Åsa Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 219 kunder tycker om Åsa Larsson

• Ramiz H
    Ramiz H köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-18

2:a
    66m²
    Brastad
    Vi fick höra om Åsa Larsson genom vänner som fått hjälp av henne i flera lägenhetsförsäljningar och är supernöjda. Vi rekommenderar varmt Åsa Larsson. Med sitt vänliga och professionella bemötande får hon både säljare och köpare att känna sig trygga och nöjda i sitt livs största affär.

Ramiz - köpare Sågvägen 6A Läs mer
  • Maria B köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-04

7:a
    166m²
    Lysekil
    Hej!
    Vi har köpt ett hus i Lysekil.
    Åsa var super proffsig och hade känsla för hur hennes framtoning som mäklare gentemot kund var lagom. Återkopplade snabbt. Tog reda på allt vi bad om. Informerade både skriftligt och muntligt.
    Allmänt trevlig. Kunde sitt jobb. Tillmötesgående och kunnig.
    Mvh Maria Läs mer
  • Per-Arne U köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-04

4:a
    Härnäset
    Vi har köpt ett fritidsboende på Härnäset utanför Lysekil. Vår kontakt med säljarens mäklare Åsa har varit mycket bra och proffsigt från vårt första möte tills köpet avslutades. Kan verkligen rekommendera Åsa Larsson. Läs mer
  • Per H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-31

Bra och proffesionellt, noggrann genomgång av kontraktet. Läs mer
  • Kristina E skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-28

Har bara positivt att säga om Åsa och Fastighetsbyrån. Personligt och proffsigt är vad jag kan sammanfatta kontakten med. Många bra tips som nyinflyttad i Lysekil, och presenten jag fick vid husköpet plus en julklapp!
    Mvh Kristina Eriksson Läs mer
  • Inger W
    Inger W skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-27

Jag har sålt en brf i parhus. Kontakten med mäklaren Åsa har varit otroligt smidig, vi har aldrig träffats utan istället skött allt via email och post. Och det har gått hur bra som helst, mäklaren har svarat snabbt på frågor och hört av sig med besked av olika slag. Vi har aldrig behövt fråga mäklaren "hur går det?" Åsa har hela tiden hållt oss uppdaterade. Läs mer
  • Roland J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-26

Åsa var väldigt smidig och lyssnande, intresserad. Har gärna henne som mäklare igen 😉 Roland Josefsson Läs mer
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-26

En mäklare som gör dedära extra och lite till vore det inte för hennes vilja och charm så skulle vi inte kommit långt Läs mer
  • Paulina V skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-26

Åsa Larsson sålde min lägenhet. Åsa är väldigt professionell och jag som kund känner mig trygg med henne som mäklare. Jag upplevde att hon var väldigt kompetent inom sitt fält vilket resulterar i att ingenting krånglar eller kommer som överraskningar. Det som gör Åsa speciell är att hon verkligen ger det lilla extra, hon hjälper till -det är väldigt värdefullt i de stressade tider som bostadsförsäljning kan innebära. Läs mer
  • Annika A skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-25

Åsa Larsson har sålt min fastighet i Grundsund. Åsa lotsade mig genom försäljningsprocessen med ett stort engagemang på ett professionellt sätt. Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson