Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Lysekil Josefine Franzén
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 78 Läs vad Josefine Franzén

• Per Hilmer Gunnar H sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-14

Sålt vårt hus
    Josefine var mycket proffsig.
    Kände att allt fungerade perfekt. Läs mer
  • Tomas J sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-03

Josefin har på ett finfint sätt sålt vårt fritidshus. Hon är saklig och pedagogisk. Läs mer
  • Andreas J köpte en tomt med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-20

Lyse
    Proffsig, snabb återkoppling, stort service fockus Läs mer
  • Jane W
    Jane W köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-12

Brastad
    Köpte en bostadsrätt. Trevlig och glad mäklare. All administration fungerade bra. Josefin svarade på sms och hörde av sig. Mäklaren fungerade bra! Vi är nöjda. Tack! Läs mer
  • Christian F köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-03-25

Lysekil
    Köpte en bostadsrätt. Vi fick ett fantastisk trevligt och proffsigt bemötande!
    Kommunikationen har varit enkel och rak, och vi känner ett stort förtroende för Josefine.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Agneta L köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-15

Lysekil
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag upplever Josefin som kunnig, tydlig, enkel, lagom personlig, tillmötesgående, stolt för sin arbetsgivare fastighetsbyrån, öppen för dialog, kommunikativ och glad i bemötandet. Läs mer
  • Ragnar E
    Ragnar E köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-13

Lyse
    Josefine är mycket proffsig och kunnig.
    Hon har ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Emiliya Y sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-12

Brastad
    Jag har såld mun lägenhet ganska snabbt med hjälp av Josefine Franzen
    Hon är mycket duktigt, snäll, trevligt mot sina kunder Svara alltid på frågorna
    Duktig att förklara allt, som en kund vill veta Läs mer
  • Bea S sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-10

Lysekil
    Vi har sålt en lägenhet i Lysekil via Josefine. Josefine är mycket trevlig och professionell. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete! :) Läs mer
  • Linda L köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-08

Brastad
    Jag fick hjälp att köpa en bostadsrätt och Josefine var både hjälpsam och gav goda råd.
    Hon hjälpte mig även komma i kontakt med bank så jag kunnde få råd och tlps
    Även där.
    Hon är en service inriktad mäklare och vill hjärna vara till hjälp och svarade snabbt på alla mina frågor.
    Hon prioriterar att allt går rätt till, både för köparen och för säljaren.
    Upplyser om information där det kan uppstå twister mellan parter.
    Min upplevelse var naturligt viss nervöst och jag var väldigt orolig eftersom det handlar om mycket pengar och jag hade inga erfarenheter om köp inom bostads marknaden.
    Men josefin franzen var duktig
    På att lugna mig och ge mig den stöd jag behövde för att våga nå mina drömmar om eget boende.
    Och jag rekommenderar henne som mäklare i vått och torrt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson