Andreas Ersson

Andreas Ersson

Andreas Ersson är mäklare på Fastighetsbyrån Strängnäs

Andreas Ersson har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Andreas Ersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Andreas Ersson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

7 omdömen om Andreas Ersson

Ulf G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

BRA! Allt fungerade rådgivning kontakt bemötande trevligt o utan konstigheter.

Ebba B
Köpte en tomt med hjälp av Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Sålt vår villa med Andreas. Vi började med att lägga ut den som kommande vilket drog till sig ett stort intresse, Andreas lyckades samla ihop 9 familjer till en förhandsvisning. Efter en vecka var bostaden såld och vi är väldigt nöjda med en snabb och smidig affär. Andreas är lyhörd för både köpare och säljare och gör så att affären blir bra för båda parter. Vi är väldigt nöjda att vi valde Andreas till vår försäljning.

Ulf Robert R
Sålde en tomt med hjälp av Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Glad trevlig och uppmärksam. Upprättande av köpehandlingar vid försäljning av tomt.

Bengt Ivar K

Mitt omdöme om företaget och övrig personal som vi varit i kontakt med under försäljningen av våran fastighet upplevde vi som en personlig och öppen dialog genom hela processen från första mötet till avslut av försäljningen.

Leif Gunnar P

Jag , eller vi (jag och min fru Annica) anlitade Andreas Ersson på Fastighetsbyrån i Södertälje då vi skulle sälja vårat radhus. Andreas verkade kompetent, seriös, ambitiös och mycket trevlig. Vid förberedelserna av försäljningen informerades vi om vissa rutiner och praxis såsom fotografering-,besiktning-,visning- och budgivning av radhuset. Allt detta skötte Andreas exemplariskt och vi kunde känna oss trygga i affären av det nya hus som vi köpte av en annan mäklarfirma. Vi kan rekommendera Andreas Ersson och det företag han representerar med största nöje och ärlighet.

Anders Eric D

Kort sammanfattning av Andreas Ersson på Fastighetsbyrån i Södertälje: Andreas är mycket kunnig och handlingskraftig i sin roll som mäklare, jag är väldigt tacksam för att han hanterade min fastighetsförsäljning. Jag kommer vid min ev nästa fastighetsförsäljning, att använda mig av fastighetsbyrån igen. De ger ett proffsigt och trevligt intryck gentemot sina kunder.

Lotta E
Skrev om Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Andreas Ersson, är oerhört lyhörd och på samma gång driven, är inte rädd att sticka ut hakan! Tro på sig själv och som ledare av företaget vilket innebär att det genomsyrar ett fantastisk positivt klimat när man kliver in genom dörrarna på Fastighetsbyrån! Är aldrig svår att få tag på vilket är något som jag personligen uppskattar mycket!