Fastighetsbyrån Lysekil

Fastighetsbyrån Lysekil

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!

Läs vad 750 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil 2

2021-05-07
    Köpt villa i Lysekil
    Allt gick smidigt
    Phillip är.en Trevligt kille och kunnig inom området.

Personlig bemötande och Bra upplevelse.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-05-04
    Vi köpte en lägenhet och tycker att Jörgen skötte allt på ett väldigt proffsigt och förtroendeingivande sätt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-05-04
    Affärsmässig kommunikation under hela försäljnings-/köpprocessen vilket varit väldigt uppskattat för oss som köpare.
    Jörgen har hela tiden haft en tydlig dialog om ”nästa steg” från budgivning till överlämning av nycklar. Kan både rekommendera Jörgen till andra samt anlita till eventuell egen försäljning i framtiden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-05-03
    Sålt Villa.
    Allt skött enligt önskan från första kontakt.
    Professionellt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-05-01
    Åsa har sålt min ägarlägenhet.
    Åsa har på ett trevligt sätt utan stress fått mitt förtroende att förmedla uppdraget att sälja lägenheten.
    Åsa har fullgjort sitt åtagande på bästa sätt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    2021-05-01
    Vi har sålt vårt hus i Lysekil med mycket god hjälp av Åsa Larsson. Hon är trevlig, påläst och ställer upp. Våra förväntningar överträffades och vi är sålunda mycket nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-04-14
    Fick hjälp att sälja mina föräldrars bostadsrätt. Åsa är duktig på att läsa av människor. Lägga upp sitt arbete på rätt nivå. Försäljningen gick över min förväntan.
  • Franziska W
    sålde sitt hus med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-04-12
    Åsa frågade alltid på våran frågorna. Vi kände oss trygga med henne för att hon är jätteduktig i sitt jobb. Hon hittade trevliga köpare för vårt hus.
    Hon är faktiskt en väldigt sympatisk människa!!

Vi rekommenderar Åsa starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-04-12
    Sålde en bostad som Phillip på fastighetsbyrån i Lysekil utförde snabbt och professionellt.
    Upplevde en stor entusiasm och hjälpsamhet från Phillips håll som överträffade mina förväntningar på denna husaffären.
    Kan varmt rekommendera Philip och fastighetsbyrån till andra människor.
    2021-04-09
    Har sålt ett fritidshus. Väldigt bra bemötande av Jörgen från början till slut. Proffsig, trevlig och korrekt. Påläst och kunnig. Tog allt stegvis och lugnt, gav bra och tydlig information och kom med bra råd. Engagerade sig mycket och höll mig välinformerad under alla faser. Bästa betyg!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-04-09
    Förtroendeingivande första möte med mäklare Josefine Franzén. Tydlig, trygg, pedagogisk, kunnig och trevlig. Josefine skapade förväntningar på ett lagom sätt.
    Löpande fin kommunikation med mig som säljare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-04-07
    Köpt lgh
    Mycket bra bemötande och hjälpsam vid frågor
    Förväntningarna blev till fullo uppfyllda
    Mycket bra och kunnig mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-03-23
    Sålde en trerumslägenhet. Philip Samuelsson hjälpte oss bra, han är lugn och sansad, höll kontakten hela tiden så vi kunde avsluta rätt. Han är en bra mäklare helt enkelt, trevlig och lättsam. Tack för ett bra jobb!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-03-22
    Bostadsrätt
    Jörgen har ett mycket gott bemötande. Han är lugn och saklig och mycket förtroendeingivande. Han har på ett bra sätt löst de problem som uppstått under försäljningen. Han har levt upp till våra förväntningar
    2021-03-16
    Vi sålde ett hus på Skaftö Fiskebäckskil. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi hade en väldigt bra kommunikation med Åsa genom hela processen. Hon uppdaterade oss på händelser och utveckling och gav tips och råd baserad på hennes erfarenheter och expertis

Resultatet blev bättre än förväntat och Åsa har varit väldigt lyhörd för våra önskemål.
    2021-03-05
    Fantastiskt bemötande. Proffesionell och hjälpsam i hela processen.
    2021-02-19
    Köpte lägenhet och ett proffsigt bemötande och hjälp av Josefin Franzen. Tack det blev kanonbra.
    2021-02-18
    Min fru och jag har köpt en bostadsrätt i Lysekil.
    Vi har hela vägen genom köpet av lägenheten känt oss mycket väl bemötta av Jörgen.
    Förfarandet med handlingar av övertagandet har gått smidigt,
    likaså de kontakter han haft med vår bank.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Jörgens arbete att överföra lägenheten till oss.
    2021-02-14
    När vi köpte vår villa var Philip alltid nära till hands och kunde svara på alla våra frågor och hjälpa oss med våra funderingar. Vi fick ett stort förtroende för Phillip och hade gärna arbetat med honom igen i framtiden!
  • Peter S
    2021-02-11
    Bra ,snabb att svara och tar reda på svar om han inte har det. Fungerar utmärkt. Kan bara rekommendera honom.
    2021-02-10
    Sålt ett radhus i Lysekil, samma hus som jag köpte av Jörgen 1996. Det gick snabbt och lätt. Jörgen har ett mycket professionellt och seriöst, men även ett mycket trevligt och lättsamt sätt. Bra ordning och struktur i agerandet, och mån om att bägge parter skall känna sig nöjda. Han har även ett stort kontaktnät med olika aktörer som kan behövas vid en ut eller inflyttning. Kan bara rekommendera denne mäklare till 100%.
    2021-02-08
    Jätte bra. Bra bemötande och engagemang
    2021-02-08
    Sålt ett radhus, Jörgen har varit hjälpsam, svarat snabbt och ställt upp både vardag o helg. Vi fick inte så mycket som vi förväntat oss, men tog ett bud med snabb inflyttning
  • Lennart F
    köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-02-03
    har precis köpt ett hus i Lysekils Kommun, säljare var Josefine Franzèn på Fastighetsbyrån i Lysekil. Hennes bemötande var exemplariskt, hon behandlade oss på ett ödmjukt och repektingivande sätt, hennes framtoning var mycket profetionell och saklig och hon försökte verkligen lyssna in våra behov och frågor, om vi någon gång skall köpa eller sälja kommer vi att be Josefin om hjälp, hon rekomenderas varmt
    2021-01-28
    God med info. Godt resultat i en vanskelig tid
    2021-01-26
    Vi köpte en villa i Lysekil och har känt en god service från mäklaren
    2021-01-25
    Bemötandet har varit professionellt och man får lätt känslan av att han är mån om att både säljare och köpare skall bli nöjda
    Jörgen har en lugnande utstrålning och man känner sig trygg och väl omhändertagen
    2021-01-07
    Hon hjälpte mig att köpa en lägenhet och gjorde det mycket enklare än jag hade förväntat mig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-01-06
    Bemötandet från visning till nyckel var utmärkt. Även samarbetet mellan mäklarna.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2020-12-28
    Sålt en villavagn
    Har blivit positivt bemött och en ärlighet och förståelse.
    Tycker att mäklaren har visat engagemang och haft en bra kommunikation.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2020-12-12
    Phillip bjöd på en vänlig och tillmötesgående kontakt. Gav ett ärligt och kunnigt intryck när jag sökte och hittade mitt fritidsboende.
    2020-12-10
    Jag har varit i kontakt med Phillip vid flera olika tillfällen gällande köp och sälj av bostäder och är alltid väldigt nöjd!
    Han har varit väldigt saklig och tydlig. När de varit oklarheter har han varit väldigt behjälplig och svarat snabbt på telefon och mail. Man känner sig trygg och omhändertagen.
    Jag kommer absolut att anlita Phillip igen i framtiden.
    Vi sålde Pappas gård.
    Vi syskon fick ett bra första intryck av Åsa.
    En person som verkligen lägger ner hela sin själ i objektet.
    Med noggrannhet och känsla för olika personers personlighet och behov gjorde Åsa detta mycket bra.
    2020-12-05
    Åsa har hjälpt vår pappa och oss barn att sälja gården. VI har fått bästa hjälpen till 100%.
    Om vi kommer att behöva mäklare igen så återkommer vi. Och även rekommendera till andra som går i köp eller sälj tankar .
    Tack för all hjälp!
    Carina Nötekärr
    2020-12-05
    Hej! Första gången som vi syskon tog hjälp av Åsa för att sälja vår pappas gård. Kände vid första kontakten att Åsa vet vad hon gör är tydlig och Inger ett gott förtroende till oss som kunder. Vi är mkt nöjda med den här försäljningen och Åsas proffsighet till pappa och mot oss.
    2020-12-03
    Philip Samuelsson på Fastighetsbyrån Lysekil har ordning och reda på affären. Allting är proffsigt och bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2020-11-30
    Mycket bra service. Lätt att jobba med och professionell.
    2020-11-28
    Sålt bostadsrätt.
    Jörgen uppträdde lugnt och positivt och var väldigt kunnig och hjälpsam.
    Återkopplade snabbt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2020-11-27
    Ok. Lägenhet är dock rökskadad pga. ägaren har rökt inne. Något som var svårt att uppfatta vid visning. Vi är tvungna att total renovera insides. Detta är dock köparens ansvar att påpeka. Lite trist bara pga. all kommande arbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2020-11-21
    Köpt en lägenhet
    Åsa var enkel och trevlig
    Inga problem
    2020-11-19
    Köpt fritidshus
    Bra mäklare och veldig serviceminded
    Levert ihht forventninger
    God totalopplevelse
    2020-11-18
    Jag köpte en bostadsrätt för några månader sedan i Lysekil. Är mycket nöjd med bemötande av Philip Samuelsson. Han var professionell, kunnig och flexibel - helt enkelt allt jag behöver av en bra mäklare. Rekommenderas starkt!
    2020-11-12
    Vi har känt ett stort förtroende och trygghet i samband med allt arbete kring vår försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2020-11-09
    Vi har sålt vår villa i Lysekil, på Torpgatan 11.
    Allt, men precis allt, funkade med Phillip från första samtal och genom hela processen! Professionell bemötande och framförallt en lugn hantering av olika situationer och olika steg var utmärkt.
    Rekommenderas hjärtligt som mäklare!
    Hälsningar, Buco och Sinela
    2020-11-07
    Mycket professionellt hanterat under hela processen.
    2020-11-04
    Har köpt sommarhus (Åker Gökeplatsen. 218). Avslut 30% över begärt pris-lockpris? Dessutom visade det sig att det inte fanns bygglov på alla hus vilket jag utgick från att mäklaren kollat.
    2020-11-04
    Köpt sommarbostad vid Gullmaren och är mkt nöjd med Åsas bemötande och omhändertagande av affären.
    2020-11-03
    Försäljning av Bostadsrätt. Professionellt bemötande från början till slut med objektiva och nyanserad rådgivning under resans gång. Upplevelsen var mycket god och det kändes tryggt under hela processen.
    2020-11-02
    Vi fick hjälp med att sälja vårat radhus i Lysekil och vi kan bara säga att vi har fått ett proffsigt och bra bemötande.
    Våra förväntningar att få såld det fort blev uppfyllt.
    Vi vill verkligen rekommendera Jörgen Hammargren för hans
    bra och trevliga bemötande.
  • RENATA R
    skrev om Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2020-10-29
    Vi köpte en lägenhet i Brastad och Philip hjälpte oss på en professionellt och vänligt sätt. Tacksamt för smidigt affär och flexibel tänkande. Kommer att rekommendera Fastighetsbyrån – Lysekil , väldigt nöjd.