Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Magnus Wikland
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 88 Läs vad Magnus Wikland

• Margareta L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-05-17

Centrum
    Har sålt min etta i centrala Luleå. Blev mycket professionellt mött av Magnus. Han var kunnig och arbetade snabbt och effektivt med försäljningen. Informerade mig fortlöpande om processen och svarade direkt på mina frågor. Magnus levde upp till mina förväntningar vad det gäller både hantering av försäljning och erhållit pris. Högsta betyg från mig och vill ni ha en kunnig och professionell mäklare så rekommenderar jag Magnus.

Margareta Läs mer
  • Jonas C köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-04-24

Kronan
    Köpt lägenhet i Luleå, jättebra bemötande Magnus levde upp till förväntningarna ! Läs mer
  • Lars W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-04-06

Kallkällan
    Magnus är en god lyssnare och kommer med bra och kunniga synpunkter. Väldigt engagerad, har ett glad och trevlig framtoning. Mycket, mycket bra mäklare
    som också håller på Luleå Hockey Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-04-05

Centrum
    Klockrent skött av Magnus då jag köpte min första lägenhet som ligger väldigt fint till, perfekt för en som gillar att vara ute i naturen för träning eller dylikt.

Förväntningarna var att jag skulle få köpa en lägenhet till ett vettigt pris vilket jag lyckades göra med hjälp av Magnus. Läs mer
  • Mona-Lis H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-04-05

Hertsön
    Radhus på Hertsön. Blev bemött av Magnus på ett bra sätt. Lättsam att prata med. Det gick fort att sälja huset, hann nästan inte med. 😊 Läs mer
  • John B sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-03-19

Gammelstad
    Magnus har sålt ett hus åt mig, bemötandet har varit klockrent

han har varit trevlig bra på att förklara och svara på alla frågor jag haft.

jag ville ju ha så mycket som möjligt för huset, det gick mycket trögt i början men Magnus jobbade med visningar och till sist löste det sig och utgången blev bra Läs mer
  • Ewa A sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-03-18

Gammelstad
    Jag och sambon har sålt vårt hus.Blev rekommenderade att ta kontakt med Magnus av ett par som sålt sitt hus.
    Jag tycker att vi blev bemött på ett bra sätt och blev lyssnade på. Hade inga större förväntningar eftersom jag aldrig sålt något via mäklare.Kan rekommendera honom till fler som vill sälja. Läs mer
  • Tommy S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-03-15

Örnäset
    Äldre villa trevlig bra bemötande realistisk angående värdet rekommenderas Läs mer
  • Alexander E köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-03-13

Björkskatan
    Sammanfattning: Grym och smidig Läs mer
  • Hanna W köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wikland en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-03-04

Gammelstad
    Köpt hus genom Magnus, väldigt bra att ha att göra med, lösninsorienterad och framförallt väldigt tillgänglig, svarar alltid när man ringer eller smsar! Vi hade en bra dialog från första titten till kontraktsskrivning, han lyssnade på våra behov 😊 raka rör helt enkelt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå

Ida Simonsson