Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mariestad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mariestad

Fastighetsbyrån Mariestad

Nygatan 14, 542 30 Mariestad — Visa karta

Här i Mariestad och Gullspång är vi på Fastighetsbyrån marknadsledande! Om du söker bostad kan vi med säkerhet guida dig rätt på marknaden, vad du än letar efter. För oss är varje affär personlig. Vi har ett stort engagemang och jobbar alltid för att hela processen ska gå så tryggt till som möjligt.

Du hittar vårt kontor och våra duktiga mäklare på Nygatan 14 och Nya Torget mitt i Mariestad. Har du några planer du vill dela med dig av? Då är du varmt välkommen in på ett besök eller att slå oss en signal.

Läs vad 253 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mariestad

• Yvonne J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    En etta såldes
    Jag blev bra bemött, lugn, proffesionell
    Kanske väl optimistisk om priset, mycket högre än jag förväntade mig men det var också bra eftersom lägenheten såldes för mer än jag förväntat mig, dock under utgångspris.
    Tillgänglig på sms och Mail. Mäklaren gjorde mer än jag visste, innan jag kontaktade henne, vilket då klart var positivt.
    Bra kännedom om området.
    Rekommenderas Läs mer
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    En liten lägenhet med låg månadskostnad perfekt som sommarboende. Och slipper ha en stuga som måste skötas och hållas varm på vintern. Fjärrvärme i en liten lägenhet med badkar och köksdel. Läs mer
  • Weronica L skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köpt en sommarstuga och har aldrig använt en mäklarbyrån förut. Jag har bara positiva saker att säga från första mötet med mäklaren till sista påskrivande av kontraktet. Proffsigt bemötande och tydligt förklarat från början till slut. Läs mer
  • Fredrik F skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Snabb affär. Är nöjd med resultatet och med mäklaren. Har inget direkt att klaga på. Är nöjd med allt. Läs mer
  • Jan-Erik J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Allt var mycket bra. Det kändes tryggt att ha med Andreas att göra. Läs mer
  • Åke K skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Proffsigt bemötande , ingen stress eller press , mycket nöjd Läs mer
  • Fehret H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Allt var bra.Det var mycket duktig mänklare. Läs mer
  • Ethel E skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag har köpt en lägenhet på 2.a våning av 2. Otroligt proffsig mäklare som bemötte alla vänligt och tillmötesgående.

Allt har gått toppen utan problem och jag är mkt nöjd med både bostad och säljprocess. Läs mer
  • Lisbet S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köpt en trerumslägenhet.

Proffsigt korrekt bemött.

Förväntningarna uppfyllda med mycket god marginal.

Mycket fin service' Läs mer
  • Pelle F skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köpte en bostadsrätt. Fick hjälp med alla frågor och funderingar
    Mäklaren va jättetrevlig och gjorde ett jätte bra jobb. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köpte ett fritidshus. Bra bemötande av mäklare med ett gott kvalitetsintryck. Förväntningarna från min sida var att genomföra en affär som jag känne mig trygg med. Positiv respons för frågor jag hade inför affären. Läs mer
  • Teemu P skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi sålde stuga. Vi blev bra bemött av mäklaren. Hade förväntning om priset att det skulle bli låg. Men mäklaren lyckades få ett högre pris än vi hade förväntat. Så mäklaren gjorde ett utmärkt jobb av objektet. Med Vänliga Hälsningar Teemu Piippo Läs mer
  • Jenny H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köpte ett charmigt hus ute på landet. Mäklarpraktikanten Magnus borde få anställning utan tvekan. Helt underbar människa! Mäklaren Victoria gav också ett varmt & mysigt bemötande, man kände sig trygg med båda! Läs mer
  • 2018-09-12

Omdömet har granskats och är verifierat

Amina Willig A skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Hade inte koll på någonting. Allt blev fel. Rekommenderars ej. Läs mer
  • Marianne L skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Mycket korrekt av alla på byrån Läs mer
  • Nils Gustav L skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    - Västerlånggatan 16B

- Korrekt och bra

- Korrekthet och tydlighet, som jag tyckte uppfylldes.

- Sammanfattningsvis har fastighetsaffären så här långt
    genomförts på ett i allt bra sätt. Läs mer
  • Amela T skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    En bostadsrätt på Bigatan 1 i Mariestad köptes. Fastighetsmäklaren gjorde sitt jobb på ett utmärkande sätt. Läs mer
  • Bas T skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Mycket trygg affär med Johan Persson. Försäljningen var mycket professionell i alla led. Läs mer
  • Svante Artur F skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Johan Persson var helt ok. Mina förväntningar infriades nåt så när Läs mer
  • Per V skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    *Köpte bostad
    *Trevligt bemötande rolig och saklig
    *höga förväntningar och de upplevdes
    * sammanfattat en bra mäklare som kommer rekommenderas Läs mer
  • Pasi Kristian V skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Inger stort förtroende och proffsigt bemötande.
    Rekommenderaras varmt. Läs mer
  • Bodil M skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Fastighetsbyrån Mariestad är mycke kunnig och behaglig mot kunderna. Läs mer
  • Kalle Y
    Kalle Y skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Pga oförutsägbara anledningar tvingades köparen häva köpet bara dagar innan överlåtelsen, men även fast det mynnade ut i en mycket stressig och komplicerad situation så lyckades Andreas behålla lugnet och hantera läget exemplariskt. Resultatet blev, trots omständigheterna, oerhört lyckat. Stort tack Andreas och fastighetsbyrån! Läs mer
  • Lena H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Snabbt och effektivt, mycket duktig fotograf, jättefina bilder. Läs mer
  • Carolina F skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Väldigt proffsigt men ändå vänskapligt bemötande, enkelt att kontakta osv. Läs mer
  • Anita D skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Fantastiskt bemötande av mäklaren. Kan inte önska mig bättre.
    Gjorde verkligen skäl för ersättningen. Läs mer
  • Agnes B
    Agnes B skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Hjälpsam, tillgänglig och alltid flexibel. Rekommenderas varmt för både köp och sälj. Läs mer
  • Ann-charlotte S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Väldigt trevligt bemötande . Allt fungerade på ett utmärkt sätt både min försäljning och mitt nya köp. Väldigt proffsigt arbete Andreas gjorde för mej. Kan verkligen rekommendera honom som en mäklare till alla kunder. Läs mer
  • Jan R skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Andreas har ett utmärkt bemötande mot kund och är lyhörd för kundens önskemål samt har en bra uppföljning av fastighetsaffären. Läs mer
  • Lars K skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Mycket bra, nitisk och på hugget hela tiden. Läs mer
  • Tord N skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Bra bemötande från första kontakten till försäljning,även vid hjälp med deklarationen,vi rekommenderar gärna honom till andra kunder. Läs mer
  • Rolf S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Bra service hittade köpare rätt snabbt väldigt nöjd med fastighetsbyrån
    Det som var mindre bra var juristbyrån Swedbank som skötte bouppteckning dyrt och dåligt och respektlöst jobb Läs mer
  • Leif P skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Hej! Meddelandet kom till mig men jag svarar för oss båda. Vi är mycket nöjda med dig som mäklare och upplever dig trevlig, kunnig, noggrann och seriös Med vänlig hälsning, Maria och Leif Läs mer
  • Linda S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Smidig och professionell affär och mycket trevlig mäklare! Läs mer
  • Sami K skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Mycket bra.
    Ärlig och effektiv hantering från start till mål.
    Snabba svar vid frågor och funderingar Läs mer
  • Eirik S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Uppfyllde inte våra förväntningar vad gäller en mäklare. Borde vara bättre förberedd. Läs mer
  • Agnieszka G skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Bra bemötande, kompetent personal, bra service. Bra kommunikation och tillgänglighet Läs mer
  • Victor V skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Har haft en positiv och bra kontakt, är mycket nöjd Läs mer
  • Eva Mariana A skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag tycker det var bra. Allt funkade som det skulle Läs mer
  • Kerstin S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag upplevde Johan som en duktig och engagerande mäklare.
    Han bedömde priset på objektet och det stämde bra.
    Mvh Kerstin Läs mer
  • Maj-lis J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Det har varit en mycket bra kontakt. Alexandra vägledde oss till vårt trivsamma boende. Läs mer
  • Roland A skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Det var ett bra bemötande. Vad man kan förvänta sig av en mäklare. Enkelt och lättsamt möte. Läs mer
  • Maria T skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Positiv, tillmötesgående, informativ Läs mer
  • Magnus G skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Johan var flexibel och bemötte utan några problem diverse önskemål, även med kort framförhållning. Johan uppträtt neutralt och korrekt. Den information som har saknats har försökts tas fram. Även vid kontraktsskrivningen var det ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • Kalle K skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Helt fantastisk och hjälpsam på arbetstid samt fritid Läs mer
  • Ulrika J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag tycker att Alexandra är hjälpsam och kunnig och förstår kundens behov . Läs mer
  • Marianne K skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag rekommenderar honom i husaffärer som en pålitlig och trevlig mäklare Läs mer
  • Daniel M skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Han var trevlig, men kändes nonchalant. När vi skulle skriva och göra klart köpet som vi bokat datum och tid för hade Andreas åkt på semester. Han skulle ha vidarebefodrat material till medarbetare som skulle genomföra slutgiltiga köpet. Säljarna och vi som köpare fick däremot enorm hjälp av dom som var på kontoret. Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Bra, det var två år sedan, men jag kan inte minnas annat än att allt var positivt. Läs mer
  • Eva P skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Andreas var hjälpsam, lättsam, tillmötesgående och förstående över min situation.

Jag var nöjd med Andreas som mäklare.

Jag är nöjd med försäljningen som den blev och det engagemang som Andreas lade ner på försäljningen av huset. Läs mer

Nygatan 14, 542 30 Mariestad