Läs vad 810 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs 2

• 2021-01-19
    Björn har sålt flera av våra bostäder.Tycker det fungerat bra.
    Han är trevlig. Vårat pris på sista objektet kunde ha varit högre.
    Vi fick en bra deal.
    Anette H
    • 96.0 m²
    • Storängskilen
  • 2021-01-19
    Köp av bostadsrätt.
    Professionellt bemötande och hanterande av helheten.
    Stefan H
    • 1:a
    • 46.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2021-01-18
    Vi är supernöjda med försäljningen av våran villa. Klas bemötte oss väldigt proffsigt och var väldigt engagerad och tydlig under hela processen.
    Måns D
    • 120.0 m²
    • MARIEFRED - KALKUDDEN
  • 2021-01-05
    Vi har köpt ett hus i Strängnäs. Annica Ekervall har alltid svarat snabbt och funnits till hands för en extra visning under en helg, när vi bad om en visning. Förväntningarna på henne var att kunna ge korrekt information så långt det är möjligt och hon gjorde så gott hon kunde för att ge oss svar på våra frågor.

Annica Ekervall kan fungera som en god mäklare för både köpare och säljare har, tror vi.
    Birgitta F
  • 2020-12-27
    Vi sålde LundaMossväg 8 utan några som helst bekymmer
    Lars S
    • 126.0 m²
    • Mariefred, Slottsbrinken
  • 2020-12-22
    Mycket trevlig och professionell på sitt arbete och det gick väldigt bra av försäljningen av vårat hus.
    Joan W
    Joan W
    • 129.0 m²
  • 2020-12-21
    Mycket bra vid försäljning av vår villa på alla sätt. Hjälpsam och tillmötesgående. Proffsig.
    Therése W
    • 129.0 m²
  • 2020-12-21
    Vi har köpt en villa. När vi såg huset visste vi att den skulle passa oss utmärkt med alla våra behov.'
    Mäklaren var mycket vänlig och trevlig och hjälpte oss med alla våra frågor.Stora som små. Vi är mycket mycket nöjda
    Lotten S
    • BJÖRSUND
  • 2020-12-19
    Sålt bostad. Allt gick smidigt och bra. Kan rekomendera andra
    Oktay Y
    • 75.0 m²
  • 2020-12-16
    Köpte en lägenhet via Björn. Han var väldigt trevlig och förklarade allt på ett väldigt bra & pedagogiskt sätt (det var min första lägenhet). Han fanns även alltid tillgänglig för mig vilket kändes betryggande, jag visste att om det var något så var det bara att ringa. Jag kommer definitivt använda mig av Björn när jag säljer min lägenhet!
    Amanda R
    • 42.5 m²
    • TINGSTUHÖJDEN
    köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-12-16
    Han va en riktigt bra mäklare tycker ja .
    När vi köpte huset
    Mathias A
    Toppen!
    Köpte ett hus. Rak personlig kändes väldigt trygg och ärlig det kändes som att han verkligen var en bra mellanhand som värnar mycket om både säljare och köpare. Jag har i vanliga fallvöldogt svårt för mäklare då många kan kännas smöriga men Klas var enligt mig bara enkel och toppen👍
    Sofia H
    Sofia H
  • 2020-12-14
    Sålt objekt: Villa 91m2 med källare.
    Bra genomgång vid första mötet av säljprocessen och dess kostnader för försäljningen.
    Goda råd om hur vi skulle förbereda huset för försäljning samt vilka dokument vi behövde plocka fram.
    Trevligt och bra bemötande, lätt att komma i kontakt med och snabba återkopplingar vid olika frågeställningar.
    Bra backupp på kontoret.
    Klas överträffade våra förväntningar på en smidig mäklarinsats och vi är mycket nöjda med slutresultatet.
    Thorbjörn T
  • 2020-12-14
    Köpt bostadsrätt förmedlad av Klas. Uppfattar honom som mycket engagerad och trevlig, snabb i sin återkoppling. En trygg kontakt genom hela processen.
    Isabell K
    • 52.0 m²
    • ELDSUNDSVIKEN
  • 2020-12-11
    Sålt radhus.
    Han har alltid bemött mig med ett leende på rösten. Har alltid haft tid för mina frågor. Har aldrig sålt något i närtid, så jag hade inte särskilda förväntningar.
    Jag är nöjd!
    Tydlig
    Trevlig
    Omtänksam
    Hjälpsam
    Jag köpte en bostadsrätt i Mariefred
    Sophie D
    • 81.0 m²
  • 2020-12-10
    Försäljningen av vår villa på Abborrberget sköttes på bästa sätt och vi är mycket nöjda med hur vi har blivit bemötta.
    Kerstin T
  • 2020-12-10
    Köpt och sålt Brf.
    Klas är proffsig och snabb.
    Trevligt bemötande och god parfym.
    Friederike B
    • 86.0 m²
    • DJUPA SKOGEN
  • 2020-12-09
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt.

Klas lyckades sälja bostaden trots lågt intresse. Jag blev och är mycket nöjd med hans arbete.
    Ulf W
    • 51.0 m²
  • 2020-12-03
    Jag kände att han tog sin tid att guida mig runt lägenheten och att sedan i lugn och ro gå igenom hela processen inför köpet. Jag vill tillägga att även Marie Cox oerhört hjälpsam. Båda var proffsiga och väldigt fint bemötande.
    Nina A
    • 53.0 m²
  • 2020-11-30
    Han överträffade mina förväntningar.
    Petra B
    • 88.6 m²
  • 2020-11-28
    Trevlig, snabb, noggrann och kunnig. Mycket nöjd!
    Hans A
    Hans A
    • BJÖRSUND
  • 2020-11-26
    Kunnig, ordningsam, punktlig, strukturerad och trevlig
    Stina H
    • Mariefred Marielundsviken
  • 2020-11-23
    sålt en lite gård. Jag blev bra bemött av en engagerad mäklare.
    Klaus E
    • 90.0 m²
  • 2020-11-23
    Träffade Klas på en visning och slogs genast av hur smidigt han interagerade med alla intressenter. Så när det var dags att sälja min fina lägenhet precis vid Mälarens strand, så föll valet av mäklare på Klas. Han har skött allt till min största belåtenhet. Klas är positiv och idérik, vilket gjorde att försäljningen löpte smidigt.
    Ulf R
    Ulf R
    • 75.0 m²
    • ELDSUNDSVIKEN
  • 2020-11-23
    Vi har sålt en lägenhet på Frejastråket i Strängnäs.
    Vi känner Annica sedan förra försäljningen av villan o inköp av lägenheten som vi nu sålt, så det var kändes självklart att be om hennes hjälp även denna gång. Annica är effektiv, kunnig, har energi , är glad och proffsig, så man kan känna sig trygg och vet att allt blir bra!
    Hilkka H
    • 109.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-11-21
    Jag sålde ett dödsbo efter min pappa, Klas ordnade en perfekt försäljning för mig och jag sålde till det pris jag bett om. Klas var väldigt lyhörd för mina önskemål om att behöva göra minsta möjliga själv. Det var en snabb och smidig affär! Klas höll kontakten hela tiden och var lätt att få tag på. Rekommenderar verkligen honom
    SANNA S
    skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-11-18
    Brå bemötande säljare, hjälpsam, tydlighet
    Peter M
    • 55.5 m²
    • TINGSTUHÖJDEN
  • 2020-11-18
    Köpte bostadsrätt i Strängnäs. Väldigt proffesionellt mäklare. Allt med köpet gick smidigt och tydligt. Känner oss mycket nöjda med allt mäklarens arbete. Tack!
    Janis R
    • 64.0 m²
  • 2020-11-11
    -Köpt Tallbacksvägen 21, Strängnäs.
    -Väldigt positivt! Har ett bra sätt att läsa av kunder och säljare och få igång kommunikationen på ett naturligt sätt.
    -Mäklaren i det här fallet tagit hänsyn även till köparen. Därmed tycker jag att han som mäklare har gjort ett bra arbete.
    -👍
    Börje K
  • 2020-11-11
    Jag har köpt bostadsrätt 3rok

Mäklaren är trevlig och social. Det var en del strul kring fakta om föreningens stadgar och avgifter som hade kunnat undvikas med mer engagemang kring objektet.
    Budgivningen formaliserades i efterhand vilket troligen gynnade köparen.
    Stefan B
    • 92.0 m²
    • Sundby Park
  • 2020-11-09
    Köpt fastighet i Strängnäs.
    Klas Hamrén har redan från början gett ett positivt intryck. Klas tar sig an kunder och har en förmåga att läsa av vilken kundtyp som han har framför sig och anpassar sig därefter.
    Klas har i vårt köp haft fullt förtroende av både från säljare och köpare.
    Fastighetsbyrån i Strängnäs har flera mäklare som har god kompetens som mäklare och Klas är absolut med i topp.
    Anna L
  • 2020-11-06
    Sålt lägenhet.
    Blev väl bemött av mäklare . Bra lösningar och flexibel.
    Förväntningar höga, blev som mäklare sagt.
    Karin L
    • 78.4 m²
  • 2020-11-05
    Jag sålde min 2:a. Klas löste det riktigt bra! Han gav ett riktigt bra intryck vid första mötet! Han va löpande väldigt professionell genom hela säljprocessen.
    Jesper E
    • 51.0 m²
  • 2020-11-02
    Köpt villa, trevligt bemötande under visningen
    Göran A
    • 79.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-10-30
    Klas, som är en mycket professionell, trevlig och engagerad mäklare, hjälpte till med försäljning av villan i Merlänna. Kan varmt rekommendera Klas.
    Bengt Olof J
  • 2020-10-29
    Vi har sålt vår lägenhet på Rådjursvägen 48. Mycket trevligt och proffsigt bemötande från Annica.
    Heléne K
    • 81.0 m²
  • 2020-10-29
    Min sammanfattning av Klas är att han är en modern, glad och bra mäklare!
    Marie L
    • 73.0 m²
  • 2020-10-26
    Sålt sommarstuga. Bemötandet var det inget fel på men han hade inte riktigt koll på försäljningen. Det kändes som att han sålde kvantitet istället för kvalitet, han stressade på hela säljprocessen.
    Liselotte W
    • 45.0 m²
    • TOSTERÖ
  • 2020-10-26
    Sålt en bostadsrätt, 53 kvm. 2rum & barkök, i Strängnäs.
    Klas var tydlig, öppen o ärlig.
    Vi hade ett bra resonemang runt arvode och utgångspris.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd, har fått tydliga instruktioner och snabb återkoppling på frågor. Bra hanterad budgivning vilket resulterade i ett slutpris jag känner mig nöjd med - tack!
    Magnus P
    • 53.0 m²
  • 2020-10-26
    Supertrevlig, påläst och noggrann. Klas är lätt att samarbeta med och får inget annat än ett toppenbetyg! Skulle lätt ta hjälp av Klas igen.
    Jessica H
  • 2020-10-26
    Klas är en mäklare som är oerhört proffsig i sin roll och det är en stor trygghet som kund att ha Klas som mäklare. Rekommenderar honom starkt. Vi sålde en villa i Mariefred med Klas hjälp.
    Jens H
  • 2020-10-23
    Har sålt radhus och Björn har varit väldigt engagerad och hjälpsam.
    Mona K
    • 109.0 m²
    Lyhörd, informativ, trevlig🙏🏼
    Janne A
    • 1:a
    • 46.0 m²
  • 2020-10-23
    Annica är en mycket bra och kompetent mäklare. Trevlig och hjälpsam. Att rekommendera!
    Annlouise A
    Annlouise A
    • 96.0 m²
  • 2020-10-22
    Annica har varit en fantastisk mäklare som jag fått stöttning och hjälp med under min bostadsrättsförsäljning. Annica har alltid varit professionell, ödmjuk, återkopplade alltid när ny information hade inkommit. Annica har en otrolig kunskap inom sitt område. Jag har alltid blivit positivt bemött med ett leende och en otrolig energi som jag beundrar hos henne.
    Özlem E
    • 66.3 m²
    • Centralt
    Tack, Underbara ÖZlem för dina fina ord. Tack för att jag fått hjälpa till med försäljningen av din bostad. Ha det gott!
    Annica Ekervall

Annica Ekervall

Visa svar
  • 2020-10-22
    Superglad och trevlig, proffsig mäklare som gav ett bra intryck från första mötet och genom hela köpeprocessen!
    Richard P
    Richard P
    • 131.0 m²
  • 2020-10-21
    Annica var glad, proffsig och mycket lyhörd mot oss under hela processen samt hjälpsam i alla detaljer. Alltid nära till hands och serviceminded
    Tack!
    Madelen R
    • 129.5 m²
    • FOGDÖ
  • 2020-10-20
    Har köpt fritishus i Fogdö.
    Bra bemötande och trevlig mäklare som vill lösa problem.
    Asgeir N
    • 80.0 m²
    • FOGDÖ
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-10-19
    Sålt hus.
    Annica agerar mycket professionellt utan att bli opersonlig.
    Hon inger trygghet och kommunicerar löpande kring nuläge och uppdateringar.

Hon är en duktig problemlösare och medlare.
    Annika L
    • 137.0 m²