Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 821 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Curt Gustav E

2019-06-13

Curt Gustav E skrev om Elin Pella Månsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertrevlig och snabb på att återkoppa. Sålde min lägenhet över förväntat pris Läs mer
    2019-06-15 Elin P M svarar Curt Gustav E
    Tack för det fina omdömet Gustav, var riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen! :-) Mvh, Elin
  • PETRONELLA B

2019-06-06

PETRONELLA B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Är väldigt nöjd med min försäljning med Mikael, trots att jag hade höga krav och marknaden idag är svår. Stort engagemang och mycket energi från Mikaels sida gjorde att jag till slut fick ett pris jag ville sälja för. Läs mer
    2019-06-06 Mikael L svarar PETRONELLA B
    Tack Petronella för det jättefina omdömet och tack för förtroendet! I denna marknad får man aldrig ge upp :). Mvh/Mikael
  • 2019-06-06

ZACHARIAS K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte min lägenhet vid peaken 2017 och således betalade jag ett annat pris än vad marknaden kan ge idag.

Jag hade hårda krav när jag tog kontakt med Mikael och detta var inget som skrämde honom utan snarare tvärtom, Mikael gillar utmaningar.

Nu nådde vi inte riktigt hela vägen, vilket inte berodde på Mikael utan den faktiska marknaden. Mikael lyckades ändå få till ett slutpris som är högt för området idag och det är det som skiljer en ordinär mäklare och Mikael.

Rekommenderar honom till 100% och kommer att anlita honom i framtiden igen. Läs mer
    2019-06-06 Mikael L svarar ZACHARIAS K
    Tack Zacharias för det jättefina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete!! I denna marknad måste man kämpa och aldrig ge upp!! /Mikael
  • 2019-06-02

Camjar D skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mäklaren var väldigt trevlig och välbemötande. Ytterst informativ och förståelsefull! Läs mer
  • DANIEL K

2019-05-25

DANIEL K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael visade ett stort engagemang, lyhördhet och driv. Han höll en god kommunikation och ärlighet när vi sålde vår lägenhet. Kan starkt rekommendera Mikael som mäklare och kommer att anställa Mikael vid en framtida försäljning. Läs mer
    2019-05-25 Mikael L svarar DANIEL K
    Tack Daniel för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Marcus M

2019-05-23

Marcus M skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är extremt driven, duktig och fantastiskt härlig. Jag är så glad att jag valde henne som mäklare. Lätt att tycka om och jag skulle varmt rekommendera Michelle till vem som helst. Läs mer
    2019-05-24 Michelle C svarar Marcus M
    Stort tack Marcus! Det har varit fantastiskt kul att få sammarbeta med dig och nu jag ser fram emot att hitta ett nytt boende till er. ☺️

Michelle
  • 2019-05-22

Trolla Tingeling Solblomma H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle gav ett varmt, genuint och ödmjukt intryck vilket betryggade hela processen, en kompetent mäklare! Läs mer
    2019-05-22 Michelle C svarar Trolla Tingeling Solblomma H
    Hej Trolla,

Tack så mycket för ditt omdöme!

Michelle
  • 2019-05-21

ALEXANDER A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael gjorde ett utomordentligt arbete med att sälja min lägenhet. I allt från värderingen och hjälp med styling till löpande tips och slutförhandlingar gjorde han ett fantastiskt och grundligt jobb. Skulle absolut rekommendera Mikael till en vän! Läs mer
    2019-05-21 Mikael L svarar ALEXANDER A
    Alexander, tack för ert förtroende och för det superfina omdömet.
    Mvh/Mikael
  • 2019-05-20

Ingvar W skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Filip var vår mäklare när vi på under en vecka sålde vår bostadsrätt i Hammarby Sjöstad underhand. Filip var mycket kunnig om området och även mycket affärsmässigt korrekt i sina kontakter med oss och våra alternativa köpare. Vi blev mycket nöjda med utfallet och valet av köpare. Om vi skall sälja något liknande boende i framtiden ringer vi Filip.

Med vänlig hälsning Ingvar Läs mer

HANNA S skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är engagerad, kunnig och ger ifrån sig ett mycket trevligt bemötande! Hon var lätt att nå och vi fick snabb återkoppling. Hon svarar utförligt på frågor och förklarar tydligt!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-09 Michelle C svarar HANNA S
    Stort tack Hanna för din fina rekommendation! Ser fram emot att träffa dig igen nästa vecka och ta mått på bostaden. /Michelle

Daniel N skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är supernöjda med Rickard. Vi sålde vår 3:a på Södermalm.
    Rickard är noggrann och lämnar inget åt slumpen samtidigt som han är mycket lyhörd.
    Genom hela processen fick vi väsentlig information.
    Rickard överträffade våra förläningar.
    Jag har tidigare sålt lägenheter och varit nöjd med mina mäklare, men Rickard är den jag starkt kan rekommendera. Läs mer

Linn G skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt en 3a i Stockholms innerstad. Richard är en engagerad och lyhörd mäklare, social och trevlig och har hjärtat på rätta stället. Vi är supernöjda med hans arbete! Läs mer
  • FREDRIKA P

2019-05-05

FREDRIKA P skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline var en mycket bra och engagerad mäklaren som fick mig att känna mig trygg genom hela processen. Jag kände mig hörd och fick bra råd som kunde guida mig genom min försäljning. Skulle absolut rekommendera henne till alla som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
  • 2019-05-04

Carina C skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket mogen för sin ålder och hade koll på allt han gjorde. Inga missar och dessutom en sympatisk person Läs mer
    2019-05-05 Filip U svarar Carina C
    Hej Carina,

Stort tack för de fina orden. Jag vet att du kommer att trivas utmärkt i din nya, fina lägenhet.

Allt gott!
    Med vänliga hälsningar,
    Fastighetsmäklare
  • FILIPPA J

2019-05-04

FILIPPA J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Mikael på grund av hans fina omdömen och jag är väldigt nöjd med mitt val! Jag hörde av mig till Mikael och sa att jag ville sälja min bostad snabbt och två veckor senare var den såld till mitt drömpris! Mikael är mån om både säljaren och köparen vilket för mig kändes väldigt tryggt. Mikael har även ett stort självförtroende som han verkligen lever upp till! Jag skulle inte tveka en sekund med att anlita Mikael igen och kan verkligen rekommendera honom till er som ska sälja er bostad! Läs mer
    2019-05-04 Mikael L svarar FILIPPA J
    Det var ett sant nöje att arbeta med dig och att få sälja din fina lägenhet! Tack för ditt superfina omdöme Filippa! Mvh/Mikael
  • 2019-05-04

Musa Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Detta är den andra gången jag anlitar Mikael för försäljning av en lägenhet på Kungsholmen då jag var väldigt nöjd första gången. Mikael är en kompetent och lyhörd mäklare som inte räds för utmaningar. Med sin skicklighet och professionalism så sköttes affären på bästa sätt. Läs mer
    2019-05-04 Mikael L svarar Musa Y
    Tack Musa, alltid lika trevligt att arbeta med dig! Tack för det jättefina omdömet, och tack för förtroendet igen! Mvh/Mikael
  • 2019-05-03

Niklas L skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag sålde vår lägenhet i Sjöstaden våren 2019. Kände direkt att denna mäklare var den person jag ville ha på mitt objekt, i god konkurrens med 2 st andra mäklare vi hade på hembesök skall sägas men Filip stod ut mest när jag hade vägt in alla faktorer.

Jag hade gjort ganska god egen research på mitt objekt vilka nivåer den absolut lägst skulle kunna säljas för och visste att objektet med renovering av kök, golv och styling skulle gå för mer än den kanske troddes gå för under mäklarnas hembesök tidigare i processen. (vilket den också gjorde, rejält mer).

Diskussionen om arvodet var givetvis en stor faktor för jag betalar inte mer i grundarvode än nödvändigt för en (i mina ögon) sälj på ett standardobjekt. Missförstå mig rätt, mitt objekt är en fantastiskt fint renoverad och inredd lägenhet men det är fortfarande ett objekt i Sjöstaden som byggdes 2003 och har sålts 3-4 gånger före mig, det är inget unikt objekt utan här handlade det om att presentera snyggast möjliga lägenhet på bilderna för att driva trafik på visningarna för ju fler spekulanter som kommer på visningarna desto större chans för fler budgivare och slutligen högre pris och oj oj oj vad många spekulanter i dagens lite avsvalnande marknad Filip och hans assistent fick ta emot :-)

Tillbaka till mina tankar om arvodet så gillar jag generellt upplägget med bonus inom säljyrket eller procentuell trappa som det kallas bland mäklarna. Det skapar en "win win" i form av mervärde för uppdragsgivaren om objektet når nivåer över förväntan och samtidigt då mer i arvode/bonus för mäklaren. Vart denna s k trappa skulle börja var jag helt överens med Filip från start jämfört med övriga mäklare som ville han den satt mycket lägre där den i mina ögon hade "trillat in" utan speciellt mycket merjobb för mäklaren vilket är ett upplägg jag inte köper, varför skall jag "ge bort" mina pengar utan en motprestation som ger mig värde, jag anser det ett rimligt resonemang.

Filip personliga egenskaper vill jag också beskriva. Som sig bör står han givetvis lojal på sin uppdragsgivares sida under hela processen, jag tror även köparna fick den trygga känslan de behöver få för att genomföra en större affär. Han återkopplade varje dag, både med fakta och med egna tankar och i en säljprocess är det inte alltid positiva nyheter hur försäljningen fortgår vilket även dem förmedlades på ett rakt sätt av Filip.

Sista grejen får bli att jag ville veta hur Filip hanterade själva mötet med spekulanterna på visningen eftersom jag även hade tankar på att han skall få sälja mitt nästa objekt "på ritning". Så min bror Leo gick på söndagsvisningen som hade absurt mycket spekulanter (40 st) och utan att jag hade sagt något så rapporterade Leo tillbaka att mötet både med Filip och hans assistent hade känts proffsigt och min bror sade Filip hanterade spekulanter på olika sätt beroende på deras egen personlighet vilket enligt mig tyder på skicklighet inom "sälj". Småsaker som att Leo presenterade sig med namn i dörren och 15 minuter senare när han lämnade blev han tilltalad med sitt namn av assistenten kan också poängteras.

Nytt uppdragsavtal är redan skrivet med Filip för vårt nya objekt där vi inte ens har flyttat in än vilket kanske visar att jag sätter högsta betyg på Filip att vara min mäklare.

Mvh:
    niklas Läs mer
    2019-05-05 Filip U svarar Niklas L
    Hej Niklas,

Stort tack för din utförliga och fina recension. Tack för förtroendet att hjälpa er att sälja er lägenhet och kul att ni är nöjda med mitt jobb.

Allt gott!
    Med vänliga hälsningar,
    Fastighetsmäklare
    Filip U gillar detta
  • 2019-04-28

Nina K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är oerhört nöjda med Mikaels insatser. Han är trovärdig, kunnig, lyhörd och engagerad. Vi uppskattade hans dagliga uppdateringar om läget under hela försäljningsprocessen då man går som på nålar! Vi vill verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-28 Mikael L svarar Nina K
    Tack Nina & Lars för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-04-18

Karina M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Jakob för att sälja min bostadsrätt. Han var proffsig från början till slut. Jag rekommenderar verkligen Jakob! Läs mer
  • 2019-04-16

Marcus L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket imponerad av Jakobs sätt att arbeta. Lyhörd, intresserad, målinriktad, påläst och driven. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonathan M

2019-04-16

Jonathan M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob är extremt proffsig och tar verkligen sina försäljningar på största allvar. Jakob är mån om att inte ha för många objekt samtidigt för att säkerställa bästa möjliga fokus och upplevelse för säljaren samtidigt som han säkerställer att köpare får en så trygg affär som är möjligt med svar på samtliga frågor som kan komma upp. Jag skulle definitivt rekommendera Jakob till andra som går att fundera över vilken mäklare som kan passa. Läs mer
  • 2019-04-13

NANCI M skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik Lundberg. En mycket engagerad, målinriktad och professionell mäklare som visar god förmåga att utgå ifrån mina önskemål som säljare för att därefter prestera till 100%. Ärlig, prestigelös, punktlig, realistisk, effektiv är en del egenskaper som jag skulle beskriva Patrik med. Med en snabb och rak kommunikation får han sålt lgh till rätt köpare. Läs mer
  • 2019-04-13

THOMAS L skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Fantastiskt engagemang
    Otroligt driven
    Supersäljare( för säljarens bästa)"
    Säljare på Tjärhovsgatan 12
    13 Apr 2019 Läs mer
  • 2019-04-12

Peter Andreas T skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bara positivt. Vi kan rekommendera Caroline som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-11

JENNY W skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik gjorde en fantastisk insats vid försäljningen av min lägenhet! Patrik är lyhörd, kommunikativ och gjorde en bra värdering av lägenheten med ett indikativt pris som han senare överträffade. Patrik gjorde försäljningsprocessen väldigt smidig för mig som säljare, gav tydliga uppdateringar och hade god fingertoppskänsla för hur affären skulle genomföras. Jag kommer glatt rekommendera Patrik till vänner och bekanta samt använda honom igen vid framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2019-04-11 Patrik L svarar JENNY W
    Tack Jenny för det fina omdömet! Så glad och tacksam att jag fick hjälpa dig med försäljningen.
  • 2019-04-10

Katrin Berith Susanne W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Om du söker en mäklare som är professionell, mycket kunnig inom sitt område och som alltid är tillgänglig så är Mikael den mäklare du söker! Han gjorde hela säljprocessen jättesmidig och vi var alltid välinformerade om nästkommande steg, vilket gjorde att vi som säljare kände oss trygga genom hela förloppet – från början till slut.

Mikael är dessutom en mycket driven mäklare med en härlig utstrålning som inger förtroende och som sprider en positiv anda i rummet, vilket vi tycker är viktigt i mötet med de spekulanter han kom att möta under visningen av lägenheten. Vi är mycket nöjda med slutresultatet av vår försäljning! Läs mer
    2019-04-10 Mikael L svarar Katrin Berith Susanne W
    TACK sååå jättemycket Katrin & Erik för det superfina omdömet! Önskar er en härlig vår och lycka till med ert nya boende. Mvh/Mikael
  • 2019-04-10

AMY F skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är otroligt glada att vi valde just Patrik som vår mäklare. Vi valde honom efter att bara ha träffats på en visning och kände där direkt att vi fick en bra känsla av honom. Han var olik andra mäklare vi har träffat då han var väldigt jordnära och kändes mycket ärlig och trygg. Han är kunnig om bostadsmarknaden, positiv, lyhörd och höll oss alltid uppdaterade. Vi försökte tidigare sälja vår bostadsrätt med en annan mäklarbyrå och fick inte alls samma mäklarkontakt eller slutpris. Patrik gav oss ett helt annat stöd från början och sålde bostadsrätten för ett pris långt över förväntat! Rekommenderar honom till alla. Stort tack Patrik! Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar AMY F
    Stort tack för det mycket fina rekommendationen. Ser fram emot att titta förbi på Kungsgatan vid tillfälle senare!
  • DENNIS N

2019-04-09

DENNIS N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt snabb och smidig process för oss som säljare. Patrik var lyhörd för våra förväntningar, önskemål och ger ett mycket sympatiskt intryck. Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar DENNIS N
    Stort tack för rekommendationen Dennis. Så trevligt att göra affärer med er!
  • Jesper Karl Jean-Claude S

2019-04-03

Jesper Karl Jean-Claude S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag träffade flera mäklare och bestämde mig för Mikael efter research och magkänsla. Jag sökte en "framåt" och alert mäklare hellre än en bakåtlutad relaxed mäklare som enbart förlitar sig på schyssta bilder. Jag fick verkligen vad jag sökte. Mikael lyckades leverera ett riktigt bra resultat.

Mikael var under hela processen riktigt trevlig och peppig, lätt att få tag på och mycket informativ. Visst, han är självsäker och aningen "säljig", men är det inte just därför man anlitar en mäklare? Om detta är vad du söker, tveka inte att anlita Mikael. Du kommer sannolikt bli riktigt nöjd. Läs mer
    2019-04-03 Mikael L svarar Jesper Karl Jean-Claude S
    Tack Jesper för det jättefina omdömet! Stort tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-04-02

VICTOR S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det finns en anledning till alla utmärkelser Mikael har fått de senaste åren. Han har en otrolig fingertoppskänsla om både Stockholms marknad och människor. Mikael styrde allt från styling till kontraktsskrivning på mindre än två veckor och det under en oförutsägbar marknad. Ingen tvekan om att Mikael är stans bästa mäklare. Läs mer
    2019-04-02 Mikael L svarar VICTOR S
    TACK sååå jättemycket Victor för ditt superfina omdöme och tack för ett kanon trevligt samarbete!! Hoppas du och Mikaela kommer trivas i er nya bostad! Mvh/Mikael
  • 2019-04-01

Bo Erik S skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline var snabb, initiativrik, pålitlig och gav täta och bra återkopplingar och goda råd. Läs mer
    2019-04-10 Caroline E svarar Bo Erik S
    Tack för dina fina ord Bo! Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen! Ha det fint så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-04-01

PAOLA L skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline var mycket engagerad och motiverad mäklare. Hon guidade oss bra genom hela processen och hade alltid en bra strategi när läget förändrades. Läs mer
    2019-04-01 Caroline E svarar PAOLA L
    Tack för er fina rekommendation Paola, det har varit jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha det fint så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-03-21

John Oskar Hampus S skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte lägenhet genom Caroline. En mycket smidig affär, Caroline var mycket påläst vid visning och hela tiden tillgänglig under budgivning för att diskutera objektet och utvecklingen. Läs mer
    2019-03-21 Caroline E svarar John Oskar Hampus S
    Tack för ditt fina omdöme Hampus, du kommer stormtrivas i lägenheten! Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-03-20

HANA J skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är värd 5 av 5 möjliga! En kanontjej som gör ett kanonjobb. Trevlig, proffsig, ordningsam och genuin. Som om de inte var nog så sprider hon en fantastisk härlig energi. Jag hade jättemånga frågor och funderingar som hon svarade på både snabbt och ärligt. Rekommenderar verkligen Michelle. Läs mer
    2019-03-20 Michelle C svarar HANA J
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Hana! Jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och ser fram emot att se er snart igen. Ni vet hur ni når mig om det är något mer jag kan göra för er.

• 2019-03-19

ZEY A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    En mycket engagerad och driven mäklare! Hela affären har skötts på ett smidigt sätt och med sin erfarenhet och sitt driv hjälpte han mig förverkliga min drömaffär på Kungsholmen. Jag kan starkt rekommendera Mikael till den som vill anlita en lyhörd, passionerad och mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2019-03-19 Mikael L svarar ZEY A
    Tack Zey för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-03-18

TOR L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle var full av energi, återkopplade snabbt och var engagerad. Jag var nöjd med hennes insats och rekommenderar henne. Läs mer
    2019-03-18 Michelle C svarar TOR L
    Stort tack, Tor! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning och jag ser fram emot att se dig snart igen!

• 2019-03-17

Frida Victoria H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael Lindström gjorde ett extremt proffsigt jobb när han sålde min lägenhet på nolltid! Han sålde min lägenhet till mitt drömpris. Allt ifrån styling till visning gjorde han på ett mycket effektivt och bra sätt. Man känner sig trygg med Mikael och utöver det så har man roligt hela vägen för med Mikael känns allting lätt! Tveka inte längre på vem ni ska välja som säljare, välj Mikael Lindström! Läs mer
    2019-03-17 Mikael L svarar Frida Victoria H
    TACK Frida för ditt fina omdöme och tack för ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Mats T

2019-03-17

Mats T skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    3,5 rok på Erstagatan 20 Södermalm.Mkt bra bemötande. Transparent process som resulterade i ett mkt högt pris. Som kund kände man sig sedd och värderad.

Sammanfattningsvis skulle jag rekommendera Jakob till den som vill ha hjälp att få bästa möjliga resultat i sin försäljning: Läs mer
  • 2019-03-14

Gabriella C skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob kunde på ett tydligt sätt motivera hur han på bästa sätt skulle kunna optimera vår försäljning. Han var strukturerad och målinriktad och delaktiggjorde oss under hela processen. Vi är så nöjda med resultatet! Läs mer

MIKAELA K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael tog sig an en lägenhet i ett område där han vanligtvis inte säljer i. Han var realistisk, positiv och driven när andra mäklare som jag träffade var återhållsamma och pessimistiska. Mikael gav ett otroligt förtroendeingivande intryck från första samtalet, mötet och under hela processen fram till försäljning och kontraktsskrivning.
    Mikael är snabb på att svara kring frågor och funderingar, lyssnar in kring säljarens önskemål och sitter på ovärderlig kunskap kring bostadsmarknaden i Stockholm.
    Kan varmt rekommendera Stockholms bästa mäklare! Läs mer
    2019-03-13 Mikael L svarar MIKAELA K
    Wow, tack Mikaela för ditt fina omdöme! Tack för förtroendet att jag fick sälja din fina lägenhet och ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael

MARIA O skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supernöjd med Richards jobb vid försäljningen av min lägenhet. Han är kunnig och driven och höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände. Jag har känt ett stort förtroende för honom genom hela processen och kommer definitivt att anlita honom när det blir dags att sälja igen! Läs mer

Carl Felix F skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle gjorde ett mycket bra jobb vid vårt köp av bostad. Hon var engagerad och vi kände gott förtroende för att henne. Hon såg till att vi snabbt kunde komma till kontraktskrivning, något vi uppskattar. Läs mer
    2019-03-13 Michelle C svarar Carl Felix F
    Stort tack Felix och Hannah! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad och ser fram emot att se er igen vid tillträdet!
  • Johan W

2019-03-11

Johan W skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle sålde min lägenhet och hon kändes proffsig och väl förberedd. Engagerad, trevlig och man fick alltid bra bemötande. Pga av marknaden kom vi inte upp i värderat pris men Michelle gjorde verkligen vad hon kunde för att få upp priset. I slutändan lyckades hon få upp priset en en för marknaden rimlig nivå. Läs mer
    2019-03-13 Michelle C svarar Johan W
    Tack Johan! Det har varit härligt att få sammarbeta med er och jag önskar er allt gott i ert nya boende. Vi syns vid tillträdet!
  • 2019-03-11

Martin Z skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag uppskattar starkt att Mikael var väldigt rak, men samtidigt alltid tillmötesgående. Hela processen fungerade väldigt smidigt och jag rekommenderar absolut honom. Läs mer
    2019-03-11 Mikael L svarar Martin Z
    Tack Martin för ditt fina omdöme! Tack för en jättetrevlig affär och stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Emelie L

2019-03-02

Emelie L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael lyssnade till vår situation och satte omedelbart till verket. På mindre än två veckor hade Mikael inte bara haft visningar och fotograferat lägenheten, men även sålt den.

Mikael höll oss uppdaterade om marknadsläget och hur det påverkade oss i vår försäljning. Vi uppskattar en rak kommunikation och Mikael drog sig inte för att säga exakt vad han tyckte.

Vi skulle rekommendera honom som mäklare alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-03-02 Mikael L svarar Emelie L
    Tack Emelie för det fina omdömet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-02-28

Jessica Folkesson skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    En mäklare med det lilla extra! Väldigt proffesionell, engagerad, påläst och förtroendeingivande. Caroline fick uppdraget att sälja min lägenhet och hon ordnade allt på ett otroligt smidigt sätt, från styling av lägenheten till fotografering och en lyckad visning. Läs mer
    2019-03-05 Caroline E svarar Jessica Folkesson
    Tusen tack för dina fina ord Jessica, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med din försäljning!
  • 2019-02-27

Ulrika L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob hjälpte mig att sälja min bostadsrätt, en 1:a på Lidingö. Jag hade blivit rekommenderad Jakob av vänner till min sambo. Redan vid första mötet med Jakob förstod jag varför vännerna rekommenderat honom. För Jakob har hög social kompetens; han vet hur man pratar både med mig som säljare men också till potentiella köpare. Han är målinriktad och tydlig. Inger lugn och förtroende. Visar att han har koll på läget, baserar sina försäljningsråd på fakta och statistik; något som hjälpte mig i alla mina beslut.
    Kort och gott: Med Jakob vid rodret blir din bostadsförsäljning enkel och bekymmersfri!
    Jag vet att jag kommer att ringa Jakob igen nästa gång jag ska göra en ny bostadsaffär!

Ulrika Lagerlund Läs mer
  • Ann-charlott J

2019-02-27

Ann-charlott J skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt bostadsrätt i centrala Stockholm. Jakob har på ett mycket professionellt sätt lotsat mig genom hela processen.

Det kunde inte gjorts på ett bättre sätt. Jag är mycket nöjd och skulle gärna anlita Jakob igen. Läs mer
  • 2019-02-27

Peter O skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som f d auktoriserad fastighetsmäklare har jag en god bild av ett hur ett mäklaruppdrag fungerar och även mina förväntningar på arbetet som skall genomföras. Av den anledningen valde jag Patrik som i alla delar motsvarade mina förväntningar; lyhörd, kunnig, driven, lösningsorienterad och dessutom mycket trevlig. M a o professionell med högsta betyg! Patrik blir mitt val även nästa gång och min rekommendation till andra säljare. Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar Peter O
    Tack för det Peter! Känns extra kul att fått hjälpa dig med dina meriter :-)
  • Kristina A

2019-02-24

Kristina A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är fantastisk. Supertrevlig, lyhörd, snabb och rak i kommunikationen och effektiv. Allt flöt på superbra från början till slut. Kändes otroligt tryggt att sälja med honom. Kan varmt rekommendera Pär! Läs mer
Mikael Lindström
Peter Eriksén