Alex Baz

Alex Baz

Alex Baz är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Alex Baz har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Alex Baz har haft 6 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 106 Läs vad Alex Baz

• Ulriksdal
    2022-05-09 Verifierad kund
    Alex är en väl erfaren mäklare som är en proffs. Trevligt bemötande och lyhörd. Det gör verkligen skillnad när man anlitar en mäklare som är etablerad och kunnig. Tack Alex för ett fint samarbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Ulriksdal
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevligt, proffsigt, och vänligt bemötande. Hjälpsam med information och även film från takterrassen som inte var tillgänglig under visning. Snabb återkoppling var oxå bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Järvastaden
    2022-04-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från Alex! Lyhörd, intresserad och extremt erfaren. Jobbade hårt och har ett stort kontaktnät. Totalt en mycket bra upplevelse!
    • Huvudsta
    2022-04-15 Verifierad kund
    Sålde bostaden snabbt och fick mer betalt än vi kunnat hoppats på.
    • Råsunda
    2022-04-01 Verifierad kund
    • Artigt o trevligt
    • Engagement, bra
    • Vi är mycket nöjda
    Hej Mats, det var otroligt trevligt att kunna hjälpa er med er försäljning. Hoppas ni trivs bra med er nya granne :) Mvh; Alex Baz Alex Baz
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Skytteholm
    2022-03-30 Verifierad kund
    Alex vad ett stort stöd och hjälpte oss otroligt vid köp av bostad. Han var både professionell vad gällde allt om bostaden och det formella arbetet, men även väldigt inkännande och stöttande på personligt plan.
    Han hjälpte oss att hitta hem.

/ Ida Hovinger Tryman
    Hej Ida och stort Grattis till er nya bostad. Hoppas ni trivs där i många år framöver. Mvh, Alex Baz Alex Baz
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uppsala
    2019-08-09 Verifierad kund
    Jag önskade en snabb och smidig affär vilken han levererade. Kompetent och vänlig. Kan starkt rekommendera Alex Baz.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uppsala
    2019-07-11 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet med Alex Baz och fick ett mycket högre slutpris än vad vi kom överens om. Rekommenderas varmt
  • skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    2019-07-01 Spontant omdöme
    Köpte en bostadsrätt med Alex hjälp.
    Mycket professionellt bemötande och smidig som få.
    Tack!
  • Johan Alexander L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uppsala
    2019-06-19 Verifierad kund
    Jag tackar Alex Baz för den otroliga insatsen han gjorde i processen av mitt första bostadsköp. Han lyssnade och levererade på topp.

Kan starkt rekommendera Alex!