Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Luleå
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Luleå
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Luleå

Fastighetsbyrån Luleå

Smedjegatan 14, 972 33 Luleå — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Luleå!

Här har vi haft kontor sedan 1998 och efter snart 20 år i området har vi skaffat oss ett starkt lokalt kontaktnät och god lokalkännedom. Tillsammans med andra Fastighetsbyråkontor i landet har vi ett stort nätverk och brett utbud, både för köpare och säljare.

Vårt mål är att varje affär ska kännas lyckad och bra för båda parter och vi strävar kontinuerligt mot att erbjuda en mäklartjänst i toppklass. Genom att vi skräddarsyr vår tjänst inför varje unikt uppdrag och vårt samarbete med Swedbank kan du känna dig trygg när du vänder dig till oss.

Kontakta oss eller kom förbi kontoret om du funderar på att flytta i, till eller från Luleå!

Läs vad 199 kunder tycker om Fastighetsbyrån Luleå

• David E
    David E skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bemötandet var underbart, affären och allt annat gick så lätt. Hade bra kontakt med mig under hela vägen.

Och ordande så att det löste sig när jag gav honom fel nyckel under visningen. :)

Rekommenderar starkt.
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Väldigt bra bemötande. Information, proffsig, kunnig.
  • Kurth N
    Kurth N skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bra bemötande och engagemang av trevlig och påläst mäklare.
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Trevlig, kunnig och engagerad, Lyhörd för våra önskemål.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    ..............................................................
  • Sofia Å
    Sofia Å skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi blev väl bemötta, fick den information vi behövde samt blev uppdaterad efter visningar osv.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Kort och gott, ett totalt positivt intryck av Ida Lundberg. Allt fungerade mycket bra, hon lyssnar på kunden och var väldigt bra på att hålla kontakten.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Allt fungerade kanon, blev precis så enkelt som vi hade tänkt oss.
    Emma skötte affären bra, det var bara för oss att skriva under så var det klart i stort sett allt gick så smidigt.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Fantastiskt bra ! Mkt bra service!
  • Stig K
    Stig K skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Är jättenöjd med försäljningen av lägenheten, Ida gjorde ett kanonjobb för oss. Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Mvh Stig Karlsson
  • Sture J
    Sture J skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Duktig och trevlig. Ger rätt mängd information. Inga onödiga fördröjningar.
  • Anna L
    Anna L skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket trevlig och skicklig mäklare
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bra ,kom med några förslag om hur lägenheten skulle se ut vid försäljningen,det gav bra resultat
  • Jerry Ö
    Jerry Ö skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jättteproffsig kille, mycket kunnig och social!
  • Lars J
    Lars J skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Hög social kompetens på mäklaren som även var en god lyssnare för kundens behov och åsikter.
    Vi är en mycket nöjd kind som även rekommenderar Fastighetsbyrån till andra.
  • Inger W
    Inger W skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Magnus har varit trevlig, lugn och saklig. Lätt att få kontakt med. En sådan person jag får förtroende för. Dessutom gjorde vi en affär som alla vi inblandade blev nöjda med. Rekommenderar honom gärna.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Grymt trevlig,kunnig mäklare. Säljer jag igen så kommer jag anlita honom igen
  • Arnold L
    Arnold L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Proffsigt och vänligt bemötande och lever till fullo upp till vår förväntan.
  • Ann Britt L
    Ann Britt L skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ville Wallmark har varit mycket bra, förtroende ingivande, kunnig och alltid tillgänglig. Vi har fått snabb återkoppling efter visning. Mycket proffsig vid avslutsaffären. En mäklare som jag rekommenderar.
  • Nicole J
    Nicole J skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Tydlig, professionell och hjälpsam.
  • Per F
    Per F skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra skött, proffsigt och trevligt.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Otroligt trevlig och servicen på topp! Hjälpte mig otroligt mycket med min första bostadsaffär. Kan inte klaga på någonting!
  • Tenneh K
    Tenneh K skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ville har varit fantastisk från dag ett! Från att jag köpte lägenheten till att jag även sålde den. Han har väglett mig i mina funderingar. Ställt upp när jag inte förstått eller råkat ut från tråkigheter.

Ville får mina bästa rekommendationer, honom ska ni vara rädd om på Fastighetsbyrån!
  • Per Gunnar L
    Per Gunnar L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Redan vid första kontakten med Emma L fick jag uppfattningen att vi mött en person
    som var både kunnig och kompetent för sitt uppdrag. För oss var det mycket bra
    att även mäklaren hade erfarenhet av objekt ute i skärgården. Vid alla kontakter med Emma har vi fått besked på de frågor vi har ställt, Därutöver att mötet med
    köparna lyckades så bra.Vi rekommenderar henne på det bäsyta.
  • Stig J
    Stig J skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Väldigt bra bemötande
    Smidig o snabb affär precis som jag önskade
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma fungerade väldigt bra, alert och på under hela processen.
  • Maria L
    Maria L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma levde upp till mina förväntningar. Fint bemötande och bra service alla dagar i veckan. Då jag var en lite annorlunda kund blev processen lite omständig men Emma löste det väldigt bra.
  • Britt-mari B
    Britt-mari B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra , trevligt bemötande och alltid glad kändes positivt och tryggt , svarade alltid snabbt om man lämnade meddelanden . Vi hade fullt förtroende för henne.
  • Britt N
    Britt N skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Dålig att svara på mail och återkoppla
    2016-10-03 Ida L svarar Britt N
    Hej Britt
    Ledsen att du känner så och att du upplever att jag varit dålig på att återkoppla. Detta är kritik som jag tar till mig av och jag ska göra vad jag kan för att bli bättre. Allt gott. Mvh Ida
  • Markus H
    Markus H skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket engagerad och driven mäklare som ger ett professionellt och samtidigt personligt intryck. Både vid köp samt försäljning av bostad.
  • Anders E
    Anders E skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi tycker att han är mycket positivt, förtroende ingivande mäklare. Lätt att få kontakt med.
  • Anders E
    Anders E skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    jag fick ett mycket gott intryck av Ida redan första gången hon besökte mig.hon presenterade vad som gällde vid min fastighetsaffär på ett snabbt o enkelt sätt så jag gav henne full frihet att gå till handling o som hon sa nu kör vi Anders.jag försökte fixa mina saker snabbt som hon ville o efter de var fotograf snabbt på plats o allt rullade på.utgångspris var jag nöjd med men det blev 20%mera.jag är väldigt nöjd med Ida o nu är det bara kvar deklarationen i början 2017 som hon lovat hjälpa till med.själva försäljningen mm till köparen var perfekt planerad o alla gamla pantsättningar var fixade så jag var mer än nöjd med Ida.Mvh Anders
    Ida L gillar detta
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Han är alltid tillgänglig, lyhörd, servicevänlig och informativ i sin yrkesroll. Att han dessutom besitter en god känsla för humor är en tillgång.
  • Karin H
    Karin H skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Kompetent och trevlig mäklare.
  • Eivor H
    Eivor H skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Trevlig, lyhörd,engagerad och effektiv. Högsta betyg!
  • Philip W
    Philip W skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Han verkar vara pålitlig seriös och noggrann. MED andra ord en trevlig människa som gav mig en mycket positivt blid av sitt jobb. Jag skulle rekommendera honom till flera
  • Jan H
    Jan H skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Engagerad, trevlig & tillmötesgående!
  • Anna-lisa G
    Anna-lisa G skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Kunnig, hade svar på allt vi undrade över. Tog reda på det hon var osäker på.
    Lätt att få kontakt med.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hej,Av magnus fick jag från första träffen ett mycket seriöst & proffsigt bemötande & denna tråd följde med under hela proceduren med allt från försäljningen som olika steg i affären som också blev mycket lyckad.
    Mvh Håkan Lundgren
  • Malin L
    Malin L skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket kompetent i sitt arbete och mycket mån om att säljare och köpare ska bli nöjd. Snabb och smidig affär.
    2016-10-03 Ida L svarar Malin L
    Tack vänliga Malin. Roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb! Ha det så gott och all lycka till i ditt nya fina hus!
    Med vänlig hälsning, Ida
    Ida L gillar detta
  • Stig Erling R
    Stig Erling R skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag beskriver Ida som en trevlig, kunnig, bemötande, glad men med bestämd uppfattning. Jag hade 3 olika mäklare på besök Ida var den som visade att kunden var i centrum. Jag ger henne dom bästa rekommendationer. För ett snabbt avslut och ett mycket gott jobb.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi fick ett positivt intryck av Emma redan då hon steg in genom dörren. Hon vekade väldigt proffsig, det visade senare att hon var det. Engagerande och verkade veta vad hon talade om. Kan varmt rekommendera henne till andra kunder.
  • Lena L
    Lena L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag har både köpt och sålt samma lägenhet av honom och är mycket nöjd med allt.
  • Sven-olof H
    Sven-olof H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vänligt och glatt bemötande och trots sin ungdom kunnig och duktig att kommunicera. Vi kom överens om ett utgångspris som i slutändan blev något högre.
    Så jag är mycket nöjd och har gärna eventuella samarbeten i framtiden.
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket trevlig och ödmjuk mäklare. Hon var alltid tillgänglig och vi kände aldrig att vi störde fast att vi kontaktade henne på kvällen. Allt funkade jättebra och affären avslutas på ett snabbt och smidigt sätt. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare till andra.
  • Viktor G
    Viktor G skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Daniel är alltid hjälpsam. Dessutom lätt att ha och göra med. Rekommenderas starkt.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra emottagen. Bra info samt uppföljning. Rekommenderar honom varmt till båda nära och kära samt främlingar.
  • Lars Olof S
    Lars Olof S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Grymt bra, proffsig och duktig mäklare. Stenkoll på allt, självsäker och stabil. Precis det man behöver vid en miljonaffär. Bästa rekommendationer!
  • Lena K
    Lena K skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Magnus gjorde ett mycket bra jobb med att sälja vårt hus! Han var flitig, påpasslig men också korrekt och realistisk. Han visade gott omdöme och gav goda råd när någon köpare visade tecken på att vara ett dåligt val.
  • Linda S
    Linda S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma har hanterat vår fastighetsaffär på ett mycket bra sätt. Professionellt, snabbt och effektivt lyckades hon hitta köpare till vårt radhus. Emma har hela tiden varit tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål, vi är mycket nöjda med både processen och utfallet. Vi kan varmt rekommendera henne till den som skq sälja sin bostad!

Smedjegatan 14, 972 33 Luleå