Jörgen Hammargren
Registrerad mäklare sedan 2017-02-03
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 108 Läs vad Jörgen Hammargren

• Viggo B sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-19

3:a
    Brastad
    Sålde lägenhet och köpte hus i en rykande fart och det var snabbt och enkelt.

Bra utfört uppdrag 😊 Läs mer
  • Daniel C köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-08

Lysekil
    Har köpt ett fritidshus. Ett rakt bemötande med korrekt återgivning av alla fakta. Full uppföljning av alla frågor gör att alla förväntningarna infriades. Läs mer
  • Helena C köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-08

Sommarstuga i Lysekil.

Mäklaren var saklig, trovärdig och utan "säljfloskler".

Summering: helnöjd! Läs mer
  • Carl A sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-03

Sålt fritidshus
    Väl bemött
    Ansvarstagande, ärlig, serviceinriktad, effektiv
    Rekommenderar Jörgen Läs mer
  • Fredrik A sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-01

sålt fritidshus.
    Vi har fått ett mycket bra och professionelt bemötande.
    Mäklaren gav balanserad och korrekt information om förväntningar på värde och process. Läs mer
  • Maria O köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-21

Brodalen
    Har köpt fritidshus. Fick bra information och hjälp. Blev lungt och trevligt bemött av mäklaren. Mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Andréas S sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-19

Brodalen
    Vi sålde ett sommarhus vid Brodalen. Jörgen skötte kontakten med en på förhand intresserad köpare, på ett föredömligt och väldigt bra sätt. Affären blev klar på några dagar, och vi är väldigt nöjda med Jörgens jobb. Läs mer
  • Anders C sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-03

Brodalen
    Vi har sålt vår sommarstuga. Jörgen har varit lyhörd för våra tankar och utfört sitt uppdrag bästa sätt, Läs mer
  • Morgan A köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-02

3:a
    Köpt lägenhet i Lysekil.
    Mycket trevlig och sympatisk mäklare. Uppskattar speciellt att han inte alls är pågålig.
    Har träffat honom tidigare i samband med en annan lägenhetsvisning.
    Mycket nöjd med Fastighetsbyrån i Lysekil och speciellt med Jörgen Hammargren. Läs mer
  • Bengt K köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-02-10

Lysekil
    Mycket professionellt och flexibelt bemötande, lugnt och sakligt ledde han hela processen kring visning, budgivning och köp i samband med att vi kom att köpa ett hus. Mycket tydlighet, lyhördhet och alltid med gott humör. Supernöjda!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson