Åsa Larsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 238 Läs vad Åsa Larsson

• Kari S sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-21

Brodalen
    Hun er en veldig god megler som følger opp meg som kunde veldig bra! Hun inngir stor tillit og har et meget behagelig måte å være på. Läs mer
  • Oskar B köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-19

Härnäset
    Köpt fritidshus. Bra bemötande och bra tillgänglighet. Fick mycket god hjälp av Åsa/mäklaren både innan/under köp. Läs mer
  • Martha S sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-18

Brastad
    Som selger av leilighet i Sågvegen, Brastad, har jeg fått veldig god hjelp av megler Åsa Larsson.
    Hun forklart på en enkel og lettfattelig måte hele salgsprosessen.
    Selve salget med signering av kontrakten med kjøper ble gjennomført på en meget behagelig og profesjonell måte.
    En meget positiv opplevelse. Läs mer
  • Rita R köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-09

Lyse
    Åsa är kunnig, effektiv, snabb och omtänksam om både köpare och säljare. Ni har en mycket duktig medarbetare i Åsa!
    Med vänlig hälsning,
    Rita o Mats Läs mer
  • Alexandra S köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-09

Lysekil
    Husköpet gick smidigt och enkelt. Vi blev behandlat med vänlighet, värme, omtanke och respekt. Möten var lätt att få till. Mycket tillmötesgående och hjälpsam har Åsa alltid mött oss med ett stort leende och hjärtligt. Bra förklaring och information om alla för oss viktiga detaljer. Även när det uppståg oförväntad försening har hon smidigt och snabbt löst det.
    Vi är mycket nöjd. Läs mer
  • Marina R köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-22

Brastad
    Köpt ett sommarhus. Fick ett bra bemötande och snabb handläggning.
    Vi kommer trivas galant i Lysekil. Läs mer
  • Finn Helge S sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-06

Lysekil
    Vid försäljning av vår villabostad i Lysekil har vi fått all tänkbar hjälp från Åsa Larsson.
    Fint och proffsigt bemötande. Ej för smörig och överdriven, utan proffsig och kunnig. Hon har m.a.o med råge uppfyllt våra förväntningar. Var rädd om henne. Läs mer
  • Anna-Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-20

Lysekil
    Vi har sålt en bostadsrätt och köpt ett radhus så vi har både varit säljare och köpare med Åsa som vår mäklare. Hon har varit otroligt professionell, tydlig, informativ och serviceminded på alla sätt samtidigt som hon förmedlat en genuin känsla av att bry sig om sina kunder och att vi ska känna oss nöjda hela vägen (både säljare och kund). Vi har känt oss varmt välkomna hela vägen och aldrig behövt fundera över någonting.
    Kunde helt enkelt inte fått en bättre mäklare! Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • Eva Maria K sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-14

Skaftö
    saklig tydlig och snabb respons. informativ och engagerad. Läs mer
  • Ingrid Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-12

Vi är fem systrar som i Maj 2019 sålde vårt föräldrahem med hjälp av Åsa. Åsa är påläst, kunnig och kändes väldigt trygg i sitt yrke. Vi blev välbemötta av Åsa och guidade genom allt som skulle fixas både före, under och efter försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt till både köpare och säljare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson