Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan
Rekommenderat företag 2016 - Mäklarhuset Innerstan
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 419 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• Martina H
    Martina H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Riktigt vass mäklare med bra koll på marknaden. Han tillsammans med sina kollegor hjälpte och gjorde min försäljning snabb, smidig och lönsam.
  • Nila V
    Nila V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och realistisk. Försäljningen tog längre tid än förväntat men Joseph's engagerade sig outtröttligt i nya visningar. Slutpriset blev bra och smidig affär, något som verkar vara Joseph's motto! :) svarade på alla frågor snabbt och bra.
  • Tina S
    Tina S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Utmärkt bemötande, mycket proffsig, trovärdig och engagerad mäklare. Mycket över förväntan och vad jag upplevt hos andra mäklare. Är supernöjd och tacksam för min lägenhet Josephs.
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är SERVICE! Han är kunnig, har svar på alla frågor och förklarade på ett enkelt och lättfattligt sätt det svåra juridiska språket i kontraktet och vi kände oss lugna och trygga med honom som mäklare.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt bemötande, kunnig och trovärdig. Mycket bra.
  • Göran W
    Göran W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, snabb återkoppling och svar på alla frågor.
  • Claes A
    Claes A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anna Henriksson visade sig vara väldigt kunnig, otrolig bra känsla för marknaden, snabb, trevlig och kompetent. Rekommenderar henne verkligen.
  • Ann-katrin Ö
    Ann-katrin Ö skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Allt fungerade till belåtenhet i samband med kontraktsskrivningen. Vi har tidigare inte haft någon kontakt, endast vid detta tillfälle.
    2016-12-22 Josephs M svarar Ann-katrin Ö
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd! Hade god kontakt med din son fram till kontraktsskrivningen.

• Johan B
    Johan B skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ett mkt positivt och bra bemötande. Levde väl upp till förväntningarna. Mycket kunnig och erfaren. Trots vissa svåra skeden var Patrik alltid lugn, höll mig informerad och jag kände mig alltid trygg. Ett bra jobb!
  • Anders J
    Anders J skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra och positivt bemötande. Ordning och reda.
  • Bakir K
    Bakir K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag upplevde trygghet och tillit med josephs Medford!
    2016-12-21 Josephs M svarar Bakir K
    Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack Bakir för ditt fina omdöme.
  • Madelene E
    Madelene E skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph är trevlig, påläst och tillgänglig - My next to go to guy
    2016-12-21 Josephs M svarar Madelene E
    Tack Madelene för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk service från början till slut!
  • Malin H
    Malin H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är väldigt trevlig och duktig. Han ingav förtroende och skötte all kontakt professionellt samtidigt som hans bemötande kändes personligt och trevligt.
    2016-12-21 Josephs M svarar Malin H
    Stort tack för ditt fina omdöme Malin.
  • Carina A
    Carina A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk driven och duktig tjej. Vi är supernöjda med Anna.
  • Mathias R
    Mathias R skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsigt, engagerat & målinriktat agerande!
  • Ann W
    Ann W skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Detta var den tredje lägenheten som Jens sålde för min räkning och jag har varit lika nöjd alla gångerna. Varje lägenhet har haft något (hissrenovering, badrumsrenovering och stambyte) som kanske inte gör den till den mest lättsålda men Jens lyckas plocka fram det bästa ur objektet och förklara för köparna att det enbart är en kort period som kommer att bli jobbig. Jag som säljare känner hela tiden att jag är uppdaterad om vad som händer samtidigt som Jens förklarar och ger tips. Vid första mötet så gav han många tips om hur vi skulle möblera om samt vilka saker som skulle plockas bort vilket tog fram lägenhetens charm på ett helt annat sätt. Både min man och jag är mycket nöjda med Jens och om vi ska sälja igen så kommer vi med största sannolikhet anlita honom.
    2016-12-19 Jens E svarar Ann W
    Stort tack Ann! Det är alltid lika roligt att jobba för er! Mvh Jens
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph gjorde mitt köp av lägenhet till en smidig och bekväm affär. Just den där känslan av säkerhet i kombination med professionalism är något som fler mäklare på den "galna" stockholmsmarknaden borde ha !
    2016-12-21 Josephs M svarar Christian Ö
    Stort tack för ditt fina omdöme Christian,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen.
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Har använt oss av Jens flera gånger och vi är alltid lika nöjda.
    Proffsig, kunnig och påläst.
    Rekommenderar gärna Jens!
    2016-12-19 Jens E svarar Caroline R
    Tack så mycket Caroline, det är alltid lika roligt att göra affärer med er:)
  • Marie A
    Marie A skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Peter Eriksén har genomgående varit tydlig och professionell i bemötande och genomförande. Vi är mycket nöjda med Peter Eriksén och även med Sanne Lundh som varit vänlig och tillmötesgående.
    2016-12-19 Peter E svarar Marie A
    Tack så mycket för din fina rekommendation, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av din lägenhet!
  • Dan E
    Dan E skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jessica är professionell, rak, seriös, har ett trevligt bemötande, känns trygg och har ett lugn. Rekommenderas varmt.
    2016-12-15 Jessica W svarar Dan E
    Tack för omdömet Dan. Ha en riktigt God Jul så hörs vi i början av 2017! :)
  • Anette T
    Anette T skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och professionell.
    Tack!
    2016-12-15 Jessica W svarar Anette T
    Tack Anette, övertygad om att ni kommer trivas.
    Må så gott och ha en riktigt god jul!
  • Benjamin S
    Benjamin S skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Erfaren och väldigt duktig. Toppbetyg från min sida.
    2016-12-19 Peter E svarar Benjamin S
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd!
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Cecilia Jolevi en del av Mäklarhuset Innerstan
    När ni anlitar Cecilia kan ni räkna med ett högklassigt bemötande där dina behov och önskningar står i fokus. Cecilia har en förmåga att få en att känna att just mitt uppdrag är viktigast. Alltid tillgänglig och positiv med stort lösnings fokus. För Cecilia finns inga hinder eller motstånd, hennes utgångspunkt är att allt går att lösa. Man känner sig trygg med henne som samarbetspartner då man alltid kan lita på att saker blir gjorda samt att hon är mycket påläst i ett brett fällt av komplicerade frågor. Du får hjälp med allt ifrån juridiska spörsmål, renovering och inredning samt avtal och ekonomi. Jag kan ärligt säga att det inte finns mycket mer att önska hos en fastighetsmäklares bemötande, utförande eller kompetens.
    Cecilia J gillar detta
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    som kund så känner man sig trygg och omhändertagen, inga frågor som man ställer förblir obesvarade Både som säljare och köpare kanske detta är ett tillfälle i livet som man aldrig varit i kontakt med tidigare ,då kommer Jessicas lugn och kunskap väl till pass. Hennes proffsighet och vägledning är ovärderlig och att så småningom komma fram till ett resultat som man känner sig nöjd med är oerhört viktigt . i sin yrkesroll som mäklare får Jessica Winter högsta betyg av mig.
    2016-12-15 Jessica W svarar Kerstin F
    Tack snälla Kerstin för omdömet! Ett sant nöje att hjälpa er att sälja bostaden. Även Stort Grattis till köpet, verkar ha hittat en lägenhet med alla kriterier ni sökt efter. Ha nu en riktigt God Jul så hörs vi av framöver.
  • Minela H
    Minela H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ska du sälja lägenhet på Kungsholmen och i Vasastan så rekommenderar vi varmt att välja Peter Eriksén. Vi har anlitat Peter vid två tillfällen och han kommer att få förnyar förtroende vid ev. framtida försäljningar.
    2016-12-19 Peter E svarar Minela H
    Stort tack för ditt omdöme! Det var ett nöje att sälja er fantastiska lägenhet. God jul och gott nytt år!
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt professionell, kunnig och visade ett stort engagemang. Det kändes som om vi skulle bli en viktig kund för mäklaren om vi valde honom. Smidig och snabb i processen, gick som smort.
    2016-12-19 Peter E svarar Agneta R
    Stort tack för detta omdöme Agneta. Ett nöje att hjälpa dig och Anders med försäljningen av er fantastiska våning! Vi är mycket nöjda med att vi överträffade värderingen och att hela försäljningsprocessen gick smidigt.
  • Anders R
    Anders R skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi tog in offert på 4 olika offerter och redan i detta skede skiljde sig Peter och Pär på ett mycket positivt sätt, snabbt, effektivt, proffsigt och prisvärt. Processen med foto, styling, samt bostaden ute på marknaden mm sköttes mycket bra och gick snabbt, detsamma gäller även avslutet. Kan bara rekommendera å det varmaste om du behöver hjälp med försäljning. MVG Plus :-)
  • Anders R
    Anders R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    2016-12-19 Peter E svarar Anders R
    Stort tack för detta omdöme Anders. Ett nöje att hjälpa dig och Agneta med försäljningen av er fantastiska våning! Vi är mycket nöjda med att vi överträffade värderingen och att hela försäljningsprocessen gick smidigt.
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Jessica Winter en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jessica hanterade förmedlingen mycket professionellt trots en del strul och förseningar från vår sida. Trevlig atmosfär vid träffen med köparen och undertecknades av kontraktet. Vi är mycket nöjda.
    2016-12-15 Jessica W svarar Bengt F
    Tack för omdömet Bengt, det gläder mig att ni är nöjda.
    Ha en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!
  • Afshin Z
    Afshin Z skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det kändes tryggt och säkert från början till slut. Jag köpte en lägenhet av Josephs och kommer absolut att anlita honom vid nästa försäljning.
    2016-11-22 Josephs M svarar Afshin Z
    Stort tack för ditt fina omdöme Afshin,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen.
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Effektiv, försäljningsfokuserad, ett bra nätverk av underlev.

Hade efterlyst ett större register hos mäklaren av spekulanter på stora lägenheter så att vi fått en "riktig" budgivning på den stora läg på 150 m2 (han förstår vad jag menar).
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig. Trevlig. Josephs är grym.
    Som mäklare och person.
    Fem av fem
    2016-11-15 Josephs M svarar Daniel V
    Start tack för ditt omdöme Daniel.
    Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad, alltid kul med återkommande kunder då du även köpte bostaden genom oss på Mäklarhuset/Innerstan.
  • Sascha Z
    Sascha Z skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Terese Lindgren är min mäklare och har gjort ett bra jobb.
  • Luis J
    Luis J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trots en längre än förväntan försäljningsperiod så ges goda rekommendationer till Joseph Medford. Joseph visade mycket tålamod och agerade professionellt vid alla tillfällen. Han visade även en uppfinningsrik sida och vid givande av fria tyglar lyckades han med en alldeles utmärkt försäljning.
    2016-11-15 Josephs M svarar Luis J
    Stort tack för ditt fina omdöme Luis,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Sharam R
    Sharam R skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mäklaren var engagerad och målveten men hade svårt att återkomma i vissa fall
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionell och trevlig!
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabbt, effektivt och vänligt.
  • Martynas V
    Martynas V skrev om Jens Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Hi, I have bought my apartment via Jens. First impression was bit disappointing as I have not received reply to my email enquiry. But later I called Jens and we had very efficient conversation. He agreed to show us the apartment at convenient time and was very professional.
    One of the things I like about him is that he looked at us seriously even as we might look young and cannot talk perfect Swedish. I missed this from many agents.
    He also was patient explaining all details and had good sense of humour, getting the tension down.
    I would definitely recommend Jens as a good real estate agent.
    Jens E gillar detta
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och smidig affär, mycket bra!
    2016-11-04 Josephs M svarar Jonas G
    Tack Jonas,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen.
  • Martina J
    Martina J skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Per är professionell, saklig och korrekt samtidigt som han är mycket trevlig att arbeta med!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Alltid redo och alltid trevlig. Väldigt professionell och kunnig.
    2016-11-03 Josephs M svarar Marcus H
    Stort tack för din rekommendation Marcus!
    Tack så oerhört att jag fick förtroendet att handa försäljningen av er fina bostad!
  • Linnéa C
    Linnéa C skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs faller mig utmärkt i smaken för hur en mäklare ska vara. Han är glad, öppen, trevlig, framåt, jordnära och inte alls den påstridiga säljar-typen som många andra mäklare. Han har skött allting professionellt och snyggt gällande vår försäljning av bostad. Något beundransvärt är att han åtog sig vår lägenhet trots att den inte ligger inom hans affärsområde. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare, oavsett som köpare eller säljare. Rekommenderar honom starkt till andra som vill ha hjälp att köpa eller sälja bostad!
    2016-11-03 Josephs M svarar Linnéa C
    Tack Linnéa för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet. Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen,
  • Indira F
    Indira F skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Processen kring försäljning av min lägenhet gick smidigt och bra.
  • Carl W
    Carl W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick ett väldigt proffsigt bemötande. Josefs är en pålitlig kille som håller det han lovar och har stor förståelse för både köpare och säljare genom processen.
    Kommer rekommendera honom till vänner.
    2016-11-03 Josephs M svarar Carl W
    Tack för ditt fina omdöme Carl,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och hjälpsam, svarar väldigt snabbt
    2016-11-03 Josephs M svarar Lisa H
    Stort tack för din rekommendation Lisa.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket kunnigt och seriöst intryck fick jag av honom. Allt väldigt bra förberett. Inga negativa synpunkter alls.
  • Daniela G
    Daniela G skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs levde upp till alla mina förväntningar på en mäklare. Han var tydlig och professionell. Hela affären kändes enkel och smidig. Rekommenderas starkt!
    2016-10-26 Josephs M svarar Daniela G
    Stort tack för ditt fina omdöme Daniela.
    Vad roligt att höra att du upplevde att allt gick så smidigt i ditt bostads köp via mig. Det känns alltid bra som mäklare när både säljare och köpare är nöjda.
  • Klara K
    Klara K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är supernöjd med valet av Josephs som mäklare. Han skötte hela försäljningen proffsigt och fick mig att känna mig trygg under hela processen. Är nöjd med all kontakt med mäklarhuset och Josephs från början till slut och jag rekommenderar verkligen Josephs som mäklare.
    2016-10-26 Josephs M svarar Klara K
    Tack Klara för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad!
  • Arne R
    Arne R skrev om Åsa Grönwall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Åsa var fantastiskt bra. Drivande, mycket kompetent, noga med detaljer och dessutom väldigt trevlig, alltid med ett leende på läpparna.
    Jag är glad att jag valde Åsa som mäklare, efter rekommendation från en granne som hade sålt sin lägenhet genom Åsa.
    Sammanfattningsvis: Hur bra som helst!
    2016-10-26 Åsa G svarar Arne R
    Hej Arne, tack för din fina rekommendation. De senaste veckorna har verkligen varit spännande men flera vändningar under resans gång och det är just det som är så roligt med mitt arbete. Jag är övertygad om att köparna kommer att stortrivas i er charmiga lägenhet. Vi hörs snart igen!

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm