Fastighetsbyrån Mariestad

Fastighetsbyrån Mariestad

Här i Mariestad och Gullspång är vi på Fastighetsbyrån marknadsledande! Om du söker bostad kan vi med säkerhet guida dig rätt på marknaden, vad du än letar efter. För oss är varje affär personlig. Vi har ett stort engagemang och jobbar alltid för att hela processen ska gå så tryggt till som möjligt.

Du hittar vårt kontor och våra duktiga mäklare på Kyrkogatan 1A vid Gama Torget i Mariestad. Har du några planer du vill dela med dig av? Då är du varmt välkommen in på ett besök eller att slå oss en signal.

Läs vad 560 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mariestad 2

• Jouni H
    • Torsö/brommö/dillö
    2021-05-16
    Uppdraget var att sälja vår villa. Mäklaren hade det tufft på grund av det minimala intresset från intressenter. Men efter fyra år så är huset sålt till acceptabelt pris. Positivt var att mäklaren gav inte upp men vi rekommenderar att mäklaren återkopplar med jämna intervall fastän det är stiltje på marknaden. Känns viktigt för säljaren att kunna diskutera strategier när det är så. Vi återkopplade om detta och det förbättrades. Stort tack nu när vi är i hamn.
    • Otterbäcken
    2021-05-15
    Bra bemötande och smidighet vid försäljning av hus
    2021-05-12
    vi köpte en bostadsrätt ,som extra boende på annan ort än där vi är skrivna,Personalen kunnig och tillmötesgående.
    kan varmt rekommendera byrån
    Anders &Pernilla Lundgren
    2021-05-11
    Trevligt bemötande och proffsig mäklare
  • köpte en tomt med hjälp av
    • Sundsören/hemmingstorp
    2021-05-03
    Köp av tomt. Kunnig mäklare och bra service.
    2021-04-08
    Bra bemötande och kunnig mäklare. Allt gick jätte smidigt.
    2021-04-08
    Vänlig, mycket bra minne, man fick möjlighet att se lägenheterna ordentligt även utan medfölje av henne, bra information, visade även lite brister som ex håligheter i tapeter, mycket bra för köparen
    Mvh Kaija Leino
    2021-04-06
    Bra kunnig och trevlig mäklare
    2021-04-02
    Jag har sålt ett radhus och är väldigt nöjd med min mäklare Alexandra von Zweigbergk som varit väldigt tydlig och tillmötesgående i hela processen så här långt. Hon har tagit hand om hela försäljningen vilket gjort att vi känner oss trygga med försäljningen. Med vänlig hälsning, Rolf Andersson
    2021-03-28
    Jag har sålt en lägenhet. Jag träffade mäklaren på en visning av en bostad jag vill köpa men jag förlorade budgivningen. Hon tog tillfället i akt att fråga mig om jag möjligen ville förbereda en försäljning av min lägenhet för att vara beredd när nästa tillfälle kom. Det tyckte jag var bra. Förutseende av henne. När jag sedan ville sälja var allt klart och försäljningen gick jättesmidigt. Allt har gått över förväntan bra. Min mäklare är en drömmäklare i mina ögon. Intresserad och kunnig.
    • Centrum Västra
    2021-03-23
    Det gick snabbt och det var mycket bra .Mäklaren var bra och bemötande var lika bra är helnöjd
    • Sjölyckan
    2021-03-23
    Trevlig, positiv. Trovärdig information om den bostadsrätt vi köpt. Tillmötesgående på alla sätt.
    2021-03-07
    Köpt en villa i Mariestad.
    Sålt en mindre gård på landet
    2021-02-21
    Vi sålde en lägenhet. Mycket bra bemötande och engagemang.
    2021-02-21
    Mycket trevlig, lättsam, väldigt engagerad och påläst. Aktiv i letande efter potentiella köpare. Snabb återkoppling.
    2021-02-14
    Sålt ett radhus . Trevlig , tydlig och effektiv mäklare
  • Mark Och Hus I Tungelsta Ab M
    köpte sitt hus med hjälp av
    • Lugnås
    2021-02-14
    Mycket nöjda med hjälpen vi fick av mäklaren vid köpet av vår nya fastighet.
    2021-02-12
    Hon har varit aktiv o drivande jag är mycket nöjd o kan rekommendera henne. Pigg o glad o vi är nöjda med henne både av köp( parhus i stan) o försäljning av två hus på landet där vi bott 46 år! Har inte lämnat vårt ännu är mitt i flyttning, pust!
    2021-02-09
    Jag har sålt en villa.
    Är mycket nöjd med mäklaren. Hon är tydlig och korrekt. Försäljningen gick mycket snabbt tack vare mäklarens kundkontakter.
    Uppskattar snabba svar på sms. Tät telefonkontakt i samband med budgivningen. Och inte minst tips om ett radhus som blev till salu och som jag nu har köpt!
  • Ewa G
    2021-02-03
    Jag fick hjälp av Fastighetsbyrån att sälja en mindre hästgård. Upplägget med På gång och senare annonsering på Hemnet och hos byrån lockade många till en första visning. Ingen egentlig strid med budgivning men jag fick mitt utgångspris.
    Mäklaren var rak och korrekt vilket jag uppskattade. Jag upplevde att jag fick regelbunden info och det var bra. Skulle gärna rekommendera Fastighetsbyrån till den som ska sälja sin bostad
  • Leif Rune B
    • Askevik
    2021-01-29
    God kundebehandling 😀
    Raskt oppgjør og god informasjon under veis
    • Centrum Västra
    2021-01-26
    Trevlig och tillmötesgående mäklare vid köp av bostadsrätt. Tar tag i saker direkt och är snabb på att återkoppla.
    • Jula
    2021-01-11
    Mycket bra bemötande och Alexandra har uppdaterat oss löpande i hela processen
    Professionellt !

Sålt radhus och köpt hus
    • Krontorp
    2020-12-30
    Ett proffsigt bemötande. Vi har känt oss trygga och nöjda när vi sålt vårt radhus
    • Krontorp
    2020-12-30
    Har sålt vårat radhus med mäklare från fastighetsbyrån och vi är toppen nöjda med allt!! Bemötande service!! Det finns inget att klaga på
    2020-12-23
    En jätte bra mäklare hade jag..köpt hus
    2020-12-16
    Kunskap, erfarenhet och ett mycket trevligt och ödmjukt bemötande gjorde att mina förväntningar överträffades när jag sålde mitt hus.
    2020-12-12
    Proffesionellt rakt igenom. Trevliga, hjälpsamma och koll på läget.
    2020-12-09
    Sålt bostadsrätt, superproffsig och vänlig mäklare, absolut inget att anmärka på
    • Madlyckan
    2020-12-08
    Har sålt fastighet.
    Snabb hantering med ett mycket trevligt bemötande.

Mina förväntningar var att mäklaren sköter om hela fastighetsaffären och hittar en köpare, vilket uppfylldes i sin helhet..

I vårt fall blev handläggandet väldigt kort(till köp), vilket vi tyckte var bra/skönt.
    2020-11-27
    Sålt villa Mycket trevlig mäklare Affären blev som vi hoppades
    2020-11-25
    Allt fungerade bra, dessutom trevligt bemötande
    2020-11-15
    Sålt en villa på landet.
    Mycket trevligt .
    Jag ville ha hjälp då jag aldrig sålt ett hus förut. Jag har fått hjälp med det jag ville.
    Mäklaren var väldigt duktig och trevlig och hörde av sig hela tiden.
    • Högelid
    2020-11-15
    Jag har sålt radhus, bostadsrätt. Jag valde själv en mäklare jag tidigare fått förtroende för. Allt gick mycket snabbt och smidigt, vi hade bra mycket bra, kontakt med mäklaren under hela försäljningen och jag hade stort förtroende för att hon gjorde sitt jobb med bland annat visningar av huset på bästa tänkbara sätt både för mig som säljare och för köpare. Jag är också mycket nöjd med fotografen mäklaren anlitar.
    Vi är mer än nöjda med personliga bemötandet och arbetet med försäljningen av vårt hus.
    • Högelid
    2020-11-15
    Proffsigt bemötande när vi sålde vår bostadsrätt. Hade erfarenhet av mäklaren från tidigare visningar. Det var ingen tillfällighet att vi valde Victoria som mäklare.
    • Centrum/nyestan
    2020-11-13
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande, snabb hantering
    2020-10-29
    Sålt bostadsrätt.
    Höll oss uppdaterad hela tiden
    Alltid trevlig o tillmötesgående.
    Snabb affär.
    2020-10-26
    Köpte ett hus . Mäklaren var trevlig å hjälpsam. Inget att anmärka på.
    • Grangärdet
    2020-10-16
    Riktigt bra. Mycket snabbt att agera och väldigt bra omdöme. Engagemang och arbetsinsats motsvarade mina förväntningar till 100 procent. Tack!"
    • Snuggen
    2020-10-16
    Vi är mycket nöjda med mäklaren.
    Väldigt bra bemötande.
  • Anwerali U
    • Snuggen
    2020-10-14
    Vi har sålt villa, bemötande var utmärkt, förväntnigar var bra och mäklaren gjorde sitt bästa.

Vi gjorde bästa val.
    • Centrum/nyestan
    2020-10-08
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande av mäklaren som förmedlat försäljningen snabbt och effektivt.
    • Delebäck
    2020-10-06
    Mycket personlighet och bra information om att sälja fastighet !
    2020-10-05
    Sålt en fritidshus
    Bra bemötande av mäklaren
    Förväntningar var att det bli såld snabbt till ett bra pris och jag tycker att det har gått bra.

Är nöjd
    2020-10-05
    Sålt en villa. Samarbetet med mäklaren fungerade mycket bra.
    • Södra
    2020-10-04
    Sålt vårt sommartorp.
    Blev riktigt bra bemöt av mäklaren.
    Blev som det var sagt.
    • Bråten Park
    2020-10-04
    Men hon är slarvigt och jag tycker inte om hsb för att jag köpte lägenheten och måste jag betala dyrt hyra och hyra en bil parkeringen och personal som jobbar här är otrevlig mot mej. Annars dem alla saker jag tycker om. Mvh wella
    2020-10-03
    Saklig. Kunnig och noggrann. Objektiv under pricessen
    2020-10-02
    Vi har sålt en villa.
    Bra, han är lättsam, det mesta har löpt på bra. Tillgänglig.
    Att han skulle engagera sig i vår försäljning. Ja nästan till fullo.
    Vi var nöjda och rekommenderade honom vidare.
    Fick vänta på fotografen.
    Hade velat att huset kom ut tidigare på nätet.
    Ett stort beslut att sälja något efter så många år, viktigt att det förvaltas vidare.
    2020-10-02
    Hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hon lyssnade verkligen på oss och höll, efter våra önskemål, en god kontakt med uppdateringar om allt hela tiden. Intressanter m.m.
    Vi har nyligen köpt hus och vi är tacksamma för att vår mäklare var snabb i sitt arbete.
    Kan inte komma på en enda grej som vi är missnöjda med!
    MVH,