Åsa Larsson

• Ann J
    Ann J köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-07-10

Brastad
    Har köpt och sålt bostäder runt om i Sverige och måste säga att det varma, glada och proffsiga sättet som Åsa tar hand om sina kunder är väldigt unikt.
    Av mig får hon högsta betyg.
    Vi har köpt villa Sågvägen 3 och säljer bostadsrätt på Sågvägen 4b i Brastad. Läs mer
  • Martin G köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-07-07

5:a
    Skaftö
    Bra bemötande, bra tillgänglighet och stöttade genom processen. Läs mer
  • Elin Margareta Elisabeth F sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-07-06

Lysekil
    Upplever Åsa som kunnig med stor erfarenhet inom sitt yrkesområde. Hon är glad, positiv och inger förtroende. Mycket nöjda Läs mer
  • Andreas H köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-21

Brastad
    Kunnig, proffsig men ändå personlig på ett väl avvägt sätt Läs mer
  • Anna Caroline W köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-12

4:a
    Lysekil
    Köpt en bostadsrätt i Lysekil. Allt gick snabbt och visning/ återkoppling direkt då vi var i ett brådskande läge. Otrolig kunskap av mäklaren Åsa Larsson.
    Hon är proffsig och kan sin sak. Trevlig och jordnära. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Peter E köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-04

Köpt ett Sommarhus.
    Åsa har agerat mycket vänligt och profesionellt, ordning och reda
    samt lätt att ha och göra med, tydliga besked och punktlig.

Peter Läs mer
  • Anders Stefan W köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-03

4:a
    Lysekil
    Köpet var en bostadsrätt! Bemötandet var väl godkänt... finns alltid ett leende hos Åsa och svar på frågor hos Åsa! Visste redan innan vad jag hade att förvänta mig så.. Läs mer
  • Moa L köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-01

Skaftö
    Första gången som vi har köpt bostad. Mycket nöjda med servicen och hur smidigt hela processen gick.
    När vi hade frågor var det lätt att få tag i mäklaren och omhändertagandet kändes väldigt personligt. Läs mer
  • Inger Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-28

Skaftö
    Har haft Åsa Larsson som mäklare vid försäljningen av en villa. Jag är mycket nöjd med det sätt som försäljningen genomförts på, där Åsa har varit lyhörd för mina önskemål under försäljningsprocessen samt gett ärliga och konstruktiva svar på mina frågor.
    Inger L Läs mer
  • Gunilla K sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-26

Lysekil
    Sålt villavagnen.Har känt mig trygg med Åsa. Hon har lyssnat in och haft många visningar.Åsa har ett trevligt sätt och hjälpte oss med transport av grejer som skulle bort. Blev verkligen glad för det. Åsa har ett trevligt bemötande och är tydlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson