Åsa Larsson

Åsa Larsson

Åsa Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Åsa Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 296 omdömen med ett betyg på 4.9. Åsa Larsson har haft 52 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

• 3:a
    • 78.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-11-19
    Köpt fritidshus Bra mäklare och veldig serviceminded Levert ihht forventninger God totalopplevelse
    Vegard S
    • 159.0 m²
    • Skaftö
  • 2020-11-04
    Har köpt sommarhus (Åker Gökeplatsen. 218). Avslut 30% över begärt pris-lockpris? Dessutom visade det sig att det inte fanns bygglov på alla hus vilket jag utgick från att mäklaren kollat.
    Jan E
  • 2020-11-04
    Köpt sommarbostad vid Gullmaren och är mkt nöjd med Åsas bemötande och omhändertagande av affären.
    Lena E
  • 2020-10-28
    Jeg er kjempefornøyd med Åsa Larsson og gir henne den beste anbefaling , helt og fullt perfekt. Mvh Kjetil Hagenes
    Kjetil H
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Brastad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-10-02
    Hon är korrekt mot båda parter. Trevlig,ambitiös,kunnig!
    Torbjörn J
    • 158.0 m²
    • Lysekil
  • 2020-09-20
    Köpt fritidshus. Upplevde mäklaren som ärlig, tillgänglig och förtroendeingivande. Skapade en god atmosfär i våra möten och trygghet genom processen. På tillträdet kändes det som att hon hade full kontroll vilket gjorde oss avslappnade. Vi blev positivt överraskade över alla små detaljer (nyckelring, bubbel, fika) som tillsammans skapade en positiv helhet.
    Elisabeth B
    • 70.0 m²
    • Härnäset
  • 2020-09-08
    Har sålt mitt älskade sommar/året runt hus och Åsa o jag klickade från första stund. Åsa har stöttat och hjälpt mig med saker jag varit osäker på och jag är så tacksam för det, känner mig nöjd med allt.
    Inger Anita E
    sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-09-06
    Åsa är glad, fylld med positiv energi och väl påläst. Hon gav bra tips vid köp av bostad, rekommenderar henne varmt.
    Patrik A
    Patrik A
    • 78.0 m²
    • Brastad
  • 2020-09-02
    Vänligt bemötande. Snabba återkopplingar. Följde upp offert snabbt. Alltid kontaktbar. Inte påträngande som vissa mäklare kan vara. Kunnig och verkar ha god kunskap inom sitt yrke. Bra lokalkännedom. Erfarenhet från tidigare försäljningar i området. Uppdraget fullföljdes på ett genomgående proffesionellt sätt.
    Anders Tore G
    • 159.0 m²
    • Skaftö
    sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte