Fastighetsbyrån Strängnäs

Fastighetsbyrån Strängnäs

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 930 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs 2

• VIK FOGDÖ
    2021-07-22
    Trevlig mäklare som var tydlig o förstående.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-07-14
    Min man och jag är mycket nöjda med hela processen att köpa ett hus.

Annica Ekervall är mycket professionell i det arbete hon gör. Hon är väldigt snäll, ansvarsfull och exakt. Hon hjälpte oss mycket i hela processen. Tack vare henne och hennes goda kommunikationsförmåga kommunicerade vi mycket enkelt med säljare. Annica är öppen för alla frågar och man känner sig bekväm att kommuunicera med henne. Jag vill också nämna det faktum att min man och jag inte pratar eller skriver bra på svenska och att vi inte visste så mycket om att köpa ett hus, men Annica hade tålamod för oss i kommunikationen. Hon fick oss att känna oss bekväma och välkomna. Varje beröm till Annica som person och som mäklaren.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-07-07
    Annica Ekervall har ett trevligt och vinnande sätt. Man känner sig trygg med henne och hennes kunskap.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-07-04
    Väldigt bra bemött och saklig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Snabb affär.
    • STORGÄRDET
    2021-07-04
    Professionellt, vänligt och ärligt bemötande. Annica levde upp till våra förväntningar, hon var påläst och mån om att framföra både köpare och säljares intressen. Rutinerad och förtroendeingivande mäklare!
    • Centralt
    2021-07-04
    Professionell, lyhörd och tillmötesgående. Väldigt aktiv och bra på snabb återkoppling. Vi är hittills mycket nöjda med Annica.
    2021-07-04
    Bra bemött, välkomnande. Svarade på frågor och var tillgänglig vid visning samt efteråt via sms vid frågor.

Noggrann och professionell mäklare vid köp.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Sundby Park
    Bra bemötande
    Bra resultat
    Bra och trevligt bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • MARIEFRED - EKHOV
    2021-07-02
    Påläst. Trevlig. Lättillgänglig. Proffsig vid kontraktsskrivning. Alltid snyggt klädd :)
    2021-06-28
    Björn har hjälpt oss på ett utomordentligt bra sätt genom hela proceduren att sälja fastigheten
    2021-06-28
    Allting fungera utmärkt ! Björn har bemött oss och hjälpt oss på bästa sätt !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • SJÖVIKEN
    2021-06-23
    Vi hade kontakt med Björn redan för ett år sedan då han bedömde lägenheten. I år då vi önskade en försäljning byggde vi vidare på kontakten i fjol. Vi har haft ett gott samarbete med tips och råd och det har fungerat bra genom hela processen. Med bra bilder och film har marknadsföringen skapat ett stort intresse med många som önskade se lägenheten. Det blev fler visningar än först tänkt pga. det stora intresset och vi är väldigt nöjda.
    • SJÖVIKEN
    2021-06-21
    En duktig och professionell fastighetsmäklare som gjort ett mycket bra jobb tillsammans med oss.
    2021-06-21
    Allting har gått snabbt smidigt och väldigt enkelt. Finns ingenting att klaga på! Vi är supernöjda
    2021-06-17
    Hon är en bra och så trevlig mäklare! Hon har sålt annan fastighet åt oss också så detta är andra gången hon säljer åt oss! Så nöjda!!
    2021-06-16
    Ambitiös kunnig och alltid lika trevlig.
    En mäklare man litar på och återkommer till när man behöver hjälp o råd i samband med bostadsförsäljning/köp
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-06-15
    Väldigt flexibel och tillmötesgående, mycket bra och ha och göra med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Herresta
    2021-06-14
    Vi blev väl bemötta genom hela försäljningsprocessen och Zinnia var lätt att få kontakt med.
    2021-06-14
    Bra bemötande och kunnig inom sitt yrke.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Abborrberget
    2021-06-14
    Jag blev bemött väldigt bra av Björn! Han var förstående och trevlig att ha en dialog med. Svarade på frågor och beskrev lägenheten bra.
    Tummen upp!
    • DJUPA SKOGEN
    2021-06-14
    Fantastiskt trevlig och tillmötesgående! Noggrann med alla detaljer, snabb responstid på frågor och allmänt supertrevlig att ha att göra med.
    2021-06-13
    Mycket kompetent och mänskligt trevligt. Alla frågor som dök upp, blev omgående och tillfredsställande bearbetade och löst. Skulle vi mot all förmodan någon sälja bostaden, blir det samma mäklare igen.
    mvh Ann-Sofie och Wolfgang Kuelsheimer
    2021-06-13
    Alltid ett trevligt och korrekt bemötande. Vi har alltid fått svar på våra frågor och bra svar vid ev funderingar.
    Upplevelserna har varit positiva och vi hoppas på fortsatt bra information fram till inflyttningen i januari 2022.
    2021-06-13
    Fick proffsigt bemötande och bra hjälp inför köp av nyproduktion. Mycket nöjd!
    2021-06-12
    Trevligt och proffesionellt. Väldigt kunnig mäklare.

Förväntningarna var att detta skulle vara krångligt och svårt då det är vårat första köp. Men mäklaren var så tydlig och förklarade allt och lyckades få oss att känna oss trygga med att fortsätta med köpet.

Våran upplevelse är positiv. Enda som vi kan anmärka på är att mäklaren lovat att vi förmodligen skulle få fira jul i fastigheten men nu är inflyttningsdatum framskjutet till januari
    2021-06-12
    Proffsigt bemötande med upplevelse av kunnighet
  • Pia H
    2021-06-12
    Ett bra och trevligt bemötande där det kändes att vi var viktiga. Vi har inga synpunkter på några förväntningar. Med andra ord så levde mäklaren upp till dem. Vi kände oss viktiga fick svar på våra frågor och har fått löpande information. Allt känns toppen utom då att bygget är försenat. Men då får vi längta lite mer efter vår nya fina lägenhet
    Bra bemötande
    Alla kontakter fungerade bra. Fick svar på alla frågor. Allt kring köpet kändes tryggt.
    2021-06-12
    Proffsigt och trevligt bemötande. Bra svar på alla frågor. Synd att allt sköts digitalt, men det är ju reglerna vid pandemin.
    • Abborrberget
    2021-06-11
    Allt gick jättebra, väldigt duktig och bra mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-06-11
    Zinnia har gjort ett utmärkt jobb!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-06-11
    Proffsigt hanterat från första början och genom hela processen ☺️
    • Stallarholmen
    2021-06-11
    Trevlig och mycket proffsig mäklare, jag kommer rekommendera henne till mina bekanta. Hon lyckades också på ett bra sätt få igång budgivningen. Vi är väldigt nöjda med Annica
    Tydlig info , bra återkoppling
  • Mats B
    2021-06-10
    Bra bemötande hittills. Tråkigt att lägenheten blev försenad. Hoppas på samma bemötande när affären ska göras klart i slutet av året.
    2021-06-10
    Tyvärr slutade vår mäklare under vår försäljning av vår villa och efter det har allt varit en katastrof .
    Har haft väldigt lite kontakt med mäklaren vid köpet av lägenheten allt sköttes via mail . Hade förväntat mig mer engagemang av mäklaren .
  • Hans L
    2021-06-10
    Sanna är alltid trevlig, trygg och hjälpsam!
    • ÅKERS STYCKEBRUK
    2021-06-08
    Vi köpte en villa i Åkers styckebruk. Annica ger ett väldigt proffsigt och jordnära intryck. Annica gör det där lilla extra som gör att man känner sig som en viktig kund. Annica svarar snabbt på sms, och hennes erfarenhet gör att svaren på frågor är enkla och raka.
    • Finninge
    2021-06-08
    Bra bemötande när vi köpte vårt hus. Bra genomgång av handlingarna vid kontraktsskrivningen.
    • Finninge
    2021-06-08
    Köpt villa, bra service och bemötande. Företrädde säljaren på ett bra sätt.
    • FOGDÖ
    Sålt sommarstugan.
    Vänligt bemötande, bra och öppen dialog innan vi skrev försäljningsavtal.
    Fortsatt bra dialog under hela processen. Var alltid tillgänglig.
    Säljcoachen fungrade som ett superbra vektyg och komplement genom hela processen.
    • Mariefred Centralt
    Köpt en lägenhet.
    Zinnia bemötte mig på ett fantastiskt sätt.
    Mina förväntningar var inte höga, detta p.g.a. tidigare erfarenheter.
    Zinnia var oerhört proffesionell.
    Min sammanfattning är att jag är oväntat nöjd.
    • Mariefred Marielundsviken
    2021-06-07
    Jättebra bemötande och proffsig men samtidigt trevlig och hjälpsam. Vi rekomenderar varmt Zinnia.
    • Björsund
    2021-06-07
    Sålt större hus i Björsund Eskilstuna. Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb återkoppling. Smidigt genomförande av försäljningen! Ger henne en riktigt stor guldstjärna!
    • DJUPA SKOGEN
    köpt radhus

väldigt trevlig mäklare , tillmötesgående och tillgänglig super nöjda är vi
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Mariefred Centralt
    2021-06-07
    Sålt och köpt av Zinnia i samma veva. Extremt proffsig och bra bemötande. Lyhörd och försökte fixa allt enligt våra önskemål. Snabba svar och svarade oavsett om klockan var 05:00 eller 22:00 måndag till söndag!

Rekommenderar varmt!!
    • FOGDÖ
    2021-06-07
    Super enkel att ha att göra med. Kunnig och lösningsfokuserad!
    • Mariefred - Edsala
    2021-06-07
    Köpt och sålt med hjälp av Zinnia, tycker att allt har gått smidigt och lätt.
    Zinnia har vart tillgänglig för frågor och bolla idéer med, hon har svarat i telefon och mejl.
    Alltid trevlig och sett till vårt bästa under hela resan.
    • ÅKERS STYCKEBRUK
    2021-06-07
    Jag har tillsammans med min sambo köpt våran första bostad tillsammans, en villa.

Annica var otroligt pedagogisk och hade ett bra bemötande, både innan och under visningen av bostaden samt under och efter budgivningen. Annica var tillmötesgående och väldigt kunnig och kunde svara bra på alla våra frågor, vilket gjorde att man kände sig trygg under hela processen. Detta var väldigt viktigt för oss, speciellt som förstagångsköpare! Enligt oss var Annica avgörande till att våga köpa våran första bostad. Fem stjärnor till Annica!

Vi skulle rekommendera Annica till alla och behöver vi en mäklare i framtiden så kommer vi garanterat kontakta Annica!
  • Andreas E
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Mariefred
    Småhus i Mariefred.

Väldigt trevligt bemötande och kontakt.

Kommer rekommendera honom för framtiden.