Mäklare Norrbotten Luleå Fastighetsbyrån Luleå Daniel Tillstam
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 75 kunder tycker om Daniel Tillstam

• Jan S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-15

104.5m²
    Köpt bostad Kuststad 1
    Bra team på fastighetsbyrån, inte så mycket kontakt med Daniel (ringa), överlämning av nyckel.
    Som helhet har allt fungerat bra Läs mer
  • Fredrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-15

104.5m²
    Centrum
    Fastighetsbyrån med Daniel i spetsen är superbra att ha och göra med. Läs mer
  • Catharina E köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-14

2:a
    63m²
    Centrum
    Min man och jag har köpt lägenhet i Kuststad, genom Fastighetsbyrån.
    Jag har personligen inte haft så mycket med Daniel att göra men vid de få tillfällen som vart har allt skötts bra. Läs mer
  • Per-Erik R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-14

111m²
    Centrum
    Köpt lägenhet i Kuststaden Luleå. Väldigt gott bemötande. God information. Läs mer
  • Bo Lennart L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-13

89.5m²
    Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Bra bemötande, har haft mestadels mailkontakt. Snabb respons på frågor. Läs mer
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-13

87.5m²
    Centrum
    Har aldrig träffat honom - bara andra på byrån. Läs mer
  • Per E skrev om Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2019-02-12

Daniel har sålt 270 läg åt oss i Kuststads projektet!
    Samtidigt har Daniel hjälp mig att sälja min villa!
    Kan ute säga annat än kanon!
    Med vänlig hälsning,
    Per Erlandsson Läs mer
  • Ann-Cathrine S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

111m²
    Centrum
    Jag har köpt en fantastisk lägenhet via Daniel.
    Han har under hela processen varit tillgänglig, behjälplig och haft ett fantastiskt bemötande.
    Har verkligen känt mig speciell och viktig som kund i kontakterna med honom, och kommer varmt att rekommendera honom till andra som vill ha en mäklare med det lilla extra.
    Tusen tack, kan inte i ord beskriva hur nöjd du, Daniel fått mig att känna mig från början till slutet i denna lägenhets affär.
    Anki Läs mer
  • Sakari M
    Sakari M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

89.5m²
    Centrum
    vi har köpt lägenhet i kuststad luleå.en mycket kunnig och duktig mäklare kan starkt rekommenderas och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ann C köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

87.5m²
    Centrum
    Affären har skötts utan problem för oss, vi har bara träffat Daniel Tillstam vid två tillfällen. Vi har fått bra information via mail under byggtiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå

Ida Simonsson