Sanna Magnusson

Sanna Magnusson

Sanna Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Strängnäs

Sanna Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2002-07. Sanna Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.4. Sanna Magnusson har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

13 omdömen om Sanna Magnusson

Hans H
Nykvarn Sundsvik

Snabb, kunnig och trevlig. Trevligt bemötande på visning

Caroline S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Mariefred Centralt

En fantastisk mäklare som gjorde sitt yttersta i samband med mitt köp av ny bostad i Mariefred. Fylld med massa tålamod och lyhördhet, proffsig kommunikation . Rekommenderar Sanna alla gånger.

Björn M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Centralt

Kan den lokala marknaden inkl. banker och nödvändiga kontakter för att underlätta en försäljning. Kan rekommenderas.

Arvid H
Centralt

Erfaren professionell engagerad mäklare med vänligt bemötande. Rekommenderas starkt för en trygg affär både för säljare och köpare.

Viktor B
Nykvarn

Hela processen kändes smidig,trygg och enkel med Sanna. Bra kommunikation.

Mattias M
Bergtorp

Sanna är en person som bara tänker på sig själv och hur det gynnar henne. Hon vet inte vad service är. Hon är en person som bara är servicegående fram tills att man har bestämt sig för att köpa. Allt annat runt omkring det med avtal, frågor, processen skiter hon i eller med andra ord hon svarar inte ens när man ringer. Skulle inte ens rekommendera henne till min värsta fiende.

Svar från Sanna Magnusson

Hej Mattias! Jag vill tacka för att du tog dig tid att prata med mig i telefon att redo ut ditt missnöje. Det är så klart väldigt tråkigt att höra att ni upplevt mig icke nåbar. Kommunikatonen mellan er som kund, mig och inte minst entreprenören för nyproduktionen kunde helt klart varit betydligt bättre, och detta tar jag till mig. Mycket av frågorna som ni önskat svar på har varit frågor som jag inte kunnat lämna besked om eftersom det rört föreningen, bygget eller entreprenören och som de dröjt med. Så här har vi hamnat...

Yousif B
Nykvarn

Sanna är super trevlig och hjälpsam.

Rebecka H
Nykvarn Sundsvik

Jag o min man har alltid blivit bemötta bra av Sanna, vid frågor och dylikt! Bra info om allt! Inget o klaga på 🌸

Hampus L
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Nykvarn Sundsvik

Med Sanna är det ordning och det händer grejer. Tryggt o smidigt!

Nina R
Nykvarn Sundsvik

Sanna är trevlig och tillmötesgående. Stort tålamod även vid många frågor som förstagångsköpare. Svarar snabbt på mail. Ger god information löpande.