Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 606 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Madeleine S
    Madeleine S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är mycket nöjd med Annas insatster. Hon är tålmodig, vänlig, professionell och lätt att få tag på. Läs mer
  • Johan O
    Johan O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra flexibel löste uppgiften på ett bra sätt utan krångel. Väldigt smidig denna process kanske var tur också men tror inte så mycket på tur Läs mer
  • fabian h
    fabian h skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag o min sambo köpte lägenhet via Mikael och är extremt nöjda. Väldigt proffsig på alla områden. Går ni i säljtankar kan jag starkt rekommendera honom. Läs mer
    2018-01-15 Mikael L svarar fabian h
    Tack för ditt fina omdöme! Stort grattis till ert köp av en toppenfin lägenhet!
    Mvh/Mikael
  • Frida S
    Frida S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min Sambo köpte en toppenlägenhet av Mikael.
    Då detta var min första lägenhet jag köpte så var jag väldigt pirrig och nervös men Mikael var duktig på att förklara exakt allt som ingick i lägenheten och vad mycket tydlig under själva kontraktskrivningen. De saker vi undrade över tog han reda på direkt. En riktig toppen mäklare Läs mer
    2018-01-15 Mikael L svarar Frida S
    Tack Frida för ditt fina omdöme! Grattis till en kanon lägenhet!
    Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet.
    Mvh/Mikael
  • Claes Urban D
    Claes Urban D skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter är en mycket trevlig och effektiv mäklare. Samarbetet fungerade mycket bra, i förarbetet med försäljningen av lägenheten, med att plocka fram alla uppgifter till visning och planera styling samt 3D fotografering. Peter levererade mycket väl genom de intresserade köpargrupper som lägenheten visades för.
    Totalbetyg mycket bra Läs mer
  • Susan D
    Susan D skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi sålde vår lägenhet med Åsa och var väldigt nöjda med hennes insats. Åsa är en engagerad, glad och professionell mäklare som är villig att göra det där lilla extra för en! Vi kommer anlita Åsa igen! Läs mer
  • Adam L
    Adam L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min sambo har försökt att sälja vår lägenhet i ett halvår med två stycken andra mäklare. Sedan blev jag rekommenderad Mikael Lindström av en arbetskollega som själv varit i samma situation. Arbetskollegan har anlitat Mikael ett flertal ggr och alltid varit supernöjd med honom! Första mötet kände jag direkt att han var en SUPERMÄKLARE!!!! Kunnig, proffsig, extremt trevlig och drivande. Han gjorde upp en plan hur vi skulle gå till väga och följde den till punkt och pricka och levererade t.o.m. mer i slutpris än vad han värderade den till. Mikael Lindström är utan tvekan Sthlms bästa mäklare!!!!

Tack ännu en gång Mikael!!

Hjärtliga hälsningar
    //Adam och Lotta Läs mer
    2018-01-13 Mikael L svarar Adam L
    Wow, tack Adam & Lotta för era fina ord. Man blir varm i hjärtat när man läser er text! Så glad att ni är nöjda med mitt arbete. Det var ett stort nöje att få hjälpa till! Vi ses på tillträdet. Hälsn. Mikael
    Mikael L gillar detta
  • Louise B
    Louise B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kan varmt rekommendera Mikael och Mäklarhuset! Förtroendeingivande, kunnig och lyhörd. Gjorde sitt yttersta för mig som säljare och för att slutresultatet skulle bli så bra som möjligt. Bra kontakter som fotograf och stylingfirma. Läs mer
    2018-01-13 Mikael L svarar Louise B
    Tack Louise för det fina omdömet!
    Ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tipptopp på alla sätt. Åsa levererar på alla plan. Supernöjd. Jag säger som i filmen Ferdinand "Henne ska vi ha!" :-) Läs mer
  • Helena N
    Helena N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsigt och kunnigt bemötande, vi kan varmt rekommendera Pär Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tack för en bra affär! Som köpare rekommenderar jag Mikael starkt. Mikael är kommunikativ och tydlig. Gillar även hans attityd och uppriktighet. Läs mer
    2017-12-20 Mikael L svarar Johanna B
    Tack Johanna för ditt fina omdöme! Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Isabelle R
    Isabelle R skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pärs bemötande var kanon bra. Han var väldigt trevlig och kändes proffsig. Han var inte för "säljande" som många kan vara. Och det är ett super + enligt mig.
    Han hade svar på alla frågor jag ställde. Han var lätt att få tag i när budgivningen väl var igång då det blev lite strul med min registrering!
    Ska jag sälja denna lägenhet framöver, så kommer jag absolut vilja ha Pär som mäklare! Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var suverän under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Sven-åke N
    Sven-åke N skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra bemötande och ett ambitiöst och professionellt arbete vid försäljningen. Läs mer
    2018-01-11 Michael B svarar Sven-åke N
    Tack Sven-Åke, hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten :)
  • Ann-Christine C
    Ann-Christine C skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har anlitat Mikael Lindström vid ett flertal försäljningar. Han är en mäklare som alltid ger sitt yttersta för att prestera maximalt!! Även denna gång är vi supernöjda med Mikael!! Tack återigen Mikael för en kanonförsäljning och vi är extremt nöjda med resultatet och ditt sätt att arbeta.

Vi rekommenderar Mikael till alla som vill ha en mäklare som verkligen ger allt i alla lägen och marknader!!

Med vänlig hälsning,
    Ann-Christine & Lennart Carlsson Läs mer
    2017-12-05 Mikael L svarar Ann-Christine C
    Tack Ann-Christine och Lennart för det jättefina omdömet. Finns inget bättre än nöjda kunder. Mvh/Mikael
  • Rasmus O
    Rasmus O skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I sämre tider kämpade Mikael ända in i kaklet till en fin affär! Läs mer
    2017-12-02 Mikael L svarar Rasmus O
    Tack Rasmus för det fina omdömet! Kämpa är ett måste :)! Hälsn/Mikael
  • Maria N
    Maria N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Träffade Mikael på en visning när vi själva letade lägenhet och jag gillade verkligen hans sätt mot potentiella köpare, han var mycket påläst, ärlig och trevlig. När det sedan var dags att sälja min lägenhet var det honom jag kom jag ihåg av alla mäklare vi träffat.

Mikael var väldigt lätt och tillmötesgående att arbeta med, han lyssnade på mina tankar och bidrog med sin erfarenhet och förståelse kring marknaden. En smidig fotografering och förarbete följt av två riktigt bra visningar, vilket verkligen inte är att räkna med i denna marknaden. Genom hela processen var Mikael väldigt professionell och bra på att höra av sig och komma med tips, råd och tankar.

Trots ett utmanande läge på marknaden blev jag supernöjd med resultatet, Mikael skötte budgivningen och köparkontakten exemplariskt.

Mikael får mina varmaste rekommendationer, stort tack för hjälpen! Läs mer
    2017-11-29 Mikael L svarar Maria N
    Tack Maria för det jättefina omdömet!! Ger en verkligen glädje och energi!! Vi ses på tillträdet. Hälsn/Mikael
  • Malin J
    Malin J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsigt bemötande och snabba svar vid frågor! Läs mer
  • Nicolas Z
    Nicolas Z skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Rak och transparent i dialogerna och känns väldigt kunnig inom fastigheters marknadsvärden. Läs mer
  • Emilia R
    Emilia R skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bestämde mig direkt vid första mötet att det var Mikael som jag ville skulle sälja min lägenhet. Rak, ärlig och otroligt professionell!
    Engagerad och driven, alltid positiv och energi gjorde han det lilla extra hela vägen från början till slut.

Kan rekommendera Mikael till alla, jag är supernöjd!! Läs mer
    2017-11-26 Mikael L svarar Emilia R
    Tack Emilia för det jättefina omdömet och ett bra teamwork! /Mikael
  • Ann W
    Ann W skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter är en otroligt professionell och erfaren mäklare. Det kändes tryggt att låta honom ta hand om vår försäljning! Läs mer
  • Valerie B
    Valerie B skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas är en mycket erfaren och kunnig mäklare med stort kontaktnät. Han är super proffsig men också väldigt empatisk och har förmågan att hitta bra o smidiga lösningar under hela resan av att sälja sin bostad. Läs mer
  • gunilla M
    gunilla M skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig mäklare, ordnade så att jag kunde komma och titta på lägenheten under tiden jag var uppe i Sthlm.
    Lätt att få kontakt med, svarar snabbt. Läs mer
    2017-11-22 Michael B svarar gunilla M
    Tack Gunilla!
    Sköt om er, syns och hörs snart.
  • Karin K
    Karin K skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är jätte nöjd med Michael som mäklare. Jag upplevde honom som oerhört kunnig och kompetent inom sitt område. Det bemötande jag fick av honom har varit enastående och han har under hela tiden varit engagerad och driven.

Jag kan varmt rekommendera honom Läs mer
    2017-11-22 Michael B svarar Karin K
    Tack Karin, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad, kommer bli bra. :)
    Ha det bra, Mvh Michael
  • Max-sebastian H
    Max-sebastian H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Allt perfekt, från första värdering till tillträde. Läs mer
    2017-12-05 Anna H svarar Max-sebastian H
    Det var ett nöje att få hjälpa er till en lyckad försäljning :) Lycka till med nya boendet!
  • Leif H
    Leif H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick bra kontakt med Peter från första stund och förtroende för upplägget.
    Försäljningen utfördes på ett mycket bra och proffsigt sätt.
    Detta trots de under försäljningstiden mycket negativa artiklarna i medierna.

Kungsholmsbo. Läs mer
    2017-11-20 Peter E svarar Leif H
    Tack Leif.
    Jag är glad att allt gick snabbt och smidigt i dagens tröga marknad.
    Peter
  • Frederik
    Frederik skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi var noga med att välja mäklare och träffade flertalet innan vi bestämde oss för Mikael, och det ångrar vi inte. Mikael är påläst, positiv och inte rädd att ta initiativet när det behövs, jobbet är ju att sälja. Han kan både objekten och konsten att möta människor. Lätt i umgänge, men tydlig och förklarande vid behov. Under procesen var Mikael lyhörd och förstående för våra funderingar kring marknadsläget och för olika önskemål om fotografering mm. Och alltid snabb på att återkomma. Det blev en lyckad försäljning i en svår marknad. Tack Mikael. Läs mer
    2017-11-21 Mikael L svarar Frederik
    Tack Frederik & Sally för era fina komplimanger! Det ger mig extra energi i dessa tider! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Med vänliga hälsingar, Mikael
  • Leonard P
    Leonard P skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi fick ett riktigt bra intryck av Peter Eriksén när vi köpte vår nya bostad på Kungsholmen. Han gick den extra milen för att ta reda på de frågor som just vi hade inför vår stora investering och var proffsig och påläst. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna var väldigt proffsig. Hon hade ett vänligt bemötande både på visningen och vid kontraktskrivningen. Hon var snabb med återkoppling efter kontraktsskrivningen och allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2017-12-05 Anna H svarar Sandra O
    Hej Sandra! Tack för din fina rekommendation, det värmer verkligen :) Hoppas du ska trivas i nya lägenheten!
  • Johan E
    Johan E skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är en lugn och trygg mäklare att ha igenom hela resan. Ärlig och proffsig med en äkta passion för yrket. Hon jobbar hårt och har verkligen det där extra engagemanget som gör skillnad. Jag kommer anlita henne igen. Läs mer
    2017-11-09 Amanda P svarar Johan E
    Tack så mycket för dina fina ord och ditt förtroende Johan, det har varit ett sant nöje att göra affärer med dig. Såklart kommer jag att hjälpa dig och Samantha i framtiden. Jag är säker på att ni kommer att stortrivas i er nya lägenhet.
  • Simon W
    Simon W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min sambo köpte en lägenhet som Mikael var mäklare för, vi har bara bra saker att säga!

Vi upplevde han som otroligt professionell och seriös genom hela processen. Då detta även var vårt första köp så tog han sig verkligen tiden att förklara processen och såg till vid kontraktskrivningen att vi verkligen fick allt förklarat.

Vi skulle garanterat rekommendera Mikael som mäklare till vänner och familj! Läs mer
    2017-11-09 Mikael L svarar Simon W
    Tack för ert fina omdöme! Stort grattis till ert köp av en toppenfin lägenhet! Är övertygad om att ni kommer stormtrivas! Hör av er vid frågor annars ses vi på tillträdet. Med vänlig hälsning, Mikael
  • Anders E
    Anders E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär levde mer än väl upp till våra förväntningar. Vi valde bland 4 olika mäklare och fastnade för Pär för hans positiva inställning, tillmötesgående, förmåga att anpassa sig samt beslutsamhet.
    Vi skulle utan tvekan välja Pär i framtiden. Läs mer
  • Per-olof E
    Per-olof E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I september diskuterade vi med Mäklarhuset angående försäljning av vår fina 3:a på västra Kungsholmen. Vi hade turen att få kontakt med Mikael Lindström som blev den mäklare vi anlitade.

Marknadsläget stod och vägde, men fortfarande var det enbart en eventuell risk att marknaden skulle bromsas upp. För att undvika denna risk ville vi köra på så snabbt som möjligt och Mikael bistod med en mycket bra kontakt med en styling-firma (Insyn Interiör i Tullinge) som snabbt kom hit och gjorde ett väldigt bra jobb. Fotografierna blev väldigt fina och en viktig faktor för att annonseringen blev lyckad.

När lägenheten kom ut på marknaden hände saker snabbt. Lokalpress, rikstidningar och radio och TV rapporterade var och en åtminstone ett par gånger i veckan att nu hade marknaden tvärstannat. Det är här vi är så nöjda med Mikael.

Med Mikaels professionella hållning gentemot spekulanter och att han ställde upp på ett flertal enskilda visningar (förutom de fyra ordinarie) så kunde han till slut hitta en nöjd köpare åt oss. Vi var förstås tvungna att justera vår prisbild, men även där kändes det mycket bra att ha Mikaels kunskaper att bolla med i våra ställningstaganden.

Sammanfattningsvis så kan min fru och jag ge de bästa rekommendationer till Mikael! Läs mer
    2017-11-09 Mikael L svarar Per-olof E
    Tack P-O & Ann-Charlott för det jättefina omdömet!! Riktigt bra sammanfattat av marknadsläget och vårt arbetssätt! Jag tackar för ett bra teamwork, utan det hade det varit svårt att gå i mål. Önskar er all lycka i nya staden Norrköping. Med vänlig hälsning, Mikael
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael kändes självklar från första stund. I en tuff marknad där det krävdes en extra engagerad mäklare fick Mikael verkligen visa vad han gick för. Under en period med oerhört slit och driv långt över mina förväntningar utstrålade Mikael alltid positiv energi som gav goda resultat! Jag hade inte kunnat önska mer från en mäklare! Läs mer
    2017-10-27 Mikael L svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för det jättefina omdömet! Det känns alltid extra bra när man fått kämpa lite:). Hoppas du trivs i nya radhuset. Hälsn. /Mikael
  • Mikaela W
    Mikaela W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna hjälpte oss med en försäljning innan visning. Hon var snabb och tillgänglig för frågor. Det kändes som att hon ville göra det lilla extra på en lite skakig marknad. Läs mer
    2017-11-09 Anna H svarar Mikaela W
    Tack för din rekommendation, så roligt att ni är nöjda :) Lycka till med nya boendet!
  • Henrik  G
    Henrik G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Min upplevelse i köpprocessen underlättades med en serviceminded och kunnig mäklare som Mikael som även skapar förtroende och gav en rättvis och neutral syn av marknaden.
    Bra kommunikation och kundnöjdhet genomsyrar Mikaels arbetssätt! Läs mer
    2017-10-20 Mikael L svarar Henrik G
    Tack för det fina omdömet!!
    Grattis återigen till en superfin lägenhet!!
    Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Roja M
    Roja M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har under lång tid och med olika mäklare försökt att sälja min lägenhet. Jag träffade Mikael på en visning i mitt hus och kände direkt att han var ett proffs. Så när sista mäklarens tid var förbrukad ringde jag Mikael. Vet inte med ord hur jag ska beskriva hans arbetssätt & insats... Men om jag använder ett ord, är sammanfattningen SUPERPROFFS!!!!!!

Sååååå himla nöjd!!!! /Roja Läs mer
    2017-10-18 Mikael L svarar Roja M
    Wow, tackar Roja!! Man bockar och bugar för ditt fina omdöme!! Hoppas du kommer att stortrivas i ditt nu boende!
    Hälsn/Mikael
    Mikael L gillar detta
  • Johan
    Johan skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ambitiös, engagerad och fokuserad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Läs mer
    2017-11-20 Mikael L svarar Johan
    Tack Johan för ett fint samarbete!! Kämpa är ett måste ;) //Mikael
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket trevlig och bra bemötande. Saklig och väldigt bra att ha och göra med. Läs mer
  • Beatrice  E
    Beatrice E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi valde att träffa fyra olika mäklare. Alla var väldigt trevliga och tillmötesgående. Men Mikael stack helt klart ut ifrån mängden. Vi kände direkt att Mikael var rätt mäklare att sälja vår lägenhet.

Vi har sålt ett antal bostäder genom åren, men har aldrig träffat någon mäklare som Mikael förut. Hans hårt slitande, tillgänglighet och att ställa upp med all typer av rådgivning/frågor - under alla tider på dygnet. Han gör verkligen sitt yttersta och tycker aldrig något är för mkt begärt.

Sedan något som verkligen urskiljer Mikael från mängden, är att han besitter på en medfödd fingertoppskänsla hur man får till en affär!! Som tyvärr många mäklare saknar!

Vi rekommenderar Mikael Lindström till allt och alla, han är helt enkelt bäst!!

//Jan & Beatrice Läs mer
    2017-10-17 Mikael L svarar Beatrice E
    Tack Bea & Jan för ert fina omdöme. Det var ett sant nöje att få hjälpa till. Känns extra bra när man fått slita lite ;) Hälsn./Mikael
  • Peter K
    Peter K skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Many mäklare we have met in the past months have been professional and friendly, but Pär is also outstandingly competent, honest and human. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär har under hela processen varit mycket proffessionell. Han har varit lyhörd, ärlig och driven i att se till att göra bästa affär för säljaren medan han samtidigt, på ett balanserat sätt, har repesenterat köparen. Läs mer
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt positiv och vänlig.
    Omtänksam, nyfiken och frågvis
    Intresserad Läs mer
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Levde upp till förväntan av bemötande, bedömning och försäljning. Snabb på att svara avs vår försäljning och hjälpsam vid frågor om vårt nya bostadsköp. Läs mer
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therese är en mkt kompetent mäklare som på ett professionellt sätt hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning.
    Vidare är Therese lätt att samarbeta med och väldigt engagerad.
    om jag får för mig att sälja mitt nästkommande boende så kommer jag anlita henne igen.
    Mvh Jessica Läs mer
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tryggt och trevligt bemötande. Allt gick snabbt och enkelt och vi kände oss trygga hela vägen. Patrik sålde vår lägenhet till vårt drömpris! Läs mer
  • Tony H
    Tony H skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michael Björkung var trevlig, kunnig och hjälpsam Läs mer
    2017-10-04 Michael B svarar Tony H
    Stort tack Tony, säker ni kommer stormtrivas i er nya bostad. Sköt om er, hörs inom kort :)
    // Michael
  • Sarah O
    Sarah O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna är en otroligt kunnig och engagerad mäklare. Supertrevlig och noggrann. Jag är väldigt nöjd med Anna och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-02 Anna H svarar Sarah O
    Tack Sarah för din fina uppföljning! Nu ska vi bara se till att hitta en ny lägenhet till er :)
  • Josephine E
    Josephine E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick ett mycket bra intryck. Trevligt, professionell och förklarade bra för förstagångsköpare hur allt gick till. Läs mer
  • Elisabet T
    Elisabet T skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Smidigt och effektiv process, uppskattat! Läs mer

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm