Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Lysekil Josefine Franzén
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 73 kunder tycker om Josefine Franzén

• Agneta L köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-15

3:a
    68.5m²
    Lysekil
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag upplever Josefin som kunnig, tydlig, enkel, lagom personlig, tillmötesgående, stolt för sin arbetsgivare fastighetsbyrån, öppen för dialog, kommunikativ och glad i bemötandet. Läs mer
  • Ragnar E
    Ragnar E köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-13

5:a
    135m²
    Lyse
    Josefine är mycket proffsig och kunnig.
    Hon har ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Emiliya Y sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-12

66m²
    Brastad
    Jag har såld mun lägenhet ganska snabbt med hjälp av Josefine Franzen
    Hon är mycket duktigt, snäll, trevligt mot sina kunder Svara alltid på frågorna
    Duktig att förklara allt, som en kund vill veta Läs mer
  • Bea S sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-10

61.5m²
    Lysekil
    Vi har sålt en lägenhet i Lysekil via Josefine. Josefine är mycket trevlig och professionell. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete! :) Läs mer
  • Linda L köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-08

71.5m²
    Brastad
    Jag fick hjälp att köpa en bostadsrätt och Josefine var både hjälpsam och gav goda råd.
    Hon hjälpte mig även komma i kontakt med bank så jag kunnde få råd och tlps
    Även där.
    Hon är en service inriktad mäklare och vill hjärna vara till hjälp och svarade snabbt på alla mina frågor.
    Hon prioriterar att allt går rätt till, både för köparen och för säljaren.
    Upplyser om information där det kan uppstå twister mellan parter.
    Min upplevelse var naturligt viss nervöst och jag var väldigt orolig eftersom det handlar om mycket pengar och jag hade inga erfarenheter om köp inom bostads marknaden.
    Men josefin franzen var duktig
    På att lugna mig och ge mig den stöd jag behövde för att våga nå mina drömmar om eget boende.
    Och jag rekommenderar henne som mäklare i vått och torrt. Läs mer
  • Petter W skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-01

Vår mäklare Josefine var engagerad och hjälpsam när vi köpte vår lilla lantgård. Vi är mycket nöjda med den service och kompetens hon visade och vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-28

Proffsig och tillmötesgående. Både säljare och köpare kunde känna sig lugna och trygga i processen Läs mer
  • Christian J skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-24

Köpte ett hus i Lysekil för 1,5år sedan och Josefine gjorde att man kände sig lugn och trygg både under budgivning och kontraktsskrivning. Har varit med om att mäklare stressar fram ett köp men så var inte fallet här. Läs mer
  • Eric K sålde sin bostad med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-03

Hon är trevligt och hjälpsam Läs mer
  • Erika P köpte sin bostad med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2018-12-05

Helt ok. Hon kunde svara på de flesta frågor och annars tog hon reda på det. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson