Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Lysekil Josefine Franzén
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 83 Läs vad Josefine Franzén

• Sara W köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-10

Vi har köpt sommarhus, positiv opplevelse av Josefine.
    Ordentlig och noggrann, fick god informasjon Läs mer
  • Klara H köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-10

Brastad
    Proffsigt bemötande, lätt att nå för frågor under budgivning mm. Läs mer
  • Fredrik H köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-10

Lyse
    Vi fick ett väldigt bra första intryck av Josefine på visningen då hon var väldigt lyhörd och lät oss titta i lugn och ro samtidigt som hon hela tiden fanns tillgänglig för att svara på frågor.

Under affärens gång återkom Josefine snabbt med svar på våra frågor.

Vi fick en väldigt bra känsla av att Josefine tyckte att våra intressen som köpare var lika viktiga som säljarens.

Genom sitt trevliga och kompetenta bemötande höjde Josefine den positiva upplevelsen vi hade av affären och vi kan starkt rekommendera Josefine till andra! Läs mer
  • Marie W sålde en tomt med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-27

Lyse
    Josefine är en mycket proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • Ann-mari B köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-25

Köpt sommarhus.
    Josefine har varit kunnig, korrekt och mycket hjälpsam.
    Josefine har ett mycket sympatiskt sätt och även varit lagom personlig.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet och kommer att rekommendera henne 😊 Läs mer
  • Per Hilmer Gunnar H sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-14

Sålt vårt hus
    Josefine var mycket proffsig.
    Kände att allt fungerade perfekt. Läs mer
  • Tomas J sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-03

Josefin har på ett finfint sätt sålt vårt fritidshus. Hon är saklig och pedagogisk. Läs mer
  • Andreas J köpte en tomt med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-20

Lyse
    Proffsig, snabb återkoppling, stort service fockus Läs mer
  • Jane W
    Jane W köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-12

Brastad
    Köpte en bostadsrätt. Trevlig och glad mäklare. All administration fungerade bra. Josefin svarade på sms och hörde av sig. Mäklaren fungerade bra! Vi är nöjda. Tack! Läs mer
  • Christian F köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-03-25

Lysekil
    Köpte en bostadsrätt. Vi fick ett fantastisk trevligt och proffsigt bemötande!
    Kommunikationen har varit enkel och rak, och vi känner ett stort förtroende för Josefine.
    Rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil