Stina Ericsson Larosa

Stina Ericsson Larosa

Stina Ericsson Larosa är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

Stina Ericsson Larosa har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Stina Ericsson Larosa har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.7. Stina Ericsson Larosa har haft 29 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 39 Läs vad Stina Ericsson Larosa

• köpte sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2022-07-10 Verifierad kund
    Mycket fin bemötande, hon fixade visning till oss. När vi skulle skriva på kontraktet, hon var riktigt proffs att vi kände oss trygga och lugna.
    Jag kan starkt rekommendera henne till alla mina vänner och släktingar.
    Tusen tack Nonga för din fina recension, det värmer! Jag önskar er allt gott i ert nya hem! Stina Ericsson Larosa
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mäklare bemött mig med respekt och entusiasm.
    Vi förväntade att få god bemötande samt hjälp för att kunna vinna budgivning på objektet och så blev det.
    Så stort tack till mäklaren samt önskar henne god fortsättning i sitt uppdrag.

Mvh, Estevao
    Tack Estevao, vad snällt av dig! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i ert nya hus. Stina Ericsson Larosa
  • sålde sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2022-07-08 Verifierad kund
    Hon får ett toppenbetyg av oss, hon uppfyllde våra förväntningar till 110%..
    Vi är super nöjda.
    Stort tack Mikael och tack själva! Jag är glad att ni är nöjda och önskar er allt gott! Stina Ericsson Larosa
    2022-06-16 Verifierad kund
    Vi fick förtroende för Stina Ericsson Larosa redan vid första mötet. Hon är lugn, tydlig, ärlig och väldigt trevlig. Hon hjälpte oss att få vårt radhus sålt även om det gick för lite lägre pris pga rådande världsläge. Hon hör av sig regelbundet med info och besvar snabbt våra frågor på SMS. Vi kan varmt rekommendera Stina.
    Tusen tack Ann för dina fina ord! Vad glad jag blir! Det har varit ett nöje att hjälpa er med er husförsäljning. Stina Ericsson Larosa
    2022-06-13 Verifierad kund
    har blivit bemöt med all respekt, hon var lugn och väldigt bra.
    Stort tack Hanan! Lycka till med nya huset, jag hoppas ni kommer att trivas. Stina Ericsson Larosa
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi har alltid blivit mycket väl bemött. Förväntningarna på ett högre slutpris var nog större. Vi hade hoppas på att försäljningen gåt betydligt snabbare än gjorde.
    Med vänlig hälsning
    Mona Holmquist
    Tack Mona för ditt fina betyg. Jag hade också absolut hoppats på högre slutpris och snabbare process men är glad att vi fick ihop det till slut. Jag hoppas ni känner så också! Allt det bästa till er! Stina Ericsson Larosa
    2022-05-14 Verifierad kund
    utmärkt bemötande, tillräckligt information har vi fått, över förvandlingar, mäklaren ger råd och mycket aktiv .
    Tack Kasra för dina fina ord. All lycka till er båda framåt! Stina Ericsson Larosa
    2022-05-12 Verifierad kund
    Väldigt bra. Informerade om allt som gällde och förklarade alla punkter.
    Stort tack German för ditt omdöme och tack själva för en smidig affär. Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i huset! Stina Ericsson Larosa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2022-03-24 Verifierad kund
    Mkt skicklig och hjälpsam. Alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Tusen tack Eva och tack själv för ett smidigt samarbete! Allt gott till er! Stina Ericsson Larosa
    2022-03-16 Verifierad kund
    Trevlig,empatisk mäklare med god kännedom om området. Mäklaren kunde ha argumenterat mer för fördelarna med bostaden istället för att som vi upplevde att mäklaren ibland stod på "spekulanternas sida"
    Tack Helena för ditt omdöme! Jag är så glad att vi fick till affären och att alla parter blev nöjda. Stort lycka till med ert nya! Stina Ericsson Larosa