Josefine Franzén
Registrerad mäklare sedan 2015-06-02
Aktiv på Reco.se sedan 2016-04-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 86 Läs vad Josefine Franzén

• Cecilia H köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-28

Brastad
    Lugn trygg mäklare som jag kände förtroende för när jag löpte mitt hus. Enkel att få kontakt i och proffsig. Skulle absolut anlita henne om jag skulle vilja sälja i framtiden. Läs mer
  • Michael Konrad B köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-04-27

Köpt fritidshus
    Trevligt bemötande kompetent information.
    Bra guidning genom våras fösta husköp.
    Tryckt känsla. Läs mer
    Josefine F gillar detta
  • Carl Robin P sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-03-02

Responsiv och förtroendeingivande Läs mer
    Josefine F gillar detta
  • Sara W köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-10

Vi har köpt sommarhus, positiv opplevelse av Josefine.
    Ordentlig och noggrann, fick god informasjon Läs mer
    Josefine F gillar detta
  • Klara H köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-10

Brastad
    Proffsigt bemötande, lätt att nå för frågor under budgivning mm. Läs mer
  • Fredrik H köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-10

Lyse
    Vi fick ett väldigt bra första intryck av Josefine på visningen då hon var väldigt lyhörd och lät oss titta i lugn och ro samtidigt som hon hela tiden fanns tillgänglig för att svara på frågor.

Under affärens gång återkom Josefine snabbt med svar på våra frågor.

Vi fick en väldigt bra känsla av att Josefine tyckte att våra intressen som köpare var lika viktiga som säljarens.

Genom sitt trevliga och kompetenta bemötande höjde Josefine den positiva upplevelsen vi hade av affären och vi kan starkt rekommendera Josefine till andra! Läs mer
  • Marie W sålde en tomt med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-27

Lyse
    Josefine är en mycket proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • Ann-mari B köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-25

Köpt sommarhus.
    Josefine har varit kunnig, korrekt och mycket hjälpsam.
    Josefine har ett mycket sympatiskt sätt och även varit lagom personlig.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet och kommer att rekommendera henne 😊 Läs mer
  • Per Hilmer Gunnar H sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-14

Sålt vårt hus
    Josefine var mycket proffsig.
    Kände att allt fungerade perfekt. Läs mer
  • Tomas J sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-03

Josefin har på ett finfint sätt sålt vårt fritidshus. Hon är saklig och pedagogisk. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson