Magnus Wikland
Registrerad mäklare sedan 2013-03-08
Aktiv på Reco.se sedan 2015-08-21
2019-07 - 2020-06

Läs vad 140 Läs vad Magnus Wikland

• Lars S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

Mörön
    Jag har sålt en fritidsfastighet. Jag fick förtroende för Magnus. Jag tycker att jag blev bemött med respekt. Mina förväntningar var att få fastigheten såld till den värdering Magnus gjorde och det var det pris jag ville ha. Magnus levde helt upp till mina förväntningar. Trevlig mäklare, lätt att prata och få tag i och lätt att komma överens med. Jag upplever Magnus Wikland som en mycket sympatisk och duktig mäklare. Läs mer
  • Malin F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

5:a
    Björkskatan
    Har sålt en bostadsrätt, bra bemötande, förstående och proaktiv. Läs mer
  • Niklas O sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

Björkskatan
    Sålde ett radhus i Luleå. Fick ett positivt intryck av Magnus som gav ett proffsigt och initierat intryck. Gav värdefulla tips och levererade efter förväntan. Läs mer
  • Annelie E
    Annelie E köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-06-13

4:a
    Lulsundsberget
    Vi har köpt en bostadsrätt genom fastighetsbyråns mäklare Magnus Wikland.
    Han har på ett proffsigt, glatt och trevligt sätt hjälpt oss med köpet av vår nya bostad!
    Vi har känt oss trygga och väl bemötta utav honom!
    Affären har gått över förväntan och vi skulle alla gånger rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • Madeleine T köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-06-10

3:a
    Södra Sunderbyn
    Jag har köpt en 3:a i södra sunderbyn. Jag blev väl bemött och Magnus var lätt att nå per telefon.
    Tyvärr kom en annan budgivare in trots att vi redan avtalat tid för signering av kontrakt, varpå jag fick höja mitt bud och var nervös över hur det skulle gå med affären. Detta kändes otryggt förstås.
    I övrigt har jag inget att anmärka på, det har varit enkelt och trevligt att ha kontakt med Magnus. Läs mer
  • Ulla-britt W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-06-03

2:a
    Björkskatan
    Magnus har hjälpt oss med att sälja en tvåa på Snövägen i Luleå. Han är lätt att få kontakt med och det tror vi att köparen också har upplevt.Detta har gjort att han lyckades sälja lägenheten till ett bra pris. Läs mer
  • Åke H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-05-20

Örnäset
    Vi har sålt ett hus.
    Mycket bra bemötande
    Lung och sansad.
    Han levde upp till dom
    Förväntningar jag hade.
    Jag tycker han var lugn trots
    Corona tider. Läs mer
  • Fredrik W köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-05-07

Örnäset
    Jag har köpt ett kedjehus.
    Magnus har gett utmärkt service och verkligen levt upp till mina förväntningar som kund. Läs mer
  • Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-04-13

3:a
    Porsön
    Magnus sålde vår trerummare på Porsön och gav ett professionellt intryck, samtidigt som han är lätt att ha att göra med, jordnära, trevlig och verkade hela tiden intresserad av att göra så bra affär som möjligt för oss som säljare, utan att stressa fram något eller så. Ordning och reda, tillgänglig osv! Jag är jättenöjd med Magnus som mäklare! Läs mer
  • Terese A köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-04-13

4:a
    Centrum/varvet
    Sålt 3:a och köpt 4:a genom Magnus. Toppenbra bemötande och hjälp genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå

Magnus Wikland