Björn Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2007-03-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-05-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 128 Läs vad Björn Lindahl

• Magnus G köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-07-12

VIK FOGDÖ
    Köpte ett frtitidshus våren 2020. Bra bemötande och hög servicenivå. Bara gott att säga. Läs mer
  • Johanna N sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-07-03

Merlänna
    Väldigt trevlig och kompetent! Läs mer
    Björn L gillar detta
  • Staffan L sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-15

Mariefred
    Sålt en fritidsfastighet. Bra bemötande och engagerat förhållningssätt till försäljningen. Läs mer
    Björn L gillar detta
  • Sofi L sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-15

Mariefred
    Jag har sålt en sommarö tillsammans med 3 kusiner. Björn har visat sig vara reflekterande och envis och har klarat av att ha kontinuerlig kontakt med alla oss säljare.
    Vi har haft end el diskussioner där vi inte har tänkt helt lika, men det har inte varit några problem att hitta fram till ett bra avslut. Läs mer
    Björn L gillar detta
  • Rose-marie S sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-12

DJUPVIK
    försäljning av sommarstuga.
    positiv och trevlig mäklare.
    försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. vi fick löpande info om budgivningen. mäklarn levde upp till förväntningarna. Läs mer
    Björn L gillar detta
  • Malin B köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-05

3:a
    Mariefred
    Köpte lägenhet, bra och snabb återkoppling. Flexibel att ta visningen på en lördag som passade mig bättre. Läs mer
    Björn L gillar detta
  • Lisa C sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-05-23

Mariefred
    Vi sålde ett fritidshus och fick mycket bra service, hjälp och råd i alla led - och ett högre pris än vi vågat hoppas på!

Vi blev alltid respektfullt bemötta, mäklaren var tillgänglig, trevlig och vi fick bra guidning genom processen.

Vi hade ganska höga förväntningar och dessa överträffades.

Det var en smidig säljprocess och en mycket bra upplevelse! Läs mer
    Björn L gillar detta
  • Jakob C sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-05-23

Mariefred
    Jättebra mäklare! Tillgänglig, ärlig och väldig trevlig.
    Vi sålde ett fritidshus och enda lilla negativa var att priset kanske var satt för lågt. Men ingen kunde nog förutspå prisbilden under covid-19 tiden. Läs mer
  • Britt-Marie C
    Britt-Marie C sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-05-19

DJUPVIK
    Vi har sålt vår sommarstuga efter 18 år och blev väldigt bra bemött vid första mötet våra förväntningar är långt över förväntan vi har fått ett bra pris efter budgivning och Mäklaren blev också förvånad. Vi är otroligt nöjda och rekommenderar Björn Lindahl till alla som ska göra en fastighetsaffär. Läs mer
    Björn L gillar detta
  • Susanne O sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-05-17

Sålde ett hus. Tycker mäklaren ingav förtroende och gav värdefulla och ärliga tips inför försäljning och visning.
    Trots att man märkte att han hade mycket att göra tog han sig tid att prata med en när man undrade något.

Det slutade med försäljning trots lite konstiga tider och vi blev nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall