Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Lysekil Josefine Franzén
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 64 kunder tycker om Josefine Franzén

• Erika P köpte sin bostad med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Helt ok. Hon kunde svara på de flesta frågor och annars tog hon reda på det. Läs mer
  • Anette A köpte sin bostad med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Trevligt bemötande vid vårt köp av bostadsrätt! Bra återkoppling. Läs mer
  • Roar P köpte sin bostad med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Fin oppfølging av selve salget Svens veg 13C, synes overleveringen var under pari med en reperesentant fra utbygger som visste svært lite. Dessuten var rengøringen utilstrekkelig med mye Silicon rester på benker og boss på gulver.... Läs mer
  • Kathe K skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köp av lägenhet. Josefine var väl insatt i att köpa och sälja, när jag ställde mina frågor, vilket gjorde att jag fick stort förtroende för henne. Hon upplevdes som en behaglig och neutral person och fick mig att känna mig trygg vid budgivning och köp. Josefine kan varmt rekommenderas . Läs mer
  • Kim Isabell O skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Smidig försäljning. Bra respons från Josefine under hela uppdragstiden. Engagerad och påläst.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marielle A skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi köpte en villa i Lysekil
    Josefin har varit väldigt professionell och respektfull genom hela affären.
    Jag har haft lite sämre erfarenheter av mäklare ute på landet då de ofta inte ansträngt sig speciellt. I Göteborg är de mer hungriga och måna om sina spekulanter. Jag tycker Joaefin är likvärdig de mäklarna man stöter på i Göteborg, men även är hon väldigt vänlig.
    Min upplevelse av Josefin är att hon är kunnig inom sitt jobb, vänlig, engagerad och lyhörd Läs mer
  • Ann-Christin K sålde sin bostad med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålde sommarbostad
    Josefine är mkt artig och proffesionell
    Josefin var duktig på att höra av sig med svar och hjälpte mkt i kontakter med kommunen Läs mer
  • Hans H köpte sin bostad med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt Finnsbo 406
    Trevligt och bra
    Josefine levde upp till förväntningar
    Allt var bra Läs mer
  • Anders David Henrik C skrev om Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt sommarstuga. Fick ett proffsigt bemötande. Är totalt sett mycket nöjd.

//Anders Läs mer
  • Håkan A köpte sin bostad med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Engagerad . Lätt att prata med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil