Försäljningar

Läs vad 6 Läs vad Andreas Ersson

• Sålt vår villa med Andreas. Vi började med att lägga ut den som kommande vilket drog till sig ett stort intresse, Andreas lyckades samla ihop 9 familjer till en förhandsvisning. Efter en vecka var bostaden såld och vi är väldigt nöjda med en snabb och smidig affär. Andreas är lyhörd för både köpare och säljare och gör så att affären blir bra för båda parter. Vi är väldigt nöjda att vi valde Andreas till vår försäljning.
    Ebba B
    Ebba B köpte en tomt med hjälp av Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2019-08-16
    2019-08-16
  • Glad trevlig och uppmärksam. Upprättande av köpehandlingar vid försäljning av tomt.
    Ulf Robert R sålde en tomt med hjälp av Andreas Ersson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2019-08-04
    2019-08-04
  • Mitt omdöme om företaget och övrig personal som vi varit i kontakt med under försäljningen av våran fastighet upplevde vi som en personlig och öppen dialog genom hela processen från första mötet till avslut av försäljningen.
    2014-06-23
  • Jag , eller vi (jag och min fru Annica) anlitade Andreas Ersson på Fastighetsbyrån i Södertälje då vi skulle sälja vårat radhus. Andreas verkade kompetent, seriös, ambitiös och mycket trevlig. Vid förberedelserna av försäljningen informerades vi om vissa rutiner och praxis såsom fotografering-,besiktning-,visning- och budgivning av radhuset. Allt detta skötte Andreas exemplariskt och vi kunde känna oss trygga i affären av det nya hus som vi köpte av en annan mäklarfirma. Vi kan rekommendera Andreas Ersson och det företag han representerar med största nöje och ärlighet.
    2014-06-23
  • Kort sammanfattning av Andreas Ersson på Fastighetsbyrån i Södertälje: Andreas är mycket kunnig och handlingskraftig i sin roll som mäklare, jag är väldigt tacksam för att han hanterade min fastighetsförsäljning. Jag kommer vid min ev nästa fastighetsförsäljning, att använda mig av fastighetsbyrån igen. De ger ett proffsigt och trevligt intryck gentemot sina kunder.
    2014-06-18
  • Andreas Ersson, är oerhört lyhörd och på samma gång driven, är inte rädd att sticka ut hakan! Tro på sig själv och som ledare av företaget vilket innebär att det genomsyrar ett fantastisk positivt klimat när man kliver in genom dörrarna på Fastighetsbyrån! Är aldrig svår att få tag på vilket är något som jag personligen uppskattar mycket!
    2014-06-16