Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Daniel Tillstam
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 78 Läs vad Daniel Tillstam

• Åsa J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-06-09

Hällbacken
    Vår son har köpt bostadsrätt på hällbacken. Daniel har skött sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Han är kunnig och ger ett mycket trevligt intryck!
    Åsa Johansson Läs mer
  • Kiyofumi T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-04-01

Östermalm
    Purchased a 152 sq. m. flat in Luleå, Sweden, Throughout the process of purchasing, and even after the purchase, Daniel was professional, thoughtful and kind. He always provided information precisely and swiftly, and also provided advice and useful suggestions (such as to sign a power-of-attorney before going on the business trip). Läs mer
  • Sven-Erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-21

Centrum
    Daniel och övriga på Fastighetsbyrån är glada, trevliga och mycket hjälpsamma. Daniel är förtroendeingivande och tydlig samt närvarande. Läs mer
  • Jan S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-15

Köpt bostad Kuststad 1
    Bra team på fastighetsbyrån, inte så mycket kontakt med Daniel (ringa), överlämning av nyckel.
    Som helhet har allt fungerat bra Läs mer
  • Fredrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-15

Centrum
    Fastighetsbyrån med Daniel i spetsen är superbra att ha och göra med. Läs mer
  • Catharina E köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-14

Centrum
    Min man och jag har köpt lägenhet i Kuststad, genom Fastighetsbyrån.
    Jag har personligen inte haft så mycket med Daniel att göra men vid de få tillfällen som vart har allt skötts bra. Läs mer
  • Per-Erik R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-14

Centrum
    Köpt lägenhet i Kuststaden Luleå. Väldigt gott bemötande. God information. Läs mer
  • Bo Lennart L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-13

Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Bra bemötande, har haft mestadels mailkontakt. Snabb respons på frågor. Läs mer
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-13

Centrum
    Har aldrig träffat honom - bara andra på byrån. Läs mer
  • Per E skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-12

Daniel har sålt 270 läg åt oss i Kuststads projektet!
    Samtidigt har Daniel hjälp mig att sälja min villa!
    Kan ute säga annat än kanon!
    Med vänlig hälsning,
    Per Erlandsson Läs mer