Alla kategorier Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Luleå

Fastighetsbyrån Luleå

Smedjegatan 14, 972 33 Luleå — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Luleå!

Här har vi haft kontor sedan 1998 och efter snart 20 år i området har vi skaffat oss ett starkt lokalt kontaktnät och god lokalkännedom. Tillsammans med andra Fastighetsbyråkontor i landet har vi ett stort nätverk och brett utbud, både för köpare och säljare.

Vårt mål är att varje affär ska kännas lyckad och bra för båda parter och vi strävar kontinuerligt mot att erbjuda en mäklartjänst i toppklass. Genom att vi skräddarsyr vår tjänst inför varje unikt uppdrag och vårt samarbete med Swedbank kan du känna dig trygg när du vänder dig till oss.

Kontakta oss eller kom förbi kontoret om du funderar på att flytta i, till eller från Luleå!

Läs vad 259 kunder tycker om Fastighetsbyrån Luleå

• Sven E
    Sven E skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Engagerad och bra service, bra kännedom om den lokala marknaden och det specifika området.
    2017-11-21 Elvira H svarar Sven E
    Tack Sven, för ditt förtroende och för ett mycket gott samarbete.
  • Carola Agneta F
    Carola Agneta F skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Snabba träffar,som inte passar alla,men effektiva. Bemötandet bra.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag är supernöjd över hur affären gick till och hur mäklaren fungerade som mellanhand mellan mig och säljaren. Mycket trevlig och sympatisk mäklare som hjälpte mig med bra information och till ett tryggt köp.
  • Ronny F
    Ronny F skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Väldigt proffsigt bemötande,hon visste verkligen vad hon gjorde,grymt nöjd..!!
    Över förväntan..!!
  • Berith S
    Berith S skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hon är jätteduktig och trevlig.
    2017-11-21 Elvira H svarar Berith S
    Tack Berith, vad glad jag blir!
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bra på kommunicera, saklig, kunnig, förtroende ingivande, öppen, social, bra på att förmedla sitt budskap
  • Olivia N
    Olivia N skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Magnus har alltid haft ett bra bemötande och levt upp till förväntningarna. Tydlig kommunikation och jag hade en bra upplevelse som kund.
  • Gun-Marie G
    Gun-Marie G skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ida, har driv och engagemang och inger förtroende.
  • Julia L
    Julia L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Magnus har från första stund visat stort engagemang och intresse för så väl oss som kund samt objektet. Mycket god kommunikation från Magnus sida under hela försäljningsprocessen. Vi har både köpt och sålt med Magnus och skulle alla dagar i veckan anlita honom igen samt rekommendera honom för nära och kära.
  • Matti L
    Matti L skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hej! Jag har inte träffat henne eller ens pratat med henne utan den kommunikation vi haft har skett via sms. Däremot har den andra delägaren haft personlig kontakt och jag har inte hört ngt negativt. Jag tycker det har gått ganska smidigt trots avsaknaden av personlig kontakt och långa avstånd.
  • Larry L
    Larry L skrev om Elvira Henriksson en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Elvira har enligt min mening skött affären bra, har inte varit några oklarheter.
    Elvira kan nog känna av när och var man skall vara till hjälp, bra egenskap
    2017-10-27 Elvira H svarar Larry L
    Tusen tack Larry. Hoppas du ska komma att trivas i din nya lägenhet!
  • Yutong G
    Yutong G skrev om Sofie Strömberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sofie är hjälpsam, effektiv, vacker. Jag hade tur att Sofie var min mäklare.
  • Elin H
    Elin H skrev om Sofie Strömberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jag är inte nöjd. Jag tycker inte att det är vi som säljare som ska ta ansvar för att få ett så högt pris som möjligt, utan det är mäklarens uppgift. Det var vår förtjänst att förlusten inte blev ännu större.. hade vi gått på hennes ord hade vi förlorat ytterligare 20 000kr. Hon behöver jobba på sin försäljningsteknik!
  • Karim J
    Karim J skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Ett mycket bra bemötande och bra svar på mina frågor.
  • Robert V
    Robert V skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Levererade över mina förväntningar. Trevlig och hjälpsam när man har funderingar !
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Snabbt, smidigt och professionellt bemötande!
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    En trevlig, glad och kunnig säljare som inger ett stort förtroende. Otroligt duktig och jag är tacksam för all tid hon la ned med allt runt lägenhets försäljningen. Mycket nöjd!
  • Annika N
    Annika N skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma ger ett väldigt proffsigt bemötande och är alltid glad! Hon har varit snabb på att svara när man har behövt ställa någon fråga.
  • Malin H
    Malin H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma Lindbäck har varit professionell, driven och engagerad i försäljningen av min bostad.
    Min upplevelse av Emma är att hon alltid håller det löften hon säger, vilket ger mig som kund ett stort förtroende till hennes jobb.
    Jag kommer med 100% säkerhet vända mig till Emma, nästa gång jag ska sälja en bostad.
  • Leif Sigurd K
    Leif Sigurd K skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ida
    Varma och positiva möten, stor hjälp m vår husförsäljning/ kramar Leif och Anna
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma Lindbäck är trevlig och professionell. Min lägenhet såldes både snabbt och till bra pris. Jag är jättenöjd.
  • Urban B
    Urban B skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Om alla mäklare är som Magnus Wikland, då borde det inte finnas några köpare/säljare som är missnöjda.
    Magnus var från start till slut ett fantastiskt stöd och informationskälla, extremt lyhörd och tillgänglig.
    Magnus är lättsam och talar så att man tydligt förstår allt som pågår. Jag skulle aldrig tveka på att anlita Magnus igen.
    Mvh. U. Börlin
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Professionellt och trevligt. Snabba återkopplingar och hög trovärdighet.
    2017-08-26 Ida L svarar Jennifer S
    Tack snälla Jennifer! Önskar dig allt gott! Lycka till med allt!
  • Lars E
    Lars E skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hösta betyg.
    Proffsigt bemötande och kunnig.
    Lyhörd.
    2017-08-26 Ida L svarar Lars E
    Tusen tack snälla Lars! Allt gott!// Ida
  • Christer A
    Christer A skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Proffsig och kumnig. Bra hjälp vid frågor och snabbt avslut av affären. Mycket trevlig mäklare.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Magnus är mycket bra och vi är väldigt nöjda med att ha haft honom som mäklare. Trevlig proffsig och hjälpsam
  • Peter J
    Peter J skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Har överlag fungerat väldigt bra.
  • Astrid L
    Astrid L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Kriterier jag ställer vid en försäljning:
    -att bli vänligt bemött,även om jag som säljare visar osäkerhet
    -att möta en lyhörd mäklare, som på ett sakligt sätt kan informera
    -att mäklarens kunnighet känns övertygande
    Alla dessa kriterier uppfyllde Magnus Wikland som god representant för Fastighetsbyrån Luleå
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Kunnig och engagerad personal som alltid har kunden i focus!

/Stefan Nilsson
  • Håkan Brynolf L
    Håkan Brynolf L skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Mäklaren var juridisk påläst och därmed kunde komma med goda råd.
  • Johan V
    Johan V skrev om Fastighetsbyrån Luleå
    Snabbt och proffsigt hela affären flöt som det skulle
  • Maria B
    Maria B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Positiv. Skicklig. Driven och vänlig.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Handslaget som Ida gav vid första mötet var häpnadsväckande förtroendeskapande. Under resans gång infriade Ida mina förväntningar med råge. Ida är en pärla som jag skulle anlita vid framtida affärer. Enligt gamla betygsystemet, som är uppväxt med, skulle hon få A.
    Redig och trevlig som få.
    Hälsningar
    Rolf Lindblom
  • Pär A
    Pär A skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Hade ingen tidigare erfarenhet av att sälja bostadsrätt så jag har således inget att jämföra med men kontakten med Emma fungerade väldigt bra trots strul med en avhoppad köpare som tyvärr påverkade slutpriset till vår nackdel.
  • Emilia Ä
    Emilia Ä skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi både köpte och sålde vår bostad via Emma. Fick ett mycket gott intryck redan då vi köpte och därför kändes det självklart att kontakta Emma igen. Trevlig, proffesionell och framför allt ett mycket stort engagemang var det som var avgörande för oss. Affären gick otroligt smidigt och Emma lyckades sälja redan under VIP visningen till en summa som vi kände oss väldigt nöjda med. Lämnar våra allra varmaste rekommendationer.
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Trevlig och kunnig. Kunde svara på alla frågor som man har när man ska sälja. Hörde av sig med sms och mail. Även ringde när det var dags för extra visningar. Jag är mycket nöjd.
  • Lena S
    Lena S skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket bra mäklare. Snabb och effektiv.Vår försäljning blev precis som vi önskade enkel och smidig. Ger Emma dom bästa rekomendationerna.
  • Anders B
    Anders B skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Det bemötande var hjärtligt, och mäklaren levde väldigt upp till förväntan, man möttes av en mjukhet och påläst och proffsig, som kan sitt jobb. Min upplevelse var att man fick en tilltro, att helt enkelt lita på henne, Det var enkelt att prata med henne, hon förklarade allt så bra och förstående utan några som helst konstigheter vad som skulle komma att hända, så blir det något mer försäljande av fastighet så anlitar jag Emma direkt, eller utan tvekan så skulle jag rekommendera henne till mina vänner, nu gick det bara att ge 5 poäng, skulle kunna mera
  • Anders L
    Anders L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Proffsig, bra återkoppling, bra support genom hela affären!
  • Jim Ove H
    Jim Ove H skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Vi fick ett bra bemötande.
    Positiv, engagerad bra kommunikation
  • Lars L
    Lars L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bra bemötande, Emma kunde sin sak. Och det gick snabbt att sälja vår stuga.
    Bra kontakt fast vi var utomlands på semester.
  • Calle P
    Calle P skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Emma tog sig alltid tid trots kvällar och helg. Snabb uppföljning och en driven mäklare som jag tror både uppskattas av säljare och köpare. Alltid glad, trevlig och professionell och skulle varmt rekommendera henne till bekanta när mäklare önskas.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Enma har varit mycket bra som mäklare. Snabb feedback om jag sökt henne om något. Försäljningen av våran bostad kunde inte gått bättre.
  • Alexander C
    Alexander C skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Påläst och kunnig. Stort kontaktnät och oerhört tillmötesgående.
  • Liselotte W
    Liselotte W skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    En proffsig och kunnig mäklare!
  • Hans L
    Hans L skrev om Emma Lindbäck en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bra och trevligt bemötande.............................................................
  • Eva P
    Eva P skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Ida är proffsig och tillmötesgående.
  • Anette W
    Anette W skrev om Ida Lundberg en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Jätte bra hjälp från mäklaren som gjorde att det gick mycket snabbt och smidigt med försäljningen på min lägenhet!
  • Marie L
    Marie L skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Bra, rak och tydlig kommunikation. Lyhörd för mina önskemål och engagerad!
  • Inger J
    Inger J skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Mycket social, seriös och intresserad av att göra sitt bästa trots flera motgångar under säljprocessen. Ville gjorde sitt bästa under en tid av många "besök" men få (1) som la bud!! Jag är mycket nöjd ändå! Tack

Smedjegatan 14, 972 33 Luleå