Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Lysekil Jörgen Hammargren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 53 kunder tycker om Jörgen Hammargren

• Anette M köpte sin bostad med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Med sitt lugna bemötande är det inte svårt att tycka om mäklare Jörgen. Förklarar allt på ett bra sätt,
    det fanns inga dumma frågor när man som kund köper sin första bostadsrätt.
    Jag kan varmt rekommendera Jörgen Läs mer
  • Peter M köpte sin bostad med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har köpt en bostadsrätt i Lyskil och har från första stund fått ett mycket bra bemötande och service av Jörgen.
    Han har under hela tiden uppdaterat oss med ny info så fort han fått nyheter om vårt nya bygge.
    Varje gång vi varit på plats hos honom har services varit kanon och allt pappersarbete har gått snabbt och smidigt.

Han har även hjälpt oss och svarat på alla "konstiga" frågor vi haft.
    Vi han verkligen rekomendera Jörgen vid köp/sälj av bostad. Läs mer
  • Lena S köpte sin bostad med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpt en enfamiljs villa. Blev bra bemött av mäklaren. Fick bra svar på funderingar och frågor. Allt gick bra till. Enl mina förväntningar. Läs mer
  • Nils Anders Gustav F sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi är helt genom nöjda i alla avseenden. Läs mer
  • Tomas A skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jörgen Hammargren hanterade vårt köp av ett fritidshus mycket seriöst och professionellt. Vi kan absolut rekommendera att använda Jörgen i liknande affärer. Läs mer
  • Said Peder K sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Jag har sålt mitt föräldrahem.
    Jag/ vi har blivit mycket bra bemött av Jörgen. Han är trevlig och lätt att prata med.
    Förväntningarna var att han skulle fixa detta till vår belåtenhet och det gjorde han med råge.
    Sammanfattningsvis kan jag bara konstatera att Jörgen skött sitt åtagande på ett mycket bra sätt, trevligt, lättsamt och sakligt. Läs mer
  • Anna Birgitta Monika J skrev om Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Mycket professionellt och vänligt bemötande. En snabb process från att vi bestämt oss att sälja, till att kontraktsskrivningen gjordes. Vi är mycket nöjda med ert arbete och speciellt med Jörgen Hammargren. Läs mer
  • Kim Isabell O köpte sin bostad med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Nogggran, saklig och förtroendegivande. Har fungerat jättebra på alla sätt. Läs mer
  • Ingela J sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt hus. Bemötande var riktigt bra! Kändes trygg som mäklare! Läs mer
  • Sussanne C köpte sin bostad med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kyrkogatan 14
    Trevligt och professionellt bemötande
    Mycket nöjda med köp och kontakt med Jörgen som gjorde det till en total bra upplevelse för ett av de bästa känslomässiga investeringar vi gjort. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson