August Hollsten

August Hollsten

August Hollsten är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

August Hollsten har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. August Hollsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.7. August Hollsten har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om August Hollsten

Leif M
Köpte sin lägenhet med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Nyhem

Professionellt och vänligt bemötande. Välvillig till att lösa frågor.

Mariia E
Köpte sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Östermalm

August Hollsten är en proffs. Under hela arbetets gång har han varit mycket vänlig, omtänksam och i ständig kontakt med oss. Det var mycket värdefullt för vår familj att han behöll lugnet i stressiga moment och gav ett stort stöd till oss på så sätt. Alla frågor löstes snabbt. Vi är mycket glada över att August Hollsten var vår mäklare. I framtiden kommer vi definitivt att återkomma till honom när det behövs. Tack så mycket!

Tobias E
Svälthagen

August har varit kanon, svarat på alla frågor och varit tillgänglig morgon som kväll. Rekomenderas starkt!

Eivor S
Sålde sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svälthagen

August har skött sig exemplariskt i alla sina åtaganden och jag kan varmt rekommendera honom till andra säljare.

Gerhard G

Daniel J

Trevlig, förklarade bra. Mycket nöjd.

Henrik C

Trevlig och proffsig. Ordnade en snabb och smidig bostadsaffär.

Terese H

Tack August Hollsten för att du så snabbt och effektivt sålde mitt lantställe. Din professionalism och expertis gjorde hela processen smidig och bekymmersfri. Jag uppskattar verkligen ditt engagemang, din förståelse och din dedikation för att säkerställa att försäljningen gick igenom på bästa möjliga sätt. Att arbeta med dig var en sann glädje, och jag är oerhört tacksam för resultatet av försäljningen som inte ens hann komma ut på Hemnet utan endast låg som kommande. Tack för allt du har gjort!

Johnny I
Sonstorp

Mycket trevlig o kunnig mäklare. Rekommenderas

Hanna I
Sonstorp

Trevligt bemötande,lätt att komma i kontakt med,tydlig kommunikation och mycket tillmötesgående.Ordnade snabbt med en digital visning. Vi är mycket nöjda och rekommenderar denna proffsiga mäklare.