Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lysekil

Fastighetsbyrån Lysekil

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 445 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil

• Linn A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte en villa. Phillip var mycket trevlig och beskrev bra vad som förväntas av mig samt vad som händer, steg för steg genom köpet med mera. Han gjorde köpet till en mycket bra upplevelse. Kunde inte bli bättre enligt mig Läs mer
  • Amelie K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt ett fritidshus utanför Brastad. Blivit utmärkt bemött av Åsa. Proffsigt, snabbt och trevligt. Svarade på frågor fort, tydligt och var mycket tillgänglig och tillmötesgående utan att vara påträngande. Kände mig aldrig pressad att hetsa fram något utan processen fick gå i vår takt. Väldigt nöjd och skulle utan att tveka själv anlita Åsa om vi skulle sälja. Läs mer
  • Ragnvi L skrev om Fastighetsbyrån Lysekil
    Toppen bra mäklare kan varmt rekommendera till nya säljare Läs mer
  • Lena S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt en enfamiljs villa. Blev bra bemött av mäklaren. Fick bra svar på funderingar och frågor. Allt gick bra till. Enl mina förväntningar. Läs mer
  • Sofia Löfvall F skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kändes tryggt att ha henne som mäklare.Blev vänligt bemött och hon hade bra tålamod med oss då vi " velade" mycket innan vi bestämde oss för att sälja vår stuga. Läs mer
  • Kathe K skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köp av lägenhet. Josefine var väl insatt i att köpa och sälja, när jag ställde mina frågor, vilket gjorde att jag fick stort förtroende för henne. Hon upplevdes som en behaglig och neutral person och fick mig att känna mig trygg vid budgivning och köp. Josefine kan varmt rekommenderas . Läs mer
  • Marie Elisabeth J skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en sommarstuga utanför Lysekil i höstas. Vår mäklare var proffsig och snabb vid försäljningen. Åsa lyssnade på oss som säljare och svarade på alla frågor. Hon bemötte de som tittade på sommarstugan mycket proffsigt och var lyhörd för dem också. Gav goda råd till oss som köpare bla om vad hus i omgivningen hade sålt för och vad vi skulle begära för pris för att få vår sommarstuga såld. Mäklaren Åsa var trevlig och inte för privat. Läs mer
  • Nils Anders Gustav F skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi är helt genom nöjda i alla avseenden. Läs mer
  • Matilda S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt sommarstuga.
    Supertrevlig och proffsigt bemötande. Lättillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • Jenny K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa ger ett glatt och positivt bemötande. Hon är påläst om objekten och hon är saklig och seriös i sin yrkesroll Läs mer
  • Hans S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har köpt fritidshus.
    Bemötandet från mäklaren var bra. Hon var lätt att få kontakt med under processen och snabb att återkoppla. Läs mer
  • Kim Isabell O skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Smidig försäljning. Bra respons från Josefine under hela uppdragstiden. Engagerad och påläst.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marielle A skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi köpte en villa i Lysekil
    Josefin har varit väldigt professionell och respektfull genom hela affären.
    Jag har haft lite sämre erfarenheter av mäklare ute på landet då de ofta inte ansträngt sig speciellt. I Göteborg är de mer hungriga och måna om sina spekulanter. Jag tycker Joaefin är likvärdig de mäklarna man stöter på i Göteborg, men även är hon väldigt vänlig.
    Min upplevelse av Josefin är att hon är kunnig inom sitt jobb, vänlig, engagerad och lyhörd Läs mer
  • Niroshika Sabina A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt sommarstuga.
    Bra mäklare som levererade!!
    Toppen nöjd!! Läs mer
  • Liv B
    Liv B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har kjøpt Persensväg 13. Ble møtt av mekler på et meget bra sett. Meklar var godt forberedt og kunne svare på alle spørsmål, samt var alltid tilgjengelig for oss ved behov for kontakt. Vi er veldig fornøyd med Philips arbeid og oppfølging. Läs mer
  • Thor B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kjøpt hytte
    På et meget bra sett
    Veldig fornøyd
    Kjøpet ble gjenomført på en profesjonell måte, takket være en super megler Läs mer
  • Ann-Christin K skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålde sommarbostad
    Josefine är mkt artig och proffesionell
    Josefin var duktig på att höra av sig med svar och hjälpte mkt i kontakter med kommunen Läs mer
  • Hans H skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt Finnsbo 406
    Trevligt och bra
    Josefine levde upp till förväntningar
    Allt var bra Läs mer
  • Tomas A skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen Hammargren hanterade vårt köp av ett fritidshus mycket seriöst och professionellt. Vi kan absolut rekommendera att använda Jörgen i liknande affärer. Läs mer
  • Mitzi Vivi-Anne Z skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt en sommarbostad och har blivit mycket väl bemött från första gången vi träffades i samband med värdering av stugan. Hade väl inte satt upp några särskilda förväntningar men allt har fungerat väldigt bra, det hela resulterade i en mycket god och snabb affär. Åsa Larsson har gjort ett mycket bra jobb och jag
    rekommenderar henne gärna för de som går i sälj- eller köptankar. Läs mer
  • Nils Anders Gustav F skrev om Fastighetsbyrån Lysekil
    Arbetar med bra tillgänglighet och kundfokus. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Said Peder K skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har sålt mitt föräldrahem.
    Jag/ vi har blivit mycket bra bemött av Jörgen. Han är trevlig och lätt att prata med.
    Förväntningarna var att han skulle fixa detta till vår belåtenhet och det gjorde han med råge.
    Sammanfattningsvis kan jag bara konstatera att Jörgen skött sitt åtagande på ett mycket bra sätt, trevligt, lättsamt och sakligt. Läs mer
  • Marie Elisabeth J skrev om Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Cecilia M skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa var mäklare när vi köpte vårt sommarhus I Fiskebäckskil. Vi upplevde Åsa som påläst om fastigheten och mån om att hantera köpprocessen på ett professionellt sätt. Vi fick snabba svar på våra frågor och upplevde att Åsa agerade både ur säljarens och köparens perspektiv. Mäklaren var personlig och tog sig mycket tid både vid kontraktssrivning samt vid själva övertaget av fastigheten.
    Sammanfattat var vår upplevelse av köpet över förväntan, när/om vi säljer fastigheten vidare kommer vi definitivt att kontakta Åsa. Läs mer
  • Anna Birgitta Monika J skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Mycket professionellt och vänligt bemötande. En snabb process från att vi bestämt oss att sälja, till att kontraktsskrivningen gjordes. Vi är mycket nöjda med ert arbete och speciellt med Jörgen Hammargren. Läs mer
  • Anders David Henrik C skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt sommarstuga. Fick ett proffsigt bemötande. Är totalt sett mycket nöjd.

//Anders Läs mer
  • Anna Maria Therese O skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålde en villa i Lysekil med hjälp av Philip. Vi är jättenöjda med säljprocessen, kommunikationen och informationen vi fick. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mona B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag gillar snabba svar och en upplevelse att man aldrig stör. Det förmedlade Philip loewen. Läs mer
  • Håkan A skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Engagerad . Lätt att prata med. Läs mer
  • Matias M
    Matias M skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt Sommarhus. Trevlig och professionell med genomgående hög servicenivå. Överträffade våra förväntningar. Personlig på ett bra sätt. Läs mer
  • Rasmus N skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt ett radhus i Lysekil,
    Väldigt nöjda med bemötandet och hjälpen att få vårt hus ! :) Läs mer
  • Maja C skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt hus, mycket nöjd! Fin och personlig service. Läs mer
  • Robert A skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt Västra Kronbergsgatan 26. Tillgänglig trots semestertider. Det hon inte visste tog hon reda på. Saklig och profesionell. Läs mer
  • Mats Å skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt fritidshus.
    Mycket bra bemött.
    Kunnig, hjälpsam, seriös och trevlig mäklare.
    / Mats Läs mer
  • Kim Isabell O skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Nogggran, saklig och förtroendegivande. Har fungerat jättebra på alla sätt. Läs mer
  • Ingela J skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt hus. Bemötande var riktigt bra! Kändes trygg som mäklare! Läs mer
  • Kurt Sivert S skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi var fyra syskon som hade bestämt oss för att sälja vår fritidsbostad. Vi hade bestämt oss för att sälja den genom Fastighetsbyrån i Lysekil. Mäklaren var Josefine Franzén, som var helt beundransvärd. Det uppstod en del besvär med att det blev en av oss syskon som till slut köpte ut övriga. Det blev en hel del besvär med påskrifter som jag som koordinator mellan mäklare, säljare och köpare fick utstå. Så här i efterhand tycker jag att fastighetsaffären med påskrifter och kontakter skulle skett på Fastighetskontoret i Lysekil. Nu är affären i hamn och vi har haft jättebra kontakt med Josefine i hela processen./Sivert Söderberg Läs mer
  • Mikael O skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt en lägenhet i Brastad. Josefine var professionell genom hela processen. Jag fick intrycket av att hon hade full koll och tog affärer seriöst. På det personliga planet va hon mycket trevlig och lätt att prata med. Solklart en 5 i betyg! Läs mer
  • Sussanne C skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kyrkogatan 14
    Trevligt och professionellt bemötande
    Mycket nöjda med köp och kontakt med Jörgen som gjorde det till en total bra upplevelse för ett av de bästa känslomässiga investeringar vi gjort. Läs mer
  • Jonas C skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Både köpt och sålt bostad med Jörgen. Han och kollegorna på Fastighetsbyrån lever med råge upp till vad man kan förvänta sig av en mäklarbyrå. Professionellt, tryggt och gediget. Helnöjd! Läs mer
  • Line J skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen Hammargren solgte vår sommerstuga og han innfridde alle forventninger! Kan trygt anbefale Jörgen Hammargren som megler! Han får de beste anbefalinger fra oss. Läs mer
  • Ingemar K skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte en bostadsrätt
    Verkade kunnig och vi fick ett mycket positivt bemötande.
    Vi hade inga förväntningar då det var första gången vi besökte en mäklare. Josefin var mycket påläst och hjälpsam mot oss.
    Det hela blev en positiv upplevelse och köpte lägenheten. Läs mer
  • Jonas H skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte hus, Phillip skötte allt professionellt, allt ifrån frågor till hantering av papper för våran del då vi var på semester. Läs mer
  • Mikael A skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Noggrann, kunnig, trygg, lätt att bemöta både säljare och köpare, mina bästa rekommendationer Läs mer
  • Razvan N skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Professionell, behjälplig, bra bemötande. Läs mer
  • Isabelle N skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt fritidshus i Grundsund av Åsa Larsson. Jag blev väl bemött, Åsa var mycket professionell och har vidare också varit mycket hjälpsam med att anordna så vi har kunnat få titta på huset innan tillträde för att planera för renoveringen som skall göras där. Mycket nöjd! Läs mer
  • Jan Mårten Magnus C skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag är nöjd med hur Josefine hanterat hela försäljningsprocessen. Bemötandet var genomgående mycket bra. Jan Läs mer
  • Britt-Marie S skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt ett fritidshus i Lysekils kommun.
    Vårt första möte med mäklare Josefine Franzén,var att hon var förberedd och ingav ett förtroende. Josefine var noga med att förklara hur försäljningsprocessen skulle gå till.
    Våra förväntningar var att husaffären skulle gå smidigt.
    Josefine är engagerande och trovärdig person. Hon är positiv och vår husaffär gick verkligen snabbt och smidigt. Läs mer
  • Erik Gunnar P
    Erik Gunnar P skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Då vi skulle sälja vårt fritidshus hade vi kontakt med ett flertal fastighetsmäklare och valet föll på Åsa Larsson på Fastighetsbyrån i Lysekil, ett beslut som vi idag absolut inte ångrar. Åsa har med sitt trevliga bemötande och stora kunnande vunnit vår uppskattning varför vi å det varmaste kan rekommendera henne till framtida köpare och säljare. Läs mer
  • Eva-Marie N skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt fritidshus. Bra hjälp och informationsinsatser samband med köpet. Läs mer

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil