Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Luleå

Fastighetsbyrån Luleå

Smedjegatan 14, 972 33 Luleå — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Luleå!

Här har vi haft kontor sedan 1998 och efter snart 20 år i området har vi skaffat oss ett starkt lokalt kontaktnät och god lokalkännedom. Tillsammans med andra Fastighetsbyråkontor i landet har vi ett stort nätverk och brett utbud, både för köpare och säljare.

Vårt mål är att varje affär ska kännas lyckad och bra för båda parter och vi strävar kontinuerligt mot att erbjuda en mäklartjänst i toppklass. Genom att vi skräddarsyr vår tjänst inför varje unikt uppdrag och vårt samarbete med Swedbank kan du känna dig trygg när du vänder dig till oss.

Kontakta oss eller kom förbi kontoret om du funderar på att flytta i, till eller från Luleå!
Mån-Tor: 08:00-16:30
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 418 kunder tycker om Fastighetsbyrån Luleå

• 2019-03-19

John B skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Magnus har sålt ett hus åt mig, bemötandet har varit klockrent

han har varit trevlig bra på att förklara och svara på alla frågor jag haft.

jag ville ju ha så mycket som möjligt för huset, det gick mycket trögt i början men Magnus jobbade med visningar och till sist löste det sig och utgången blev bra Läs mer
  • 2019-03-19

Linnéa Marie E skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt fsg snabb och smidig affär och väldig trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-03-18

Fredrik S skrev om Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi har köpt och sålt lägenhet med hjälp av Ida. Vår upplevelse är att hon varit professionell, engagerad och duktig på att få till avslut. Ibland har hon varit svår att få tag på, vilket vi tolkat som att hon varit populär och därför ofta upptagen med andra objekt. Läs mer
  • 2019-03-18

Ewa A skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag och sambon har sålt vårt hus.Blev rekommenderade att ta kontakt med Magnus av ett par som sålt sitt hus.
    Jag tycker att vi blev bemött på ett bra sätt och blev lyssnade på. Hade inga större förväntningar eftersom jag aldrig sålt något via mäklare.Kan rekommendera honom till fler som vill sälja. Läs mer
  • 2019-03-15

Tommy S skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Äldre villa trevlig bra bemötande realistisk angående värdet rekommenderas Läs mer
  • Magnus S

2019-03-15

Magnus S skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    I samband med försäljning av en bostadsrätt 2:a anlitade jag Elvira. Elvira har varit mycket driven och profesionell i bemötandet med mig, hon har hela tiden sett möjligheter. Mycket glad och positiv inställning och det syns att hon gillar sitt yrke. Läs mer
  • 2019-03-15

Birgitta Elisabeth E skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Har sålt en obebyggd tomt, mötet med mäklaren var oklanderligt. Hon gjorde en bra jobb och köpet gick över förväntan! Bra kontakt och fantastisk återkoppling. Mycket bra hjälp. Verkligen en mäklare att rekommendera.
    Birgitta Enqvist Läs mer
  • 2019-03-13

Alexander E skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sammanfattning: Grym och smidig Läs mer
  • 2019-03-08

Rebecca S skrev om Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ida har varit fantastisk! Med stort engagemang, omsorg och jävlar anamma har hon tagit sig an uppgiften att sälja vårt radhus! När alla andra mäklare skulle har gett upp för längesen så har hon fortsatt att kämpa! Hon har varit mycket professionell och bra på att kommunicera och återkoppla.
    Jag oerhört nöjd och tacksam för hennes insats! Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-03-06

Alexander J skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt en lägenhet. Upplever att mäklaren var proffsig, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-04

Hanna W skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt hus genom Magnus, väldigt bra att ha att göra med, lösninsorienterad och framförallt väldigt tillgänglig, svarar alltid när man ringer eller smsar! Vi hade en bra dialog från första titten till kontraktsskrivning, han lyssnade på våra behov 😊 raka rör helt enkelt Läs mer
  • 2019-03-01

Jens J skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålde en lägenhet och har inget att klaga på, alla tiders! Läs mer
  • 2019-03-01

Sven-Erik L skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira är tydlig, korrekt och närvarande samt sprider positiv energi omkring sig. Man känner sig verkligen väl omhändertagen och synlig då man är i kontakt med henne. Läs mer
  • 2019-02-25

Mats I skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Försälning av lägenhet, köp av ny lägenhet,
    Bra kontakt med köparen, löser alla problem och frågor på ett exemplariskt sätt. Läs mer
  • 2019-02-25

Ida Å skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt en bostadsrätt. Jag blev bemött på ett bra och respektabelt sätt. Läs mer

Sven-Erik L skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Daniel och övriga på Fastighetsbyrån är glada, trevliga och mycket hjälpsamma. Daniel är förtroendeingivande och tydlig samt närvarande. Läs mer

Emma E skrev om Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Enkelt och smidigt husköp, bra kontakt. Läs mer

Viktoria N skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Snabb, rak & tydlig i kommunikation. Mycket nöjd med hennes hjälp och bemötande. Läs mer
  • 2019-02-19

Maria A skrev om Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt ett radhus
    Ida var engagerad, kom med bra råd, rak och tydlig samt effektiv.
    Hade velat ha ut mer såklart men med tanke på att vi lade ut huset på den sämsta av tider på året samt med en ombesiktning anser jag att resultatet blev "fair!

Kommer rekommendera Ida till andra spekulanter Läs mer
  • 2019-02-18

Mikael P skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi var väldigt nöjda med Emma.vi hade förtroende för henne. Läs mer
  • 2019-02-18

Anna-Lena W skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt lägenhet, det gick fort. Vilket uppskattas. Har behov av så lite kontakt som möjligt och att Magnus skulle sköta allt, vilket han gjorde utmärkt. Läs mer
  • 2019-02-17

Magnus D skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt en villa.

Magnus Wikland är en skön kille som jobbar väldigt proffsigt på alla sätt.
    Vi hade en öppen och trevlig dialog fr början till slut och Magnus höll oss hela tiden uppdaterad. Läs mer
  • 2019-02-17

Birger N skrev om Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt huset och det funkade. bn Läs mer
  • Tuulikki Maria N

2019-02-17

Tuulikki Maria N skrev om Ida Simonsson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi är glada över att Ida Simonsson blev vår mäklare! Hon var väldigt engagerad och proffsigt på sitt bemötande med oss. Hon är en hård jobbande mäklare och såg till att vi fick det bästa möjliga priset vid försäljning av vår villa. Jag gillade Idas energi och det positiva sättet hon jobbar. Kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • 2019-02-16

Ingemar L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Allt med husförsäljningen skulle ske så snabbt, fel info om när vinstskatten ska betalas, kollade detta med Skatteverket. Vi känner att vi har många frågor obesvarade. Annars, en glad försäljare är hon. Läs mer
    2019-02-17 Emma L svarar Ingemar L
    Hej Ingemar, vad tråkigt att du kände att det gick för snabbt, jag trodde att den lösningen passade er perfekt, det var därför jag la fram det alternativet. Och självklart kan du ringa mig när du vill om du har några obesvarade frågor, jag är i princip alltid på telefonen! /Emma
  • 2019-02-15

Jan S skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt bostad Kuststad 1
    Bra team på fastighetsbyrån, inte så mycket kontakt med Daniel (ringa), överlämning av nyckel.
    Som helhet har allt fungerat bra Läs mer
  • 2019-02-15

Fredrik S skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Fastighetsbyrån med Daniel i spetsen är superbra att ha och göra med. Läs mer

Catharina E skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Min man och jag har köpt lägenhet i Kuststad, genom Fastighetsbyrån.
    Jag har personligen inte haft så mycket med Daniel att göra men vid de få tillfällen som vart har allt skötts bra. Läs mer

Per-Erik R skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt lägenhet i Kuststaden Luleå. Väldigt gott bemötande. God information. Läs mer

Majvor H skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hade en bra mäklare tillmötesgående och tydlig Läs mer

Ulla-Britt B skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira är fantastiskt trevlig och visar stort engagemang. Tillsammans med sin kollega såg Elvira till att vi kunde göra snabbt avslut på både köp och sälj. Läs mer
    2019-02-22 Elvira H svarar Ulla-Britt B
    Kan bara säga detsamma! Tack för ett otroligt gott samarbete. Det har varit så roligt. Kram

Bo Lennart L skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt en bostadsrätt. Bra bemötande, har haft mestadels mailkontakt. Snabb respons på frågor. Läs mer

Weizhuo L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    mycket bra arbete och effektiv kommunikation Läs mer

Anna S skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Har aldrig träffat honom - bara andra på byrån. Läs mer

Per E skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Daniel har sålt 270 läg åt oss i Kuststads projektet!
    Samtidigt har Daniel hjälp mig att sälja min villa!
    Kan ute säga annat än kanon!
    Med vänlig hälsning,
    Per Erlandsson Läs mer

Ann-Cathrine S skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag har köpt en fantastisk lägenhet via Daniel.
    Han har under hela processen varit tillgänglig, behjälplig och haft ett fantastiskt bemötande.
    Har verkligen känt mig speciell och viktig som kund i kontakterna med honom, och kommer varmt att rekommendera honom till andra som vill ha en mäklare med det lilla extra.
    Tusen tack, kan inte i ord beskriva hur nöjd du, Daniel fått mig att känna mig från början till slutet i denna lägenhets affär.
    Anki Läs mer
  • Sakari M

2019-02-12

Sakari M skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    vi har köpt lägenhet i kuststad luleå.en mycket kunnig och duktig mäklare kan starkt rekommenderas och trevligt bemötande. Läs mer

Ann C skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Affären har skötts utan problem för oss, vi har bara träffat Daniel Tillstam vid två tillfällen. Vi har fått bra information via mail under byggtiden. Läs mer

Stefan E skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Han har levererat allt vi har önskat oss Läs mer

Mats I skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag har personligen inte haft kontakten med Magnus utan det har min son som bot i lägenheten haft. Har därför svårt att ha någon uppfattning. Läs mer

Eva L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hade vissa synpunkter på fotograferingen, missnöje när fel bilder hamnade på nätet. I övrigt OK. Läs mer

Tomas L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag köpte ett hus genom emma och de ledde till att hon också fick sälja ett annat hus som jag hade. Hon aggerar mycket professionellt och är en gedigen duktig mäklare. Kommer i framtiden rekommendera emma. Läs mer

Rahim T skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hej vi har köpt radhus på blid vägen 3 vi tycker att har blivit jätte bra bemötande av Emma Lindbäck hon är mycket vänlig och ärligt och trävllig vi är jätte mycket nöjda glada.vi tackar Emma Lindbäck. Läs mer

Maria W skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi köpte bostad.
    Hon var tydlig rak och ingav förtroende. Inga konstigheter. Läs mer
  • 2019-02-11

Joackim A skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Smidig affär som köpare av bostadsrätt, bra bemötande och hjälpsam vid frågor. Läs mer
  • 2019-02-08

Malin N skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Seriös och proffsig, alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-02-07

Erika F skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt villa i strax utanför Luleå city
    Gott betyg för hanteringen från annonsering på hemnet till kontraktskrivandet. Läs mer
  • 2019-02-04

Vega L skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Köpt bostadsrätt,sålt villa(radhus).Ett trevligt bemötande av mäklaren som levde upp till alla mina förväntningar.Vältalig men också ödmjuk.Duktig. Läs mer
    2019-02-27 Elvira H svarar Vega L
    Tack Vega, jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem.
  • 2019-01-21

Christer L skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Har inte haft så mycket kontakt med honom. Utan har haft största kontakten med Anette Löf som jag måste berömma väldigt mycket. Har väldigt trevligt bemötande samt varit snabb att svara på de frågar man haft via E-mail BRA JOBBAT Läs mer
  • 2019-01-21

Karin L skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Daniel var engagerad, tillmötesgående och trevlig. Vi har köpt nyproducerad lägenhet i Kuststad, Luleå. Läs mer

Smedjegatan 14, 972 33 Luleå