Phillip Loewen

Phillip Loewen

Phillip Loewen är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Phillip Loewen har varit registrerad mäklare sedan 2008-09. Phillip Loewen har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.8. Phillip Loewen har haft 41 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 168 Läs vad Phillip Loewen

• 2020-11-30
    Mycket bra service. Lätt att jobba med och professionell.
    Jens M
    • Lysekil
    sålde sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-11-09
    Vi har sålt vår villa i Lysekil, på Torpgatan 11. Allt, men precis allt, funkade med Phillip från första samtal och genom hela processen! Professionell bemötande och framförallt en lugn hantering av olika situationer och olika steg var utmärkt. Rekommenderas hjärtligt som mäklare! Hälsningar, Buco och Sinela
    Ibrahim T
    • 147.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-11-03
    Försäljning av Bostadsrätt. Professionellt bemötande från början till slut med objektiva och nyanserad rådgivning under resans gång. Upplevelsen var mycket god och det kändes tryggt under hela processen.
    Stefan E
    • 45.0 m²
  • 2020-10-03
    Sammanfattningsvis har Phillip Loewen tillsammans med sina medarbetare på Fastighetsbyrån Lysekil arbetat mycket professionellt i samband med vårt husköp. De har dessutom varit både trevliga och effektiva samt kunnat bemöta våra specifika önskemål under hela processen.
    Anette S
    • 67.0 m²
  • 2020-10-02
    Jag är väldigt nöjd med Phililip med hur vår affär gick till när vi köpte vårt sommarhus på skaftö.
    Michaela J
  • 2020-09-02
    I maj 2020 köpte vi vårt drömfritidshus på Åbyfjorden. Med tanken på den svår situationen under corona utbrottet hade vi stor tur att hitta Phillip som mäklaren. Han möte oss vid varje tidpunkt högst professionell och mycket hjälpsam på alla sätt! (video genomgång i och runt om huset , översätta köpebrevet vid telefon på flytande engelska osv) Från första kontakten, budgivningen och tillåtelsen av huset i vår frånvaro var vi alltid 100% nöjd med honom. Även efter köpet fick vi viktiga informationer och hjälp från honom. Hela förloppet var transparent på varje steg och Phillip var alltid tillgänglig och tålmodig med oss. Han är så professionellt, pålitlig, hjälpsam och vänlig man kan önska sig. Vi kände oss alltid att vara i bästa händer. Stor tack, till Phillip, för sin särskild snäll och alltid ärligt umgänge med oss. Vänliga hälsningar Ursula & Ralf Tyskland
    Ursula G
    • 43.0 m²
    • Brodalen
  • 2020-08-11
    Jag är supernöjd med alla tjänster jag fått genom Philip Loewen. Professionellt vänligt bemötande, kunnig, inkännande och hjälpsam . Skall med nöje rekommendera honom till den, som ber mig om tips på en bra mäklare. Allt gott åt honom i fortsättningen! Mitt betyg UTMÄRKT!
    Sigrid Elisabeth H
    sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-08-09
    Köpt bostadsrätt. Informerade om objektet på ett sakligt sätt var lugn o sansad. Vi hade bra kontakt under hela övertagandeprocessen. Allt flöt på precis som man förväntar sig.
    Lars R
    • 49.3 m²
    • Skaftö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-08-03
    Sålt bostadsrätt i Lysekil. Phillip är mycket proffsig. trevlig och behaglig person. Vi hade inte några speciella förväntningar - men han levererade till 100%. Vi har ett mycket positivt intryck av Fastighetsbyrån i stort.
    Maj-lis B
    • 1:a
    • 45.5 m²
  • 2020-08-01
    Vi har köpt ett kedjehus i ett nytt bostadsområde intill vattentornet i Lysekil. Phillip visat oss ett trevligt bemötande. Han har svarat på alla våra frågor och varit hjälpsam med våra bankkontakter. Han har också givit tips om saker som rör huset.
    Bo-Göran D
    • 137.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte