Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Lysekil Jörgen Hammargren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 66 Läs vad Jörgen Hammargren

• Johan Tommy H sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-11

Härnäset
    Jörgen är en mycket bra mäklare.Mycket kunnig och proffsig i sitt yrke.Fick sålt mitt hus snabbt och smidigt. Är helnöjd i mitt val av mäklare. Johan H. Läs mer
  • Curt Ralf B sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-10

Lysekil
    Har sålt en fastighet på 155 kvm. Mäklaren är bra för säljare o köpare, vilket betyder fem stjärnor . Läs mer
  • Vanja Marjorie L sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-03-17

Lysekil
    Sålt hus d.v.s. köpekontraktet är skrivet så det är ej helt klart ännu.Då vi även köpte huset av Jörgen Hammargren ville vi gärna anlita honom även nu då vi uppfattade honom som en mycket duktig, seriös, pålitlig och trevlig mäklare.
    Hitintills har vi samma uppfattning som tidigare om honom.
    MVH
    Vanja Ljungqvist Läs mer
  • Laila H sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-03-10

Brastad
    Jag har sålt min sommarstuga och tycker att Jörgen Hammargren ger ett gott intryck, mycket hjälpsam, kommer med bra tips och är seriös. Detta är positivt för både säljare och köpare. Läs mer
  • Eva-Marie H sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-03-04

Jörgen tog hand om allt med försäljningen av min bostadsrätt. Kände mig lugn o trygg med att han löste allt som skulle göras + alla mina frågor. Professionell, kunnig, vänlig och nogrann. Tack! Läs mer
  • Ulla Greta H
    Ulla Greta H skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-28

Vi klarade inte av att bo i hus längre. Beslöt oss för att sälja. Svårt beslut.
    Så kontaktade vi Jörgen. Han lotsade oss ända fram. Väldigt proffsigt. Vi var med i allt deltagande. Fotografering, husbesiktning, budgivning, försäljning.

Han har varit toppen för oss. Och än är inte allt klart.

Mycket, mycket nöjda är Ulla och Rune H Läs mer
  • Kristina S skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-28

JÖRGEN HAMMARGREN HAR HAFT HAND OM FÖRSÄLJNINGEN AV VÅRAN FASTIGHET I LYSEKIL OCH HAR SKÖTT DET PÅ ETT UTMÄRKT SÄTT

BEMÖTANDET HAR VARIT MYCKET BRA

FÖRVÄNTNINGARNA PÅ TILLGÄNGLIGHET OCK PRIS HAR VARIT MYCKET BRA

KAN MED VARM HAND REKOMMENDERAS Läs mer
  • Per N skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-27

Försäljning av fastighet.
    Ett mycket proffsigt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med hur hela affären blev hanterad allt från visning till avslut inför deklaration. Läs mer
  • Linus L skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-26

Tydlig och trevlig i sin kommunikation. Professionell och förtroendeingivande. Läs mer
  • Ingemar A
    Ingemar A skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-25

Jörgen är mycket kunnig och professionell. Han har väldigt bra kännedom om marknaden och hanterar både säljarens och köparens intressen på ett bra sätt. Kommunicerar bra och återrapporterar uppdraget kontinuerligt.
    Motsvarade mina förväntningar väl. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson