Thilde Ångström

Thilde Ångström

Thilde Ångström är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Thilde Ångström har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Thilde Ångström har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 5.0. Thilde Ångström har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

31 omdömen om Thilde Ångström

Sedan starten hos Reco 2019
Felix J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Nedre Gärdet

Väldigt bra! Seriös, hjälpsam, trevlig och tydlig kommunikation genom hela processen

Malin W
Östermalm / Gärdet

Thilde har mycket goda kunskaper om föreningen och området. Thilde var alltid tillgänglig och tydlig i sin kommunikation. Dessutom synnerligen trevlig att ha att göra med.

Åke P
Östermalm / Nedre Gärdet

Toppentjej, förtroendeingivande, alltid glad och positiv, snabb med återkoppling, kunnig, problemlösare listan kan göras hur lång som helst, 5/5 i poäng.

Björn L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Thilde Ångström en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Med Thilde som mäklare blev bostadsförsäljningen en mindre ansträngande erfarenhet. Hennes raka men taktila sätt att kommunicera bidrog till vår förståelse och tillit under hela försäljningsprocessen. Hennes förmåga att kombinera personlig värme med professionell expertis var avgörande för oss. Vi skulle utan tvekan rekommendera Thilde Ångström för alla som söker en mäklare som effektivt förenar personlig omtanke med professionell kompetens.

Patrik S
Östermalm / Nedre Gärdet

Kan inte ge annat än högsta betyg till Thilde! Snabb, trevlig och väldigt professionell. Hon utmanade även och kom med flera bra tips vilket ledde till ett högre slutpris. Kommer ringa Thilde nästa gång det är dags!

Fabian S
Östermalm / Nedre Gärdet

Väldigt bra och trevlig mäklare, rekommenderar starkt!

Noemi G
Östermalm

Thilde har varit mycket trevlig och hjälpsam sedan första kontakten. Då det var mitt första bostadsköp uppskattade jag den extra hjälp och vägledning hon gav. Även tacksam att hon är påläst och ärlig.

Vivi L
Östermalm / Vasastan

Fantastiskt alltihop. Hela tiden tillgänglig. Positivt bemötande. Kunnig. Stor ansträngning att lösa problem och stötta bra val. Bra lyhört samarbete och goda råd.

Per B
Östermalm

Vi ärmycket nöjda. Väldigt smidig försäljning utan stort förarbete från vår sida. Bra försäljningsstrategi

Sten H
Östermalm

Vi har känslan av att Thilde jobbat på alla tillgängliga sätt för att vi ska kunna genomföra försälhningen i aktuell marknadssituation.