Phillip Loewen

Phillip Loewen

Phillip Loewen är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Phillip Loewen har varit registrerad mäklare sedan 2008-09. Phillip Loewen har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.8. Phillip Loewen har haft 27 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 185 Läs vad Phillip Loewen

• Härnäset
    2021-07-04
    Åpenhet Meget bra fyr 👍😊

Takk. God sommer 🌞🇳🇴🇸🇪🌹
    • Brastad
    2021-06-20
    Det var allt super bra. Phillip svarade på alla mina frågor och kunde hjälpa mig mycket!
    • Lysekil
    2021-06-20
    Vi har blivit mycket bra bemötta av Phillip.

Vi hade relativt höga förväntningar från start vilka alla infriades tack vare Phillips engagemang, professionalism och lyhördhet.

Sammanfattningsvis har vår erfarenhet genom hela försäljningsprocessen varit positiv i vår kontakt med mäklaren, och vi kan varmt rekommendera Phillip och hans team på Fastighetsbyrån i Lysekil.
    • Härnäset
    2021-06-14
    Philip forstod våre behov og oppfattes som ærlig og profesjonell. Han var lett tilgjengelig og gjorde visning tilrettelagt selv om vi befant oss i et annet land. Han var grundig og seriøst.
  • köpte en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-06-07
    Proffsigt bemötande genom hela köpet. Stort tack till allt stöd och även digital visning när vi inte hade möjlighet att komma till Lysekil från andra sidan Sverige.
    2021-06-04
    Phillip har sålt min mammas hus, en villa i Lysekil. Han har alltid både ett personligt och professionellt bemötande, och framförallt utstrålar han ärlighet. Detta är oerhört viktigt i en så stor affär som en husförsäljning.
    Vi kan rekommendera Phillip alla dagar i veckan! :)
    2021-06-02
    Köpt fritidshus och tycker att allt fungerat bra och tydligt
    2021-05-31
    Phillip Loewen är en engagerad och seriös mäklare. Han sålde min fastighet med erfarenhet och kunskap utan att blåsa upp mina förväntningar eller ignorera mina farhågor. Jag kan varmt rekommendera Phillip.
    2021-05-31
    Vi har köpt vårat drömläge vid kusten,

Phillip skötte allt toppen!
    2021-05-20
    Philip Loewen er en særdeles hyggelig og imøtekommende megler. Vi bor I Norge og har ikke hatt muligheten til å være tilstede for å klargjøre bolig til salg i Lysekil. Philip har vært helt fantastisk imøtekommende, og av alle meglere vi har benyttet gjennom tidene, vil jeg si at dette er den beste opplevelsen vi har hatt. Vi har blitt tatt hånd om hele veien, og kan trygt anbefale Philip videre til alle selgere og kjøpere. Vh Vivi Adielsson