Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lysekil

Fastighetsbyrån Lysekil

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 462 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil

• 2019-01-03

Eric K skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Hon är trevligt och hjälpsam Läs mer
  • 2019-01-01

Carl Arne G skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Birgitta och jag är mycket nöjda med Phillip som mäklare vid försäljningen av vårt fritidshus. Han förklarade tydligt och klart alla frågor vi hade under processens gång. Vi fick hjälp med att fylla i alla papper och formulär och han gav oss goda råd och tips, så att försäljningen gick både snabbt enkelt, och blev till en mycket bra upplevelse.
    Vi kan varmt rekommendera Phillip.
    Arne och Birgitta Läs mer
  • 2018-12-27

Karl Willy J skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt vårt hus på Härnäset.
    Vi blev trevligt och professionellt bemötta och väl informerade om säljplaneringen.
    Förväntninarna var att få många intresserade till visningar och snabb försäljning till bra pris. Det var inte så många på visningarna men det blev ändå en snabb försäljning till ett bra pris.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-12-13

Erik Ulf Kenneth K skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Är mycket nöjd med hur Philip hanterat försäljning av vårt dödsbos villa. Hjälpsam, tydlig och alltid lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Malin C

2018-12-12

Malin C skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Detta är andra gången vi har anlitat Phillip som mäklare. Han har hjälpt oss både att köpa stugan och sälja stugan stuga.
    Vi är väldigt nöjda och tacksamma att vi haft en så professionell mäklare.
    Det känns trygt och man kan vara säkra på att jobbet blir gjort.
    Rekommenderar Phillip på det varmaste. Läs mer
  • 2018-12-10

Anders M skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Enkel och bra, lätt att prata med, kan sin sak. Läs mer
  • 2018-12-05

Erika P skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Helt ok. Hon kunde svara på de flesta frågor och annars tog hon reda på det. Läs mer
  • 2018-12-04

Dan Robert L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi är mycket nöjd med hela processen när Phillip har hjälpt oss att sälja våra tomter. Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande och frågor och funderingar blev snabbt besvarade och vi kände ett stort stöd under hela processen. Vi kommer garanterat anlita Phillip igen vid framtida försäljningar. Läs mer

Anette M skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Med sitt lugna bemötande är det inte svårt att tycka om mäklare Jörgen. Förklarar allt på ett bra sätt,
    det fanns inga dumma frågor när man som kund köper sin första bostadsrätt.
    Jag kan varmt rekommendera Jörgen Läs mer

Peter M skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt en bostadsrätt i Lyskil och har från första stund fått ett mycket bra bemötande och service av Jörgen.
    Han har under hela tiden uppdaterat oss med ny info så fort han fått nyheter om vårt nya bygge.
    Varje gång vi varit på plats hos honom har services varit kanon och allt pappersarbete har gått snabbt och smidigt.

Han har även hjälpt oss och svarat på alla "konstiga" frågor vi haft.
    Vi han verkligen rekomendera Jörgen vid köp/sälj av bostad. Läs mer

Bo Karl Johan L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt tre tomter.

Mycket professionellt arbete

Mina förväntningar har uppfyllts

Mycket bra Läs mer
  • 2018-12-02

Anders G skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Seriös inte som andra mäklare som har beteende som nutidens hästhandlare Läs mer
  • 2018-12-02

Viggo B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Philip är en mycket korrekt och seriös person inom sitt yrke, efter en relativt kort tid ca. 10 år som fastighetsmäklare i Lysekil så märker man att han brinner för sin roll som mäklare och sätter fokus på sina kunder!
    Bonus är även att han har humor och det går att skojprata i mellan dom seriösa besluten man ska ta som köpare eller säljare.
    Jag kommer nog att önska han som min kontaktperson i min nästa bostadsaffär! Läs mer
  • 2018-11-24

Ingemar K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt vår villa på Gärdesvägen 5 i Brastad

Åsa har alltid varit korrekt, hjälpsam, vänlig och kunnig.

Vi har aldrig sålt något sådant här tidigare visst vi inte vad som skull ske.

Eftersom det har blivit en långdragen process har det varit många upp och ner känslor med två tidigare köpare som hoppat av sina åtaganden timmen innan skrivning av kontrakt, har vi äntligen gått i mål känts det väldigt skönt. Och det blev bättre än vi vågat hoppats på. Läs mer
  • 2018-11-21

Anette A skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Trevligt bemötande vid vårt köp av bostadsrätt! Bra återkoppling. Läs mer
  • 2018-11-21

Roar P skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Fin oppfølging av selve salget Svens veg 13C, synes overleveringen var under pari med en reperesentant fra utbygger som visste svært lite. Dessuten var rengøringen utilstrekkelig med mye Silicon rester på benker og boss på gulver.... Läs mer
  • Mats A

2018-11-19

Mats A skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålde en etta på 35 kvm utan balkong. Trodde den skulle bli Svår såld men man hann inte ens blinka . . Så var den såld .Åsa fyllde mina förväntningar med råge. Hennes stora engagemang och råd och tips gjorde mig trygg som kund .Topp betyg !!! Läs mer
  • 2018-11-13

Linn A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte en villa. Phillip var mycket trevlig och beskrev bra vad som förväntas av mig samt vad som händer, steg för steg genom köpet med mera. Han gjorde köpet till en mycket bra upplevelse. Kunde inte bli bättre enligt mig Läs mer
  • 2018-11-06

Amelie K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt ett fritidshus utanför Brastad. Blivit utmärkt bemött av Åsa. Proffsigt, snabbt och trevligt. Svarade på frågor fort, tydligt och var mycket tillgänglig och tillmötesgående utan att vara påträngande. Kände mig aldrig pressad att hetsa fram något utan processen fick gå i vår takt. Väldigt nöjd och skulle utan att tveka själv anlita Åsa om vi skulle sälja. Läs mer
  • 2018-11-06

Ragnvi L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Toppen bra mäklare kan varmt rekommendera till nya säljare Läs mer
  • 2018-11-04

Lena S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt en enfamiljs villa. Blev bra bemött av mäklaren. Fick bra svar på funderingar och frågor. Allt gick bra till. Enl mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-03

Sofia Löfvall F skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kändes tryggt att ha henne som mäklare.Blev vänligt bemött och hon hade bra tålamod med oss då vi " velade" mycket innan vi bestämde oss för att sälja vår stuga. Läs mer
  • 2018-10-31

Kathe K skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köp av lägenhet. Josefine var väl insatt i att köpa och sälja, när jag ställde mina frågor, vilket gjorde att jag fick stort förtroende för henne. Hon upplevdes som en behaglig och neutral person och fick mig att känna mig trygg vid budgivning och köp. Josefine kan varmt rekommenderas . Läs mer
  • 2018-10-31

Marie Elisabeth J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en sommarstuga utanför Lysekil i höstas. Vår mäklare var proffsig och snabb vid försäljningen. Åsa lyssnade på oss som säljare och svarade på alla frågor. Hon bemötte de som tittade på sommarstugan mycket proffsigt och var lyhörd för dem också. Gav goda råd till oss som köpare bla om vad hus i omgivningen hade sålt för och vad vi skulle begära för pris för att få vår sommarstuga såld. Mäklaren Åsa var trevlig och inte för privat. Läs mer
  • 2018-10-30

Nils Anders Gustav F skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi är helt genom nöjda i alla avseenden. Läs mer
  • 2018-10-29

Matilda S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt sommarstuga.
    Supertrevlig och proffsigt bemötande. Lättillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-10-29

Jenny K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa ger ett glatt och positivt bemötande. Hon är påläst om objekten och hon är saklig och seriös i sin yrkesroll Läs mer
  • 2018-10-22

Hans S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har köpt fritidshus.
    Bemötandet från mäklaren var bra. Hon var lätt att få kontakt med under processen och snabb att återkoppla. Läs mer
  • 2018-10-14

Kim Isabell O skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Smidig försäljning. Bra respons från Josefine under hela uppdragstiden. Engagerad och påläst.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-11

Marielle A skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi köpte en villa i Lysekil
    Josefin har varit väldigt professionell och respektfull genom hela affären.
    Jag har haft lite sämre erfarenheter av mäklare ute på landet då de ofta inte ansträngt sig speciellt. I Göteborg är de mer hungriga och måna om sina spekulanter. Jag tycker Joaefin är likvärdig de mäklarna man stöter på i Göteborg, men även är hon väldigt vänlig.
    Min upplevelse av Josefin är att hon är kunnig inom sitt jobb, vänlig, engagerad och lyhörd Läs mer
  • 2018-10-11

Niroshika Sabina A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt sommarstuga.
    Bra mäklare som levererade!!
    Toppen nöjd!! Läs mer
  • Liv B

2018-10-10

Liv B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har kjøpt Persensväg 13. Ble møtt av mekler på et meget bra sett. Meklar var godt forberedt og kunne svare på alle spørsmål, samt var alltid tilgjengelig for oss ved behov for kontakt. Vi er veldig fornøyd med Philips arbeid og oppfølging. Läs mer
  • 2018-10-10

Thor B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kjøpt hytte
    På et meget bra sett
    Veldig fornøyd
    Kjøpet ble gjenomført på en profesjonell måte, takket være en super megler Läs mer
  • 2018-10-10

Ann-Christin K skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålde sommarbostad
    Josefine är mkt artig och proffesionell
    Josefin var duktig på att höra av sig med svar och hjälpte mkt i kontakter med kommunen Läs mer
  • 2018-10-08

Hans H skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt Finnsbo 406
    Trevligt och bra
    Josefine levde upp till förväntningar
    Allt var bra Läs mer
  • 2018-10-08

Tomas A skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen Hammargren hanterade vårt köp av ett fritidshus mycket seriöst och professionellt. Vi kan absolut rekommendera att använda Jörgen i liknande affärer. Läs mer
  • 2018-10-05

Mitzi Vivi-Anne Z skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt en sommarbostad och har blivit mycket väl bemött från första gången vi träffades i samband med värdering av stugan. Hade väl inte satt upp några särskilda förväntningar men allt har fungerat väldigt bra, det hela resulterade i en mycket god och snabb affär. Åsa Larsson har gjort ett mycket bra jobb och jag
    rekommenderar henne gärna för de som går i sälj- eller köptankar. Läs mer
  • 2018-10-04

Nils Anders Gustav F skrev om Fastighetsbyrån Lysekil
    Arbetar med bra tillgänglighet och kundfokus. Professionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-03

Said Peder K skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har sålt mitt föräldrahem.
    Jag/ vi har blivit mycket bra bemött av Jörgen. Han är trevlig och lätt att prata med.
    Förväntningarna var att han skulle fixa detta till vår belåtenhet och det gjorde han med råge.
    Sammanfattningsvis kan jag bara konstatera att Jörgen skött sitt åtagande på ett mycket bra sätt, trevligt, lättsamt och sakligt. Läs mer
  • 2018-09-29

Marie Elisabeth J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • 2018-09-25

Cecilia M skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa var mäklare när vi köpte vårt sommarhus I Fiskebäckskil. Vi upplevde Åsa som påläst om fastigheten och mån om att hantera köpprocessen på ett professionellt sätt. Vi fick snabba svar på våra frågor och upplevde att Åsa agerade både ur säljarens och köparens perspektiv. Mäklaren var personlig och tog sig mycket tid både vid kontraktssrivning samt vid själva övertaget av fastigheten.
    Sammanfattat var vår upplevelse av köpet över förväntan, när/om vi säljer fastigheten vidare kommer vi definitivt att kontakta Åsa. Läs mer
  • 2018-09-23

Anna Birgitta Monika J skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Mycket professionellt och vänligt bemötande. En snabb process från att vi bestämt oss att sälja, till att kontraktsskrivningen gjordes. Vi är mycket nöjda med ert arbete och speciellt med Jörgen Hammargren. Läs mer
  • 2018-09-19

Anders David Henrik C skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt sommarstuga. Fick ett proffsigt bemötande. Är totalt sett mycket nöjd.

//Anders Läs mer
  • 2018-09-19

Anna Maria Therese O skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålde en villa i Lysekil med hjälp av Philip. Vi är jättenöjda med säljprocessen, kommunikationen och informationen vi fick. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-18

Mona B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag gillar snabba svar och en upplevelse att man aldrig stör. Det förmedlade Philip loewen. Läs mer

Håkan A skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Engagerad . Lätt att prata med. Läs mer
  • Matias M

2018-09-16

Matias M skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt Sommarhus. Trevlig och professionell med genomgående hög servicenivå. Överträffade våra förväntningar. Personlig på ett bra sätt. Läs mer

Rasmus N skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt ett radhus i Lysekil,
    Väldigt nöjda med bemötandet och hjälpen att få vårt hus ! :) Läs mer

Maja C skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt hus, mycket nöjd! Fin och personlig service. Läs mer
  • 2018-09-14

Robert A skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt Västra Kronbergsgatan 26. Tillgänglig trots semestertider. Det hon inte visste tog hon reda på. Saklig och profesionell. Läs mer

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil