Åsa Larsson

Åsa Larsson

Åsa Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Åsa Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 463 omdömen med ett betyg på 4.9. Åsa Larsson har haft 45 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

463 omdömen om Åsa Larsson

Sedan starten hos Reco 2014
Yvonne W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Skaftö

Proffsig. Noggrann. Gav mycket bra information. Vänlig. Intresserad av att hjälpa oss på bästa sätt. Hon är den bästa mäklare jag träffat!! Ett riktigt kap för ett mäklarföretag!!

Ludwig G
Brastad

Trevligt bemötande Hon är mycket kunnig inom sitt yrke Allt gick väldigt smidigt och lätt

Roar P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Skaftö

Det var positivt. Rask og presis. Hun antydet pris 2450000. Vi ble derimot enige om 2650000. Den ble solgt for 2575000.

Eva Katarina E
Brastad

Oerhört proffsig och kundvänlig. Arbetar snabbt och är lyhörd för mig som kund. Informerar mig kontinuerligt om pågående försäljning. Mvh Katarina Eklund

Bernth A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Sakkunnig och korrekt. Gav oss bra info .om lägenheten.

Jan Rune Mikael L
Lyse

Kunnig, trevlig och har haft ett bra bemötande.

Lena Charlotte W
Lyse

Kunnig, trevlig, mycket bra bemötande. En person man kan lita på!

Mikaela B
Lysekil

Fick direkt en bra kontakt med Åsa vid första kontakt. I sin roll som mäklare är hon mycket kunnig, allt från om marknadens status med aspekter såsom räntor osv i åtanke till sin pedagogiska förmåga med att förklara och medla mellan köpare /säljare. Åsa levde absolut upp till mina förväntningar, är väldigt tacksam för hennes hjälp och kan varmt rekommendera henne till andra.

Tuula P
Lyse

Upplevde Åsa som duktig och erfaren mäklare. Hon hade mycket kunskap om objektet som vi var och tittade på. Hela köpet gick smidigt och vi kände oss trygga med Åsa.

Per M
Lysekil

Alltid trevligt bemötande Tillgänglig och svarade snabbt Lugn och saklig vid kontraktskrivandet