Fastighetsbyrån Mariestad

Nygatan 14, 542 30 Mariestad — Visa karta

Här i Mariestad och Gullspång är vi på Fastighetsbyrån marknadsledande! Om du söker bostad kan vi med säkerhet guida dig rätt på marknaden, vad du än letar efter. För oss är varje affär personlig. Vi har ett stort engagemang och jobbar alltid för att hela processen ska gå så tryggt till som möjligt.

Du hittar vårt kontor och våra duktiga mäklare på Nygatan 14 och Nya Torget mitt i Mariestad. Har du några planer du vill dela med dig av? Då är du varmt välkommen in på ett besök eller att slå oss en signal.

Läs vad 456 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mariestad

• 2019-10-09

Birgitta J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag har köpt en liten tvåa, med renoveringsbehov.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och engagemanget från mäklaren.
    Mäklaren levde i allra högsta grad upp till mina förväntningar.
    Jag fick en positiv bild ert företag som jag bär med mig nu när jag håller på att göra i ordning min lya. Läs mer
  • 2019-09-22

Persson H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren mycket bra. Över förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-21

Adils L skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Hej !
    Maria som var vår mäklare var väldigt trevlig och lyhörd.
    Skötte sitt arbete på ett utmärk sätt och höll oss hela tiden informerade om utvecklingen.
    Resultatet av försäljningen av vårat fritidshus var något över vår förväntan.
    Vi är således mycket nöjda med Marias sätt att sköta sitt jobb.
    MVH Adils o Barbro Läs mer
  • 2019-09-19

Anders R skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren och dennes kollegor gav ett trovärdigt intryck. Läs mer
  • 2019-09-11

Lena W skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köpt bostadsrätt i Mariestad jag blev bemött på ett bra sätt av mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-08

Cecilia L skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Sålde vår lägenhet. Mycket proffsigt bemötande från Victoria Ericsson. Affären gick snabbt o smidigt och jag fick bra information hela tiden om vad som hände. Supernöjd. Läs mer
  • Jan L

2019-09-06

Jan L skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Har vänt mig för andra gången på kort tid för försäljning av en bostad. Tidigare en villa nu en bostadsrätt. Har båda gångerna blivit proffsigt bemött på en enkelt sätt, inte överdrivet. Affären sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-09-02

Berit E skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Har köpt ett fritidshus men träffat flera olika mäklare pga semestertid. Den kvinnliga mäklaren var väldigt seriös, kunnig samt gav ett gott intryck. Läs mer
  • 2019-08-26

Mahmoud M skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    En lägenhet
    väldigt vänliga
    Att få mer information om lägenhets lokaler ( typ förrådet, gästlokalen, återvinning rum, tvättstugan) Läs mer
  • 2019-08-25

Britt Inger H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Sålt en tomt.

Bemötandet har varit bra. Läs mer
  • 2019-08-21

Dalia T skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag har köpt ett lägenhet. Mäklaren har visat bostad, hon är duktig och vet sitt jobb. Läs mer
  • 2019-08-17

Anna-Karin N skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köpt bostadsrätt.
    Blev bemött positivt i allmänhet. Trevlig och seriös.
    Även om man som köpare får acceptera att mäklaren vill tjäna pengar och få in så höga bud som möjligt hade jag högre förväntningar på hens kommunikation till säljaren om köparens synpunkter, även de som ska va uppfyllda för lägenheten nämna i konktraktet som är säljarens ansvar. Min känsla är att jag inte kommer anställa mäklaren/firman vid eventuell försäljning i framtiden. Läs mer
  • 2019-08-14

Jon L skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi sålde en lägenhet i Mariestad, mäklaren övervärderade lägenheten vilket ledde till att försäljningen drog ut på tiden. Detta även fast vi ifrågasatte utgångspriset. När vi sänkte priset på egen begäran till det priset som vi själva föreslagit vid värderingen gick försäljningen snabbt. Läs mer
  • Tom F

2019-08-09

Tom F skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Väldigt bra lite för hög provotion Läs mer
  • Robert Z

2019-07-31

Robert Z skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi har köpt en fastighet på landet och samtidigt sålt vår villa i stan. Vår mäklare har skött detta exemplariskt och vi upplever att vi hade stort förtroende för honom genom hela affären.

Man är ju lite utlämnad när man gör såna här affärer och det kändes tryggt att ha en mäklare man hade förtroende för hela vägen. Läs mer
  • 2019-07-11

Mikael G skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi har köpt en villa genom Johan Persson i Mariestad. Han var fantastiskt proffesionell både i bemötande och service. Han var även väldigt hjälpsam. Vid kontrakt och övertagande var han väldigt informativ och tydlig. Läs mer
  • 2019-07-05

Johanna S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Proffsigt hela vägen! Kunnig, trygg och trevlig. Läs mer
  • 2019-06-30

Lasse N skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi har sålt vår trea, och den mäklare vi haft har lyssnat på oss och våra önskemål.Varit anträffbar när vi sökt henne och våra förväntningar har motsvarats. Läs mer
  • 2019-06-27

Martina A skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi har sålt vår villa och är nöjda med vår mäklare. Läs mer
  • 2019-06-26

Ewa E skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi har köpt en tomt och därefter byggt ett hus. Vi känner oss jättenöjda med vårt köp, Fått ett jättebra bemötande av vår mäklare och kommer varmt rekommendera er igen. Läs mer
  • Elin T

2019-06-26

Elin T skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag har sålt en bostadsrätt, mäklaren har skött hela processen på ett väldigt proffisionellt sätt, varit tillgänglig, engagerad och driven. Har levt upp till alla förväntningar på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-06-24

Ola J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jättetrevlig och bra bemötande. Får saker gjort. Läs mer
  • 2019-06-19

Dan G skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi har köpt en villa. Viktoria vår mäklare skötte detta på utmärkt sätt. Otroligt professionell och ett oerhört bra bemötande till både säljare och köpare. Hade höga förväntningar i och med Alexandra från samma byrå sålde min lägenhet. Måste vara underbart att vara chef och ha så bra medarbetare.

Med vänlig hälsning

Dan Gustafsson Läs mer
  • 2019-06-11

Daniela L skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
  • 2019-06-06

Per-Erik H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi sålde en bostadsrätt som vår mäklare beskrev och sålde på ett elegant sätt! Vi är supernöjda med mäklaren hon va fantastiskt duktig och proffsig Läs mer
  • 2019-05-30

Joacim S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Proffsiga, kunniga och pålitliga. Läs mer
  • 2019-05-29

Tommy B skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Har sålt min bostadsrätt och mäklaren verkar kunnig och har hjälp mig med allt så jag sluppit så det är bara positivt så här långt. Läs mer
  • 2019-05-27

Geir J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Hej. Har kjøpt et fritidsboende i Otterbecken. Har endast talat med meklare pr. telefon, och kommuniserat på mejl.

Meklaren var nog lite ukjend med att både seljare och kjøpare var nordmenn. Alt kan inte vara rutin heller.

Jag tycker alt i alt handeln gikk bra, och er bara nøyd. Läs mer
  • 2019-05-24

Ann D skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Mäklaren, Andreas Brånfalk, kontaktade oss, eftersom han trodde att han hade en lägenhet som skulle tilltala oss. Vi köpte lägenheten och efter det sålde vi vår villa. Andreas Brånfalk kändes väldigt seriös, både vid köp och försäljning. Läs mer
  • 2019-05-24

Lennart D skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Tack vare att Andreas Bromfalk kontaktade oss så har vi snart en härlig lägenhet. Försäljning av vårt hus gick så snabbt och bra. Allt sköttes perfekt och seriöst.
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-05-21

Johan J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag sålde ett radhus som är en bostadsrätt. Mäklaren utförde ett mycket bra jobb. Det var trögare än det har varit tidigare och fick inte det vi hade begärt. Dessa radhus har varit väldigt lättsålda tidigare.
    Vi fick bra hjälp av mäklaren och blev informerade under tiden så vi är nöjda med den hjälp vi fick. Läs mer
  • 2019-05-08

Åke A skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Hej! Jag är nöjd med ałlt den dagen då flytt/städ firman fick nyckeln till lägenheten. Och senare då på Fastighetsbyrån när resten av köpet blev färdigt. MVH Åke Läs mer
  • 2019-05-08

Monica Ö skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Bra service. Lätt att ha att göra med, snabb återkoppling. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-04-28

Gerhard Michael K skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vi sålde en villa och mäklaren höll oss alltid uppdaterad, vad som pågår och vilka alternativen fanns. Det tyckte vi var bra. Läs mer
  • 2019-04-27

Rebecca S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Sålt en bostadsrätt köpt en villa.
    Mäklaren har varit helt fantastiskt hjälpsam på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2019-04-17

Sami K skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köpt nybyggd bostadsrätt.

Mäklaren var väldigt lyhörd och service inriktad igenom hela processen.
    Vi hade även ett mäklarbyte pga föräldra ledighet men servicen fortsatte på samma höga nivå även om vi bytte under processen.

Höga förväntningar på service, lösninghastighet och anpassning vilket också infriades.

Bra från start till mål.
    Väldigt informativt och känslan inger trygghet Läs mer
  • 2019-04-16

Anna B skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Har ej träffat aktuell mäklare då vi bytt under vår köpprocess men min man är nöjd. Läs mer
  • 2019-04-15

Jan E skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Allt har fungerat bra. Från början till slut Läs mer
  • 2019-04-09

Erik J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Radhus på sjölyckan i Mariestad, enkel och smidig affär. Läs mer
  • 2019-04-07

Elisabeth H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Lyhörd mäklare.
    Mycket nöjd.
    Rekommenderar honom till andra Läs mer
  • Magnus J

2019-04-07

Magnus J skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Kunnig, trevlig och engagerad :) Läs mer
  • 2019-04-07

Carola S skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köpt en bostadsrätt . Är helt nöjd, trevlig mäklare som var tillmötes gående angående mina önskemål. Har inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-03-30

Linda V skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag har bara gott att säga beträffande mäklaren samt alla detaljer kring köpet utav min bostadsrätt. Jag hade specifika krav som jag fick tillgodosedda och jag kände mig trygg genom hela affären. Jag fick bra vägledning genom alla bitar. Läs mer
  • 2019-03-26

Eva � skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Vidförsäljning av jordbruksfastighet.Vi är så nöjda med mäklaren,proffsig med mycket trevligt bemötande,bra på återkoppling.Tack för en bra försäljning Läs mer
  • 2019-03-26

Johannes Sjouke V skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Har sålt en villa med hjälp av fastighetsbyrån Mariestad. Utmärkt service och kommunikation. Huset blev såld inom en vecka till ett jättebra pris. Läs mer
  • 2019-03-21

Susanne G skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Sålt villa. Nöjd med försäljningen. Har varit bra kontakt med mäklaren, snabb återkoppling under gången. Bra, trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-03-20

Andreas H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Sålde en villa och är mkt nöjd med mäklaren.
    Proffsig och engagerad.
    Priset är helt galet men det är inte unikt för Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-03-20

Anna H skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Sålt radhus med bostadsrätt och köpt lgh med bostadsrät.
    Mäklaren gjorde allt smidigt Läs mer
  • 2019-03-19

Lars-Gunnar N skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Köp bostadsrätt tillsammans med son.
    Bra bemötande och ordning och reda vid kontraktsskrivning och tillträde.
    Bra mäklat. Läs mer
  • 2019-03-14

Jeanette K skrev om Fastighetsbyrån Mariestad
    Jag köpte radhuset med hjälp av Fastighetsbyrån och var nöjd med det, så när det var dags att sälja valde jag samma mäklare. Nu skulle hon vara ledig några månader precis under aktuell tid, så hon rekommenderade sin kollega. Jag är lika nöjd med hennes arbete. Det känns tryggt, kompetent, lätt tillgängliga, enkelt. Trevligt. Läs mer

Nygatan 14, 542 30 Mariestad