Björn Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 97 Läs vad Björn Lindahl

• Monica B köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-19

Björn känns som en mäklare som kan sitt jobb. Lyhörd, trevlig, positiv och jobbar snabbt och effektivt. Har både köpt och snart sålt hus med hans hjälp och det har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Hans G köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-18

Lugn, metodisk, seriös och trevlig. Läs mer
  • Robert S sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-18

FINNINGE
    Sålt villa.
    Trevligt och korrekt bemötande. Proffsigt skött med bra förslag och vägledning genom försäljningen.
    Förväntningarna var att få till en snabb försäljning till en ok pris. Här uppnåddes ett mycket bra resultat tack vare ett snabbt agerande och samarbete men mäklaren.

Bra och proffsigt agerande. Förslag och vägledning som inte verkade orimlig utan mycket trovärdig. Man kände sig trygg genom hela försäljningen. Läs mer
  • Ellen E sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-10

MARIEFRED CENTRALT
    Bostadsrätt
    trevligt bemötande och tog hand om oss väl. Svarade på alla frågor då det är vår första försäljning Läs mer
    2019-09-17 Björn L svarar Ellen E
    Tack för dina ord Ellen. Jag är glad att jag fick hjälpa er vidare till ert ny boende, och att det gick redan efter första visningen så att ni slapp bli oroliga.
  • Per Torsten B sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-08

VANSÖ
    140 m2 enplanshus med 70m2 garage. Trevlig försäljare med bra kundmottagande, raka rör vid budgivning👍. Skulle där emot vilja ha lite bättre uppdateringar under resan gång. Annars en mycket bra mäklare😃 Läs mer
  • Lilian Margareta R skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-04

Har sålt ett fritidshus. Blev bra bemött. Han har skött allting väldigt professionellt. Läs mer
    2019-09-06 Björn L svarar Lilian Margareta R
    Tack för ditt svar Lilian, det har varit trevligt att få hjälpa er hitta en köpare till ert fina hus.
  • Layth N köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-02

ÅKERS STYCKEBRUK
    Björn är en extremt kunnig mäklare som kan sin sak och är duktig på det han gör. Man märker att han älskar sitt jobb. Björn är hjälpsam och har väldig kloka råd att ge.
    En kanon mäklare lättare sagt. Läs mer
    2019-09-06 Björn L svarar Layth N
    Tack Layth, jag önskar dig lycka till i din nya lägenhet. Du är alltid välkommen om vi kan hjälpa dig med något.
  • Hans-Olov Ö köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-21

VANSÖ
    Köpt hus i lantlig miljö. Imponerad av Björns expeditivitet, professionalism och tydlighet. En av de bästa mäklare jag stött på. Läs mer
    2019-09-02 Björn L svarar Hans-Olov Ö
    Tack Hans-Olv, det känns jättebra att ni är lika nöjda som jag med den här bostadsaffären. Grattis till ert fina hus!
  • Salem Al F köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-29

STRÄNGNÄS
    Vi har precis köpt ett landställe/permanentboende i Sörmland, och via det träffade vi Björn. Är så glad att det var just Björn som hade hand om den här försäljningen. Hans professionella, varma och väldigt tydliga styrning genom hela denna process önskar jag mer säljare/köpare får uppleva! Läs mer
    2019-08-09 Björn L svarar Salem Al F
    Tack för dina värmande ord Salem, jag är glad att det blev ni som får ta hand om det här underbara huset. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er hitta ert fina hus. Jag önskar er lycka till i många år framöver!
  • Roger Ö sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-21

STORGÄRDET
    Björn är engagerad och pålitlig allting funkade jättebra från början och till försäljning. Läs mer
    2019-07-23 Björn L svarar Roger Ö
    Tack för dina kommentarer Roger, det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Vi har fått rätt köpare också, som uppskattar husets fina charm och kvaliteter, det känns bra.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall