Phillip Loewen

Phillip Loewen

Phillip Loewen är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Phillip Loewen har varit registrerad mäklare sedan 2008-09. Phillip Loewen har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 249 omdömen med ett betyg på 4.9. Phillip Loewen har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

249 omdömen om Phillip Loewen

Sedan starten hos Reco 2014
Dick Henrik L
Sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Brastad

Det är en helt suverän mäklare

Johanna G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Jag har haft Phillip som mäklare som både köpare och säljare och är väldigt nöjd. Man blir alltid bra bemött, han är rak, tydlig och väldigt enkel att ha med att göra. Han är förutseende med frågeställningar och kommer ofta med tips och ”bra att tänka på”. Han är också lätt att få tag på om man har fler frågor.

Ulrika L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Han är väldigt lugn och behaglig i sitt sätt att bemöta sina kunder. Visar på stor kunskap och erfarenhet vilket gör att jag har fullt förtroende för Philip.

Yvonne S
Köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Vi kände oss väldigt seriöst bemötta av Phillip Loewen, som öppet och ärligt kommunicerat med oss genom processen från visningsdagen såväl som under budgivningen fram tills dess att vi skrev på köpekontraktet. Phillip framstår som väldigt kompetent och agerar mycket förtroendeingivande. Vi kände oss trygga med att hans svar var ärliga och korrekta. Vidare är Phillip lugn till sättet och det uppskattade vi mycket under framför allt själva visningsdagen då vi i lugn och ro kunde gå runt och ”ta in” huset, tomten och garaget.

Arne K
Lysekil

Korrekt, vänlig, kunnig om regler och juridiska aspekter av bostadsköp och ett positivt bemötande.

Berith E

Jag har bara haft kontakt med Jörgen Hammargren så det är svårt att uttala något om Phillip Loewen.

Lars J

Enda vi kan ha synpunkter på är lägenheten ej var klar vid inflyttning. Mvh lars

Bo E

Kunnig och kundorienterad positiv och får dig att känna dig viktig som kund.

Ivan O
Lysekil

Han är serviceinriktad, återkopplar hela tiden. Har ett stort kontaktnät. Väldigt engagerad och mån om att slutföra sitt uppdrag för kundens bästa.

Birgitta Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Brodalen

Vi är väldigt nöjda. Trevligt och professionellt bemötande. Gav goda råd och hade svar på alla frågor. Allt avlöpte smidigt. Stort förtroende för Philip. Rekommenderas varmt!