Emilie Wireby

Emilie Wireby

Emilie Wireby är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Emilie Wireby har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.8. Emilie Wireby har haft 51 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 123 Läs vad Emilie Wireby

• sålde sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Hällbacken
    2022-09-21 Verifierad kund
    God lyssnare och förtroendeingivande. Är bra på att alltid vara kontaktbar och höra av sig. Lättsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Bergnäset
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mycket saklig och serviceinriktad!
    Har ingen tidigare erfarenhet av fastighets affärer; men enligt min
    uppfattning är det bara positivt.
    • Mjölkudden
    2022-09-11 Verifierad kund
    Emelie har visat på ett professionellt bemötande. Hon utstrålar trygghet, lugn och är rak och tydlig i sin kommunikation. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Hon har varit till stor hjälp i vårat köp av bostadsrätt. Dessutom är hon lätt att få tag i och kommer med svar i god tid. Hon har väglett oss på ett mycket professionellt sätt genom det här bostadsköpet.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Stötte på Emilie när jag skulle köpa lägenhet och när det var dags att sälja ett boende valde jag henne. Jag uppskattade särskilt den regelbundna återkopplingen. Tillsammans med den tydliga informationen var det lätt att vara kund. Jag kan verkligen rekommendera Emilie som mäklare, både som säljare och köpare.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Jag fyller aldrig i enkäter. Aldrig någonsin alltså. Men här gör jag undantag. Vi är väldigt nöjda med bemötande och respons från mäklaren. Vi har köpt och sålt flera gånger förut och kan jämföra mellan många mäklare vi har mött genom åren. Emilie är den i särklass mest professionella och förtroendeingivande mäklare vi haft att göra med. /Patrik
    2022-08-27 Verifierad kund
    Tjänstvillig, påläst, intresserad utan att vara påflugen. Ett sådant bemötande som jag ville ha!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emilie Wireby en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Kallax
    2022-08-15 Verifierad kund
    Ett naturligt och fint bemötande. Bra påläst och återkopplade snabbt enligt överenskommelse ang frågeställningar vi hade.
    Snabb hantering. Lyhörd!
    Alla förväntningar uppfylldes.
    Proffsig mäklare och ej påträngande.
    • Bergviken
    2022-08-15 Verifierad kund
    Emilie hade ett stort engagemang och var tydlig i sin kommunikation. Hon lyssnade på vad vi hade för frågor och funderingar och återkopplade med snabba svar.
    Vi är jättenöjda med vår kontakt med Emilie.
    • Bergviken
    2022-08-15 Verifierad kund
    Kände direkt att Emilie var en seriös mäklare som vi fick förtroende för!
    Hon har genom hela sälj processen varit tydlig och kommit med relevanta förslag!
    Är snabb att återkomma i mail korrespondens .
    Har verkligen levt upp till våra förväntningar.
    • Lövskatan
    2022-08-05 Verifierad kund
    Seriös och engagerad under hela processen.