Thilde Ångström

Thilde Ångström

Thilde Ångström är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Thilde Ångström har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Thilde Ångström har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Thilde Ångström har haft 18 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 18 Läs vad Thilde Ångström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    • Östermalm
    2020-12-11
    Supersnabb med svar och proffsig!
    2020-12-07
    TIllmötesgående, väldigt hjälpsam, svarar snabbt och hjälpte till med objekt hon själv inte sållde t.o.m.
  • Cecilia L
    2020-09-24
    Tryggt, proffsigt och smidigt, tack! /Cecilia L
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2020-08-24
    Thilde gjorde ett mycket bra jobb trots försvårande omständigheter iom Corona.
    2020-08-14
    Thilde har sålt min lägenhet på Gärdet i Stockholm.
    Thilde gav från första ett mycket sympatiskt, engagerat och kunnigt intryck. Detta har bestått under hela försäljningsprocessen.
    På grund av den pågående pandemin så har det funnits begränsningar I hur vi har kunnat genomfört försäljningen. Thilde har varit mycket kreativ och flexibel i att finna lösningar som i slutändan bidrog till en lyckad försäljning.
    Under processen har hon varit bra på att informera om vad som händer vilket skapade ett stort förtroende.
    Thilde har levt upp till och överträffat mina förväntningar.
    Jag kan verkligen rekommendera Thilde om ni söker en riktigt bra mäklare!!
    2020-08-12
    Thilde kändes mycket seriös och angelägen om att alla frågor besvarades och köpet kändes tryggt pga det.
    • Östermalm
    2020-08-10
    Thilde var mäklaren jag köpte min nya bostad utav. Proffsig, positiv och påläst. Engagerad och personlig! Rekommenderar Thilde till den som ska sälja sin lägenhet.
    2020-07-05
    Flexibel, vänlig, snabb och hjälpsam.
    2020-06-12
    Jag är så nöjd med Thildes insats! Hon är mycket proffsig och engagerad.
    2020-05-19
    Jag har med hjälp av Thilde sålt min fina lägenhet. Det har gått väldigt smidigt och enkelt! Är väldigt nöjd!