Björn Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 76 Läs vad Björn Lindahl

• Gunnel E sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-22

STRÄNGNÄS
    Jag har sålt mitt sjöställe sen över 30 år!
    Björn har ett förtroendefullt bemötande,
    Är lugn och vänlig. Han har hittills utfört sitt uppdrag på bästa sätt!
    /mvh Gunnel Ewert Läs mer
    2019-05-22 Björn L svarar Gunnel E
    Tack för att jag fått förtroendet att hjälpa dig Gunnel, jag önskar dig lycka till i din nya lägenhet!
  • Dick S sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-03-13

Min fru och jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Björn. Han är en mycket sympatisk och kunnig mäklare. Behandlar både säljare och köpare med respekt. Vad vi tyckte var extra bra med Björn var att han hela tiden höll oss uppdaterade.
    Högsta betyg för både professionalitet och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-03-13 Björn L svarar Dick S
    Tack för ditt svar Dick, jag hoppas ni finner ert nya drömboende på Gotland snart :)
  • Gunn Deborah Yvonne Å
    Gunn Deborah Yvonne Å sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-20

Jag och min man sålde en lägenhet genom Björn Lindahl, sedan har vi köpt en sommarstuga genom Björn. Han har varit trevlig samtidigt professionell. Min man gick bort i våras och jag har nu sålt min lägenhet genom Björn och han har varit ett bra och fint stöd. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Gunn Deborah Yvonne Å
    Tack Gunn, jag är glad att jag får hjälpa till så att allt blir bra.
  • Sofie W sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-13

CENTRALT
    Mycket kompetent och trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar. Mycket snabb och effektiv att hjälpa till med allt runt försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Sofie W
    Tack för dina ord Sofie, jag tycker vi har haft ett bra samarbete. Lycka till i framtiden, kanske vi får glädjen att göra nya affärer någon dag.
    Björn L gillar detta
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-05

Köpt gård
    Vänligt och korrekt bemötande.
    Upplevde en ärlig- och uppriktighet
    Kände förtroende Läs mer
    2019-02-12 Björn L svarar Maria L
    Tack för dom orden Maria, det kändes väldigt bra att det blev ni som fick ta hand om den fina gården. Jag önskar er lycka till i Stallarholmen, och hoppas jag får träffa er snart igen.
  • Louise L köpte sin bostad med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-01-17

Köpt en bostadsrätt, vi hade en jätte bra mäklare! Han skötte allt profisionellt och smidigt Läs mer
    2019-02-05 Björn L svarar Louise L
    Trevligt att höra att du är nöjd, hoppas ni kommer trivas bra i er fina lägenhet!
    Björn L gillar detta
  • Jeanette Veronica K sålde sin bostad med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-10-31

Jag kände fullt förtroende för Björn, som tog väl hand om vår försäljning och fick allt att flyta smidigt. Läs mer
    2018-11-09 Björn L svarar Jeanette Veronica K
    Tack för dina ord Jeanette, det har varit ett trevligt samarbete med er och jag är glad att ni är nöjda.
  • Kati E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-10-16

Jag har köpt ett hus på Älgstigen och blev väldigt trevligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Han var glad och hjälpsam och affären gick väldigt smidigt till.
    Jag skulle absolut rekommendera andra att använda Björn som mäklare. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Kati E
    Tack för dina ord Kati, det var ett sant nöje att få hjälpa dig och din familj till det här fina huset. Önskar er lycka till med ert nya boende!
  • Cecilia W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-10-15

Trevlig och mycket professionell. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Cecilia W
    Tack för ditt svar Cecilia! Jag är glad att det gått bra med er försäljning, och att vi dessutom fick väldigt trevliga köpare.
  • Tove N skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-10-14

Sålt en lägenhet på fyra rum och kök.
    Jag har upplevt att jag kan lita på Björn, att han är sakkunnig och trygg i sin profession. Ibland har han vart något svår att få tag på, men har återkopplat så snart han kunnat. Läs mer
    2018-10-23 Björn L svarar Tove N
    Tack för ditt svar Tove! Vi har sålt på en lite trög marknad, och det innebär mycket jobb framförallt med mer telefonkontakter. Ibland är det därför svårt att vara kontaktbar, men jag ringer alltid tillbaka på missade samtal. Alltid. Nu hoppas vi att ert nya boende blir klart i tid, så att ni snart får flytta till ert drömboende :) På återseende!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall