Läs vad 18 Läs vad Thilde Ångström

• 2020-12-11
    Supersnabb med svar och proffsig!
    Malin F
    • 19.0 m²
    • Östermalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
  • 2020-12-07
    TIllmötesgående, väldigt hjälpsam, svarar snabbt och hjälpte till med objekt hon själv inte sållde t.o.m.
    Marcus E
    Cecilia L
    • 3:a
    • 62.0 m²
  • 2020-08-24
    Thilde gjorde ett mycket bra jobb trots försvårande omständigheter iom Corona.
    Carl Johan M
    • 57.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
  • 2020-08-14
    Thilde har sålt min lägenhet på Gärdet i Stockholm.
    Thilde gav från första ett mycket sympatiskt, engagerat och kunnigt intryck. Detta har bestått under hela försäljningsprocessen.
    På grund av den pågående pandemin så har det funnits begränsningar I hur vi har kunnat genomfört försäljningen. Thilde har varit mycket kreativ och flexibel i att finna lösningar som i slutändan bidrog till en lyckad försäljning.
    Under processen har hon varit bra på att informera om vad som händer vilket skapade ett stort förtroende.
    Thilde har levt upp till och överträffat mina förväntningar.
    Jag kan verkligen rekommendera Thilde om ni söker en riktigt bra mäklare!!
    Thomas E
    • 3:a
    • 62.0 m²
  • 2020-08-12
    Thilde kändes mycket seriös och angelägen om att alla frågor besvarades och köpet kändes tryggt pga det.
    Karolina M
    • 45.0 m²
  • 2020-08-10
    Thilde var mäklaren jag köpte min nya bostad utav. Proffsig, positiv och påläst. Engagerad och personlig! Rekommenderar Thilde till den som ska sälja sin lägenhet.
    Alexandra F
    • 34.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-07-05
    Flexibel, vänlig, snabb och hjälpsam.
    Frank L
    • 57.0 m²
  • 2020-06-12
    Jag är så nöjd med Thildes insats! Hon är mycket proffsig och engagerad.
    Josefine L
    • 25.0 m²
  • 2020-05-19
    Jag har med hjälp av Thilde sålt min fina lägenhet. Det har gått väldigt smidigt och enkelt! Är väldigt nöjd!
    Jennie A
    • 36.0 m²
    • Östermalm / Gärdet

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte