Alexandra von Zweigbergk

Alexandra von Zweigbergk

Alexandra von Zweigbergk är mäklare på Fastighetsbyrån Mariestad

Alexandra von Zweigbergk har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Alexandra von Zweigbergk har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexandra von Zweigbergk har haft 35 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

50 omdömen om Alexandra von Zweigbergk

Sedan starten hos Reco 2023
Frida C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Bråten Park

Alexandra är en mycket trevlig och tillmötesgående person. Jag upplever att vår kontakt var enkel och smidig samt att Alexandra var snabb och tydlig med att besvara våra frågor.

Elias J
Bråten Park

Professionellt bemötande. Förklarande och coachande vilket gav oss som säljare ett lugn över processen.

Yvonne A
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Radbyn

Alexandra är trevlig och har förståelse för oss som kund med vad vi letade efter. Man kunde lita på att hon letade aktivt efter bostad till oss eftersom hon hörde av sig med jämna mellanrum och föreslog olika hus som hon viste var på gång. Vi är nöjda och jag fick uppfattningen att även säljarna är nöjda.

Hanna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Marieholm

Vi fick ett bra bemötande, Alexandra var enkelt att få tag i och hon höll oss informerade och uppdaterade.

Lars A
Radbyn

Possetivt och sakligt bemötande vilket gjort affären smidig och känts som både vi som köpare ovh säljaren fått vad vi har eftersträvat men kan förståss bara utal mig från köparen sida.

Monica S
Marieholm

jag bemöttes väldigt proffsigt. Mina förväntningar infriades mer än väl. jag är väldigt nöjd.

Arsim M

Grym mäklare, proffsig och har en bra kommunikation under hela affären

Robin W
Gärdet

Duktig och professionell. Tydliga instruktioner och bra samtal.

Ulf A

Proffsig, kunnig, lätt att prata med

Anita A

Vi är jättenöjda med Alexandra