Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lysekil

Fastighetsbyrån Lysekil

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 504 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil

• 2019-03-17

Vanja Marjorie L skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt hus d.v.s. köpekontraktet är skrivet så det är ej helt klart ännu.Då vi även köpte huset av Jörgen Hammargren ville vi gärna anlita honom även nu då vi uppfattade honom som en mycket duktig, seriös, pålitlig och trevlig mäklare.
    Hitintills har vi samma uppfattning som tidigare om honom.
    MVH
    Vanja Ljungqvist Läs mer
  • 2019-03-10

Laila H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har sålt min sommarstuga och tycker att Jörgen Hammargren ger ett gott intryck, mycket hjälpsam, kommer med bra tips och är seriös. Detta är positivt för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-03-09

Jimmy Hellsten L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en bostadsrätt i Lysekil.
    Vi har blivit trevligt och proffsigt bemötta.
    Vi förväntade oss detta!

Vi skulle rekommendera Åsa till våra vänner och bekanta.

Skulle vi sälja igen så skulle vi kontakta henne igen!😀 Läs mer
  • Ulrika H

2019-03-06

Ulrika H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa är väldigt engagerad och proffsig i sin mäklarroll. Snabb på att svara och återkoppla våra frågor och hon hjälpte oss när vi som säljare stötte på patrull. Denna gången har Åsa hjälpt oss att sälja bostad. Blir det aktuellt att sälja igen, vet vi såklart vilken mäklare vi ska anlita! Vi vill ge henne våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-03-06

EWA Christina W skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt en fastighet på Lilla Kyrkogatan och har blivit fantastiskt bemötta av Åsa.
    Det blev ju lite speciella omständigheter då huset brann innan vi tillträdde men vi har fått jättebra hjälp av Åsa. Läs mer
  • 2019-03-04

Eva-Marie H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen tog hand om allt med försäljningen av min bostadsrätt. Kände mig lugn o trygg med att han löste allt som skulle göras + alla mina frågor. Professionell, kunnig, vänlig och nogrann. Tack! Läs mer
  • 2019-02-25

Fredrik C skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte ett hus via Åsa på Fastighetsbyrån i Lysekil. Kunnig och professionell i sitt bemötande. Bra stöd i den första husaffären som man gjort. Läs mer
  • 2019-02-25

Martina H skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Proffsigt bemötande, hög servicenivå. Vi är som köpare mucket nöjda med Phillip! Läs mer
  • 2019-02-21

Per Gerhard A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Väldigt positiv o glad människa.
    Affär är ej helt klar men har gjort ett mycket bra job hittils Läs mer
  • Ramiz H

2019-02-18

Ramiz H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi fick höra om Åsa Larsson genom vänner som fått hjälp av henne i flera lägenhetsförsäljningar och är supernöjda. Vi rekommenderar varmt Åsa Larsson. Med sitt vänliga och professionella bemötande får hon både säljare och köpare att känna sig trygga och nöjda i sitt livs största affär.

Ramiz - köpare Sågvägen 6A Läs mer
  • 2019-02-15

Agneta L skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag upplever Josefin som kunnig, tydlig, enkel, lagom personlig, tillmötesgående, stolt för sin arbetsgivare fastighetsbyrån, öppen för dialog, kommunikativ och glad i bemötandet. Läs mer
  • Ragnar E

2019-02-13

Ragnar E skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Josefine är mycket proffsig och kunnig.
    Hon har ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-12

Emiliya Y skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har såld mun lägenhet ganska snabbt med hjälp av Josefine Franzen
    Hon är mycket duktigt, snäll, trevligt mot sina kunder Svara alltid på frågorna
    Duktig att förklara allt, som en kund vill veta Läs mer
  • 2019-02-10

Bea S skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en lägenhet i Lysekil via Josefine. Josefine är mycket trevlig och professionell. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete! :) Läs mer
  • 2019-02-08

Linda L skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag fick hjälp att köpa en bostadsrätt och Josefine var både hjälpsam och gav goda råd.
    Hon hjälpte mig även komma i kontakt med bank så jag kunnde få råd och tlps
    Även där.
    Hon är en service inriktad mäklare och vill hjärna vara till hjälp och svarade snabbt på alla mina frågor.
    Hon prioriterar att allt går rätt till, både för köparen och för säljaren.
    Upplyser om information där det kan uppstå twister mellan parter.
    Min upplevelse var naturligt viss nervöst och jag var väldigt orolig eftersom det handlar om mycket pengar och jag hade inga erfarenheter om köp inom bostads marknaden.
    Men josefin franzen var duktig
    På att lugna mig och ge mig den stöd jag behövde för att våga nå mina drömmar om eget boende.
    Och jag rekommenderar henne som mäklare i vått och torrt. Läs mer
  • 2019-02-04

Maria B skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Hej!
    Vi har köpt ett hus i Lysekil.
    Åsa var super proffsig och hade känsla för hur hennes framtoning som mäklare gentemot kund var lagom. Återkopplade snabbt. Tog reda på allt vi bad om. Informerade både skriftligt och muntligt.
    Allmänt trevlig. Kunde sitt jobb. Tillmötesgående och kunnig.
    Mvh Maria Läs mer
  • 2019-02-04

Per-Arne U skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt ett fritidsboende på Härnäset utanför Lysekil. Vår kontakt med säljarens mäklare Åsa har varit mycket bra och proffsigt från vårt första möte tills köpet avslutades. Kan verkligen rekommendera Åsa Larsson. Läs mer
  • 2019-02-01

Petter W skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vår mäklare Josefine var engagerad och hjälpsam när vi köpte vår lilla lantgård. Vi är mycket nöjda med den service och kompetens hon visade och vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-01-31

Per H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra och proffesionellt, noggrann genomgång av kontraktet. Läs mer
  • 2019-01-29

Emiliya Y skrev om Fastighetsbyrån Lysekil
    det är en mycket trevligt personal
    med bra kunskap Läs mer
  • Ulla Greta H

2019-01-28

Ulla Greta H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi klarade inte av att bo i hus längre. Beslöt oss för att sälja. Svårt beslut.
    Så kontaktade vi Jörgen. Han lotsade oss ända fram. Väldigt proffsigt. Vi var med i allt deltagande. Fotografering, husbesiktning, budgivning, försäljning.

Han har varit toppen för oss. Och än är inte allt klart.

Mycket, mycket nöjda är Ulla och Rune H Läs mer

Kristina E skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har bara positivt att säga om Åsa och Fastighetsbyrån. Personligt och proffsigt är vad jag kan sammanfatta kontakten med. Många bra tips som nyinflyttad i Lysekil, och presenten jag fick vid husköpet plus en julklapp!
    Mvh Kristina Eriksson Läs mer

Kristina S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    JÖRGEN HAMMARGREN HAR HAFT HAND OM FÖRSÄLJNINGEN AV VÅRAN FASTIGHET I LYSEKIL OCH HAR SKÖTT DET PÅ ETT UTMÄRKT SÄTT

BEMÖTANDET HAR VARIT MYCKET BRA

FÖRVÄNTNINGARNA PÅ TILLGÄNGLIGHET OCK PRIS HAR VARIT MYCKET BRA

KAN MED VARM HAND REKOMMENDERAS Läs mer

skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Proffsig och tillmötesgående. Både säljare och köpare kunde känna sig lugna och trygga i processen Läs mer
  • 2019-01-27

Per N skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Försäljning av fastighet.
    Ett mycket proffsigt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med hur hela affären blev hanterad allt från visning till avslut inför deklaration. Läs mer
  • Inger W

2019-01-27

Inger W skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har sålt en brf i parhus. Kontakten med mäklaren Åsa har varit otroligt smidig, vi har aldrig träffats utan istället skött allt via email och post. Och det har gått hur bra som helst, mäklaren har svarat snabbt på frågor och hört av sig med besked av olika slag. Vi har aldrig behövt fråga mäklaren "hur går det?" Åsa har hela tiden hållt oss uppdaterade. Läs mer

Linus L skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Tydlig och trevlig i sin kommunikation. Professionell och förtroendeingivande. Läs mer

Roland J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa var väldigt smidig och lyssnande, intresserad. Har gärna henne som mäklare igen 😉 Roland Josefsson Läs mer
  • Gustav J

2019-01-26

Gustav J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    En mäklare som gör dedära extra och lite till vore det inte för hennes vilja och charm så skulle vi inte kommit långt Läs mer

Paulina V skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa Larsson sålde min lägenhet. Åsa är väldigt professionell och jag som kund känner mig trygg med henne som mäklare. Jag upplevde att hon var väldigt kompetent inom sitt fält vilket resulterar i att ingenting krånglar eller kommer som överraskningar. Det som gör Åsa speciell är att hon verkligen ger det lilla extra, hon hjälper till -det är väldigt värdefullt i de stressade tider som bostadsförsäljning kan innebära. Läs mer

Annika A skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa Larsson har sålt min fastighet i Grundsund. Åsa lotsade mig genom försäljningsprocessen med ett stort engagemang på ett professionellt sätt. Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer

Sofie J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Duktig och kompetent mäklare.

Vi köpte en 2-rumslägenhet nära Lysekilsgymnasiet.
    Mäklaren var positiv och upplevdes som ärlig och personlig.

Glad och positiv både mot säljare och köpare. Rekommenderas! Läs mer

Fredrik B skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Fantastiskt trevlig, hjälpsam och kompetent. Läs mer
  • Ingemar A

2019-01-25

Ingemar A skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen är mycket kunnig och professionell. Han har väldigt bra kännedom om marknaden och hanterar både säljarens och köparens intressen på ett bra sätt. Kommunicerar bra och återrapporterar uppdraget kontinuerligt.
    Motsvarade mina förväntningar väl. Läs mer
  • Jarl W

2019-01-25

Jarl W skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi sålde vår 34 ha jordbruksfastighet utanför Lysekil.
    Tog in 3 olika mäklare som alla bedömde värdet till samma nivå.
    Vi insåg direkt att vi fick mest för pengarna genom Åsa, och kände också att personkemin stämde fint - det var direkt som om vi känt varandra sedan länge.
    Vi har genom livet hanterat c.a 20 fastigheter, de flesta med hjälp av mäklare. Kvaliteten på mäklarna har varierat enormt - vissa ljuger, andra är så lata, att vi själva fått ta fram material till visning.
    Åsa är den i särklass mest kompletta mäklare vi stött på - energi, lyhördhet, servicekänsla - allt på topp. Och genom hela processen. det är nog första gången vi känt att det varit värt provisionen.
    Vi kan bara ge henne de bästa rekommendationer Läs mer

Petr H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt 2 st fastigheter via Jörgen Hammargren
    Alltid blivit vänligt och korrekt bemött.
    Rådgivningen efter försäljning var också utmärkt. Läs mer

Josefine K skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Fick köpt radhus innan det kom ut på hemnet via spekulantregistret. Blivit kontaktad tidigare ang objekt. Öppen relation som ledde fram till vårt drömboende. Vill ha en ärlig och rak mäklare och det är Jörgen. Kändes som att han brydde sig om oss och ville hjälpa oss. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Caroline O

2019-01-24

Caroline O skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt hus.
    Fantastiskt bemötande, hjälpsam och väldigt duktig på sitt arbete.
    Levde upp till alla mina förväntningar.

Rekommenderar henne till alla som har funderingar kring köp/sälj. Läs mer

Ulf B skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Allt igenom ett trevligt och proffsigt bemötande och arbete. Läs mer

Fredrik O skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Philip hjälpte mig att sälja ett fritidshus. Han var professionell, trevlig och lätt att ha att göra med. Philip hade ett serviceorienterat förhållningssätt i hela försäljningsprocessen som löpte på mycket smidigt. Jag kan verkligen rekommendera Philip. Läs mer

Ljubi N skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt lägenhet köpt hus allt bra
    Snabbt och lätt .
    Lätt att komunicera. Läs mer

Christian J skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte ett hus i Lysekil för 1,5år sedan och Josefine gjorde att man kände sig lugn och trygg både under budgivning och kontraktsskrivning. Har varit med om att mäklare stressar fram ett köp men så var inte fallet här. Läs mer
  • 2019-01-03

Eric K skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Hon är trevligt och hjälpsam Läs mer
  • 2019-01-01

Carl Arne G skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Birgitta och jag är mycket nöjda med Phillip som mäklare vid försäljningen av vårt fritidshus. Han förklarade tydligt och klart alla frågor vi hade under processens gång. Vi fick hjälp med att fylla i alla papper och formulär och han gav oss goda råd och tips, så att försäljningen gick både snabbt enkelt, och blev till en mycket bra upplevelse.
    Vi kan varmt rekommendera Phillip.
    Arne och Birgitta Läs mer
  • 2018-12-27

Karl Willy J skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt vårt hus på Härnäset.
    Vi blev trevligt och professionellt bemötta och väl informerade om säljplaneringen.
    Förväntninarna var att få många intresserade till visningar och snabb försäljning till bra pris. Det var inte så många på visningarna men det blev ändå en snabb försäljning till ett bra pris.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-12-13

Erik Ulf Kenneth K skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Är mycket nöjd med hur Philip hanterat försäljning av vårt dödsbos villa. Hjälpsam, tydlig och alltid lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Malin C

2018-12-12

Malin C skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Detta är andra gången vi har anlitat Phillip som mäklare. Han har hjälpt oss både att köpa stugan och sälja stugan stuga.
    Vi är väldigt nöjda och tacksamma att vi haft en så professionell mäklare.
    Det känns trygt och man kan vara säkra på att jobbet blir gjort.
    Rekommenderar Phillip på det varmaste. Läs mer
  • 2018-12-10

Anders M skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Enkel och bra, lätt att prata med, kan sin sak. Läs mer
  • 2018-12-05

Erika P skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Helt ok. Hon kunde svara på de flesta frågor och annars tog hon reda på det. Läs mer
  • 2018-12-04

Dan Robert L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi är mycket nöjd med hela processen när Phillip har hjälpt oss att sälja våra tomter. Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande och frågor och funderingar blev snabbt besvarade och vi kände ett stort stöd under hela processen. Vi kommer garanterat anlita Phillip igen vid framtida försäljningar. Läs mer

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil