Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 729 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Eneida B
    Eneida B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle hjälpte mig och mina föräldrar köpa en 1:a i Stockholm.

Förutom att ha härlig energi så är hon en närvarande mäklare med ett bra bemötande! Hon var väldigt hjälpsam under hela processen, ser till så att man förstår alla delar och känner sig trygg och säker. Hon är en mäklare som verkligen trivs i sitt yrke och som vi är väldigt nöjda med! Läs mer
    2018-07-19 Michelle C svarar Eneida B
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Jag är jätteglad att du känner dig nöjd och det är bara att höra av dig om det skulle vara något. Fortsatt fin dag!

Mvh,

Michelle Carlsson
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Helt ärligt så hade jag inga större förväntningar på mäklare över huvud taget. Det är marknaden som bestämmer priset och mäklaren är bara en mellanhand. Men jag hade fel, Amanda överträffade mina förväntningar med råge. Jag var i behov av ett snabbt avslut men ändå med ett skäligt pris. Trots att marknadsläget är ganska tufft idag så blev slutpriset högre än vad jag hade förväntat mig samt så lyckades hon övertala köparen att höja sitt eget bud. Kan inte säga annat än att jag är supernöjd och imponerad! Läs mer
  • Mia M
    Mia M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Magkänslan var rätt från början och jag valde helt klart rätt mäklare. Det kunde inte blivit bättre och jag är extremt nöjd med Mikaels insats. Vansinnigt bra uppföljning och slutpriset blev bättre än jag vågat hoppas på. Jag kommer alla gånger rekommendera Mikael då jag önskar alla andra säljare samma goda upplevelse jag själv fick. 10 poäng! Läs mer
    2018-06-28 Mikael L svarar Mia M
    Tack Mia för det jättefina omdömet och tack för ett extremt trevligt & bra samarbete! Ha en underbar sommar! Mvh/Mikael
  • Per-robin G
    Per-robin G skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålde en etta på 22.5 kvadratmeter i Danderyd. Michelle var väldigt professionell och gick alltid att nå. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var jättebra på att känna in oss, vår situation och våra behov. Med stort engagemang och energi landade han sedan en affär som vi är väldigt nöjda med. Kunde inte valt en bättre mäklare! Läs mer
  • Jan P
    Jan P skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är väldigt nöjd med affären! Beskrivning och representation var tydliga, klara, och ärliga, så jag fick precis det jag väntade mig utan obehagliga överraskningar.

Uppenbart mån om att båda parter i affären ska bli nöjda och medlar proffsigt mellan parterna. Skulle anlita igen! Läs mer
    2018-06-26 Amanda P svarar Jan P
    Tack för ditt fina omdöme, var riktigt kul att få sälja till dig och att du hade en positiv köpupplevelse!
    Amanda P gillar detta
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är extremt lyhörd och är helt fantastisk med att hantera olika personlighetstyper. Pär är proffsig, artig, vänlig, smart, skarp och i vissa fall redigt slug. Allt för att kunden ska få bästa resultat. Efter en gastkramande budgivning med naglar nedbitna till benet så nådde vi vårt utsatta mål tack vara Pärs ihärdighet och smarta presentation. Han är en pärla! Läs mer
  • Carina F
    Carina F skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har sålt en lgh o Michelle har ansvarat för allt det administrativa på ett föredömligt sätt.
    Michelle har hela tiden varit lugn vänlig o gett bra information. En trevlig o rar tjej.

Michelle är otroligt snabb i att kommunicera tillbaka på en dialog och återkommer med snabbhet på uppgifter som ska hämtas från bank/bostadsrättsförening eller andra instanser. Läs mer
  • Alf F
    Alf F skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt med Jonas som gjort ett bra jobb rakt igenom. Engagerad och kunnig samt alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Nöjd med en smidig affär där vi nådde mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-19 Jonas T svarar Alf F
    Stort tack Alf! Lycka till i letandet av nytt!
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kom i kontakt med Mikael i form av köpare. Affären sköttes väldigt professionellt och Mikael gav ett mycket kompetent intryck. Han var dessutom väldigt trevlig så jag kan inte göra annat än att rekommendera honom. Läs mer
    2018-06-18 Mikael L svarar Anders Å
    Tack Anders! Och grattis till en toppenfin lägenhet! Önskar dig en trevlig sommar. Mvh/Mikael
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har köpt en lägenhet på Södermalm som Niclas förmedlade. Niclas var som mäklare trevlig och proffesionellt, värnade om både köpare och säljare. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kenan H
    Kenan H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, har hög energi och är målinriktad.
    Väl förberedd och lätt att få tag på. Läs mer
  • Per-erik L
    Per-erik L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpte en lägenhet
    Blev oerhört bra bemött! Snabb respons, oerhört flexibel och avslutet blev snabbt och proffsigt. Avslutade affären kl 23 en söndag för att vi skulle slippa en extra dag i Sthlm. Läs mer
  • Martin  B
    Martin B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Efter att ha scannat av internet efter mäklare med goda omdömen och bra slutresultat i rådande marknad fann vi fyra stycken som stack ut från mängden. Efter vi träffat alla kände både jag och min fru att Mikael kändes helt klart bäst! Mikaels ödmjukhet men samtidigt extremt självsäkra approach med kunskap och driv trodde jag inte fanns att hitta! Han är trevlig, kunnig, charmig och har ett driv som man måste ha med i modersmjölken. Han är i särklass bästa mäklaren i Sthlm!

Tack Mikael för ett extremt bra arbete! Vi rekommendera Mikael till alla som vill ha ett proffs i en tuff marknad! Läs mer
    2018-06-12 Mikael L svarar Martin B
    Tack Martin & Åsa för ert fina omdöme! Det var ett sant nöje att få sälja er fina lägenhet. Önskar er en härlig sommar!
    Mvh/Mikael
  • Rosanna Agneta K
    Rosanna Agneta K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har köpt bostad och jag tycker bemötande har varit bra redan från start. Läs mer
  • Eric M
    Eric M skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas går den extra milen för mig som kund samtidigt som han hanterar köparna på ett mycket bra sätt.
    Dessutom lyckades vi med försäljningen på en mycket kort tid, vilket var viktigt för mig i det skede jag var.
    Rekommenderar Niclas varmt. Läs mer
  • David B
    David B skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Hade ett bra samarbete med Niclas som är en kunnig och hjälpsam mäklare. Satte realistiska förväntningar och gick igenom strategier så vi kunde förstå tankesättet och situationer som kunde uppstå. Tog på sig allt ansvar kring försäljningen oavsett detalj som dök upp under vägen, och vi behövde bara åka med. Slutpriset blev dessutom över förväntan. Kan varmt rekommendera att anlita Niclas. Läs mer
  • Mari J
    Mari J skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michael har på ett förtroendeingivande, engagerat och superproffsigt sätt hjälpt mig att köpa min lägenhet på Södermalm. Han har visat omdöme, medkänsla och säkerhet från allra första början och genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Michael. En trygg mäklare med hjärta! Läs mer
    2018-06-01 Michael B svarar Mari J
    Tack Mari, du kommer trivas i din fina lägenhet. Ha en bra sommar :)
  • Diana V
    Diana V skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas var mer än hjälpsam i samband med mitt köp av bostadsrätt i Vasastan!
    Niclas och hans medarabetare var tillgängliga och ansträngde sig för att det skulle bli rätt. Utomordentlig service och fantastiskt bemötande! Läs mer
  • Christian .
    Christian . skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kommer lätt anlita Mikael återigen vid en försäljning. Hade möte med flera mäklare inför uppdraget med att sälja min lägenhet, men Mikael var i särklass den som verkade mest jordnära och ändå gjorde allt för att maxa marknadens värde till det bästa priset.

Tack Mikael :) Läs mer
    2018-05-31 Mikael L svarar Christian .
    Tack Christian för det jättefina omdömet och tack för ett extremt trevligt & bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael gjorde ett kanonjobb med min lägenhet och fick den sålt blixtsnabbt till ett mycket bra pris i den rådande tuffa marknaden. Mikael ger verkligen sitt allt och guidar dig genom hela processen så att du hela tiden känner dig trygg, uppdaterad och ger råd om vad som är det nästa rätta steget att ta. Han är en exceptionell människokännare och har en förmåga att känna av läget i alla situationer vilket leder till att han tar rätt beslut angående din bostad. Dessutom har han ett brett nätverk, alla de rätta kontakterna, en fingertoppskänsla för marknaden och hur du bäst ska gå tillväga med din försäljning. I situationer där andra mäklare ofta ger upp kommer Mikael med nya kreativa lösningar som gör att ni kan ro affären iland. Han går verkligen hela vägen för att göra både säljare och köpare nöjda och kör inga fula tricks. Han är ett proffs ut i fingerspetsarna och jag kan garantera att han kommer ge 100 % för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär samt aldrig ge upp! Jag kan inget annat än att starkt rekommendera Mikael och har svårt att se att det skulle finnas någon annan mäklare som skulle kunna göra ett bättre jobb. Jag kommer anlita Mikael för alla mina framtida bostadsaffärer utan någon som helst tvekan och råder dig att göra samma sak! Att man har roligt med Mikael längs med vägen gör inte saken sämre. Läs mer
    2018-05-30 Mikael L svarar Daniel W
    Tack Daniel för ditt otroligt fina omdöme om mig!! Superglad att du är nöjd med mitt arbete och det var ett stort nöje att få hjälpa till!! Mvh/Mikael
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Processen gick snabbt och jag kunde inte varit nöjdare. Mikael är både förtroendegivande, trygg, och engagerad samtidigt som allt skedde i högt tempo och med en härlig stämning. Är därför så tacksam för Mikaels jobb som slutade med att jag igår kväll skrev under för min drömlägenhet! Läs mer
    2018-05-30 Mikael L svarar Lovisa L
    Tack Lovisa det värmer i hjärtat :-) Och återigen ett stort grattis till en toppenfin lägenhet!! Mvh/Mikael
  • Nadia R
    Nadia R skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpt en bostad i Sundbyberg.

Mycket trevligt bemötande. Bra information, svarade på alla frågor. Fanns tillgänglig. Snabb på att återkoppla.

Fick generellt bra tips, både om boendet, boendelån och vad man ska tänka på inför köp, efter köp osv Läs mer
    2018-05-30 Jonas T svarar Nadia R
    Tack Nadia! Jag är övertygad om att du kommer att trivas i lägenheten😊
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra bemötande från mäklare Peter Eriksén som sålde en fin lägenhet till oss. Svarade snabbt på tel, sms och mail och var mycket tillmötesgående. Kunde stämma träff för visning och kontraktsskrivning med kort varsel.
    Trevligt och proffsigt bemötande utan att vara överdriven. Läs mer
  • Erik O
    Erik O skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas är erfaren, professionell, kompetent på vad han gör och är verkligen inriktad på en bra kundupplevelse. Jag kan starkt rekommendera Jonas Läs mer
    2018-05-29 Jonas T svarar Erik O
    Stort tack Erik! Kul att du uppskattar det jag har gjort!. Mvh Jonas
  • Nick N
    Nick N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Skicklig mäklare som lägger ner hjärta och själ för att det ska bli en så bra affär som möjligt! Läs mer
    2018-05-21 Mikael L svarar Nick N
    Tack Nick, blir glad av att du är nöjd med mitt arbete och engagemang!
    Mvh/Mikael
  • Erik B
    Erik B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har sålt våran lägenhet i Vasastan med hjälp av Joseph`s, han löste detta säljuppdrag galant från början till slut. Mycket engagerad, trevlig och återkopplar snabbt.
    Han hjälpte han även oss med att vara bollplank när vi letade och köpte vår nya bostad som han verkligen inte behövt göra. Läs mer
    2018-05-17 Josephs M svarar Erik B
    Tack för er positiva feedback Erik, va kul att höra att ni är nöjda med hela processen. Ett sant nöje att få hjälpa er, tack för förtroendet!
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk mäklare från början till slut! Han gav tips och råd utan att vara påträngande och vi blev mer än nöjda! Det kändes tryggt att Ha Josephs som mäklare och det är inte sista gången vi tar hjälp från honom. Läs mer
    2018-05-16 Josephs M svarar Josefin S
    Tack Josefin för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Kungsholmen under våren 2018. Han är trevlig, professionell och flexibel och gjorde allt för att vi skulle få till en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2018-05-16 Jonas T svarar Sandra A
    Tack Sandra! Det var så kul att få förtroendet att sälja er fina lägenhet!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph har varit så tillmötesgående och trevlig genom hela försäljningsprocessen. Sedan sålde han vår lägenhet för mycket mer än vad vi hade förväntat oss, vilket såklart är ett plus! Läs mer
    2018-05-15 Josephs M svarar Johanna B
    Tack för er positiva feedback Johanna, va kul att höra att ni är nöjda med hela processen. Ett sant nöje att få hjälpa er, tack för förtroendet!
  • Karin P
    Karin P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Anna för försäljning av min lägenhet i Vasastaden. Jag är väldigt nöjd med Annas insats. Hon va kunnig, snabb, alltid nåbar och lugn och trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Karin P
    Hej Karin! Så roligt att höra att du är nöjd :) Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och jag är väldigt glad att du anlitade mig till försäljningen.
  • Viktoria V
    Viktoria V skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var otroligt engagerad i försäljningen från början till slut. Hans beslutsamhet och kunskap, tillsammans med fingertoppskänsla och driv gör att jag kan varmt rekommendera honom! /#mycketnöjdsäljare Läs mer
    2018-05-14 Mikael L svarar Viktoria V
    Tack Viktoria för ditt fina omdöme. Superglad att du är nöjd med mitt arbete och det var ett stort nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Bobo S
    Bobo S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är engagerad, hjälpsam och flexibel. Tack för hjälpen! Läs mer
    2018-05-13 Mikael L svarar Bobo S
    Tack själv för förtroendet och ett trevligt samarbete! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad. Mvh/Mikael
  • Gertie R
    Gertie R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket proffsig och effektiv samtidigt hela tiden trevlig Läs mer
  • Elena Y
    Elena Y skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är riktigt nöjd hur Pär hanterade försäljning av min 1,5:a på Gärdet. Han är otroligt hjälpsam och trevlig att jobba med. Kan absolut rekommendera honom till mina bekanter. Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kundservice i världsklass!
    Joseph's Medford är ett proffs som vet hur man behandlar en kund. Väldigt bra bemötande från första kontakt till kontraktskrivning. Kommer helt klart rekommendera Joseph's till vänner och bekant som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-05-14 Josephs M svarar Jonas S
    Tack Jonas för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Majid S
    Majid S skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsigt och tryggt, väldigt kompetent mäklare! Läs mer
  • Bo P
    Bo P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag tycker att Anna H varit en utomordentligt bra mäklare när jag sålde min bostadsrättslägenhet i Vasastan. Jag har under hela processen upplevt att hon varit kompetent och aktiv , att hon hållit mig väl uppdaterad om läget och att vi har haft en bra dialog om vad som borde göras för att få lägenheten såld. Jag är mycket nöjd med Annas insatser och kan verkligen ge henne de bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Bo P
    Tack så mycket för din fina rekommendation, den värmer verkligen :) Lycka till med nya lägenheten!
  • Serif Z
    Serif Z skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professional, efficient and competent. It is a pleasure to do business with people like Pär. He is client oriented, very approachable and it was quite easy to buy apartment from his client. I highly recommend anyone to take him as a broker, they will be extremely satisfied with his service. Läs mer
  • Frans G
    Frans G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Allt hopp var ute. Jag hade redan bestämt mig för att skriva under papprenna nästa dag och sälja lägenheten för ett pris jag inte hade förväntat mig. Marknaden kanske dippar ännu mer, vem vet? Då ringer Mikael.

Han har då (tack vare hans kundbas när.det kommer till ettor i innerstan?) raggat upp en köpare från en av hans andra visningar och lotsat denne vidare till min lgh för en privat visning. Han får ur sig att han dunkat upp priset 150 000, vilket lät som ett skämt och gjorde oss mållösa hemma.

Snacket i dagarna efter handlade om en enda sak. Hur sant det som alla säger är: Satan vad viktigt det är att välja rätt mäklare.

Tack, Mikael Läs mer
    2018-05-03 Mikael L svarar Frans G
    Tack Frans, ja i bland måste man ha lite medvind i denna marknad också :-) Tack för ditt förtroende och ett trevligt samarbete! /Mikael
  • Richard S
    Richard S skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och lätt att ha att göra med Läs mer
    2018-05-17 Christina B svarar Richard S
    Tack detsamma Richard! Hoppas du trivs i din nya, fina lägenhet.
  • Göran L
    Göran L skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas hjälpte mig att köpa ett skepp att bo i.
    Jag hade önskemål om en snabb affär, och Niclas ordnade det på ett väldigt professionellt sätt.
    Han hade ett jättetrevligt bemötande, och var väldigt bra insatt i alla frågor som rörde försäljningen.
    Han hade bästa tänkbara ordning och reda på alla papper som behövde skrivas på.
    Jag fick det allra bästa förtroendet för Niclas, och gör gärna affärer med honom igen, om det skulle behövas. Läs mer
  • Emil R
    Emil R skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ihärdigt, behjälpligt, många förslag och idéer i en svår tid att sälja. Läs mer
    2018-05-17 Christina B svarar Emil R
    Tack Emil! Lycka till med ert nya boende. Hoppas vi hörs/ses igen.
  • Jonna N
    Jonna N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael sålde min lägenhet väldigt fort trots att marknaden har dippat under det senaste året. Hade inte kunnat hitta en effektivare och skickligare mäklare, en stjärna helt enkelt! Läs mer
    2018-04-29 Mikael L svarar Jonna N
    Tack Jonna för ditt fina omdöme om mig och tack för ett grymtbra teamwork! Mvh/Mikael
  • Christina E
    Christina E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra erfarenhet så här långt. Vi har skrivit kontrakt och betalat handpenning för en våning, 94 kvadratmeter på Södermalm. Tillträde blir i mitten av augusti. Förväntar mig att den sista biten av affären också går smidigt. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi  fick ett väldigt professionellt intryck av Mikael redan på visningen och kände direkt ett stort förtroende för honom.

Mikael är väldigt engagerad och driven men samtidigt väldigt mån om att både säljare och köpare ska känna sig nöjda under processen.

Mikael är kort och gott en fantastisk mäklare och en mycket sympatisk person. Läs mer
    2018-04-27 Mikael L svarar Susanne L
    Tack Susanne & Robban, det värmer i hjärtat :-) Och återigen ett stort grattis till en toppenfin våning!! Mvh/Mikael
  • Lena P
    Lena P skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    I samband med att vi skulle sälja vår mammas lägenhet så blev jag rekomenderad att kontakta Pär och det är jag glad över att jag gjorde. Pär är en profesionell och engagerad person, alltid tillgänglig med svar på det man undrar över och han har en mycket positiv attityd. Jag kände mig väldigt trygg med att veta att det var han som höll i allt runt försäljningen.
    Vill man hitta en mäklare med maximal servicekänsla så ska man definitivt välja Pär! Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär sålde min lägenhet på Norrtullsgatan. Pär gav ett jättebra intryck redan vid vårt första möte och levde sedan upp till mitt val av mäklare!

Pär är engagerad, lyhörd och positiv men mycket humor och gjorde ett toppenjobb i försäljningen av min lägenhet.

Kan verkligen rekommendera Pär! Läs mer
  • Zeki
    Zeki skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är en otroligt engagerad och lyhörd mäklare som inger ett tryggt och gott förtroende. Han balanserar sin förhandlingstaktik med en ödmjukhet som kommer naturligt och det märks tydligt att han älskar yrket. Skön kille helt enkelt Läs mer
    2018-04-25 Mikael L svarar Zeki
    Tack Zeki för din fina beskrivning av mig och tack själv för ett grymt trevligt samarbete!! Hälsn/Mikael
  • Lena S
    Lena S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra bemötande. Superengagerad och driven. Tog sig tid, och var tydlig. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-04-21 Amanda P svarar Lena S
    Tack så mycket Lena!
    Det har varit superkul att ha dig som säljare och få sälja din fina lägenhet!
    Lena S, Amanda P gillar detta
Peter Eriksén