Fastighetsbyrån Lysekil

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 671 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil

• 2020-07-12

Karen F skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi köpte en sommarstuga på Skaftö med hjälp av Phillip. Han var väldigt bra, balanserad, lyhörd och trovärdig. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick av Phillip. Läs mer
  • 2020-07-12

Niklas B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Proffsigt o trevligt bemötande! Kändes tryggt o bra. Läs mer
  • Ann J

2020-07-10

Ann J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har köpt och sålt bostäder runt om i Sverige och måste säga att det varma, glada och proffsiga sättet som Åsa tar hand om sina kunder är väldigt unikt.
    Av mig får hon högsta betyg.
    Vi har köpt villa Sågvägen 3 och säljer bostadsrätt på Sågvägen 4b i Brastad. Läs mer
  • 2020-07-07

Martin G skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra bemötande, bra tillgänglighet och stöttade genom processen. Läs mer
  • 2020-07-06

Elin Margareta Elisabeth F skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Upplever Åsa som kunnig med stor erfarenhet inom sitt yrkesområde. Hon är glad, positiv och inger förtroende. Mycket nöjda Läs mer
  • 2020-06-28

Cecilia H skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Lugn trygg mäklare som jag kände förtroende för när jag löpte mitt hus. Enkel att få kontakt i och proffsig. Skulle absolut anlita henne om jag skulle vilja sälja i framtiden. Läs mer
  • 2020-06-21

Andreas H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kunnig, proffsig men ändå personlig på ett väl avvägt sätt Läs mer
  • 2020-06-19

Viggo B skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålde lägenhet och köpte hus i en rykande fart och det var snabbt och enkelt.

Bra utfört uppdrag 😊 Läs mer
  • 2020-06-15

Annika M skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi köpte en villa i Lysekil och mötte Philip på en rad olika visningar. Philip är lätt kommunicera med och svarar snabbt vid frågor. Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen. Läs mer
  • 2020-06-12

Anna Caroline W skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt en bostadsrätt i Lysekil. Allt gick snabbt och visning/ återkoppling direkt då vi var i ett brådskande läge. Otrolig kunskap av mäklaren Åsa Larsson.
    Hon är proffsig och kan sin sak. Trevlig och jordnära. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-10

Carl Björn Tommy L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Fritidshus på Islandsberg
    Trevlig och proffsig mäklare. Lugn och tålamod är en viktig egenskap som även Phillip hade. Läs mer
  • 2020-06-09

Hannah C skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har letat och köpt sommarhus och stött på Phillip på flera visningar. Han har alltid varit mycket trevlig och tillmötesgående och engagerat sig i vårt letande Läs mer
  • 2020-06-08

Daniel C skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har köpt ett fritidshus. Ett rakt bemötande med korrekt återgivning av alla fakta. Full uppföljning av alla frågor gör att alla förväntningarna infriades. Läs mer
  • 2020-06-08

Helena C skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sommarstuga i Lysekil.

Mäklaren var saklig, trovärdig och utan "säljfloskler".

Summering: helnöjd! Läs mer
  • 2020-06-07

Lars-peder L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köp andelslägenhet HSB.

Phillip Är en alldeles förträfflig person.

Se ovan.

Vet inte vad/hur jag skall beskriva personalen på detta kontor.
    Alla har väldigt tillmötesgående, men eftersom Ni frågar så skötte sig Phillip alldeles mönstergilt. Läs mer
  • 2020-06-04

Peter E skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt ett Sommarhus.
    Åsa har agerat mycket vänligt och profesionellt, ordning och reda
    samt lätt att ha och göra med, tydliga besked och punktlig.

Peter Läs mer
  • 2020-06-03

Anders Stefan W skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpet var en bostadsrätt! Bemötandet var väl godkänt... finns alltid ett leende hos Åsa och svar på frågor hos Åsa! Visste redan innan vad jag hade att förvänta mig så.. Läs mer
  • 2020-06-03

Rekommenderar Jörgen Läs mer
  • 2020-06-01

Fredrik A skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    sålt fritidshus.
    Vi har fått ett mycket bra och professionelt bemötande.
    Mäklaren gav balanserad och korrekt information om förväntningar på värde och process. Läs mer
  • 2020-06-01

Moa L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Första gången som vi har köpt bostad. Mycket nöjda med servicen och hur smidigt hela processen gick.
    När vi hade frågor var det lätt att få tag i mäklaren och omhändertagandet kändes väldigt personligt. Läs mer
  • 2020-05-28

Inger Kristina L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har haft Åsa Larsson som mäklare vid försäljningen av en villa. Jag är mycket nöjd med det sätt som försäljningen genomförts på, där Åsa har varit lyhörd för mina önskemål under försäljningsprocessen samt gett ärliga och konstruktiva svar på mina frågor.
    Inger L Läs mer
  • 2020-05-26

Gunilla K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt villavagnen.Har känt mig trygg med Åsa. Hon har lyssnat in och haft många visningar.Åsa har ett trevligt sätt och hjälpte oss med transport av grejer som skulle bort. Blev verkligen glad för det. Åsa har ett trevligt bemötande och är tydlig. Läs mer
  • 2020-05-26

Helen J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt bostad. Jättebra bemötande och bra service. Läs mer
  • 2020-05-25

Mikaela B skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag sålde min villa i Lysekil med Åsa som mäklare. Åsa är proffsig på alla sätt. Hon är för utom trevlig, kunnig, balanserad, tillgänglig och fick mitt fulla förtroende. Jag fick en känsla av ärlighet genom färsäljningen, där jag mycket tacksamt fick slippa höra säljpitchar. Husförsäljningen kunde inte varit i bättre händer. Hon är också skicklig på att skapa en god stämning mellan säljare och köpare. Jag rekommenderar Åsa starkt för er framtida fastighetsförsäljning. Läs mer
  • 2020-05-24

Frida L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har sålt en villa.
    Åsa har varit mycket tillmötesgående, trevlig, personlig och professionell. Jag har känt mig helt trygg med henne från värdering till avslut trots oroliga köpare och bristande kommunikation mellan oss som säljare. Bara gott att säga om Åsa! Läs mer
  • 2020-05-23

Nils Göran K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Helt nöjda med försäljningen och Åsas insats från början till slut. Läs mer
  • 2020-05-23

Jimmy Lars Håkan S skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Absolut den bästa mäklaren på västkusten.
    Jag har både köpt och sålt fastigheter via Philip
    Bemötandet jag har fått är superbra.
    Phillip som mäklare vara mycket bättre än mina förväntningar
    Phillip är en mäklare som verkligen lever för sitt jobb Läs mer
  • 2020-05-21

Maria O skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har köpt fritidshus. Fick bra information och hjälp. Blev lungt och trevligt bemött av mäklaren. Mycket nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-05-20

Peyman E skrev om Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag köpte en sommarstuga. Philip agerade mycket Professionellt. Han är vänlig och tillmötesgående. Han uppfyllde alla förväntningar som jag hade. Jag rekommenderar Philip som en seriös och professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-05-19

Simon B skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    När jag köpte bostadsrätt i Lysekil var Åsa väldigt lätt att göra med, hon var alltid tydlig och noga och var alltid tillgänglig när jag hade frågor. Det kändes säkert och det var viktigt för mig då det var mitt första köp av bostad. Läs mer
  • 2020-05-19

Andréas S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi sålde ett sommarhus vid Brodalen. Jörgen skötte kontakten med en på förhand intresserad köpare, på ett föredömligt och väldigt bra sätt. Affären blev klar på några dagar, och vi är väldigt nöjda med Jörgens jobb. Läs mer
  • 2020-05-12

Jan Eric Harald L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Med Fastighetsbyrån och Phillip i Lysekil kan du vara trygg i att de gör sitt bästa för att din försäljning ska bli så lyckad som möjligt. Även ur köparens perspektiv är min uppfattning att du får den hjälp som behövs. Läs mer
  • 2020-05-11

Sara Maria L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Phillip har varit professionell och gett snabb respons hela vägen. Han har på ett trevligt sätt skött både köp av ny bostad och försäljning av gamla bostaden (villor). Läs mer
  • 2020-05-03

Anders C skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt vår sommarstuga. Jörgen har varit lyhörd för våra tankar och utfört sitt uppdrag bästa sätt, Läs mer
  • 2020-05-02

Morgan A skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt lägenhet i Lysekil.
    Mycket trevlig och sympatisk mäklare. Uppskattar speciellt att han inte alls är pågålig.
    Har träffat honom tidigare i samband med en annan lägenhetsvisning.
    Mycket nöjd med Fastighetsbyrån i Lysekil och speciellt med Jörgen Hammargren. Läs mer
  • 2020-05-02

Dödsboet Efter Kurt Urban Riber J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt en bostad för ett dödsbos räkning i min egenskap av boutredningsman. Jag har blivit bemött på ett mycket professionellt sätt genom hela processen. Åsa har förstått och kunnat hantera de speciella omständigheterna på säljarsidan, d vs dödsbodelägarna som också varit aktörer i processen. Åsa har på ett utomordentligt sätt svarat upp mot de höga förväntningar som jag hade på Fastighetsbyrån i Lysekil efter mina tidigare kontakter med den mäklarfirman. Läs mer
  • 2020-05-01

Andreas J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har köpt en lägenhet, och blev välmött av Åsa, riktigt bra mäklare! Läs mer
  • 2020-05-01

Anna H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa sålde vår lägenhet och hon är en fantastisk duktig, pålitlig mäklare. Eftersom vi köpte denna lägenheten utav Åse sedan tidigare, så valde vi henne för att vi tyckte att vi hade blivit så bra bemött av henne då. Vi tycker verkligen att Åsa har levt upp till de förväntningar som vi hade på henne. Läs mer
  • 2020-04-27

Jens Mikael H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt vårt hus.Bra.Att affären skulle gå snabbt och smidigt och det lyckades hon med.
    Bra, snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-27

Michael Konrad B skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt fritidshus
    Trevligt bemötande kompetent information.
    Bra guidning genom våras fösta husköp.
    Tryckt känsla. Läs mer
    Josefine F gillar detta
  • 2020-04-20

Mohammad Kheer A skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Allt var bra och vi kom hem i tid. Läs mer
  • 2020-04-12

Paula B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Mycket bra bemötande, kunnig, trevlig. Bara positivt. Läs mer
  • 2020-04-06

Elisabeth H skrev om Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag har fått ett trevligt och proffsigt bemötande. Philip har visat god kunskap och vägledning. Jag upplever att han har varit skicklig i sitt handhavande mellan säljare och köpare.
    Tummen upp Läs mer
  • Rickard S

2020-03-31

Rickard S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa sålde vårt hus och har under hela resan varit väl införstådd i vad vi vill och vad vi önskar av både försäljning och kommande köp. Åsa har coachat oss och har alltid varit steget före oss och har då med sin erfarenhet slutfört försäljningen. Vi har litat på Åsas gedigna erfarenhet och vår förväntan har överträffats. Läs mer
  • 2020-03-23

Petter Finn H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Många tack till Åsa för god hjälp med att sälja vår självägar-lägenhet i Lysekil. Med sin positiva, trevliga och professionella inställning hjälpte hon oss med ett upplägg som resulterade i en snabb och effektiv säljprocess. När man anlitar Fastighetsmäklaren har man stora förväntningar till erfarenhet och markandskännedom, men Åsa lyckades överträffa dessa med god marginal. Läs mer
  • 2020-03-16

Pamela H skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Trevligt bemötande!
    Kompetent!
    Ingav förtroende!
    Kanon! Läs mer
  • 2020-03-12

Freddy S skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vid köp av min bostad så var Philip Loewen mäklare.
    Vi fick ett fantastiskt bra bemötande, han var väl påläst om bostaden och han överträffade även mina förväntningar kring återkoppling på frågor jag hade.

Att ha Philip som mäklare kommer att vara det självklara valet för mig vid en ev. framtida försäljning.
    -Freddy Läs mer
  • 2020-03-10

Gunnar Edvard L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Det känns att Åsa lyssnar och bryr sig om sin kund. Hon leder oss genom försäljningen till ett bra avslut trots att det ibland ser svårt ut. En mäklare att rekommendera. Läs mer
  • 2020-03-09

Fredrik L skrev om Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån i Lysekil.
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyråns upplägg och sätt att arbeta på. Philip som var vår mäklare ger ett mycket gott intryck till så väl köpare som säljare. Han lägger stort fokus på sina kunder och är mycket lösningsorienterad och flexibel. Vi vill därför sammanfatta med att vi kommer att rekommenderar Fastighetsbyrån i Lysekil till vänner och bekanta och ger Philip högsta betyg. Läs mer
  • 2020-03-02

Carl Robin P skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil