Phillip Loewen
Registrerad mäklare sedan 2008-09-25
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 155 Läs vad Phillip Loewen

• Karen F köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-07-12

Skaftö
    Vi köpte en sommarstuga på Skaftö med hjälp av Phillip. Han var väldigt bra, balanserad, lyhörd och trovärdig. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick av Phillip. Läs mer
  • Niklas B köpte en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-07-12

Proffsigt o trevligt bemötande! Kändes tryggt o bra. Läs mer
  • Annika M köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-15

Lysekil
    Vi köpte en villa i Lysekil och mötte Philip på en rad olika visningar. Philip är lätt kommunicera med och svarar snabbt vid frågor. Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen. Läs mer
  • Carl Björn Tommy L sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-10

Fritidshus på Islandsberg
    Trevlig och proffsig mäklare. Lugn och tålamod är en viktig egenskap som även Phillip hade. Läs mer
  • Hannah C köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-09

Brastad
    Vi har letat och köpt sommarhus och stött på Phillip på flera visningar. Han har alltid varit mycket trevlig och tillmötesgående och engagerat sig i vårt letande Läs mer
  • Lars-peder L köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-06-07

3:a
    Köp andelslägenhet HSB.

Phillip Är en alldeles förträfflig person.

Se ovan.

Vet inte vad/hur jag skall beskriva personalen på detta kontor.
    Alla har väldigt tillmötesgående, men eftersom Ni frågar så skötte sig Phillip alldeles mönstergilt. Läs mer
  • Jimmy Lars Håkan S sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-23

Brastad
    Absolut den bästa mäklaren på västkusten.
    Jag har både köpt och sålt fastigheter via Philip
    Bemötandet jag har fått är superbra.
    Phillip som mäklare vara mycket bättre än mina förväntningar
    Phillip är en mäklare som verkligen lever för sitt jobb Läs mer
  • Jan Eric Harald L sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-12

Lysekil
    Med Fastighetsbyrån och Phillip i Lysekil kan du vara trygg i att de gör sitt bästa för att din försäljning ska bli så lyckad som möjligt. Även ur köparens perspektiv är min uppfattning att du får den hjälp som behövs. Läs mer
  • Sara Maria L sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-11

Lysekil
    Phillip har varit professionell och gett snabb respons hela vägen. Han har på ett trevligt sätt skött både köp av ny bostad och försäljning av gamla bostaden (villor). Läs mer
  • Paula B köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-04-12

2:a