Magnus Wikland

Magnus Wikland

Magnus Wikland är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Magnus Wikland har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Magnus Wikland har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Wikland har haft 83 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 185 Läs vad Magnus Wikland

• Gammelstad
    2021-07-16
    Super trevlig, smidig och tillgänglig! Topp.
    2021-07-02
    Lätt att kontakta, följde upp alla frågor och bud snabbt.
    Man kände att man alltid var informerad och fått information direkt.

Jättebra bemötande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Centrum/varvet
    2021-07-02
    Mäklade bostaden men inte priset. Kände att mäklaren företrädde säljaren före mig som köpare.
    • Lövskatan
    2021-06-11
    Mäklaren har mött mig på det bästa tänkbara sätt. Lätt att prata med och hade man några funderingar, så var det bara att slå en pling.
    Kontakt bara nästan alltid.
    2021-06-10
    Jag uppskattade Magnus raka kommunikation!
  • Kishanie W
    sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    Sålt en villa
    Alltid glad & hjälpsam
    Snabb på att återkoppla
    Jätte nöjd med bemötandet
    Hade förväntningar att mäklaren var hjälpsam, kunnig/duktig, snabb återkoppling. Allt detta levde Magnus Wikland upp till.
    Har bara myckey gott att säga om hela upplevelsen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Hertsön
    2021-06-09
    Sålt mitt hus och även köpt lägenhet av samma mäklare. Allt har fungerat jättebra och har haft en bra dialog med mäklaren.
    Hjälp mig och svarat på allt jag frågat och undrat. Kunnat nå honom nästan alltid dag som kväll en mycket trevlig mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Centrum
    2021-06-09
    Sålt bostadsrätt i Luleå.
    Mäklaren träffade mig med att avslappnat och mycket trevligt bemötande. Han gick igenom allt jag behövde veta vid försäljningen och gjorde processen mycket proffisionellt.
    Sammanfattningsvis var Magnus en klockren mäklare jag gärna rekommenderar till flera!
    • Centrum
    2021-06-09
    Inget att tillägga i omdömet och därmed ok
    • Hertsön
    2021-06-09
    Köpt Suterängradhus. Han var suverän akutvisa mig huset prata om de saker som anmärkning fanns om. Gav mig råd snabb affär höll det han lova. Fixa påskrivning fort som jag önska