Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Strängnäs

Fastighetsbyrån Strängnäs

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 413 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs

• 2019-09-16

Disa B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica har skött sitt uppdrag på bästa sätt och vi kan varmt rekommendera henne.
    Det har varit lätt att få kontakt med Annica då vi behövt.
    Annica ger ett proffsigt och trevligt intryck gentemot kunder och uppdragsgivare Läs mer
  • 2019-09-16

Linda F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica sålde våran villa nu i sommar.
    Jag kan bara säga ,vilken otroligt duktig,snabbtänkt och professionell mäklare ! Vill därför ge henne mitt bästa beröm och kommer även rekommendera henne inför mina vänner om dom går i sälj tankar. Läs mer

Negeena A skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Hon är bäst och hela tiden är aktiv person . Läs mer

Emma F skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte ett nybyggt radhus.
    Blev väldigt bra bemött.
    Trevlig, hjälpsam, hjälpte oss med diverse funderingar man kan ha vid sitt första husköp. Läs mer

Lena Z skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Villa Mkt proffsig hantering samt kontaktskapande Läs mer

Kemal G skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Bostasrättsradhus Bresshammaren 2.
    • Bra, trevligt och professionell bemötande. Hjälpsam.
    • Jag behövde hjälp, stöd och bra information.
    Ja jag tycker att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    • Nöjd kund! Läs mer

Jan O skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt villan snabbt, en vecka efter visning, och mycket bra info från mäklaren under hela säljprocessen från första kontakt till avslut. Mycket nöjd med mäklarens agerande. Totalt sett över våra egna förväntningar. våra egna förväntningar Läs mer

Ellen E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bostadsrätt
    trevligt bemötande och tog hand om oss väl. Svarade på alla frågor då det är vår första försäljning Läs mer

Krishna skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    I bought a house in Strängnäs. Zinnia treated us good in overall as a customer. But I fell there are some areas she could explain more, for example, since we are newly moving to the city it would be nice to tell us about the municipality and the rules as well. Läs mer

John S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt vår trivsamma bostadsrätt i Strängnäs och upplever mäklaren Annica Ekervall som mycket professionell både genom sitt engagemang och sin kunnighet.
    Dessutom kändes den sociala kontakten som både enkel och uppriktig

Tack! Läs mer

Adar G skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte radhus. By produktion. Hon är mycket förståelig och hjläpsam, alltid försöker att hitta lösningar. Gör mycke bra jobb, bra kommunikation, tillgänglig. Mycke trevlig och fantastik bemötande. Läs mer

Ann B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt ett hus.Mycket proffsig i sitt bemötande.Återkopplade snabbt.Snabb avslutande affär. Vilket Annica skötte med bravur. Läs mer

Tomas S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt ett hus.
    Mycket professionellt bemötande.
    Förväntningar på försäljningen. Snabb affär och smidig affär.
    Kan starkt rekommendera Annika. Läs mer

Robin R skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte en bostadsrätt. Alltid trevligt bemött och svarar på alla frågor. Läs mer
  • 2019-09-08

Per Torsten B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    140 m2 enplanshus med 70m2 garage. Trevlig försäljare med bra kundmottagande, raka rör vid budgivning👍. Skulle där emot vilja ha lite bättre uppdateringar under resan gång. Annars en mycket bra mäklare😃 Läs mer
  • Mollie M

2019-09-07

Mollie M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag är väldigt nöjd med Annika som mäklare på huset vi köpt! Första husköpet och hon var väldigt bra på att förklara och hjälpte oss hela vägen genom en snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2019-09-07

Andreas A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte hus på landet, blev väldigt bra bemött, är sjukt nöjd! Läs mer
  • 2019-09-05

Stig O skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Försäljning av villa
    Mycket bra kommunikation och tydlighet samt inlyssning av våra behov Läs mer
  • 2019-09-04

Lilian Margareta R skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt ett fritidshus. Blev bra bemött. Han har skött allting väldigt professionellt. Läs mer
    2019-09-06 Björn L svarar Lilian Margareta R
    Tack för ditt svar Lilian, det har varit trevligt att få hjälpa er hitta en köpare till ert fina hus.
  • 2019-09-03

Therese S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica var mäklare till säljarna av de vi köpte vår bostadsrätt av och ingav ett sånt förtroende att när vi skulle sälja så var det en självklarhet att Annica skulle vara vår mäklare ä. Läs mer
  • 2019-09-02

Kerstin H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevligt bemötande. Handlingskraftig. Problemlösare. Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-09-02

Layth N skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Björn är en extremt kunnig mäklare som kan sin sak och är duktig på det han gör. Man märker att han älskar sitt jobb. Björn är hjälpsam och har väldig kloka råd att ge.
    En kanon mäklare lättare sagt. Läs mer
    2019-09-06 Björn L svarar Layth N
    Tack Layth, jag önskar dig lycka till i din nya lägenhet. Du är alltid välkommen om vi kan hjälpa dig med något.
  • 2019-08-30

Johan K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt Eksågs Kvarnstuga.
    Proffsigt bemött under processen.
    Förväntningarna var inte stora eller många då jag helst velat bo kvar men affären gick oerhört snabbt och levde nästan upp till de mål som var satta.
    Totalt sett en mycket bra dialog med AE och det finns inget att anmärka på i dagsläget. Läs mer
  • 2019-08-30

Monica Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt en lägenhet och mina förväntningar infriades mycket väl. Annica är alltid glad, lätt att nå och gör ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-08-24

Linn S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Hjälpsam, professionell, lyhörd, tillmötesgående, kunnig, trevlig Läs mer
  • 2019-08-21

Hans-Olov Ö skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt hus i lantlig miljö. Imponerad av Björns expeditivitet, professionalism och tydlighet. En av de bästa mäklare jag stött på. Läs mer
    2019-09-02 Björn L svarar Hans-Olov Ö
    Tack Hans-Olv, det känns jättebra att ni är lika nöjda som jag med den här bostadsaffären. Grattis till ert fina hus!
  • 2019-08-19

Dovile K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevlig, professionell mäklare som kan sitt jobb! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-08-16

Birthe B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bostadsrätt, bra bemötande, proffsig yrkeskvinna Läs mer
  • 2019-08-14

Roland Å skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt Strömsnäs 5
    vi är nöjda med Annicas arbete Läs mer
  • 2019-07-31

Anna L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Försäljning av lgh
    Fint bemötande, trevlig och tydlig Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Anna L
    Hej Anna,
    Tack för din återkoppling, önskar er lycka till med ert nya boende.
  • 2019-07-29

Salem Al F skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har precis köpt ett landställe/permanentboende i Sörmland, och via det träffade vi Björn. Är så glad att det var just Björn som hade hand om den här försäljningen. Hans professionella, varma och väldigt tydliga styrning genom hela denna process önskar jag mer säljare/köpare får uppleva! Läs mer
    2019-08-09 Björn L svarar Salem Al F
    Tack för dina värmande ord Salem, jag är glad att det blev ni som får ta hand om det här underbara huset. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er hitta ert fina hus. Jag önskar er lycka till i många år framöver!
  • 2019-07-22

Leif S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har köpt ett hus på Kalkudden i Mariefred av Annica. Från visningen fram till avslutat köp har Annica alltid givit ett glatt, trevligt och kompetent bemötande. Denna kombination har vi som köpare uppskattat. Hon har även varit serviceminded i alla lägen på ett naturligt och behagligt sätt.

Vi är således mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.

/Leif Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Leif S
    Hej Leif,
    Tack så mycket för era fina ord. Vad roligt att ni upplevt mitt bemötande positivt. Jag älskar att få köpare och säljare att känna sig nöjda och väl omhändertagna. Hoppas att ni ska trivas i ert hus och att ni får mycket tid att nyttja det. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Birgitta L

2019-07-22

Birgitta L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi sålde vår bostadsrätt och blev mycket imponerade av det engagemang och den kunnighet Annica bemötte oss med. Vi blev snabbt uppdaterade om allt som hände och planerades. Ska jag sälja en bostad i framtiden kommer jag självklart att vända mig till Annica! Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Birgitta L
    Hej Birgitta,
    Tack för din återkoppling och fina ord. Det var roligt att få vara med och hjälpa er att förmedla er bostad. Hoppas ni ska trivas på er nya ort och med er nya bostad.
  • Arne L

2019-07-22

Arne L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Vi har sålt en bostadsrätt.
    • Vi har blivit bemötta på ett väldigt professionellt och seriöst sätt.
    • Förväntningarna vi hade var höga och de överträffades med råge av Annica. Uppdateringar skedde hela tiden.
    • Skulle vi sälja något objekt i framtiden skulle vi anlita Annica, oavsett företag. Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Arne L
    Hej Arne,
    Tack även till dig för fina ord. Hoppas du och birgitta får det bra i ert nya boende.
    Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2019-07-21

Roger Ö skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Björn är engagerad och pålitlig allting funkade jättebra från början och till försäljning. Läs mer
    2019-07-23 Björn L svarar Roger Ö
    Tack för dina kommentarer Roger, det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Vi har fått rätt köpare också, som uppskattar husets fina charm och kvaliteter, det känns bra.
  • 2019-07-17

Mikael F skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bra bemötande och proffsig på alla plan skötte affären gallant Läs mer
    2019-07-17 Björn L svarar Mikael F
    Skönt att hör att du är nöjd Mikael, hoppas du kommer att trivas bra i huset!
  • 2019-07-16

Annica P skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt en mindre gård. Vi blev mycket positivt bemötta av Annica Ekervall, vi kontaktade henne då vi tidigare gjort affär med henne och var mycket nöjda. Så vi har bara många ++++++ till Annica. Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Annica P
    Hej Annica,
    Tack så mycket för att jag fått hjälpa er att förmedla er fina fastighet. Hoppas allt blir bra för er i ert nya boende. Vi ses!
  • 2019-07-10

Beriwan Hazim O skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag köpte en villa. Annica är en underbar och fantastisk mäklare. Hon bryr sig om sina kunder och är mycket ärlig och hjälpsam.
    Beriwan H. Othman Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Beriwan Hazim O
    Hej Beriwan,
    Tack så mycket för att jag fick vara med vid ert husköp, vi har ju hunnit träffas på många visningar. Roligt att ni nu hittat ert hus. Lycka till med ert jobb ni ska göra med huset!
  • 2019-07-10

Marie N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Lägenhet centralt belägen.
    Personligt men ändå proffsig i sitt bemötande. Mycket kunnig och engagerad. Som köpare kände man sig trygg i affären! Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Marie N
    Hej Marie,
    Tack för din rekommendation och fina ord. Hoppas ni ska ha mycket glädje av er nya bostad.
    Ha en fortsatt fin sommar!

Karl R skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte ett kedjehus. Zinnia uppfyllde våra förväntningar. Hon var flexibel med visningar och tog sig tid. Hon kunde tillgodose att vi fick ett tidigare tillträde till bostaden, som uppskattades.

Zinnia skötte affären på ett utmärkt sätt! Läs mer

Thomas L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt ett sommarhus blev bemött på ett bra sätt tycker jag.... Affären gick snabbt och bra å inga konstigheter. Läs mer
    2019-07-08 Björn L svarar Thomas L
    Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hus, önskar dig en trevlig sommar!

Johan N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt en lägenhet förmedlad av Annica Ekervall.
    Annica har ett trevligt bemötande och har agerat proffsigt genom hela affären. Jag skulle gärna rekommendera Annica för liknade framtida uppdrag. Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Johan N
    Hej Johan,
    Tack tilldig också för uppskattade ord. Lycka till med er nya fina lägenhet!
  • 2019-07-05

Britt S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Professionell Mäklare, från början till slut! Alla frågor och funderingar besvarades tålmodigt. Jag känner stort förtroende för Björn Lindahl och Fastighetsbyrån! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-29 Björn L svarar Britt S
    Tack för dina ord Britt, dom värmer :) Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er med er försäljning, och jag är så glad att ni är nöjda.
  • 2019-07-03

Per S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt radhus. Professionellt jobb av Björn. Hade inga förväntningar, men blev mycket imponerad av Björn - han var både smidig och kunnig.
    Mycket bra skött och ett utfall långt över våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-04 Björn L svarar Per S
    Tack Per, det blev en bra försäljning och jag är glad att ni är nöjda.
  • 2019-07-02

Kim Rickard Johannes F skrev om Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bra mäklare som man får förtroende för. Vi hade ett lite mer svårsålt objekt där vi ändå tycker vi hade en del intressenter. Lyhörd för våra önskemål. De enda som dragit ner var att jag tyckte det var märkligt att man inte gjorde allt för att få tag i alla som kommit på visningarna men de kanske är så det funkar överlag. Läs mer
  • 2019-07-01

Irene A skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi håller på att sälja vår sommarstuga. Allt har gått väldigt bra. Mäklaren var kunnig och gav oss bra information Läs mer
    2019-07-05 Björn L svarar Irene A
    Tack för att jag fått hjälpa er, hoppas ni kommer trivas bra i Spanien i stället :)
  • 2019-07-01

Jimmy Ö skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har haft tidigare erfarenhet av Björn. Valde honom igen för att han gör sitt jobb och det väldigt bra. Nu lyckades jag hitta en köpare snabbt till min bostad, men Björn har hjälpt till hela vägen på ett bra sätt. Han överttäffa dem förväntningarna jag hade. Så sammanfattat ett topp betyg från mig. Läs mer
    2019-07-08 Björn L svarar Jimmy Ö
    Tack Jimmy, det har som vanligt varit en trevlig försäljning och jag är glad att ni äntligen hittat ert nya drömboende :)
  • 2019-06-30

Patana J skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    En toppen bra Märklare på alla sätt. Han är kunnig , ödmjuk samt charmig. Vi är super nöjda med honom. Läs mer
    2019-07-04 Björn L svarar Patana J
    Tack Patana, det har varit trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • 2019-06-29

Bengt Håkan A skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Mycket duktig när bi sålde vårt fritidshus, hela tiden feedback Läs mer
    2019-06-29 Björn L svarar Bengt Håkan A
    Tack Håkan, jag hoppas ni får det bra med ert nya boende i Spanien :)
  • 2019-06-25

Robert S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt villa i Strängnäs, bra bemötande från mäklaren som var tillgänglig på tider som passade mig.
    Upplevelsen av mäklaren var positiv. Läs mer

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs