Thilde Ångström
Registrerad mäklare sedan 2018-11-15
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 12 Läs vad Thilde Ångström

• Alexandra F köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-08-10

Östermalm
    Thilde var mäklaren jag köpte min nya bostad utav. Proffsig, positiv och påläst. Engagerad och personlig! Rekommenderar Thilde till den som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Frank L köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-05

Östermalm / Nedre Gärdet
    Flexibel, vänlig, snabb och hjälpsam. Läs mer
  • Josefine L sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-06-12

Östermalm / Gärdet
    Jag är så nöjd med Thildes insats! Hon är mycket proffsig och engagerad. Läs mer
  • Jennie A sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-19

Östermalm / Gärdet
    Jag har med hjälp av Thilde sålt min fina lägenhet. Det har gått väldigt smidigt och enkelt! Är väldigt nöjd! Läs mer
  • Viktoria B sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-03

Östermalm
    Thilde hjälpte mig att sälja min etta på Östermalm. Hennes engagemang är utöver det vanliga och hon har ett enormt driv för att nå de mål vi hade med försäljningen. Förutom att Thilde är professionell och hängiven sitt uppdrag är hon också en mycket trevlig mäklare som bemötte både mig som säljare och de som var intresserade av lägenheten på bästa sätt. Professionell, kunnig, engagerad, driven och mycket trevlig sammanfattar Thilde som mäklare och gör att jag rekommenderar henne 100 procent! Läs mer
    2020-05-08 Thilde Å svarar Viktoria B
    Tusen tack Viktoria för de fina orden!
  • Ebba B köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-05

Östermalm / Nedre Gärdet
    Vi är på alla sätt och vis mycket nöjda med Thilde Ångström och vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Alma A
    Alma A sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-20

Östermalm
    Träffat många mäklare genom åren, Thilde är på en helt egen nivå. Drivet och engagemanget smittar av sig och säljprocessen har varit både lärorik och rolig. Sedan blev det en rekordförsäljning på det! Det enda negativa är att hon bara säljer på Ö-malm, då min pojkväns bostad ligger i Vasastan. Kommer ha svårt att hitta någon som matchar henne

Allt gott
    Alma Läs mer
    Thilde Å gillar detta
  • Christoffer K sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-01

3:a
    Östermalm / Gärdet
    Vi kan varmt rekommendera Thilde som mäklare. På första mötet fick vi direkt en jättebra känsla då Thilde lyssnade noga på våra önskningar och verkade mycket ambitiös med att uppnå önskat säljbelopp.
    Vi hade sedan ett mycket bra samarbete då Thilde alltid var tillgänglig och svarade super snabbt. Vi fick till slut vår drömpris för lägenheten. Läs mer
    Thilde Å gillar detta
  • Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-17

Östermalm / Nedre Gärdet
    Jag köpte en bostad på Gärdet i Stockholm och Thilde har varit helt fantastisk under processen. Hon fanns där hela tiden och svarade på alla mina frågor och funderingar. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    Thilde Å gillar detta
  • Axel B köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-16

Östermalm / Gärdet
    Köpte en lägenhet på Gärdet. Supernöjd med Thilde. Profsigt bemötande och noga med allt. Hon kommer få sälja min lägenhet den dagen det blir dags. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Mathias Odehag
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Thilde Ångström