Josefine Franzén

Josefine Franzén

Josefine Franzén är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Josefine Franzén har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Josefine Franzén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. Josefine Franzén har haft 18 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 109 Läs vad Josefine Franzén

• köpte sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-07-22
    Jag tycker att hon var professionell från visning till köp och påläst om objektet.
    Blev väl bemött
    Levde upp på våra förväntningar genom att vara tillgänglig vid frågor.Det hon inte visste om huset tog hon reda på.
    Vi är väldigt nöjda
    2021-07-02
    Hon var positiv och gav all nödvändig information till köparen. 🙂
    Vi är nöjda och tack! 😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    • Lysekil
    2021-07-02
    På ett positivt och professionellt sätt.

Vi ville ha en enkel och smidig försäljning vilket mäklaren kunde hjälpa oss med.

Vi hade överlag en bra upplevelse med proffsigt och kunnigt bemötande, vi kände oss trygga med mäklaren och hennes kompetens.
    2021-06-30
    Gjorde verkligen ett bra jobb. Proffsig och engagerad. Kan verkligen rekommendera Josefine.
    2021-06-30
    Josefine har från första stund gjort ett fantastiskt jobb! Vi har erfarenheter från flera försäljningar och detta var första gången vi upplevde att en mäklare visat genuint intresse för objektet från start. Hon var väl insatt i huset hon sålde för oss.
    Stort tack!
    2021-06-24
    Josefine møtte oss på en veldig hyggelig måte.

Vi ville ha hjelp til å selge vår sommerstuga og Josefine var med og hjalp oss på en veldig bra måte.

Hvis vi skal kjøpe eiendom i Sverige en annen gang, vil vi ta kontakt med Josefine for å få hjelp av henne.

Josefine er veldig blid, hjelpsom og flink i jobben sin.
    2021-06-08
    Josefine har vært strålende fra dag en. Positiv og hjelpsom. Kan virkelig anbefales til andre.
    2021-06-04
    Köpt fritidshus. Trevligt bemötande och engagerad och gav ett bra stöd i vår husaffär.
    Lyssnar bra och styr upp allt på ett bra sätt.
    Guldstjärna från oss :)
    2021-06-03
    Vi har solgt en fritidsbolig i Barkedal, Västra Götaland.
    Josefine møtte oss på en hyggelig måte.
    Megleren var dyktig, hjelpsom og flink i jobben sin.