Jörgen Hammargren

Jörgen Hammargren

Jörgen Hammargren är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Jörgen Hammargren har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Jörgen Hammargren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Hammargren har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 149 Läs vad Jörgen Hammargren

• sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    • Brodalen
    2022-06-10 Verifierad kund
    Helt ok................................................................
    2022-05-25 Verifierad kund
    Kunnig, saklig och drev säljprocessen i mål. Tydlig information under processen vilket var skönt.
    Rekommenderar Jörgen om du vill ha en lugn, trygg och bra försäljning av ditt hus el lgh.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-05-23 Verifierad kund
    Ett lugnt och tryggt bemötande som gjort att vi känt oss trygga genom hela processen.

God och tydlig kommunikation. Alltid hjälpsam och tillgänlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-05-10 Verifierad kund
    Jörgen har ett mycket gott bemötande och tar god hand om både säljare och köpare. Jag känner stort förtroende för Jörgen och kan verkligen rekommendera att anlita honom vid försäljning eller köp av bostad m.m. Mvh Eva Stina Svensson
    2022-05-10 Verifierad kund
    trevlig och lugn.
    Han tog oss genom köpprocess på ett bra sätt.
    • Brastad
    2022-03-20 Verifierad kund
    På ett jätte bra sätt.. på en bra och snabb försäljning och det fick vi. Kan varmt rekomendera jörgen super bra säljare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2022-02-28 Verifierad kund
    Jörgen var mycket trevligt och sakkunnig. Vänligt och professionellt bemötande
    Ett stort stöd i budgivningen och bra svar i våra frågor
    som uppkom under processen. Smidigt hanterat och bra återkopplingar med snabba svar. En mycket trevlig mäklare som rekommenderas till alla.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Jörgen er fantastisk duktig. Trevligt bemötande. Professionell, trygg och pålitlig. Dessutom er han människa. Vi rekommenderas på det varmaste⚘
    2021-12-01 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevlig.
    Erfaren, kunnig och smidig.

Löste affär snabbt o smidigt.
    2021-11-10 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med Jörgen som mäklare i allt ifrån bemötandet när det gäller värdering, planering inför fotografering och visningarna till budgivning och slutligen kontraktsskrivning.
    Tydlig kommunikation, saklig fakta och löpande information under den mycket snabba försäljningen. Rekommenderar mäklaren.