Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lysekil

Fastighetsbyrån Lysekil

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil!

Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda som möjligt med resultatet.

Lysekils unika skärgårdsmiljö kan du som gillar att vara aktiv utomhus njuta av året om och kommunen strävar efter att kultur- och föreningsliv ska blomstra på orten. Har du funderingar kring boende i Lysekil? Kom in på vårt kontor så svarar vi gladeligen på dina frågor!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 563 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lysekil

• 2019-08-19

Oskar B skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt fritidshus. Bra bemötande och bra tillgänglighet. Fick mycket god hjälp av Åsa/mäklaren både innan/under köp. Läs mer
  • 2019-08-18

Martha S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Som selger av leilighet i Sågvegen, Brastad, har jeg fått veldig god hjelp av megler Åsa Larsson.
    Hun forklart på en enkel og lettfattelig måte hele salgsprosessen.
    Selve salget med signering av kontrakten med kjøper ble gjennomført på en meget behagelig og profesjonell måte.
    En meget positiv opplevelse. Läs mer
  • 2019-08-16

Lars Örjan A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Snabba svar, och lätt att nå.
    Trevlig personlighet.
    Kunnig, proffsig. Läs mer
  • 2019-08-12

Mattias A skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen har hjälpt oss att sälja vårt hus och har agerat väldigt lugnt, sakligt och förtroende ingivande. Läs mer
  • 2019-08-09

Rita R skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa är kunnig, effektiv, snabb och omtänksam om både köpare och säljare. Ni har en mycket duktig medarbetare i Åsa!
    Med vänlig hälsning,
    Rita o Mats Läs mer
  • 2019-08-09

Alexandra S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Husköpet gick smidigt och enkelt. Vi blev behandlat med vänlighet, värme, omtanke och respekt. Möten var lätt att få till. Mycket tillmötesgående och hjälpsam har Åsa alltid mött oss med ett stort leende och hjärtligt. Bra förklaring och information om alla för oss viktiga detaljer. Även när det uppståg oförväntad försening har hon smidigt och snabbt löst det.
    Vi är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-08-06

Jan Arne Lennart O skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra bemötande. Han gjorde ett gott jobb och arbetade verkligen med försäljningen Läs mer
  • 2019-08-03

Bengt Arne L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt vår sommarbostad och anlitat Fastighetsbyrån Mäklare Philip Loewen som vi kan rekommendera å det varmaste då vi blivit kontinuerligt informerade under hela processen på ett proffsigt och vänligt sätt.

Ingela och Bengt Lindqvist Läs mer
  • 2019-08-02

Cecilia A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte ett fritidshus. Phillip upplevdes som lugn, trygg och mån om både köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-07-24

Camilla B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev mycket väl bemött av mäklaren som presenterade lägenheten professionellt. Jag önskade visning tidigare än utsatt och det gick att ordna på ett smidigt sätt. Mina förväntningar var en smidig affär och Phillip har verkligen levt upp till detta. Min upplevelse är bara positiv. Läs mer
  • 2019-07-22

Marina R skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt ett sommarhus. Fick ett bra bemötande och snabb handläggning.
    Vi kommer trivas galant i Lysekil. Läs mer
  • 2019-07-11

Karl J skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt lägenhet. Sammanfattningsvis bra bemötande genom hela affären. Läs mer
  • 2019-07-10

Sara W skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt sommarhus, positiv opplevelse av Josefine.
    Ordentlig och noggrann, fick god informasjon Läs mer
  • 2019-07-06

Finn Helge S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vid försäljning av vår villabostad i Lysekil har vi fått all tänkbar hjälp från Åsa Larsson.
    Fint och proffsigt bemötande. Ej för smörig och överdriven, utan proffsig och kunnig. Hon har m.a.o med råge uppfyllt våra förväntningar. Var rädd om henne. Läs mer
  • 2019-07-06

Tore J skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt lägenhet i bostadsrättsförening genom Jörgen som varit professionell, kunnig och lyhörd genom hela processen. Han var påläst och i de fall vi hade någon specifik fråga som behövde någon extra kontroll så skedde det snabbt.
    Kan rekommendera Jörgen. Läs mer
  • 2019-07-05

Issam H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen är fantastisk duktig och vi hade väldigt bra bemötande och fick svar på våra frågor. Jag kommer tipsa Jörgen till alla som ska ha kontakt med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-07-04

Eva L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Svært imøtekommende, blid, fint med en person som "oversatte" til norsk.
    Hadde også noe informasjon om områdets bebyggelse rundt vår stuga på Sønderdeng
    Vil absolutt anbefale han til norske kunder.
    Også vedkommende dame som var til stede da vi hadde overtagelsesmøte var veldig hyggelig Läs mer
  • 2019-07-04

Maud Janson skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Lilla Bansviksgatan 13
    Superproffsig - allt tydligt och klart från första kontakt till avslut. Läs mer
  • 2019-07-03

Maissa B skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt ett hus av Jörgen. Han är alltid vänligt, trevligt och professionellt .vi är super nöjda 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-06-26

Bjørn I skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jørgen Hammargren er en meget dyktig mekler. Jeg har tidligere brukt Hammargren ved kjøp av bolig. Läs mer
  • 2019-06-25

Anders L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag är mycket nöjd med bemötande och snabba svar på frågor.

För mig har vi inget att klaga på, helt nöja med allt. Läs mer
  • 2019-06-23

Peter B skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Saklig, korrekt och informativ. Hög effektivitet, jobbar alla dagar i veckan känns det som Läs mer
  • 2019-06-20

Anna-Karin L skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en bostadsrätt och köpt ett radhus så vi har både varit säljare och köpare med Åsa som vår mäklare. Hon har varit otroligt professionell, tydlig, informativ och serviceminded på alla sätt samtidigt som hon förmedlat en genuin känsla av att bry sig om sina kunder och att vi ska känna oss nöjda hela vägen (både säljare och kund). Vi har känt oss varmt välkomna hela vägen och aldrig behövt fundera över någonting.
    Kunde helt enkelt inte fått en bättre mäklare! Läs mer
    Åsa L gillar detta
  • 2019-06-19

Sofia W skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Philip hjälpte oss igenom vår fritidshusaffär. Han var mycket lugn, påläst, proffsig och seriös genom hela resan. Läs mer
  • 2019-06-17

Per L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt ett fritidshus med hjälp av Phillip Loewen och han har varit noggrann och trevlig på ett sympatiskt sätt från första kontakten till slutförande av affären.
    Förefaller god ordning på det han företar sig och han är engagerad så att alla parter blir nöjda med fastighetsöverlåtelsen. Läs mer
  • 2019-06-17

Leif Åke P skrev om Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt bostad bra bemötande levde upp till de jag väntade mig allt till belåtenhet bra jobbat fastighetbyrån i lysekil kan rekomdera Demi jag har sålt radhus med tillhörande garage o föråd Läs mer
  • 2019-06-14

Eva Maria K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    saklig tydlig och snabb respons. informativ och engagerad. Läs mer
  • 2019-06-13

Axel Christer S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra bemötande. God kunskap. Snabb handling. Läs mer
  • 2019-06-12

Ingrid Margareta B skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi är fem systrar som i Maj 2019 sålde vårt föräldrahem med hjälp av Åsa. Åsa är påläst, kunnig och kändes väldigt trygg i sitt yrke. Vi blev välbemötta av Åsa och guidade genom allt som skulle fixas både före, under och efter försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt till både köpare och säljare! Läs mer
  • 2019-06-11

Johan Oskar K skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Trygg och kompetent. Bra bemötande. Läs mer
  • Ulf H

2019-06-11

Ulf H skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köp av villa.
    Mycket lugn och saklig mäklare.
    Informerade både mig som köpare och säljarna på ett mycket grundligt och bra sätt.
    Ingen stress och hets vid budgivning.
    Sammanfattningsvis en mycket bra mäklare. Läs mer
  • 2019-06-10

Klara H skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Proffsigt bemötande, lätt att nå för frågor under budgivning mm. Läs mer
  • 2019-06-10

Fredrik H skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi fick ett väldigt bra första intryck av Josefine på visningen då hon var väldigt lyhörd och lät oss titta i lugn och ro samtidigt som hon hela tiden fanns tillgänglig för att svara på frågor.

Under affärens gång återkom Josefine snabbt med svar på våra frågor.

Vi fick en väldigt bra känsla av att Josefine tyckte att våra intressen som köpare var lika viktiga som säljarens.

Genom sitt trevliga och kompetenta bemötande höjde Josefine den positiva upplevelsen vi hade av affären och vi kan starkt rekommendera Josefine till andra! Läs mer
  • 2019-06-09

Monia S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Bra dialog, alltid tillgänglig till och med på sin semester svarar han sina kunder. Läs mer
  • Anders S

2019-06-04

Anders S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte en bostadsrätt "av" Jörgen. Han gav ett förtroendeingivande, lugnt, omtänksamt och sakligt intryck. Hjälpte oss nybörjarköpare med alla de frågor vi hade. Läs mer
  • 2019-06-03

Malin P skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Trevlig och det känns att Jörgen har lång erfarenhet. Läs mer
  • 2019-06-03

Ulrica S skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Åsa har hjälp mig att sälja min bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått av Åsa. Hon är inte bara en väldigt duktig mäklare utan även en väldigt trevlig mäklare. Jag har bara gott att säga om Åsa. Läs mer
  • 2019-06-01

Karl Börje Sixten N skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har sålt en sommarstuga och har blivit mycket väl bemötta.Åsa har varit kunnig hjälpsam och vänlig hela tiden Hon var precis så som vi önskade att en mäklare skulle vara.
    /Börje och Lena Läs mer
  • 2019-05-29

Sten H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt en fristående villa och fått den hjälp jag behövt av Jörgen. Mycket bra och trevligt bemötande. Mäklaren levde upp till de förväntningar som jag hade. Kanske att jag skulle velat ha lite mer för villan, men det är ju inte Jörgens fel utan marknadens... Läs mer
  • 2019-05-27

Marie W skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Josefine är en mycket proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-25

Ann-mari B skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt sommarhus.
    Josefine har varit kunnig, korrekt och mycket hjälpsam.
    Josefine har ett mycket sympatiskt sätt och även varit lagom personlig.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet och kommer att rekommendera henne 😊 Läs mer
  • 2019-05-24

Marita Yvonne Kristina L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi sålde en sommarstuga. Hade fått stugan värderad tidigare. Han var kunnig, sympatisk, hjälpsam o kunde lyssna.Naturligtvis var våra förväntningar att få ut så mycket pengar som möjligt. Eftersom marknaden är trög just nu får vi vara nöjda med resultatet. Tycker att vi får den hjälp vi behöver. Marita Lindqvist Läs mer
  • 2019-05-24

Erlend Ivar K skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi kjøpte fritidshus, og hadde en svært god opplevelse med Phillip som megler. Han fremstod som profesjonell gjennom hele prosessen, og var dyktig på oppfølging. Anbefales. Läs mer
  • 2019-05-14

Per Hilmer Gunnar H skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt vårt hus
    Josefine var mycket proffsig.
    Kände att allt fungerade perfekt. Läs mer
  • 2019-05-13

Agneta Karin Maria L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt sommarbostad. Phillip varit föredömlig på alla sätt. Jag har stort förtroende för honom. Läs mer
  • Ingvor B

2019-05-13

Ingvor B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har sålt mitt ( vårt ) hus efter 45 års boende. Phillip Loewen hjälpte mig med detta på ett föredömligt sätt. Hade kanske inbillat mig att få något mer då huset ligger på ett attraktivt område men det fanns skavanker som måste åtgärdas om jag skulle bo kvar. Så jag är jättenöjd att affären gick så smidigt tack vare Phillip. Hälsningar Ingvor Broman nöjd kund. Läs mer
  • 2019-05-11

Johan Tommy H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen är en mycket bra mäklare.Mycket kunnig och proffsig i sitt yrke.Fick sålt mitt hus snabbt och smidigt. Är helnöjd i mitt val av mäklare. Johan H. Läs mer
  • Ulf L

2019-05-11

Ulf L skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag är en av fem delägare (syskon) till en sommarstuga på Skaftö. Vi fem delägare utsåg en av oss att representera hela gruppen gentemot mäklare och köpare genom ett fullmakt. Jag har därför inte personligen haft kontakt med Phillip Loewen annat än genom e-post, och har därför mycket begränsade möjligheter att uttala mig i ärendet. Jag upplever dock att kontakt och samarbete mellan fullmaktsinne-havaren och Phillip har fungerat alldeles utmärkt och i enlighet med högt ställda förväntningar. Fastigheten är nu såld (genom Phillip Loewen) till ett pris som vi alla är nöjda med. Läs mer
  • 2019-05-03

Tomas J skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Josefin har på ett finfint sätt sålt vårt fritidshus. Hon är saklig och pedagogisk. Läs mer
  • 2019-04-29

Evelina C skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Har köpt en tomt via Philip men även gått på en del visningar.

Tycker att Philip har ett genuint trevligt bemötande och är väldigt service minded. Man känner sig trygg med Philip. Läs mer

Rosviksgatan 5, 453 23 Lysekil