Magnus Ståhl

Magnus Ståhl

Magnus Ståhl är mäklare på Fastighetsbyrån Mariestad

Magnus Ståhl har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Magnus Ståhl har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Ståhl har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

37 omdömen om Magnus Ståhl

Jill S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Töreboda

Vi har anlitat Magnus vid andra försäljningar och alltid varit lika nöjda med hans arbete. Han är proffsig och pålitlig och utför alltid sitt jobb med stor engagemang. Det känns att han bryr sig om sina kunder. Arnold och Jill

Catharina W S
Töreboda

Har genomfört ett par fastighetsaffärer med Magnus och allt har varit proffesionellt och smidigt.

Kerstin J
Gärdet

Lysande och god feedback. Lätt att nå och kommunicera med.

Sofia J
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Lugnås

Trevlig, kollade upp & återkom om det vi undrade över. Kändes ärlig & inte ”försäljig”.

Adam G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Töreboda - Gastorp

Väldigt professionell rakt igenom från första kontakt till skrivet kontrakt. Seriöst men god känsla för humor.

Agnes E
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Ullervad

Magnus är så professionell och har ett lugn som smittar av sig till både köpare och säljare. Vi har aldrig tidigare känt oss mer trygga och nöjda med en mäklare!

Anton P
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Ullervad

Magnus är kunnig och engagerad. Hans bemötande är proffsigt men ändå personligt. Vi är väldigt glada att vi valde Magnus och rekommenderar alla andra att göra detsamma!

Lisa P
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Ullervad

Magnus är tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Tydlig och seriös samtidigt som man känner sig väl bemött. ”Medmänsklig” i sin säljarroll vilket uppskattas och gör att man känner sig trygg.

Angelie K
Töreboda

Bra kontakt, trevligt bemötande, allt har fungerat utmärkt bra, är mycket nöjd med affären, och mäklarens arbete.

Arnold S
Töreboda

Han är mäklare av bästa sort !!