Fastighetsbyrån Lysekil

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 606 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil

• 2019-12-06

Bengt Jonas Emanuel L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt vår fastighet och valde igen Åsa att sköta affären. Liksom vid tidigare tillfällen har allt fungerat smidigt och proffsigt.
    Vi rekommenderar Åsa Larsson å det varmaste! Läs mer
  • 2019-12-02

Johan G skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Hon har skött affären på ett för mig mycket proffsig sätt. Läs mer
  • 2019-11-27

Karl Oscar Joachim S skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Mycket professionellt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Kristofer W

2019-11-27

Kristofer W skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hon är otroligt proffsig och skötte affären på ett väldigt smidigt sätt. Vi kunde känna oss lugna och trygga från start till mål. Kan varmt rekommendera Åsa oavsett vad man ska köpa eller sälja. Toppklass! Läs mer
  • 2019-11-24

Johanna L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi köpte ett fritidshus i Brastad. Fick ett exemplariskt bemötande av Philip. Trevlig och ärlig.
    Vi är mycket nöjda ned hela affären. Läs mer
  • 2019-11-24

Peter Göran L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag är mycket nöjd med Åsa Larssons insats. Åsa kändes trygg och kunnig, försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-11-21

Lennart S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt villa, Jörgen har varit mycket kunnig,tillgänglig,engagerad,informativ. En riktigt trevlig person. Läs mer
  • 2019-11-18

Thomas M skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Lugn, kompetent, saklig samt mkt trevlig. Vi är mkt nöjda med fastigheten samt hela processen kring affären- från första visning i april till tillträde november! Läs mer
  • 2019-11-15

Jonas A skrev om Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kändes bra o tryggt hela vägen👍 Läs mer
    Philip S gillar detta
  • 2019-11-14

Anna S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån i Lysekil och valde Åsa.

Jag är mycket nöjd med Åsa, som har varit lyhörd, trevlig och hjälpsam under hela processen med lägenhetsaffären.

Jag har känt mig trygg och tycker att jag har blivit bra bemött av henne. Jag kunde lita på att jag skulle få de bästa personliga råden.

Allt är uppfyllt, då jag hade vissa krav på vem jag skulle sälja lägenheten till. Åsa följde mina önskemål noggrant och det känns fantastiskt proffesionellt.

Duktig mäklare med rätt personkemi.

Bra planering fick jag verkligen. Jag kunde vara trygg med att Åsa skulle göra sitt absolut bästa för att få min lägenhet såld.
    Att känna den lugna känslan av att kunna lita på att Åsa lovade mig att hitta rätt köpare, det höjde betyget och mina förväntningar.

Fotografen som Åsa rekommenderade mig, var jätteduktig. Jag fick flera tusentals människor som ville se min lägenhet på både Hemnet och Fastighetsbyrån.
    Det är rekord för mig.

Mycket bra samarbete med en bra stylist som passade mina önskemål.

Bra att Åsa kunde vara tillgänglig och behjälplig med nycklar till min bostad samt förslag på bra firmor att anlita. Samarbetet med Byggtjänst och städfirma var väldigt smart att välja. Ett gott arbete är resultatet.

Säljcoachen var ett bra verktyg för att följa hela bostadsaffären, och skapa en överblick i visningar, antalet intressenter osv.

Jag är jättenöjd.
    Rekommenderar Åsa! Läs mer
  • 2019-11-12

Mette Cecilie A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Phillip Loewen er en meget dyktig megler. Vi kjøpte et fritidshus i Brastad, Lysekil. Hele prosessen har gått veldig fint, og Phillip kan trygt anbefales. Läs mer
  • 2019-11-04

Johan E skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Proffsig och upplevde verkligen en neutralitet mellan mig och säljaren Läs mer
  • 2019-11-01

Läjf Gunnar L skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag menar att Jörgen H på alla sätt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-29

Anna B skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en mindre villa och även köpt en större i Lysekil och är mycket nöjda med Jörgen, både som säljare & köpare.
    Han är Lugn, trygg & ambitiös i sin yrkesroll.
    Vi upplever oxå att han varit engagerad i våra önskemål och tillgänglig vid frågor.

Vi kan varmt rekommendera Jörgen! Läs mer
  • 2019-10-19

Anette N skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kompetent. Proffsig. Vänlig. Återkopplade snabbt. Läs mer
  • 2019-10-18

Bodil Helena L skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt parhus.
    Mkt bra mäklare och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-10-12

Marie H skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte enfamiljshus.
    Bra bemötande och Philip upplevdes som proffsig och hjälpsam från start till slut. Mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-10-08

Bill A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt en tomt
    Philip är mycket korrekt i sitt utövande som mäklare.
    Inger inte vare sig säljare eller köpare i några falska förhoppningar.
    Jobbar skyndsamt och effektivt.
    Utöver alla fördelar som Philip har som mäklare är han också väldigt trevlig och ödmjuk som person, en fantastisk person och medmänniska som man önskar att det skulle finnas fler av i vår värld.
    Överlämnar med glädje och stort förtroende nya kommande uppdrag till Philip. Läs mer
  • 2019-10-08

Daniel F skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Trevligt och bra bemötande
    Informerade om allt som man behövde vet i olika faser Läs mer
  • 2019-10-07

Kristian F skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Lugn, förtroendeingivande och saklig Läs mer
  • 2019-10-06

Bo Martin D skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra rådgivning och gott tålamod. Läs mer
  • 2019-10-06

Sally Rebecka F skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt bostad
    Bra bemött
    Hade lite mer förväntningar ang priset på bostaden. Mäklaren trodde att vi skulle få mycket mer. Men vi fick mindre än vad budet var. Läs mer
  • 2019-10-02

Lisa S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag och min sambo har köpt en villa i Lysekil. Från första kontakt fram till tillträdesdagen har hon varit till stor hjälp. Väldigt lösningsorienterad, positiv och trevlig. Behövde aldrig vänta länge för att få svar på div. frågor. Helt enkelt en fantastiskt bra mäklare och trevlig person. Läs mer
  • 2019-09-26

Bo Gilbert L skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt en villa.
    Bemötandet var bra. Läs mer
  • 2019-09-26

Margreth L skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Att sälja ett hus är en stor och viktig affär, och det är viktigt att man som säljare känner sig trygg och vet precis vad som ska hända i varje steg. Jörgen guidade oss på ett sakligt och strukturerat sätt genom hela processen när vi sålde vårt hus i Lysekil. Han var också lyhörd för våra önskemål som säljare och snabb att återkoppla när vi hade frågor. Allting har fungerat klockrent och vi har känt oss väl bemötta både av Jörgen och övriga medarbetare på Fastighetsbyrån. Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-09-24

Anders S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Trevligt bemötande!
    Visade verkligen att hon passar som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-23

Jonas S skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har köpt sommarstuga. Philip var trevlig, påläst, tillgänglig. Läs mer
  • 2019-09-18

Peter J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag och min fru har köpt fritidsboende i Grundsund.
    Åsa har varit fantastisk i sitt bemötande mot oss.
    Glad, lättsam och enkel, men samtidigt väldigt saklig, informativ och superproffsig! Läs mer
  • 2019-09-17

Arne S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt en villa och sålt en annan. Mäklaren Åsa visade från första stund bra förståelse och ingav stort förtroende. Förväntningarna vi hade var stora och vi kände att Åsa skulle klara affären vilket hon också gjorde :)
    Min totala upplevelse var mer än utmärkt då Åsa levererade mer än jag trodde! Nytt betyg: Enastående Läs mer
  • 2019-09-11

Conny L skrev om Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Philip hjälpte oss förstagångsköpare genom hela affären. Har inget att jämföra med men kunde inte önska bättre. Läs mer
    Philip S gillar detta
  • 2019-09-04

Marie Christina Viktoria L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi upplever att Phillip är en mycket tillmötesgående och lyhörd mäklare med ett trevligt och professionellt bemötande. Phillip intresserar sig för sina kunders bästa och vi rekommenderar honom varmt. /Christina & PA Läs mer
  • 2019-09-03

Ulf Lars Göran O skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi hade en bra dialog med mäklaren genom hela försäljningen
    Jörgen Hammargren ansvarade för försäljningen av vårt föräldrahem.
    Han är trevlig, engagerad, proffsig och kunnig.
    Jörgen är alltid tillgänglig och man får snabb återkoppling.
    Vi rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-09-01

Bengt Olle J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Inget att klaga på! Hjälpte till med det som behövdes och gjorde hela försäljningen av föräldrabostaden till en smidig upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-01

Per Malcolm J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi fick jättebra hjälp och svar på våra frågor när vi skulle sälja vår gamla skola. Läs mer
  • Eva-Britta J

2019-08-31

Eva-Britta J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag träffade inte Åsa personligen, men har mycket positiv upplevelse av kontaken med henne via mail o h sms.
    Fick stort förtroende för Åsa och hennes arbete med att hjälpa mig och mina syskon sälja vårt hus.
    Vi fick löpande information om status mm. Läs mer
  • 2019-08-31

Finn T skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Veldig profesjonell og hyggelig. Läs mer
  • 2019-08-31

Marie H skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt bostadsrätt. Fick det vi begärde + lite extra. Läs mer
  • 2019-08-30

Therese E skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har köpt ett gavelradhus i Lysekil. Vi har fått ett väldigt proffsigt bemötande från start till slut genom processen med Jörgen Hammargren. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Thomas H

2019-08-30

Thomas H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi köpte ett hus som Jörgen mäklade. Jörgen gav förtroende redan på visningen och har skött processen därefter helt klanderfritt. Det var ordning och reda och han var alltid snabb att återkoppla. Jag kan verkligen rekommendera Jörgen till andra. Läs mer
  • 2019-08-29

Ida Emelie Marianne O skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Nu har Åsa hjälpt oss sälja vårt hus i Lysekil. Vi har valt Åsa tidigare och de var även ett självklart val för oss även denna gång. Enormt duktig mäklare med hjärtat på rätta stället! En proffsig kvinna med bra kunskap och bra återkoppling. Vi är supernöjda. Tack Åsa💗 Läs mer
  • 2019-08-26

Katarina P skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt en lägenhet. Jörgen har varit mycket tillmötesgående och intrycket är att han är kunnig och korrekt. Läs mer
  • 2019-08-26

Åke G skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen har på ett föredömligt sätt hjälpt oss att genomföra köpet av vår drömlägenhet i Lysekil. Läs mer
  • 2019-08-21

Kari S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Hun er en veldig god megler som følger opp meg som kunde veldig bra! Hun inngir stor tillit og har et meget behagelig måte å være på. Läs mer
  • 2019-08-19

Oskar B skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt fritidshus. Bra bemötande och bra tillgänglighet. Fick mycket god hjälp av Åsa/mäklaren både innan/under köp. Läs mer
  • 2019-08-18

Martha S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Som selger av leilighet i Sågvegen, Brastad, har jeg fått veldig god hjelp av megler Åsa Larsson.
    Hun forklart på en enkel og lettfattelig måte hele salgsprosessen.
    Selve salget med signering av kontrakten med kjøper ble gjennomført på en meget behagelig og profesjonell måte.
    En meget positiv opplevelse. Läs mer
  • 2019-08-16

Lars Örjan A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Snabba svar, och lätt att nå.
    Trevlig personlighet.
    Kunnig, proffsig. Läs mer
  • 2019-08-12

Mattias A skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen har hjälpt oss att sälja vårt hus och har agerat väldigt lugnt, sakligt och förtroende ingivande. Läs mer
  • 2019-08-09

Rita R skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa är kunnig, effektiv, snabb och omtänksam om både köpare och säljare. Ni har en mycket duktig medarbetare i Åsa!
    Med vänlig hälsning,
    Rita o Mats Läs mer
  • 2019-08-09

Alexandra S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Husköpet gick smidigt och enkelt. Vi blev behandlat med vänlighet, värme, omtanke och respekt. Möten var lätt att få till. Mycket tillmötesgående och hjälpsam har Åsa alltid mött oss med ett stort leende och hjärtligt. Bra förklaring och information om alla för oss viktiga detaljer. Även när det uppståg oförväntad försening har hon smidigt och snabbt löst det.
    Vi är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-08-06

Jan Arne Lennart O skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra bemötande. Han gjorde ett gott jobb och arbetade verkligen med försäljningen Läs mer

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil