Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 505 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Pierre J
    Pierre J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Förutom att instämma med föregående positiva rekommendationer så vill jag tillägga några tankar. Mikael Lindström motsvarade och/eller uppfyllde inta bara kraven och förväntningarna vi hade. Mikael överträffade dem rejält. Ställde obesvärat upp med all möjlig hjälp som rimligtvis egentligen ligger långt utanför mäklarens normala åtaganden utan minsta besvär. Känslan att ingenting är omöjligt - tvärtom. Ytterst tillfredställande servicenivå! Otroligt snabb respons och snabb återkoppling på både mail och mobil, fantastisk mäklare för att tala klarspråk. Kan rekommenderas starkt. Mycket stabilt - vi återkommer helt klart! /P&L
    2017-06-27 Mikael L svarar Pierre J
    Tack Pierre för ert jättefina omdöme! Vi hade grymt bra teamwork! Varav det blev toppenresultat!!
  • Magnus  J
    Magnus J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vissa personer är helt enkelt skapta för sitt yrke! Mikael är en sådan person! Jag har sålt lägenheter i Stockholms innerstad under många år och har hunnit anlita många mäklare. Men har aldrig träffat någon som Mikael förut! Engagemanget, drivet och den fullständiga kollen på allt är imponerade! Sedan att slutpriset blev försäljningsrekordet i föreningen med råge det var pricken över i:et! Jag rekommenderar Mikael Lindström till 110% och ger honom allra bästa betyg!
    2017-06-22 Mikael L svarar Magnus J
    Tack Magnus för dina fina ord!! Vilka resultat vi uppnådde tillsammans! Hör av dig när du behöver hjälp igen :).
  • Tove A
    Tove A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertrevlig och ödmjuk mäklare som gjorde köpbeslutet lätt för oss. Mycket tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Hjälpte oss även med råd kring vår försäljning när vi behövde bolla med en utomstående mäklare. Nästa gång vi flyttar kommer vi absolut att anlita Pär.
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael Lindström är en varm och trygg person! Man känner direkt att han behärskar och älskar sitt yrkesval! Han besitter på en säkerhet som inger förtroende från första mötet. Vi visste att våra förhoppningar var högt uppsatta, men Mikael lyckades leverera över alla våra förväntningar på alla plan! Om ni vill ha en fastighetsmäklare som levererar toppresultat och gör det lilla extra för att affären ska bli så bra som möjligt för alla inblandade, då ska ni kontakta Mikael Lindström!
    2017-06-17 Mikael L svarar Andreas C
    Man blir varm i hjärtat av dina fina ord Andreas! Tack så mkt att just jag fick hjälpa till! Stort lycka till med allt!
    Andreas C gillar detta
  • Klara  E
    Klara E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är väldigt trevlig, engagerad och kunnig! Han var alltid tillgänglig och svarade på alla möjliga olika frågor vi hade under processen och slutpriset blev långt över våra förväntningar! Om vi säljer i framtiden kommer vi garanterat anlita Mikael igen!!
    2017-06-17 Mikael L svarar Klara E
    Tack Klara för det fina omdömet! Ett sant nöje att få hjälpa till! Trevlig sommar!
    Klara E gillar detta
  • Klaus  T
    Klaus T skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag kan med nöje ge Michael min bästa rekommendation. Han är en dedikerad, proffsig och ödmjuk mäklare som alltid fanns till hands när jag hade frågor och funderingar. Han ger allt och jag kan bara tacka honom för ett trevligt samarbete.
  • Helen M
    Helen M skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Med hjälp av Michael lyckades vi med en smidig och snabb försäljning. Han är verkligen en toppen mäklare som jag självklart rekommenderar!

Helena
  • Miriam N
    Miriam N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var trevlig och väldigt proffsig i sitt yrke.
    Han var väl förberedd och kunde besvara alla mina frågor. Jag kände mig väldigt trygg inför köpet av bostaden på Birger Jarlsgatan 118 A.
    Idag har jag flyttat in och känner mig otroligt nöjd.
    Tack Pär!
  • Rolf
    Rolf skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Utmärk service av Michael och Mäklarhuset! Vi fick ett trevligt bemötande och han hjälpte oss väl genom hela vår försäljning på bästa sätt. Proffsigt och snabbt. Han vet vad han gör!
  • Josefine
    Josefine skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldig proffsig och engagerad mäklare! Michael är kunnig och vet vad har gör, han visade stor förståelse för oss och vad vi hade för mål med säljprocessen. Kommer definitivt kontakta honom igen!
  • Ellen  B
    Ellen B skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michael hjälpte mig med min försäljning, han var påläst och väl förbered samt var lätt att få tag på när jag hade frågor. Socialt kompetent, mycket proffsig och ödmjuk mäklare som jag inte kan vara mer än nöjd med. Rekommenderar honom starkt!

Tack, Ellen.
  • Christell T
    Christell T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk mäklare!! Rekommenderar Pär alla dagar i veckan.
  • Malin L
    Malin L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    När jag köpte min första lägenhet i Stockholm var Mikael oerhört hjälpsam. Han var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och gjorde allt för att jag skulle känna mig helt säker i mitt köp. Vid kontraktsskrivningen var han tydlig och noggrann så att varken jag eller säljaren skulle gå miste om någon information. Jag är väldigt nöjd med hela processen och kan varmt rekommendera Mikael!
    2017-05-30 Mikael L svarar Malin L
    Tack Malin för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Är övertygad om att du kommer trivas både i Sthlm och i din nya fina lägenhet!
  • Carl C
    Carl C skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    En synnerligen professionell mäklare med tydliga svar på alla frågor och funderingar.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi träffade 4 andra mäklare när vi skulle sälja vår bostad på Kungsholmen men ingen visade samma engagemang och vilja att sälja vår lägenhet som Mikael Lindström gjorde. Vi klickade från början och hela processen var väldigt smidig. Från vårt första möte tills lägenheten var såld gick det ca 3 veckor och priset stämde överens med Mikaels och mina förväntningar. Jag hölls hela tiden uppdaterad under processen och i de stunder där jag tvivlade fanns alltid Mikael där och stöttade och försäkrade mig om att allt skulle gå som förväntat. Vi är jättenöjda med Mikael, främst för hans passion och engagemang i vår försäljning men också för att han är en väldigt trevlig kille att jobba med. Vi kan verkligen rekommendera att välja Mikael som mäklare!
    2017-05-26 Mikael L svarar Emelie H
    Tack själv Emelie, det var ett stort nöje att få sälja er vackra lägenhet! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Hälsa mannen din!
    Emelie H gillar detta
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Efter att ha anlitat många mäklare i Stockholm tidigare föll valet på Mikael Lindström på Mäklarhuset Innerstan för att sälja vår lägenhet denna gång. Han har definitivt rätt attityd, kunskap och driv att genomföra affärer på ett bra sätt. Jag kände mig välinformerad och fick ett korrekt, seriöst och bra bemötande från första stunden. Visa personer känns ämnade för sitt yrke, Mikael har alla de kvaliteter man som kund letar efter hos en mäklare, med bra fingertoppskänsla, kännedom kring rådande marknad och med en vinnande personlighet. Mikael rekommenderar jag varmt till min egen bekantskapskrets och tycker att han utfört uppdraget helt exemplariskt och klanderfritt. Rekommenderas varmt!
    2017-05-25 Mikael L svarar Daniel B
    Tack Daniel! Känner mig tacksam att fått hjälpa till! Blir alltid lika lycklig när kunder känner sig nöjda!
  • Zakarias S
    Zakarias S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var otroligt bra. Drivande, mycket kompetent, noga med detaljer och dessutom väldigt trevlig.
    Han var alltid tillgänglig och hans arbete var målmedvetet, noggrant och han gav snabb feedback på hur processen fortlöper, även annonsen och bilderna blev kanon.
    I slutändan så levererade han ett pris långt över det vi trodde att vi skulle kunna få.
    Vi har redan rekommenderat Mikael till ett par av våra vänner.
    2017-05-23 Mikael L svarar Zakarias S
    Tack Zakarias för den fina rekommendationen! Det var ett sant nöje att ha med er att göra och få privilegiet att sälja er fina bostad!
  • Alexandra C
    Alexandra C skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Valdigt smidig och snabb forsaljning - rekommenderar varmt!
    2017-05-24 Pär S svarar Alexandra C
    Tack för rekommendationen Alexandra! Vi ses i sommar / Pär
    Pär S gillar detta
  • Sara T
    Sara T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är den bästa mäklaren i Stockholm! Vi är otroligt nöjda med Pär och han får våra absolut starkaste rekommendationer! Pär är otroligt engagerad, ärlig, driven, professionell och dessutom oerhört trevlig. Vi har tidigare genom åren anlitat flera andra mäklare och blivit besvikna i princip varje gång men Pär levererade långt över förväntan.
    2017-05-24 Pär S svarar Sara T
    Tackar ödmjukast för er feedback. Glad att få hjälpa er med er försäljning och att ni blev nöjda! Vi ses snart igen / Pär
  • Emil L
    Emil L skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell och pålitlig och alltid tillgänglig. Gav bra stöd genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera Joseph's.
  • Johan M
    Johan M skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är punktlig, förtroendeingivande, engagerad och levererade ett högt försäljningspris.

Jag kan varmt rekommendera Josephs och hans insats.
    2017-05-19 Josephs M svarar Johan M
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Stort tack för förtroendet Johan.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpte min lägenhet på Kungsholmen genom Peter. Kände snabbt ett stort förtroende,lugn o ärlighet i alla dom samtal o möten jag hade med honom. Mkt fint bemötande. Tack ännu en gång- Camilla
    2017-05-15 Peter E svarar Camilla B
    Tack själv Camilla. Det blev mycket smidigt och bra. Grattis till den fina lägenheten! // Peter
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi anlitade Josephs Medford som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Han gav ett trevligt och professionellt intryck och var påläst angående lägenheter och försäljningar i vårt område. Han levde upp till våra förväntningar och vi kan rekommendera honom som mäklare.
    2017-05-19 Josephs M svarar Hanna K
    Stort tack för ditt fina omdöme Hanna, det värmer verkligen!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen.
  • Mak O
    Mak O skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är en mycket trevlig och professionell mäklare som är påläst, tillmötesgående och lätt att få tag på. Han höll oss ständigt uppdaterad om processen och gjorde hela köpet mycket smidig och enkel.
    2017-05-13 Josephs M svarar Mak O
    Stort tack för ditt fina omdöme Mak,
  • Marie H
    Marie H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Glad, kunnig och trevlig. Serviceminded.
  • Jan E
    Jan E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kunnig och social. Bra upplysningar inför köpet. Utmärkt.
  • Christina T
    Christina T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var mycket engagerad och hjälpsam genom alla moment i försäljningen och jag är mycket nöjd med slutpriset.
  • Carl R
    Carl R skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär Svensson var mycket duktig och professionell
  • Nedzla H
    Nedzla H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionellt bemötande! Påläst, trevlig och kunnig mäklare. Bra kommunikation; höll alla överenskommelser, bra löpande information, trevlig ton i alla lägen. Tillgänglig mäklare och hjälpsam. Rekommenderas starkt att anlita.
    2017-05-12 Josephs M svarar Nedzla H
    Stort tack för ditt fina omdöme Nedzla, det värmer verkligen!
  • Christian M
    Christian M skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Super rekord och bra förhandlat!
  • Manar R
    Manar R skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt professionell och ger ett pålitligt och kunnigt intryck. Dessutom väldigt tillmötesgående.
    2017-05-11 Jessica W svarar Manar R
    Tack Manar. Övertygad om att du kommer stormtrivas i din nya bostad, den är så fin!
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Serviceminded och tar ett helhetsansvar!
    2017-05-10 Josephs M svarar Rasmus B
    Tack för ditt omdöme Rasmus, kul att höra att du är nöjd.
  • Lena T
    Lena T skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Eftersom lägenheten såldes före visning var kontakten ganska kort och det går inte att bedöma hur det hade blivit med v isning och budgivning.
    Men det hon gjorde - positivt.
    2017-05-15 Anna H svarar Lena T
    Hej Lena! Ibland går försäljningar snabbt och jag är glad att ni hade en positiv upplevelse. Förhoppningsvis får jag chansen att hjälpa er igen.
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är en otroligt erfaren mäklare som verkligen vet vad hon gör. Hon visade stor förståelse för mig som kund genom hela försäljningsprocessen, var lyhörd och agerade därefter. Centralt för att jag verkligen rekommenderar Christina är att hon verkligen brinner för sina kunder och affären, där slutpriset på mitt objekt var det verkliga kvittot.
  • Johan B
    Johan B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs Medford var redan på visningen mycket alert, välinformerad och trevlig. Han gav ett förtroendeingivande intryck och kunde svara på alla frågor. Under hela processen har han varit engagerande, mycket hjälpsam och proffsig. Om alla mäklare vore som han skulle både säljare och köpare kunna känna sig säkra på att bli väl omhändertagna och i slutändan känn att de fått valuta för pengarna.
    2017-05-08 Josephs M svarar Johan B
    Stort tack för ditt fina omdöme Johan, det värmer verkligen!
  • Stefannie S
    Stefannie S skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt bemötande, professionell, skötte hela försäljningsprocsessen galant!
    2017-05-11 Jessica W svarar Stefannie S
    Tack för omdömet Stefannie, ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen! :)
  • Jacob A
    Jacob A skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket nöjd med den service vi fick, professionell och erfaren är ledord.
    2017-05-08 Patrik L svarar Jacob A
    Tack för det fina omdömet. Tror ni kommer stortrivas i lägenheten.
  • Erik S
    Erik S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt proffsigt och lyhört bemötande. Anna var proaktiv genom hela processen och lyckades med försäljningen över våra förväntningar. Kanonmäklare!
    2017-05-02 Anna H svarar Erik S
    Tack Erik! Lycka till med er nya lägenhet :)
  • Otti G
    Otti G skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Rakt, öppet och ärligt, dessutom på ett trevligt sätt.
    2017-05-08 Patrik L svarar Otti G
    Tack för de fina orden Otti.

Varit ett sant nöje att ha med er att göra.
  • Lina M
    Lina M skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ser människor
    Duktig på prata
    Saklig
    Kunnig
    2017-05-08 Patrik L svarar Lina M
    Tack för det fina omdömet Lina Kul att du är nöjd.
  • Ann-Marie D
    Ann-Marie D skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag uppskattade Pär mycket som mäklare, han var uppmärksam,omtänksam o brydde sig verkligen om mig/oss som kunder.
    Han kunde inte vara en bättre mäklare-en eloge för honom och hans arbete på Mäklarhuset.
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Den bästa mäklaren du kan anlita! Proffsig, charmig, kunnig, omtänksam, avslappnad, lugn, rolig och har hjärtat på rätta stället. Jag skulle säga att det är världens bästa mäklare. En mäklare som innerligt bryr sig om kunderna och det märks att hon älskar sitt jobb.
    2017-05-02 Anna H svarar Caroline F
    Tack så mycket Caroline för de fina orden! Fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen :) Lycka till med nya boendet!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Enkelt, smidigt och med bra slutresultat.
    2017-05-02 Anna H svarar Tobias E
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad, jättekul att det gick så smidigt!
  • Peter S
    Peter S skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb trevlig proffsig ställde upp kundens önskemål
    Kommer kontakta honom igen.
    2017-05-08 Patrik L svarar Peter S
    Tack Peter
    Varit trevligt att ha med er att göra.
  • Wanmeng H
    Wanmeng H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Per är väldigt professionellt. Kommunikation mellan oss var super bra, han svarar alltid på telefon och ger mig återkopplingar hela tiden. Han visade min lägenhet till alla potentiella spekulanter. Pär är nog den bästa mäklaren som man kan tänka sig.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk service och bra hjälp under hela processen.
  • Christine C
    Christine C skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tillgänglig, korrekt och lyhörd.
    2017-05-08 Patrik L svarar Christine C
    Tack för det fina omdömet Christine
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Perfekt handläggning och god service. Seriöst intryck rakt igenom. Hoppas det fortsätter så.
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra! Mkt trevlig, kompentent och med inga konstigheter!
  • Mirjam N
    Mirjam N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Nöjd med att köpet inte drog ut på tiden och att han gjorde en bra värdering av lägenheten vi köpte.
    2017-05-08 Patrik L svarar Mirjam N
    Tack för det fina omdömet Mirjam
    Är helt övertygad om att ni kommer trivas bra i lägenheten.

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm