Åsa Larsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 199 kunder tycker om Åsa Larsson

• Anders M köpte sin bostad med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Enkel och bra, lätt att prata med, kan sin sak. Läs mer
  • Ingemar K sålde sin bostad med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt vår villa på Gärdesvägen 5 i Brastad

Åsa har alltid varit korrekt, hjälpsam, vänlig och kunnig.

Vi har aldrig sålt något sådant här tidigare visst vi inte vad som skull ske.

Eftersom det har blivit en långdragen process har det varit många upp och ner känslor med två tidigare köpare som hoppat av sina åtaganden timmen innan skrivning av kontrakt, har vi äntligen gått i mål känts det väldigt skönt. Och det blev bättre än vi vågat hoppats på. Läs mer
  • Mats A
    Mats A sålde sin bostad med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålde en etta på 35 kvm utan balkong. Trodde den skulle bli Svår såld men man hann inte ens blinka . . Så var den såld .Åsa fyllde mina förväntningar med råge. Hennes stora engagemang och råd och tips gjorde mig trygg som kund .Topp betyg !!! Läs mer
  • Amelie K köpte sin bostad med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt ett fritidshus utanför Brastad. Blivit utmärkt bemött av Åsa. Proffsigt, snabbt och trevligt. Svarade på frågor fort, tydligt och var mycket tillgänglig och tillmötesgående utan att vara påträngande. Kände mig aldrig pressad att hetsa fram något utan processen fick gå i vår takt. Väldigt nöjd och skulle utan att tveka själv anlita Åsa om vi skulle sälja. Läs mer
  • Sofia Löfvall F sålde sin bostad med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kändes tryggt att ha henne som mäklare.Blev vänligt bemött och hon hade bra tålamod med oss då vi " velade" mycket innan vi bestämde oss för att sälja vår stuga. Läs mer
  • Marie Elisabeth J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en sommarstuga utanför Lysekil i höstas. Vår mäklare var proffsig och snabb vid försäljningen. Åsa lyssnade på oss som säljare och svarade på alla frågor. Hon bemötte de som tittade på sommarstugan mycket proffsigt och var lyhörd för dem också. Gav goda råd till oss som köpare bla om vad hus i omgivningen hade sålt för och vad vi skulle begära för pris för att få vår sommarstuga såld. Mäklaren Åsa var trevlig och inte för privat. Läs mer
  • Matilda S köpte sin bostad med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt sommarstuga.
    Supertrevlig och proffsigt bemötande. Lättillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • Jenny K köpte sin bostad med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa ger ett glatt och positivt bemötande. Hon är påläst om objekten och hon är saklig och seriös i sin yrkesroll Läs mer
  • Hans S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har köpt fritidshus.
    Bemötandet från mäklaren var bra. Hon var lätt att få kontakt med under processen och snabb att återkoppla. Läs mer
  • Mitzi Vivi-Anne Z sålde sin bostad med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt en sommarbostad och har blivit mycket väl bemött från första gången vi träffades i samband med värdering av stugan. Hade väl inte satt upp några särskilda förväntningar men allt har fungerat väldigt bra, det hela resulterade i en mycket god och snabb affär. Åsa Larsson har gjort ett mycket bra jobb och jag
    rekommenderar henne gärna för de som går i sälj- eller köptankar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson