Josefine Franzén

Josefine Franzén

Josefine Franzén är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Josefine Franzén har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Josefine Franzén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Franzén har haft 34 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 152 Läs vad Josefine Franzén

• köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    • Brodalen
    2022-07-09 Verifierad kund
    Kände mig väldigt välkommen på visningen, alltid trevligt bemötande i telefon, sms och Mail. Snabb och smidig lösningsorienterad när det uppstod lite bekymmer för oss vid signering av köpet. Kan varmt rekomendera Josefine!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    • Skaftö
    2022-07-08 Verifierad kund
    Trevlig.Tydlig.snabba svar.noggrann Hälsar Anette o Christer
    2022-07-03 Verifierad kund
    Kunnig , påläst, information vid rätt tillfälle.
    Intresserad och engagerad av hur det gick för mej med min försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-05-28 Verifierad kund
    Allt var fantastiskt bra. Josefine gav ett mycket bra bemötande.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vi valde Josefine i konkurrens med två konkurrerande mäklare för hennes professionella och glada bemötande, hennes karisma, hennes kunskaper som gjorde att vi alla tre bröder tyckte att hon var bäst! Vi hade stora förväntningar och hon överglänste dem med råge! Vi tre bröder kan på absolut bästa sätt verkligen rekommendera vår fantastiska mäklare Josefine Franzén. Vi är överväldigade och blir glada när vi tänker på hur bra hon varit mot oss alla. Årets mäklare!!!!!
    Tusen tack för de fina orden och för förtroendet! Josefine Franzén
    2022-05-26 Verifierad kund
    Fantastisk bra som mäklare o person. Kan bara ge högsta betyg rätt över. 💕💕
    Våra förväntningar överträffades, återigen högsta betyg.
    Tusen tack Bert-Åke! =) Josefine Franzén
    2022-05-22 Verifierad kund
    Med vänlighet, tålamod och ödmjukhet fick vi bästa hjälpen av Josefin till att genomföra vår fastighetsaffär.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Mycket bra samarbete och väldigt trevlig.
    Lyssnade på hur vi ville ha det. Höll oss informerade hela tiden om vad som sker.
    Rekommenderar verkligen Josefin som mäklare, vi är jättenöjda.
    2022-05-16 Verifierad kund
    En väldigt driven och hjälpsam mäklare. Kunde svara på alla frågor man hade. Är det någon som ska ha en extra belöning så är det hon. Vi är verkligen så tacksamma och lyckliga för all hjälp vi har fått.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Josefine är drivande och duktig på det hon gör. Är supernöjd