Alex Baz

Alex Baz

Alex Baz är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Alex Baz har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Alex Baz har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.8. Alex Baz har haft 11 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

123 omdömen om Alex Baz

Sedan starten hos Reco 2022
Pia J
Centrala Solna

Alex gav ett marknadsvärde som stämde bra vad den såldes för i en svår marknad. Han är tillgänglig och lyhörd.

Else-Marie G
Skytteholm

Jag fick förtroende för honom vid första mötet och det är kvar. Han har lyssnat och brytt sig om mina önskemål och gjort allt och lite till så jag rekommenderar honom varmt

Sara M
Sålde sitt hus med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
Råsunda

Trevligt bemötande. Ambitiös och ansträngde sig för att hitta spekulanter. Professionell.

Andrej S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
Ritorp

Tydlig och tillgänglig i hela köpprocessen. Kändes tryggt och smidigt att köpa bostad med Alex erfarenhet och goda tips.

Luna D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
Skytteholm

We were looking for a place to buy and Alex found the perfect apartment for us

Madeleine B
Skytteholm

Vi gav Alex en tuff uppgift på skakig marknad. Uthållig och lyhörd. Varmt rekommenderad!

Maiara P
Rudviken/ Solna C

Väldigt professionellt, Alex hjälpte oss genom hela processen och gav oss bra rekommendationer till styling och andra service för att förbereda lägenheten. Vi sålde lägenheten väldigt snabbt och på ett jättebra pris.

Jonas B
Centrala Solna

Trevlig, professionell, realistisk och väldigt engagerad. Han ger inte upp. Han är väl värd sina pengar. Skulle använda honom igen

Patrik K
Rudviken/ Solna C

Alex är väldigt proffsig i allt han gör, bemötandet mot oss, spekulanter osv. Hela upplevelsen kan beskrivas så här; Snabbt och Smidigt.

Krister L
Råsunda

Alex är en mycket proffsig mäklare med lång erfarenhet. Alex jobbade stenhårt med de köpsignaler han fick i kontakten med spekulanterna av vår lägenhet vilket resulterade i ett lyckligt avslut. Jag kan verkligen rekommendera Alex.