Andreas Ersson
en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr
151 72 Södertälje — Visa karta

Vad tror Andreas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Andreas Ersson

• Bengt Ivar K skrev om Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mitt omdöme om företaget och övrig personal som vi varit i kontakt med under försäljningen av våran fastighet upplevde vi som en personlig och öppen dialog genom hela processen från första mötet till avslut av försäljningen. Läs mer
  • Leif Gunnar P skrev om Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag , eller vi (jag och min fru Annica) anlitade Andreas Ersson på Fastighetsbyrån i Södertälje då vi skulle sälja vårat radhus. Andreas verkade kompetent, seriös, ambitiös och mycket trevlig. Vid förberedelserna av försäljningen informerades vi om vissa rutiner och praxis såsom fotografering-,besiktning-,visning- och budgivning av radhuset. Allt detta skötte Andreas exemplariskt och vi kunde känna oss trygga i affären av det nya hus som vi köpte av en annan mäklarfirma. Vi kan rekommendera Andreas Ersson och det företag han representerar med största nöje och ärlighet. Läs mer
  • Anders Eric D skrev om Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kort sammanfattning av Andreas Ersson på Fastighetsbyrån i Södertälje:
    Andreas är mycket kunnig och handlingskraftig i sin roll som mäklare, jag är väldigt tacksam för att han hanterade min fastighetsförsäljning.
    Jag kommer vid min ev nästa fastighetsförsäljning, att använda mig av fastighetsbyrån igen.
    De ger ett proffsigt och trevligt intryck gentemot sina kunder. Läs mer
  • Lotta E skrev om Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Andreas Ersson, är oerhört lyhörd och på samma gång driven, är inte rädd att sticka ut hakan! Tro på sig själv och som ledare av företaget vilket innebär att det genomsyrar ett fantastisk positivt klimat när man kliver in genom dörrarna på Fastighetsbyrån! Är aldrig svår att få tag på vilket är något som jag personligen uppskattar mycket! Läs mer
Robert Persson
Thomas Aslan