Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 843 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• 2019-10-14

Hans Edvard J skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle mötte mig som en person med alla känslospröt ute, driven av energi o engagemang.
    Hon är pålitlig o kreativ person som finner lösningar när marknaden sviktar och det finns behov av att plocka fram det där extra.
    Det är svårt att genomskåda kunder o marknad, vilket kräver fingertoppskänsla och gott samarbete med proffsig stylist för att matcha de förväntningarna!
    Ett stort tack till en kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar!
    En Mäklare man gärna återvänder till. Läs mer
    2019-10-14 Michelle C svarar Hans Edvard J
    Stort tack Hans för ett så fint omdömme! Det har varit fantastiskt kul att lära känna dig och hjälpa dig med detta fina sammarbete. Jag ser fram emot att se dig igen på tillträdet!

• 2019-10-10

Henrik L skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niklas hjälpte mig att sälja min trea i vasastan. Han hanterade försäljningen mycket bra och höll mig uppdaterad kring visningar, intressenter och nästa steg.

Han var energisk och målinriktad och hittade helt rätt köpare!

Jag är utmärkt nöjd med arbetet Niklas gjorde och kan med glädje rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-03

PATRIK H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är en positiv, omtänksam och godhjärtad person. Hon har goda kunskaper i sitt yrkesområde och arbetar snabbt i det vardagliga arbetet. Hon finns alltid där för kunden och stöttar vid frågor och funderingar.

Allt detta gör henne till en utmärkt mäklare, som jag rekommenderar. Läs mer
    2019-10-03 Michelle C svarar PATRIK H
    Hej Patrik,

Tack för detta otroligt fina omdöme, du gjorde verkligen min dag! Ser fram emot att se dig igen på tillträdet!

• 2019-10-01

Richard Ingemar L skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är super engagerad, proffsig och har järnkoll. Stort tack för hjälpen vid såld fastighet! Läs mer
    2019-10-01 Amanda P svarar Richard Ingemar L
    Tack för din fina rekommendation och ett gott samarbete!
  • 2019-09-30

Julia L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle har varit otroligt engagerad och närvarande under försäljningen av vår lägenhet. Hon lyckades verkligen överträffa våra förväntningar!

Vi kan varmt rekommendera Michelle som mäklare och skulle absolut använda oss av henne om och när vi säljer igen. Läs mer
    2019-09-30 Michelle C svarar Julia L
    Stort tack Julia för ert fina omdöme, det gjorde mig verkligen jätteglad! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er och jag ser fram emot att se er snart igen.

• 2019-09-23

Falk W skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niklas hjälpte mig med min försäljning av min etta och gjorde ett grymt bra jobb genom hela processen. Inte bara genom hanteringen av annonsen men även budgivningen och tillträdet. Kan varmt rekommendera Niklas! Läs mer
    2019-09-24 Niklas W svarar Falk W
    Stort tack! Verkligen kul att hjälpa dig med din försäljning!
  • Ellinore B

2019-09-23

Ellinore B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och smidig affär vilket jag uppskattar. Bra på att återkoppla direkt, Mikael rekommenderas! Läs mer
    2019-09-23 Mikael L svarar Ellinore B
    Tack Ellinore för det fina omdömet! Mvh/Mikael
  • 2019-09-21

JOANNA B skrev om Christina Björkholmen en del av Mäklarhuset Innerstan
    Oseriös mäklare som inte informerade om fel och brister i bostaden som jag som köpare inte kunde upptäcka. Detta kommer kosta mig ytterligare 150 000kr och jag har fortfarande inte kunnat flytta in i min bostad efter en månad. Läs mer
  • 2019-09-20

ANNA-KARIN S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Helt klart bästa mäklaren!!!
    Jag kunde inte ha varit mer nöjd! Driven, positiv, kunnig och lyhörd! Han höll mig ständigt uppdaterad och fanns alltid tillgänglig för mina funderingar.
    Det är nervöst att sälja men Mikael stöttade och pushade på ett fenomenalt sett och försäljningen gick ju så galet bra!!!
    Längtar tills jag ska sälja nästa bostad med honom, haha! Läs mer
    2019-09-20 Mikael L svarar ANNA-KARIN S
    TACK sååå jättemycket Anna-Karin för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2019-09-20

Ken O skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niklas hjälpte oss med vår försäljning av vår 3:a i Järvstaden. Vi hade prövat andra mäklare innan, utan att nå vårt mål. Niklas tog sig an uppgiften exceptionellt, och såg till att vi fick lägenheten såld snabbt och till ett bra pris. Vi kan verkligen rekommendera Niklas för era framtida försäljningar. Läs mer
    2019-09-20 Niklas W svarar Ken O
    Stort tack! Det var ett nöje att få hjälpa er!
  • 2019-09-19

Filiz Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är en driven och professionell mäklare med en mycket stark positiv aura. Inte bara super trevlig och ärlig, utan även otroligt kompetent och engagerad inom sitt område. Mikael höll oss uppdaterade från början till slut. Mikael är driven och har alla bra sidor man kan önska sig hos en mäklare. Allt resulterar i att man känner trygghet, det absolut viktigaste .
    Tack för denna gång Mikael! Kommer fler tillfällen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-19 Mikael L svarar Filiz Y
    TACK sååå jättemycket Filiz för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • ELISABET W

2019-09-17

ELISABET W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trots en långsam budstart och en mättad marknad gav Mikael inte upp. Hans ihärdighet gav resultat då slutpriser blev ett riktigt bra och det blev en fin affär för alla inblandade. Vi vill ge Mikael våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-09-17 Mikael L svarar ELISABET W
    Tack Elisabet för det jättefina omdömet och tack för förtroendet! Kämpa, kämpa man får aldrig ge upp :) Mvh/Mikael
  • 2019-09-17

Joaakim F skrev om Niklas Wellmér en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niklas sålde våran 2a i Gamla Råsunda.
    Vi blev mycket bra bemötta av Niklas. Han var engagerad genom hela affären och han levde upp till förväntningarna. Lägenheten såldes redan efter 3 dagar till ett pris vi hade hoppats på.
    Rekommenderar varmt att anlita Niklas Wellmer! Läs mer
    2019-09-20 Niklas W svarar Joaakim F
    Tack så mycket för de fina orden! Uppskattas verkligen!
  • 2019-09-16

Karin Julia F skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Richard hjälpte mig sälja min 1,5a på Hornstull. Har är en oerhört professionell och kunnig mäklare och agerade som ett bra stöd genom hela processen, som gick oerhört smidigt tack vare Richard. Jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-09-12

Lars A skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, kunnig och trevlig. Han gav ett gott helhetsintryck.
    Kan sin sak. Läs mer
    2019-09-12 Filip U svarar Lars A
    Hej Lars,

Tack för de fina orden. Grattis till er fina nya lägenhet, är övertygad om att ni kommer kanontrivas.

Vi ses snart på tillträdet.

Trevlig kväll!
  • 2019-09-12

Julia Camilla B W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Grym energi och engagemang. Jobbar stenhårt och ger det där lilla extra. Brinner för sitt jobb och tar tom tid från sin fritid när det krävs. En riktigt stark rekommendation från oss! Läs mer
    2019-09-12 Mikael L svarar Julia Camilla B W
    TACK sååå jättemycket Julia för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • 2019-09-11

Filip E skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålde en etta på Kungsholmen med hjälp av Filip, och kan varmt rekommendera honom.

Han är väldigt kunnig, ambitiös och tillmötesgående. Kände mig trygg genom hela processen.

När jag ställde frågor till honom under resans gång över telefon, sms eller mejl så fick jag alltid bra svar inom kort.

Utöver detta hjälpte han mig gärna med saker utanför uppdraget. T. Ex hjälpte han mig att värdera objekt som jag var intresserad av att köpa. Läs mer
    2019-09-11 Filip U svarar Filip E
    Hej Filip,
    Stort tack för dina fina ord.

Grattis till en lyckad affär och till nya lägenheten.

Ha en fin höst!
  • 2019-09-03

Vadim B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    En fantastisk duktig och framåtriktad fastighetsmäklare som gillar utmaningar och ger sig inte först hon når målet! Jag valde henne bland många andra och ångrar inte en sekund Läs mer
    2019-09-04 Michelle C svarar Vadim B
    Stort tack Vadim, det har varit en ära att få sammarbeta med dig!
  • 2019-08-29

Alexander Mikael M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är genomgående professionell och ser till både säljaren och köparens bästa. Syns tydligt att han har en gedigen erfarenhet av affärer samt förhandling. Hungrig, alltid tillgänglig, positiv och jobbar hårt. En 100 % mäklare i dagens marknad - rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2019-08-29 Mikael L svarar Alexander Mikael M
    Tack Alexander för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-08-29

Aram A skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Richard är en professionell mäklare med ett stort engagemang! Han fanns tillgänglig för mig under hela säljprocessen och uppdaterade mig löpande från början till slut! Richard får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-08-26

Niklas Sven J skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Amanda är engagerad, professionell och har en härlig personlighet. Jag kan varmt rekommendera Amanda till er som vill ha bra vägledning genom säljprocessen och maximera priset på Er bostad. Hon är toppen helt enkelt! Läs mer
    2019-08-26 Amanda P svarar Niklas Sven J
    Hej Niklas! Tack för din fina rekommendation och ett bra samarbete!
  • 2019-08-22

Stephan P skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Varm och empatisk. God förståelse för köpare och säljares behov. Transparent och lyhörd med väldigt god närvaro i dialogen. Vi fick vad vi hoppades! Läs mer
  • 2019-08-22

Emeli Linn Josefine K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är en mycket trevlig och engagerad mäklare som höll mig uppdaterad under hela processen. Även mycket flexibel då jag aldrig var på plats. En mäklare som gillar sitt jobb och kundkontakten, mycket professionell och driven. En mäklare som jag varmt rekommenderar!
    Tack! Läs mer
    2019-08-22 Mikael L svarar Emeli Linn Josefine K
    Tack Linn för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-08-21

SIHO Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikaels toppbetyg symboliserar hur bra han är! Förutom att han är väldigt engagerad och bra på sitt jobb så är han även oerhört trevlig och ärlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-08-21 Mikael L svarar SIHO Y
    Tack Siho för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-08-20

Sepehr P skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    "Mikael is an engaged and very professional individual. He is accurate, realistic and he is talking very much to the point. At least in the Kungsholmen area where I can say about, he knows the area very well. We are very please about our business with him." Läs mer
    2019-08-20 Mikael L svarar Sepehr P
    Thank you Sepehr for the great review, thanks for the trust and a super nice teamwork! Regards/Mikael
    Sepehr P gillar detta
  • Michaela F

2019-08-20

Michaela F skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Absolut bästa mäklaren jag träffat på!

Mikael har hjärtat på rätt ställe, vilket jag värderar högt. Han är enkel i sin kommunikation (krånglar inte till livet) utan sköter varje steg väldigt snyggt helt enkelt.

Där ser man! Tydligen kan mycket svår affär & alla krångliga avtal bli hur enkelt som helst om man hamnar i rätta händer - det hade jag inte väntat mig!

Dagen vi säljer hör du från mig igen, helt säkert. Tusen tack! Du är toppen!!

Till eventuella chefer som läser detta, ni har en klippa hos er skall ni veta som bemästrar DLX (det lilla extra) i alla avseenden!

Vänligen
    Michaela Läs mer
    2019-08-20 Mikael L svarar Michaela F
    TACK sååå jättemycket Michaela för det superfina omdömet! Stort grattis till er nya lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2019-08-16

Torbjörn S skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det kändes direkt rätt efter vårt möte att välja Filip som mäklare. Det visade sig vara rätt beslut då våran lägenhet såldes innan ordinarie visning för ett pris över vår förväntan. Chansa inte, anlita Filip om ni söker en målmedveten
    mäklare som jobbar med en tydlig plan för försäljningen och inte lämnar något åt slumpen. Läs mer
  • 2019-08-15

ÅSA J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael mer än överträffade mina förväntningar vid försäljningen av min lägenhet. Proffsig, engagerad och med starkt driv. Han agerade ett tryggt bollplank, var pricksäker i värderingen och gav snabb återkoppling genom hela processen. Mikael får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-08-16 Mikael L svarar ÅSA J
    Tack Åsa för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-08-12

Magnus W skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Vi sålde lägenheten med hjälp av Mäklarhusets Christina Björkholmen. Trots att marknaden var seg så gjorde Björkholmen allt man rimligen kan begära. Vi vet inte hur många visningar hon har genomfört, men till slut så lättade marknaden och lägenhetn såldes till ett acceptabelt/bra pris. Christina har alltid varit "på" och varit snabb och effektiv i kommunikationen med oss. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Eva W

2019-08-10

Eva W skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    "Rickard var väldigt engagerad och målinriktad i försäljningen av min lilla lägenhet. Vi hade en mycket bra löpande dialog där han återkopplade, uppdaterade och informerade mig om läget. Har känt ett stort förtroende för honom. Rekommenderar varmast. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer

VJOLLCA R skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tusentack till bästa Amanda!
    En mycket driftig, positiv, glädjespridare som ser till att fullfölja det hon håller in i det sista!
    Extremt kunnig och man känner sig väldigt trygg med henne.
    Jag är supernöjd och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-08-13 Amanda P svarar VJOLLCA R
    Tack för din fina rekommendation VJ! Vi ses på tillträdet :)
    Amanda P gillar detta

Therese M skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb i återkopplingen för oss som köpare. Hög servicegrad! Läs mer
  • Olof Sven Ernst K

2019-08-09

Olof Sven Ernst K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Grymt bra hanterat. Bra rådgivning och affären blev över förväntan. Tack!! Läs mer
    2019-08-09 Mikael L svarar Olof Sven Ernst K
    TACK Olof för ditt fina omdöme och tack för ett supertrevligt samarbete!! Hoppas ni kan njuta av er swimming pool resten av sommaren :-) Mvh/Mikael

HAIDER A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var engagerad och tillgänglig såväl före publicering av lägenheten som efteråt. Hans engagemang bidrog till att lägenheten förbereddes väl inför visning samt till en bra budgivningsprocess med ett försäljningspris som jag var väldigt nöjd med. Läs mer
    2019-08-09 Mikael L svarar HAIDER A
    Tack Haider för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Erik W

2019-08-07

Erik W skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket stabil och trevlig mäklare med utmärkt bemötande igenom hela köpprocessen av ny lägenhet. Tydlig kommunikation, lättillgänglig och svarade lugnt på alla mina (många) frågor från visning till köp. Läs mer
    2019-08-07 Filip U svarar Erik W
    Hej Erik,
    Tack för dina fina ord.

Jag är övertygad om att du kommer trivas bra i din nya, fina lägenhet. Välkommen till Kungsholmen!

• 2019-08-07

MARIA E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael lotsade mig tryggt och mycket effektivt genom hela försäljningsprocessen. Hans kunskap och engagemang bidrog i hög grad till en lyckad affär. Jag vill därför ge Mikael mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-08-07 Mikael L svarar MARIA E
    Tack Maria för ett supertrevligt samarbete!! Och tack för det fina omdömet!! Ha en fortsatt trevlig sommar! Mvh/Mikael
  • 2019-07-31

AGNES M skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är jättenöjd att jag valde Amanda som min mäklare! Hon sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris över förväntan. Hon är extremt driven, kompetent och en väldigt bra förhandlare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-08-06 Amanda P svarar AGNES M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Agnes! Vi ses på tillträdet :)
  • NINA E

2019-07-28

NINA E skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik är trevlig, socialt kompetent, prestigelös, engagerad , förtroendegivande och dessutom (visade det sig), mycket skicklig på det han gör.
    Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare för försäljningen av vår bostadsrätt! Vi rekommenderar honom till 100 % och ger honom högsta betyg i alla avseenden. Läs mer
  • 2019-07-23

Annika B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Mikael Lindström för försäljningen av min lägenhet och jag är mycket nöjd med hans insats. Han visade ett stort engagemang från första kontakt till avslut. Mikael är otroligt lyhörd, proffsig, trevlig, mycket kunnig och har stor erfarenhet inom sitt område. Han fanns tillgänglig under hela processen och informerade mig om varje steg och jag kände mig trygg under hela resan. Jag kan verkligen rekommendera er att anlita Mikael som er mäklare! Läs mer
    2019-07-25 Mikael L svarar Annika B
    Tack Annika för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Ha en fortsatt trevlig sommar och njut i ditt nya fina hus :)! Mvh/Mikael
    Annika B gillar detta
  • ENRIQUE B

2019-07-10

ENRIQUE B skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik Lundberg gav ett väldigt bra intryck och känns trovärdig. En bra kunskap om Kungsholmen i kombination med en vinnarinstinkt gjorde honom till rätt mäklare för objektet. Patrik är väldigt envis, prestigelös, effektiv och levererar när det gäller. Läs mer
  • 2019-07-10

Viktor N skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob var min mäklare vid försäljning av min lägenhet i Fredhäll. Han är mycket professionell och hängiven, tänker och gör det lilla extra.

Kan inte vara nöjdare, rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-07-09

ROBIN K skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick bra bemötande direkt och bra driv i de hon gör. Hade en bra och smidig affär med henne utan några konstigheter. Kunnig på de hon gör. Toppen nöjd. Läs mer
    2019-07-09 Amanda P svarar ROBIN K
    Tack för din fina rekommendation!
    Amanda P gillar detta
  • 2019-07-04

Jonatan A skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob är oerhört kunnig, noggrann och professionell. Han ger med sin erfarenhet och sitt kunnande trygghet till både köpare och säljare. Stockholms bästa mäklare? Läs mer
  • LINUS D

2019-07-04

LINUS D skrev om Elin Pella Månsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Transparant, professionell och tydlig kännetecknar Elin´s styrkor som Mäklare väl och jag har inga problem alls med att rekommendera henne till framtida Säljare/Köpare. Tveka inte att kontakta henne när det är dags att sälja/köpa! // Linus Läs mer
    2019-07-04 Elin P M svarar LINUS D
    Tack för det fina omdömet Linus! :) Var så roligt att få hjälpa er med att hitta ert nya boende. Jag hoppas verkligen ni ska trivas i er nya lägenhet. Ha en fin sommar och hälsa Ke! /Elin
  • 2019-07-03

Emma D skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är otroligt nöjd med Jakobs arbete och ger mina allra bästa rekommendationer! Han förberedde sig väl och levererade på toppnivå genom hela processen. Ambitiös, kompetent, noggrann, målinriktad, transparent och tydlig är bara några av orden som beskriver honom. Läs mer
  • 2019-07-02

Jessica L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob skötte vår försäljning perfekt och anpassade sig efter våra önskemål trots att vi var osäkra på när vi skulle sälja. Mycket proffsig! Läs mer
  • 2019-07-02

Göran N skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Med hjälp av Jakob Jakobsson sålde vi vår bostadsrätt på Kungsholmen. Under hela processen agerade Jakob på ett utomordentligt positivt sätt! Jakob tog stor hänsyn till våra önskemål och höll oss mkt välinformerade från dag ett och fram till försäljningsavslut. Våra förväntningar på slutpriset överträffades med god marginal, Jakobs proffsiga hantering möjliggjorde detta.
    Sammantaget känns det naturligt att rekommendera Jakob till alla och envar! Läs mer
  • KRISTOFFER O

2019-06-26

KRISTOFFER O skrev om Elin Pella Månsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    På under en vecka efter publicering så lyckades Elin ha 2 ordinarie visningar, 2 privatvisningar och sälja lägenheten till ett pris över förväntan och värdering! Vi valde bort den erfarne dryga mäklaren mot den unge och drivna och vi fick verkligen utdelning! Läs mer
    2019-06-26 Elin P M svarar KRISTOFFER O
    Tack för det fina omdömet och förtroendet Kristoffer! Det har varit jättekul att få hjälpa dig och Nathalie med försäljningen. Ha en fin sommar :) // Elin
  • Curt Gustav E

2019-06-13

Curt Gustav E skrev om Elin Pella Månsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertrevlig och snabb på att återkoppa. Sålde min lägenhet över förväntat pris Läs mer
    2019-06-15 Elin P M svarar Curt Gustav E
    Tack för det fina omdömet Gustav, var riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen! :-) Mvh, Elin
  • PETRONELLA B

2019-06-06

PETRONELLA B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Är väldigt nöjd med min försäljning med Mikael, trots att jag hade höga krav och marknaden idag är svår. Stort engagemang och mycket energi från Mikaels sida gjorde att jag till slut fick ett pris jag ville sälja för. Läs mer
    2019-06-06 Mikael L svarar PETRONELLA B
    Tack Petronella för det jättefina omdömet och tack för förtroendet! I denna marknad får man aldrig ge upp :). Mvh/Mikael
Mikael Lindström
Peter Eriksén