Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Strängnäs

Fastighetsbyrån Strängnäs

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 371 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs

• 2019-06-16

Petra S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har varit på ett flertal av Annicas visningar och alltid blivit proffsigt och vänligt bemött. Under köpet av radhuset har Annica varit snabb att ge respons, givit god service och förmedlat en känsla av glädje och omtanke. Jag har känt mig väl omhändertagen och trygg i att allt blir rätt och riktigt. Jag kände vid första mötet med Annica att jag gärna ville köpa via henne och så blev det, glädjande nog. Läs mer
  • 2019-06-16

Per S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Det har fungerat jättebra från första till sista möte. Jag har känt mig trygg. Annika har funnits där och varit lugn och sansad. Läs mer
  • 2019-06-14

Jan S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Snabbt, bra proffsigt! Kan rekommendera Annica och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-06-14

Beryl S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Proffsig bra och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-06-13

Anita E skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Anna Lena har hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt.
    Hon har från början varit mycket bra med att informera om alla delar och har varit mycket bra på att återkoppla.
    Jag har stort förtroende för Anna Lena och kan mycket varmt rekommendera henne. Läs mer

Riikka Anneli V skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Hej

Sålde villan och Annalena var mycket tillmötesgående och trevlig. Läget på markanaden var ganska svår men villan blev sålt efter ca 2 månader. Annonsen försvann från Hemnet av misstag för ett par dagar men annars flöt det på. Läs mer

Roman V skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt fritidshus. Det var ganska trevligt och kontakta med. Tack Läs mer
  • 2019-06-12

Anna Margareta Elonora H skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt mitt hus och har blivit bemöt på ett perfekt service sätt. Björn har alltid haft tid för svar på frågor m,m. Kommer att rekomedera han till andra.
    Anna H Läs mer
    2019-06-14 Björn L svarar Anna Margareta Elonora H
    Anna tack för dina ord, jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • 2019-06-11

Cecilia W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi var lite osäkra kring vårat första husköp, men Annica var jättebra, hon förklarade det som vi inte förstod och hjälpte oss med det vi hade funderingar över.
    Glad trevlig och hjälpsam. absolut någon jag skulle rekommendera om någon i min närhet ska sälja eller köpa fastigheter. Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Cecilia W
    Hej Cecilia, Tack för era fina ord, känns skönt att höra att ni fått all information ni behövt för att känna er trygga i er första fastighetsaffär. Jag önskar er stort lycka till! Ha en fin sommar! Mvh Annica

Martin K skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte ett fritidshus med Annalena som mäklare och allt gick mycket smidigt och professionellt till. Läs mer
  • 2019-06-10

Hans-Olof Joakim L skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Proffsigt utförande! Snabb affär! Läs mer

Jan-Olov Mikael L skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt ett fritidshus. Mäklaren var kunnig, hjälpsam och verkade jobba dyngnet runt. Och hon prickade in utgångspriset bra. Sen kan hon ju inte hjälpa att det var dåligt väder på visningarna, som kanske skrämde bort några spekulanter. Läs mer
  • 2019-06-09

Ulf Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi är jättenöjda, allt från bemötande till högre pris på huset Annica sålde. Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Ulf Ö
    Hej Ulf och Ewa, Tack för att jag fått vara med och hjälpa er, både vid köp och försäljning av bostad. Ha en fin sommar!
  • 2019-06-03

Lars Torsten A skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Allt gick väldigt smidigt när vi sålde vår funkisvilla. Vi åkte på semester och när vi var tillbaka så var vår villa såld. Bekymmersfritt. Läs mer
  • 2019-06-02

Tommy R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    När vi skulle sälja vårt hus i Strängnäs, fick vi en rekommendation av en släkting som nyligen sålt sitt hus med gott resultat att anlita Annica Ekervall på Fastighetsbyrån.
    Det visade sig vara ett bra beslut, Annica har sköt vår försäljningen på ett personligt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Tommy R
    Hej Tommy och Maria, Tack så jättemycket för fin rekommendation och att jag fick förtroendet att förmedla er fastighet. Ha det gott! Mvh Annica
  • Anders ?

2019-05-27

Anders ? skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica sålde vår nuvarande 4 rums brf lägenhet till oss 2014. Vi blev då mycket positiva till hennes professionella arbetssätt och trevliga sätt.
    Hon fick därför uppdraget att sälja vår dåvarande lägenhet, vilket hon gjorde på bästa tänkbara sätt och på kort tid.
    Nuvarande säljuppdrag har genomförts på samma utmärkta sätt.
    Annica är en utmärkt mäklare, med driv, kunnighet och trevligt sätt. Troligtvis bland de bästa i branschen!

Hälsningar
    Anders Östberg Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Anders ?
    Hej Anders, Tack för mycket fina ord, det värmer. Jag hoppas det finns möjlighet att hjälpa er igen när det blir aktuellt. Vi ses och hörs! Mvh Annica
  • 2019-05-27

Annelie D skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt trevlig mäklare som gärna hjälper till Läs mer
  • Marie Ö

2019-05-27

Marie Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt en enplans villa 119 kvm ute på landet!
    En kunnig o uppmuntrande o lätt att nå vid frågor mm
    Saklig o lätt att förstå,ärlig o uppriktig mm
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar med råge....
    Kan varmt rekommendera bästa mäklaren! Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Marie Ö
    Hej Marie, Tack för dina fina ord. Hoppas nu att ni hittar ert nya drömboende. Vi ses! Mvh Annica
  • 2019-05-26

Mildred Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt lgh och köpt lgh i Strängnäs. Annica har ett glatt o trevligt sätt. Pålitlig, snabb att återkoppla, engagerad. Annica har medverkat vid en försäljning åt oss tidigare. Med anledning av den positiva erfarenheten då anlitade vi henne igen.
    MVH Mildred Östberg Läs mer
    2019-05-27 Annica E svarar Mildred Ö
    Hej Mildred, Tack för dina fina ord. Roligt att få vara med och hjälpa er igen med er försäljning. Vi ses! Mvh Annica
  • 2019-05-22

Gunnel E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt mitt sjöställe sen över 30 år!
    Björn har ett förtroendefullt bemötande,
    Är lugn och vänlig. Han har hittills utfört sitt uppdrag på bästa sätt!
    /mvh Gunnel Ewert Läs mer
    2019-06-03 Björn L svarar Gunnel E
    Tack för att jag fått förtroendet att hjälpa dig Gunnel, jag önskar dig lycka till i din nya lägenhet!
  • 2019-05-22

Linnea A skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Med hjälp av Annalena Stening på Fastighetsbyrån så har jag nu till slut fått min kära bostadsrätt, en 2a på 58 kvm, såld efter flertalet försök.

Annalena har sedan vårt första möte alltid bemött mig med positivitet och ett glatt humör. Trots att det till en början gick trögt med att försöka sälja bostaden, så har både jag och Annalena hållit hoppet uppe och inte gett upp, vilket ledde till en fantastiskt vändning i försäljningen med en budgivning som vi båda blev mycket positivt överraskade över.

Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare, jag kände redan vid vårt första möte att det kändes rätt, att jag var i goda händer, så ett stort tack till Annalena Stening och Fastighetsbyrån 🌟 Läs mer
    2019-05-22 Annalena S svarar Linnea A
    Tack Linneá var ett nöje, det underlättar alltid med gott samarbete och glatt humör :-)
    Tack för din positiva inställning och att jag fick hjälpa till .
  • 2019-05-08

Anette E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevligt bemötande, kanske lite för på, lite hetsig. Läs mer
    2019-05-20 Annica E svarar Anette E
    Hej Anette, Tack för feedback. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. Trevlig sommar!
  • 2019-05-06

Cecilia B skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte fritidshus. Mäklaren var mkt proffsig och jag skulle absolut kontakta henne igen. Läs mer
    2019-05-06 Annalena S svarar Cecilia B
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Cecilia :-)
  • 2019-05-01

Peter J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte en villa genom fastighetsbyrån, mycket bra info på visning och det blev en lättsam och behaglig affär. Läs mer
    2019-05-20 Annica E svarar Peter J
    Hej Peter, Tack för din återkoppling. Hoppas ni trivs i ert nya hus, vi ses när det är dags för ny värdering. Ha det gott!
  • 2019-04-23

Ulf H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Medverkat vid försäljning av 1 rum o kök i strängnäs
    på ett föredömligt och professionellt sätt som levde upp till våra förväntningar genom att vara tydlig med genomförandet av hela affären Läs mer
    2019-04-29 Annica E svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    Tack för dina fina ord. Ha en fin sommar!
  • 2019-04-15

Elina T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har köpt en nybyggd bostadsrätt. Alltid uppdaterad information och snabba tydliga svar på mail. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Elina T
    Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni trivs kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-04-15

Sara J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt trevlig och snäll.
    Virrig derämot, känndes lite olustigt.
    Man annars bra. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Sara J
    Tråkigt att du upplevde mig som virrig och att du kände olust trots vår täta kontakt och mitt engagemang i ert bostadsköp. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-04-03

Susanne F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt, 2 r o. kök. Mäklaren var varm, trevlig och kunnig. Mitt intresse fångades och jag hade en trevlig köpupplevelse. Läs mer
    2019-04-29 Annica E svarar Susanne F
    Hej Susanne,
    Tack för återkopplingen och dina värmande ord. Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad. Ha det gott!
  • 2019-03-31

Isabell K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica hjälpte mig sälja en lägenhet och jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått hela vägen från första kontakten. Hon är korrekt, noggrann, realistisk, snabb och glad :) Rekommenderas. Läs mer
    2019-04-29 Annica E svarar Isabell K
    Hej Isabell,
    Tack för fina ord :)
    Hoppas allt är bra med dig och att ditt nya boende blir bra.
    Önskar dig en fin sommar!
  • 2019-03-13

Dick S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Min fru och jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Björn. Han är en mycket sympatisk och kunnig mäklare. Behandlar både säljare och köpare med respekt. Vad vi tyckte var extra bra med Björn var att han hela tiden höll oss uppdaterade.
    Högsta betyg för både professionalitet och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-03-13 Björn L svarar Dick S
    Tack för ditt svar Dick, jag hoppas ni finner ert nya drömboende på Gotland snart :)
  • 2019-03-08

Christina T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt ett radhus. Det var en trevlig affär. Annica var väldigt trevlig och professionell. Annica återkommer alltid snabbt när man sökt henne. Läs mer
  • 2019-02-27

Sven-erik T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt bostadsrätt i svårt läge. Då vi annars skulle ha dubbelt boende har det betytt mycket att försäljning blev av även om priset blev väldigt lågt.
    Bra och positivt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-21

Ingegerd Monica Å skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Eftersom fastigheten har sålts med så kallad försäljnings-klausul, så tycker jag att det hade varit bättre om mitt omdöme om Annalena hade fått vänta. Men jag har hittills bara gott att säga om Annalena. Jag har blivit, korrekt, omtänksamt och, som jag uppfattar det, mycket kunnigt bemött. Fastigheten, som jag har sålt, har strandrätt och för mig var det svårt att bedöma vilka förväntningar jag skulle kunna ha när det gäller priset. Den summa, som vi kom överens om, visade sig vara för hög tydligen, vilket vi båda förstod så småningom.
    Nu väntar alltså ett avslut, som är avhängigt försäljnings-klausulen och som förhoppningsvis kommer att bli positivt. Läs mer
    2019-03-20 Annalena S svarar Ingegerd Monica Å
    Hej och tack för fint omdöme Monica, Det gick väldigt bra tycker jag, Vi syns på tillträdet. :-)
  • Gunn Deborah Yvonne Å

2019-02-20

Gunn Deborah Yvonne Å skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag och min man sålde en lägenhet genom Björn Lindahl, sedan har vi köpt en sommarstuga genom Björn. Han har varit trevlig samtidigt professionell. Min man gick bort i våras och jag har nu sålt min lägenhet genom Björn och han har varit ett bra och fint stöd. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Gunn Deborah Yvonne Å
    Tack Gunn, jag är glad att jag får hjälpa till så att allt blir bra.
  • Dag T

2019-02-18

Dag T skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Gick på 4 dagar från visning till kontrakt när vi sålde villan!
    I bästa samverkan med Annalena fick vi fram en bra överenskommelse mellan oss och köparna.
    Kanske var vi lite optimistiska vad gällde priset, men det kan inte lastas Annalena ensam.
    Hur som helst är vi nöjda med att affären gått i lås och med Annalenas insatser för att ”sy ihop det” Läs mer
  • Elisabeth S

2019-02-15

Elisabeth S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt mitt trevliga radhus i Strängnäs.
    Annica har bemött mig bra, var snabb att ta kontakt med mig efter att jag hade skickat ett första meddelande om en värdering av min bostad inför försäljning.
    Har gett mig snabb återkoppling på frågor och funderingar i affären. Läs mer
  • 2019-02-15

Birgitta T skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt en tvåa i Strängnäs. Annalena har varit mycket bra som mäklare. Kände väldig tillit för hennes jobb. Hon är även en väldigt trevlig person. Så tacksam för all hjälp. Mvh Birgitta Läs mer
  • 2019-02-13

Sofie W skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Mycket kompetent och trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar. Mycket snabb och effektiv att hjälpa till med allt runt försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
    2019-03-07 Björn L svarar Sofie W
    Tack för dina ord Sofie, jag tycker vi har haft ett bra samarbete. Lycka till i framtiden, kanske vi får glädjen att göra nya affärer någon dag.
    Björn L gillar detta
  • 2019-02-12

Maria L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köp och försäljning av tomt.
    Bemötandet är väldigt bra. Annica är trevlig, kunnig, flexibel och återkopplar snabbt. till kund under affärens gång. Läs mer
  • 2019-02-06

Melissa B skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har med Anna-Lenas hjälp köpt en bostad och är supernöjd med hennes bemötande och all den hjälp vi fått! Hon har alltid varit snabb på att svara oavsett tid på dygnet och alltid glad och trevlig! Skulle strakt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-07 Annalena S svarar Melissa B
    Tack Melissa, det var roligt att få hjälpa till :) hälsningar Annalena
  • 2019-02-05

Maria L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt gård
    Vänligt och korrekt bemötande.
    Upplevde en ärlig- och uppriktighet
    Kände förtroende Läs mer
    2019-02-12 Björn L svarar Maria L
    Tack för dom orden Maria, det kändes väldigt bra att det blev ni som fick ta hand om den fina gården. Jag önskar er lycka till i Stallarholmen, och hoppas jag får träffa er snart igen.
  • 2019-02-03

Ann P skrev om Fastighetsbyrån Strängnäs
    Mycket empatisk och professionell mäklare: Zinnia. Läs mer
  • 2019-01-30

Alexander B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Duktigt och trevlig mäklare som hade bra kontakt mellan köpare och säljare Läs mer
    2019-02-12 Annica E svarar Alexander B
    Hej Alex, tack för ditt svar. Hoppas du trivs bra i första egna bostaden. Mvh Annica
  • 2019-01-21

Roger S skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag köpte en villa utanför Strängnäs.
    Hon var väl påläst och svarade snabbt på mina frågor.
    Vid visningen funderade jag kring läget och fick korrekt information om restider och alternativa färdmedel.

Kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-01-18

Solveig A skrev om Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt.

Positiv och saklig.

Mina förväntningar var att mäklare kan mer om föreningen .Annalena tog dock snabbt reda på svaren till våra frågor.

Annalena bidrog med intressant information och kunskap om Strängnäs och dess närområde. Läs mer
  • 2019-01-17

Louise L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt, vi hade en jätte bra mäklare! Han skötte allt profisionellt och smidigt Läs mer
    2019-02-05 Björn L svarar Louise L
    Trevligt att höra att du är nöjd, hoppas ni kommer trivas bra i er fina lägenhet!
    Björn L gillar detta
  • 2019-01-16

Lina W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte en villa. Hon var mycket trevlig, tillmötesgående, tillgänglig och snabb. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-02-12 Annica E svarar Lina W
    Tack Lina för fin återkoppling. Hoppas ni trivs i ert nya hus. Lycka till och välkomna till Strängnäs.
  • 2019-01-07

Zenita B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2019-01-07

Emma G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Otroligt trevlig och påläst mäklare som var intresserad av att visa lägenheten på bästa sätt och var väldigt hjälpsam med alla frågor man hade. Läs mer
  • 2018-12-18

Carl J skrev om Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bästa mäklaren jag någonsin haft att göra med Läs mer

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs