Phillip Loewen
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 120 Läs vad Phillip Loewen

• Erlend Ivar K köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-24

Härnäset
    Vi kjøpte fritidshus, og hadde en svært god opplevelse med Phillip som megler. Han fremstod som profesjonell gjennom hele prosessen, og var dyktig på oppfølging. Anbefales. Läs mer
  • Agneta Karin Maria L sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-13

Skaftö
    Sålt sommarbostad. Phillip varit föredömlig på alla sätt. Jag har stort förtroende för honom. Läs mer
  • Ingvor B
    Ingvor B sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-13

Lysekil
    Har sålt mitt ( vårt ) hus efter 45 års boende. Phillip Loewen hjälpte mig med detta på ett föredömligt sätt. Hade kanske inbillat mig att få något mer då huset ligger på ett attraktivt område men det fanns skavanker som måste åtgärdas om jag skulle bo kvar. Så jag är jättenöjd att affären gick så smidigt tack vare Phillip. Hälsningar Ingvor Broman nöjd kund. Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-05-11

Skaftö
    Jag är en av fem delägare (syskon) till en sommarstuga på Skaftö. Vi fem delägare utsåg en av oss att representera hela gruppen gentemot mäklare och köpare genom ett fullmakt. Jag har därför inte personligen haft kontakt med Phillip Loewen annat än genom e-post, och har därför mycket begränsade möjligheter att uttala mig i ärendet. Jag upplever dock att kontakt och samarbete mellan fullmaktsinne-havaren och Phillip har fungerat alldeles utmärkt och i enlighet med högt ställda förväntningar. Fastigheten är nu såld (genom Phillip Loewen) till ett pris som vi alla är nöjda med. Läs mer
  • Evelina C köpte en tomt med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-29

Lysekil
    Har köpt en tomt via Philip men även gått på en del visningar.

Tycker att Philip har ett genuint trevligt bemötande och är väldigt service minded. Man känner sig trygg med Philip. Läs mer
  • Pia Ann-Katrine R
    Pia Ann-Katrine R sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-29

Skaftö
    Har sålt mitt stora hus efter lång eftertanke. Philip är en mycket inkännande person och proffsig ut i fingerspetsarna, han tog det lugnt och behöll kontrollen hela vägen, visade mycket respekt!
    Om jag någonsin ska sälja igen skulle jag kontakta Philip, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • My L
    My L köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-04-26

Lysekil
    Philip är en otroligt skicklig mäklare. Därför han serefter både säljarens samt köparens behov. Proffsigt, trevligt och framför allt det lilla extra.
    Vi är köpare av ett av Philips objekt och är väldigt nöjda med hans bemötande under hela processen. Läs mer
  • Ann-Britt H sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-03-31

Lyse
    Jag har sålt min släktgård.
    Vilket har varit mycket svårt känslomässigt. Detta beslut tog jag efter att min man gick bort för 1.5 år sedan.
    Phillip har hela tiden stöttat mig under resans gång och inte på något sätt skyndar på försäljningen. Utan har väntat in att jag ska vara redo.
    Phillip har skött hela försäljningen på ett fantastiskt sätt och arbetat målmedvetet. Alla ev köpare har fått samma inf under tiden som den korta budgivning som var.
    Vi har haft en öppen och rak dialog. Det har varit lätt att diskutera med honom.
    Han gillar mina sockerkakor😊
    Kan varmt rekommendera honom!
    Mvh/Ann-Britt Läs mer
  • Martina H köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-25

Skaftö
    Proffsigt bemötande, hög servicenivå. Vi är som köpare mucket nöjda med Phillip! Läs mer
  • Per Gerhard A sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-02-21

Lysekil
    Väldigt positiv o glad människa.
    Affär är ej helt klar men har gjort ett mycket bra job hittils Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson