Fastighetsbyrån Orsa

Välkommen till Välkommen till Fastighetsbyrån Orsa!

Letar du efter bostad i Orsa, Slättberg, Born, Stackmora, Lunden, Oljonsbyn, Lindänget, Heden eller Viborg med omnejd? Vi på Fastighetsbyrån Orsa har den kunskap och erfarenhet som krävs för att ta hand om ditt bostadsbyte, oavsett om det handlar om en försäljning eller ett köp.

Om du är nyfiken på vad din bostad skulle kunna vara värd så kan du enkelt värdera den helt kostnadsfritt. Fyll bara i formuläret här på vår sida eller kontakta oss så berättar vi mer om hur det går till. Varmt välkommen till oss på Fastighetsbyrån Orsa!

Läs vad 37 kunder tycker om Fastighetsbyrån Orsa 2

• Anneli R
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Orsa
    2022-11-10 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande.
    Snabbt och smidigt utförd affär.
    Kommer rekommendera mäklaren till andra.
    Tusen tack!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig personal. Marknadsförde fastigheten på ett utmärkt sätt. Genomförde mötet med köparna och oss säljare på ett trevligt och proffsigt sätt.
    • Viborg
    2022-10-18 Verifierad kund
    Det var utan tvekan ett trevligt bemötande av mäklaren , som var på hugget från första stund. Som oerfaren säljare blev det enkelt att gå vidare med min försäljning med en trygg kunnig glad mäklare . Försäljningen gick fort och smärtfritt på alla sätt tack vare kunnig mäklare Alva M . Mvh Christian Andersson.
    Vad roligt att höra! Stort tack för de fina orden och tack själv för ett fint samarbete. Fastighetsbyrån Orsa
    • Höglunda
    2022-09-18 Verifierad kund
    Bra och kunnig mäklare. Hade svar på alla frågor vi hade. Inga konstigheter med bud tider eller så!
    Varmt tack för sådan fin respons, jättekul att höra tycker vi! Fastighetsbyrån Orsa
    2022-07-28 Verifierad kund
    Otroligt engagerad och trevlig mäklare, väldigt lätt att ha att göra med.
    Så roligt att höra, tack så mycket och välkommen åter i framtiden. Trevlig helg på dig! Fastighetsbyrån Orsa
    2022-07-27 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Fick bra information och hjälp!
    Tack så mycket Isabell, ha en fortsatt fin sommar! Fastighetsbyrån Orsa
    • Slättberg
    2022-07-07 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande under hela processen, från första mötet till kontraktsskrivning.
    Fick ett stort förtroende för mäklarens snabba svar på våra frågor.
    Tack för de fina orden, vad roligt att höra.
    Trevlig sommar och varmt välkomna tillbaka i framtiden!
    • Bjus
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi har haft en helt bra upplevelse inom köpeprocessen
    Stort tack - vad roligt att höra att ni är nöjda, vi önskar er varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Önskar er en fin sommar! Fastighetsbyrån Orsa
    2022-05-28 Verifierad kund
    Allt till belåtenhet.Mycket bra o trevlig mäklare.
    Stort tack för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda, hör av er om vi kan göra något för er i framtiden. Allt gott! Fastighetsbyrån Orsa
    2022-04-14 Verifierad kund
    Allt var bra. Allt var bra. Allt var bra. Allt var bra.
    Tack så mycket för det :)
    Vi önskar dig en fortsatt fin vår.
    /Fastighetsbyrån Mora Orsa Idre
    2022-04-08 Verifierad kund
    Hon var smidig. Informerade bra hjälpsam o juste.
    Varmt tack för det, välkommen åter om vi kan göra något för dig framöver - må så gott! Fastighetsbyrån Orsa
    2022-02-03 Verifierad kund
    -Bra
    -Svar på våra frågor - vilket vi fick.
    -Korrekt och bra bemötande. Lämnar inget mer att önska med
    tanke på begränsad tid.
    Stort tack för era fina ord. Önskar er all lycka i ert nya fritidsboende! Fastighetsbyrån Orsa
    2022-01-28 Verifierad kund
    Kanonbra service, snabba svar och duktig på att förklara allt. Väldigt hjälpsam!
    Hej & tack, kul att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt fin vinter! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Orsa
    2022-01-19 Verifierad kund
    hon var alltid vänlig och ringde för att fråga om allt var OK.
    Varmt tack för fina ord, varmt välkommen åter & vi önskar er en fortsatt fin vinter! Fastighetsbyrån Orsa
    2021-12-27 Verifierad kund
    Väl bemött värderingen av huset blev för högt enligt min åsikt.
    Men kontakten med mäklaren har varit jättebra.
    Jag rekommenderar henne gärna till vänner och bekanta.
    Stort tack för ditt fina omdöme! Gott att höra, varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden. Ha det så bra, vi ses! Fastighetsbyrån Orsa
    • Stackmora
    2021-11-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, engagemang, slutförande av försäljningen utmärkt!
    Så glada att få förmedla er bostad och tack så mycket för superfint omdöme. Vi ses! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Orsa
    2021-10-14 Verifierad kund
    . Mäklaren var trevlig. Allt gick smidigt.
    Stort tack för ert fina omdöme! Gott att höra, välkommen åter Fastighetsbyrån Orsa
    2021-09-28 Verifierad kund
    Mkt bra. Allt har fungerat som vi förväntat oss. Inga problem
    Hej & stort tack! Väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Vi hoppas ni ska trivas bra i huset & varmt välkomna åter. Ha en fortsatt fin höst! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Orsa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Orsa
    2021-08-17 Verifierad kund
    Mycket bra. Motsvarande förväntningatna med råge.
    Hej & tack! Väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt fin sommar & höst! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Orsa
    2021-07-04 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Är sammanlagt väldig nöjd med valet av mäklar firma.
    Hej! Tack för fint omdöme, roligt att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fin sommar! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Orsa
    2021-07-02 Verifierad kund
    Mäklaren visade ett väldigt stort ointresse av mig som säljare. Ingen dialog med mig när det gällde datum för publicering, visning och tillträde.
    Jag upplevde mäklaren som ointresserad och att han körde sitt eget race byggt på rutin.
    Bl a hämtade han uppgifter från underlaget vid mitt köp istället för att fråga mig. Väldigt nonchalant.
    Däremot har mäklarassistenten ett trevligt bemötande.
    Jag förväntade mig en dialog då jag bor långt ifrån. Men tyvärr infriades det inte.
    Affären är inte avslutad ännu så jag hoppas att det inte påverkar.den delen som är kvar av affären.
    Hej,
    Tack för din feedback som vi naturligtvis tar till oss & förstås tar lärdom av.
    Vi önskar dig en fin sommar!
    • Kallholen
    2021-06-14 Verifierad kund
    Har fått bra uppföljning under köpet och personlig service.
    Tack så mycket!
    /Fastighetsbyrån Norra Dalarna
    2021-06-03 Verifierad kund
    Vi skulle sälja vårt fritidshus och behövde en mäklare till det.
    Bemötandet har varit fantastiskt fin och vänlig. De har under hela processen hållt oss uppdaterade.
    Våra förväntningar var rätt värdering, upplägg för försäljning och information. Det levde ni upp till.
    Bra kontakt från första början med mäklaren, fina bilder som presenterade vårt hus, tips och info om försäkringar, försäljning, köpeavtal mm har fungerat hela vägen.
    Hej,
    Tack så mycket för sådan fantastisk respons på vårt arbete, varmt tack för det!
    Ha en superbra sommar!
    /Fastighetsbyrån
    2021-05-07 Verifierad kund
    Trygg och smidig affär med fasighetsbyrån!
    Hej,
    Tack för den fina recensionen, det värmer.
    Ni är alltid välkomna att återkomma om vi kan hjälpa till med något i framtiden.
    Ha en bra sommar!
    2021-04-12 Verifierad kund
    Köpt en tomt i Grönklitt.
    Trevlig mäklare
    Tack för det fina omdömet och lycka till med byggnationen!
    Hälsningar Johan H, Fastighetsbyrån
    2021-04-10 Verifierad kund
    Tomt i Orsa Grönklitt
    Allt har gått smidigt och bra. Fått den hjälp vi behöver.
    Tack för det fina omdömet och lycka till med byggnationen!
    Hälsningar Johan H, Fastighetsbyrån
    2021-04-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, helt nöjd med mäklaren kommer att rekommendera dom till andra
    Hej! Tack för fint omdöme, roligt att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Orsa
    2021-03-26 Verifierad kund
    Köp av tomt. Mycket vänligt och kompetent bemötande och agerande genom, under och efter affären.
    Härligt att er upplevelse av köpet har varit bra genom hela processen och tack för det fina omdömet, det värmer verkligen.
    Ni är alltid välkomna att höra av er om vi kan hjälpa er med något framöver.
    Lycka till med byggnationen!
    2021-02-27 Verifierad kund
    De är helt enkelt mycket duktiga och erfarna.
    Jag har sålt en större fastighet.
    Tack Pär, bra att du känner dig helt nöjd med fastighetsaffären. Affären gick väldigt smidigt att genomföra. Mvh Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Orsa
    2021-02-08 Verifierad kund
    Har köpt tomt.
    För att få högsta betyg hade jag velat ha lite mera info under tiden vi väntade på avstyckning mm.
    I övrigt ett mkt bra bemötande.
    Hej! Vad kul att höra att ni är nöjda. Och tack så mycket för bra feedback! Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt vin vinter. /Fastighetsbyrån Norra Dalarna Fastighetsbyrån Orsa
    2020-12-24 Verifierad kund
    Utmärkt i alla avseenden
    Från intaget till försäljning
    Tillträde har dock inte skett än
    Hej och tack för den fina responsen på vårt arbete. Det har verkligen vart ett nöje att för hjälpa er och så kul att höra att ni är nöjda. Må så gott och hör av er till oss om vi kan hjälpa till med något i framtiden. //Fastighetsbyrån Mora Orsa Idre Fastighetsbyrån Orsa
    2020-11-16 Verifierad kund
    Vi köpte en semesterlägenhet, så här långt har allt fungerat bra. Vissa saker skulle vi ta när vi kommer upp och vi hoppas det fungerar lika bra som själva köpet och övertagandet gjorde.
    Hej och stort tack för det, det värmer att höra att ni är nöjda.
    Vi ska naturligtvis göra vad vi kan för att affären ska slutföras lika smidigt :)
    Vi hoppas ni ska trivas bra i er fritidsbostad.
    2020-11-11 Verifierad kund
    Kan förbättra sin kommunikation men pappersexercisen gick väldigt smidigt.
    Hej och tack för er feedback och omdöme.
    Varmt välkommen åter och ha en fortsatt fin höst & vinter!
    2020-11-02 Verifierad kund
    -okunnig.
    -gav fel information.
    -svår att få tag på.
    2020-08-06 Verifierad kund
    Köpe av fritidshus. Trevligt bemötande, jordnära, lugn påläst
    och på någotvis inte stressad eller påtvingande som andra mäklare firmor kan vara ibland.
    Hej och tack för det, det värmer att höra att ni är nöjda.
    Vi hoppas att ni ska trivas bra i fritidshuset!
    Varmt välkommen åter och ha en fortsatt fin sommar & höst!
  • Tomas E
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Orsa
    2020-06-01 Verifierad kund
    Mats var en väldigt lugn, övertygande och trovärdig mäklare som jag varmt kommer rekommendera när någon skall sälja sin fastighet
    Hej & tack! Roligt att höra att du är nöjd.
    Du är varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden.
    /Mats, Fastighetsbyrån Norra Dalarna
    2020-05-08 Verifierad kund
    Inköp av bostadsrätt 2 rok. Mäklaren var engagerad i visningen. Fick svar på frågor. Hon fick arbeta mycket och ligga på, för bostadsrättsföreningen drog ut på det hela och gav inte godkännande förrän dagen före tillträdet. På det hela en bra upplevelse.
    Hej & tack! Superroligt att höra att du är nöjd.
    Vi hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad & du är varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden.
    /Fastighetsbyrån Norra Dalarna