Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Magnus Wikland
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 71 kunder tycker om Magnus Wikland

• Gun-Britt E köpte sin bostad med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-01-17

Har köpt en nyproducerad lägenhet av första ägaren som ej flyttat in. Så det blev lite mer pappersjobb för mäklaren.
    Men det skötte han bra och smidigt.
    Han var snabb med att återkoppla vid frågor.
    Jag tycker han var proffsig, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Niklas H köpte sin bostad med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-01-17

Köpt lägnhet
    Bra bemötande
    Ording och reda Läs mer
  • Emina B sålde sin bostad med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-01-15

Vi har sålt precis vår lägenhet på Armévägen i Luleå ! Magnus är mycket trevlig , kunnig och proffsig mäklare ! Det är lätt att få kontakt med via sms, telefon eller mail ! Vi är väldig nöjda !
    Därför kan vi varmt rekommendera andra säljare att anlita mäklare Magnus Wikland ! Läs mer
  • Ann L sålde sin bostad med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-01-07

Under processen av att sälja vår bostadsrättslägenhet har Magnus varit behjälplig och tillgänglig på alla sätt. Han har ett trevligt bemötande och vi kommer att rekommendera honom framledes till våra bekanta. Läs mer
  • Gun-Britt A
    Gun-Britt A sålde sin bostad med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-12-09

Sålt en lägenhet och det gick ju bra till slut. Bemötande har varit mycket bra. Blivit uppdaterad kontinuerligt och efter varje visning dels per telefon, textmeddelande och e-mail. Läs mer
  • Anne-Marie I sålde sin bostad med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-11-24

Omtänksam och positiv. Kände att han arbetade för kundens bästa. Läs mer
  • Hans S sålde sin bostad med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-11-23

Hej! Sålt en villa ! Väldigt bra bemött av Magnus Wikland! Han var snabb att sälja och det uppskattade vi! Vi är supernöjda väldigt trevlig också! Läs mer
  • Robin W
    Robin W skrev om Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-10-06

Exceptionell mäklare!! Magnus är otroligt service-minded, svarar alltid på samtal och utför allt enkelt och felfritt! Helt klart min favorit mäklare, rekommenderar starkt honom!⭐️ Läs mer
  • Eric L köpte sin bostad med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-09-26

Bra och proffsigt bemötande.
    Känns som en trygg mäklare. Läs mer
  • Alexandra E sålde sin bostad med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2018-09-11

Magnus Wikblad hjälpte mig att sälja mitt hus och det fungerade utmärkt från start till mål. Magnus var tydlig och kunnig kring allt som rörde försäljningen och han var lätt att kommunicera med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå

Ida Simonsson