Daniel Tillstam
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 99 Läs vad Daniel Tillstam

• Eva G köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-26

Köpt bostadsrätt i Kuststad, etapp 2. Har fått bra information och svar på de frågor vi haft under vägen. Mycket gott bemötande.

En synpunkt i samband med inflyttning (etapp 2, trapphus F):
    Olyckligt att alla hade samma inflyttningsdatum. Det var trångt och kaotiskt första dagen, många flyttbilar trängdes på den smala passagen mellan etapp 2 och 3 pga stängslet mot etapp 3. Läs mer
  • Marlene R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-25

Har köpt en bostadsrättslägenhet. Bemötts av professionell, lyhörd, kunnig och med medkänsla. Är supernöjd och rekommenderar varmt mäklaren Daniel Tillstam. Läs mer
  • Sten A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-25

Uppfyller mina förväntningar å krav! Läs mer
  • Ann-sofi B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-24

Nyproduktion i Kuststad . Bra bemötande det lilla vi träffar honom då vi endast träffade honom då vi skrev på papper för lägenheten Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-23

Bra information och återkoppling. Hjälpsam och gett goda råd Läs mer
  • Daniel L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-02-17

Hällbacken
    Hej! Både sålt och köpt en bostadsrätt av Daniel Tillstam vid två tillfällen. Daniel är en lyhörd, positiv person som inger ett stort förtroende hos köparen. Daniel är rak och saklig och använder sig inte av floskler utan lyfter fram objektet med ett språkbruk som tilltalar de flesta.

Kan varmt rekommendera Daniel med övrig byrå till andra köpare/säljare!

Vänligen Daniel Läs mer
  • Jörgen L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-01-29

Mycket bra, hjälper till med allt som du behöver inför ett bostadsköp. Läs mer
  • Gunvor W köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-01-28

köpt bostad. Bra bemötande, snabb återkoppling på frågor via mail. Har inget att klaga på Super! Även de andra på fastighetsbyrån jag har haft kontakt med ska ha en eloge på bra bemötande. Gunvor Läs mer
  • Monika L
    Monika L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-01-27

Jag är nöjd med köpet och hjälpen från mäklaren vid köpet av min bostadsrätt i kuststaden Luleå Läs mer
  • Lars Åke W köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Tillstam en del av Fastighetsbyrån Luleå

2020-01-27

Har haft kontakt vid köp övrigt med kontoret Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Luleå

Magnus Wikland