Gabriel Tan

Gabriel Tan

Gabriel Tan är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Gabriel Tan har varit registrerad mäklare sedan 2022-10. Gabriel Tan har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Tan har haft 46 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

113 omdömen om Gabriel Tan

Elisabeth Q
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Norr - Vid Folkparken

Jag har hela tiden känt mig fullständigt trygg med att Gabriel har haft full koll på alla turer inom försäljningsprocessen och att han har gjort allt för att göra det så enkelt som möjligt för mig som säljare. Han är kunnig och professionell och jag har haft en känsla av att jag kan slappna av och att han sköter allt på bästa sätt. Hela processen med försäljningen har gått oerhört smidigt och jag kunde inte vara mer nöjd med den.

Elisabeth Q
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Strömmen

Gabriel har varit en riktig klippa genom hela processen från det att jag var och tittade på lägenheten från alla första början till att avtalet var påskrivet. Han har varit lätt att få tag i när man behövt få svar på frågor men inte varit pushig eller påstridig när man behövt fundera en stund i lugn och ro - ett stort plus. Han har hela tiden ställt upp på ett kunnigt och professionellt sätt och gjort hela köpeprocessen supersmidig. Jag är jättenöjd!

Sasa M
Ektorp

Efter att ha sålt mitt hus med Gabriel så var han behjälplig med att hitta en lägenhet till mig. Han är alltid tillgänglig, ärlig och glad. Bästa och trevligaste mäklare .

Gabriel G
Ektorp

Den absolut bästa mäklaren jag stött på genom åren. Hängiven, pålitlig, närvarande och ett bra kontaktnät som gjort köp- och säljresan väldigt bekväm!

Leon P
Norr - Vid Folkparken

Jag har precis köpt min första lägenhet och är nöjd med hur hela processen har gått till. Gabriel har varit tydlig och enkel. Som köpare har jag haft många frågor som Gabriel har besvarat väl. Gabriel inger ett lugn med sin ödmjukhet och professionalism. Rekommenderar varmt Gabriel!

Ylva K
Vilbergen

Trevlig men utger ett stressat beteende. Som köpare / säljare vill man känna man har tid för det man betalat för.

Ebba S
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lindö

Jättebra och trevligt bemötande.

Mirna P
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lindö

Söker man efter en professionell, målinriktad, driven, trygg, kommunikativ men samtidigt lyhörd och ödmjuk mäklare då rekommenderar jag varmt Gabriel Tan! Tacksam att jag fick tur för att just välja honom! Hans kollega Johannes är en blivande stjärna. Tack till er båda för en lyckad affär och lycka till i framtida uppdrag! Mirna

Sasa M
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lindö

Gabriel har visat stort intresse och var tillgänglig vid hela försäljningen. Gabriel har haft god kommunikation till säljarna. Gabriel är en person jag kommer rekommendera till mina bekanta då han visat sig väldigt proffessionell i sitt arbete. Jag vill tacka Gabriel för all hjälp i försäljningen av mitt hus. MVH : Sasa Maljkovic

Xavier C
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lindö

Gabriel är riktigt trevlig, respektfull, ödmjuk. Och lätt att kommunicera med vilket underlättar hela processen. Viktigt att ha en mäklare som är proaktiv och svarar snabbt på frågorna eller hänvisar till rätt person och det gjorde Gabriel. Allt gick väldigt fort och vi kände att vi kunde lita på mäklaren.