Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan
Rekommenderat företag 2016 - Mäklarhuset Innerstan
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 393 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Minela H
    Minela H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ska du sälja lägenhet på Kungsholmen och i Vasastan så rekommenderar vi varmt att välja Peter Eriksén. Vi har anlitat Peter vid två tillfällen och han kommer att få förnyar förtroende vid ev. framtida försäljningar.
  • Anders R
    Anders R skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi tog in offert på 4 olika offerter och redan i detta skede skiljde sig Peter och Pär på ett mycket positivt sätt, snabbt, effektivt, proffsigt och prisvärt. Processen med foto, styling, samt bostaden ute på marknaden mm sköttes mycket bra och gick snabbt, detsamma gäller även avslutet. Kan bara rekommendera å det varmaste om du behöver hjälp med försäljning. MVG Plus :-)
  • Anders R
    Anders R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jessica hanterade förmedlingen mycket professionellt trots en del strul och förseningar från vår sida. Trevlig atmosfär vid träffen med köparen och undertecknades av kontraktet. Vi är mycket nöjda.
  • Afshin Z
    Afshin Z skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det kändes tryggt och säkert från början till slut. Jag köpte en lägenhet av Josephs och kommer absolut att anlita honom vid nästa försäljning.
    2016-11-22 Josephs M svarar Afshin Z
    Stort tack för ditt fina omdöme Afshin,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen.
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Effektiv, försäljningsfokuserad, ett bra nätverk av underlev.

Hade efterlyst ett större register hos mäklaren av spekulanter på stora lägenheter så att vi fått en "riktig" budgivning på den stora läg på 150 m2 (han förstår vad jag menar).
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig. Trevlig. Josephs är grym.
    Som mäklare och person.
    Fem av fem
    2016-11-15 Josephs M svarar Daniel V
    Start tack för ditt omdöme Daniel.
    Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad, alltid kul med återkommande kunder då du även köpte bostaden genom oss på Mäklarhuset/Innerstan.
  • Sascha Z
    Sascha Z skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Terese Lindgren är min mäklare och har gjort ett bra jobb.
  • Luis J
    Luis J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trots en längre än förväntan försäljningsperiod så ges goda rekommendationer till Joseph Medford. Joseph visade mycket tålamod och agerade professionellt vid alla tillfällen. Han visade även en uppfinningsrik sida och vid givande av fria tyglar lyckades han med en alldeles utmärkt försäljning.
    2016-11-15 Josephs M svarar Luis J
    Stort tack för ditt fina omdöme Luis,
  • Sharam R
    Sharam R skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mäklaren var engagerad och målveten men hade svårt att återkomma i vissa fall
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionell och trevlig!
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabbt, effektivt och vänligt.
  • Martynas V
    Martynas V skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Hi, I have bought my apartment via Jens. First impression was bit disappointing as I have not received reply to my email enquiry. But later I called Jens and we had very efficient conversation. He agreed to show us the apartment at convenient time and was very professional.
    One of the things I like about him is that he looked at us seriously even as we might look young and cannot talk perfect Swedish. I missed this from many agents.
    He also was patient explaining all details and had good sense of humour, getting the tension down.
    I would definitely recommend Jens as a good real estate agent.
    Jens E gillar detta
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och smidig affär, mycket bra!
    2016-11-04 Josephs M svarar Jonas G
    Tack Jonas,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen.
  • Martina J
    Martina J skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Per är professionell, saklig och korrekt samtidigt som han är mycket trevlig att arbeta med!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Alltid redo och alltid trevlig. Väldigt professionell och kunnig.
    2016-11-03 Josephs M svarar Marcus H
    Stort tack för din rekommendation Marcus!
    Tack så oerhört att jag fick förtroendet att handa försäljningen av er fina bostad!
  • Linnéa C
    Linnéa C skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs faller mig utmärkt i smaken för hur en mäklare ska vara. Han är glad, öppen, trevlig, framåt, jordnära och inte alls den påstridiga säljar-typen som många andra mäklare. Han har skött allting professionellt och snyggt gällande vår försäljning av bostad. Något beundransvärt är att han åtog sig vår lägenhet trots att den inte ligger inom hans affärsområde. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare, oavsett som köpare eller säljare. Rekommenderar honom starkt till andra som vill ha hjälp att köpa eller sälja bostad!
    2016-11-03 Josephs M svarar Linnéa C
    Tack Linnéa för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet. Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen,
  • Indira F
    Indira F skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Processen kring försäljning av min lägenhet gick smidigt och bra.
  • Carl W
    Carl W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick ett väldigt proffsigt bemötande. Josefs är en pålitlig kille som håller det han lovar och har stor förståelse för både köpare och säljare genom processen.
    Kommer rekommendera honom till vänner.
    2016-11-03 Josephs M svarar Carl W
    Tack för ditt fina omdöme Carl,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och hjälpsam, svarar väldigt snabbt
    2016-11-03 Josephs M svarar Lisa H
    Stort tack för din rekommendation Lisa.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket kunnigt och seriöst intryck fick jag av honom. Allt väldigt bra förberett. Inga negativa synpunkter alls.
  • Daniela G
    Daniela G skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs levde upp till alla mina förväntningar på en mäklare. Han var tydlig och professionell. Hela affären kändes enkel och smidig. Rekommenderas starkt!
    2016-10-26 Josephs M svarar Daniela G
    Stort tack för ditt fina omdöme Daniela.
    Vad roligt att höra att du upplevde att allt gick så smidigt i ditt bostads köp via mig. Det känns alltid bra som mäklare när både säljare och köpare är nöjda.
  • Klara K
    Klara K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är supernöjd med valet av Josephs som mäklare. Han skötte hela försäljningen proffsigt och fick mig att känna mig trygg under hela processen. Är nöjd med all kontakt med mäklarhuset och Josephs från början till slut och jag rekommenderar verkligen Josephs som mäklare.
    2016-10-26 Josephs M svarar Klara K
    Tack Klara för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad!
  • Arne R
    Arne R skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var fantastiskt bra. Drivande, mycket kompetent, noga med detaljer och dessutom väldigt trevlig, alltid med ett leende på läpparna.
    Jag är glad att jag valde Åsa som mäklare, efter rekommendation från en granne som hade sålt sin lägenhet genom Åsa.
    Sammanfattningsvis: Hur bra som helst!
    2016-10-26 Åsa G svarar Arne R
    Hej Arne, tack för din fina rekommendation. De senaste veckorna har verkligen varit spännande men flera vändningar under resans gång och det är just det som är så roligt med mitt arbete. Jag är övertygad om att köparna kommer att stortrivas i er charmiga lägenhet. Vi hörs snart igen!
  • Beatrice Ö
    Beatrice Ö skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en väldigt trevlig mäklare som skötte lägenhetsaffären smidigt
    2016-10-26 Åsa G svarar Beatrice Ö
    Tack Beatrice för de snälla orden. Det kändes verkligen som att lägenheten passade dig perfekt och jag tror att du kommer att trivas hur bra som helt.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare - mycket nöjd med Åsa!
    2016-10-26 Åsa G svarar Marcus S
    Tack Marcus för din fina rekommendation. Alltid lika roligt när kunder är nöjda med mig som mäklare. Det värmer gott!
  • Mercedes R
    Mercedes R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra bemötande av Peter, man fick förtroende direkt.
  • Emma T
    Emma T skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra och trevligt bemötande. Anna gick igenom allting grundligt och på ett bra sätt.
  • Björn A
    Björn A skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trovärdig, kunnig, erfaren och personlig
  • Anna S
    Anna S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna är en jätteduktig och proffsig mäklare. Pigg och glad, förtroendeingivande, flexibel och båda fötterna på jorden. Kan verkligen rekommendera henne!
  • Björn E
    Björn E skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik gjorde ett bra intryck på mig; han var mycket uppriktig och jag kände att han är mån om både säljare och köpare.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Social, kunnig och effektiv. Alltid nåbar och proffesionell! Rekommenderas absolut!
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ett mycket bra bemötande och professionellt intryck från första kontakten. Vi har känt oss väl omhändertagna och trygga under processen. Mäklaren har lagt ner mycket energi och fokuserat på oss som säljare. Våra förväntningar är väl uppfyllda.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Positivt bemötande, enkelt & snabbt.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Leverans och slutpris i världsklass. Finns inte mycket mer att säga! Topp!
  • Anton K
    Anton K skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jens får saker och ting gjorda och inger trygghet.
  • Kaspar Z
    Kaspar Z skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Rekommenderar Peter Eriksén starkt! Vi är fantastiskt nöjda med Peters insats vid försäljningen av vår bostadsrätt!
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jens Eriksén har sålt flera lägenheter åt mig/oss. Han är proffsig, pålitlig och kompetent.
    Mäklarhuset Innerstan gillar detta
  • Ronnie R
    Ronnie R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Helt klart bästa mäklarn. Snabba svar, mycket kunnig och håller proffsig servicenivå. Snabb försäljning och rätt pris av lägenheten.
  • Malin V
    Malin V skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb, smidig å enkel affär! Snyggt prospekt också! ☺
    2016-10-13 Patrik L svarar Malin V
    Tack för det Malin.

Alltid kul att hjälpa trevliga kunder :-)
  • Fanny R
    Fanny R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad och pålitlig mäklare som kämpar hårt för att f¨till en bra affär för båda parter.
  • Malin H
    Malin H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell, erfaren och pålitlig.
  • Evin D
    Evin D skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    En flexibel mäklare med tydlighet och kunskap
    2016-09-27 Patrik L svarar Evin D
    Tack för det fina omdömet Evin. Hoppas ni kommer stortrivas!
  • Annie S
    Annie S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, alltid nårbar och målinriktad mäklare, super nöjd!
    2016-09-30 Josephs M svarar Annie S
    Stort tack för ditt fina omdöme Annie,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet. Undrar du något är du alltid välkommen att höra av dig till mig.
  • Ricky B
    Ricky B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra bemötande. Väldigt trevlig, hjälpsam och alltid snabbt svar när man skrev till honom.

Josephs levde upp till mina förväntningar helt klart!
    2016-09-30 Josephs M svarar Ricky B
    Sort tack Ricky för det fina omdömet!
    Helt säker på att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad.
  • Jonny J
    Jonny J skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Har svårt för mäklare i allmänhet, men hade inga problem med Patrik. Han höll lagom nivå på allt. Perfekt.
    2016-09-27 Patrik L svarar Jonny J
    Tack Jonny! Verkligen trevligt att ha med er att göra.
  • Markus H
    Markus H skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket kunnig och pålitlig. Rekommenderas varmt!
  • Erik G
    Erik G skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra engangemang, bra kunskap och rätt inställning.
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    HELT FANTASTISKT! Åsa har sedan dag 1 "walked the extra mile" för oss. Vi har redan rekommenderat henne som mäklare till två av våra vänner och en kollega!
    2016-10-07 Åsa G svarar Lovisa S
    Tack Lovisa för din/er varma rekommendation. Det har varit en väldigt rolig resa med er som har gett mig mycket inspiration och glädje. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert charmiga hus i Skåne och jag ser fram emot att ses på tillträdet. Det är bara att slå en signal om ni har några frågor.
  • Anna R
    Anna R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra upplevelse professionell och ärlig och tillmötesgående.

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm