Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Saklig
    Kunnig
  • Ann-Marie D
    Ann-Marie D skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag uppskattade Pär mycket som mäklare, han var uppmärksam,omtänksam o brydde sig verkligen om mig/oss som kunder.
    Han kunde inte vara en bättre mäklare-en eloge för honom och hans arbete på Mäklarhuset.
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Den bästa mäklaren du kan anlita! Proffsig, charmig, kunnig, omtänksam, avslappnad, lugn, rolig och har hjärtat på rätta stället. Jag skulle säga att det är världens bästa mäklare. En mäklare som innerligt bryr sig om kunderna och det märks att hon älskar sitt jobb.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Enkelt, smidigt och med bra slutresultat.
  • Peter S
    Peter S skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb trevlig proffsig ställde upp kundens önskemål
    Kommer kontakta honom igen.
  • Wanmeng H
    Wanmeng H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Per är väldigt professionellt. Kommunikation mellan oss var super bra, han svarar alltid på telefon och ger mig återkopplingar hela tiden. Han visade min lägenhet till alla potentiella spekulanter. Pär är nog den bästa mäklaren som man kan tänka sig.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk service och bra hjälp under hela processen.
  • Christine C
    Christine C skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tillgänglig, korrekt och lyhörd.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Perfekt handläggning och god service. Seriöst intryck rakt igenom. Hoppas det fortsätter så.
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra! Mkt trevlig, kompentent och med inga konstigheter!
  • Mirjam N
    Mirjam N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Nöjd med att köpet inte drog ut på tiden och att han gjorde en bra värdering av lägenheten vi köpte.
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter Eriksén upplevs som seriös, förtroendeingivande, proffsig, effektiv och rutinerad. Inte en enda sekund går förlorad i kontakten mellan mäklare, säljare och köpare. Vi är oerhört nöjda med hur Peter Eriksén skötte vår lägenhetsaffär.
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik är en bra, driven och positiv mäklare. Kan absolut rekommendera Patrik som mäklare.
  • Robin W
    Robin W skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionellt, jag är väldigt nöjd!
  • Paul N
    Paul N skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna är driven och målinriktad och är noga med att det blir en bra affär, även för köparen vilket känns bra i efterhand...
  • Kennet N
    Kennet N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag upplever Pär Svensson som mycket kompetent och professionell mäklare. Genomförde bostadsrättsförsäljningen snabbt och effektivt, med mycket gott resultat. Jag kan därför rekommendera Pär Svensson och Mäklarhuset Stockholm innerstan starkt. Kennet Nordqvist
  • Nicklas P
    Nicklas P skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär Svensson är en mycket sympatisk mäklare och utförde denna affären utmärkt i min mening. Jag skulle absolut rekomendera honom i fortsatta bostadsaffärer!
  • Sonya W
    Sonya W skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är professionell, kunnig och trevlig.
    Jag är mycket nöjd och kände mig trygg från start till mål. Sålde min bostad på två dagar och jag är så nöjd med försäljningspriset.
    Kommer definitivt stark att rekommendera honom. Han har också funnits till hands för rådgivning under alla tider på dygnet.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • Paramita A
    Paramita A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jättte bra upplevelse att göra äffärer med Pär. Jätte smidig och tryggt :)
  • Anna-Moa N
    Anna-Moa N skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpte en lägenhet av Peter Eriksén i oktober 2016. Upplevde honom som arrogant, ointresserad och dessutom oärlig. Sålde nyss lägenheten för 850tkr mer, med annan mäklare.
    2017-04-07 Peter E svarar Anna-Moa N
    Hej Anna-Moa. Det var tråkigt att du känner så. Jag skulle vilja gratulera dig till en bra affär. Vid det försäljningstillfället var det endast ni som bjöd på lägenheten och det gjorde att ni fick den till ett väldigt bra pris.
  • Sandor J
    Sandor J skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär har ett lugnt, värdigt och förtroendeingivande uppträdande.
    Något som är viktigt för mig när jag väljer mäklare.

Vår komunikation fungerade bra och tackvare ett bra teamwork så kunde jag göra en affär som jag blev väldigt nöjd med.
  • Shahin A
    Shahin A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär verkar vara duktig och tydlig, återkommer när han sagt och skötte budgivning, visning och avtal enligt förväntan.
  • Jusuf W
    Jusuf W skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anlitat Patrik tidigare med samma goda resultat.
    Superproffs!
    Jätte nöjd
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk mäklare, positiv, proffsig och framförallt engagerad i att sälja lägenheten. Med ett stort nätverk av köpare i kombination med sitt personliga engagemang kände vi oss trygga att Pär gjorde allt för att ge oss bästa förutsättningar i försäljningen.
  • Emma R
    Emma R skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Duktigt och kunnigoch professionel!
  • Emma R
    Emma R skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Duktigt och kunnigoch professionel!
  • Pia K
    Pia K skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Att göra en bostadsaffär är en stor sak för de flesta av oss. Oavsett vilken gång i ordningen man köper eller säljer så är varje bostadsköp unik och det är en nervös situation att befinna sig i. De gånger jag och maken har sålt vår bostad genom Christina har det kännts tryggt att ha henne att luta sig emot. Hon har, med sin härliga personlighet och gedigna kompetens, en sällsynt förmåga att bemöta och vägleda oss som kund i både köp och försäljning på ett professionellt och varmt sätt - samtidigt som hon har full koll på all fakta och juridik kring köpet.
    Att hon dessutom har ett genuint intresse i design, arkitektur och konst gjorde inte saken sämre, det visar bara på att hon jobbar med det hon är intresserad av.
  • Björn N
    Björn N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Synnerligen trivsamt och samtidigt mycket professionellt bemötande. Påläst och snabba svar i alla lägen. En mäklare vi kan rekommendera.
  • Annika P
    Annika P skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag fick ett otroligt bra bemötande med mäklaren Christina Björkholmen när jag skulle sälja min lägenhet.
    Christina var mycket hjälpsam och gav mig goda råd med renovering av lägenheten samt tips med homestyling inför fotografering och visning.
    Jag är också mycket nöjd med hur Christina Björkholmen skötte försäljningen samt det resultat lägenheten inbringade.

Med vänlig hälsning, Annika Patomella
  • Martin L
    Martin L skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina Björkholmen rekommenderar jag mer än gärna. Superproffsig, avslappnad och förtroendeingivande. Jag har vart på många visningar och träffat många mäklare men Christina är i en klass för sig. Hon sålde vår lägenhet på Hötorget och vi är så nöjda med allt. Prospekt, foton, kommunikation och inte minst slutpriset. Jag har rekommenderat henne till flera vänner som har samma upplevelse som oss.
  • Mikael
    Mikael skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina har genom sin långa erfarenhet genomfört två försäljningar åt min familj med mycket gott resultat. Jag uppskattar i första hand mäklare som inger förtroende och lotsar mig som säljare genom hela processen med säkerhet och trygghet.
    Jag kan varmt rekommendera Christina som Mäklare.

Mikael Karlsson
  • Jörgen
    Jörgen skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är mycket kunnig, proffessionell och pålitlig. Att hon dessutom har en härlig personlighet och är otroligt lösningsorienterad gör inte saken sämre. Jag har gjort flera affärer med Christina och nästa gång det är dags kommer jag utan att tveka välja att arbeta med henne igen. Vi satte höga mål - Christina levererade - Tack
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    För en tid sedan sålde jag en tomt på Värmdö och Christina Björkholmen var min mäklare. Christina skötte den affären på ett ypperligt sätt. Det var inte helt lätt för vi fick inte så många seriösa intressenter och den som var mest seriös var väldigt långsam. Det var för mig väldigt irriterande men Christina var helt lugn och sa att vi skulle ge det tid. Vi gjorde en bra affär till slut som även köparen är mycket nöjd med. Jag är väldigt tacksam och glad. Snyggt jobbat Christina!
  • Ewa F
    Ewa F skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina Björkholmen är den bästa av världar att guida dig in i din lägenhetsaffär.
    En värld som kräver solid kunskap om vad en affär är o dess betydelse nogsamhet samt ett inkännande av kundens behov samt önskningar.
    Inte minst hennes värme samt humor gör att man som kund känner sig trygg att landa i sin bästa affär.
    Ewa Fröling
  • Malin S
    Malin S skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är extremt mån om sina kunder, och parat med sin långa och gedigna erfarenhet som mäklare, vet hon exakt vad som krävs för att få ett så bra resultat som möjligt. Min erfarenhet är också att själva försäljningsprocessen blir enkel och smidig tillsammans med Christina, eftersom hon är genuint intresserad av sina kunder och därmed ser till att allt fungerar så bra som det bara kan - i stort som smått.
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är allt det en god mäklare ska vara. Driven, smart och väldigt lyssnande.

Hon hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag har bara gott att säga om hela processen. Hon svarade kunnigt på alla tusen frågor jag hade, hjälpte till med allt tekniskt runt ikring en försäljning och framför allt såg hon till att sälja lägenheten för ett pris som låg högt över vad som förväntades av området.
    Jag rekommenderar Christina varmt!
  • Helena B
    Helena B skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag blev rekommenderad att anlita Christina Björkholmen när jag plötsligt blev änka och satt ensam i ett för stort hus i Stocksund. Den som rekommenderade henne sa att hon är bra när försäljningen är lite krävande, eller mer komplex.
    Det stämde verkligen. Christina är lyhörd, klok, kunnig, behaglig och erfaren. Hon gjorde min tuffa husaffär till ett nöje och förtjänsten blev bättre än väntat. Sedan dess har Christina sålt tre andra bostäder åt mig. Två innerstadslägenheter och ett hus. Hon är så professionell oavsett vad det handlar om.
    Och egentligen: Vilken säljare har inte glädje av en mäklare som är beredd att ta hand även om komplexa situationer?
  • Sara N
    Sara N skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har anlitat Christina vid alla mina försäljningar, 4 st, och det har varit så bra. Christina är förtroendeingivande och det finns en tillit som känns viktig när man ska sälja sin bostad. Christina har en erfarenhet och pålitlighet som lyser igenom, både till mig som säljare och även till dom som är spekulanter. Skulle definitivt anlita henne igen om jag ska sälja!!! Tveklöst!
  • Mirelle S
    Mirelle S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tillgänglig, hjälpsam och kompetent!
    2017-03-20 Josephs M svarar Mirelle S
    Tack för det fina omdömet Mirelle. Hoppas ni kommer stortrivas!
  • Robin A
    Robin A skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph's hade ett professionellt och trevligt bemötande. Han var även lättillgänglig genom hela processen, vilket uppskattas mycket!
    2017-03-20 Josephs M svarar Robin A
    Stort tack Robin för ditt fina omdömet!
    Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad.
  • Samira R
    Samira R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket trevligt bemötande.Behäskar sitt yrke
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig, lyssnar och bra på att möta olika människor.
    Gjorde ett bra jobb.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är en mycket trevlig och bra mäklare!!
    Vi är super nöjda med han!
    2017-03-17 Josephs M svarar Stefan K
    Stort tack för ert fina omdöme Stefan,
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Joanna H
    Joanna H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter Eriksén gjorde ett utmärkt jobb med försäljningen av min lägenhet.
    Allt flöt på precis som det ska. Jag kan starkt rekomendera honom.
  • Björn S
    Björn S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra. En professionell mäklare som lever upp till det han åtagit sig med råge.
    Har redan rekommenderat honom till en god vän som ska sälja en lägenhet.
    2017-03-15 Josephs M svarar Björn S
    Stort tack för ditt omdöme Björn, kul att höra att du är nöjd.
    Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Hej
    Jag har väldigt svårt att ha någon åsikt eftersom jag aldrig träffade Peter Eriksén. Jag träffade bara hans assistent Josefs.
  • Carl Z
    Carl Z skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra, effektiv och professionell.
  • Jacqueline J
    Jacqueline J skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en fantastiskt socialt kompetent, förtroendeingivande och duktig mäklare! Hon är självgående, driven och genuin. Jag träffade flera olika mäklare innan jag valde vem som skulle ta hand om försäljningen av just min pärla – och Åsa "vann" över de övriga mäklarna med hästlängder. Hon är inte bara branschkunnig med stor erfarenhet, hon vet också hur man ska ta folk på rätt sätt, vilket gör henne till den bästa i sin genre. Tack Åsa för ditt positiva engagemang!
    2017-03-20 Åsa G svarar Jacqueline J
    Hej Jacqueline, tack så oerhört mycket för din fina rekommendation. Det var ett rent nöje att få sälja din lägenhet. Du hade verkligen lyckats får den att kännas hemtrevlig och mysig och jag är övertygad om att det gjorde enormt mycket för slutpriset. Alltid lika roligt när ett samarbete blir så bra. Jag fram emot att ses snart igen!
  • Gun S
    Gun S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph agerade proffesionellt och förtroendeingivande. Vi upplevde att han var kunnig inom sitt område. Joseph har även en social kompetens som kändes bra när man gör en så viktig affär som att sälja sin bostad.
    Jan o Gun Samuelsson
    2017-03-15 Josephs M svarar Gun S
    Tack Jan & Gun för er varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Marco S
    Marco S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en mycket professionell, inlyssnande och kunnig mäklare! Hon arbetar målmedvetet, noggrant och ger snabb feedback på hur processer fortlöper. Åsas förmåga att se människan bakom en affär fick mig, både som köpare och säljare, att känna stor tillit till henne!
    2017-03-13 Åsa G svarar Marco S
    Tack Marco för de snälla orden! Alltid lika roligt att kunna hjälpa till med både sälj- och köpsituationen. Det är inte alltid så att man har lägenheter som passar men i ditt fall blev det verkligen full pott! Stort grattis än en gång och vi ses snart igen.

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm