Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

2019-01-17 Mikael L svarar Max H
    TACK Max! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • 2019-01-16

Samuel S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda gjorde verkligen ett utmärkt jobb att förmedla våran lägenhet. Starkt rekommenderad. Läs mer
    2019-01-16 Amanda P svarar Samuel S
    Tack så mycket för era fina ord. Det var riktigt kul att få hjälpa er med försäljning! Ses på tillträdet :)
  • Anna N

2019-01-12

Anna N skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline är väldigt engagerad, drivande mäklare med mycket god kännedom om marknaden på Kungsholmen. Hon har bra kontakter som jag drog nytta av och var duktig att informera i alla steg. Hon gjorde sitt yttersta för att få till ett så bra bud som möjligt, jag är mycket nöjd. :-) Läs mer
    2019-01-15 Caroline E svarar Anna N
    Tack Anna för ditt fina omdöme och ett jättebra samarbete! :)
  • 2019-01-11

Andreas K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Superproffsig, driven och metodiskt.
    Lämnade inget åt slumpen och drev processen ända till stängning. Sluta leta, välj Mikael och sälj. Läs mer
    2019-01-11 Mikael L svarar Andreas K
    Tack Andreas för ditt fina omdöme! Det var ett sant nöje att få sälja din fina lägenhet & tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Madeleine F

2019-01-05

Madeleine F skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har sålt min 2a på Kungsholmen under hösten 2018 och valde bästa proffsiga mäklaren Filip Ullhag att ta sig an mäklaruppdraget.
    Han har varit serviceminded, driven och engagerad genom hela processen och lyckades sälja min lägenhet snabbt och till högt pris. Jag är SÅ nöjd!
    Jag rekommenderar varmt Filip Ullhag och ni kommer känna er trygga med denna proffsiga mäklare genom ert livs största affär! Läs mer
  • 2019-01-04

Christina K skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Min man och jag har köpt en bostadsrätt på Hantverkargatan på Kungsholmen där Filip var fastighetsmäklare. Filip har alla kvaliteter och får högsta betyg av oss. Han är proffsig, kompetent, påläst om både bostaden och området och mycket väl förberedd både på visningen av bostaden , vid kontraktsskrivningen och vid tillträde. Vi ger Filip våra varmaste rekommendationer! Anlita Filip!
    Christina Kloo Thorburn och Magnus Thorburn Läs mer
    2019-01-04 Filip U svarar Christina K
    Hej Kicki,

Stort tack för de fina orden. Jag är övertygad om att ni kommer trivas utmärkt i lägenheten.

Med vänliga hälsningar,
    Fastighetsmäklare
    Mäklarhuset Innerstan
  • 2019-01-03

Peter V skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Filip Är en engagerad och driven mäklare som gör allt för att nå det gemensamt satta målet. Tack vare sin aldrig sinande energi och positiva sätt hittar han lösningar för att få affären i hann. En riktigt duktig mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer

Lisa K skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bostadsrätt. Filip var väl förberedd o lyhörd vid vårt första möte så jag fick ett stort förtroende. Han hade en god lokalkännedom i området. Filip var mkt engagerad o målinriktad genom hela processen o jag är en nöjd kund. Läs mer

Bengt N skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    En av dom bästa vi har haft !!!! Läs mer
    2019-01-02 Filip U svarar Bengt N
    Hej Bengt,

Tack för de fina orden! Ett sant nöje att hjälpa er hitta er drömbostad. Njut av många fina stunder i er fantastiska lägenhetsvåning. Ni är givetvis alltid supervälkomna att komma ner på kaffe här på kontoret när helst ni önskar.

Allt gott!
    Med vänliga hälsningar,

Frida O skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Filip är den bästa mäklaren jag har haft!
    Han har väldigt bra kundbemötande och är en grym säljare. Allt gick super smidigt och jag är extremt nöjd med försäljningen. Filip kommer vi absolut anlita igen vid nästa försäljning! Läs mer

Gunnar U skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Påläst, engagerad, närvarande mäklare. Svarade alltid eller återkommer inom kort tid. Satte sig snabbt in i mina önskemål.
    Pappersarbetet och dokumentation var väl förberett och gick smidigt. Kommer använda Filip vid ev kommande fastighetsaffärer.

Nöjd säljare Läs mer
  • Nina O

2019-01-02

Nina O skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Har vid ett flertal tillfällen fått utförlig hjälp och haft bra kontakt med Filip Ullhag. Han är noggrann och gör rättvisa bedömningar om marknadsläget vid våra projektsamtal. han är väl insatt i de området som var aktuellt, Stockholm innerstad, och hade flera ingångar på hur uppkomna förhandlingar kunde lösas. Svarar direkt vid kontakt och infinner sig punktligt vid avtalade möten.
    Utmärkt arbete med resultat över förväntan.
    Mvh A Stålnacke Läs mer

Anna G skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag sålde min lägenhet med Filips hjälp. Utan honom hade det inte kunnat bli en så smidig och bra affär! Han var med mig hela vägen och stöttade genom såväl värdering, styling, fotografering, och sedan vid budgivning ända fram till kontraktsskrivning. Trots att marknaden varit svår har Filip sett till att alla mina önskemål och förhoppningar blivit tillgodosedda. Han har även hjälpt mig efter kontraktsskrivning på ett proffsigt sätt genom att återkoppla och se hur det gått för mig med flytten till min nya bostad. Filip är otroligt förtroendeingivande och proffsig i sitt bemötande! Han såg till att jag hela tiden kände mig trygg och återkopplade ofta vilket gjorde att jag kände mig ständigt delaktig i processen. Jag kommer definitivt anlita Filip för framtida bostadsförsäljningar då jag vet att jag får den proffsigaste och mest noggranna mäklaren till min hjälp. Ett solklart val! Läs mer
  • 2018-12-19

Christian E skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi kände redan från första mötet att Caroline var helt rätt person. Caroline hade ett bra upplägg inför
    Försäljningen. Under försäljningen var hon drifftig och engagerad. Höll oss uppdaterade så fort det var något.
    En TOPPEN mäklare,riktigt nöjda!!! Läs mer
    2019-01-15 Caroline E svarar Christian E
    Tusen tack för dina fina ord Christian, det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Önskar er all lycka med nya huset :)
  • 2018-12-11

Emma D skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi upplevde ett bristande engagemang vid försäljningen av vår lägenhet. Lägenheten lades inte ut på Hemnet enligt överenskommelse (den publicerades senare än överenskommet efter att vi påmint), vi fick påminna om att skicka ut DR i närområdet (som ingen av de grannar vi frågade i huset hade fått, vilket hade varit relevant eftersom vi visste att det fanns de som sökte större i närområdet), vid överlåtelsen var han inte med mm. Det hade också varit relevant att vid första mötet med Peter även få träffa hans assistent, för det var till stora delar henne vi hade kontakten med. Det står förvisso med i avtalet att vissa delar sköts av assistenten, men i denna utsträckning trodde vi inte. Vi har vid tidigare lägenhetsförsäljningar upplevt stort engagemang där det känts som att vår lägenhet var det viktigaste objektet för mäklaren. Tyvärr fick vi inte alls den upplevelsen denna gången.

Det som gjordes bra var att den såldes för det den var värderad till. Vidare hoppas och tror vi att han gjorde säkert ett gott intryck vid visningarna och vi vet att han även var tillmötesgående mot spekulanter som önskade extravisning eller förhandsvisning. Läs mer
  • 2018-12-09

Henrik skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Blev riktigt nöjd med Mikael som mäklare till min lägenhetsförsäljning. Stort engagemang och kunskap, rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-12-09 Mikael L svarar Henrik
    Tack Henrik för ditt fina omdöme! Tackar för förtroendet att jag fick sälja din fina lägenhet och ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Jakob I

2018-12-04

Jakob I skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael gav oss ett ärligt och rakt bemötande genom hela processen. Som förstagångsköpare kändes det särskilt viktigt. Vår bristande erfarenhet inför affären kompletterades med att vi läste på extra mycket vilket gjorde att vi hade väldigt mycket frågor och funderingar genom hela köpet. Mikael var alltid behjälplig och tillgänglig när vi sökte honom, vilket gjorde att upplevelsen kändes väldigt trygg och säker. Läs mer
    2018-12-04 Mikael L svarar Jakob I
    Tack Jakob för ert fina omdöme om mig! Tack själva för en trevlig affär och stort grattis igen till en toppenfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Helena R

2018-12-04

Helena R skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline var otroligt lätt och jätte bra att jobba med, allt från första telefonsamtalet till såld lagenhet! Jag bor utomlands och med tidsskillnad kunde vi styra upp allt via telefon och mail (var endast pa plats i lagenheten tillsammans med Caroline när vi skrev pa kontrakt). Fick en bra känsla av Caroline redan pa telefon och hennes engagemang var tydlig från bade forsta samtalet och motet. Jag ville ha ett bra försäljnings pris och en super smidig försäljning iom att jag inte ar bosatt i sverige - Caroline styrde upp allt super bra t.o.m under en tuff bostadsmarknad! Ar verkligen jätte nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Caroline E svarar Helena R
    Tusen tack för dina fina ord Helena, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med din försäljning! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Mvh Caroline
  • 2018-12-02

Majda skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline är väldigt professionell men ändå personlig vilket gör att hon är fortroendeingivande, dessutom kunde hon leverera på sina löften. Läs mer
    2018-12-03 Caroline E svarar Majda
    Tack Majda för ditt fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Ha det fint så hörs vi!
    Mvh Caroline
  • Ebba R

2018-12-01

Ebba R skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt professionell, lyhörd, positiv, snabbtänkt och lätt att få tag på under säljprocesen. Läs mer
    2018-12-03 Caroline E svarar Ebba R
    Tack för din fina rekommendation och ett jättebra samarbete! Mvh Caroline
  • Claes F

2018-11-29

Claes F skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline har varit den i särklass mest professionella mäklare jag någonsin varit i kontakt med. Kunnig, erfaren, fokuserad och kreativ. Och hon slog prisrekord! Läs mer
    2018-12-03 Caroline E svarar Claes F
    Tusen tack för ditt fina omdöme Claes, värmer gott i en mäklares hjärta!
    Ha det fint så hörs vi! Mvh Caroline
  • Elinor F

2018-11-28

Elinor F skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Så nöjd med hela säljprocessen och hur Amanda skötte kontakten både med mig och mina intressenter. Kontakten kändes genuin och det märks att Amanda bryr sig och gör allt för att affären ska bli så bra som möjligt. Skulle rekommendera Amanda vilken dag som helst! Läs mer
    2018-11-28 Amanda P svarar Elinor F
    Tack så mycket för din fina rekommendation Elinor! Har varit jättekul att jobba med dig och sälja din fina lägenhet. :)
  • Nina E

2018-11-26

Nina E skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Patrik pga hans långa erfarenhet och professionalism. Han är en mycket kunnig och skicklig mäklare som har björnkoll på bostadsmarknaden. Lugn, smidig, pålitlig, snabb, noggrann, förstående och inkännande. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2018-11-22

Eeva A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte en lägenhet.
    Jag blev bemött på ett vänligt och sakligt men ändå personligt sätt.
    Jag fick den hjälp jag behövde, bl.a. vid budgivningen.
    Men: Jag fick ett löfte om att få en bekräfte på att handpenningen kommit in på kontot. En sådan bekräftelse kom aldrig. Jag antar att detta inte ingår i Mäklarhusets rutiner.
    Hela bostadsaffären sköttes effektivt. Läs mer

Jan R skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina var mycketlyhörd, serviceminded samt höll oss frekvent och trevlig oss uppdaterade hur processen gick! Läs mer

Hanna D skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertrevlig och väldigt kunnig. En fröjd att köpa lägenhet genom Michelle! Läs mer
    2018-11-21 Michelle C svarar Hanna D
    Hej Hanna,

Stort tack för din fina rekommendation! Allt gott, så ses vi vid tillträdet!

Varma hälsningar,

Michelle

Marko I skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte en 4a i Vasastan som Pär sålde och jag tycker att jag fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Pär var väldigt snabb och tydlig i sin kommunikation så hela processen gick smidigt och allt kändes tryggt hela vägen. Läs mer

Johan H skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket nöjd med ett högt slutpris vid försäljning av min lägenhet. Fick framför allt intrycket av att Jakob arbetade mkt aktivt med alla spekulanter och lyckades skapa en bra budgivning. Läs mer
  • 2018-11-19

Jasmina N skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är jättenöjda med Åsas insats under köpet av vår sons första bostadsrätt. Tack vare hennes tydlighet och hjälpsamhet kände vi oss väldigt trygga under hela processen. Läs mer
    2018-11-20 Åsa G svarar Jasmina N
    Hej Jasmina, tack för din fina rekommendation. Jag tror att den kommer att passa er son jättebra och som sagt, jag vet att föreningen är jättetrevlig och det skulle inte förvåna mig om vi kommer att gå på varandra där. Må gott så hör jag av mig närmare tillträdet.
  • Daniel N

2018-11-19

Daniel N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik är supervass. Rutinerad, kommunikativ och vänlig. Han är realistisk och driven och affären känns trygg från början till slut. Läs mer
  • Jenny L

2018-11-19

Jenny L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är verkligen engagerad och driven i försäljningen, är aktiv och kommunikativ under hela processen och gör allt för att man som säljare ska känna sig nöjd. Vilket jag verkligen är! Läs mer
    2018-11-19 Mikael L svarar Jenny L
    Tack Jenny för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Kristina S

2018-11-18

Kristina S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag stötte på Mikael vid några olika visningar och i en budgivning innan min drömlägenhet dök upp via Mikael. Jag fick jättebra hjälp genom hela processen fram till förhandling och köp. Upplevde att Mikael var genuint intresserad av att göra både säljare och köpare nöjda och få affären att bli så smidig för båda parter som möjligt.
    Till skillnad mot många mäklare som jag stötte på under hösten verkade inte Mikael stressad utan lugn och metodisk och uppfattade vad jag som köpare behövde. Lägg till glad och snabb i kontakterna så har ni en mäklare ni kan lita på för försäljning såväl som köp. Läs mer
    2018-11-19 Mikael L svarar Kristina S
    Tack Kristina för ditt fina omdöme om mig! Tack själv för en trevlig affär och stort grattis till en toppenfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2018-11-18

Alexandra M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Thank you, Mikael for your professionalism and help throughout the whole process! Mikael was not only exceptionally informed about the property but was very engaged, and explained all the details as it is the first time I was buying an apartment. I could only recommend working with him and will seek his expertise in the future!
    - All the best, Alexandra Läs mer
    2018-11-19 Mikael L svarar Alexandra M
    Thanks Alexandra for your nice words about me! And thank you for a smooth business. Congratulations to your beautiful apartment and I am convinced you will enjoy it very much. Give my regards to your daddy. See you on access. Best regards, Mikael
  • 2018-11-15

Ceve L skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    När vi sålde min mors lägenhet på St Erikgsgatan tog vi kontakt med Patrik på Mäklarhuset via rekommendation. Och den rekommendationen var jag & mina syskon väldigt glada över att få för Patrik ordnade med allt. Trevligt bemötande och väldigt informativ, det vi inte kunde svara på eller ta reda på löste Patrik galant. Vi gjorde inget från start till avslut och kan varmt rekommendera Patrik och hans medhjälpare vid hjälp av försäljning! Läs mer
  • Peter B

2018-11-15

Peter B skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kan mycket varmt rekommendera Patrik om ni ska sälja eller köpa ett hus/lägenhet.
    Finns inget att anmärka på utan jag fick hjälp med allt Läs mer
  • 2018-11-12

Felipe R skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas har verkligen levt upp till den förväntningen och han gjorde allt han kunde för att både jag som säljare och köparen skulle få en snabb och smidig affär. Jonas var flexibel och styrde upp flera visningar utöver de inplanerade, både dag och kvällstid. Det är väldigt sannolikt att jag kommer kontakta Jonas om framtida bostadsaffärer. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-13 Jonas T svarar Felipe R
    Stort tack Felipe! Det var ett rent nöje att få hjälpa dig med försäljningen! Mvh Jonas
  • Richard N

2018-11-12

Richard N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Varför chansa? Välj Mikael istället! Mikael var påläst, engagerad och driven genom hela processen – en riktigt bra mäklare! Han höll mig uppdaterad i stort och smått och såg till att upplevelsen av att sälja i en trögare marknad blev mindre orolig. När jag började tvivla på mina egna förväntningar på slutpriset menade Mikael att jag inte skulle ge upp. Det tog en omvisning, sen fick han rätt! Vid nästa försäljning kommer jag definitivt anlita Mikael igen. Läs mer
    2018-11-12 Mikael L svarar Richard N
    Tack Richard för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2018-11-11

David S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Valde Mikael genom reco för att sälja min etta på Kungsholmen. Fick ett mycket bra intryck av mäklaren direkt och behöll detta genom hela processen. Mikael är oerhört engagerad och gav bra råd och tips inför visning samt har en mycket god kännedom om bostäder, potentiella köpare och område. Är övertygad om att slutpriset till stor del är Mikaels förtjänst och rekommenderar honom varmt! Dessutom är han mån om att göra både köpare och säljare nöjda genom hela försäljningen. Läs mer
    2018-11-11 Mikael L svarar David S
    Wow, tack David för det jättefina omdömet!! Tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2018-11-09

Ulla P skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag blev rekommenderad att ta kontakt med Patrik, när jag skulle sälja. Det är jag oändligt tacksam för. Jag märkte vid första mötet med Patrik att det var rätt! Under hela försäljningsförloppet har jag känt mig trygg med honom. Jag kan inte nog uttrycka det, eftersom det kändes nervöst och lite otäckt att ge sig i kast med att sälja en stor lägenhet. Patriks förslag, att sälja innan jag hade ny bostad, visade sig helt rätt för mig. Patrik är erfaren, utstrålar säkerhet, han är positiv och är ständigt nåbar! Jag fick alltid kontakt med honom genast, vare sig jag ringde, sms;ade, eller mailade. Han till och med gjorde sig besvär att snabbt komma över till bostaden, då det var till hjälp. Jag vill påstå, att han är ytterst flexibel och har lösningar, som passar både säljare och köpare. Jag har känt att han har arbetat för att jag ska bli nöjd med försäljningen, men han har även hjälpt till och stöttat för att jag ska hitta mitt nya boende, vilket jag gjort. Jag rekommenderar Patrik Lundberg varmt! Läs mer
  • 2018-11-06

Christian S skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob sålde vår lägenhet för +125’/kvm på under 5 dagar i en nästintill omöjlig marknadssituation där andra misslyckats.
    Hans extraordinära precission, timing och strategiska förmåga löpte genom hela processen samtidigt som etik, trygghet och professionalism var ständigt närvarande.

Jag lämnar därför mina varmaste rekommendationer för Jakob och ser ingen annan väg än att använda honom igen.

Han är nr 1. Utan nämnvärd konkurrens.

//Christian Stenbeck Läs mer
  • 2018-11-06

Tommy K skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob är en mycket kompetent och skicklig mäklare, som leverera över förväntan! Läs mer
  • 2018-10-30

Dewi J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supermäklare! Jättetrevlig, engagerad, driven och en mycket bra förhandlare. Sålde både min och min sons lägenheter till priser långt över våra förväntningar! Läs mer
    2018-10-30 Mikael L svarar Dewi J
    Tack Dewi för det jättefina omdömet!! Supertrevligt samarbete igen!! Hälsa sonen din. Och hoppas du kommer att trivas nere i Malmö. Mvh/Mikael
  • Moa H

2018-10-24

Moa H skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag som köpare är väldigt nöjd med Amandas snabba återkopplade under budgivning. Mycket kunnig och hade svar på frågor. Inbjudande energi som fick mig känna mig trygg i mitt köp. Kommer rekommendera Amanda till alla jag känner som ska sälja sin bostad! 😃 Läs mer
    2018-10-24 Amanda P svarar Moa H
    Tack för din fina rekommendation Moa! Det glädjer mig att du är nöjd med köpet och jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas i ditt nya hem. Vi ses på tillträdet!😊
  • 2018-10-23

Lena K skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är en erfaren och mogen person som jag har känt mig trygg med hela vägen!
    Valde henne specifikt för min försäljning. Läs mer
  • 2018-10-19

ekaterina V skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas är en engagerad och professionell mäklare. Vi var nöjda med att samarbeta just med honom Läs mer
    2018-10-19 Jonas T svarar  ekaterina V
    Stort tack för det snälla omdömet! Trevlig Helg
  • 2018-10-17

Kjell G skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bostadsrätt, hon har varit rak å klar utan tidskrävande utvikelser Läs mer
  • 2018-10-08

D skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi upplever Jakob som en mycket kompetent och engagerad mäklare. Han tar sig tid till att ta diskussioner om strategier, för- och nackdelar och annat. Han höll oss löpande informerade om vad som hände i processen och vi kände förtroende rakt igenom. Rekommenderas. Läs mer
  • Maria C

2018-10-05

Maria C skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    MIchelle hade hand om försäljningen av min lägenhet i Stockholms innerstad. Hon var engagerad och driven genom hela processen. All kommunikation mellan oss var snabb och enkel. Läs mer
    2018-11-27 Michelle C svarar Maria C
    Tack för din rekommendation Maria, syns snart för tillträde!
  • 2018-10-05

Anna S skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Mycket trevlig mäklare. Väldig proffsig och lätt att fa kontakt.
    Jag kan varmt rekommendera honom. Jag har haft stor förtroende for honom.
    Anna Läs mer
  • Katalin T

2018-10-04

Katalin T skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    It is the first time I buy an apartment and Mikael made it such an easy process as he helped me with explaining all the details , negotiated a very good price for me , gave me a lot of good advice, I can only recommend him and will definitely rely on him again if I sell or buy ! Thank you Mikael! Katalin Läs mer
    2018-10-04 Mikael L svarar Katalin T
    Thank you Katalin for your fine review! Congratulations to a beautiful apartment! Get in touch with questions, or we'll see you on the access. Best regards/Mikael
Mikael Lindström
Peter Eriksén