Läs vad 7 Läs vad Stina Ericsson Larosa

• 2020-12-21
    Vi köpte en lägenhet i salem genom Fastighetsbyrån. Vår mäklare var Stina Ericsson Larosa. Hon är mycket hjälpsam och erfaren mäklare. Dessutom svarar hon väldigt snabbt. Vår totala köpupplevelse var utmärkt. Jag gillade tacka Stina och fastighetsbyrån för att de hjälpte oss att köpa vårt första drömhus.
    Sifat Bin R
    • 84.0 m²
    • Söderby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    Stort tack Sifat för ditt omdöme! Jag är glad att jag kunde hjälpa er och jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet.

• 2020-12-17
    Jag och min sambo köpte ett radhus via mäklaren. Vi fick absolut ingen hjälp när säljaren hade tagit med sig saker som skulle tillhöra bostaden och kommer därför inte anlita Fastighetsbyrån i framtiden.
    Emma G
    • 130.0 m²
    • Söderby
    köpte sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    Tack Emma för att du tog dig tid att svara! Vi uppskattar alla svar. Jag kan förstå att ni inte är nöjda med att ni och säljaren inte kom överens. Min roll är självklart att vara en part emellan er, dock har jag inte möjlighet att bestämma. Oftast löser det sig när alla parter vill till allas bästa; i detta fall gick inte detta hela vägen. Jag återkommer till er personligen och ser till att ni får en kompensation via oss istället. Vänligen Stina

• 2020-12-14
    Sålde mitt radhus och det gick fort och smidigt med Stinas hjälp. Vi hade under hela affären en tät dialog och tog oss i mål på ett föredömligt sätt.
    Tack!
    Franz Achieng W
    • 146.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    Tack själv Franz för ett bra samarbete och tack för dina fina ord. Stort lycka till med framtida äventyr.

• 2020-11-20
    Med Stina affären har gått snabbt, lätt tydligt och ännu att vi är nöjda med priset. Jag kommer rekommendera alla mina bekanta att kontakta Stina i första hand.
    Moatez M
    Moatez M
    • 75.0 m²
    • Salem
    Tack snälla Moatez, vad glad jag blir! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.

• 2020-10-19
    We have purchased an apartment in Rönninge and Stina helped us through the whole process that we were not very familiar with. She handled everything in a professional way that we felt safe and ease. Good communication from start to end.
    Mustafa A
    • 70.0 m²
    • Rönninge
    Thank you so much Mustafa! It was a pleasure working with you too. Best of luck with the new apartment.

• 2020-10-14
    Sålde en bostadsrätt i Salem och fick ett bra bemötande och bra kontakt genom hela försäljningen så är väldigt nöjd med hela försäljningsprocessen.
    Lucas B
    • 2:a
    • 58.0 m²
    • Söderby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    Tack för dina fina ord Lucas. Stort lycka till med ditt bostadsletande!

• 2020-10-01
    Jag har sålt min bostadsrätt i Salem.
    Hon var proffsig och lugn! Hon räknade ut hur mycket reavinsten skulle bli eftersom jag inte köpte en lägenhet utan fått en hyresrätt de hade inte andra bolag gjort !
    Jag hoppades att jag skulle få det pris som mäklaren satt som var mest troligt men jag fick mycket mer för lägenheten än vad jag trott från början !
    Mycket bra samarbete !
    Kerstin B
    Kerstin B
    • 70.0 m²
    • Rönninge
    Stort tack Kerstin för ditt fina omdöme. Det värmer! Det var ett nöje att samarbeta med dig också.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte