Åsa Larsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 260 Läs vad Åsa Larsson

• Lars Daniel R sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-02-21

Lysekil
    Vi sålde ett radhus i lysekil och är väldigt nöjda med mäklaren! Bra bemötande och alltid tillgänglig. Behjälplig med råd och tips när så önskades. Läs mer
  • Eva-lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-02-15

Lysekil
    Mycket nöjd på alla sätt m Åsas kunskap och bemötande!
    Hon är en mycket kompetent och inkännande mäklare. Läs mer
  • Magnus H köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-02-05

Skaftö
    Köpte fritidshus på Skaftö. Tydlig information och påläst mäklare gjorde att vi kände oss trygga med mäklaren. Läs mer
  • Elin A sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-01-24

Lysekil
    Är en proffsig mäklare. Önskar däremot mer info under försäljningstiden, vad som sker. Upplevde att jag fick höra mig för vad statusen under försäljningen var. Läs mer
  • Mats H köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-01-21

Lysekil
    Ett korrekt och trevligt bemötande i kombination med stor förståelse för kundens önskemål.
    Alltid lätt att nå och få snabba svar.
    Allt detta ledde till en snabb och enkelt genomförd affär Läs mer
  • Zouhair T
    Zouhair T köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-01-06

Lysekil
    Vi har köpt en bostadsrätt,mäklaren var till stor hjälp ,förenklat hela processen så allt gick lätt och smidigt.
    Jag upplevde en mycket bra bemötning köpt gick smidigt och jag behövde inte tänka på något mäklaren gjorde skötte allt . Läs mer
  • Bengt Jonas Emanuel L sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-12-06

Lysekil
    Vi har sålt vår fastighet och valde igen Åsa att sköta affären. Liksom vid tidigare tillfällen har allt fungerat smidigt och proffsigt.
    Vi rekommenderar Åsa Larsson å det varmaste! Läs mer
  • Johan G köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-12-02

Skaftö
    Hon har skött affären på ett för mig mycket proffsig sätt. Läs mer
  • Kristofer W
    Kristofer W sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-27

Lysekil
    Åsa hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hon är otroligt proffsig och skötte affären på ett väldigt smidigt sätt. Vi kunde känna oss lugna och trygga från start till mål. Kan varmt rekommendera Åsa oavsett vad man ska köpa eller sälja. Toppklass! Läs mer
  • Peter Göran L sålde en tomt med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-24

Lyse
    Jag är mycket nöjd med Åsa Larssons insats. Åsa kändes trygg och kunnig, försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson