Phillip Loewen
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 143 Läs vad Phillip Loewen

• Bo Göran O sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-02-17

Brodalen
    Bra som mäklare, rekommenderar. Läs mer
  • Marie D köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-01-14

Lysekil
    Vi köpte en lägenhet i Lysekil och är mycket nöjd med Phillip som har hanterat alla delar på ett proffsigt sätt.
    Han varmt rekommenderas! Läs mer
  • Anette K köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-01-14

Phillip var väldig korrekt och tydlig både gentemot oss som köpare och i kontakt med säljaren. Snabb återkoppling på frågor och funderingar.
    Tillmötesgående om tid för visning av bostad. Läs mer
  • Karl Oscar Joachim S sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-27

Brastad
    Mycket professionellt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Johanna L köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-24

Brastad
    Vi köpte ett fritidshus i Brastad. Fick ett exemplariskt bemötande av Philip. Trevlig och ärlig.
    Vi är mycket nöjda ned hela affären. Läs mer
  • Mette Cecilie A köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-12

Brastad
    Phillip Loewen er en meget dyktig megler. Vi kjøpte et fritidshus i Brastad, Lysekil. Hele prosessen har gått veldig fint, og Phillip kan trygt anbefales. Läs mer
  • Marie H köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-12

Köpte enfamiljshus.
    Bra bemötande och Philip upplevdes som proffsig och hjälpsam från start till slut. Mycket nöjda. Läs mer
  • Bill A sålde en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-08

Härnäset
    Sålt en tomt
    Philip är mycket korrekt i sitt utövande som mäklare.
    Inger inte vare sig säljare eller köpare i några falska förhoppningar.
    Jobbar skyndsamt och effektivt.
    Utöver alla fördelar som Philip har som mäklare är han också väldigt trevlig och ödmjuk som person, en fantastisk person och medmänniska som man önskar att det skulle finnas fler av i vår värld.
    Överlämnar med glädje och stort förtroende nya kommande uppdrag till Philip. Läs mer
  • Daniel F köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-08

Lysekil
    Trevligt och bra bemötande
    Informerade om allt som man behövde vet i olika faser Läs mer
  • Bo Martin D sålde en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-10-06

Bra rådgivning och gott tålamod. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson