Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 21 Läs vad Emilie Wireby

• Elisabeth Ella J sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-07-03

3:a
    Centrum
    Personlig och proffsig. Bra dialog och samarbete. Läs mer
  • Ann-mari P köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-07-01

Centrum/varvet
    Vi köpte en bostadsrätt. Vi blev bra bemött men hon borde ha visat tvättstugan, cykelförrådet och garaget. Sen om man ska vara petig så skulle hon sms:a när handpenningen inkommit vilket hon inte gjorde. Läs mer
  • Viktoria L köpte sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-06-15

Alvik/Långnäs
    Trevlig, tillmötesgående, Noggrann. Ordentlig Läs mer
  • Tobias L sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-06-08

Lövskatan
    Sålt en bostadsrätt. Mäklaren var lätt att ha och göra med och kunde på ett snabbt och bra sätt ordna fotografering & visningar. Läs mer
  • Simon K sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-06-07

4:a
    Kallkällan
    Jag och min fru har sålt vår 4:a nyligen med Emilie som mäklare. Vi fick ett professionellt bemötande, mäklaren var lyhörd och serviceinriktad, en väldigt bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Akob B köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-06-05

Lövskatan
    We bought an apartment, she has been extremely helpful. We wanted to have a look one more time during the viewing. She arranged and booked an appointment ASAP. Good response and follow-up during and after purchase. We are very satisfied and recommend her highly. Läs mer
  • Sonny S sålde sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-05-06

Örnäset
    Bra bemött! sålde en villa i luleå Läs mer
  • Christopher O sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-04-28

Centrum/varvet
    Sålde min lägenhet snabbt och smidigt. Var alltid snabb med att höra av sig så fort det blev någon uppdatering i ärendet. Läs mer
    2020-06-15 Emilie W svarar Christopher O
    Tack för din kommentar. Kul att du är nöjd med affären!

Hälsningar,
    Emilie Wireby
  • Rebecca E sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-03-18

Skurholmen
    Sålt en lägenhet. Emilie har varit lättillgänglig och tillmötesgående under hela processen. Jag har haft stor tillit till henne. Läs mer
    2020-03-20 Emilie W svarar Rebecca E
    Tack för din rekommendation Rebecca. Kul att du är nöjd! Det har vart ett nöje att hjälpa till med din försäljning.

Vänliga hälsningar,
    Emilie Wireby
  • Ingemar Nilsson sålde sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-03-17

Kyrkbyn
    Ärendet handlade om försäljning av kyrkstuga.
    Mäklare Emelie har varit lyhörd och engagerad.
    Och hon levde upp till alla förväntningar jag hade inför ärendet att försöka sälja kyrkstugan i Gammelstad.
    Det blir lite kaka på kaka, men upplevelsen är bara positiv och jag trodde det inte skulle gå så fort det gjorde att sälja kyrkstugan. Läs mer
    2020-03-20 Emilie W svarar Ingemar Nilsson
    Vad kul att du är nöjd Ingemar! Det har varit ett nöje att vara delaktig i försäljningen av Kyrkstugan.

Vänliga hälsningar

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå