Phillip Loewen
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 108 kunder tycker om Phillip Loewen

• Erik Ulf Kenneth K sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Är mycket nöjd med hur Philip hanterat försäljning av vårt dödsbos villa. Hjälpsam, tydlig och alltid lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Malin C
    Malin C sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Detta är andra gången vi har anlitat Phillip som mäklare. Han har hjälpt oss både att köpa stugan och sälja stugan stuga.
    Vi är väldigt nöjda och tacksamma att vi haft en så professionell mäklare.
    Det känns trygt och man kan vara säkra på att jobbet blir gjort.
    Rekommenderar Phillip på det varmaste. Läs mer
  • Dan Robert L sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi är mycket nöjd med hela processen när Phillip har hjälpt oss att sälja våra tomter. Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande och frågor och funderingar blev snabbt besvarade och vi kände ett stort stöd under hela processen. Vi kommer garanterat anlita Phillip igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • Bo Karl Johan L sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt tre tomter.

Mycket professionellt arbete

Mina förväntningar har uppfyllts

Mycket bra Läs mer
  • Anders G köpte sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Seriös inte som andra mäklare som har beteende som nutidens hästhandlare Läs mer
  • Viggo B sålde sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Philip är en mycket korrekt och seriös person inom sitt yrke, efter en relativt kort tid ca. 10 år som fastighetsmäklare i Lysekil så märker man att han brinner för sin roll som mäklare och sätter fokus på sina kunder!
    Bonus är även att han har humor och det går att skojprata i mellan dom seriösa besluten man ska ta som köpare eller säljare.
    Jag kommer nog att önska han som min kontaktperson i min nästa bostadsaffär! Läs mer
  • Linn A köpte sin bostad med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Köpte en villa. Phillip var mycket trevlig och beskrev bra vad som förväntas av mig samt vad som händer, steg för steg genom köpet med mera. Han gjorde köpet till en mycket bra upplevelse. Kunde inte bli bättre enligt mig Läs mer
  • Niroshika Sabina A skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Sålt sommarstuga.
    Bra mäklare som levererade!!
    Toppen nöjd!! Läs mer
  • Liv B
    Liv B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Vi har kjøpt Persensväg 13. Ble møtt av mekler på et meget bra sett. Meklar var godt forberedt og kunne svare på alle spørsmål, samt var alltid tilgjengelig for oss ved behov for kontakt. Vi er veldig fornøyd med Philips arbeid og oppfølging. Läs mer
  • Thor B skrev om Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    Kjøpt hytte
    På et meget bra sett
    Veldig fornøyd
    Kjøpet ble gjenomført på en profesjonell måte, takket være en super megler Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson