Gabriel Tan

Gabriel Tan

Gabriel Tan är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Gabriel Tan har varit registrerad mäklare sedan 2022-10. Gabriel Tan har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Tan har haft 45 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

106 omdömen om Gabriel Tan

Mirna P
Lindö

Söker man efter en professionell, målinriktad, driven, trygg, kommunikativ men samtidigt lyhörd och ödmjuk mäklare då rekommenderar jag varmt Gabriel Tan! Tacksam att jag fick tur för att just välja honom! Hans kollega Johannes är en blivande stjärna. Tack till er båda för en lyckad affär och lycka till i framtida uppdrag! Mirna

Sasa M
Lindö

Gabriel har visat stort intresse och var tillgänglig vid hela försäljningen. Gabriel har haft god kommunikation till säljarna. Gabriel är en person jag kommer rekommendera till mina bekanta då han visat sig väldigt proffessionell i sitt arbete. Jag vill tacka Gabriel för all hjälp i försäljningen av mitt hus. MVH : Sasa Maljkovic

Xavier C
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lindö

Gabriel är riktigt trevlig, respektfull, ödmjuk. Och lätt att kommunicera med vilket underlättar hela processen. Viktigt att ha en mäklare som är proaktiv och svarar snabbt på frågorna eller hänvisar till rätt person och det gjorde Gabriel. Allt gick väldigt fort och vi kände att vi kunde lita på mäklaren.

Lora J
Lindö

Gabriel är en mycket driven och ambitiös mäklare! Han underlättade försäljningsprocessen mycket genom att vara så flexibel!

Corc E
Hageby / Mamre

Superbra mäklare som var tydlig o helt otroligt på att prata o göra dig förstådd, vi hade väldigt hög förväntningar o Gabriel uppfyllde alla 👌 vi blev rekommendera mäklare Gabriel av en kollega då vi hade en annan mäklare innan som inte uppfyllde de vi behövde. Så tacksam att vi kom i kontakt med honom tack för hjälpen

Lennart B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Gabriel gav vid första mötet ett mycket bra intryck. Han var artig, kunnig på objektet, och lyssnade på mig som kund på (krav) och tidsramar för ett, köp. Han kunde det som mäklare borde kunna, jämka ihop både säljarens och kundens önskemål till att båda är nöjda med affären, Inte mycket mer att tillägga, en mycket bra mäklare.

Sandra B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Gabriel får 5 🌟 av oss! I dessa tider behövde vi en mäklare med tålamod, driv, kunskap, engagemang och framförallt den viktigaste punkten, en mäklare som regelbundet återkopplar! Du uppfyllde alla kriterier och löste en grym försäljning. Tusen tack!

Ludmila G
Sandbyhov

Trevlig, kunnig, kompetent inom sitt område och socialt.

Ekström & G
Sandbyhov

Kunnig och seriös. Mycket trevlig.

Marina H
Eneby Centrum

Toppenkille. Trevlig och tillmötesgående. Det han inte kunde svara på tog han reda på. Tydlig vid kontraktsskrivning. Tog sig tid.