Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 546 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Harry P
    Harry P skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra bemötande, kunnig och lugn i sätt att framställa fakta
  • Elisabeth Q
    Elisabeth Q skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra bemötande, lyhörd och tillmötesgående. Såg till att vi fick all information under hela försäljningsprocessen. Amanda är kunnig och vi rekommenderar henne gärna.
    2017-09-19 Amanda P svarar Elisabeth Q
    Hej Elisabeth, tack så oerhört mycket för de snälla orden! Det gläder mig att höra att ni gärna rekommenderar mig, det har varit ett nöje att få jobba med dig och din man. Jag är övertygad om att köparna kommer stortrivas i er fina lägenhet! Vi ses snart på tillträdet.
    Amanda P gillar detta
  • Katja L
    Katja L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionell i sitt agerande, kombinerad med ett trevligt bemötande. Lägenheten såldes snabbt och till ett mycket bra pris. Jag kan varmt rekommendera Anna .
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt kunnig och respektfull. Gjorde väldigt bra jobb för mig och min fru. Vi är mycket nöjda!
    2017-09-09 Michael B svarar Patrik N
    Tack Patrik, jätte kul att ni är nöjda. Vi hörs av om ert nya boende. Mvh Micke
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I dagens aktuella marknad när det är mycket bostäder ute på marknaden, är det extremt viktigt att ha en fastighetsmäklare som är superduktig!! Mikael Lindström är en sådan mäklare till 100%!!

Vi hade vår lägenhet ute med två stycken andra mäklare innan och det hände ingenting. Sedan blev vi tipsade om Mikael. Det var en väldig skillnad direkt från start!! Han är driven, idérik, påläst, kunnig, skiljer sig från mängden, supertrevlig och besitter på en kunskap hur man sammanför en köpare och säljare för att få till en affär. Mikael är en toppmäklare i alla kategorier!! Vår lägenhet är nu såld för rekordpris som vi trodde var omöjligt i denna bostadsmarknad.

Stort tack Mikael, vi är extremt nöjda med din insats och ditt super professionella arbetssätt!!

Med vänliga hälsingar,
    Magnus & Mona Jansson
    2017-09-08 Mikael L svarar Magnus J
    Tack Magnus och Mona för era komplimanger och era fina ord om mig! Det var ett sant nöje att få hjälpa till!
    Med vänliga hälsingar, Mikael
  • Siala P
    Siala P skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionell, trevlig och kunnig person. Vi kände oss trygga och hade ett bra samarbete med Michael.
    2017-09-08 Michael B svarar Siala P
    Tack Siala & Harry för ert förtroende.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :) // Michael
  • Anna H
    Anna H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell, tydlig och angenäm att ha kontakt med.
    2017-09-20 Josephs M svarar Anna H
    Stort tack för ditt fina omdöme Anna!
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är verkligen en grym person att ha i sin ringhörna. Alltid tillgänglig, proffisionell, rak och ärlig. Bra förhandlare, noggrann, på läst, kan innerstan som sin egen bakficka. Ger sin bild av lägenheten och lyssnar på dina krav. En fröjd att ha och göra med!
    2017-09-07 Mikael L svarar Joakim M
    Man tackar och bockar för det jättefina omdömet! Det var ett sant nöje att få hjälpa till och tack för förtroendet!
    Joakim M gillar detta
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är mycket trevlig och jag kunde känna mig trygg under hela processen
  • Isabell J
    Isabell J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare upplevde jag att Mikael var supertrevlig, kunnig och enkel att ha kontakt med- han har svarat snabbt på alla frågor jag haft och inga funderingar har varit för små. Jag kände på visningen att jag verkligen ville ha lägenheten och ett dygn senare var den min- supersmidig och snabb affär ! Jag kunde inte varit nöjdare.
    2017-09-06 Mikael L svarar Isabell J
    Grattis återigen till en superfin lägenhet!! Tack för det fina omdömet!! Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Sara Y
    Sara Y skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Världsklass bemötande, snabb feedback. Viljan att sälja och hitta bästa lösningen lyste klart.
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter Eriksén var enormt engagerad och driven under hela försäljningsprocessen. Han hade en bra fingertoppskänsla för värdet på lägenheten och när den skulle läggas ut. Vi fick alltid snabba svar på de frågor vi hade och kände oss prioriterade. Skulle vi sälja igen så skulle jag välja Peter alla dagar i veckan. Kan varmt rekommendera Peter som mäklare.
  • Linda G
    Linda G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare är min upplevelse att Mikael är en trevligt, serviceminded, professionell, engagerad och kunnig mäklare.
    Varit snabb med svar och pedagogisk o tydlig i guidning kring alla processer för köpet.
    Jag skulle även utan tvekan anlita Mikael att sälja min bostad om jag varit i den situationen.
    / Linda
    2017-09-01 Mikael L svarar Linda G
    Återigen grattis till en toppen fin lgh! Tack så jättemycket för det fina omdömet!
    Med vänlig hälsning, Mikael
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter är mycket driven och målinriktad. Alltid lätt att få tag på. Rekommenderar gärna Peter vidare.
  • Karsten S
    Karsten S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael er en meget kompetent ejendomsmægler som leverer en god service under hele salgsprocessen. Han virker meget troværdig, og formidler en fornuftig forhandling mellem sælger og de potentielle købere.

Samlet set har vi været yderst tilfredse med valget af Mikael som mægler.
    2017-08-30 Mikael L svarar Karsten S
    Tack Karsten för förtroendet! Blir glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete och att vi fick till affären med den tuffa tidsaspekten. Önskar dig och din familj en bra flytt till Danmark. Mvh/Mikael
  • Frida A
    Frida A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är genomgående super nöjd med Annas proffesion vid försäljningen av min lgh. Tusen Tack Frida
  • Rebecca H
    Rebecca H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Lyhörd, snabb och grym på att gå på avslut!
  • Peter D
    Peter D skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kunnig och tydlig under hela processen från visning till köp. Otroligt tillgänglig och effektiv.
  • Linn E
    Linn E skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs Medford är en person som jag direkt kände att jag kunde lita på. Han är ung och tar sina kunder i stort beaktande. Känner också att jag alltid får snabbt svar på frågor och att han alltid är nåbar. Josephs är en hygglig, effektiv och drivande mäklare som kan sin sak och som jag absolut kommer att rekommendera åt mina vänner i framtiden.

Tack Josephs!
    2017-09-20 Josephs M svarar Linn E
    Tack Linn för din varma rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen!
  • Christer A
    Christer A skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter är social,lyhörd,kunnig. Han engagerar sig på ett proffsigt och effektivt sätt.Jag rekommenderar honom varmt!
  • Ludvig A
    Ludvig A skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är en pålitlig och erfaren mäklare som gör allt för att hålla det hon utlovat.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi fick ett riktigt bra bemötande och han var verkligen drivande och framåt i sitt område.
    Kan verkligen rekommendera han för vi fick allt som vi hade förväntat oss och önskat.
    2017-08-29 Michael B svarar Thomas S
    Tack Thomas för ert förtroende. Hoppas ni trivs i er nya bostad.
  • Anton T
    Anton T skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi kom i kontakt med Mikael Lindström av en ren slump och bokade ett möte. Fick direkt en bra känsla & bestämde oss för att vi ville att han skulle sälja vår lägenhet.

Mikael är en väldigt professionell, engagerad och extremt kunnig mäklare som har koll på detaljerna.
    Dessutom är han trevlig, glad och entusiastisk som person vilket gav oss en trygghet i vår försäljning.
    Han har genom hela processen alltid varit anträffbar och hållit oss uppdaterade trots tidsskillnader.

Vi kan varmt rekommendera Mikael Lindström & tvekar inte en sekund att anllita honom igen.
    En riktig toppmäklare!
    2017-08-29 Mikael L svarar Anton T
    Tack Anton & Linnéa för det grymt fina omdömet!! Det var ett sant nöje att få hjälpa till!! Med vänlig hälsning, Mikael
  • Maria R
    Maria R skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina Björkholmen gav intrycket att vara professionell och erfaren mäklare. Rak och tydlig, vänlig och tillmötesgående.
  • Joel E
    Joel E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Enkelt, smidigt, ärligt och trevligt!
  • Michiko U
    Michiko U skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs was very caring person. It was the first time for me to sell apartment and didn't have any knowledge. He explained me the details carefully and told me what was going on in live. And so happy person he is. I really enjoyed whole the process with him.
    2017-08-28 Josephs M svarar Michiko U
    Thank you so much, it was my pleasure to help you sell your apartment.
  • John L
    John L skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig, tydlig och tillgänglig. 3 ord som betyder mycket för mig & min sambo. Rekommenderar starkt.
  • Elin S
    Elin S skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Per var väldigt proffsig och vi kände oss trygga i hans händer. Rekommenderas!
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick syn på annonsen på lägenheten på lördagen, på onsdagen var jag ägare till min dröm-lägenhet! Då hade jag alltså inte sett lägenheten mer än på hemsidan. Men fick en känsla direkt att det var min lägenhet och den mäklaren kommer sälja den till mig! :) Och så blev det. Onsdagen efter var jag och min pappa i Stockholm och signerade avtalet. Hade en jätte trevlig kväll och Mikael ingav oss ett stort förtroende och visste vad han pratade om. Han visade att han genuint ville att vi skulle bli lika nöjda. Nu ser jag fram emot inflytt! Med vänlig hälsning, Sanna Helsing
    2017-08-25 Mikael L svarar Sanna H
    Ett stort grattis igen till din underbart fina lägenhet!! Och det gör mig extremt glad att höra att ni var nöjda med mitt bemötande!! Är övertygad om att du kommer stortrivas i både lgh:en och i Sthlm!! Vi ses på tillträdet.
    Varma Hälsn. /Mikael
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna var både trevlig och genuine. Proffsigt arbetssätt och bemötande.
    2017-08-30 Anna H svarar Linnéa B
    Hej Linnea! Tack för ditt fina betyg och kommentar. Ni har verkligen köpt en superfin lägenhet :)
  • Paula M
    Paula M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket engagerad och bra mäklare! Grym!
    2017-08-30 Anna H svarar Paula M
    Tack så mycket för rekommendationen! Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten :)
  • Donald H
    Donald H skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik kan jag varmt rekommendera. Hela processen när jag sålde min lägenhet gick otroligt smidigt. Jag tyckte i början att han pushade på lite för mycket att gå ut med försäljning tidigare än planerat, men det är värt att lyssna på hans råd. Han vet vad han gör och höll vad han lovade.
    2017-09-12 Patrik L svarar Donald H
    Tack Donald för den fina rekommendationen!
    Det var ett sant nöje att göra affär med dig!
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Otroligt engagerad och saklig. Kontinuerlig återkoppling av alla skeenden vilket gör att man som säljare kan slappna av.
    2017-08-30 Anna H svarar Henrik E
    Tack för de fina orden Henrik! Återkoppling och engagemang är viktigt :)
  • Carl  J
    Carl J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har använt Mikael Lindström vid ett flertal bostadsförsäljningar och han har varje gång överträffat våra högt ställda förväntningar. Både i resultat och vad vi anser utmärker riktigt professionellt mäkleri! Mikael har lyckats både i de enklare försäljningarna och i de svårare av olika anledningar. Vi skulle aldrig våga anlita någon annan fastighetsmäklare än Mikael, varav man vet aldrig vilken kompetens en mäklare har och hur den hanterar mäkleri:et i svåra situationer.

Mikael besitter på den viktigaste egenskapen som vi anser, nämligen förhandling mellan köpare och säljare - när allt inte går precis så enkelt som vissa tror att alla försäljningar gör.

Med vänliga hälsningar,
    Carl och Gertrud
    2017-08-22 Mikael L svarar Carl J
    Tack såå jättemycket för det fina omdömet!! Ja i bland krävs det lite extra mäkleri :)!! Varma hälsningar, Mikael
  • Rune O
    Rune O skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell och tydlig. Hade inte bara säljarens perspektiv, utan även köparnas perspektiv.
  • Annika W
    Annika W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bättre mäklare kan man inte hitta !
    Josephs visade sig vara mycket kompetent, uppdaterad på priser och området och hela tiden trevlig och lättsam.
    Han lotsade mig genom hela processen på ett förtroendefullt sätt och jag kände mig mycket trygg med honom. Han var också mycket idérik och kom med olika infallsvinklar på saker och ting. Han överträffade mina förväntningar.
    Jag rekommenderar honom på det varmaste och skulle absolut anlita honom igen.
    2017-08-22 Josephs M svarar Annika W
    Tack Annika för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningarna av dina bostäder! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
    Josephs M, Mäklarhuset Innerstan gillar detta
  • Anna B
    Anna B skrev om Michael Björkung en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mäklare som arbetar på ett förtroendegivande och seriöst sätt.
    Klart kundanpassad och drar sig heller inte för merjobb.
    Jag kan verkligen rekommendera honom.
    Anna
    2017-08-22 Michael B svarar Anna B
    Tack Anna för förtroendet. Har varit ett rent nöje att få hjälpa till! Hälsningar Michael
  • Ramin L
    Ramin L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anlit Mikael Linström om ni har stora förväntningar, Han är Stockholms top mäklare! Väldig kunnig, driven, trevlig och hårt arbetande!! Jag är väldigt nöjd med hans insats!
    Om ni vill ha en fastighetsmäklare som levererar toppresultat då ska ni utan tvekan anlita Mikael Lindström!
    Glöm Fredrik Eklund!!!
    2017-08-21 Mikael L svarar Ramin L
    Tack Ramin för det fina omdömet!! Tackar också för förtroendet, det var ett sant nöje att få hjälpa till! Ser fram emot fler bostadsaffärer i framtiden!
    Mvh/Mikael
  • Josephine K
    Josephine K skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peters erfarenhet lyser igenom, han är riktigt duktig på att värdera och han vet vad en köpare efterfrågar. Han är rak, bestämd och professionell. Riktigt vass på att stänga affärer och svarar snabbt i telefon och på sms. Han vågar att säga som det är utan krusiduller. Vi är mycket nöjda med hans insats!
  • Emeli S
    Emeli S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi valde Mikael mycket på grund av alla de fina rekommendationer vi kunde läsa här nedan, därav hade vi höga förväntningar på honom, vilka han lyckades överträffa rejält!

Mikael är verkligen en mäklare som levererar på alla plan, han är engagerad, otroligt kunnig och ger hela tiden det där lilla extra. Det märks att han älskar sitt jobb! Vi kände oss så trygga igenom hela affären från början till slut tack vare Mikael. Och han levererade ett fantatstisk slutresultat.

Stort tack Mikael för att du gjorde hela vår säljprocess så härlig!

Med vänlig hälsning,
    Emeli & Marcus
    2017-08-17 Mikael L svarar Emeli S
    Man tackar och bockar! Det var ett nöje från första stund! Sen att det blev grymma resultat var ett rent teamwork!

Hoppas ni kommer trivas i er nya lgh! Hälsn/Mikael
  • Börje L
    Börje L skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är mycket nöjda både med hennes proffesionellt insatts och att personkemin har fungerat bra. Hon är lättsam att ha att göra med och har bra känsla för vad kunden/ köparen vill ha, vilket gjorde att vi kunde förbereda enligt hennes rekommendationer.
  • Axel L
    Axel L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär har varit lätt att ha att göra med samtidigt som jag fått bra råd under hela perioden. Utöver det hjälpte han till att få min lägenhet såld till ett mycket bra pris.
  • Albin S
    Albin S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna genomförde min försäljning utan problem! Hon är snabb på återkoppling och verkligen driver affären framåt. Att vi fick rekordpris för lägenheten är självklart hennes förtjänst! Rekommenderas till alla som vill jobba med en mäklare som vet vad hon gör och vill ha bästa slutpris!
    2017-08-30 Anna H svarar Albin S
    Tack Albin! Det var ett nöje att få hjälpa dig. Lycka till med nyproduktionen ni köpt!
  • Alfred S
    Alfred S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Riktigt bra engagemang utan att vara alltför intensiv och pushig. Enkel att ha att göra med som person och levererade bra resultat!
    2017-08-17 Josephs M svarar Alfred S
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Stort tack för förtroendet Alfred.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, seriöst och påläst intryck.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Rak och enkel kille
    Svarar alltid i telefon
    Gjorde sitt jobb säljare brilliant
    Med vänlig hälsning
    Stefan Sundblad
  • Michael K
    Michael K skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter är precis vad man önskar sig av en mäklare. Väldigt kunnig, rak, ärlig och kommunikativ. Han ger ett mycket proffesionellt intryck och vågar säga som det är i alla lägen. Rekommenderas starkt!
  • Veena B
    Veena B skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär Svensson är en mycket positiv person som förenklar alla uppgifter på ett proffsigt sätt. Hanteringen gick snabbt och resultatet var fantastiskt. Tack vare Pär Svensson. Han är den mäklaren som alla bör ha. Jag är absolut nöjd.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna gjorde ett bra jobb och jag kan tänka mig att använda henne vid en framtida försäljning!
    2017-08-25 Anna H svarar Marcus H
    Hej Marcus! Roligt att höra att du är nöjd :) Hjälper gärna till vid en framtida bostadsaffär.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ett gediget arbete på ett seriöst genomfört sätt. Bra kunskap om objektet vilket gav stort förtroende.
    2017-08-18 Mikael L svarar Andreas N
    Tack Andreas, vi ses på tillträdet på måndag. Mvh/Mikael