Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lysekil

Fastighetsbyrån Lysekil

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 543 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil

• 2019-06-25

Anders L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag är mycket nöjd med bemötande och snabba svar på frågor.

För mig har vi inget att klaga på, helt nöja med allt. Läs mer
  • 2019-06-23

Peter B skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Saklig, korrekt och informativ. Hög effektivitet, jobbar alla dagar i veckan känns det som Läs mer
  • 2019-06-20

Anna-Karin L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en bostadsrätt och köpt ett radhus så vi har både varit säljare och köpare med Åsa som vår mäklare. Hon har varit otroligt professionell, tydlig, informativ och serviceminded på alla sätt samtidigt som hon förmedlat en genuin känsla av att bry sig om sina kunder och att vi ska känna oss nöjda hela vägen (både säljare och kund). Vi har känt oss varmt välkomna hela vägen och aldrig behövt fundera över någonting.
    Kunde helt enkelt inte fått en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-06-19

Sofia W skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Philip hjälpte oss igenom vår fritidshusaffär. Han var mycket lugn, påläst, proffsig och seriös genom hela resan. Läs mer
  • 2019-06-17

Per L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt ett fritidshus med hjälp av Phillip Loewen och han har varit noggrann och trevlig på ett sympatiskt sätt från första kontakten till slutförande av affären.
    Förefaller god ordning på det han företar sig och han är engagerad så att alla parter blir nöjda med fastighetsöverlåtelsen. Läs mer
  • 2019-06-17

Leif Åke P skrev om Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt bostad bra bemötande levde upp till de jag väntade mig allt till belåtenhet bra jobbat fastighetbyrån i lysekil kan rekomdera Demi jag har sålt radhus med tillhörande garage o föråd Läs mer
  • 2019-06-14

Eva Maria K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    saklig tydlig och snabb respons. informativ och engagerad. Läs mer
  • 2019-06-13

Axel Christer S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra bemötande. God kunskap. Snabb handling. Läs mer
  • 2019-06-12

Ingrid Margareta B skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi är fem systrar som i Maj 2019 sålde vårt föräldrahem med hjälp av Åsa. Åsa är påläst, kunnig och kändes väldigt trygg i sitt yrke. Vi blev välbemötta av Åsa och guidade genom allt som skulle fixas både före, under och efter försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt till både köpare och säljare! Läs mer
  • 2019-06-11

Johan Oskar K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Trygg och kompetent. Bra bemötande. Läs mer
  • Ulf H

2019-06-11

Ulf H skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köp av villa.
    Mycket lugn och saklig mäklare.
    Informerade både mig som köpare och säljarna på ett mycket grundligt och bra sätt.
    Ingen stress och hets vid budgivning.
    Sammanfattningsvis en mycket bra mäklare. Läs mer
  • 2019-06-10

Klara H skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Proffsigt bemötande, lätt att nå för frågor under budgivning mm. Läs mer
  • 2019-06-10

Fredrik H skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi fick ett väldigt bra första intryck av Josefine på visningen då hon var väldigt lyhörd och lät oss titta i lugn och ro samtidigt som hon hela tiden fanns tillgänglig för att svara på frågor.

Under affärens gång återkom Josefine snabbt med svar på våra frågor.

Vi fick en väldigt bra känsla av att Josefine tyckte att våra intressen som köpare var lika viktiga som säljarens.

Genom sitt trevliga och kompetenta bemötande höjde Josefine den positiva upplevelsen vi hade av affären och vi kan starkt rekommendera Josefine till andra! Läs mer
  • 2019-06-09

Monia S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra dialog, alltid tillgänglig till och med på sin semester svarar han sina kunder. Läs mer
  • Anders S

2019-06-04

Anders S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte en bostadsrätt "av" Jörgen. Han gav ett förtroendeingivande, lugnt, omtänksamt och sakligt intryck. Hjälpte oss nybörjarköpare med alla de frågor vi hade. Läs mer
  • 2019-06-03

Malin P skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Trevlig och det känns att Jörgen har lång erfarenhet. Läs mer
  • 2019-06-03

Ulrica S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa har hjälp mig att sälja min bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått av Åsa. Hon är inte bara en väldigt duktig mäklare utan även en väldigt trevlig mäklare. Jag har bara gott att säga om Åsa. Läs mer
  • 2019-06-01

Karl Börje Sixten N skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en sommarstuga och har blivit mycket väl bemötta.Åsa har varit kunnig hjälpsam och vänlig hela tiden Hon var precis så som vi önskade att en mäklare skulle vara.
    /Börje och Lena Läs mer
  • 2019-05-29

Sten H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt en fristående villa och fått den hjälp jag behövt av Jörgen. Mycket bra och trevligt bemötande. Mäklaren levde upp till de förväntningar som jag hade. Kanske att jag skulle velat ha lite mer för villan, men det är ju inte Jörgens fel utan marknadens... Läs mer
  • 2019-05-27

Marie W skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Josefine är en mycket proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-25

Ann-mari B skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt sommarhus.
    Josefine har varit kunnig, korrekt och mycket hjälpsam.
    Josefine har ett mycket sympatiskt sätt och även varit lagom personlig.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet och kommer att rekommendera henne 😊 Läs mer
  • 2019-05-24

Marita Yvonne Kristina L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi sålde en sommarstuga. Hade fått stugan värderad tidigare. Han var kunnig, sympatisk, hjälpsam o kunde lyssna.Naturligtvis var våra förväntningar att få ut så mycket pengar som möjligt. Eftersom marknaden är trög just nu får vi vara nöjda med resultatet. Tycker att vi får den hjälp vi behöver. Marita Lindqvist Läs mer
  • 2019-05-24

Erlend Ivar K skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi kjøpte fritidshus, og hadde en svært god opplevelse med Phillip som megler. Han fremstod som profesjonell gjennom hele prosessen, og var dyktig på oppfølging. Anbefales. Läs mer
  • 2019-05-14

Per Hilmer Gunnar H skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt vårt hus
    Josefine var mycket proffsig.
    Kände att allt fungerade perfekt. Läs mer
  • 2019-05-13

Agneta Karin Maria L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt sommarbostad. Phillip varit föredömlig på alla sätt. Jag har stort förtroende för honom. Läs mer
  • Ingvor B

2019-05-13

Ingvor B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt mitt ( vårt ) hus efter 45 års boende. Phillip Loewen hjälpte mig med detta på ett föredömligt sätt. Hade kanske inbillat mig att få något mer då huset ligger på ett attraktivt område men det fanns skavanker som måste åtgärdas om jag skulle bo kvar. Så jag är jättenöjd att affären gick så smidigt tack vare Phillip. Hälsningar Ingvor Broman nöjd kund. Läs mer
  • 2019-05-11

Johan Tommy H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen är en mycket bra mäklare.Mycket kunnig och proffsig i sitt yrke.Fick sålt mitt hus snabbt och smidigt. Är helnöjd i mitt val av mäklare. Johan H. Läs mer
  • Ulf L

2019-05-11

Ulf L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag är en av fem delägare (syskon) till en sommarstuga på Skaftö. Vi fem delägare utsåg en av oss att representera hela gruppen gentemot mäklare och köpare genom ett fullmakt. Jag har därför inte personligen haft kontakt med Phillip Loewen annat än genom e-post, och har därför mycket begränsade möjligheter att uttala mig i ärendet. Jag upplever dock att kontakt och samarbete mellan fullmaktsinne-havaren och Phillip har fungerat alldeles utmärkt och i enlighet med högt ställda förväntningar. Fastigheten är nu såld (genom Phillip Loewen) till ett pris som vi alla är nöjda med. Läs mer
  • 2019-05-03

Tomas J skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Josefin har på ett finfint sätt sålt vårt fritidshus. Hon är saklig och pedagogisk. Läs mer
  • 2019-04-29

Evelina C skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har köpt en tomt via Philip men även gått på en del visningar.

Tycker att Philip har ett genuint trevligt bemötande och är väldigt service minded. Man känner sig trygg med Philip. Läs mer
  • Pia Ann-Katrine R

2019-04-29

Pia Ann-Katrine R skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt mitt stora hus efter lång eftertanke. Philip är en mycket inkännande person och proffsig ut i fingerspetsarna, han tog det lugnt och behöll kontrollen hela vägen, visade mycket respekt!
    Om jag någonsin ska sälja igen skulle jag kontakta Philip, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • My L

2019-04-26

My L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Philip är en otroligt skicklig mäklare. Därför han serefter både säljarens samt köparens behov. Proffsigt, trevligt och framför allt det lilla extra.
    Vi är köpare av ett av Philips objekt och är väldigt nöjda med hans bemötande under hela processen. Läs mer
  • 2019-04-20

Andreas J skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Proffsig, snabb återkoppling, stort service fockus Läs mer
  • Jane W

2019-04-12

Jane W skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte en bostadsrätt. Trevlig och glad mäklare. All administration fungerade bra. Josefin svarade på sms och hörde av sig. Mäklaren fungerade bra! Vi är nöjda. Tack! Läs mer
  • 2019-04-10

Curt Ralf B skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt en fastighet på 155 kvm. Mäklaren är bra för säljare o köpare, vilket betyder fem stjärnor . Läs mer
  • 2019-04-08

Stefan D skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra information, snabba svar. Kändes proffsig. Läs mer
  • 2019-04-08

Monica D skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vårt köp av en bostad i Lysekil gick smidigt. Vi fick snabb och bra information av mäklaren som hade mycket god kunskap om objektet. Läs mer
  • 2019-03-31

Ann-Britt H skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har sålt min släktgård.
    Vilket har varit mycket svårt känslomässigt. Detta beslut tog jag efter att min man gick bort för 1.5 år sedan.
    Phillip har hela tiden stöttat mig under resans gång och inte på något sätt skyndar på försäljningen. Utan har väntat in att jag ska vara redo.
    Phillip har skött hela försäljningen på ett fantastiskt sätt och arbetat målmedvetet. Alla ev köpare har fått samma inf under tiden som den korta budgivning som var.
    Vi har haft en öppen och rak dialog. Det har varit lätt att diskutera med honom.
    Han gillar mina sockerkakor😊
    Kan varmt rekommendera honom!
    Mvh/Ann-Britt Läs mer
  • 2019-03-25

Christian F skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte en bostadsrätt. Vi fick ett fantastisk trevligt och proffsigt bemötande!
    Kommunikationen har varit enkel och rak, och vi känner ett stort förtroende för Josefine.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-17

Vanja Marjorie L skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt hus d.v.s. köpekontraktet är skrivet så det är ej helt klart ännu.Då vi även köpte huset av Jörgen Hammargren ville vi gärna anlita honom även nu då vi uppfattade honom som en mycket duktig, seriös, pålitlig och trevlig mäklare.
    Hitintills har vi samma uppfattning som tidigare om honom.
    MVH
    Vanja Ljungqvist Läs mer
  • 2019-03-10

Laila H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har sålt min sommarstuga och tycker att Jörgen Hammargren ger ett gott intryck, mycket hjälpsam, kommer med bra tips och är seriös. Detta är positivt för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-03-09

Jimmy Hellsten L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en bostadsrätt i Lysekil.
    Vi har blivit trevligt och proffsigt bemötta.
    Vi förväntade oss detta!

Vi skulle rekommendera Åsa till våra vänner och bekanta.

Skulle vi sälja igen så skulle vi kontakta henne igen!😀 Läs mer
  • Ulrika H

2019-03-06

Ulrika H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa är väldigt engagerad och proffsig i sin mäklarroll. Snabb på att svara och återkoppla våra frågor och hon hjälpte oss när vi som säljare stötte på patrull. Denna gången har Åsa hjälpt oss att sälja bostad. Blir det aktuellt att sälja igen, vet vi såklart vilken mäklare vi ska anlita! Vi vill ge henne våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-03-06

EWA Christina W skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt en fastighet på Lilla Kyrkogatan och har blivit fantastiskt bemötta av Åsa.
    Det blev ju lite speciella omständigheter då huset brann innan vi tillträdde men vi har fått jättebra hjälp av Åsa. Läs mer
  • 2019-03-04

Eva-Marie H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen tog hand om allt med försäljningen av min bostadsrätt. Kände mig lugn o trygg med att han löste allt som skulle göras + alla mina frågor. Professionell, kunnig, vänlig och nogrann. Tack! Läs mer
  • 2019-02-25

Fredrik C skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte ett hus via Åsa på Fastighetsbyrån i Lysekil. Kunnig och professionell i sitt bemötande. Bra stöd i den första husaffären som man gjort. Läs mer
  • 2019-02-25

Martina H skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Proffsigt bemötande, hög servicenivå. Vi är som köpare mucket nöjda med Phillip! Läs mer
  • 2019-02-21

Per Gerhard A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Väldigt positiv o glad människa.
    Affär är ej helt klar men har gjort ett mycket bra job hittils Läs mer
  • Ramiz H

2019-02-18

Ramiz H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi fick höra om Åsa Larsson genom vänner som fått hjälp av henne i flera lägenhetsförsäljningar och är supernöjda. Vi rekommenderar varmt Åsa Larsson. Med sitt vänliga och professionella bemötande får hon både säljare och köpare att känna sig trygga och nöjda i sitt livs största affär.

Ramiz - köpare Sågvägen 6A Läs mer
  • 2019-02-15

Agneta L skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag upplever Josefin som kunnig, tydlig, enkel, lagom personlig, tillmötesgående, stolt för sin arbetsgivare fastighetsbyrån, öppen för dialog, kommunikativ och glad i bemötandet. Läs mer

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil