.
  • Stig J
    Stig J skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Väldigt bra bemötande
    Smidig o snabb affär precis som jag önskade
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma fungerade väldigt bra, alert och på under hela processen.
  • Maria L
    Maria L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma levde upp till mina förväntningar. Fint bemötande och bra service alla dagar i veckan. Då jag var en lite annorlunda kund blev processen lite omständig men Emma löste det väldigt bra.
  • Britt-mari B
    Britt-mari B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra , trevligt bemötande och alltid glad kändes positivt och tryggt , svarade alltid snabbt om man lämnade meddelanden . Vi hade fullt förtroende för henne.
  • Britt N
    Britt N skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Dålig att svara på mail och återkoppla
    2016-10-03 Ida L svarar Britt N
    Hej Britt
    Ledsen att du känner så och att du upplever att jag varit dålig på att återkoppla. Detta är kritik som jag tar till mig av och jag ska göra vad jag kan för att bli bättre. Allt gott. Mvh Ida
  • Markus H
    Markus H skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket engagerad och driven mäklare som ger ett professionellt och samtidigt personligt intryck. Både vid köp samt försäljning av bostad.
  • Anders E
    Anders E skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi tycker att han är mycket positivt, förtroende ingivande mäklare. Lätt att få kontakt med.
  • Anders E
    Anders E skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    jag fick ett mycket gott intryck av Ida redan första gången hon besökte mig.hon presenterade vad som gällde vid min fastighetsaffär på ett snabbt o enkelt sätt så jag gav henne full frihet att gå till handling o som hon sa nu kör vi Anders.jag försökte fixa mina saker snabbt som hon ville o efter de var fotograf snabbt på plats o allt rullade på.utgångspris var jag nöjd med men det blev 20%mera.jag är väldigt nöjd med Ida o nu är det bara kvar deklarationen i början 2017 som hon lovat hjälpa till med.själva försäljningen mm till köparen var perfekt planerad o alla gamla pantsättningar var fixade så jag var mer än nöjd med Ida.Mvh Anders
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Han är alltid tillgänglig, lyhörd, servicevänlig och informativ i sin yrkesroll. Att han dessutom besitter en god känsla för humor är en tillgång.
  • Karin H
    Karin H skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Kompetent och trevlig mäklare.
  • Eivor H
    Eivor H skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Trevlig, lyhörd,engagerad och effektiv. Högsta betyg!
  • Philip W
    Philip W skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Han verkar vara pålitlig seriös och noggrann. MED andra ord en trevlig människa som gav mig en mycket positivt blid av sitt jobb. Jag skulle rekommendera honom till flera
  • Jan H
    Jan H skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Engagerad, trevlig & tillmötesgående!
  • Anna-lisa G
    Anna-lisa G skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Kunnig, hade svar på allt vi undrade över. Tog reda på det hon var osäker på.
    Lätt att få kontakt med.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hej,Av magnus fick jag från första träffen ett mycket seriöst & proffsigt bemötande & denna tråd följde med under hela proceduren med allt från försäljningen som olika steg i affären som också blev mycket lyckad.
    Mvh Håkan Lundgren
  • Malin L
    Malin L skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket kompetent i sitt arbete och mycket mån om att säljare och köpare ska bli nöjd. Snabb och smidig affär.
    2016-10-03 Ida L svarar Malin L
    Tack vänliga Malin. Roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb! Ha det så gott och all lycka till i ditt nya fina hus!
    Med vänlig hälsning, Ida
  • Stig Erling R
    Stig Erling R skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag beskriver Ida som en trevlig, kunnig, bemötande, glad men med bestämd uppfattning. Jag hade 3 olika mäklare på besök Ida var den som visade att kunden var i centrum. Jag ger henne dom bästa rekommendationer. För ett snabbt avslut och ett mycket gott jobb.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi fick ett positivt intryck av Emma redan då hon steg in genom dörren. Hon vekade väldigt proffsig, det visade senare att hon var det. Engagerande och verkade veta vad hon talade om. Kan varmt rekommendera henne till andra kunder.
  • Lena L
    Lena L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag har både köpt och sålt samma lägenhet av honom och är mycket nöjd med allt.
  • Sven-olof H
    Sven-olof H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vänligt och glatt bemötande och trots sin ungdom kunnig och duktig att kommunicera. Vi kom överens om ett utgångspris som i slutändan blev något högre.
    Så jag är mycket nöjd och har gärna eventuella samarbeten i framtiden.
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket trevlig och ödmjuk mäklare. Hon var alltid tillgänglig och vi kände aldrig att vi störde fast att vi kontaktade henne på kvällen. Allt funkade jättebra och affären avslutas på ett snabbt och smidigt sätt. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare till andra.
  • Viktor G
    Viktor G skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Daniel är alltid hjälpsam. Dessutom lätt att ha och göra med. Rekommenderas starkt.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra emottagen. Bra info samt uppföljning. Rekommenderar honom varmt till båda nära och kära samt främlingar.
  • Lars Olof S
    Lars Olof S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Grymt bra, proffsig och duktig mäklare. Stenkoll på allt, självsäker och stabil. Precis det man behöver vid en miljonaffär. Bästa rekommendationer!
  • Lena K
    Lena K skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Magnus gjorde ett mycket bra jobb med att sälja vårt hus! Han var flitig, påpasslig men också korrekt och realistisk. Han visade gott omdöme och gav goda råd när någon köpare visade tecken på att vara ett dåligt val.
  • Linda S
    Linda S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma har hanterat vår fastighetsaffär på ett mycket bra sätt. Professionellt, snabbt och effektivt lyckades hon hitta köpare till vårt radhus. Emma har hela tiden varit tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål, vi är mycket nöjda med både processen och utfallet. Vi kan varmt rekommendera henne till den som skq sälja sin bostad!
  • Stig Erling R
    Stig Erling R skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Om all personal är lika trevliga kunniga aå rekomenderar jag er
  • Philip W
    Philip W skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra bemöteande. Och mäklare var mycket kunnig
  • Lilian V
    Lilian V skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag tycker hon var trevlig, klar och tydlig.
  • Berit K
    Berit K skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Jättefint bemötande, information och tog även med mina personliga önskemål. Gav goda råd
  • Emma H
    Emma H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag har varit i kontakt med många mäklare genom åren, både som säljare och köpare. Både i Luleå och i Stockholm. Jag har aldrig upplevt en så oseriös mäklare som Emma. Annonsen på objektet var oärlig (stod att det är renoveringsobjekt, men när jag kontaktar henne skriver hon att huset är angripet av baggar och det måste rivas så det är tomten man köper och det stod det inget om i annonsen, utan det annonseras som fritidshus, inte tomt). Massor av information saknades och mycket som hon inte ville svara på/ta reda på som jag fick ta reda på själv. Ingen service någonstans. Läser inte mailen ordentligt som man skickar. Vid frågan om visning sa hon att hon inte har nycklar. Vid förfrågan om en tomtkarta, så hade hon ingen. Det är bara några exempel på allt som hände. Det var minimala ansträngningar. Denna tjej har mycket kvar att lära och jag skulle aldrig anlita henne som mäklare. Och hon borde gå en avancerad och lång servicekurs. Kommer varna alla jag känner som går i sälj/köp tankar att inte anlita denna tjej.

Ska ringa hennes chef och jag hoppas han säger att jag varit med i dolda kameran, för det här var så dåligt och absurt oseriöst.

Och sist men inte minst, vem har utbildat stackarn? Hon verkar inte veta vad hon håller på med. Och vem godkände den här tjejens mäklarlicens? Gör om, gör rätt. Ge tjejen den utbildning, träning & förutsättningar som krävs för att bli en riktigt bra mäklare så hon klarar av att representera en av Sveriges största mäklarfirmor, på ett bra och säljande sätt.
  • Siv B
    Siv B skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag är jättenöjd med Magnus. Han är lätt att kommunicera med och har båda fötterna på jorden. Han är snabb och fixade fotografering och annons på nolltid. Han har en rättfram och rak stil som tilltalar mig. Och han har humor.
  • Anki L
    Anki L skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket duktig och hjälpsam mäklare! Rekommenderas varmt!
  • Robert L
    Robert L skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Kanon........................................................................................................
  • Petrus Cornelis B
    Petrus Cornelis B skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Kunnig och trevlig person.
    Ansträngda sig att genomföra affären snabbt.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Allt har fungerat jätte bra, från första mötet till sista. Kan varmt rekommendera Ida som engagerad och kunnig mäklare.
    2016-05-20 Ida L svarar Åsa J
    Tack Åsa för så fin rekommendation. Vad roligt att du känner dig nöjd!
  • Tomi B
    Tomi B skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Magnus gav ett väldigt bra första intryck och var lyhörd.Man märkte direkt att han hade väldigt "koll" på läget och bostadsmarknaden och försäljningen av lägenheten gick smidigt och han återkopplade bra.Ett extra plus till Magnus för att han hjälpte till med köpet av den nya fastigheten och allt pappersarbete.
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Kanon duktig mäklare och allt gick smidigt
  • Petrus Cornelis B
    Petrus Cornelis B skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Mäklaren genomförde hela affären på 4 veckor på ett proffsigt sätt.
    Trevligt och kunnigt bemötande, förklarade allt på ett bra sätt.
  • Per H
    Per H skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Professionellt bemötande som visar ansvar för säljare och respekt för köpare. God kommunikation under hela processen. Jag betalade för en tjänst som gav utdelning över förväntan.
  • Elisabeth D
    Elisabeth D skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag är mycket positiv till Ida Lundberg, hon har skött sitt arbete utmärkt och jag har ingenting att klaga på. Hon ansträngde sig för att det skulle bli en bra affär för både köpare och säljare! Tummen upp!
    2016-01-26 Ida L svarar Elisabeth D
    Vad roligt att du känner dig nöjd, då vet jag att jag har gjort mitt jobb. Tack för en trevlig affär! Allt gott!// Ida
  • Bror J
    Bror J skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Kunnig bra bemötande utmärkt vid försäljningen av våran villa.
  • Dennis N
    Dennis N skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    bra bemötande, kunnig och tillmötesgående, serviceinriktad.

Smedjegatan 14, 972 33 Luleå