Phillip Loewen
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 131 Läs vad Phillip Loewen

• Lars Örjan A sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-16

Lysekil
    Snabba svar, och lätt att nå.
    Trevlig personlighet.
    Kunnig, proffsig. Läs mer
  • Bengt Arne L sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-03

Brastad
    Vi har sålt vår sommarbostad och anlitat Fastighetsbyrån Mäklare Philip Loewen som vi kan rekommendera å det varmaste då vi blivit kontinuerligt informerade under hela processen på ett proffsigt och vänligt sätt.

Ingela och Bengt Lindqvist Läs mer
  • Cecilia A köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-02

Brastad
    Köpte ett fritidshus. Phillip upplevdes som lugn, trygg och mån om både köpare och säljare. Läs mer
  • Camilla B köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-24

Lysekil
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev mycket väl bemött av mäklaren som presenterade lägenheten professionellt. Jag önskade visning tidigare än utsatt och det gick att ordna på ett smidigt sätt. Mina förväntningar var en smidig affär och Phillip har verkligen levt upp till detta. Min upplevelse är bara positiv. Läs mer
  • Karl J köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-11

Lysekil
    Vi har köpt lägenhet. Sammanfattningsvis bra bemötande genom hela affären. Läs mer
  • Eva L köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-07-04

Brastad
    Svært imøtekommende, blid, fint med en person som "oversatte" til norsk.
    Hadde også noe informasjon om områdets bebyggelse rundt vår stuga på Sønderdeng
    Vil absolutt anbefale han til norske kunder.
    Også vedkommende dame som var til stede da vi hadde overtagelsesmøte var veldig hyggelig Läs mer
  • Anders L köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-25

Lysekil
    Jag är mycket nöjd med bemötande och snabba svar på frågor.

För mig har vi inget att klaga på, helt nöja med allt. Läs mer
  • Sofia W köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-19

Härnäset
    Philip hjälpte oss igenom vår fritidshusaffär. Han var mycket lugn, påläst, proffsig och seriös genom hela resan. Läs mer
  • Per L köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-17

Skaftö
    Vi har köpt ett fritidshus med hjälp av Phillip Loewen och han har varit noggrann och trevlig på ett sympatiskt sätt från första kontakten till slutförande av affären.
    Förefaller god ordning på det han företar sig och han är engagerad så att alla parter blir nöjda med fastighetsöverlåtelsen. Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-11

Skaftö
    Köp av villa.
    Mycket lugn och saklig mäklare.
    Informerade både mig som köpare och säljarna på ett mycket grundligt och bra sätt.
    Ingen stress och hets vid budgivning.
    Sammanfattningsvis en mycket bra mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson