Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 736 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Carl H
    Carl H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk mäklare som är engagerad och duktig i det han gör. Fastighetsförsäljningen gick över förväntningarna och jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-09-20 Mikael L svarar Carl H
    Tack Carl för ditt fina omdöme om mig! Tack för förtroendet och ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Izabella B
    Izabella B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Inför försäljning träffar jag alltid fler mäklare för att jämföra och trots semestertider fick jag snabba svar från Mikael. När han kom över för värdering så var det självklart för mig att gå vidare med just honom. Han har en charm som heter duga, kan marknaden väl och är en riktig eldsjäl!

Under processen inför visning fanns han alltid där, var lyhörd och jag kände mig trygg. Jag är väldigt petig och har alla känslor utanpå, så det är inte lätt att ha med mig att göra alla gånger men han skötte det galant!

När det sen blev dags så sa det bara pang! Budgivningen drog igång redan efter första visningen på söndagen och på måndag kväll var lägenheten såld. Jag har aldrig varit med om att det har gått så snabbt och till ett pris jag trodde var omöjligt.

Tack Mikael för den här gången, vi hörs när det är dags igen :) Läs mer
    2018-09-19 Mikael L svarar Izabella B
    Wow, tack Izabella för det extremt fina omdömet!! Tack för ett supertrevligt och roligt samarbete!! Jag hoppas du hittar ditt hus på landet som du drömmer om. När du gjort det, lova skicka bilder. Vi ses på tillträdet. Hälsn./Mikael
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas hjälpte oss med försäljning av en 3,5:a på Kungsholmen. Han var tog reda på våra förväntningar inför försäljningen, var engagerad, arbetade hårt, höll oss informerade hela tiden och gjorde ett bra jobb! Läs mer
    2018-09-18 Jonas T svarar Lisa A
    Stort tack för det fina omdömet!
  • Johanna-maria H
    Johanna-maria H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ett utmärk och proffsig bemötande Läs mer
  • Pia A
    Pia A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael Lindström är den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. Mikael är professionell, förtroendeingivande och kunnig. Jag fick snabb återkoppling och svar på mina frågor. Jag är en väldigt nöjd köpare. Ska jag någon gång sälja min lägenhet så vet jag vem jag vill ha som mäklare och det är Mikael Lindström. Läs mer
    2018-09-17 Mikael L svarar Pia A
    Wow, tack Pia! Stort grattis till en toppen fin lägenhet till dig och din familj och stort tack för ett supertrevligt möte! Hälsa pappa din, han är super! Hälsn/Mikael
  • emilia b
    emilia b skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    "Mikael fick mig att känna mig trygg från dag ett. Han var superentusiastisk över att få sälja just min lägenhet och kom med mycket bra tips på förberedelser/styling inför visning. Han var engagerad under hela processen från fotografering till visning och genomförd försäljning. Han fick det pris jag önskade på lägenheten trots en svår bostadsmarknad och lägenheten var såld inom 3 arbetsdagar. Mikael lyckades få min lägenhet att säljas idag till samma pris som jag betalade för 2 år sedan då marknaden var som mest överhettad i högkonjunktur. Jag kunde inte ha varit mer nöjd med min mäklare, jag skulle rekommendera alla som ska sälja lägenhet på Kungsholmen att anlita Mikael då han är väldigt proffsig, trevlig och duktig!" Läs mer
    2018-09-13 Mikael L svarar emilia b
    Tack Emilia för ett jättefint omdöme om mig!! Ja, man får kämpa lite i denna marknad :) Tack för ett väldigt trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Robin Ö
    Robin Ö skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael förmedlade min lägenhet i augusti/september. En något trög marknad men Mikael lyckades tack vare ett högt engagemang och driv sälja lägenheten till marknadsvärde, enligt förväntning. Kan starkt rekommendera Mikael till alla som är ute efter en fullt engagerad mäklare med stor kunskap inom sitt område!
    /Robin Läs mer
    2018-09-10 Mikael L svarar Robin Ö
    Tack Robin för det jättefina omdömet. Supertrevligt och roligt samarbete med dig. Mvh/Mikael
  • Mia A
    Mia A skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Har sålt flera bostäder under åren via Jakob Jakobsson och kommer absolut att anlita honom även nästa gång. Jag rekommenderar alltid honom till mina vänner. Han är professionell, duktig och erfaren! Läs mer
  • Cissela W
    Cissela W skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är påläst, lyhörd och mycket proffsig. Vi har verkligen kunnat lita på henne. Rekommenderar alla att välja Michelle när bostaden ska säljas. Hon lyckades sälja vår lägenhet till ett bra pris trots den svajiga marknaden. Tack Michelle! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär hjälpte mig med min försäljning av en lägenhet i Vasastan och han överträffade verkligen alla mina förväntningar! Extremt driven, positiv och genuint engagerad. Jag kände mig trygg i hela processen och han levererade ett riktigt bra slutpris trots den tuffa marknaden som rådde. Jag skulle varmt rekommendera att alla att anlita Pär! Läs mer
  • Evelina G
    Evelina G skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har köpt en tvåa i Hägersten. Mycket trevlig och professionell mäklare som kan sin sak, och är mycket tydlig med information. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi uppfattar Christina Björkholmen som:

Professionell
    Ärlig
    Vänlig

CB levde definitivt upp till våra förväntningar

Vi sålde en bostadsrätt på Sibyllegatan Läs mer
  • Verner L
    Verner L skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket engagerad o väl insatt i lägenheten o dess historik.
    Konkret o relevant information. Snabb hantering i beslutsprocessen med omgående kontakter med säljaren.

Mycket bra och informativ lgh broschyr. Läs mer
  • Andreas  H
    Andreas H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael förmedlade försäljningen av min lägenhet i augusti. I en skakig marknad kändes det tryggt att ha Mikaels kunnande och professionella bemötande i alla diskussioner innan och under försäljningen. Mikael skapade ett högt intresse inför försäljningen som också ledde till en mycket bra slutpris. Jag rekommenderar Mikael till alla som går i säljtankar i Stockholms innerstad. Tack! Läs mer
    2018-09-18 Mikael L svarar Andreas H
    Tack Andreas för ditt jättefina omdöme!! Ja det krävs lite extra insatser i denna marknad :-)!! Tack för ett kanontrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Katja O
    Katja O skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är det bästa som har hänt mig. Hon ger sig inte, drar i alla trådar, frågar runt på andra kontor tillhörande Mäklarhuset. Hon kör visningar mitt i natten, på lunchen, på morgonen. Hon kör visningar medan du är på jobbet eller i tvättstugan. Ingenting är omöjligt för Amanda! Hon gör allt för att hitta en köpare.
    Man kan ringa Amanda vilken tid på dygnet som passar, och alltid få ett svar. Jag har aldrig varit med om denna typ av service. Nästa gång jag får för mig att sälja, hoppas jag verkligen på att Amanda är kvar i branschen och kan hjälpa mig. Amanda samarbetar dessutom med en sjukt bra stylist, som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi köpte en 2:a på Rehnsgatan 19
    Josephs var mycket bra och korrekt, precis som man vill att en mäklare skall vara. Läs mer
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig, duktig, och engagerad. Jakob är den enda mäklaren jag kommer anlita framöver. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob sålde vår lägenhet och gjorde ett strålande jobb! Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob skötte hela affären på ett otroligt professionellt sätt, såg till att allt gick smidigt och levererade ett resultat över mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Jakob! Läs mer
  • Abtin I
    Abtin I skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakobs bemötande är unik. Förtroendeingivande och träffsäker i sin analys och strategi.
    Resultatet vid vår försäljning blev långt över förväntan. Trots en dipp på marknaden och sviktande intresse så leverade han och sålde vår våning till rekordpris. Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael kämpade på med oförtruten energi i en lång och utdragen process för att få lägenheten såld till ett pris som vi slutligen kunde acceptera. Mycket professionell, närvarande dygnets alla timmar för att svara på frågor och alltid på bra humör. Läs mer
    2018-08-27 Mikael L svarar Maria
    Tack Maria för ditt jättefina omdöme!! Ja det krävs lite extra energi och att aldrig ge upp i denna marknad :-)!! Tack för ditt förtroende och ett jättetrevligt samarbete! /Mikael
  • Anna B
    Anna B skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är en fantastisk mäklare på alla sätt-engagerad, lyhörd, tillgänglig och proffsig. Vi kan inte vara mer nöjda med vår säljprocess och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-08-27 Christina B svarar Anna B
    Tack Anna! Det var bara roligt att få hjälpa er.
  • Elin G
    Elin G skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Grymt duktig och proffsig mäklare. Han är seriös och tar hand om sina kunder på största allvar. Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertrevlig och superproffsig! Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Louise A
    Louise A skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob Jakobsson har sålt två lägenheter i Stockholms innerstad åt oss de senaste åren.
    Jakob är mycket seriös och förtroendeingivande. Han alltid mycket påläst och han ringer hellre en gång för mycket för att säkerställa att alla bud verkligen är inkomna.
    Med Jakob har vi känt att affären gått rätt till och att han inte lovat köparen för mycket men att han ändå fått det absolut bästa priset för våra lägenheter.
    Kan varmt rekommendera Jakob! Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålde min 2:a på Kungsholmen till ett väldigt bra pris trots att marknaden var skakig. Jacob är en väldigt noggrann mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Väldigt professionell genom hela säljcykeln. Kan rekommendera Jacob varmt till alla som vill ha en mäklare i toppklass.

// Fredrik Persson Läs mer
  • Carolina F
    Carolina F skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob har varit del av mina försäljningar och köp vid flertalet tillfällen, tack och lov!
    Supertrevlig, proffsig, rak och oerhört kunnig. Jag kommer ALDRIG göra EM till bostadsaffärer utan hans medverkan. Läs mer
  • Albin M
    Albin M skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte lägenhet genom Niclas.
    Proffsig, kunnig och väldigt insatt. Snabb på att svara och hela processen kändes väldigt trygg. Läs mer
  • Ida T
    Ida T skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Odengatan för några år sedan och jag kan inte ge honom annat än högsta betyg. Lyhörd, mycket enkel att arbeta med och otrolig proffsig. Att han gjorde att vi fick betydligt mer för lägenheten än vad vi kunnat drömma om och är en fantastiskt rolig människa ger honom extra guldkant. Ska jag sälja min innerstadslägenhet igen finns det ingen annan jag skulle kunna tänka mig att anlita. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har sålt via Jakob 2 gånger och har bara gott att säga, både om hans proffsighet samt förmåga att hela tiden få mig som säljare att känna mig trygg genom hela processen det innebär att sälja en lägenhet. Brukar normalt inte skriva rekommendationer men med tanke på vilket jobb Jakob gjort för mig är detta det minsta jag kan göra. Jag rekommenderar honom gladeligen till alla jag känner och har ca 5-6 vänner som använt Jakob och även de har rekommenderat honom vidare. Ett bättre betyg som mäklare än så går inte att få. / Erik Läs mer
  • Pehr L
    Pehr L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt flera lägenheter genom Jacob. Alltid proffsig, kunnig och fokuserad på att genomföra processen på bästa sätt för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare av en lägenhet på Kungsholmen upplevde vi Mikael som en professionell och förtroendeingivande mäklare. Vi fick bra svar på våra frågor och kunde hålla en god kommunikation under hela processen. Vi skulle verkligen rekommendera Mikael! Läs mer
    2018-08-25 Mikael L svarar Fredrik L
    Tack för det fina omdömet!!
    Grattis återigen till en superfin lägenhet!! Hör av er vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Processen blev enkel för mig. Jag fick bra svar på mina frågor. Sålde lgh innan för 13 års sedan så marknad och regelverk hade ändrats. jag hade inte behov av juridisk,ekonomisk råggivning pga av mitt yrke.
    Jag både köpte och sålde min lgh med hjälp av jakob Jakobsson. Bemötande var professionellt och hanteringen via mäklar assistenter fungerade också utmärkt.
    De förväntningar jag hade på service, kunskap, hjälp infriades. Och processen var helt utan problem. Läs mer
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag skulle sälja min 2:a på Västmannagatan i Vasastan. En lägenhet som låg mig varmt om hjärtat och som jag hade väldigt höga förväntningar och krav på vad jag ville sälja denna för.

Min mäklare Jakob Jakobsson bemötte mig från start med exakt det jag vill känna, förtroende! Han var proffsig, rak och tydlig och ett otroligt engagemang. Jag kände att min förväntningar på försäljningen kommer uppfyllas.

Det gjorde den också och mer därtill. Min lgh såldes för 143 000/kvm. Jag har allt att tacka Jakob Jakobsson och jag rekommenderar honom varmt vidare till nästa person som har höga förväntningar och få det som man vill ha av en mäklare, förtroende.

Med vänlig hälsning,

Mathias Svensson Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob har en unik förmåga att kombinera hög professionalism och kunskap med ett personligt bemötande. Jakob ser till varje kunds specifika behov och önskemål inför en försäljning. Hans långa erfarenhet ger hans kunder fördelar genom hans kloka råd. Objekten lyfts fram på fördelaktigaste sätt för att optimera försäljningen utan att för den skull kompromissa med ärlighet och nödvändiga fakta till köparen.
    Jag kan varmt rekommendera Jakob till nya klienter. Läs mer
  • Krister S
    Krister S skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har genom åren vid flera tillfällen anlitat Jakob och han har alltid levererat Noggrann, påläst, återkopplar och förtroendeingivande. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt sammanlagt 2 lgh genom Jakob.

Ena på Fridhemsplan, den andra i Vasastaden.

Jag fick tips om Jakob genom bekanta och efter den första försäljningen var jag så nöjd att han fick uppdraget att sälja den andra.

Från första handslag till sista underskrift gav Jakob mig 100% för att göra en lyckad affär.

Och det gjorde vi.

Jag rekommenderar Jakob starkt och hans resultat talar för sig själv. Läs mer
    2018-08-24 Jakob J svarar Marcus A
    Stort tack för ditt fina omdöme Marcus, kul att ni trivs bra i Nacka. Med vänlig hälsning, Jakob
  • Anna S
    Anna S skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi sålde en tvåa nära Kungsholmstorg. Jacob var oerhört proffsig hela vägen och vi var helt övertygade om att han fick ut bästa tänkbara pris för lägenheten utifrån den marknad som rådde.

Han hittade bla genom sitt nätverkande flera potentiella köpare som kom på special/extravisningar. Han sprang de extra milen, vilket visade sig vara avgörande. (Merparten av budgivarna kom från extravisningarna). Läs mer
    2018-08-24 Jakob J svarar Anna S
    Stort tack för din varma rekommendation, ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad, hoppas ni trivs finfint nu i Östergötland. Med vänlig hälsning, Jakob
  • Johan F
    Johan F skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Motiverad och tillmötesgående mäklare. Vi fick mycket bra betalt för vår lägenhet. Läs mer
    2018-08-24 Jakob J svarar Johan F
    Hej Johan, kul att ni blev nöjda, önskar er ett fint slut på sommaren. Med vänlig hälsning, Jakob
  • Costin M
    Costin M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har själv sålt tre stycken lägenheter i innerstand med hjälp av Jakob; en 1:a på vanadisvägen, en 3:e på Smala Gränd och en 4:a på Tegnérgatan. Samtliga försäljningar gick fantastiskt bra och Jakob gjorde ett fantastiskt jobb. Engagerad, kunnig och man kände sig mycket prioriterad som kund. Jag har rekommenderat Jakob till väldigt många vänner som sedermera arbetat med honom och responsen har genomgånde varit densamma - mycket nöjda kunder som känt att Jakob gjort allt för uppdraget i fråga. Läs mer
    2018-08-24 Jakob J svarar Costin M
    Bästa Costin, det är kunder som du som får mig att älska mitt jobb, stort tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Jakob
  • Vera B
    Vera B skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har haft många mäklare innan Jakob, när han tog hand om försäljning av min lägenhet på Kungsholmen då gick det som smör, mycket professionell, kunnig vet vad han pratar om. Fick reda på allt som rörde sig om själva lägenheten, det fans inga frågor han kunde inte svara på, självsäker. Man blir lugn när man har honom som mäklare, då vet jag att han säljer den med det bästa priset, det gjorde han. De mäklarna jag hade innan honom kunde inte sälja min lägenhet, men han sålde den utan tvekan med 1,5 millioner i vinst. Visst han får bästa betyg från mig. Med vänlig hälsning Vera Bjurling Läs mer
    2018-08-24 Jakob J svarar Vera B
    Stort tack Vera för din varma rekommendation, du är en drömkund, tack för ett lyckat samarbete! Med vänlig hälsning, Jakob
  • Emilia M
    Emilia M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har sålt med Jakob vid flera tillfällen och skulle garanterat göra det igen. Han är mycket kompetent och jobbar extremt hårt. För rätt pris skulle Jakob sälja både sin egen och din mamma, men han skulle samtidigt se till att precis varje detalj var i ordning och att inget lämnades åt slumpen. Jakob är också den mäklare som alla andra mäklare ser upp till. Det om något borde ju vara ett gott betyg. Läs mer
    2018-08-24 Jakob J svarar Emilia M
    Tack bästa Emilia för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningarna, tack för ett lyckat samarbete! Med vänlig hälsning, Jakob
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supernöjd med Micke! Hängiven och driven från första mötet till avslutad affär. Snabb vid återkoppling och rak i kommunikationen. Jag rekommenderar Micke alla dagar i veckan! Läs mer
    2018-08-22 Mikael L svarar Pontus H
    Tack Pontus för det jättefina omdömet. Supertrevligt och roligt samarbete med dig. Mvh/Mikael
  • Elsa W
    Elsa W skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har sålt ett större hus i en svår marknad med låg omsättning. Christina är en mycket kompetent person och duktig på att slutföra fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-08-15 Christina B svarar Elsa W
    Tack Elsa! Det är alltid roligt att få hjälpa dig.
  • Petronella D
    Petronella D skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertaggad och professionell.
    Kommunikativ och bra på återkoppling vilket gjorde att vi kände oss väldigt trygga under hela försäljningsprocessen.
    Kändes verkligen som Mikael la fokus på rätt saker och bidrog med det lilla extra.

Vi kan varmt rekommendera Mikael som mäklare! Läs mer
    2018-08-12 Mikael L svarar Petronella D
    Tack för det jättefina omdömet! Det var ett sant nöje att få hjälpa er! Önskar er en trevlig flytt ner till Skåne. Varma hälsningar, Mikael
  • Björn  L
    Björn L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kungsholmens stjärnmäklare nr. 1. betyg 5,0.

Innan jag bestämde mig för vem som skulle få sälja min bostadsrätt på Kungsholmen träffade
    jag flera mäklare. Jag insåg direkt att Mikael var rätt man för uppdraget. Det fick jag också
    bekräftat några dagar senare när han sålt lägenheten efter en söndags- och måndagsvisning till
    ett högre pris än jag vågat hoppas på. Jag har bara positiva omdömen att förmedla. Ord som korrekt,
    tydlig, skicklig, lyhörd och effektiv räcker inte för att beskriva honom. Mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-08-10 Mikael L svarar Björn L
    Tack Björn för det jättefina omdömet. Tack för förtroendet att jag fick hjälpa till. Det var ett sant nöje! Hälsn./Mikael
  • Martin L
    Martin L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Att anlita Mikael var det basta beslutet jag kunnat ha gjort, hela affaren skottes otroligt smidigt, specillet med tanke pa att jag inte befinner mig i Sverige.
    Priset pa lagenheten steg langt over forvantningarna och Mikael holl mig helatiden informerad om hur processen gick.
    Vill du ha den basta maklaren i Stockholm sa ska du vanda dig till Mikael. Läs mer
    2018-08-06 Mikael L svarar Martin L
    Tack Martin för det jättefina omdömet om mig!! Blir glad av att höra att du är nöjd med mitt engagemang och resultat. Tack återigen för ett trevligt & bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Veronica T
    Veronica T skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är oerhört engagerad och målinriktad. Jag upplevde också att hon var påläst, gav goda råd och var lyhörd. Hon gjorde i mitt fall sitt yttersta för att hitta rätt köpare. Jag är mycket nöjd med Amandas insats och skulle definitivt rekommendera henne. Läs mer
    2018-08-01 Amanda P svarar Veronica T
    Tack för din fina rekommendation och ditt förtroende Veronica! Det har varit superkul att få hjälpa dig med försäljningen!
    Amanda P gillar detta
  • Tom L
    Tom L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Lyhörd, driven och mycket påläst.
    Kan verkligen rekommendera att man jobbar med Michelle om man vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Enkelt, snabbt, proffsigt. Positivt bemötande o stort kunnande. Lätt att få kontakt med även på kvällen Läs mer
Peter Eriksén
Mikael Lindström