Daniel Tillstam

Daniel Tillstam

Daniel Tillstam är mäklare på Fastighetsbyrån Luleå

Daniel Tillstam har varit registrerad mäklare sedan 2004-11. Daniel Tillstam har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.5. Daniel Tillstam har haft 141 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 142 Läs vad Daniel Tillstam

• Notviken
    2021-07-23
    Helt ok men hade högre förväntningar på intresse & engagemang
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Mjölkudden
    2021-06-06
    Jag har sålt min 3a och fick hjälp av Daniel Tillstam på ett alldeles utmärkt sätt. Allt är till belåtenhet och jag rekommenderar honom starkt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Charlottendal
    2021-06-04
    Sålt en villa och det gick väl smidigt med endast en visning vilket vi säljarna beslutade själva, Daniel har ett bra bemötande är korrekt och ger ett komprtent intryck.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    • Östermalm
    2021-05-07
    Flexibel med både lösningar och arbetstider. Väldigt service minded. Många mäklare i Luleå som saknar detta, så Daniel sticker ut på ett mycket positivt sätt
    2021-05-04
    Mycket bra ! Tack!
    2021-03-03
    Sålt en villa!
    Mäklare var saklig och kunnig och levde upp till förväntningarna gällande förmedling av pris och rådgivning.
    En mäklare som inger förtroende och är saklig.
    2021-03-02
    Daniel Tillstam är en väldigt engagerad, lyhörd och väl förberedd mäklare. Vi har både köpt lägenhet och sålt vårt hus via Daniel. Båda våra affärer gick väldigt snabbt och smidigt på grund av att Daniel var en väldigt tillmötesgående, kunnig och proffsig mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom. 🌟
  • Christian S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    2021-02-20
    Köpt lägenhet.
    Bra!
    Köpte lägenhet efter att bott i radhus i drygt 35 år. Bra information från mäklaten i samband med köpet.
    Bra!
    2021-02-17
    Har sålt en bostad och även köpt en ny. Har inget att klaga på har varit hjälpsamma när man kontaktat dem.vi är jättenöjda med våran mäklare kan rekomendera Fastighetsbyran
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå
    2021-02-17