Fastighetsbyrån Lysekil

Fastighetsbyrån Lysekil

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!

Läs vad 893 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil 2

• sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-12-03
    Jörgen er fantastisk duktig. Trevligt bemötande. Professionell, trygg och pålitlig. Dessutom er han människa. Vi rekommenderas på det varmaste⚘
    2021-12-01
    Mycket professionell och trevlig.
    Erfaren, kunnig och smidig.

Löste affär snabbt o smidigt.
    2021-11-25
    Vi är oerhört nöjda med allt som Philip hjälpt oss med. Så som vi blev bemötta och omhändertagna gjorde att vi kände oss trygga i alla delar kring husförsäljningen. Vi upplevde Philip som väldigt professionell och genuint intresserad av att göra det bästa utefter våra behov och önskemål.

Vi vill sammanfattningsvis varmt rekommendera Philip och kunde inte önskat oss en bättre mäklare!
    2021-11-15
    Väldigt trevlig och hjälpsam. :D
    2021-11-14
    Fint bemötande
    Mycket bra genomgång
    Bra kontakt
    Noggrant och proffsigt utförande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-11-12
    Mäklaren levde väl upp till förväntningarna. Hon löste problem som uppstod trots att hon inte hade behövt göra det.
    2021-11-10
    Är mycket nöjd med Jörgen som mäklare i allt ifrån bemötandet när det gäller värdering, planering inför fotografering och visningarna till budgivning och slutligen kontraktsskrivning.
    Tydlig kommunikation, saklig fakta och löpande information under den mycket snabba försäljningen. Rekommenderar mäklaren.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-11-09
    Väldigt trevlig och duktig på sitt jobb. Hon levde upp till alla mina förväntningar. Kan verkligen rekommendera att anlita henne som mäklare.
    2021-11-09
    Mycket trevlig bemötande och otroligt hjälpsam med allt. Man får en väldigt trygg känsla av att ha henne som mäklare, kan verkligen rekommenderas.
  • sålde en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-11-08
    Phillip är trevlig att ha att göra med, han är en kunnig och engagerad mäklare.
  • sålde en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-11-08
    Phillip har på ett utmärkt sätt tagit ledningen i arbetet att sälja tomten. Från första ide diskussion till lantmäteriförätting.
    Han har tagit sig an uppdraget sakkunnigt, positivt och med energi.
  • köpte en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-11-05
    Philip har verkligen stöttat occasion hjälpt oss i köpprocessen. Han har tagit sig tid att ta reda på saker och svara på frågor. Vi har känt att han representerar både säljaren och oss. Bästa mäklaren som vi har haft med att göra.
    2021-11-03
    Vi/jag hade redan förväntningar på ett gott mäklararbete av Jörgen då han hanterade (endast "pappersdelen") köpet av vår fastighet 2006 på ett bra sätt. Därför vände vi oss till honom personligen när vi bestämt att sälja falkvägen 23. Och Jörgen H överträffade förväntningarna med råge. Han ledde och genomförde affären på ett mycket professionellt sätt, gav oss goda råd under resans gång utan att styra oss till snabbt avslut, men informerade väl om möjligheter till bättre avtal längre fram i tiden - men osäkrare. Dessutom ett synnerligen vänligt och positivt bemötande från Jörgen H . En utmärkt mäklare m.a.o
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-11-01
    Jag fick allt hjälp den jag behöver så blev jag bemött av mäklare på jättebra sätt så jag jättetacksam och nöjd :)
    2021-10-30
    Icke påträngande men tillmötesgående och svarade kunnigt på alla frågor. Trevlig att ha att göra med under hela processen!
    2021-10-30
    På ett mycket trevligt och ödmjukt sätt.
    Han var ärlig o lugn.
    Hade ett lyssnande öra o har varit förstående när det gäller våra önskemål.
    Har dagligen kontakt med säljare i mitt yrke.
    Jörgen är en toppen bra säljare.
    2021-10-29
    Alltid bra bemötande, infriade förväntningarna mer än väl
    2021-10-29
    Köpet inte slutfört, enkäten prematur. So far mkt bra, Neutral hållning vilket är bra, tog ett viktigt o bra initiativ när jag hade bankkrångel.
    2021-10-27
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsam.
    Allt gick väldigt smidigt och lätt.
    2021-10-26
    Stort tack för hjälpen från A till B vid köpet av min bostadsrätt Josefine!
    På ett mycket professionellt och strukturerat sätt förmedlade du både engagerat och närvarande genom hela processen.
    Du svarade påläst på samtliga funderingar som dök upp och du fick mig som kund att känna mig både lugn och trygg.
    Hoppas på att få sammarbeta med dig på nytt i framtiden!
    2021-10-25
    Kunnskapsrik och mycket trevlig mäklare. Hjälpsam och flexibel! Anbefaller denna mäklare på det varmaste, och vill anlita honom vid senare försäljning av annan fastighet
    2021-10-24
    Philip Loewen har skött ärendet på ett föredömligt sätt, vi är mycket nöjda. Alltid positiv, saklig och kunnig, tar sig tid att svara på frågor.
    Vi har till 100% kunnat lita på hans juridiska kunnande i allt som har med försäljningen att göra. Känns tryggt.
    2021-10-24
    Vi blev väldigt bra bemött. Alltid tillgänglig och trevlig. Ger en professionell och trygg bild av sig själv och sitt företag. Vi är mer än nöjda.
    2021-10-24
    Detta är andra gången jag köper ett hus via Phillip på Fastighetsbyrån. Vi har fått ett fantastiskt bemötande. Phillip är saklig, strukturerad och tydlig i sin kommunikation. Jag har ett stort förtroende för Phillip och han ska nu hjälpa oss att sälja vårt hus. Vi kan varmt rekommendera Phillip.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-10-22
    Tillmötesgående och väldigt bra kommunikation och samarbete under hela säljprocessen. Philip skapar genom sitt sätt att arbeta en trygghet hos mig som säljare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-10-20
    Mycket bra bemötande, trevlig och noggrann visning av lägenheten.
    Kunde inte varit mera nöjd med mitt köp!
    Rekommenderas starkt!
    2021-10-20
    Kunnig snabb förstår våra önskemål
    2021-10-18
    Som vanligt med värme och engagemang och hon löste försäljningen med bravur efter att det var lite segt i början .
    Grymt gjort .
    2021-10-18
    Mycket duktig och kompetent mäklare .
    Så trevlig och tillmötesgående.
    Är mycket nöjd, och kan varmt rekommendera Josefine .
    2021-10-17
    Josefin är en trevlig och sympatisk person.
    Hela hon andas genuinitet inför sitt uppdrag.
    Vi kunde inte få en bättre säljare.
    Följsam i sitt bemötande och var otroligt hjälpsam.
    Med vänlig hälsning Ann Carlström
    2021-10-16
    Mycket trevlig kunnig.
    Kunde svara på alla frågor vi hade.
    Han passar väldigt bra som mäklare
    2021-10-14
    Vi hade en mycket bra upplevelse utav philip när vi köpte vår bostad, vi fick bra information och ett trevligt bemötande!
    2021-10-13
    Vi lutade oss tillbaka, Josefin skötte hela processen. Bästa betyg o varma rekommendationer.
    2021-10-13
    Josefine Franzén gav omedelbart ett trevligt och kompetent intryck. En engagerad och hjälpsam mäklare. Hjälpsam eftersom jag som säljare behövde lite stöd i praktiska frågeställningar. Josefine Franzén har mer än väl uppfyllt mina förväntningar på henne som mäklare.
    Som både köpare och säljare så uppskattar jag om min mäklare har en social kompetens och det har verkligen Josefine Franzén. Den gör kontakten så mycket enklare.
    2021-10-12
    Proffsigt bemötande samt mycket bra information under hela processen.
    2021-10-12
    Underbar person, fungerat jättebra och vi är jättenöjda
    2021-10-11
    Det är en ung snygg proffesionell mäklare som har huvudet på skaft. Lyhörd Ematisk och en fingertoppskänsla!!!Henne spår jag en lysande Framtid som Topp mäklare!!Hade det inte varit för att jag lovat Gbgsmäklarna stt sälja mitt hus Så kan Josefine sälja det istället och tjäna pengarna!!!Gillar Driftiga kvinnor med intelligens
    2021-10-11
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande. Bra kommunikation hela vägen, och ordning och reda!
    2021-10-06
    Jörgen har alltid ett vänligt och glatt bemötande. Då han besitter stora kunskaper om området hade vi stora förväntningar på en smidig försäljning. Vilket oxå blev fallet, Jörgen skötte allt på ett utmärkt & smidigt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-10-04
    Detta är andra gången vi har att göra med Åsa och hon var lika bra denna gång. Kunde anpassa sig alldeles utmärkt till min gamla mamma som nu sålde sitt hus.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-10-03
    Alltid ett trevligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-10-01
    Träffade Philip då han hade visning av en annan fastighet. Han tog sig tid efter visningen för ett samtal och en snabb värdering då vi funderade på att sälja.
    Philip har uppfyllt våra förväntningar och lite till. Positiv. lättsam. korrekt och noggrann. Vi fick hela tiden information som gjorde att vi kände trygghet.
    Sammanfattningsvis så är upplevelsen enbart positiv av Philip som mäklare och försäljningen i sin helhet.
    2021-09-30
    Lugn och saklig samt väl påläst.
    2021-09-29
    Första gången jag träffade henne och hon gav ett bra intryck från början, både påläst och sakkunnig. Kunde förklara bra vid mina frågor. samt var duktig på att lyssna när vi gav våra förklaringar och synpunkter om huset.
    Hade inga direkt förväntningar utan kan konstatera att vi är mycket nöjda av hela processen
    2021-09-27
    Åsa är professionell och pålitlig. Hon är rak och tydlig i en positiv bemärkelse, och var hela tiden angelägen om att ha en bra och kontinuerlig dialog med oss.
    Våra förväntningar överträffades genom att Åsa med sitt proaktiva arbete lyckades sälja bostaden åt oss innan huset kom ut till försäljning. Hon sålde fastigheten åt oss när den låg som "På gång".
    Än en gång levererar Åsa! Det är tryggt att ha henne som mäklare då hon verkligen bevakar och förvaltar våra intressen på bästa sätt.
    2021-09-27
    Åsa hade ett proffsigt bemötande, flexibel att ordna visning, snabb respons på frågor och en grundlig genomgång i samband med kontraktsskrivning
    2021-09-27
    En utrolig opplevelse, etter mange budrunder og megler kontakter fikk vi en super opplevelse med Åsa. Hun ga konkrete opplysninger og var til meget stor hjelp i prosessen. Takk for all hjelp og informasjon!
  • köpte en tomt med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-09-26
    Jörgen gav ett lugnt och trovärdigt intryck. Var saklig och lyhörd. Kände mig trygg i denna affär med Jörgen och han levde upp till mina förväntningar som fastighetsmäklare.
    2021-09-24
    Åsa var mycket positiv och glad redan vid det första mötet.
    Hon lade upp och ordnade allt till belåtenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-09-24
    Meget bra

Gode forventninger. megleren levde opp til dem

Meget god opplevelse