Jörgen Hammargren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-11 - 2019-10

Läs vad 93 Läs vad Jörgen Hammargren

• Thomas M köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-18

Skaftö
    Lugn, kompetent, saklig samt mkt trevlig. Vi är mkt nöjda med fastigheten samt hela processen kring affären- från första visning i april till tillträde november! Läs mer
  • Johan E köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-04

Lysekil
    Proffsig och upplevde verkligen en neutralitet mellan mig och säljaren Läs mer
  • Läjf Gunnar L sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-01

Jag menar att Jörgen H på alla sätt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Anna B sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-29

Lysekil
    Vi har sålt en mindre villa och även köpt en större i Lysekil och är mycket nöjda med Jörgen, både som säljare & köpare.
    Han är Lugn, trygg & ambitiös i sin yrkesroll.
    Vi upplever oxå att han varit engagerad i våra önskemål och tillgänglig vid frågor.

Vi kan varmt rekommendera Jörgen! Läs mer
  • Bodil Helena L sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-18

Sålt parhus.
    Mkt bra mäklare och förtroendeingivande. Läs mer
  • Kristian F sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-07

Lysekil
    Lugn, förtroendeingivande och saklig Läs mer
  • Sally Rebecka F sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-06

Sålt bostad
    Bra bemött
    Hade lite mer förväntningar ang priset på bostaden. Mäklaren trodde att vi skulle få mycket mer. Men vi fick mindre än vad budet var. Läs mer
  • Bo Gilbert L sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-26

Sålt en villa.
    Bemötandet var bra. Läs mer
  • Margreth L sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-26

Lysekil
    Att sälja ett hus är en stor och viktig affär, och det är viktigt att man som säljare känner sig trygg och vet precis vad som ska hända i varje steg. Jörgen guidade oss på ett sakligt och strukturerat sätt genom hela processen när vi sålde vårt hus i Lysekil. Han var också lyhörd för våra önskemål som säljare och snabb att återkoppla när vi hade frågor. Allting har fungerat klockrent och vi har känt oss väl bemötta både av Jörgen och övriga medarbetare på Fastighetsbyrån. Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Ulf Lars Göran O sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-03

Lysekil
    Vi hade en bra dialog med mäklaren genom hela försäljningen
    Jörgen Hammargren ansvarade för försäljningen av vårt föräldrahem.
    Han är trevlig, engagerad, proffsig och kunnig.
    Jörgen är alltid tillgänglig och man får snabb återkoppling.
    Vi rekommenderar honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil