Mäklare Västra Götaland Lysekil Fastighetsbyrån Lysekil Jörgen Hammargren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 84 Läs vad Jörgen Hammargren

• Ulf Lars Göran O sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-03

Lysekil
    Vi hade en bra dialog med mäklaren genom hela försäljningen
    Jörgen Hammargren ansvarade för försäljningen av vårt föräldrahem.
    Han är trevlig, engagerad, proffsig och kunnig.
    Jörgen är alltid tillgänglig och man får snabb återkoppling.
    Vi rekommenderar honom. Läs mer
  • Therese E köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-30

Lysekil
    Jag har köpt ett gavelradhus i Lysekil. Vi har fått ett väldigt proffsigt bemötande från start till slut genom processen med Jörgen Hammargren. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-30

Lysekil
    Vi köpte ett hus som Jörgen mäklade. Jörgen gav förtroende redan på visningen och har skött processen därefter helt klanderfritt. Det var ordning och reda och han var alltid snabb att återkoppla. Jag kan verkligen rekommendera Jörgen till andra. Läs mer
  • Katarina P köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-26

Lysekil
    Vi har köpt en lägenhet. Jörgen har varit mycket tillmötesgående och intrycket är att han är kunnig och korrekt. Läs mer
  • Åke G köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-26

Lysekil
    Jörgen har på ett föredömligt sätt hjälpt oss att genomföra köpet av vår drömlägenhet i Lysekil. Läs mer
  • Mattias A sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-12

Lysekil
    Jörgen har hjälpt oss att sälja vårt hus och har agerat väldigt lugnt, sakligt och förtroende ingivande. Läs mer
  • Jan Arne Lennart O sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-06

Lysekil
    Bra bemötande. Han gjorde ett gott jobb och arbetade verkligen med försäljningen Läs mer
  • Tore J köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-06

Lysekil
    Köpt lägenhet i bostadsrättsförening genom Jörgen som varit professionell, kunnig och lyhörd genom hela processen. Han var påläst och i de fall vi hade någon specifik fråga som behövde någon extra kontroll så skedde det snabbt.
    Kan rekommendera Jörgen. Läs mer
  • Issam H köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-05

Lysekil
    Jörgen är fantastisk duktig och vi hade väldigt bra bemötande och fick svar på våra frågor. Jag kommer tipsa Jörgen till alla som ska ha kontakt med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Maud Janson köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-04

Lilla Bansviksgatan 13
    Superproffsig - allt tydligt och klart från första kontakt till avslut. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson