Åsa Larsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 225 Läs vad Åsa Larsson

• Stefan D köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-08

Bra information, snabba svar. Kändes proffsig. Läs mer
  • Monica D köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-08

Lysekil
    Vårt köp av en bostad i Lysekil gick smidigt. Vi fick snabb och bra information av mäklaren som hade mycket god kunskap om objektet. Läs mer
  • Jimmy Hellsten L sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-03-09

Lysekil
    Vi har sålt en bostadsrätt i Lysekil.
    Vi har blivit trevligt och proffsigt bemötta.
    Vi förväntade oss detta!

Vi skulle rekommendera Åsa till våra vänner och bekanta.

Skulle vi sälja igen så skulle vi kontakta henne igen!😀 Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-03-06

Lysekil
    Åsa är väldigt engagerad och proffsig i sin mäklarroll. Snabb på att svara och återkoppla våra frågor och hon hjälpte oss när vi som säljare stötte på patrull. Denna gången har Åsa hjälpt oss att sälja bostad. Blir det aktuellt att sälja igen, vet vi såklart vilken mäklare vi ska anlita! Vi vill ge henne våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • EWA Christina W köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-03-06

Lysekil
    Vi har köpt en fastighet på Lilla Kyrkogatan och har blivit fantastiskt bemötta av Åsa.
    Det blev ju lite speciella omständigheter då huset brann innan vi tillträdde men vi har fått jättebra hjälp av Åsa. Läs mer
  • Fredrik C köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-25

Brastad
    Köpte ett hus via Åsa på Fastighetsbyrån i Lysekil. Kunnig och professionell i sitt bemötande. Bra stöd i den första husaffären som man gjort. Läs mer
  • Ramiz H
    Ramiz H köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-18

Brastad
    Vi fick höra om Åsa Larsson genom vänner som fått hjälp av henne i flera lägenhetsförsäljningar och är supernöjda. Vi rekommenderar varmt Åsa Larsson. Med sitt vänliga och professionella bemötande får hon både säljare och köpare att känna sig trygga och nöjda i sitt livs största affär.

Ramiz - köpare Sågvägen 6A Läs mer
  • Maria B köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-04

Hej!
    Vi har köpt ett hus i Lysekil.
    Åsa var super proffsig och hade känsla för hur hennes framtoning som mäklare gentemot kund var lagom. Återkopplade snabbt. Tog reda på allt vi bad om. Informerade både skriftligt och muntligt.
    Allmänt trevlig. Kunde sitt jobb. Tillmötesgående och kunnig.
    Mvh Maria Läs mer
  • Per-Arne U köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-04

Härnäset
    Vi har köpt ett fritidsboende på Härnäset utanför Lysekil. Vår kontakt med säljarens mäklare Åsa har varit mycket bra och proffsigt från vårt första möte tills köpet avslutades. Kan verkligen rekommendera Åsa Larsson. Läs mer
  • Per H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-31

Bra och proffesionellt, noggrann genomgång av kontraktet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson