Björn Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 110 Läs vad Björn Lindahl

• Michal Marcin J köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-05

STRÄNGNÄS
    Vi behöver inte diskutera nånting! Underbart! 100% proffs! Vi rekommenderar pi 200%, Björn hjälpte med alltföre och efter underskrifter kontraktet.
    Hälsningar
    Familjen Jaroszyk. Läs mer
  • Anette E sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-01-22

ULVHÄLL
    Fint bemötande. Björn har hjälpt oss på alla sätt. Läs mer
    Björn L gillar detta
  • Ann V sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-01-20

STRÄNGNÄS
    Vi har sålt en brf och köpt ett stadsradhus även det i form av en brf. Björn har varit seriös och förtroendeingivande. Han har varit lätt att samtala med och hela tiden informerat om det aktuella skeendet.
    Våra förväntningar var att Björn skulle skapa en lugn och sansad affär med god vinst. Vi bor i en liten stad och har både sålt och köpt inom staden så det var viktigt för oss att vi kunde se våra olika spekulanter i ögonen efter försäljningen. Det har Björn lyckats åstadkomma. Vi är mycket nöjda med Björn som mäklare och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-20 Björn L svarar Ann V
    Ann och Robert, tack för förtroendet att få hjälpa er med föresäljningen av er fina våning! Det känns bra att det gått bra, till och med bättre än vi vågade hoppas på, och att vi fått nöjda köpare. Jag önskar er lycka till med ert nya boende. På återhörande!
  • Robert V sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-01-20

STRÄNGNÄS
    Sålt brf. Björn har bemött oss på ett seriöst och förtroendeingivande sätt. Vi önskade en lugn och sansad säljprocess och det fick vi. Han hanterade budgivarna på ett föredömligt sätt.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-20 Björn L svarar Robert V
  • Nikola M köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-12-20

ÅKERS STYCKEBRUK
    Glad, trevlig och hjälpsam igenom och efter affären. Finns där för en helt enkelt och rekommenderar verkligen Björn. 5/5 Läs mer
    2019-12-20 Björn L svarar Nikola M
    Jättetrevligt att få hjälpa er att hitta er nya bostad! Jag hoppas och tror verkligen att det blir bra för er, lycka till!
  • Mohanad G köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-12-05

STADSSKOGEN
    Jag gick på en visning sen möte jag han
    Jag hade stora förväntningar och han uppfyllde
    De och jag är glad över de
    Jag hade jätte bra förväntande och han uppfyllde allt jag hade tänkt mig och han hitta ett hus Läs mer
    2019-12-07 Björn L svarar Mohanad G
    Tack för allt och hoppas att du kommer att trivas bra i din fina lägenhet. Det var trevligt att ha med dig att göra och jag är glad att allt gick bra för dig.
  • Förs C köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-11-11

MARIEFRED CENTRALT
    Köpt lägenhet i Mariefred.
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Riktigt bra information under hela processen.
    Tryggt och smidigt hanterat! Läs mer
    2019-11-13 Björn L svarar Förs C
    Tack för ditt svar, jag hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten!
    Björn L gillar detta
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-11-09

Mariefred
    Superseriös och duktig mäklare. Rekommenderar Björn till alla! Läs mer
    2019-11-13 Björn L svarar Maria L
    Dina ord betyder mycket Maria, jag är glad att du känner dig väl omhändertagen. Jättetrevligt att få hjälpa dig hitta ditt nya boende, önskar dig lycka till med kommande renovering!
  • Anette L sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-10-22

CENTRALT
    vi har haft en lugn, kunnig och otroligt trevlig mäklare, Björn!
    Björn har gjort ett fantstiskt jobb vid försäljningen av vår lägenhet.
    Vi rekommenderar varmt Björn!

Förväntningar var väl att vi hoppades på att Björn skulle lyckas sälja lägenheten inom vår snäva tidsram. Det gjorde han med bravur!!

Stort tack till Björn med ett fantastiskt bemötande och omhändertagande! Läs mer
    2019-10-23 Björn L svarar Anette L
    Tack Anette för dina värmande ord, jag är glad att ni är nöjda. Jätteskönt att vi hann sälja utan stress, så att ni nu kan planera er flytt i lugn och ro. Vi hörs snart igen!
  • Peter G sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-10-21

CENTRALT
    Vi har sålt en bostadsrätt på Eskilstunavägen.
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av Björn, han kontaktade oss med jämna mellanrum och meddelade hur försäljningen fortgick.
    Förväntningarna levdes upp mer än väl.

Med vänlig hälsning Peter o Anette Läs mer
    2019-10-21 Björn L svarar Peter G
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Vi har ju haft kontakt flera år, så det känns riktigt bra att det gick bra nu när ni beslutade er för att sälja, trots en lite trögare marknad. Ha det bra, så ses vi snart igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall