Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 490 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Daniel B
    Daniel B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Efter att ha anlitat många mäklare i Stockholm tidigare föll valet på Mikael Lindström på Mäklarhuset Innerstan för att sälja vår lägenhet denna gång. Han har definitivt rätt attityd, kunskap och driv att genomföra affärer på ett bra sätt. Jag kände mig välinformerad och fick ett korrekt, seriöst och bra bemötande från första stunden. Visa personer känns ämnade för sitt yrke, Mikael har alla de kvaliteter man som kund letar efter hos en mäklare, med bra fingertoppskänsla, kännedom kring rådande marknad och med en vinnande personlighet. Mikael rekommenderar jag varmt till min egen bekantskapskrets och tycker att han utfört uppdraget helt exemplariskt och klanderfritt. Rekommenderas varmt!
    2017-05-25 Mikael L svarar Daniel B
    Tack Daniel! Känner mig tacksam att fått hjälpa till! Blir alltid lika lycklig när kunder känner sig nöjda!
  • Zakarias S
    Zakarias S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var otroligt bra. Drivande, mycket kompetent, noga med detaljer och dessutom väldigt trevlig.
    Han var alltid tillgänglig och hans arbete var målmedvetet, noggrant och han gav snabb feedback på hur processen fortlöper, även annonsen och bilderna blev kanon.
    I slutändan så levererade han ett pris långt över det vi trodde att vi skulle kunna få.
    Vi har redan rekommenderat Mikael till ett par av våra vänner.
    2017-05-23 Mikael L svarar Zakarias S
    Tack Zakarias för den fina rekommendationen! Det var ett sant nöje att ha med er att göra och få privilegiet att sälja er fina bostad!
  • Alexandra C
    Alexandra C skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Valdigt smidig och snabb forsaljning - rekommenderar varmt!
    2017-05-24 Pär S svarar Alexandra C
    Tack för rekommendationen Alexandra! Vi ses i sommar / Pär
    Pär S gillar detta
  • Sara T
    Sara T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är den bästa mäklaren i Stockholm! Vi är otroligt nöjda med Pär och han får våra absolut starkaste rekommendationer! Pär är otroligt engagerad, ärlig, driven, professionell och dessutom oerhört trevlig. Vi har tidigare genom åren anlitat flera andra mäklare och blivit besvikna i princip varje gång men Pär levererade långt över förväntan.
    2017-05-24 Pär S svarar Sara T
    Tackar ödmjukast för er feedback. Glad att få hjälpa er med er försäljning och att ni blev nöjda! Vi ses snart igen / Pär
  • Emil L
    Emil L skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell och pålitlig och alltid tillgänglig. Gav bra stöd genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera Joseph's.
  • Johan M
    Johan M skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är punktlig, förtroendeingivande, engagerad och levererade ett högt försäljningspris.

Jag kan varmt rekommendera Josephs och hans insats.
    2017-05-19 Josephs M svarar Johan M
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Stort tack för förtroendet Johan.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpte min lägenhet på Kungsholmen genom Peter. Kände snabbt ett stort förtroende,lugn o ärlighet i alla dom samtal o möten jag hade med honom. Mkt fint bemötande. Tack ännu en gång- Camilla
    2017-05-15 Peter E svarar Camilla B
    Tack själv Camilla. Det blev mycket smidigt och bra. Grattis till den fina lägenheten! // Peter
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi anlitade Josephs Medford som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Han gav ett trevligt och professionellt intryck och var påläst angående lägenheter och försäljningar i vårt område. Han levde upp till våra förväntningar och vi kan rekommendera honom som mäklare.
    2017-05-19 Josephs M svarar Hanna K
    Stort tack för ditt fina omdöme Hanna, det värmer verkligen!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen.
  • Mak O
    Mak O skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är en mycket trevlig och professionell mäklare som är påläst, tillmötesgående och lätt att få tag på. Han höll oss ständigt uppdaterad om processen och gjorde hela köpet mycket smidig och enkel.
    2017-05-13 Josephs M svarar Mak O
    Stort tack för ditt fina omdöme Mak,
  • Marie H
    Marie H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Glad, kunnig och trevlig. Serviceminded.
  • Jan E
    Jan E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kunnig och social. Bra upplysningar inför köpet. Utmärkt.
  • Christina T
    Christina T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var mycket engagerad och hjälpsam genom alla moment i försäljningen och jag är mycket nöjd med slutpriset.
  • Carl R
    Carl R skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär Svensson var mycket duktig och professionell
  • Nedzla H
    Nedzla H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionellt bemötande! Påläst, trevlig och kunnig mäklare. Bra kommunikation; höll alla överenskommelser, bra löpande information, trevlig ton i alla lägen. Tillgänglig mäklare och hjälpsam. Rekommenderas starkt att anlita.
    2017-05-12 Josephs M svarar Nedzla H
    Stort tack för ditt fina omdöme Nedzla, det värmer verkligen!
  • Christian M
    Christian M skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Super rekord och bra förhandlat!
  • Manar R
    Manar R skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt professionell och ger ett pålitligt och kunnigt intryck. Dessutom väldigt tillmötesgående.
    2017-05-11 Jessica W svarar Manar R
    Tack Manar. Övertygad om att du kommer stormtrivas i din nya bostad, den är så fin!
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Serviceminded och tar ett helhetsansvar!
    2017-05-10 Josephs M svarar Rasmus B
    Tack för ditt omdöme Rasmus, kul att höra att du är nöjd.
  • Lena T
    Lena T skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Eftersom lägenheten såldes före visning var kontakten ganska kort och det går inte att bedöma hur det hade blivit med v isning och budgivning.
    Men det hon gjorde - positivt.
    2017-05-15 Anna H svarar Lena T
    Hej Lena! Ibland går försäljningar snabbt och jag är glad att ni hade en positiv upplevelse. Förhoppningsvis får jag chansen att hjälpa er igen.
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Christina är en otroligt erfaren mäklare som verkligen vet vad hon gör. Hon visade stor förståelse för mig som kund genom hela försäljningsprocessen, var lyhörd och agerade därefter. Centralt för att jag verkligen rekommenderar Christina är att hon verkligen brinner för sina kunder och affären, där slutpriset på mitt objekt var det verkliga kvittot.
  • Johan B
    Johan B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs Medford var redan på visningen mycket alert, välinformerad och trevlig. Han gav ett förtroendeingivande intryck och kunde svara på alla frågor. Under hela processen har han varit engagerande, mycket hjälpsam och proffsig. Om alla mäklare vore som han skulle både säljare och köpare kunna känna sig säkra på att bli väl omhändertagna och i slutändan känn att de fått valuta för pengarna.
    2017-05-08 Josephs M svarar Johan B
    Stort tack för ditt fina omdöme Johan, det värmer verkligen!
  • Stefannie S
    Stefannie S skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt bemötande, professionell, skötte hela försäljningsprocsessen galant!
    2017-05-11 Jessica W svarar Stefannie S
    Tack för omdömet Stefannie, ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen! :)
  • Jacob A
    Jacob A skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket nöjd med den service vi fick, professionell och erfaren är ledord.
    2017-05-08 Patrik L svarar Jacob A
    Tack för det fina omdömet. Tror ni kommer stortrivas i lägenheten.
  • Erik S
    Erik S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt proffsigt och lyhört bemötande. Anna var proaktiv genom hela processen och lyckades med försäljningen över våra förväntningar. Kanonmäklare!
    2017-05-02 Anna H svarar Erik S
    Tack Erik! Lycka till med er nya lägenhet :)
  • Otti G
    Otti G skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Rakt, öppet och ärligt, dessutom på ett trevligt sätt.
    2017-05-08 Patrik L svarar Otti G
    Tack för de fina orden Otti.

Varit ett sant nöje att ha med er att göra.
  • Lina M
    Lina M skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ser människor
    Duktig på prata
    Saklig
    Kunnig
    2017-05-08 Patrik L svarar Lina M
    Tack för det fina omdömet Lina Kul att du är nöjd.
  • Ann-Marie D
    Ann-Marie D skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag uppskattade Pär mycket som mäklare, han var uppmärksam,omtänksam o brydde sig verkligen om mig/oss som kunder.
    Han kunde inte vara en bättre mäklare-en eloge för honom och hans arbete på Mäklarhuset.
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Den bästa mäklaren du kan anlita! Proffsig, charmig, kunnig, omtänksam, avslappnad, lugn, rolig och har hjärtat på rätta stället. Jag skulle säga att det är världens bästa mäklare. En mäklare som innerligt bryr sig om kunderna och det märks att hon älskar sitt jobb.
    2017-05-02 Anna H svarar Caroline F
    Tack så mycket Caroline för de fina orden! Fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen :) Lycka till med nya boendet!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Enkelt, smidigt och med bra slutresultat.
    2017-05-02 Anna H svarar Tobias E
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad, jättekul att det gick så smidigt!
  • Peter S
    Peter S skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb trevlig proffsig ställde upp kundens önskemål
    Kommer kontakta honom igen.
    2017-05-08 Patrik L svarar Peter S
    Tack Peter
    Varit trevligt att ha med er att göra.
  • Wanmeng H
    Wanmeng H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Per är väldigt professionellt. Kommunikation mellan oss var super bra, han svarar alltid på telefon och ger mig återkopplingar hela tiden. Han visade min lägenhet till alla potentiella spekulanter. Pär är nog den bästa mäklaren som man kan tänka sig.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk service och bra hjälp under hela processen.
  • Christine C
    Christine C skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tillgänglig, korrekt och lyhörd.
    2017-05-08 Patrik L svarar Christine C
    Tack för det fina omdömet Christine
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Perfekt handläggning och god service. Seriöst intryck rakt igenom. Hoppas det fortsätter så.
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra! Mkt trevlig, kompentent och med inga konstigheter!
  • Mirjam N
    Mirjam N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Nöjd med att köpet inte drog ut på tiden och att han gjorde en bra värdering av lägenheten vi köpte.
    2017-05-08 Patrik L svarar Mirjam N
    Tack för det fina omdömet Mirjam
    Är helt övertygad om att ni kommer trivas bra i lägenheten.
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter Eriksén upplevs som seriös, förtroendeingivande, proffsig, effektiv och rutinerad. Inte en enda sekund går förlorad i kontakten mellan mäklare, säljare och köpare. Vi är oerhört nöjda med hur Peter Eriksén skötte vår lägenhetsaffär.
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik är en bra, driven och positiv mäklare. Kan absolut rekommendera Patrik som mäklare.
    2017-05-08 Patrik L svarar Tommy P
    Tack Tommy
    Verkligen trevligt att ha med er att göra.
  • Robin W
    Robin W skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionellt, jag är väldigt nöjd!
  • Paul N
    Paul N skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna är driven och målinriktad och är noga med att det blir en bra affär, även för köparen vilket känns bra i efterhand...
    2017-05-02 Anna H svarar Paul N
    Roligt att du är nöjd Paul! Hoppas du kommer trivas i Norrköping :)
  • Kennet N
    Kennet N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag upplever Pär Svensson som mycket kompetent och professionell mäklare. Genomförde bostadsrättsförsäljningen snabbt och effektivt, med mycket gott resultat. Jag kan därför rekommendera Pär Svensson och Mäklarhuset Stockholm innerstan starkt. Kennet Nordqvist
  • Nicklas P
    Nicklas P skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär Svensson är en mycket sympatisk mäklare och utförde denna affären utmärkt i min mening. Jag skulle absolut rekomendera honom i fortsatta bostadsaffärer!
  • Sonya W
    Sonya W skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är professionell, kunnig och trevlig.
    Jag är mycket nöjd och kände mig trygg från start till mål. Sålde min bostad på två dagar och jag är så nöjd med försäljningspriset.
    Kommer definitivt stark att rekommendera honom. Han har också funnits till hands för rådgivning under alla tider på dygnet.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • Paramita A
    Paramita A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jättte bra upplevelse att göra äffärer med Pär. Jätte smidig och tryggt :)
  • Anna-Moa N
    Anna-Moa N skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpte en lägenhet av Peter Eriksén i oktober 2016. Upplevde honom som arrogant, ointresserad och dessutom oärlig. Sålde nyss lägenheten för 850tkr mer, med annan mäklare.
    2017-04-07 Peter E svarar Anna-Moa N
    Hej Anna-Moa. Det var tråkigt att du känner så. Jag skulle vilja gratulera dig till en bra affär. Vid det försäljningstillfället var det endast ni som bjöd på lägenheten och det gjorde att ni fick den till ett väldigt bra pris.
  • Sandor J
    Sandor J skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär har ett lugnt, värdigt och förtroendeingivande uppträdande.
    Något som är viktigt för mig när jag väljer mäklare.

Vår komunikation fungerade bra och tackvare ett bra teamwork så kunde jag göra en affär som jag blev väldigt nöjd med.
  • Shahin A
    Shahin A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär verkar vara duktig och tydlig, återkommer när han sagt och skötte budgivning, visning och avtal enligt förväntan.
  • Jusuf W
    Jusuf W skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anlitat Patrik tidigare med samma goda resultat.
    Superproffs!
    Jätte nöjd
    2017-05-08 Patrik L svarar Jusuf W
    Tack Jusuf

Kul att du är nöjd! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk mäklare, positiv, proffsig och framförallt engagerad i att sälja lägenheten. Med ett stort nätverk av köpare i kombination med sitt personliga engagemang kände vi oss trygga att Pär gjorde allt för att ge oss bästa förutsättningar i försäljningen.
  • Emma R
    Emma R skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Duktigt och kunnigoch professionel!
    2017-05-08 Patrik L svarar Emma R
    Tack Emma för det fina omdömet. Tror du kommer stortrivas!
  • Emma R
    Emma R skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Duktigt och kunnigoch professionel!
    2017-05-08 Patrik L svarar Emma R
    Tack Emma för det fina omdömet. Tror du kommer stortrivas!

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm