Thilde Ångström
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 6 Läs vad Thilde Ångström

• Alma A
    Alma A sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-20

Östermalm
    Träffat många mäklare genom åren, Thilde är på en helt egen nivå. Drivet och engagemanget smittar av sig och säljprocessen har varit både lärorik och rolig. Sedan blev det en rekordförsäljning på det! Det enda negativa är att hon bara säljer på Ö-malm, då min pojkväns bostad ligger i Vasastan. Kommer ha svårt att hitta någon som matchar henne

Allt gott
    Alma Läs mer
  • Christoffer K sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-01

Östermalm / Gärdet
    Vi kan varmt rekommendera Thilde som mäklare. På första mötet fick vi direkt en jättebra känsla då Thilde lyssnade noga på våra önskningar och verkade mycket ambitiös med att uppnå önskat säljbelopp.
    Vi hade sedan ett mycket bra samarbete då Thilde alltid var tillgänglig och svarade super snabbt. Vi fick till slut vår drömpris för lägenheten. Läs mer
  • Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-17

Östermalm / Nedre Gärdet
    Jag köpte en bostad på Gärdet i Stockholm och Thilde har varit helt fantastisk under processen. Hon fanns där hela tiden och svarade på alla mina frågor och funderingar. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Axel B köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-16

Östermalm / Gärdet
    Köpte en lägenhet på Gärdet. Supernöjd med Thilde. Profsigt bemötande och noga med allt. Hon kommer få sälja min lägenhet den dagen det blir dags. Läs mer
  • Katja M sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-16

Östermalm / Nedre Gärdet
    Thilde var mycket engagerad, effektiv och tydlig i hela processen. Läs mer
  • Sten-olof O sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-12-05

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu