Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 842 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• 2019-08-16

Torbjörn S skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det kändes direkt rätt efter vårt möte att välja Filip som mäklare. Det visade sig vara rätt beslut då våran lägenhet såldes innan ordinarie visning för ett pris över vår förväntan. Chansa inte, anlita Filip om ni söker en målmedveten
    mäklare som jobbar med en tydlig plan för försäljningen och inte lämnar något åt slumpen. Läs mer
  • 2019-08-15

ÅSA J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael mer än överträffade mina förväntningar vid försäljningen av min lägenhet. Proffsig, engagerad och med starkt driv. Han agerade ett tryggt bollplank, var pricksäker i värderingen och gav snabb återkoppling genom hela processen. Mikael får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-08-16 Mikael L svarar ÅSA J
    Tack Åsa för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-08-12

Magnus W skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Vi sålde lägenheten med hjälp av Mäklarhusets Christina Björkholmen. Trots att marknaden var seg så gjorde Björkholmen allt man rimligen kan begära. Vi vet inte hur många visningar hon har genomfört, men till slut så lättade marknaden och lägenhetn såldes till ett acceptabelt/bra pris. Christina har alltid varit "på" och varit snabb och effektiv i kommunikationen med oss. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Eva W

2019-08-10

Eva W skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    "Rickard var väldigt engagerad och målinriktad i försäljningen av min lilla lägenhet. Vi hade en mycket bra löpande dialog där han återkopplade, uppdaterade och informerade mig om läget. Har känt ett stort förtroende för honom. Rekommenderar varmast. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer

VJOLLCA R skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tusentack till bästa Amanda!
    En mycket driftig, positiv, glädjespridare som ser till att fullfölja det hon håller in i det sista!
    Extremt kunnig och man känner sig väldigt trygg med henne.
    Jag är supernöjd och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-08-13 Amanda P svarar VJOLLCA R
    Tack för din fina rekommendation VJ! Vi ses på tillträdet :)
    Amanda P gillar detta

Therese M skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb i återkopplingen för oss som köpare. Hög servicegrad! Läs mer
  • Olof Sven Ernst K

2019-08-09

Olof Sven Ernst K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Grymt bra hanterat. Bra rådgivning och affären blev över förväntan. Tack!! Läs mer
    2019-08-09 Mikael L svarar Olof Sven Ernst K
    TACK Olof för ditt fina omdöme och tack för ett supertrevligt samarbete!! Hoppas ni kan njuta av er swimming pool resten av sommaren :-) Mvh/Mikael

HAIDER A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var engagerad och tillgänglig såväl före publicering av lägenheten som efteråt. Hans engagemang bidrog till att lägenheten förbereddes väl inför visning samt till en bra budgivningsprocess med ett försäljningspris som jag var väldigt nöjd med. Läs mer
    2019-08-09 Mikael L svarar HAIDER A
    Tack Haider för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Erik W

2019-08-07

Erik W skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket stabil och trevlig mäklare med utmärkt bemötande igenom hela köpprocessen av ny lägenhet. Tydlig kommunikation, lättillgänglig och svarade lugnt på alla mina (många) frågor från visning till köp. Läs mer
    2019-08-07 Filip U svarar Erik W
    Hej Erik,
    Tack för dina fina ord.

Jag är övertygad om att du kommer trivas bra i din nya, fina lägenhet. Välkommen till Kungsholmen!

Filip U gillar detta
  • 2019-08-07

MARIA E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael lotsade mig tryggt och mycket effektivt genom hela försäljningsprocessen. Hans kunskap och engagemang bidrog i hög grad till en lyckad affär. Jag vill därför ge Mikael mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-08-07 Mikael L svarar MARIA E
    Tack Maria för ett supertrevligt samarbete!! Och tack för det fina omdömet!! Ha en fortsatt trevlig sommar! Mvh/Mikael
  • 2019-07-31

AGNES M skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är jättenöjd att jag valde Amanda som min mäklare! Hon sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris över förväntan. Hon är extremt driven, kompetent och en väldigt bra förhandlare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-08-06 Amanda P svarar AGNES M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Agnes! Vi ses på tillträdet :)
  • NINA E

2019-07-28

NINA E skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik är trevlig, socialt kompetent, prestigelös, engagerad , förtroendegivande och dessutom (visade det sig), mycket skicklig på det han gör.
    Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare för försäljningen av vår bostadsrätt! Vi rekommenderar honom till 100 % och ger honom högsta betyg i alla avseenden. Läs mer
  • 2019-07-23

Annika B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Mikael Lindström för försäljningen av min lägenhet och jag är mycket nöjd med hans insats. Han visade ett stort engagemang från första kontakt till avslut. Mikael är otroligt lyhörd, proffsig, trevlig, mycket kunnig och har stor erfarenhet inom sitt område. Han fanns tillgänglig under hela processen och informerade mig om varje steg och jag kände mig trygg under hela resan. Jag kan verkligen rekommendera er att anlita Mikael som er mäklare! Läs mer
    2019-07-25 Mikael L svarar Annika B
    Tack Annika för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Ha en fortsatt trevlig sommar och njut i ditt nya fina hus :)! Mvh/Mikael
    Annika B gillar detta
  • ENRIQUE B

2019-07-10

ENRIQUE B skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik Lundberg gav ett väldigt bra intryck och känns trovärdig. En bra kunskap om Kungsholmen i kombination med en vinnarinstinkt gjorde honom till rätt mäklare för objektet. Patrik är väldigt envis, prestigelös, effektiv och levererar när det gäller. Läs mer
  • 2019-07-10

Viktor N skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob var min mäklare vid försäljning av min lägenhet i Fredhäll. Han är mycket professionell och hängiven, tänker och gör det lilla extra.

Kan inte vara nöjdare, rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-07-09

ROBIN K skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick bra bemötande direkt och bra driv i de hon gör. Hade en bra och smidig affär med henne utan några konstigheter. Kunnig på de hon gör. Toppen nöjd. Läs mer
    2019-07-09 Amanda P svarar ROBIN K
    Tack för din fina rekommendation!
    Amanda P gillar detta
  • 2019-07-04

Jonatan A skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob är oerhört kunnig, noggrann och professionell. Han ger med sin erfarenhet och sitt kunnande trygghet till både köpare och säljare. Stockholms bästa mäklare? Läs mer
  • LINUS D

2019-07-04

LINUS D skrev om Elin Pella Månsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Transparant, professionell och tydlig kännetecknar Elin´s styrkor som Mäklare väl och jag har inga problem alls med att rekommendera henne till framtida Säljare/Köpare. Tveka inte att kontakta henne när det är dags att sälja/köpa! // Linus Läs mer
    2019-07-04 Elin P M svarar LINUS D
    Tack för det fina omdömet Linus! :) Var så roligt att få hjälpa er med att hitta ert nya boende. Jag hoppas verkligen ni ska trivas i er nya lägenhet. Ha en fin sommar och hälsa Ke! /Elin
  • 2019-07-03

Emma D skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är otroligt nöjd med Jakobs arbete och ger mina allra bästa rekommendationer! Han förberedde sig väl och levererade på toppnivå genom hela processen. Ambitiös, kompetent, noggrann, målinriktad, transparent och tydlig är bara några av orden som beskriver honom. Läs mer
  • 2019-07-02

Jessica L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob skötte vår försäljning perfekt och anpassade sig efter våra önskemål trots att vi var osäkra på när vi skulle sälja. Mycket proffsig! Läs mer
  • 2019-07-02

Göran N skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Med hjälp av Jakob Jakobsson sålde vi vår bostadsrätt på Kungsholmen. Under hela processen agerade Jakob på ett utomordentligt positivt sätt! Jakob tog stor hänsyn till våra önskemål och höll oss mkt välinformerade från dag ett och fram till försäljningsavslut. Våra förväntningar på slutpriset överträffades med god marginal, Jakobs proffsiga hantering möjliggjorde detta.
    Sammantaget känns det naturligt att rekommendera Jakob till alla och envar! Läs mer
  • KRISTOFFER O

2019-06-26

KRISTOFFER O skrev om Elin Pella Månsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    På under en vecka efter publicering så lyckades Elin ha 2 ordinarie visningar, 2 privatvisningar och sälja lägenheten till ett pris över förväntan och värdering! Vi valde bort den erfarne dryga mäklaren mot den unge och drivna och vi fick verkligen utdelning! Läs mer
    2019-06-26 Elin P M svarar KRISTOFFER O
    Tack för det fina omdömet och förtroendet Kristoffer! Det har varit jättekul att få hjälpa dig och Nathalie med försäljningen. Ha en fin sommar :) // Elin
  • Curt Gustav E

2019-06-13

Curt Gustav E skrev om Elin Pella Månsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertrevlig och snabb på att återkoppa. Sålde min lägenhet över förväntat pris Läs mer
    2019-06-15 Elin P M svarar Curt Gustav E
    Tack för det fina omdömet Gustav, var riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen! :-) Mvh, Elin
  • PETRONELLA B

2019-06-06

PETRONELLA B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Är väldigt nöjd med min försäljning med Mikael, trots att jag hade höga krav och marknaden idag är svår. Stort engagemang och mycket energi från Mikaels sida gjorde att jag till slut fick ett pris jag ville sälja för. Läs mer
    2019-06-06 Mikael L svarar PETRONELLA B
    Tack Petronella för det jättefina omdömet och tack för förtroendet! I denna marknad får man aldrig ge upp :). Mvh/Mikael
  • 2019-06-06

ZACHARIAS K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte min lägenhet vid peaken 2017 och således betalade jag ett annat pris än vad marknaden kan ge idag.

Jag hade hårda krav när jag tog kontakt med Mikael och detta var inget som skrämde honom utan snarare tvärtom, Mikael gillar utmaningar.

Nu nådde vi inte riktigt hela vägen, vilket inte berodde på Mikael utan den faktiska marknaden. Mikael lyckades ändå få till ett slutpris som är högt för området idag och det är det som skiljer en ordinär mäklare och Mikael.

Rekommenderar honom till 100% och kommer att anlita honom i framtiden igen. Läs mer
    2019-06-06 Mikael L svarar ZACHARIAS K
    Tack Zacharias för det jättefina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete!! I denna marknad måste man kämpa och aldrig ge upp!! /Mikael
  • 2019-06-02

Camjar D skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mäklaren var väldigt trevlig och välbemötande. Ytterst informativ och förståelsefull! Läs mer
  • DANIEL K

2019-05-25

DANIEL K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael visade ett stort engagemang, lyhördhet och driv. Han höll en god kommunikation och ärlighet när vi sålde vår lägenhet. Kan starkt rekommendera Mikael som mäklare och kommer att anställa Mikael vid en framtida försäljning. Läs mer
    2019-05-25 Mikael L svarar DANIEL K
    Tack Daniel för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Marcus M

2019-05-23

Marcus M skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är extremt driven, duktig och fantastiskt härlig. Jag är så glad att jag valde henne som mäklare. Lätt att tycka om och jag skulle varmt rekommendera Michelle till vem som helst. Läs mer
    2019-05-24 Michelle C svarar Marcus M
    Stort tack Marcus! Det har varit fantastiskt kul att få sammarbeta med dig och nu jag ser fram emot att hitta ett nytt boende till er. ☺️

Varma hälsningar,

Michelle
  • 2019-05-22

Trolla Tingeling Solblomma H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle gav ett varmt, genuint och ödmjukt intryck vilket betryggade hela processen, en kompetent mäklare! Läs mer
    2019-05-22 Michelle C svarar Trolla Tingeling Solblomma H
    Hej Trolla,

Tack så mycket för ditt omdöme!

Varma hälsningar,

Michelle
  • 2019-05-21

ALEXANDER A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael gjorde ett utomordentligt arbete med att sälja min lägenhet. I allt från värderingen och hjälp med styling till löpande tips och slutförhandlingar gjorde han ett fantastiskt och grundligt jobb. Skulle absolut rekommendera Mikael till en vän! Läs mer
    2019-05-21 Mikael L svarar ALEXANDER A
    Alexander, tack för ert förtroende och för det superfina omdömet.
    Mvh/Mikael
  • 2019-05-20

Ingvar W skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Filip var vår mäklare när vi på under en vecka sålde vår bostadsrätt i Hammarby Sjöstad underhand. Filip var mycket kunnig om området och även mycket affärsmässigt korrekt i sina kontakter med oss och våra alternativa köpare. Vi blev mycket nöjda med utfallet och valet av köpare. Om vi skall sälja något liknande boende i framtiden ringer vi Filip.

Med vänlig hälsning Ingvar Läs mer

HANNA S skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är engagerad, kunnig och ger ifrån sig ett mycket trevligt bemötande! Hon var lätt att nå och vi fick snabb återkoppling. Hon svarar utförligt på frågor och förklarar tydligt!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-09 Michelle C svarar HANNA S
    Stort tack Hanna för din fina rekommendation! Ser fram emot att träffa dig igen nästa vecka och ta mått på bostaden. /Michelle

Daniel N skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är supernöjda med Rickard. Vi sålde vår 3:a på Södermalm.
    Rickard är noggrann och lämnar inget åt slumpen samtidigt som han är mycket lyhörd.
    Genom hela processen fick vi väsentlig information.
    Rickard överträffade våra förläningar.
    Jag har tidigare sålt lägenheter och varit nöjd med mina mäklare, men Rickard är den jag starkt kan rekommendera. Läs mer

Linn G skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt en 3a i Stockholms innerstad. Richard är en engagerad och lyhörd mäklare, social och trevlig och har hjärtat på rätta stället. Vi är supernöjda med hans arbete! Läs mer
  • FREDRIKA P

2019-05-05

FREDRIKA P skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline var en mycket bra och engagerad mäklaren som fick mig att känna mig trygg genom hela processen. Jag kände mig hörd och fick bra råd som kunde guida mig genom min försäljning. Skulle absolut rekommendera henne till alla som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
  • 2019-05-04

Carina C skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket mogen för sin ålder och hade koll på allt han gjorde. Inga missar och dessutom en sympatisk person Läs mer
    2019-05-05 Filip U svarar Carina C
    Hej Carina,

Stort tack för de fina orden. Jag vet att du kommer att trivas utmärkt i din nya, fina lägenhet.

Allt gott!
  • FILIPPA J

2019-05-04

FILIPPA J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Mikael på grund av hans fina omdömen och jag är väldigt nöjd med mitt val! Jag hörde av mig till Mikael och sa att jag ville sälja min bostad snabbt och två veckor senare var den såld till mitt drömpris! Mikael är mån om både säljaren och köparen vilket för mig kändes väldigt tryggt. Mikael har även ett stort självförtroende som han verkligen lever upp till! Jag skulle inte tveka en sekund med att anlita Mikael igen och kan verkligen rekommendera honom till er som ska sälja er bostad! Läs mer
    2019-05-04 Mikael L svarar FILIPPA J
    Det var ett sant nöje att arbeta med dig och att få sälja din fina lägenhet! Tack för ditt superfina omdöme Filippa! Mvh/Mikael
  • 2019-05-04

Musa Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Detta är den andra gången jag anlitar Mikael för försäljning av en lägenhet på Kungsholmen då jag var väldigt nöjd första gången. Mikael är en kompetent och lyhörd mäklare som inte räds för utmaningar. Med sin skicklighet och professionalism så sköttes affären på bästa sätt. Läs mer
    2019-05-04 Mikael L svarar Musa Y
    Tack Musa, alltid lika trevligt att arbeta med dig! Tack för det jättefina omdömet, och tack för förtroendet igen! Mvh/Mikael
  • 2019-05-03

Niklas L skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag sålde vår lägenhet i Sjöstaden våren 2019. Kände direkt att denna mäklare var den person jag ville ha på mitt objekt, i god konkurrens med 2 st andra mäklare vi hade på hembesök skall sägas men Filip stod ut mest när jag hade vägt in alla faktorer.

Jag hade gjort ganska god egen research på mitt objekt vilka nivåer den absolut lägst skulle kunna säljas för och visste att objektet med renovering av kök, golv och styling skulle gå för mer än den kanske troddes gå för under mäklarnas hembesök tidigare i processen. (vilket den också gjorde, rejält mer).

Diskussionen om arvodet var givetvis en stor faktor för jag betalar inte mer i grundarvode än nödvändigt för en (i mina ögon) sälj på ett standardobjekt. Missförstå mig rätt, mitt objekt är en fantastiskt fint renoverad och inredd lägenhet men det är fortfarande ett objekt i Sjöstaden som byggdes 2003 och har sålts 3-4 gånger före mig, det är inget unikt objekt utan här handlade det om att presentera snyggast möjliga lägenhet på bilderna för att driva trafik på visningarna för ju fler spekulanter som kommer på visningarna desto större chans för fler budgivare och slutligen högre pris och oj oj oj vad många spekulanter i dagens lite avsvalnande marknad Filip och hans assistent fick ta emot :-)

Tillbaka till mina tankar om arvodet så gillar jag generellt upplägget med bonus inom säljyrket eller procentuell trappa som det kallas bland mäklarna. Det skapar en "win win" i form av mervärde för uppdragsgivaren om objektet når nivåer över förväntan och samtidigt då mer i arvode/bonus för mäklaren. Vart denna s k trappa skulle börja var jag helt överens med Filip från start jämfört med övriga mäklare som ville han den satt mycket lägre där den i mina ögon hade "trillat in" utan speciellt mycket merjobb för mäklaren vilket är ett upplägg jag inte köper, varför skall jag "ge bort" mina pengar utan en motprestation som ger mig värde, jag anser det ett rimligt resonemang.

Filip personliga egenskaper vill jag också beskriva. Som sig bör står han givetvis lojal på sin uppdragsgivares sida under hela processen, jag tror även köparna fick den trygga känslan de behöver få för att genomföra en större affär. Han återkopplade varje dag, både med fakta och med egna tankar och i en säljprocess är det inte alltid positiva nyheter hur försäljningen fortgår vilket även dem förmedlades på ett rakt sätt av Filip.

Sista grejen får bli att jag ville veta hur Filip hanterade själva mötet med spekulanterna på visningen eftersom jag även hade tankar på att han skall få sälja mitt nästa objekt "på ritning". Så min bror Leo gick på söndagsvisningen som hade absurt mycket spekulanter (40 st) och utan att jag hade sagt något så rapporterade Leo tillbaka att mötet både med Filip och hans assistent hade känts proffsigt och min bror sade Filip hanterade spekulanter på olika sätt beroende på deras egen personlighet vilket enligt mig tyder på skicklighet inom "sälj". Småsaker som att Leo presenterade sig med namn i dörren och 15 minuter senare när han lämnade blev han tilltalad med sitt namn av assistenten kan också poängteras.

Nytt uppdragsavtal är redan skrivet med Filip för vårt nya objekt där vi inte ens har flyttat in än vilket kanske visar att jag sätter högsta betyg på Filip att vara min mäklare.

Mvh:
    niklas Läs mer
    2019-05-05 Filip U svarar Niklas L
    Hej Niklas,

Stort tack för din utförliga och fina recension. Tack för förtroendet att hjälpa er att sälja er lägenhet och kul att ni är nöjda med mitt jobb.

Allt gott!
    Filip U gillar detta
  • 2019-04-28

Nina K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är oerhört nöjda med Mikaels insatser. Han är trovärdig, kunnig, lyhörd och engagerad. Vi uppskattade hans dagliga uppdateringar om läget under hela försäljningsprocessen då man går som på nålar! Vi vill verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-28 Mikael L svarar Nina K
    Tack Nina & Lars för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-04-18

Karina M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Jakob för att sälja min bostadsrätt. Han var proffsig från början till slut. Jag rekommenderar verkligen Jakob! Läs mer
  • 2019-04-16

Marcus L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket imponerad av Jakobs sätt att arbeta. Lyhörd, intresserad, målinriktad, påläst och driven. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonathan M

2019-04-16

Jonathan M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob är extremt proffsig och tar verkligen sina försäljningar på största allvar. Jakob är mån om att inte ha för många objekt samtidigt för att säkerställa bästa möjliga fokus och upplevelse för säljaren samtidigt som han säkerställer att köpare får en så trygg affär som är möjligt med svar på samtliga frågor som kan komma upp. Jag skulle definitivt rekommendera Jakob till andra som går att fundera över vilken mäklare som kan passa. Läs mer
  • 2019-04-13

NANCI M skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik Lundberg. En mycket engagerad, målinriktad och professionell mäklare som visar god förmåga att utgå ifrån mina önskemål som säljare för att därefter prestera till 100%. Ärlig, prestigelös, punktlig, realistisk, effektiv är en del egenskaper som jag skulle beskriva Patrik med. Med en snabb och rak kommunikation får han sålt lgh till rätt köpare. Läs mer
  • 2019-04-13

THOMAS L skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Fantastiskt engagemang
    Otroligt driven
    Supersäljare( för säljarens bästa)"
    Säljare på Tjärhovsgatan 12
    13 Apr 2019 Läs mer
  • 2019-04-12

Peter Andreas T skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bara positivt. Vi kan rekommendera Caroline som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-11

JENNY W skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik gjorde en fantastisk insats vid försäljningen av min lägenhet! Patrik är lyhörd, kommunikativ och gjorde en bra värdering av lägenheten med ett indikativt pris som han senare överträffade. Patrik gjorde försäljningsprocessen väldigt smidig för mig som säljare, gav tydliga uppdateringar och hade god fingertoppskänsla för hur affären skulle genomföras. Jag kommer glatt rekommendera Patrik till vänner och bekanta samt använda honom igen vid framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2019-04-11 Patrik L svarar JENNY W
    Tack Jenny för det fina omdömet! Så glad och tacksam att jag fick hjälpa dig med försäljningen.
  • 2019-04-10

Katrin Berith Susanne W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Om du söker en mäklare som är professionell, mycket kunnig inom sitt område och som alltid är tillgänglig så är Mikael den mäklare du söker! Han gjorde hela säljprocessen jättesmidig och vi var alltid välinformerade om nästkommande steg, vilket gjorde att vi som säljare kände oss trygga genom hela förloppet – från början till slut.

Mikael är dessutom en mycket driven mäklare med en härlig utstrålning som inger förtroende och som sprider en positiv anda i rummet, vilket vi tycker är viktigt i mötet med de spekulanter han kom att möta under visningen av lägenheten. Vi är mycket nöjda med slutresultatet av vår försäljning! Läs mer
    2019-04-10 Mikael L svarar Katrin Berith Susanne W
    TACK sååå jättemycket Katrin & Erik för det superfina omdömet! Önskar er en härlig vår och lycka till med ert nya boende. Mvh/Mikael
  • 2019-04-10

AMY F skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är otroligt glada att vi valde just Patrik som vår mäklare. Vi valde honom efter att bara ha träffats på en visning och kände där direkt att vi fick en bra känsla av honom. Han var olik andra mäklare vi har träffat då han var väldigt jordnära och kändes mycket ärlig och trygg. Han är kunnig om bostadsmarknaden, positiv, lyhörd och höll oss alltid uppdaterade. Vi försökte tidigare sälja vår bostadsrätt med en annan mäklarbyrå och fick inte alls samma mäklarkontakt eller slutpris. Patrik gav oss ett helt annat stöd från början och sålde bostadsrätten för ett pris långt över förväntat! Rekommenderar honom till alla. Stort tack Patrik! Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar AMY F
    Stort tack för det mycket fina rekommendationen. Ser fram emot att titta förbi på Kungsgatan vid tillfälle senare!
  • DENNIS N

2019-04-09

DENNIS N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt snabb och smidig process för oss som säljare. Patrik var lyhörd för våra förväntningar, önskemål och ger ett mycket sympatiskt intryck. Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar DENNIS N
    Stort tack för rekommendationen Dennis. Så trevligt att göra affärer med er!
Mikael Lindström
Peter Eriksén