Magnus Wikland

Magnus Wikland

Magnus Wikland är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Magnus Wikland har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Magnus Wikland har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 263 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Wikland har haft 74 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 263 Läs vad Magnus Wikland

• köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Centrum/varvet
    2022-07-28 Verifierad kund
    Han ger alla information och ärligt. Märkaren är bra att konta med när man vill köpa ett hus eller legenhet.
    • Centrum/varvet
    2022-07-26 Verifierad kund
    Trevlig och jordnära mäklare som varmt rekomenderas
    2022-07-26 Verifierad kund
    My husband and I had a great treatment from Magnus. He guided us trough the buying process and answered kindly all our doubts and concerns.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    2022-07-26 Verifierad kund
    Väldigt lätt att samarbeta med, rak och tydlig i kommunikationen.
    Är väldigt nöjd över försäljningen och skulle inte tveka att anlita Magnus i framtiden igen.
    2022-07-26 Verifierad kund
    It was a really nice experience. He was kind to us and was always ready to answer our questions.
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Lerbäcken
    2022-07-07 Verifierad kund
    Helt okej bemött. Var väldigt mån om säljaren dock, och kändes ibland som att köparen inte var lika viktig eller intressant. Hade gärna sett att han lyssnade mer till köparen och visade intresse för att skapa kontakt och trygghet. Kollade på klockan flera gånger när vi var på visning, ringde väldigt ofta för att höra så vi fortfarande var intresserade, vilket kunde kännas påtryckande. Visade inget personligt intresse, kunde glömma bort saker vi sagt (ex vart vi jobbade etc) men det är sådant som kan hända alla. Visade dock väldigt mycket intresse till säljaren och berättade massor av personliga saker om dem till oss. Han var lättillgänglig och gick alltid att få tag på om vi hade frågor eller liknande. Gav tydliga, bra svar vid frågor. Så helt okej upplevelse. :)
    2022-07-07 Verifierad kund
    Gott humör, tillgänglig, serviceinriktad.
    • Centrum
    2022-06-10 Verifierad kund
    Bra bemötande och serviceminded!
    • Centrum
    2022-06-05 Verifierad kund
    Duktig, kompeten och effektiv mäklare! Ett fint bemötande! Super nöjd!
    • Björkskatan
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra bemötande saklig och kunnig, och smidigt överlåtelse förfarande.