Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 13 Läs vad Emilie Wireby

• Rebecca E sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-03-18

Skurholmen
    Sålt en lägenhet. Emilie har varit lättillgänglig och tillmötesgående under hela processen. Jag har haft stor tillit till henne. Läs mer
    2020-03-20 Emilie W svarar Rebecca E
    Tack för din rekommendation Rebecca. Kul att du är nöjd! Det har vart ett nöje att hjälpa till med din försäljning.

Vänliga hälsningar,
    Emilie Wireby
  • Ingemar Nilsson sålde sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-03-17

Kyrkbyn
    Ärendet handlade om försäljning av kyrkstuga.
    Mäklare Emelie har varit lyhörd och engagerad.
    Och hon levde upp till alla förväntningar jag hade inför ärendet att försöka sälja kyrkstugan i Gammelstad.
    Det blir lite kaka på kaka, men upplevelsen är bara positiv och jag trodde det inte skulle gå så fort det gjorde att sälja kyrkstugan. Läs mer
    2020-03-20 Emilie W svarar Ingemar Nilsson
    Vad kul att du är nöjd Ingemar! Det har varit ett nöje att vara delaktig i försäljningen av Kyrkstugan.

Vänliga hälsningar
    Emilie Wireby
  • Ellen S sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-03-04

Bergviken
    Vi har sålt en 3a på Bergviken. Emelie har varit lätt att få tag på och har alltid återkommit med svar på kort tid. Läs mer
  • Robert V sålde sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-26

Hertsön
    Tydlig, seriös och duktig tjej som är väldigt lätt att ha att göra med! Läs mer
  • Ulrika M köpte sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-15

Södra Sunderbyn
    Vi har köpt en bostad i Södra Sunderbyn, Luleå. Emilie har under hela resa varit väldigt behjälplig, svarat snabbt på våra frågor, ordnat extra titt på huset vid önskemål och alltid bemött oss på ett fint sätt. Läs mer
  • Robin A köpte sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-12

Södra Sunderbyn
    Köpte en suterängvilla. Blev väldigt väl bemött av Emelie, hon var behjälplig genom hela processen, gav förtroende och var väldigt lätt att få tag på. Hon kändes väldigt engagerad, vilket var förtroendeingivande. Läs mer
  • Lotta C sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-03

Bergnäset
    Sålt en lägenhet i Luleå. Emelie var lugn och hjälpsam i hela processen. Är mycket nöjd med hennes insats som min mäklare. Läs mer
  • Yvonne S köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

Centrum
    Vi har köpt en lägenhet, hon har varit oerhört hjälpsam. Vi ville ex. Mäta några väggar, det var inget problem. Hon kom och låste upp och väntade. En väldigt duktig mäklare. Läs mer
  • Lars S köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

Centrum
    Köpt 3:a på Tutti Frutti.
    Hon levde med bravur upp till förväntningarna. Läs mer
  • Björn Harald Z sålde sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

Örarna

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå