Fastighetsbyrån Mariestad

Fastighetsbyrån Mariestad

• BadgeElevenYears
Ring 0501-165 15 Dela

Här i Mariestad och Gullspång är vi på Fastighetsbyrån marknadsledande! Om du söker bostad kan vi med säkerhet guida dig rätt på marknaden, vad du än letar efter. För oss är varje affär personlig. Vi har ett stort engagemang och jobbar alltid för att hela processen ska gå så tryggt till som möjligt. Du hittar vårt kontor och...

877 omdömen om Fastighetsbyrån Mariestad

Sedan starten hos Reco 2013

Birgitta N
Brommösund

Han har skött försäljningen bra , trevlig och tillmötesgående och noga med sitt uppdrag. Kan rekommendera honom till andra vid försäljning.

Håkan W

Professionell, saklig, påläst.

Anette J
Sålde sitt hus med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Janina var väldigt trevlig och tillmötesgående. Tyvärr så skulle hon på semester en vecka efter processens start men Janina gjorde en jätteinsats och fick ut en annons innan hon åkte. Försäljningen gick sedan mycket fort när hon var tillbaks veckan efter. Hon var väldigt flexibel och anpassade sig snabbt efter förutsättningarna.

Annalee B
Gullspång Landsbygd

Engagerad och professionellt bemötande. Tydlig och rak i all kommunikation. Kunnig om frågor vi hade. Glatt överraskad av hur enkelt det kändes att sälja.

Rickard G
Hova

Trevligt bemötande, alltid kontaktbar och fick huset sålt på kort tid precis som vi önskade.

Emma G
Hova

Trevligt bemötande, alltid snabb att svara vid frågor. Fick huset sålt på korttid precis som vi önskade.

Jane W
Gullspång Tätort

Bra bemötande av en pigg, vaken och alert mäklare som alltid gick att nå om man hade frågor eller funderingar.

Lennart W
Gullspång Tätort

Erfaren, trevlig, kunnig och driftig totalt sett en väldigt bra mäklare och en trevlig person

Malin E
Lyrestad

Rebecca har en fantastisk förmåga att möta kunder på deras nivå. Vi kände oss trygga och sedda genom hela köpet. Eftersom det var vårt första husköp visste vi inte riktigt vad vi kunde förvänta oss av mäklarkontakten, och vi är mer än nöjda! Rebecca har varit tydlig ärlig och trygg genom hela resan från förhandsvisning till tillträde.

Clas-Göran Hartvig A
Lyrestad

Rebecca har visat ett engagemang utöver vad vi kunde ha förväntat oss.

Karl Edvard Håkon B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Gullspång Tätort

Rebecca er en svært vennlig megler som er profesjonell i sitt arbeid. Hun møter kundene på en hyggelig måte og får de til å føle seg godt ivaretatt. Man vil gjerne gjøre forretninger med henne. Rebecca er en megler av beste klasse.

Carl-Magnus A
Köpte sitt hus med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Hon har koll på läget o rekomenderas väl

Maria H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Grangärdet

Sympatisk och kunnig med mycket hög servicenivå. Tusen tack Andreas!

Karl P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Snabb med svar på frågor, Lösningsorienterad och väldigt serviceinriktad. Väldigt professionell

ANDERS P
Sålde sitt hus med hjälp av Victoria Ericsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Enkelt smidigt. Tack Victoria och Fastighetsbyrån

Emma H
Låstad

Familjekär, positiv, arbetssam. Janina levde upp till våra förväntningar! Smidigt och snabbt, som utlovat.

Anders G
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bromfalk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Sundsören

Vid vårt köp av sommarstuga saknade vi kontakten med Andreas. Vi hade önskat att han hade hört av sig oftare. Nu fick vi söka kontakt med honom vilket inte var vad vihade hoppats på. Vid våra möten med honom var han trevlig men lite reserverad.

Egil M
Töreboda Landsbygd

For oss det er den perfekte megleren på alle måter..Han gjør en meget god jobb og er alltid hyggelig å snakke med.

Hussaindad G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Bråten Park

Mycket bra bemötande och hjälpsam med affären.

Fredrik A
Sjölyckan

Trevlig, sympatisk, informativ och effektiv. Fantastisk högläsare så man kunde följa med när avtalet lästes upp. Hade man varit lagd åt fel håll hade jag nog blivit lite småkär. :)

Ola E
Sjölyckan

Andreas får av oss MVG i allt. Täta avstämningar. Tydlighet. Vi kände oss bekväma genom hela processen.

Helena J
Björsäter

Trevlig och tillmötesgående. Kändes som han ville att det skulle bli en bea affär där köpare och säljare kunde känna att det gick professionellt till!

Åsa W
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Sjötorp

Mycket tillgänglig på tider och dagar som är utanför kontorstid. Stort tack för det.

Anton P
Sjötorp

Trevligt och professionellt bemötande. Guidade oss igenom hela processen och höll oss uppdaterade. Överlag en riktigt bra upplevelse!

Mikaela J
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Töreboda Landsbygd

Trevlig och hjälpsam! Rekommenderas varmt!

Sarah J
Gullspång Landsbygd

Jag upplever att Rebecca har varit tillgänglig, haft bra bemötande, varit snabb och tydlig. Det har känts som att hon brytt sig om både praktiska saker och om hur vi känt och upplevt processen.

Johan R

Mycket tillmötesgående till möten utanför utsatt visning. Kunnig och snabb i kommunikation.

Trine R

Kunnig och tillmötesgående då vi önskade förhandsvisning.

Pernilla A
Gullspång Landsbygd

Rebecca Jansson har ett väldigt trevligt och proffsigt sätt! Känner att Rebecca tar sig tid att förklara hur det går till och jag känner ett stort förtroende för henne. Även att Rebecca är väldigt duktig på att återkoppla i ärendet!

Alexander B
Köpte sitt hus med hjälp av Victoria Ericsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Högelid

Mycket bra. Smidigt köp och fick uppdateringar från mäklaren under processen.

Leif A
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Persson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Ekudden

En varm, enkel och ärlig person som tillvaratog både säljarens och köparens intressen.

Gunilla L
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Persson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Ekudden

Trevligt och professionellt bemötande. Mäklaren överträffade med råge alla mina förväntningar vid alla åtgärder erforderliga för försäljningen. Trygg med att mäklaren seriöst och kunnigt utförde sitt jobb.

Aron E
Ekudden

Alltid trevligt och professionellt bemötande, snabba och tydliga svar på frågor. Riktigt bra.

Lydia A

Trevligt bemötande Bra kontakt och kommunikation Hjälpsam

Jonathan G
Gärdet

Mycket bra. Alltid trevlig att prata och diskutera med. Lätt att samarbeta med både när det kommer till att köpa bostad och sälja bostad.

Douglas A
Sjölyckan

Allt gick smidigt och återkoppling var kanon!

Pia Henriëtte D
Gullspång Landsbygd

Rebecca är proaktiv, transparant genom hela processen. Hon är trevlig att samarbeta med och bolla med. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare

Viktor C
Sjölyckan

Rent generellt ett väldigt bra bemötande och professionellt arbete. Extra plus för hur kommunikativ Andreas är.

Leif E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Ericsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Gärdet

Hjälpsam och trevlig vid mitt köp av lägenheten

Busch B
Sjölyckan

Erfaren, kompetent och lösningsinriktad för alla parter

Veronica O
Gullspång Tätort

Väldigt trevlig, hjälpsam och professionell mäklare!

Göran W
Gullspång Tätort

Svarar alltid i telefon Följer upp efter visning Stämmer av kontinuerligt Känner att Rebecca alltid jobbar för kunden är väldigt lösningsorieterad Väldigt trevligt bemötande

Per A
Marieholm

Han var bra att ha med och göra med

Jonas H
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Jag tycker Rebecca har ett trevligt bemötande lyssnade och service inriktad. Tar tillvara både säljarens åsikter och köparens åsikter. En toppen tjej.

Liridona Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

En kvinna med pondus och energi

Yvonne H
Hova - Gårdsjö

Pigg o alert o väldigt kunnig ,henne skulle jag rekommendera

Heléne E
Centrum

Hon är bra, kunnig kan sitt jobb. Hade inga speciella förväntningar. Allt har löpt på bra.

Josefine N
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Högelid

Anpassningsbar, informativ, kommunikativ, hjälpsam. Super!

Annette B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Västra Skogen

Fantastisk mäklare som var lyhörd för våra behov och snabb i vändningarna.

Henrik F
Västra Skogen

Enkel att ha att göra med, återkopplar snabbt.