Björn Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 79 Läs vad Björn Lindahl

• Jan Anders E sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-18

Sålde ett hus via Fastighetsbyrån och Björn Lindahl. Björn är fantastiskt professionell och lyhörd både mot säljare och köpare. Även om han är en väldigt upptagen man så tog han alltid sig tid att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera Björn både vid eventuellt köp och försäljning. Och till Björn: Jag hoppas du får lite ledigt och kan koppla av i sommar. :-) Läs mer
    2019-06-18 Björn L svarar Jan Anders E
    Tack för dina ord Anders, det har varit ett långt samarbete och jag är glad att du är nöjd. Jag önskar dig också en riktigt skön sommar :)
  • Christina S köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-17

Jag köpte en bostadsrätt av Björn.
    Han är kunnig, trevlig, erfaren, trygg och noggrann.
    Björn är snabb i att respondera och tog sig tid för mig.
    Jag har träffat ett flertal mäklare och Björn är tveklöst den jag fått högst förtroende för. Ger honom mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-06-18 Björn L svarar Christina S
    Tack Christina, det var trevligt att få hjälpa er att hitta den här fina lägenheten. Önskar er lycka till!
  • Anna Margareta Elonora H sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-12

Har sålt mitt hus och har blivit bemöt på ett perfekt service sätt. Björn har alltid haft tid för svar på frågor m,m. Kommer att rekomedera han till andra.
    Anna H Läs mer
    2019-06-14 Björn L svarar Anna Margareta Elonora H
    Anna tack för dina ord, jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Gunnel E sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-22

STRÄNGNÄS
    Jag har sålt mitt sjöställe sen över 30 år!
    Björn har ett förtroendefullt bemötande,
    Är lugn och vänlig. Han har hittills utfört sitt uppdrag på bästa sätt!
    /mvh Gunnel Ewert Läs mer
    2019-06-03 Björn L svarar Gunnel E
    Tack för att jag fått förtroendet att hjälpa dig Gunnel, jag önskar dig lycka till i din nya lägenhet!
  • Dick S sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-03-13

Min fru och jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Björn. Han är en mycket sympatisk och kunnig mäklare. Behandlar både säljare och köpare med respekt. Vad vi tyckte var extra bra med Björn var att han hela tiden höll oss uppdaterade.
    Högsta betyg för både professionalitet och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-03-13 Björn L svarar Dick S
    Tack för ditt svar Dick, jag hoppas ni finner ert nya drömboende på Gotland snart :)
  • Gunn Deborah Yvonne Å
    Gunn Deborah Yvonne Å sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-20

Jag och min man sålde en lägenhet genom Björn Lindahl, sedan har vi köpt en sommarstuga genom Björn. Han har varit trevlig samtidigt professionell. Min man gick bort i våras och jag har nu sålt min lägenhet genom Björn och han har varit ett bra och fint stöd. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Gunn Deborah Yvonne Å
    Tack Gunn, jag är glad att jag får hjälpa till så att allt blir bra.
  • Sofie W sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-13

CENTRALT
    Mycket kompetent och trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar. Mycket snabb och effektiv att hjälpa till med allt runt försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Sofie W
    Tack för dina ord Sofie, jag tycker vi har haft ett bra samarbete. Lycka till i framtiden, kanske vi får glädjen att göra nya affärer någon dag.
    Björn L gillar detta
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-05

Köpt gård
    Vänligt och korrekt bemötande.
    Upplevde en ärlig- och uppriktighet
    Kände förtroende Läs mer
    2019-02-12 Björn L svarar Maria L
    Tack för dom orden Maria, det kändes väldigt bra att det blev ni som fick ta hand om den fina gården. Jag önskar er lycka till i Stallarholmen, och hoppas jag får träffa er snart igen.
  • Louise L köpte sin bostad med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-01-17

Köpt en bostadsrätt, vi hade en jätte bra mäklare! Han skötte allt profisionellt och smidigt Läs mer
    2019-02-05 Björn L svarar Louise L
    Trevligt att höra att du är nöjd, hoppas ni kommer trivas bra i er fina lägenhet!
    Björn L gillar detta
  • Jeanette Veronica K sålde sin bostad med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-10-31

Jag kände fullt förtroende för Björn, som tog väl hand om vår försäljning och fick allt att flyta smidigt. Läs mer
    2018-11-09 Björn L svarar Jeanette Veronica K
    Tack för dina ord Jeanette, det har varit ett trevligt samarbete med er och jag är glad att ni är nöjda.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall