Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 442 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Mikael
    Mikael skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina har genom sin långa erfarenhet genomfört två försäljningar åt min familj med mycket gott resultat. Jag uppskattar i första hand mäklare som inger förtroende och lotsar mig som säljare genom hela processen med säkerhet och trygghet.
    Jag kan varmt rekommendera Christina som Mäklare.

Mikael Karlsson
  • Jörgen
    Jörgen skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är mycket kunnig, proffessionell och pålitlig. Att hon dessutom har en härlig personlighet och är otroligt lösningsorienterad gör inte saken sämre. Jag har gjort flera affärer med Christina och nästa gång det är dags kommer jag utan att tveka välja att arbeta med henne igen. Vi satte höga mål - Christina levererade - Tack
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    För en tid sedan sålde jag en tomt på Värmdö och Christina Björkholmen var min mäklare. Christina skötte den affären på ett ypperligt sätt. Det var inte helt lätt för vi fick inte så många seriösa intressenter och den som var mest seriös var väldigt långsam. Det var för mig väldigt irriterande men Christina var helt lugn och sa att vi skulle ge det tid. Vi gjorde en bra affär till slut som även köparen är mycket nöjd med. Jag är väldigt tacksam och glad. Snyggt jobbat Christina!
  • Ewa F
    Ewa F skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina Björkholmen är den bästa av världar att guida dig in i din lägenhetsaffär.
    En värld som kräver solid kunskap om vad en affär är o dess betydelse nogsamhet samt ett inkännande av kundens behov samt önskningar.
    Inte minst hennes värme samt humor gör att man som kund känner sig trygg att landa i sin bästa affär.
    Ewa Fröling
  • Malin S
    Malin S skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är extremt mån om sina kunder, och parat med sin långa och gedigna erfarenhet som mäklare, vet hon exakt vad som krävs för att få ett så bra resultat som möjligt. Min erfarenhet är också att själva försäljningsprocessen blir enkel och smidig tillsammans med Christina, eftersom hon är genuint intresserad av sina kunder och därmed ser till att allt fungerar så bra som det bara kan - i stort som smått.
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är allt det en god mäklare ska vara. Driven, smart och väldigt lyssnande.

Hon hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag har bara gott att säga om hela processen. Hon svarade kunnigt på alla tusen frågor jag hade, hjälpte till med allt tekniskt runt ikring en försäljning och framför allt såg hon till att sälja lägenheten för ett pris som låg högt över vad som förväntades av området.
    Jag rekommenderar Christina varmt!
  • Helena B
    Helena B skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag blev rekommenderad att anlita Christina Björkholmen när jag plötsligt blev änka och satt ensam i ett för stort hus i Stocksund. Den som rekommenderade henne sa att hon är bra när försäljningen är lite krävande, eller mer komplex.
    Det stämde verkligen. Christina är lyhörd, klok, kunnig, behaglig och erfaren. Hon gjorde min tuffa husaffär till ett nöje och förtjänsten blev bättre än väntat. Sedan dess har Christina sålt tre andra bostäder åt mig. Två innerstadslägenheter och ett hus. Hon är så professionell oavsett vad det handlar om.
    Och egentligen: Vilken säljare har inte glädje av en mäklare som är beredd att ta hand även om komplexa situationer?
  • Sara N
    Sara N skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har anlitat Christina vid alla mina försäljningar, 4 st, och det har varit så bra. Christina är förtroendeingivande och det finns en tillit som känns viktig när man ska sälja sin bostad. Christina har en erfarenhet och pålitlighet som lyser igenom, både till mig som säljare och även till dom som är spekulanter. Skulle definitivt anlita henne igen om jag ska sälja!!! Tveklöst!
  • Mirelle S
    Mirelle S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tillgänglig, hjälpsam och kompetent!
    2017-03-20 Josephs M svarar Mirelle S
    Tack för det fina omdömet Mirelle. Hoppas ni kommer stortrivas!
  • Robin A
    Robin A skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph's hade ett professionellt och trevligt bemötande. Han var även lättillgänglig genom hela processen, vilket uppskattas mycket!
    2017-03-20 Josephs M svarar Robin A
    Stort tack Robin för ditt fina omdömet!
    Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad.
  • Samira R
    Samira R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket trevligt bemötande.Behäskar sitt yrke
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig, lyssnar och bra på att möta olika människor.
    Gjorde ett bra jobb.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är en mycket trevlig och bra mäklare!!
    Vi är super nöjda med han!
    2017-03-17 Josephs M svarar Stefan K
    Stort tack för ert fina omdöme Stefan,
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Joanna H
    Joanna H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter Eriksén gjorde ett utmärkt jobb med försäljningen av min lägenhet.
    Allt flöt på precis som det ska. Jag kan starkt rekomendera honom.
  • Björn S
    Björn S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra. En professionell mäklare som lever upp till det han åtagit sig med råge.
    Har redan rekommenderat honom till en god vän som ska sälja en lägenhet.
    2017-03-15 Josephs M svarar Björn S
    Stort tack för ditt omdöme Björn, kul att höra att du är nöjd.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Hej
    Jag har väldigt svårt att ha någon åsikt eftersom jag aldrig träffade Peter Eriksén. Jag träffade bara hans assistent Josefs.
  • Carl Z
    Carl Z skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra, effektiv och professionell.
  • Jacqueline J
    Jacqueline J skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en fantastiskt socialt kompetent, förtroendeingivande och duktig mäklare! Hon är självgående, driven och genuin. Jag träffade flera olika mäklare innan jag valde vem som skulle ta hand om försäljningen av just min pärla – och Åsa "vann" över de övriga mäklarna med hästlängder. Hon är inte bara branschkunnig med stor erfarenhet, hon vet också hur man ska ta folk på rätt sätt, vilket gör henne till den bästa i sin genre. Tack Åsa för ditt positiva engagemang!
    2017-03-20 Åsa G svarar Jacqueline J
    Hej Jacqueline, tack så oerhört mycket för din fina rekommendation. Det var ett rent nöje att få sälja din lägenhet. Du hade verkligen lyckats får den att kännas hemtrevlig och mysig och jag är övertygad om att det gjorde enormt mycket för slutpriset. Alltid lika roligt när ett samarbete blir så bra. Jag fram emot att ses snart igen!
  • Gun S
    Gun S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph agerade proffesionellt och förtroendeingivande. Vi upplevde att han var kunnig inom sitt område. Joseph har även en social kompetens som kändes bra när man gör en så viktig affär som att sälja sin bostad.
    Jan o Gun Samuelsson
    2017-03-15 Josephs M svarar Gun S
    Tack Jan & Gun för er varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Marco S
    Marco S skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa är en mycket professionell, inlyssnande och kunnig mäklare! Hon arbetar målmedvetet, noggrant och ger snabb feedback på hur processer fortlöper. Åsas förmåga att se människan bakom en affär fick mig, både som köpare och säljare, att känna stor tillit till henne!
    2017-03-13 Åsa G svarar Marco S
    Tack Marco för de snälla orden! Alltid lika roligt att kunna hjälpa till med både sälj- och köpsituationen. Det är inte alltid så att man har lägenheter som passar men i ditt fall blev det verkligen full pott! Stort grattis än en gång och vi ses snart igen.
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig, duktig och påläst. Nådde vårt mål
  • Josefina B
    Josefina B skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik är den bästa mäklaren. Högsta betyg!
  • Agnes T
    Agnes T skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa har varit trevlig, närvarande och tillmötesgående genom hela köpeprocessen.
    2017-03-13 Åsa G svarar Agnes T
    Tack för det fina betyget Agnes. Det värmer gott!. Tror att lägenheten kommer att passa er jättebra och altanen kommer att bli guld värd till sommaren. Må gott så hörs vi närmare tillträdet.
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är proffsig och trevlig med en personlig touch. Mycket nöjd med både mäklare och försäljning!
    2017-02-17 Josephs M svarar Oscar B
    Tack Oscar för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina etagevåning! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Peter B
    Peter B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är supernöjda. Åsa brinner för mäkleriet som en nyutbildad mäklare trots att hon hållit på länge, och levererade pris strax över det hon trodde vi kunde få. Ett pris vi inte trodde var möjligt. Hon var alltid tillgänglig och annonsen och bilderna blev super snygga. När vi bollade lite potentiella lägenheter vi var intresserad av gissade hon väldigt nära slutpriser på samtliga. Vi kommer höra av oss till Åsa även nästa gång.
    2017-02-16 Åsa G svarar Peter B
    Hej Peter, tack för er otroligt fina rekommendation, jag blev verkligen jätteglad när jag läste den. Det var ett rent nöje att sälja er charmiga lägenhet. Roligt att ni lyckades hitta en ny lägenhet till en bra pris i samma veva. Det är bara att höra av er om ni undrar över något. Må gott så länge!
  • Robert J
    Robert J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph är en korrekt och professionell mäklare som håller vad han lovar.
    2017-02-13 Josephs M svarar Robert J
    Stort tack för ditt omdöme Robert, kul att höra att du är nöjd.
  • Lars M
    Lars M skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter har på ett engagerat och effektivt sätt ombesörjt alla tänkbara aktiviteteter i samband med försäljningen av vår lägenhet. Där har han förmedlat trygghet och värdefull sakkunskap baserad på mångårig erfarehet, i en för oss ovan situation.
  • Björn N
    Björn N skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kompetent, social, kunnig, informativ, korrekt och realistisk.
    Effektivt lagarbete med assisterande mäklare.
    En mycket angenäm upplevelse.
  • Johan H
    Johan H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna är mycket tillmötesgående och okomplicerad. Hon är en utmärkt kommunikatör med stor vilja att möta kundernas behov - såväl säljare som köpare.
    2017-02-06 Anna H svarar Johan H
    Hej Johan!

Tack för era fina ord och lycka till med nya huset :)
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, tydlig, lugn och saklig!
    2017-02-06 Anna H svarar Fredrik M
    Hej Fredrik!

Tack för din rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas fint i lägenheten :)
  • Linnea F
    Linnea F skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb, smidig och spot on med prissättning! Deras erfarenhet av kungsholmen var för oss guldvärt!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det har varit en mycket bra upplevelse att få sälja lägenhet via Pär. Känt mig trygg och det har känts bra och proffesionellt. Är väldigt nöjd och kommer absolut att rekommendera honom.
  • Gosia S
    Gosia S skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jättebra! Niclas är kunnig, flexibel, snabb på att kommunicera och hade svar på alla mina frågor. Mycket trevlig och hjälpsam. Han hade stenkoll på allt som berörde lägenheten, föreningen och en eventuell renovering samt kunde förmedla kontakt till hantverkare. Jag är supernöjd och skulle absolut rekommendera honom till andra.
  • Marinette H
    Marinette H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffessionell och engagerad under hela försäljningsprocessen!
    2017-02-06 Anna H svarar Marinette H
    Tack Marinette för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Tina S
    Tina S skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Rak, fötroendeingivande och ärlig. De bästa egenskaper hos en Mäklare i mina ögon.
  • Peter J
    Peter J skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionellt genom hela processen, skötte allting perfekt speciellt med tanke på att jag bodde utomlands under försäljningsprocessen. Rekommenderas!
  • Ingvar D
    Ingvar D skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär Svensson motsvarar alla de förväntningar man kan ha på en mäklare. Bra balans mellan personligt, empatiskt bemötande och strikt professionell profil. Har alltid svarat snabbt och begripligt på alla frågor. Om jag behöver mäklarhjälp igen ligger Pär bra till.
  • Markus E
    Markus E skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag tycker att Peter gjorde det en mäklare ska - sålde min bostad till ett bra pris. Hans arbetssätt lämnar en del att önska, han kör sitt eget race och dök inte alltid upp/hörde av sig trots avtalade tider. Det är dock den enda mäklare jag har jobbat med så jag har inget att jämföra med.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter agerade snabbt och effektivt, vi är nöjda med resultatet!
  • Göran K
    Göran K skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas har gjort ett bra jobb överlag.
    Ibland, men inte så ofta saknar man en återkoppling (kan vara min uppfattning)
  • Marie L
    Marie L skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik är proffsig, effektiv, kunnig och förtroendeingivande.
    2017-01-23 Patrik L svarar Marie L
    Tack Marie för det fina omdömet. Och välkommen till mina hemmakvarter:-)
  • kicki l
    kicki l skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Cecilia är engagerad och initiativrik och säker i sin yrkesroll som mäklare. Rekommenderas varmt.
    Ni kommer att bli nöjda!
  • Martina H
    Martina H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Riktigt vass mäklare med bra koll på marknaden. Han tillsammans med sina kollegor hjälpte och gjorde min försäljning snabb, smidig och lönsam.
  • Nila V
    Nila V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och realistisk. Försäljningen tog längre tid än förväntat men Joseph's engagerade sig outtröttligt i nya visningar. Slutpriset blev bra och smidig affär, något som verkar vara Joseph's motto! :) svarade på alla frågor snabbt och bra.
    2017-01-24 Josephs M svarar Nila V
    Tack Nila för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Tina S
    Tina S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Utmärkt bemötande, mycket proffsig, trovärdig och engagerad mäklare. Mycket över förväntan och vad jag upplevt hos andra mäklare. Är supernöjd och tacksam för min lägenhet Josephs.
    2017-01-24 Josephs M svarar Tina S
    Stort tack för ditt fina omdöme Tina,
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med hela processen. Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är SERVICE! Han är kunnig, har svar på alla frågor och förklarade på ett enkelt och lättfattligt sätt det svåra juridiska språket i kontraktet och vi kände oss lugna och trygga med honom som mäklare.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt bemötande, kunnig och trovärdig. Mycket bra.
  • Göran W
    Göran W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, snabb återkoppling och svar på alla frågor.
    2017-01-24 Josephs M svarar Göran W
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd.
  • Claes A
    Claes A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna Henriksson visade sig vara väldigt kunnig, otrolig bra känsla för marknaden, snabb, trevlig och kompetent. Rekommenderar henne verkligen.
  • Ann-katrin Ö
    Ann-katrin Ö skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Allt fungerade till belåtenhet i samband med kontraktsskrivningen. Vi har tidigare inte haft någon kontakt, endast vid detta tillfälle.
    2016-12-22 Josephs M svarar Ann-katrin Ö
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd! Hade god kontakt med din son fram till kontraktsskrivningen.

God jul & Gott nytt år!

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm