Fastighetsbyrån Lysekil

Fastighetsbyrån Lysekil

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!

Läs vad 1042 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil 2

• köpte sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-11-16 Verifierad kund
    Philip är lyhörd och effektiv. Han är noggrann med detaljer och håller samtidigt ihop helheten. Vi är mycket nöjda med hans hjälp i samband med vårt husköp!
    2022-11-11 Verifierad kund
    Mycke kompetens bra säljare mäklare
    2022-11-10 Verifierad kund
    Kunnig mäklare med bra svar på alla frågor som dykt upp. Snabb återkoppling genom hela affären. Vi är supernöjda med Åsa!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Philip Samuelsson är en mycket trevligt och service inställd mäklare som gör att hela processen från visning til kontraktsskrivning har gått. Mycket smidigt. Vi rekommenderar Philip till framtidig kunder.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Veldig imøtekommende og serviceminded.
    Stukturert, tydelig og meget god oppfølging under hele prosessen
  • köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-10-27 Verifierad kund
    Bra bemötande! Mäklaren var påläst och hjälpsam genom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-10-26 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Det var tydligt och informativt.
    Bra och grundlig visning av bostaden och dess tillhörigheter.
    Det hela kändes tryggt och bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-10-25 Verifierad kund
    Betyg 10 av 10 på alla punkter
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-10-24 Verifierad kund
    Mycket proffsig och kunnig mäklare, som är lätt och kommunicera med och lyssnade på mina tankar och funderingar.
  • Belinda F
    2022-10-21 Verifierad kund
    Josefine Franzén har varit mycket tydlig, lugn och professionell i sitt bemötande. Vår målsättning var att få sålt vår bostad inom tre veckor vilket Josefine rodde i hamn! Det har varit lätt och bekymmerfritt när Josefine guidat oss igenom vår första försäljning ❤️
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-10-21 Verifierad kund
    Tryggt och väldigt proffsigt bemötande. Snabb och bra återkoppling genom hela processen. Kan bara rekommendera Jörgen!
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bra bemötande. Trevligt att bli uppringd innan visningen. Närvarande och hjälpsam under visningen av huset. Avstämnings samtal efteråt.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Kanon service och snabb försäljning av hus, toppen på alla sätt
    2022-10-14 Verifierad kund
    Trevlig, påläst och professionellt bemötande.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Fick ett väldigt professionellt, öppet och vänligt bemötande rakt igenom hela processen. Det kändes tryggt och pålitligt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-10-11 Verifierad kund
    proffisionellt bemötande
    förväntningarna och resultatet av försäljningen= mycket bra
    sammanfattnings vis gick försäljningen bra kanske en lite olycklig tid att sälja med tanke på världsläget.
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-10-11 Verifierad kund
    Josefins bemötande var väldigt informativt och glatt å trevligt
    2022-09-29 Verifierad kund
    Tillmötesgående och professionell
    2022-09-27 Verifierad kund
    Åsa Larsson är en mkt kunnig mäklare, som jag rekommenderar.
  • Birgitta D
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mycket bra virtuell visning!
    Snabb och proffsig under hela processen.
    Bara idel lovord!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-09-25 Verifierad kund
    Positivt. Snabb attåterkomma och väldigt trevlig digital visning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-09-24 Verifierad kund
    Proffsigt och kunnig i sitt bemötande. Trots höga förväntningar övertäffade hon dom.
    Mycket engagerad och trevlig!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevlig, lugn och pratade så man förstod.
  • Lena M H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-09-12 Verifierad kund
    Rak kommunikation.
    Förklarande vid frågeställningar.
    Allmänt positivt bemötande.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött kände mig sedd och lyssnad på. Förväntningarna hos mig var inte höga men Åsa tyckte att vi skulle göra ett försök och det var ju bra. Allt gick jättebra och jag tycker att hela försäljningen var toppen och Åsas agerande proffsigt.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Vi har varit helnöjda
    Åsa är verkligen proffsig.
    Är tydlig o saklig o tar sig verkligen tid
    Trots lite motgångar på vägen har Åsa behållit sitt lugn som gjort oss trygga.
    Har varit väldigt hjälpsam o tålmodig
    Har alltid gett oss snabb återkoppling
    Vi kan verkligen rekommendera Åsa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-08-22 Verifierad kund
    Jeg syns Åsa virket trivelig og glad. Hun møtte meg på en profesjonell måte og ga inntrykk av å ha god kunnskap i arbeidet. Hun var til stor hjelp i prosessen. Mange takk.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Efter en viss initial tvekan fick vi snart utmärkt service och bemötande. Åsa är hjälpsam och professionell och man får en känsla av att hon försöker vara en ärlig förmedlare mellan säljare och köpare. Köpet av Lännestad gick fortare än förväntat med god support från Åsa. Vi ser fram emot att fullfölja köpet under veckan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-08-20 Verifierad kund
    Bästa mäklare jag har träffat. Tack Åsa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-08-19 Verifierad kund
    Jörgen är alltid korrekt och saklig samt ger ett pålitligt intryck.
    2022-07-13 Verifierad kund
    Åsa är den bästa mäklaren vi kan tänka oss Känner oss trygga med Åsa Vi lotsas genom affären med ett lugn och gediget kunnande Rekommendersas varmt . Ann-Christin Thomas
    2022-07-12 Verifierad kund
    Jag upplever Åsa som en mycket kompetent och driven mäklare som dessutom ser till att det händer något. God personkännedom trevlig och alltid lika glad och vänlig. Jag kan utan tvekan rekommendera henne.
    Avslutningsvis en härlig dialekt.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Bra trevligt bemötande. Ingav trygghet då det var vårt första husköp.
  • Reine S
    köpte sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-07-11 Verifierad kund
    Ärlig och beskrev de problem som fans försökte inte skönmåla.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Uthållig, envis, duktig.....................
    2022-07-10 Verifierad kund
    Åsa gjorde ett bra jobb och hade ett proffsigt bemötande!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Åsa har från första dagen varit utmärkt med attityd hjälpsamhet, kommunikation. Vi är väldigt glada för att vi fick chansen att jobba med Åsa och kan rekommendera alla som vill sälja att kontakta henne. Stort tack Åsa för allt!
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi har hela tiden fått ett trevligt bemötande från Åsa och vill varmt rekommendera henne. Vad gäller förväntningar så har hon levt upp till detta och hela tiden varit tillgänglig, det har aldrig tagit lång tid tills hon återkopplat på något sätt vilket varit väldigt tryggt.
    Vår totala upplevelse är bara positiv.
    Mvh:
    Ulla & Lennart Johansson
    2022-06-28 Verifierad kund
    Åsa har på ett mycket förtroendegivande och ändå personligt sätt bemött oss. Det har varit klart över förväntan i samtliga delar. Hjälpsam trevlig och seriös.
    2022-06-27 Verifierad kund
    - Lätt att få tag på.
    - Snabb återkoppling.
    - Lugn och saklig.
    - Trevligt bemötande i alla lägen.
    - Har faktiskt inget att klaga på.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mycket förtroendeingivande och trevlig att ha med att göra. Tydlig, resonabel och proffsig. Kändes tryggt att göra fastighetsaffärer tillsammans med Åsa.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt fastigheter genom Åsa Larsson. Hon är professionell och transparent, och utmärker sig genom sitt uppriktiga engagemang och gedigna yrkeskunnskap. Dessutom är hon mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Vi har stort förtroende för Åsa, och rekommenderar henne varmt.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Trevlig och kompetent mäklare. Bra på att förklara det juridiska. Tillgänglig och snabb återkoppling
    Trevligt bemötande
    Kunde förklara juridiska termer på enkelt sätt
    Serviceminded
    Snabb återkoppling
    Bra tillgänglighet
    2022-06-18 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket trevligt och bra bemötandav Åsa. Hon är glad, effektiv och saklig. Vi uppskattar mycket den hjälpsamma inställning hon visat oss. Rekommenderas 🙂
    2022-06-17 Verifierad kund
    Åsa är trevlig och proffsig. Allt har gått som smort med försäljningen av vår tomt. Rekommenderar henne å det varmaste.
  • Patrik A
    sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-06-17 Verifierad kund
    Åsa är en glad, positiv och påläst tjej som gör ett riktigt bra jobb. Bästa egenskaperna är problemlösningsvilja och ett skönt lättsamt sätt att göra en ibland tuff affär, till något hanterbart. Rekommenderar henne varmt till nya tilltänkta kunder!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket Proffsig, kompetent & trevlig.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Extra tjänster som vi inte förväntat oss i samband med tillträdet. Mycket uppskattat
    2022-06-13 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam! Gjorde mer än man kan förvänta sig som köpare. Alltid trevligt bemötande.