Åsa Larsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-11 - 2019-10

Läs vad 250 Läs vad Åsa Larsson

• Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-14

Lysekil
    Jag sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån i Lysekil och valde Åsa.

Jag är mycket nöjd med Åsa, som har varit lyhörd, trevlig och hjälpsam under hela processen med lägenhetsaffären.

Jag har känt mig trygg och tycker att jag har blivit bra bemött av henne. Jag kunde lita på att jag skulle få de bästa personliga råden.

Allt är uppfyllt, då jag hade vissa krav på vem jag skulle sälja lägenheten till. Åsa följde mina önskemål noggrant och det känns fantastiskt proffesionellt.

Duktig mäklare med rätt personkemi.

Bra planering fick jag verkligen. Jag kunde vara trygg med att Åsa skulle göra sitt absolut bästa för att få min lägenhet såld.
    Att känna den lugna känslan av att kunna lita på att Åsa lovade mig att hitta rätt köpare, det höjde betyget och mina förväntningar.

Fotografen som Åsa rekommenderade mig, var jätteduktig. Jag fick flera tusentals människor som ville se min lägenhet på både Hemnet och Fastighetsbyrån.
    Det är rekord för mig.

Mycket bra samarbete med en bra stylist som passade mina önskemål.

Bra att Åsa kunde vara tillgänglig och behjälplig med nycklar till min bostad samt förslag på bra firmor att anlita. Samarbetet med Byggtjänst och städfirma var väldigt smart att välja. Ett gott arbete är resultatet.

Säljcoachen var ett bra verktyg för att följa hela bostadsaffären, och skapa en överblick i visningar, antalet intressenter osv.

Jag är jättenöjd.
    Rekommenderar Åsa! Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • Anette N köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-19

Kompetent. Proffsig. Vänlig. Återkopplade snabbt. Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • Lisa S köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-02

Jag och min sambo har köpt en villa i Lysekil. Från första kontakt fram till tillträdesdagen har hon varit till stor hjälp. Väldigt lösningsorienterad, positiv och trevlig. Behövde aldrig vänta länge för att få svar på div. frågor. Helt enkelt en fantastiskt bra mäklare och trevlig person. Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • Anders S köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-24

Trevligt bemötande!
    Visade verkligen att hon passar som mäklare. Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • Peter J köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-18

Skaftö
    Jag och min fru har köpt fritidsboende i Grundsund.
    Åsa har varit fantastisk i sitt bemötande mot oss.
    Glad, lättsam och enkel, men samtidigt väldigt saklig, informativ och superproffsig! Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • Arne S sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-17

Lysekil
    Vi har köpt en villa och sålt en annan. Mäklaren Åsa visade från första stund bra förståelse och ingav stort förtroende. Förväntningarna vi hade var stora och vi kände att Åsa skulle klara affären vilket hon också gjorde :)
    Min totala upplevelse var mer än utmärkt då Åsa levererade mer än jag trodde! Nytt betyg: Enastående Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • Bengt Olle J sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-01

Brodalen
    Inget att klaga på! Hjälpte till med det som behövdes och gjorde hela försäljningen av föräldrabostaden till en smidig upplevelse. Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • Per Malcolm J sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-01

Brodalen
    Vi fick jättebra hjälp och svar på våra frågor när vi skulle sälja vår gamla skola. Läs mer
  • Eva-Britta J
    Eva-Britta J sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-31

Brodalen
    Jag träffade inte Åsa personligen, men har mycket positiv upplevelse av kontaken med henne via mail o h sms.
    Fick stort förtroende för Åsa och hennes arbete med att hjälpa mig och mina syskon sälja vårt hus.
    Vi fick löpande information om status mm. Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • Finn T köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-31

Brastad
    Veldig profesjonell og hyggelig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson