Fastighetsbyrån Strängnäs

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 748 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs

• 2020-09-24

Kerstin Elisabet B skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har både köpt o sålt hus, allt har fungerat perfekt, från första kontakten när vi tittade på huset som nu är köpt till att sälja huset som vi sålde för att kunna köpa nytt,
    Klaes har skickat info, ringt o info oss samt alltid funnits tillgänglig när vi ringt om frågor
    Vi har inget att klaga på Läs mer
  • 2020-09-24

Göran Ö skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt nyproducerat brf radhus och därför haft kontakt med Klas under nästan ett års tid.
    Klas är noga och vill att saker skall skötas på ett bra sätt, vilket känns bra och tryggt för mig som köpare.
    Han får mina varmaste rekommendationer!
    //Göran Läs mer
  • 2020-09-23

Stefan J skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vänligt och professionellt
    Stefan Läs mer
  • 2020-09-22

Patrik B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Björn är trevlig och saklig.
    Hade bra koll på fastigheten och området Läs mer
  • 2020-09-17

Alexander L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte en villa.
    Väldigt proffsig och kunnig.
    Kunde svara på ett sätt som gjorde att vi förstod.
    Mycket trevlig och tillmötesgående, rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-09-14

Kunnig!
    Pålitlig! Läs mer
  • 2020-09-12

Carina C skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har köpt en lgh. Mycket trevligt bemötande där jag kände mycket trygghet. Alltid tillgänglig för mina frågor. Bästa betyg till Annica Läs mer
  • 2020-09-09

Bettina R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Finns inget att klaga på, tycker att allt var toppen. Läs mer
  • Karl L

2020-09-09

Karl L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Fantastisk service och bemötande! Klas har varit lösningorienterad och närvarande för oss som köpare. Han har även varit väldigt hjälpsam i att sätta oss i kontakt med lokala hantverkare och bank.

Jag skulle mer än gärna båda sälja och köpa med Klas igen! Läs mer
  • 2020-09-09

Bengt R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica har sålt vår villa. Vi har upplevt henne som duktig, kunnig och engagerad. Som person är hon glad, positiv, trevlig och dessutom verkar inget vara omöjligt. Läs mer
  • 2020-09-07

Per R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt trevligt bemötande.
    Allt har fungerat helt perfekt. Läs mer
  • 2020-09-07

Stefan S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Både köpt och sålt via Annica. Mycket profsig och kunnig som inger ett stort förtroende. Superbra heltenkelt! Läs mer
  • 2020-09-06

Ulrika J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt. Glad ch trevlig mäklare som snabbt svarade på sms och telefonsamtal. Läs mer
  • 2020-09-04

Göran M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Duktig mäklare. Kunnig i sin profession. Intresserad av sitt uppdrag. Starkt intresse av att tillgodogöra sina uppdragsgivare. Läs mer
  • 2020-09-04

Viveca M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt villafastighet(parhus). Motsvarar alla våra förväntningar. Mycket bra bemötande, engagerad, kompetent, professionell. Kan mycket väl rekommenderas till andra. Läs mer
  • 2020-08-31

Niklas Ö skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Helt klart bland de bästa mäklarna jag mött, väldigt nöjd med allt och all cred till Björn till försäljningen!

Tack och bock!

Med vänlig hälsning, Niklas Öhman Läs mer
  • 2020-08-29

Cecilia L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte en bostadsrätt i Mariefred av Klas. Lätt att samarbeta med. Problemlösare & mycket tillmötesgående. Vi är nöjda Läs mer
  • 2020-08-26

Anette P skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi är mycket nöjda, mycket bra och professionellt! Läs mer
  • 2020-08-17

Birgit S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt en lägenhet om 3 rok. Vi kontaktade Annica, som återkopplade snabbt. Efter det så tycker vi att hon har skött försäljningen på ett bra och trevligt sätt. Har haft Annica på andra uppdrag tidigare, och hon gjorde ett mycket bra jobb då, och ville därför använda Annica igen. Därför kan vi rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2020-08-11

Daniel B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam.
    Bra svar på alla våra frågor och gav ett proffsigt intryck. Läs mer
  • 2020-08-10

Mikael B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köp av villa, utmärkt hanterat från start till mål Läs mer
  • 2020-08-07

Lena B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har varit på jakt efter ny bostad ett tag och stött på Annica på olika objekt. Slutligen hittade vi vårt hus och då var Annica mäklaren. Hon har genomgående, såväl under vårt letande som vid köpet varit otroligt professionell, trevlig, Tillgänglig, kunnig, påläst. Sammanfattningsvis så har hon varit högt över förväntan genom hela processen. Vi har tidigare haft kontakt med ett relativt stort antal andra mäklare vid försäljningar, köp och letande men Annica är faktiskt outstanding. Läs mer
  • 2020-08-07

Lars P skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bra bemötande och bra återkoppling. Jag har inget att klaga på Läs mer
  • 2020-08-03

Emre G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Tydlig, konkret, rak och ärlig. Extremt nöjda med hennes professionella attityd! Otroligt nöjda med att köpa vår bostad i Strängnäs av henne. Kan varmt rekommendera henne vidare till andra potentiella köpare av hus i Strängnäs. Läs mer
  • 2020-08-03

Tore W skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt ett hus med hjälp av Klas Hamren och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Klas är mycket proffsig, engagerad och positiv. Kändes mycket mån om att både säljare och köpare skulle känna sig trygga och nöjda - vilket vi också var. Klas är lyhörd, effektiv och professionell. Vi hade en mycket bra kontakt genom hela processen och Klas var mån om att hålla oss underrättade under hela försäljningen.
    Sammanfattningsvis en mycket positiv erfarenhet och en mäklare som vi varmt rekommenderar!
    Hälsningar Anne och Tore Läs mer
  • 2020-07-27

Caroline N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Snabb med att svara på frågor som kommer upp, inga frågor är för dumma Läs mer
  • 2020-07-22

Mats H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Rosendalsvägen 5.
    Trevligt bemötande och bra information,
    Köpet har gått enligt tidplan och allt har fungerat bra.
    Hälsning Mats i Gun Läs mer
  • 2020-07-20

Roland Å skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt ett fritidshus/ permanentboende.
    Annica har varit en toppenmäklare, funnits tillgänglig när man haft frågor och ett stort stöd i hela processen. Vi är supernöjda. Roland o Bitte 👍❤️👍 Läs mer
  • 2020-07-19

Carl H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte hus via Annica och hon fick även sälja vårat radhus! Allt har gått så smidigt, med full information direkt om vad som händer!
    Tack för all hjälp Annica! Läs mer
  • 2020-07-18

Lars J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte en sommarstuga vi Klas Hamrén. Mycket trevligt bemötande och en snabb affär blev det. Han levde upp till de förväntningar vi hade. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-07-16

Christina G skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt ett sommarhus och hela affären gick smidigt och lätt. Vi var nöjda med affären, med informationen och bemötandet genom hela processen. Mäklaren var väldigt tillmötesgående . Läs mer
  • 2020-07-14

Nenad S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Hej
    Jag köpte ett hus och jag träffade med Björn där första gången.
    Det är verkligen en bra mäklare Läs mer
  • 2020-07-12

Magnus G skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte ett frtitidshus våren 2020. Bra bemötande och hög servicenivå. Bara gott att säga. Läs mer
  • 2020-07-05

Melissa L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Otroligt snabba svar, bra kontakt & bra service oavsett vad! Helt klart nöjd. Läs mer
  • 2020-07-05

Peter L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    *Parradhus på timmervägen.
    *Trevlig, hjälpsam, noggrann, profesionell
    *Alla förväntningar uppfyllda, inget dolt
    *Kanon Läs mer
  • 2020-07-03

Johanna N skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt trevlig och kompetent! Läs mer
  • 2020-06-28

Dan E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Mycket proffesionell och kunnig även denna gång Läs mer
  • Pernilla E

2020-06-28

Pernilla E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica har varit vår mäklare vid en tidigare försäljning. Valde henne utan tvekan igen!! Å hon sålde vårt radhus efter många om och men i Coronans tid!!! Hon är grym! Läs mer
  • 2020-06-24

Aldona B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt ett hus. Vi träffade med Annika på visning. Annika gav oss all informations vi behövde. Jag gillar att hon var positiv, trevlig och väl förberedd. Jag kan rekommendera Annica. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2020-06-22

Pia-maria K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica sålde vår villa. Mitt intryck av Annica är att hon är framåt, engagerad, lyhörd för kundens önskemål och mycket intresserad av sitt arbete. Det var aldrig någon tvekan om att det var Annica som vi ville skulle sälja vårt hus då vi hört så mycket gott om henne. Vår förväntan överensstämde med resultatet, dvs god kvalitet och omhändertagande från dag ett till kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2020-06-22

Jim K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus, bjöd in två mäklare och tyckte att Annica verkade bäst.

Hon har gett mig ett mycket bra intryck och det känns som att hon varit väldigt mån om att ge oss som säljare korrekt information och bra service. När hon inte haft möjlighet att svara i telefon har hon alltid ringt upp så fort möjlighet getts.

En superkvinna helt enkelt:-) Läs mer
  • 2020-06-20

Nadja C skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt en fantastisk fastighet av Klas. Trevlig, enkel och tillmötesgående mäklare. Lätt att får tag på och verkligen proffsig att ha med att göra. Påläst om objektet och intresserad av oss som köpare. En mäklare att rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-19

David C skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Duktigt och engagerad, allt igenom en smidig affär

David & Nadja Läs mer
  • 2020-06-18

Matilda A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har köpt ett radhus.

Mäklaren var påläst och hade ett mycket trevligt och öppet bemötande. Han var lyhörd och ärlig i sina svar och de diskussioner vi hade.

Vi hade inga större förväntningar men vi har inget att klaga på vad gäller vår mäklare.

Det var en jättebra köpupplevelse. Läs mer
  • 2020-06-18

Jenny B skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Klas krigade för vår affär hela vägen i mål!
    Vi är riktigt nöjda med det jobb han har lagt ner och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-06-17

Bitte M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica Ekervall har varit en klippa under hela säljprocessen, hon har varit tillgänglig att nå när helst man har undrat över något, när vi sålde vårt hus på Fogdö. Bitte o Roland Läs mer
  • 2020-06-17

Anastasia V skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag köpte en villa.jag hade en mycket bra kommunikation med min mäklare och hjälpte mig mycket. Läs mer

Nathalie M skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag och min sambo har köpt vårt första hus genom Fastighetsbyrån och Klas Hamrén. Vi har varit på visningar i ca 2 år och träffat flera olika mäklare. Klas är utan tvekan den mäklaren som vi kände att vi fick bäst kontakt med direkt vid visning. Han visade intresse för oss som köpare samtidigt som lojalitet mot säljaren. Vi hade bra dialog under budgivningen och köpet gick smidigt. Nu har vi precis flyttat in och är supernöjda! Läs mer

Staffan L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt en fritidsfastighet. Bra bemötande och engagerat förhållningssätt till försäljningen. Läs mer

Sofi L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt en sommarö tillsammans med 3 kusiner. Björn har visat sig vara reflekterande och envis och har klarat av att ha kontinuerlig kontakt med alla oss säljare.
    Vi har haft end el diskussioner där vi inte har tänkt helt lika, men det har inte varit några problem att hitta fram till ett bra avslut. Läs mer

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs