Stina Ericsson Larosa

Stina Ericsson Larosa

Stina Ericsson Larosa är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

Stina Ericsson Larosa har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Stina Ericsson Larosa har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.6. Stina Ericsson Larosa har haft 35 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 16 Läs vad Stina Ericsson Larosa

• sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-08-01
    Trevligt bemötande vid samtlig tillfällen då vi haft kontakt.

Mina förväntningarna har uppfyllts på alla plan.

Mycket proffsig och hjälpsam. Hittar lösningar när det behövs. Svarar snabbt på frågor och gav bra råd hur vi skulle gå vidare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-07-12
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt. Väldigt tillmötesgående. Mäklaren levde upp tillförväntningarna och mer därtill. I det stora hela så gick allt smidigt. Det drogs ut lite på själva budgivningen som gjorde att avslutet fördröjdes lite.
    Tack snälla Therese! Jag är glad att jag kunde hjälpa er och hoppas ni kommer att trivas med ert nya boende. Stina Ericsson Larosa
    • Söderby
    2021-06-16
    Trevlig, professionell, lyhörd. Alla våra önskemål togs emot. Skrev en detaljerad och smickrande sammanfattning av bostaden till annonsen. Flexibel och driven särskilt angående de små informella visningarna. Vi är även mer än nöjda med utfallet av försäljningen!
    Stort tack Angelica, vad glad jag blir för din fina ord! Det har verkligen varit ett nöje att jobba med er också! Stina Ericsson Larosa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-06-11
    Helt ok, helt ok, helt ok, helt ok
    Tack Patrik! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet! Stina Ericsson Larosa
    2021-06-07
    Lyhörd, hjälpsamm, tillgänglig, snabb
    Tusen tack Ann-Sofie! Det har varit ett nöje att jobba med dig också! Stina Ericsson Larosa
    2021-05-27
    Vi blev väl mottagna på ett proffsigt sätt både vid visning och
    kontraktsskrivning. Vi blev väl informerade om både köparens
    och säljarens rättigheter och skyldigheter.
    Så hon kan rekommenderas.
    Hej Olof! Tack snälla för ditt omdöme, det värmer verkligen. Lycka till nu med allt! Stina Ericsson Larosa
    2021-05-04
    Köpt en bostadsrätt och Stina var verkligen superproffsig och mycket trevlig mäklare att ha att göra med. Bra bemötande och väldigt tydlig i sin kommunikation.
    Tack själv Marika för bra samarbete och stort tack för ditt omdöme! Det värmer verkligen! Jag hoppas ni kommer att trivas i lägenheten. Stina Ericsson Larosa
    2021-04-30
    Fick ett väldigt bra bemötande och stöd under hela processen med lägenhetsförsäljningen
    Stort tack Mikael för fina ord, det uppskattas verkligen. Ha det så bra! Stina Ericsson Larosa
    2021-02-22
    Jag har sålt lägenhet via Stina på Fastighetsbyrån Salem. Redan från start har hon varit engagerad och visat intresse för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Hon har även varit tillgänglig hela tiden och varit snabb på att återkoppla och svara på frågor om jag haft några mm.
    Tack snälla Erica för ditt fina omdöme! Det har varit ett nöje att få hjälpa till med din försäljning. Lycka till med det nya! Stina Ericsson Larosa
    • Söderby
    2020-12-21
    Vi köpte en lägenhet i salem genom Fastighetsbyrån. Vår mäklare var Stina Ericsson Larosa. Hon är mycket hjälpsam och erfaren mäklare. Dessutom svarar hon väldigt snabbt. Vår totala köpupplevelse var utmärkt. Jag gillade tacka Stina och fastighetsbyrån för att de hjälpte oss att köpa vårt första drömhus.
    Stort tack Sifat för ditt omdöme! Jag är glad att jag kunde hjälpa er och jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Stina Ericsson Larosa