Fastighetsbyrån Orsa

Fastighetsbyrån Orsa

Välkommen till Välkommen till Fastighetsbyrån Orsa!

Letar du efter bostad i Orsa, Slättberg, Born, Stackmora, Lunden, Oljonsbyn, Lindänget, Heden eller Viborg med omnejd? Vi på Fastighetsbyrån Orsa har den kunskap och erfarenhet som krävs för att ta hand om ditt bostadsbyte, oavsett om det handlar om en försäljning eller ett köp.

Om du är nyfiken på vad din bostad skulle kunna vara värd så kan du enkelt värdera den helt kostnadsfritt. Fyll bara i formuläret här på vår sida eller kontakta oss så berättar vi mer om hur det går till. Varmt välkommen till oss på Fastighetsbyrån Orsa!

Läs vad 4 kunder tycker om Fastighetsbyrån Orsa 2

• sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Orsa
    2021-02-27
    De är helt enkelt mycket duktiga och erfarna.
    Jag har sålt en större fastighet.
    Tack Pär, bra att du känner dig helt nöjd med fastighetsaffären. Affären gick väldigt smidigt att genomföra. Mvh Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Orsa
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Orsa
    • 45.0 m²
    • Orsa
    2020-12-24
    Utmärkt i alla avseenden
    Från intaget till försäljning
    Tillträde har dock inte skett än
    Hej och tack för den fina responsen på vårt arbete. Det har verkligen vart ett nöje att för hjälpa er och så kul att höra att ni är nöjda. Må så gott och hör av er till oss om vi kan hjälpa till med något i framtiden. //Fastighetsbyrån Mora Orsa Idre Fastighetsbyrån Orsa
  • Tomas E
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Orsa
    • 113.0 m²
    2020-06-01
    Mats var en väldigt lugn, övertygande och trovärdig mäklare som jag varmt kommer rekommendera när någon skall sälja sin fastighet
    Hej & tack! Roligt att höra att du är nöjd. Du är varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden. /Mats, Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Orsa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Orsa
    • 2:a
    • 66.0 m²
    2020-05-08
    Inköp av bostadsrätt 2 rok. Mäklaren var engagerad i visningen. Fick svar på frågor. Hon fick arbeta mycket och ligga på, för bostadsrättsföreningen drog ut på det hela och gav inte godkännande förrän dagen före tillträdet. På det hela en bra upplevelse.
    Hej & tack! Superroligt att höra att du är nöjd. Vi hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad & du är varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden. /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Orsa