Jörgen Hammargren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 99 Läs vad Jörgen Hammargren

• Bengt K köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-02-10

Lysekil
    Mycket professionellt och flexibelt bemötande, lugnt och sakligt ledde han hela processen kring visning, budgivning och köp i samband med att vi kom att köpa ett hus. Mycket tydlighet, lyhördhet och alltid med gott humör. Supernöjda!! Läs mer
  • Khoi N köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-02-02

Lysekil
    Jag har köpt, under hela processen har Jörgen alltid varit nåbar, lyhörd och trevlig, det känns som jag har gjort mitt livs bästa affär tack vare Jörgen. Kunde jag ge mer på skalan så hade jag gjort det.
    Rekommenderar Jörgen till alla mina vänner och familj. Läs mer
  • Anne-marie Birgitta G sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-12-23

Lysekil
    Väl genomförd fastighetsaffär, proffsigt bemötande.
    Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån till andra
    framtida köpare och säljare av fastigheter ! Läs mer
  • Kristofer W
    Kristofer W köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-12-20

Lysekil
    Vi köpte vårt första hus av Jörgen Hammargren.
    Han är oerhört kunnig, engagerad och förtroendeingivande.
    Vi har träffat Jörgen vid ett flertal husvisningar och han är alltid väldigt lyhörd och mån om både köpare och säljare.
    Jag kan varmt och med hela mitt hjärta rekommendera er att välja Jörgen oavsett om ni ska sälja eller köpa. Läs mer
  • Anna-karin C sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-12-11

Lysekil
    Jörgen är mycket lugn och professionell i yrkesrollen och hjälper oss att sälja vår bostadsrätt just nu. Läs mer
  • Lennart S köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-21

Brodalen
    Köpt villa, Jörgen har varit mycket kunnig,tillgänglig,engagerad,informativ. En riktigt trevlig person. Läs mer
  • Thomas M köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-18

Skaftö
    Lugn, kompetent, saklig samt mkt trevlig. Vi är mkt nöjda med fastigheten samt hela processen kring affären- från första visning i april till tillträde november! Läs mer
  • Johan E köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-04

Lysekil
    Proffsig och upplevde verkligen en neutralitet mellan mig och säljaren Läs mer
  • Läjf Gunnar L sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-01

Jag menar att Jörgen H på alla sätt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Anna B köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-29

Lysekil
    Vi har sålt en mindre villa och även köpt en större i Lysekil och är mycket nöjda med Jörgen, både som säljare & köpare.
    Han är Lugn, trygg & ambitiös i sin yrkesroll.
    Vi upplever oxå att han varit engagerad i våra önskemål och tillgänglig vid frågor.

Vi kan varmt rekommendera Jörgen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil