Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan
Rekommenderat företag 2016 - Mäklarhuset Innerstan
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 420 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Agnes T
    Agnes T skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa har varit trevlig, närvarande och tillmötesgående genom hela köpeprocessen.
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är proffsig och trevlig med en personlig touch. Mycket nöjd med både mäklare och försäljning!
    2017-02-17 Josephs M svarar Oscar B
    Tack Oscar för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina etagevåning! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Peter B
    Peter B skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är supernöjda. Åsa brinner för mäkleriet som en nyutbildad mäklare trots att hon hållit på länge, och levererade pris strax över det hon trodde vi kunde få. Ett pris vi inte trodde var möjligt. Hon var alltid tillgänglig och annonsen och bilderna blev super snygga. När vi bollade lite potentiella lägenheter vi var intresserad av gissade hon väldigt nära slutpriser på samtliga. Vi kommer höra av oss till Åsa även nästa gång.
    2017-02-16 Åsa G svarar Peter B
    Hej Peter, tack för er otroligt fina rekommendation, jag blev verkligen jätteglad när jag läste den. Det var ett rent nöje att sälja er charmiga lägenhet. Roligt att ni lyckades hitta en ny lägenhet till en bra pris i samma veva. Det är bara att höra av er om ni undrar över något. Må gott så länge!
  • Robert J
    Robert J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph är en korrekt och professionell mäklare som håller vad han lovar.
    2017-02-13 Josephs M svarar Robert J
    Stort tack för ditt omdöme Robert, kul att höra att du är nöjd.
    Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Lars M
    Lars M skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter har på ett engagerat och effektivt sätt ombesörjt alla tänkbara aktiviteteter i samband med försäljningen av vår lägenhet. Där har han förmedlat trygghet och värdefull sakkunskap baserad på mångårig erfarehet, i en för oss ovan situation.
  • Björn N
    Björn N skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kompetent, social, kunnig, informativ, korrekt och realistisk.
    Effektivt lagarbete med assisterande mäklare.
    En mycket angenäm upplevelse.
  • Johan H
    Johan H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna är mycket tillmötesgående och okomplicerad. Hon är en utmärkt kommunikatör med stor vilja att möta kundernas behov - såväl säljare som köpare.
    2017-02-06 Anna H svarar Johan H
    Hej Johan!

Tack för era fina ord och lycka till med nya huset :)
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, tydlig, lugn och saklig!
    2017-02-06 Anna H svarar Fredrik M
    Hej Fredrik!

Tack för din rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas fint i lägenheten :)
  • Linnea F
    Linnea F skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb, smidig och spot on med prissättning! Deras erfarenhet av kungsholmen var för oss guldvärt!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det har varit en mycket bra upplevelse att få sälja lägenhet via Pär. Känt mig trygg och det har känts bra och proffesionellt. Är väldigt nöjd och kommer absolut att rekommendera honom.
  • Gosia S
    Gosia S skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jättebra! Niclas är kunnig, flexibel, snabb på att kommunicera och hade svar på alla mina frågor. Mycket trevlig och hjälpsam. Han hade stenkoll på allt som berörde lägenheten, föreningen och en eventuell renovering samt kunde förmedla kontakt till hantverkare. Jag är supernöjd och skulle absolut rekommendera honom till andra.
  • Marinette H
    Marinette H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffessionell och engagerad under hela försäljningsprocessen!
    2017-02-06 Anna H svarar Marinette H
    Tack Marinette för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Tina S
    Tina S skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Rak, fötroendeingivande och ärlig. De bästa egenskaper hos en Mäklare i mina ögon.
  • Peter J
    Peter J skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionellt genom hela processen, skötte allting perfekt speciellt med tanke på att jag bodde utomlands under försäljningsprocessen. Rekommenderas!
  • Ingvar D
    Ingvar D skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär Svensson motsvarar alla de förväntningar man kan ha på en mäklare. Bra balans mellan personligt, empatiskt bemötande och strikt professionell profil. Har alltid svarat snabbt och begripligt på alla frågor. Om jag behöver mäklarhjälp igen ligger Pär bra till.
  • Markus E
    Markus E skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag tycker att Peter gjorde det en mäklare ska - sålde min bostad till ett bra pris. Hans arbetssätt lämnar en del att önska, han kör sitt eget race och dök inte alltid upp/hörde av sig trots avtalade tider. Det är dock den enda mäklare jag har jobbat med så jag har inget att jämföra med.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter agerade snabbt och effektivt, vi är nöjda med resultatet!
  • Göran K
    Göran K skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas har gjort ett bra jobb överlag.
    Ibland, men inte så ofta saknar man en återkoppling (kan vara min uppfattning)
  • Marie L
    Marie L skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik är proffsig, effektiv, kunnig och förtroendeingivande.
    2017-01-23 Patrik L svarar Marie L
    Tack Marie för det fina omdömet. Och välkommen till mina hemmakvarter:-)
  • kicki l
    kicki l skrev om Cecilia Jolevi en del av Mäklarhuset Innerstan
    Cecilia är engagerad och initiativrik och säker i sin yrkesroll som mäklare. Rekommenderas varmt.
    Ni kommer att bli nöjda!
  • Martina H
    Martina H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Riktigt vass mäklare med bra koll på marknaden. Han tillsammans med sina kollegor hjälpte och gjorde min försäljning snabb, smidig och lönsam.
  • Nila V
    Nila V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och realistisk. Försäljningen tog längre tid än förväntat men Joseph's engagerade sig outtröttligt i nya visningar. Slutpriset blev bra och smidig affär, något som verkar vara Joseph's motto! :) svarade på alla frågor snabbt och bra.
    2017-01-24 Josephs M svarar Nila V
    Tack Nila för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Tina S
    Tina S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Utmärkt bemötande, mycket proffsig, trovärdig och engagerad mäklare. Mycket över förväntan och vad jag upplevt hos andra mäklare. Är supernöjd och tacksam för min lägenhet Josephs.
    2017-01-24 Josephs M svarar Tina S
    Stort tack för ditt fina omdöme Tina,
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med hela processen. Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är SERVICE! Han är kunnig, har svar på alla frågor och förklarade på ett enkelt och lättfattligt sätt det svåra juridiska språket i kontraktet och vi kände oss lugna och trygga med honom som mäklare.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt bemötande, kunnig och trovärdig. Mycket bra.
  • Göran W
    Göran W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, snabb återkoppling och svar på alla frågor.
    2017-01-24 Josephs M svarar Göran W
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd.
    Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Claes A
    Claes A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna Henriksson visade sig vara väldigt kunnig, otrolig bra känsla för marknaden, snabb, trevlig och kompetent. Rekommenderar henne verkligen.
  • Ann-katrin Ö
    Ann-katrin Ö skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Allt fungerade till belåtenhet i samband med kontraktsskrivningen. Vi har tidigare inte haft någon kontakt, endast vid detta tillfälle.
    2016-12-22 Josephs M svarar Ann-katrin Ö
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd! Hade god kontakt med din son fram till kontraktsskrivningen.

• Johan B
    Johan B skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ett mkt positivt och bra bemötande. Levde väl upp till förväntningarna. Mycket kunnig och erfaren. Trots vissa svåra skeden var Patrik alltid lugn, höll mig informerad och jag kände mig alltid trygg. Ett bra jobb!
    2017-01-23 Patrik L svarar Johan B
    Tack för det Johan. Måste säga detsamma :-) Mycket positiv kontakt. Jag hoppas kunna hjälpa er även med köp nu.
  • Anders J
    Anders J skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Bra och positivt bemötande. Ordning och reda.
  • Bakir K
    Bakir K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag upplevde trygghet och tillit med josephs Medford!
    2016-12-21 Josephs M svarar Bakir K
    Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack Bakir för ditt fina omdöme.
  • Madelene E
    Madelene E skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph är trevlig, påläst och tillgänglig - My next to go to guy
    2016-12-21 Josephs M svarar Madelene E
    Tack Madelene för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk service från början till slut!
    2017-01-23 Patrik L svarar Sebastian S
    Tack för det fina omdömet Sebastian! Kul att ni är nöjda :-)
  • Malin H
    Malin H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är väldigt trevlig och duktig. Han ingav förtroende och skötte all kontakt professionellt samtidigt som hans bemötande kändes personligt och trevligt.
    2016-12-21 Josephs M svarar Malin H
    Stort tack för ditt fina omdöme Malin.
  • Carina A
    Carina A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk driven och duktig tjej. Vi är supernöjda med Anna.
  • Mathias R
    Mathias R skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Proffsigt, engagerat & målinriktat agerande!
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph gjorde mitt köp av lägenhet till en smidig och bekväm affär. Just den där känslan av säkerhet i kombination med professionalism är något som fler mäklare på den "galna" stockholmsmarknaden borde ha !
    2016-12-21 Josephs M svarar Christian Ö
    Stort tack för ditt fina omdöme Christian,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen.
  • Marie A
    Marie A skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter Eriksén har genomgående varit tydlig och professionell i bemötande och genomförande. Vi är mycket nöjda med Peter Eriksén och även med Sanne Lundh som varit vänlig och tillmötesgående.
    2016-12-19 Peter E svarar Marie A
    Tack så mycket för din fina rekommendation, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av din lägenhet!
  • Dan E
    Dan E skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jessica är professionell, rak, seriös, har ett trevligt bemötande, känns trygg och har ett lugn. Rekommenderas varmt.
    2016-12-15 Jessica W svarar Dan E
    Tack för omdömet Dan. Ha en riktigt God Jul så hörs vi i början av 2017! :)
  • Anette T
    Anette T skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och professionell.
    Tack!
    2016-12-15 Jessica W svarar Anette T
    Tack Anette, övertygad om att ni kommer trivas.
    Må så gott och ha en riktigt god jul!
  • Benjamin S
    Benjamin S skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Erfaren och väldigt duktig. Toppbetyg från min sida.
    2016-12-19 Peter E svarar Benjamin S
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd!
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Cecilia Jolevi en del av Mäklarhuset Innerstan
    När ni anlitar Cecilia kan ni räkna med ett högklassigt bemötande där dina behov och önskningar står i fokus. Cecilia har en förmåga att få en att känna att just mitt uppdrag är viktigast. Alltid tillgänglig och positiv med stort lösnings fokus. För Cecilia finns inga hinder eller motstånd, hennes utgångspunkt är att allt går att lösa. Man känner sig trygg med henne som samarbetspartner då man alltid kan lita på att saker blir gjorda samt att hon är mycket påläst i ett brett fällt av komplicerade frågor. Du får hjälp med allt ifrån juridiska spörsmål, renovering och inredning samt avtal och ekonomi. Jag kan ärligt säga att det inte finns mycket mer att önska hos en fastighetsmäklares bemötande, utförande eller kompetens.
    Cecilia J gillar detta
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    som kund så känner man sig trygg och omhändertagen, inga frågor som man ställer förblir obesvarade Både som säljare och köpare kanske detta är ett tillfälle i livet som man aldrig varit i kontakt med tidigare ,då kommer Jessicas lugn och kunskap väl till pass. Hennes proffsighet och vägledning är ovärderlig och att så småningom komma fram till ett resultat som man känner sig nöjd med är oerhört viktigt . i sin yrkesroll som mäklare får Jessica Winter högsta betyg av mig.
    2016-12-15 Jessica W svarar Kerstin F
    Tack snälla Kerstin för omdömet! Ett sant nöje att hjälpa er att sälja bostaden. Även Stort Grattis till köpet, verkar ha hittat en lägenhet med alla kriterier ni sökt efter. Ha nu en riktigt God Jul så hörs vi av framöver.
  • Minela H
    Minela H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ska du sälja lägenhet på Kungsholmen och i Vasastan så rekommenderar vi varmt att välja Peter Eriksén. Vi har anlitat Peter vid två tillfällen och han kommer att få förnyar förtroende vid ev. framtida försäljningar.
    2016-12-19 Peter E svarar Minela H
    Stort tack för ditt omdöme! Det var ett nöje att sälja er fantastiska lägenhet. God jul och gott nytt år!
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt professionell, kunnig och visade ett stort engagemang. Det kändes som om vi skulle bli en viktig kund för mäklaren om vi valde honom. Smidig och snabb i processen, gick som smort.
    2016-12-19 Peter E svarar Agneta R
    Stort tack för detta omdöme Agneta. Ett nöje att hjälpa dig och Anders med försäljningen av er fantastiska våning! Vi är mycket nöjda med att vi överträffade värderingen och att hela försäljningsprocessen gick smidigt.
  • Anders R
    Anders R skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi tog in offert på 4 olika offerter och redan i detta skede skiljde sig Peter och Pär på ett mycket positivt sätt, snabbt, effektivt, proffsigt och prisvärt. Processen med foto, styling, samt bostaden ute på marknaden mm sköttes mycket bra och gick snabbt, detsamma gäller även avslutet. Kan bara rekommendera å det varmaste om du behöver hjälp med försäljning. MVG Plus :-)
  • Anders R
    Anders R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    2016-12-19 Peter E svarar Anders R
    Stort tack för detta omdöme Anders. Ett nöje att hjälpa dig och Agneta med försäljningen av er fantastiska våning! Vi är mycket nöjda med att vi överträffade värderingen och att hela försäljningsprocessen gick smidigt.
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jessica hanterade förmedlingen mycket professionellt trots en del strul och förseningar från vår sida. Trevlig atmosfär vid träffen med köparen och undertecknades av kontraktet. Vi är mycket nöjda.
    2016-12-15 Jessica W svarar Bengt F
    Tack för omdömet Bengt, det gläder mig att ni är nöjda.
    Ha en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!
  • Afshin Z
    Afshin Z skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det kändes tryggt och säkert från början till slut. Jag köpte en lägenhet av Josephs och kommer absolut att anlita honom vid nästa försäljning.
    2016-11-22 Josephs M svarar Afshin Z
    Stort tack för ditt fina omdöme Afshin,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen.
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Effektiv, försäljningsfokuserad, ett bra nätverk av underlev.

Hade efterlyst ett större register hos mäklaren av spekulanter på stora lägenheter så att vi fått en "riktig" budgivning på den stora läg på 150 m2 (han förstår vad jag menar).

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm