Magnus Wikland
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 130 Läs vad Magnus Wikland

• Daniel W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-03-16

Lulsundsberget
    Sålt lägenhet.
    Snabbt och smidigt. Läs mer
  • Nicola P köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-03-08

Centrum/Varvet
    Jag har köpt en fint helt renoverad lägenhet i stan i Luleå. Och hela processen gick fort och smidigt. Magnus hjälpte oss med alla info vi behövde och att gå genom alla jobbiga byråkratiska steg. Läs mer
  • Binaya B köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-01-31

Centrum
    Han är hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Renée N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-01-30

Karlsvik
    Vi har köpt en lägenhet och sålt vårt hus via Magnus. Kommunikationen mellan oss har varit bra, han har snabbt återkopplat vid frågor. Magnus förslag på upplägg av försäljningen lät bra så vi valde att gå på den linjen och det var bra för det blev precis som Magnus sagt. Jag kan verkligen rekommendera honom till andra som som planerar en försäljning av sin bostad. Läs mer
  • Pär N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-01-29

Karlsvik
    Magnus var mycket tydlig och korrekt i all sin kommunikation.

Vi har ett mycket positiv helhetsintryck av honom i försäljningen av vår villa. Läs mer
  • Per Anders P köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-01-26

Björkskatan
    Köpt bostadsrätt. Kunnig, trevlig och hjälpsam mäklare, mkt bra service. Rekommenderas! Läs mer
  • Nicklas H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-01-17

Centrum
    Sålt en 2 rums lägenhet i centrala Luleå.

Har fått ett bra och professionelt bemötande av Magnus, mötena vi haft har varit korta men kärnfulla och sakliga.
    Genom hela försäljningsprocessen har han hållit mig uppdaterad med sms och säljcoachen har stöttat med diverse tips. Läs mer
  • Saw H köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-12-09

Centrum
    Vänligt tydligt och hjälpsam. Vi fick goda råd och information som vi kunde nytta av i hela processen. Läs mer
  • Helena W köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-11-20

Skogsvallen
    Sålt en bostadsrätt 112m2
    Mycket nöjd med snabb återkoppling hantering mm av allt som hade med köpet/försäljningen att göra. Kunnig. Läs mer
  • Robert L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-11-20

Centrum
    Köpt en något dyrare bostadsrätt i centrala stan
    Bemötandet helt ok men med en något virrig attityd
    Hade nog förväntat oss en något mer pådriven och insatt mäklare, däremot har återkopplingen på det vi undrat över varit bra.
    Helt ok men kunde varit lite mer 'på hugget', lite mer påläst gällande det som tillkommer i form av frd, bredband, ev åtgärder, föreningens gemensamma åtaganden samt gemensamhetsutrymmen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå

Magnus Wikland