Phillip Loewen
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-11 - 2019-10

Läs vad 138 Läs vad Phillip Loewen

• Mette Cecilie A köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-12

Brastad
    Phillip Loewen er en meget dyktig megler. Vi kjøpte et fritidshus i Brastad, Lysekil. Hele prosessen har gått veldig fint, og Phillip kan trygt anbefales. Läs mer
  • Marie H köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-12

Köpte enfamiljshus.
    Bra bemötande och Philip upplevdes som proffsig och hjälpsam från start till slut. Mycket nöjda. Läs mer
  • Bill A sålde en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-08

Härnäset
    Sålt en tomt
    Philip är mycket korrekt i sitt utövande som mäklare.
    Inger inte vare sig säljare eller köpare i några falska förhoppningar.
    Jobbar skyndsamt och effektivt.
    Utöver alla fördelar som Philip har som mäklare är han också väldigt trevlig och ödmjuk som person, en fantastisk person och medmänniska som man önskar att det skulle finnas fler av i vår värld.
    Överlämnar med glädje och stort förtroende nya kommande uppdrag till Philip. Läs mer
  • Daniel F köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-08

Lysekil
    Trevligt och bra bemötande
    Informerade om allt som man behövde vet i olika faser Läs mer
  • Bo Martin D sålde en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-06

Bra rådgivning och gott tålamod. Läs mer
  • Jonas S köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-23

Härnäset
    Jag har köpt sommarstuga. Philip var trevlig, påläst, tillgänglig. Läs mer
  • Marie Christina Viktoria L sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-04

Brastad
    Vi upplever att Phillip är en mycket tillmötesgående och lyhörd mäklare med ett trevligt och professionellt bemötande. Phillip intresserar sig för sina kunders bästa och vi rekommenderar honom varmt. /Christina & PA Läs mer
  • Lars Örjan A sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-16

Lysekil
    Snabba svar, och lätt att nå.
    Trevlig personlighet.
    Kunnig, proffsig. Läs mer
  • Bengt Arne L sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-03

Brastad
    Vi har sålt vår sommarbostad och anlitat Fastighetsbyrån Mäklare Philip Loewen som vi kan rekommendera å det varmaste då vi blivit kontinuerligt informerade under hela processen på ett proffsigt och vänligt sätt.

Ingela och Bengt Lindqvist Läs mer
  • Cecilia A köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-08-02

Brastad
    Köpte ett fritidshus. Phillip upplevdes som lugn, trygg och mån om både köpare och säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson