Phillip Loewen
2018-08 - 2019-01

Läs vad 110 kunder tycker om Phillip Loewen

• Fredrik O skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-24

Philip hjälpte mig att sälja ett fritidshus. Han var professionell, trevlig och lätt att ha att göra med. Philip hade ett serviceorienterat förhållningssätt i hela försäljningsprocessen som löpte på mycket smidigt. Jag kan verkligen rekommendera Philip. Läs mer
  • Carl Arne G sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-01-01

Birgitta och jag är mycket nöjda med Phillip som mäklare vid försäljningen av vårt fritidshus. Han förklarade tydligt och klart alla frågor vi hade under processens gång. Vi fick hjälp med att fylla i alla papper och formulär och han gav oss goda råd och tips, så att försäljningen gick både snabbt enkelt, och blev till en mycket bra upplevelse.
    Vi kan varmt rekommendera Phillip.
    Arne och Birgitta Läs mer
  • Erik Ulf Kenneth K sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2018-12-13

Är mycket nöjd med hur Philip hanterat försäljning av vårt dödsbos villa. Hjälpsam, tydlig och alltid lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Malin C
    Malin C sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2018-12-12

Detta är andra gången vi har anlitat Phillip som mäklare. Han har hjälpt oss både att köpa stugan och sälja stugan stuga.
    Vi är väldigt nöjda och tacksamma att vi haft en så professionell mäklare.
    Det känns trygt och man kan vara säkra på att jobbet blir gjort.
    Rekommenderar Phillip på det varmaste. Läs mer
  • Dan Robert L sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2018-12-04

Vi är mycket nöjd med hela processen när Phillip har hjälpt oss att sälja våra tomter. Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande och frågor och funderingar blev snabbt besvarade och vi kände ett stort stöd under hela processen. Vi kommer garanterat anlita Phillip igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • Bo Karl Johan L sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2018-12-03

Sålt tre tomter.

Mycket professionellt arbete

Mina förväntningar har uppfyllts

Mycket bra Läs mer
  • Anders G köpte sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2018-12-02

Seriös inte som andra mäklare som har beteende som nutidens hästhandlare Läs mer
  • Viggo B sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2018-12-02

Philip är en mycket korrekt och seriös person inom sitt yrke, efter en relativt kort tid ca. 10 år som fastighetsmäklare i Lysekil så märker man att han brinner för sin roll som mäklare och sätter fokus på sina kunder!
    Bonus är även att han har humor och det går att skojprata i mellan dom seriösa besluten man ska ta som köpare eller säljare.
    Jag kommer nog att önska han som min kontaktperson i min nästa bostadsaffär! Läs mer
  • Linn A köpte sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2018-11-13

Köpte en villa. Phillip var mycket trevlig och beskrev bra vad som förväntas av mig samt vad som händer, steg för steg genom köpet med mera. Han gjorde köpet till en mycket bra upplevelse. Kunde inte bli bättre enligt mig Läs mer
  • Niroshika Sabina A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2018-10-11

Sålt sommarstuga.
    Bra mäklare som levererade!!
    Toppen nöjd!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil