Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 866 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• 2019-12-03

Ingrid L skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    En otroligt hjälpsam, förstående och duktig mäklare.Sålde en bostadsrätt i Vasastan med hjälp av Niklas.Rekomenderas varmt Läs mer
    2019-12-03 Niklas W svarar Ingrid L
    Stort tack för de fina orden! Det värmer verkligen!
  • 2019-11-28

Åsa G skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har sålt en 4:a på Gärdet.
    Tyckte Niklas lyssnade väldigt bra på vad jag ville och vad jag ville ha för bostaden och jobbade för att få det.
    Blev en smidig och kort process.
    I slutändan en nöjd säljare och en nöjd mäklare. Läs mer
    2019-11-28 Niklas W svarar Åsa G
    Tack så mycket! Roligt att få hjälpa dig i denna process!
  • ANDREAS S

2019-11-27

ANDREAS S skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är jättenöjd med mäklarens insats. Dialogen fungerade väldigt bra redan från början och med Patriks erfarenhet och kontakter gick det hela väldigt smidigt och effektivt. Jag kan verkligen rekommendera Patrik som mäklare, en kanonkille! Läs mer
  • 2019-11-26

CARL ARVID CARLJOHANSSON W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var otroligt bra i en tuff marknad. Lyhörd och inlyssnande, men kunde samtidigt stå på sig och argumentera för sin sak. Kunnig och väldigt erfaren men samtidigt ödmjuk. Och jäkligt trevlig och kul att ha att göra med. Har bara gott att säga om honom. Läs mer
    2019-11-26 Mikael L svarar CARL ARVID CARLJOHANSSON W
    Tack Arvid för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2019-11-18

Jaime Marcelo P skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    "Inom 2 månader har Amanda hjälpt mig att sälja och köpa lägenheter och båda gånger har hon gjort ett fantastiskt jobb. Amanda är mycket engagerad och målinriktad. Som exempel ställer hon gärna upp på privatvisningar med kort varsel, återkopplar alltid med information, har brett kontaktnät av spekulanter och är imponerande nog alltid tillgänglig. Båda mina lägenheter har Amanda sålt med ett väldigt gott resultat.

Jag rekommenderar verkligen Amanda som mäklare, nästa gång det är dags att sälja är Amanda ett givet val för mig. " Läs mer
  • 2019-11-17

Ira R skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Att sälja sin bostad är det antagligen den största affären privat. Samtidigt genomgås en känslig process eftersom det handlar om ens mångåriga hem. Det är svårt att förblir objektiv.
    I denna situation vill man ha en mäklare som inte bara gör sitt jobb.
    Med Niklas upplevde vi teamkänsla! Han lyssnade, han agerade, han var flexibel, närvarande och alltid nåbar.
    Vi kände tillit och vi är nöjda med försäljningens resultat.
    Därför får Niklas högsta betyg av oss.
    Ira Hörling Rudal Läs mer
    2019-11-18 Niklas W svarar Ira R
    Stort tack för de fina orden! Verkligen roligt att få hjälpa till. / Niklas
  • 2019-11-16

Linda C skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är positiv och professionell men genuint engagemang. Jag anlitade Amanda för försäljning av min lägenhet men hon gav oss även vägledning i köpprocessen till vår nya lägenhet. Tack för samarbetet Amanda! Läs mer
    Amanda P gillar detta
  • Johan Gunnar A

2019-11-14

Johan Gunnar A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kunde inte varit mer nöjd. Fick stöd och tips hela vägen igenom. Fick hjälp med allt från tips om vad jag själv kunde göra för att för att presentera lägenheten på bästa sätt (måla om, piffa upp badrum...) till hjälp med fenomenalt bra styling. Tycker även Mikael var utomordentligt trevlig och positiv, var alltid en fröjd att ha kontakt med honom. Mikael var dessutom väldigt snabb på att svara och ge tips om jag hade några frågor. Läs mer
    2019-11-14 Mikael L svarar Johan Gunnar A
    TACK sååå jättemycket Johan för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Rigmor H

2019-11-13

Rigmor H skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har köpt en lägenhet i Stockholms innerstad och därmed sålt vår innevarande i Enskededalen med Niklas som mäklare. Erfarenheten av de båda objekten, dvs dels som köpare och dels som säljare, är mycket god! Niklas är mycket kompetent, pålitlig, förtroendeingivande, samarbetsvillig och vänlig. Bättre mäklare kan man inte tänka sig! Läs mer
    2019-11-19 Niklas W svarar Rigmor H
    Tack så mycket! Superkul att få hjälpa er både köpa och sälja!
  • 2019-11-13

Anton T skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket snabb, tydlig och behjälplig, uppskattas av en förstagångsköpare. Läs mer
  • 2019-11-10

Viktor S skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ska ni anlita en mäklare för att sälja er bostad så välj Amanda. Dvs om ni inte vill ha en stereotyp utav en mäklare, utan en Jordnära, trevlig, professionell och mycket driven mäklare som du känner dig trygg med samt lätt att prata med. Återkopplar alltid snabbt och jobbar stenhårt för att du ska bli nöjd och få ut bästa möjliga pris. Fick mer än förväntat från försäljningen utav min bostad och dessutom på bara 7 dagar. TACK! Läs mer
    2019-11-15 Amanda P svarar Viktor S
    Hej Viktor😊 Stort tack för din fina rekommendation och ett mycket trevligt samarbete!
  • 2019-11-08

David C skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är 100% hängiven och en engagerad mäklare som älskar sitt yrke! Med härligt bemötande och hög effektivitet styrde Mikael affären tryggt och snabbt i hamn. Jag var verkligen i trygga händer med Mikael! Läs mer
    2019-11-08 Mikael L svarar David C
    Tack David för det jättefina omdömet om mig! Blir glad av att höra att ni är nöjda! Tack återigen för ett trevligt & bra samarbete! Mvh/Mikael
  • 2019-11-08

Daniel K skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niklas analys av marknaden stämde väl överens med verkligheten, och han levererade enligt det han sa. Han var även lyhörd för våra önskemål och höll oss uppdaterade under hela processen, vilket vi uppskattade.
    Vi kan starkt rekomendera Niklas som mäklare! " Läs mer
    2019-11-08 Niklas W svarar Daniel K
    Tack så mycket för de fina orden! Ett nöje att hjälpa er!
  • 2019-11-07

Simon L skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Magisk insats utav Niklas som levererade över våra förväntningar. Han är alltid tillgänglig och gjorde verkligen allt för att få till en så bra affär som möjligt. Om du bor i Stockholm och ska sälja din bostad - ring Niklas Wellmér! Läs mer
    2019-11-08 Niklas W svarar Simon L
    Stort tack! Roligt att man kunde hjälpa er och återigen stort tack för de fina orden!
  • 2019-11-06

Hassan B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle var mycket energetisk och väldigt lätt att få tag på.
    Väl organiserad och metodisk! Läs mer
    2019-11-06 Michelle C svarar Hassan B
    Stort tack Hassan! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er!

• 2019-11-05

Silvia E skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har nyligen köpt en bostad som Michelle förmedlade. Michelle upplevs som både noggrann och proffsig samt mycket tillmötesgående och trevlig! Läs mer
    2019-11-05 Michelle C svarar Silvia E
    Hej Silvia,

Stort tack för ert fina omdömme! Det har varit väldigt kul att få hjälpa er finna er en ny bostad och jag ser fram emot att träffa er igen på tillträdet!

• 2019-11-04

Gustav Hugo L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastiskt väl genomförd försäljning!
    Mikael är väldigt kunnig, driven och lyhörd. Han höll mig även väl uppdaterad genom hela processen och fick hela försäljningen att kännas väldigt smidig för mig som säljare.
    Kan starkt rekommendera honom, och han kommer vara det självklara förstavalet den dagen vi säljer nästa bostad! Läs mer
    2019-11-04 Mikael L svarar Gustav Hugo L
    TACK sååå jättemycket Gustav för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Jacob H

2019-11-04

Jacob H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle var oerhört engagerad och väldigt lätt att jobba med. Hon var alltid snabb på att svara på våra frågor, lyhörd och väldigt påläst. Läs mer
    2019-11-04 Michelle C svarar Jacob H
    Hej Jacob,

Stort tack för ditt fina omdöme! Det had varit fantastiskt kul att få samarbeta med er och jag ser fram emot att se er igen på tillträdet.

• 2019-10-22

Åsa Birgitta M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Mikael för att han gav ett pålitligt, kunnigt och engagerat intryck och jag blev inte besviken. Lägenheten såldes till det toppenpris som den var värderad till. Mikael fick försäljningen att kännas enkel. Han verkade förstå min situation som ensamstående småbarnsmamma med tidsbrist, skötte hela processen och att jag kunde använda hans kontakter för målning och styling var guld. Jag skulle rekommendera honom till familj och vänner. Läs mer
    2019-10-23 Mikael L svarar Åsa Birgitta M
    Tack så jättemycket Åsa för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Mvh/Mikael
  • 2019-10-22

Angela E skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supersnabb, professionell och tillgänglig, lyhörd. Personligt och trevligt bemötande med glimten i ögat. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-18

Torbjörn B skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell , tillgänglig, tydlig ....vi är mkt nöjda. Läs mer
  • Jesper Peter G

2019-10-17

Jesper Peter G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var super engagerad, genuint trevlig och påläst från första mötet och det kände vi oss trygga med när vi skulle sälja våran första lägenhet och det var därför vi valde honom framför de många andra mäklarna vi träffade. Mikael hjälpte till steg för steg och var väldigt kommunikativ vilket uppskattades oerhört! Han hade jätte bra externa kollegor så som fotograf och stylist som var väldigt hjälpsamma. Han lyckades sälja före visning med ett högre pris än vad vi trodde att vi skulle få tillbaka. Vi skulle säga att Mikael är Kungsholmens bästa mäklare!! Läs mer
    2019-10-17 Mikael L svarar Jesper Peter G
    TACK sååå jättemycket Jesper för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Tom T

2019-10-16

Tom T skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle har underlättat mitt köp av bostad genom att vara tydlig med både för- och nackdelar angående bostaden, snabbt svarat på frågor som uppkommit under processens gång samt varit tillgänglig via mail eller telefon i princip 24 timmar om dygnet. Michelle har gjort ett väldigt ärligt och uppriktigt intryck, vilket man som potentiell köpare värderar väldigt högt. Läs mer
    2019-10-28 Michelle C svarar Tom T
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Tom! Jag ser fram emot att se dig på tillträdet och hoppas att du får en fortsatt fin vecka!

Michelle
  • 2019-10-14

Hans Edvard J skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle mötte mig som en person med alla känslospröt ute, driven av energi o engagemang.
    Hon är pålitlig o kreativ person som finner lösningar när marknaden sviktar och det finns behov av att plocka fram det där extra.
    Det är svårt att genomskåda kunder o marknad, vilket kräver fingertoppskänsla och gott samarbete med proffsig stylist för att matcha de förväntningarna!
    Ett stort tack till en kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar!
    En Mäklare man gärna återvänder till. Läs mer
    2019-10-14 Michelle C svarar Hans Edvard J
    Stort tack Hans för ett så fint omdömme! Det har varit fantastiskt kul att lära känna dig och hjälpa dig med detta fina sammarbete. Jag ser fram emot att se dig igen på tillträdet!

• 2019-10-10

Henrik L skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niklas hjälpte mig att sälja min trea i vasastan. Han hanterade försäljningen mycket bra och höll mig uppdaterad kring visningar, intressenter och nästa steg.

Han var energisk och målinriktad och hittade helt rätt köpare!

Jag är utmärkt nöjd med arbetet Niklas gjorde och kan med glädje rekommendera honom. Läs mer
    2019-11-08 Niklas W svarar Henrik L
    Tack så mycket! Verkligen roligt att jobba med dig! Återigen stort tack för fina ord!
  • 2019-10-03

Patrik H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är en positiv, omtänksam och godhjärtad person. Hon har goda kunskaper i sitt yrkesområde och arbetar snabbt i det vardagliga arbetet. Hon finns alltid där för kunden och stöttar vid frågor och funderingar.

Allt detta gör henne till en utmärkt mäklare, som jag rekommenderar. Läs mer
    2019-10-03 Michelle C svarar Patrik H
    Hej Patrik,

Tack för detta otroligt fina omdöme, du gjorde verkligen min dag! Ser fram emot att se dig igen på tillträdet!

• 2019-10-01

Richard Ingemar L skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är super engagerad, proffsig och har järnkoll. Stort tack för hjälpen vid såld fastighet! Läs mer
    2019-10-01 Amanda P svarar Richard Ingemar L
    Tack för din fina rekommendation och ett gott samarbete!
  • 2019-09-30

Julia L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle har varit otroligt engagerad och närvarande under försäljningen av vår lägenhet. Hon lyckades verkligen överträffa våra förväntningar!

Vi kan varmt rekommendera Michelle som mäklare och skulle absolut använda oss av henne om och när vi säljer igen. Läs mer
    2019-09-30 Michelle C svarar Julia L
    Stort tack Julia för ert fina omdöme, det gjorde mig verkligen jätteglad! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er och jag ser fram emot att se er snart igen.

• 2019-09-23

Falk W skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niklas hjälpte mig med min försäljning av min etta och gjorde ett grymt bra jobb genom hela processen. Inte bara genom hanteringen av annonsen men även budgivningen och tillträdet. Kan varmt rekommendera Niklas! Läs mer
    2019-09-24 Niklas W svarar Falk W
    Stort tack! Verkligen kul att hjälpa dig med din försäljning!
  • Ellinore B

2019-09-23

Ellinore B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och smidig affär vilket jag uppskattar. Bra på att återkoppla direkt, Mikael rekommenderas! Läs mer
    2019-09-23 Mikael L svarar Ellinore B
    Tack Ellinore för det fina omdömet! Mvh/Mikael
  • 2019-09-21

Joanna B skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Oseriös mäklare som inte informerade om fel och brister i bostaden som jag som köpare inte kunde upptäcka. Detta kommer kosta mig ytterligare 150 000kr och jag har fortfarande inte kunnat flytta in i min bostad efter en månad. Läs mer
    2019-10-16 Christina B svarar Joanna B
    Hej Joanna,
    Som köpare har man som du vet en långt gående undersökningsplikt. Självklart har jag som mäklare upplysningsplikt men jag kan bara upplysa om det jag känner till. Det är säljaren som ska informera mig om de fel och brister han känner till i bostaden, jag har ingen skyldighet att beställa en besiktning av lägenheten inför en försäljning. Vid en konflikt mellan säljare och köpare får inte jag som mäklare agera mellanhand utan det är våra kundvägledare på Mäklarsamfundet som ni får vända er till. Jag beklagar att du inte är nöjd men jag hoppas att det löser sig på bästa möjliga sätt. Mvh Christina
  • 2019-09-20

Anna-karin S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Helt klart bästa mäklaren!!!
    Jag kunde inte ha varit mer nöjd! Driven, positiv, kunnig och lyhörd! Han höll mig ständigt uppdaterad och fanns alltid tillgänglig för mina funderingar.
    Det är nervöst att sälja men Mikael stöttade och pushade på ett fenomenalt sett och försäljningen gick ju så galet bra!!!
    Längtar tills jag ska sälja nästa bostad med honom, haha! Läs mer
    2019-09-20 Mikael L svarar Anna-karin S
    TACK sååå jättemycket Anna-Karin för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2019-09-20

Ken O skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niklas hjälpte oss med vår försäljning av vår 3:a i Järvstaden. Vi hade prövat andra mäklare innan, utan att nå vårt mål. Niklas tog sig an uppgiften exceptionellt, och såg till att vi fick lägenheten såld snabbt och till ett bra pris. Vi kan verkligen rekommendera Niklas för era framtida försäljningar. Läs mer
    2019-09-20 Niklas W svarar Ken O
    Stort tack! Det var ett nöje att få hjälpa er!
  • 2019-09-19

Filiz Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är en driven och professionell mäklare med en mycket stark positiv aura. Inte bara super trevlig och ärlig, utan även otroligt kompetent och engagerad inom sitt område. Mikael höll oss uppdaterade från början till slut. Mikael är driven och har alla bra sidor man kan önska sig hos en mäklare. Allt resulterar i att man känner trygghet, det absolut viktigaste .
    Tack för denna gång Mikael! Kommer fler tillfällen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-19 Mikael L svarar Filiz Y
    TACK sååå jättemycket Filiz för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Elisabet W

2019-09-17

Elisabet W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trots en långsam budstart och en mättad marknad gav Mikael inte upp. Hans ihärdighet gav resultat då slutpriser blev ett riktigt bra och det blev en fin affär för alla inblandade. Vi vill ge Mikael våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-09-17 Mikael L svarar Elisabet W
    Tack Elisabet för det jättefina omdömet och tack för förtroendet! Kämpa, kämpa man får aldrig ge upp :) Mvh/Mikael
  • 2019-09-17

Joaakim F skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niklas sålde våran 2a i Gamla Råsunda.
    Vi blev mycket bra bemötta av Niklas. Han var engagerad genom hela affären och han levde upp till förväntningarna. Lägenheten såldes redan efter 3 dagar till ett pris vi hade hoppats på.
    Rekommenderar varmt att anlita Niklas Wellmer! Läs mer
    2019-09-20 Niklas W svarar Joaakim F
    Tack så mycket för de fina orden! Uppskattas verkligen!
  • 2019-09-16

Karin Julia F skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Richard hjälpte mig sälja min 1,5a på Hornstull. Har är en oerhört professionell och kunnig mäklare och agerade som ett bra stöd genom hela processen, som gick oerhört smidigt tack vare Richard. Jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-09-12

Lars A skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, kunnig och trevlig. Han gav ett gott helhetsintryck.
    Kan sin sak. Läs mer
    2019-09-12 Filip U svarar Lars A
    Hej Lars,

Tack för de fina orden. Grattis till er fina nya lägenhet, är övertygad om att ni kommer kanontrivas.

Vi ses snart på tillträdet.

Trevlig kväll!
    Med vänliga hälsningar,
    Fastighetsmäklare
  • 2019-09-12

Julia Camilla B W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Grym energi och engagemang. Jobbar stenhårt och ger det där lilla extra. Brinner för sitt jobb och tar tom tid från sin fritid när det krävs. En riktigt stark rekommendation från oss! Läs mer
    2019-09-12 Mikael L svarar Julia Camilla B W
    TACK sååå jättemycket Julia för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2019-09-11

Filip E skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålde en etta på Kungsholmen med hjälp av Filip, och kan varmt rekommendera honom.

Han är väldigt kunnig, ambitiös och tillmötesgående. Kände mig trygg genom hela processen.

När jag ställde frågor till honom under resans gång över telefon, sms eller mejl så fick jag alltid bra svar inom kort.

Utöver detta hjälpte han mig gärna med saker utanför uppdraget. T. Ex hjälpte han mig att värdera objekt som jag var intresserad av att köpa. Läs mer
    2019-09-11 Filip U svarar Filip E
    Hej Filip,
    Stort tack för dina fina ord.

Grattis till en lyckad affär och till nya lägenheten.

Ha en fin höst!
    Med vänliga hälsningar,
    Fastighetsmäklare
  • 2019-09-03

Vadim B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    En fantastisk duktig och framåtriktad fastighetsmäklare som gillar utmaningar och ger sig inte först hon når målet! Jag valde henne bland många andra och ångrar inte en sekund Läs mer
    2019-09-04 Michelle C svarar Vadim B
    Stort tack Vadim, det har varit en ära att få sammarbeta med dig!
  • 2019-08-29

Alexander Mikael M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är genomgående professionell och ser till både säljaren och köparens bästa. Syns tydligt att han har en gedigen erfarenhet av affärer samt förhandling. Hungrig, alltid tillgänglig, positiv och jobbar hårt. En 100 % mäklare i dagens marknad - rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2019-08-29 Mikael L svarar Alexander Mikael M
    Tack Alexander för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-08-29

Aram A skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Richard är en professionell mäklare med ett stort engagemang! Han fanns tillgänglig för mig under hela säljprocessen och uppdaterade mig löpande från början till slut! Richard får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-08-26

Niklas Sven J skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är engagerad, professionell och har en härlig personlighet. Jag kan varmt rekommendera Amanda till er som vill ha bra vägledning genom säljprocessen och maximera priset på Er bostad. Hon är toppen helt enkelt! Läs mer
    2019-08-26 Amanda P svarar Niklas Sven J
    Hej Niklas! Tack för din fina rekommendation och ett bra samarbete!
  • 2019-08-22

Stephan P skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Varm och empatisk. God förståelse för köpare och säljares behov. Transparent och lyhörd med väldigt god närvaro i dialogen. Vi fick vad vi hoppades! Läs mer
  • 2019-08-22

Emeli Linn Josefine K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är en mycket trevlig och engagerad mäklare som höll mig uppdaterad under hela processen. Även mycket flexibel då jag aldrig var på plats. En mäklare som gillar sitt jobb och kundkontakten, mycket professionell och driven. En mäklare som jag varmt rekommenderar!
    Tack! Läs mer
    2019-08-22 Mikael L svarar Emeli Linn Josefine K
    Tack Linn för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-08-21

Siho Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikaels toppbetyg symboliserar hur bra han är! Förutom att han är väldigt engagerad och bra på sitt jobb så är han även oerhört trevlig och ärlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-08-21 Mikael L svarar Siho Y
    Tack Siho för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-08-20

Sepehr P skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    "Mikael is an engaged and very professional individual. He is accurate, realistic and he is talking very much to the point. At least in the Kungsholmen area where I can say about, he knows the area very well. We are very please about our business with him." Läs mer
    2019-08-20 Mikael L svarar Sepehr P
    Thank you Sepehr for the great review, thanks for the trust and a super nice teamwork! Regards/Mikael
    Sepehr P gillar detta
  • Michaela F

2019-08-20

Michaela F skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Absolut bästa mäklaren jag träffat på!

Mikael har hjärtat på rätt ställe, vilket jag värderar högt. Han är enkel i sin kommunikation (krånglar inte till livet) utan sköter varje steg väldigt snyggt helt enkelt.

Där ser man! Tydligen kan mycket svår affär & alla krångliga avtal bli hur enkelt som helst om man hamnar i rätta händer - det hade jag inte väntat mig!

Dagen vi säljer hör du från mig igen, helt säkert. Tusen tack! Du är toppen!!

Till eventuella chefer som läser detta, ni har en klippa hos er skall ni veta som bemästrar DLX (det lilla extra) i alla avseenden!

Vänligen
    Michaela Läs mer
    2019-08-20 Mikael L svarar Michaela F
    TACK sååå jättemycket Michaela för det superfina omdömet! Stort grattis till er nya lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2019-08-16

Torbjörn S skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det kändes direkt rätt efter vårt möte att välja Filip som mäklare. Det visade sig vara rätt beslut då våran lägenhet såldes innan ordinarie visning för ett pris över vår förväntan. Chansa inte, anlita Filip om ni söker en målmedveten
    mäklare som jobbar med en tydlig plan för försäljningen och inte lämnar något åt slumpen. Läs mer
Mikael Lindström
Peter Eriksén