Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Mäklarhuset Innerstan

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av de största affärerna som man gör i sitt liv. Varje affär är unik och vi ser till att göra den trygg, enkel och framgångsrik.

Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms Innerstad.
Detta gör att vi tryggt kan leda dig genom hela din bostadsprocess. Och eftersom vi jobbat länge och framgångsrikt tror vi oss kunna leverera det som är viktigt för just dig.

Vi står för personlig service och ett stort engagemang, vilket har gjort att Mäklarhuset, i flera år, haft landets mest nöjda kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex).

Varmt välkommen att kontakta oss redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 803 kunder tycker om Mäklarhuset Innerstan

• 2019-04-18

Karina M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Jakob för att sälja min bostadsrätt. Han var proffsig från början till slut. Jag rekommenderar verkligen Jakob! Läs mer
  • 2019-04-16

Marcus L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket imponerad av Jakobs sätt att arbeta. Lyhörd, intresserad, målinriktad, påläst och driven. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonathan M

2019-04-16

Jonathan M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob är extremt proffsig och tar verkligen sina försäljningar på största allvar. Jakob är mån om att inte ha för många objekt samtidigt för att säkerställa bästa möjliga fokus och upplevelse för säljaren samtidigt som han säkerställer att köpare får en så trygg affär som är möjligt med svar på samtliga frågor som kan komma upp. Jag skulle definitivt rekommendera Jakob till andra som går att fundera över vilken mäklare som kan passa. Läs mer
  • 2019-04-13

NANCI M skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik Lundberg. En mycket engagerad, målinriktad och professionell mäklare som visar god förmåga att utgå ifrån mina önskemål som säljare för att därefter prestera till 100%. Ärlig, prestigelös, punktlig, realistisk, effektiv är en del egenskaper som jag skulle beskriva Patrik med. Med en snabb och rak kommunikation får han sålt lgh till rätt köpare. Läs mer
  • 2019-04-13

THOMAS L skrev om Mäklarhuset Innerstan
    Fantastiskt engagemang
    Otroligt driven
    Supersäljare( för säljarens bästa)"
    Säljare på Tjärhovsgatan 12
    13 Apr 2019 Läs mer
  • 2019-04-12

Peter Andreas T skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bara positivt. Vi kan rekommendera Caroline som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-11

JENNY W skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik gjorde en fantastisk insats vid försäljningen av min lägenhet! Patrik är lyhörd, kommunikativ och gjorde en bra värdering av lägenheten med ett indikativt pris som han senare överträffade. Patrik gjorde försäljningsprocessen väldigt smidig för mig som säljare, gav tydliga uppdateringar och hade god fingertoppskänsla för hur affären skulle genomföras. Jag kommer glatt rekommendera Patrik till vänner och bekanta samt använda honom igen vid framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2019-04-11 Patrik L svarar JENNY W
    Tack Jenny för det fina omdömet! Så glad och tacksam att jag fick hjälpa dig med försäljningen.
  • 2019-04-10

Katrin Berith Susanne W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Om du söker en mäklare som är professionell, mycket kunnig inom sitt område och som alltid är tillgänglig så är Mikael den mäklare du söker! Han gjorde hela säljprocessen jättesmidig och vi var alltid välinformerade om nästkommande steg, vilket gjorde att vi som säljare kände oss trygga genom hela förloppet – från början till slut.

Mikael är dessutom en mycket driven mäklare med en härlig utstrålning som inger förtroende och som sprider en positiv anda i rummet, vilket vi tycker är viktigt i mötet med de spekulanter han kom att möta under visningen av lägenheten. Vi är mycket nöjda med slutresultatet av vår försäljning! Läs mer
    2019-04-10 Mikael L svarar Katrin Berith Susanne W
    TACK sååå jättemycket Katrin & Erik för det superfina omdömet! Önskar er en härlig vår och lycka till med ert nya boende. Mvh/Mikael
  • 2019-04-10

AMY F skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är otroligt glada att vi valde just Patrik som vår mäklare. Vi valde honom efter att bara ha träffats på en visning och kände där direkt att vi fick en bra känsla av honom. Han var olik andra mäklare vi har träffat då han var väldigt jordnära och kändes mycket ärlig och trygg. Han är kunnig om bostadsmarknaden, positiv, lyhörd och höll oss alltid uppdaterade. Vi försökte tidigare sälja vår bostadsrätt med en annan mäklarbyrå och fick inte alls samma mäklarkontakt eller slutpris. Patrik gav oss ett helt annat stöd från början och sålde bostadsrätten för ett pris långt över förväntat! Rekommenderar honom till alla. Stort tack Patrik! Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar AMY F
    Stort tack för det mycket fina rekommendationen. Ser fram emot att titta förbi på Kungsgatan vid tillfälle senare!
  • DENNIS N

2019-04-09

DENNIS N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt snabb och smidig process för oss som säljare. Patrik var lyhörd för våra förväntningar, önskemål och ger ett mycket sympatiskt intryck. Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar DENNIS N
    Stort tack för rekommendationen Dennis. Så trevligt att göra affärer med er!
  • Jesper Karl Jean-Claude S

2019-04-03

Jesper Karl Jean-Claude S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag träffade flera mäklare och bestämde mig för Mikael efter research och magkänsla. Jag sökte en "framåt" och alert mäklare hellre än en bakåtlutad relaxed mäklare som enbart förlitar sig på schyssta bilder. Jag fick verkligen vad jag sökte. Mikael lyckades leverera ett riktigt bra resultat.

Mikael var under hela processen riktigt trevlig och peppig, lätt att få tag på och mycket informativ. Visst, han är självsäker och aningen "säljig", men är det inte just därför man anlitar en mäklare? Om detta är vad du söker, tveka inte att anlita Mikael. Du kommer sannolikt bli riktigt nöjd. Läs mer
    2019-04-03 Mikael L svarar Jesper Karl Jean-Claude S
    Tack Jesper för det jättefina omdömet! Stort tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-04-02

VICTOR S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det finns en anledning till alla utmärkelser Mikael har fått de senaste åren. Han har en otrolig fingertoppskänsla om både Stockholms marknad och människor. Mikael styrde allt från styling till kontraktsskrivning på mindre än två veckor och det under en oförutsägbar marknad. Ingen tvekan om att Mikael är stans bästa mäklare. Läs mer
    2019-04-02 Mikael L svarar VICTOR S
    TACK sååå jättemycket Victor för ditt superfina omdöme och tack för ett kanon trevligt samarbete!! Hoppas du och Mikaela kommer trivas i er nya bostad! Mvh/Mikael
  • 2019-04-01

Bo Erik S skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline var snabb, initiativrik, pålitlig och gav täta och bra återkopplingar och goda råd. Läs mer
    2019-04-10 Caroline E svarar Bo Erik S
    Tack för dina fina ord Bo! Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen! Ha det fint så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-04-01

PAOLA L skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Caroline var mycket engagerad och motiverad mäklare. Hon guidade oss bra genom hela processen och hade alltid en bra strategi när läget förändrades. Läs mer
    2019-04-01 Caroline E svarar PAOLA L
    Tack för er fina rekommendation Paola, det har varit jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha det fint så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-03-21

John Oskar Hampus S skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte lägenhet genom Caroline. En mycket smidig affär, Caroline var mycket påläst vid visning och hela tiden tillgänglig under budgivning för att diskutera objektet och utvecklingen. Läs mer
    2019-03-21 Caroline E svarar John Oskar Hampus S
    Tack för ditt fina omdöme Hampus, du kommer stormtrivas i lägenheten! Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-03-20

HANA J skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är värd 5 av 5 möjliga! En kanontjej som gör ett kanonjobb. Trevlig, proffsig, ordningsam och genuin. Som om de inte var nog så sprider hon en fantastisk härlig energi. Jag hade jättemånga frågor och funderingar som hon svarade på både snabbt och ärligt. Rekommenderar verkligen Michelle. Läs mer
    2019-03-20 Michelle C svarar HANA J
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Hana! Jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och ser fram emot att se er snart igen. Ni vet hur ni når mig om det är något mer jag kan göra för er.

Varma hälsningar,

• 2019-03-19

ZEY A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    En mycket engagerad och driven mäklare! Hela affären har skötts på ett smidigt sätt och med sin erfarenhet och sitt driv hjälpte han mig förverkliga min drömaffär på Kungsholmen. Jag kan starkt rekommendera Mikael till den som vill anlita en lyhörd, passionerad och mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2019-03-19 Mikael L svarar ZEY A
    Tack Zey för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-03-18

TOR L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle var full av energi, återkopplade snabbt och var engagerad. Jag var nöjd med hennes insats och rekommenderar henne. Läs mer
    2019-03-18 Michelle C svarar TOR L
    Stort tack, Tor! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning och jag ser fram emot att se dig snart igen!

Varma hälsningar,

• 2019-03-17

Frida Victoria H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael Lindström gjorde ett extremt proffsigt jobb när han sålde min lägenhet på nolltid! Han sålde min lägenhet till mitt drömpris. Allt ifrån styling till visning gjorde han på ett mycket effektivt och bra sätt. Man känner sig trygg med Mikael och utöver det så har man roligt hela vägen för med Mikael känns allting lätt! Tveka inte längre på vem ni ska välja som säljare, välj Mikael Lindström! Läs mer
    2019-03-17 Mikael L svarar Frida Victoria H
    TACK Frida för ditt fina omdöme och tack för ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Mats T

2019-03-17

Mats T skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    3,5 rok på Erstagatan 20 Södermalm.Mkt bra bemötande. Transparent process som resulterade i ett mkt högt pris. Som kund kände man sig sedd och värderad.

Sammanfattningsvis skulle jag rekommendera Jakob till den som vill ha hjälp att få bästa möjliga resultat i sin försäljning: Läs mer
  • 2019-03-14

Gabriella C skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob kunde på ett tydligt sätt motivera hur han på bästa sätt skulle kunna optimera vår försäljning. Han var strukturerad och målinriktad och delaktiggjorde oss under hela processen. Vi är så nöjda med resultatet! Läs mer

MIKAELA K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael tog sig an en lägenhet i ett område där han vanligtvis inte säljer i. Han var realistisk, positiv och driven när andra mäklare som jag träffade var återhållsamma och pessimistiska. Mikael gav ett otroligt förtroendeingivande intryck från första samtalet, mötet och under hela processen fram till försäljning och kontraktsskrivning.
    Mikael är snabb på att svara kring frågor och funderingar, lyssnar in kring säljarens önskemål och sitter på ovärderlig kunskap kring bostadsmarknaden i Stockholm.
    Kan varmt rekommendera Stockholms bästa mäklare! Läs mer
    2019-03-13 Mikael L svarar MIKAELA K
    Wow, tack Mikaela för ditt fina omdöme! Tack för förtroendet att jag fick sälja din fina lägenhet och ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael

MARIA O skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supernöjd med Richards jobb vid försäljningen av min lägenhet. Han är kunnig och driven och höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände. Jag har känt ett stort förtroende för honom genom hela processen och kommer definitivt att anlita honom när det blir dags att sälja igen! Läs mer

Carl Felix F skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle gjorde ett mycket bra jobb vid vårt köp av bostad. Hon var engagerad och vi kände gott förtroende för att henne. Hon såg till att vi snabbt kunde komma till kontraktskrivning, något vi uppskattar. Läs mer
    2019-03-13 Michelle C svarar Carl Felix F
    Stort tack Felix och Hannah! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad och ser fram emot att se er igen vid tillträdet!
  • Johan W

2019-03-11

Johan W skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle sålde min lägenhet och hon kändes proffsig och väl förberedd. Engagerad, trevlig och man fick alltid bra bemötande. Pga av marknaden kom vi inte upp i värderat pris men Michelle gjorde verkligen vad hon kunde för att få upp priset. I slutändan lyckades hon få upp priset en en för marknaden rimlig nivå. Läs mer
    2019-03-13 Michelle C svarar Johan W
    Tack Johan! Det har varit härligt att få sammarbeta med er och jag önskar er allt gott i ert nya boende. Vi syns vid tillträdet!
  • 2019-03-11

Martin Z skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag uppskattar starkt att Mikael var väldigt rak, men samtidigt alltid tillmötesgående. Hela processen fungerade väldigt smidigt och jag rekommenderar absolut honom. Läs mer
    2019-03-11 Mikael L svarar Martin Z
    Tack Martin för ditt fina omdöme! Tack för en jättetrevlig affär och stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Emelie L

2019-03-02

Emelie L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael lyssnade till vår situation och satte omedelbart till verket. På mindre än två veckor hade Mikael inte bara haft visningar och fotograferat lägenheten, men även sålt den.

Mikael höll oss uppdaterade om marknadsläget och hur det påverkade oss i vår försäljning. Vi uppskattar en rak kommunikation och Mikael drog sig inte för att säga exakt vad han tyckte.

Vi skulle rekommendera honom som mäklare alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-03-02 Mikael L svarar Emelie L
    Tack Emelie för det fina omdömet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • 2019-02-28

Jessica Folkesson skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    En mäklare med det lilla extra! Väldigt proffesionell, engagerad, påläst och förtroendeingivande. Caroline fick uppdraget att sälja min lägenhet och hon ordnade allt på ett otroligt smidigt sätt, från styling av lägenheten till fotografering och en lyckad visning. Läs mer
    2019-03-05 Caroline E svarar Jessica Folkesson
    Tusen tack för dina fina ord Jessica, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med din försäljning!
  • 2019-02-27

Ulrika L skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob hjälpte mig att sälja min bostadsrätt, en 1:a på Lidingö. Jag hade blivit rekommenderad Jakob av vänner till min sambo. Redan vid första mötet med Jakob förstod jag varför vännerna rekommenderat honom. För Jakob har hög social kompetens; han vet hur man pratar både med mig som säljare men också till potentiella köpare. Han är målinriktad och tydlig. Inger lugn och förtroende. Visar att han har koll på läget, baserar sina försäljningsråd på fakta och statistik; något som hjälpte mig i alla mina beslut.
    Kort och gott: Med Jakob vid rodret blir din bostadsförsäljning enkel och bekymmersfri!
    Jag vet att jag kommer att ringa Jakob igen nästa gång jag ska göra en ny bostadsaffär!

Ulrika Lagerlund Läs mer
  • Ann-charlott J

2019-02-27

Ann-charlott J skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt bostadsrätt i centrala Stockholm. Jakob har på ett mycket professionellt sätt lotsat mig genom hela processen.

Det kunde inte gjorts på ett bättre sätt. Jag är mycket nöjd och skulle gärna anlita Jakob igen. Läs mer
  • 2019-02-27

Peter O skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som f d auktoriserad fastighetsmäklare har jag en god bild av ett hur ett mäklaruppdrag fungerar och även mina förväntningar på arbetet som skall genomföras. Av den anledningen valde jag Patrik som i alla delar motsvarade mina förväntningar; lyhörd, kunnig, driven, lösningsorienterad och dessutom mycket trevlig. M a o professionell med högsta betyg! Patrik blir mitt val även nästa gång och min rekommendation till andra säljare. Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar Peter O
    Tack för det Peter! Känns extra kul att fått hjälpa dig med dina meriter :-)
  • Kristina A

2019-02-24

Kristina A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är fantastisk. Supertrevlig, lyhörd, snabb och rak i kommunikationen och effektiv. Allt flöt på superbra från början till slut. Kändes otroligt tryggt att sälja med honom. Kan varmt rekommendera Pär! Läs mer
  • Simon H

2019-02-22

Simon H skrev om Caroline Eliasson en del av Mäklarhuset Innerstan
    En mycket driven och kunnig mäklare med god områdeskännedom. Väldigt positiv med suverän återkoppling! Läs mer
    2019-03-05 Caroline E svarar Simon H
    Tack för ett jättebra samarbete och ert fina omdöme! :)
  • 2019-02-21

Fatima Ekman skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är mycket nöjd med samarbetet med Patrik som är mycket professionell, tillmötesgående, lyhörd och har en väldigt trevlig approach. Man har känt sig involverad hela tiden, så att säga varit i rätta händer. Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Fatima Ekman
    Tack för det fina omdömet Fatima
    Fatima Ekman gillar detta
  • Abtin N

2019-02-21

Abtin N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Driven, kunnig, kommunikativ och pålitlig. Mikael var alltid tillgänglig genom hela processen och alltid rak och öppen i sin kommunikation. Jag kände stort förtroende för honom hela vägen och i slutändan gjorde han också det lilla extra för att ro affären i hamn på ett sätt där både jag och köparen var väldigt nöjda trots en knepig marknad. Tack vare Mikael blev det en snabb och smidig försäljning som var helt i enighet med de förväntningar han byggde upp och de mål vi satte tillsammans på förhand. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-02-21 Mikael L svarar Abtin N
    Tack Abtin! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • John B

2019-02-19

John B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael gav mig ärligt och rakt bemötande genom hela processen, då jag som köpare kände ett engagemang att få till en affär som även passade mig som köpare. Rak och tydlig i kommunikationen, vilket verkligen uppskattas i dagens marknad. Märktes även att han lik väl, va uppskattad av säljaren, vilket gör mig än mer tillfredsställd över processen och affären. Kan definitivt se mig använda Mikael vid en framtida försäljning. Läs mer
    2019-02-19 Mikael L svarar John B
    Tack John för ditt fina omdöme! Tack för en jättetrevlig affär och stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2019-02-18

Jonas Aronson skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det har varit ett nöje att anlita Mikael som mäklare. Han har förstått mina behov och funnits tillgänglig under hela processen. Vi satte höga mål som jag tycker han överträffade med råge. Det är sällan man träffar mäklare som är så genuint engagerad och hjälpsam som Mikael är. Det är till 100% en personlig och tillmötesgående mäklare, från första kontakt till kontrakt. Läs mer
    2019-02-18 Mikael L svarar Jonas Aronson
    Tack Jonas för ditt superfina omdöme! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • 2019-02-17

Anna Lorichs skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle kändes superbra från början, jag träffade flera mäklare innan jag bestämde mig, men det blev Michelle och det ångrar jag inte. Proffsig, pigg och engagerad med bra strategi och trevligt bemötande, även om vi tyckte olika ibland. Det blev ett bra slutpris på denna svajiga marknad och min lägenhet gick bäst av konkurrenterna!

Michelle rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-17 Michelle C svarar Anna Lorichs
    Stort tack Anna! Det har varit fantastiskt att få samarbeta med dig och nu ser jag fram emot att finna ditt nya drömboende!

Värme!

- M.
  • Hedvig F

2019-02-17

Hedvig F skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Om man vill ha en engagerad och driven mäklare som gör rätt från början till slut ska man anlita Mikael Lindström! Vi hittade honom av en slump i trapphuset när han sålde grannens lägenhet och vi är otroligt glada över denna tillfällighet och vi märkte snabbt att vi valt rätt. Mikael är väldigt kommunikativ och fanns tillgänglig under hela processen och kändes seriös och trovärdig. Som förstagångssäljare kändes det tryggt att få hjälp av Mikael som alltid kunde svara på ens många frågor och funderingar. Läs mer
    2019-02-17 Mikael L svarar Hedvig F
    Tack Hedvig för ditt fina omdöme! Tack för förtroendet att jag fick sälja din fina lägenhet och ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Niklas G

2019-02-17

Niklas G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det var ett rent nöje att köpa bostadsrätt med Mikael som säljare. Mikael är extremt kommunikativ, bra bollplank och väldigt förstående - 3 egenskaper som gjorde att mitt köp kändes betydligt tryggare. Läs mer
    2019-02-17 Mikael L svarar Niklas G
    Tack Niklas för ditt fina omdöme! Tack själv för en jättetrevlig affär och stort grattis till en toppenfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • 2019-02-15

Yonas Magnusson skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb, effektiv och väldigt bra bemötande. Otroligt lätt att nå på sms, mobil och mail. En riktig klippa som lugnt och strukturerat lotsade mig genom hela processen. Han verkligen ser varje affär som unik, vilket känns rakt igenom hans sätt att tas i an uppdragen. Både köpte och sålde lägenhet genom Peter, samma professionella hantering båda affärerna.
    Med honom är man fullständigt trygg, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Shajan K

2019-02-14

Shajan K skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpte drömlägenheten av Amanda.
    Supersmidig, extremt snabb, proffsig och trevlig, allt gick lätt till och kändes bra! Som det ska vara. Läs mer
    2019-02-14 Amanda P svarar Shajan K
    Tack för din fina rekommendation Shajan! Kul att ni gillade lägenheten och hade en bra köpupplevelse 😊
  • 2019-02-12

Linda M skrev om Jakob Jakobsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jakob Jakobsson hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Kungsholmen och var genom hela processen kunnig, hjälpsam, noggrann och hade ett mycket trevligt och proffsssionellt bemötande mot både oss och potentiella köpare. Kan varmt rekommendera Jakob som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-11

Staffan E skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Filip är en engagerad, noggrann och mycket trevlig mäklare. Nöjd med försäljningen av min lägenhet! Läs mer
    2019-02-11 Filip U svarar Staffan E
    Hej Staffan,

Stort tack för de fina orden. Du har ju fått vara både köpare och säljare där jag har varit mäklare, superkul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Grattis till en lyckad försäljning och till din nya kanonlägenhet.

Vi hörs!
    Med vänliga hälsningar,
    Mäklarhuset Innerstan
  • 2019-02-09

Erika K skrev om Filip Ullhag en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket proffsigt och omtänksamt bemötande. Det känns tryggt och säkert med Filip. Läs mer
    2019-02-11 Filip U svarar Erika K
    Hej Erika,

Stort tack för de fina orden.

Med vänliga hälsningar,
  • Christian C

2019-02-08

Christian C skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kanonmäklare som inger förtroende. Hittade rätt köpare trots svag marknad. Bra bollplank i frågor gällande besvärlig förening. Läs mer
    2019-02-08 Mikael L svarar Christian C
    Tack Christian! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • 2019-02-07

Tobias Andersson skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik sålde vår lägenhet på Kungsholmen nyligen och han gjorde ett fantastiskt jobb. Tillgänglig, pålitlig, ärlig, trevlig och kunnig. Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Tobias Andersson
    Tack för omdömet Tobias. Skall verkligen försöka titta förbi er nya bostad vid tillfälle.
  • Alexander B

2019-02-06

Alexander B skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supermäklare! Amanda fick bostaden såld till ett högt pris över förväntan på endast 5 dagar. Hon är drivande i affären och är en mycket skicklig förhandlare. Rekommenderas starkt till alla som vill göra en bra affär! Läs mer
    2019-02-06 Amanda P svarar Alexander B
    Tack så mycket för din fina rekommendation Alexander!
  • 2019-02-01

William Elofsson skrev om Amanda Persson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastiskt bra mäklare! Amanda har överträffat mina förväntningar med råge och sålde min bostad snabbt till ett pris långt över förväntan. Hon har en sann passion för yrket och besitter en oerhörd kompetens vilket märks tydligt genom hela processen. Hon är driven, kunnig, lyhörd och framförallt en skicklig förhandlare. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-02-01 Amanda P svarar William Elofsson
    Tack för din fina rekommendation William och tack för ett supertrevligt samarbete!
  • Michiyo Kiwako O

2019-01-31

Michiyo Kiwako O skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Han var tillgänglig när som helst och kommunicerade med oss mycket bra. Han var mycket angagerad och gav oss värdefulla råd. Han är en ärlig och pålitlig människa. Vi kunde känna stort förtroende för honom. Läs mer
    2019-01-31 Mikael L svarar Michiyo Kiwako O
    Tack Kiwako för ditt fina omdöme! Tackar för förtroendet att jag fick sälja er fina lägenhet och ett supertrevligt samarbete! Hälsa Kenneth. Mvh/Mikael
Mikael Lindström
Peter Eriksén