Jörgen Hammargren

Jörgen Hammargren

Jörgen Hammargren är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Jörgen Hammargren har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Jörgen Hammargren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 129 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Hammargren har haft 28 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 129 Läs vad Jörgen Hammargren

• sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-06-17
    Blandning av Proffsig och personlig på ett bra sätt kompetent; Inger förtroende att lämna försäljningen till just honom!
    2021-05-31
    Har sålt hus.
    Jörgen gav oss ett bra bemötande och han kändes trygg i sig.
    Ja det var så vi hade tänkt oss.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    • Lyse
    2021-05-25
    Lyse-Fiskebäck 158, Lysekil.
    Bra bemötande när det var visning, stressade oss inte utan vi kunde titta i lugn och ro. Även kontraktsskrivningen blev ett bra möte.
    • Brodalen
    2021-05-17
    Köp av sommarhus. Jörgen var mycket bra genom hela processen. Tryggt och transparent. Allt i sin ordning och hela tiden mån om att alla ska bli nöjda.
    2021-05-10
    Både köpt och sålt bostad via Jörgen Hammargren.
    Proffsig, förtroendeingivande och hjälpsam!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-05-04
    Vi köpte en lägenhet och tycker att Jörgen skötte allt på ett väldigt proffsigt och förtroendeingivande sätt!
    2021-05-04
    Affärsmässig kommunikation under hela försäljnings-/köpprocessen vilket varit väldigt uppskattat för oss som köpare.
    Jörgen har hela tiden haft en tydlig dialog om ”nästa steg” från budgivning till överlämning av nycklar. Kan både rekommendera Jörgen till andra samt anlita till eventuell egen försäljning i framtiden.
    2021-05-03
    Sålt Villa.
    Allt skött enligt önskan från första kontakt.
    Professionellt.
    • Brodalen
    2021-04-09
    Har sålt ett fritidshus. Väldigt bra bemötande av Jörgen från början till slut. Proffsig, trevlig och korrekt. Påläst och kunnig. Tog allt stegvis och lugnt, gav bra och tydlig information och kom med bra råd. Engagerade sig mycket och höll mig välinformerad under alla faser. Bästa betyg!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-03-22
    Bostadsrätt
    Jörgen har ett mycket gott bemötande. Han är lugn och saklig och mycket förtroendeingivande. Han har på ett bra sätt löst de problem som uppstått under försäljningen. Han har levt upp till våra förväntningar