Janina Gustafsson

Janina Gustafsson

Janina Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mariestad

Janina Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2010-01. Janina Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.9. Janina Gustafsson har haft 14 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

10 omdömen om Janina Gustafsson

Liridona Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

En kvinna med pondus och energi

Rebecca N
Köpte sitt hus med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Proffesionellt och varmt bemötande. Mäklaren kunde svara på frågor vi hade och svarade snabbt på både sms och telefon.

Gustav L

Superproffsig och jordnära mäklare. Har verkligen fått ett bra intryck av henne. Rekommenderar henne verkligen

Jerry G
Sålde sitt hus med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Hassle

Super duktig och trevlig mäklare. Rekomenderas starkt

Yasser Faour M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Hon är väldigt kunnig mäklare son bemötte oss på jätte vänligt sätt , då man kände sig säker och inte tveksam.

Elsie-britt P

Mycket trevlig person o kunnig i sitt arbete som mäklare. 👍

Wilma L
Bråten Park

Mycket trevlig, duktig och saklig. Hade absolut anlitat Janina vid försäljning.

Natalie L
Bråten Park

Super trevlig!! Väldigt rakt på sak vilket jag uppskattar. Hon jobbar snabbt och fick min lägenhet att bli såld fort!! Ångrar inte att jag bytte till henne :)

Linnéa J
Bråten Park

hon var väldigt trevlig och ställde upp på alla våra frägor. Vi tyckte väldigt bra om henne.

Mariette H
Gärdet

Blev väldigt bra bemött från första mötet , hade även bra telefon kontakt när och om vi vill något. Bra visningar och många intresserade , tyvärr hade jag väll önskat en budgivning men som helhet en bra försäljning.