Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Strängnäs

Fastighetsbyrån Strängnäs

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 381 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs

• 2019-07-22

Leif S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har köpt ett hus på Kalkudden i Mariefred av Annica. Från visningen fram till avslutat köp har Annica alltid givit ett glatt, trevligt och kompetent bemötande. Denna kombination har vi som köpare uppskattat. Hon har även varit serviceminded i alla lägen på ett naturligt och behagligt sätt.

Vi är således mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.

/Leif Läs mer
  • Birgitta L

2019-07-22

Birgitta L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi sålde vår bostadsrätt och blev mycket imponerade av det engagemang och den kunnighet Annica bemötte oss med. Vi blev snabbt uppdaterade om allt som hände och planerades. Ska jag sälja en bostad i framtiden kommer jag självklart att vända mig till Annica! Läs mer
  • 2019-07-21

Roger Ö skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Björn är engagerad och pålitlig allting funkade jättebra från början och till försäljning. Läs mer
  • 2019-07-17

Mikael F skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bra bemötande och proffsig på alla plan skötte affären gallant Läs mer
    2019-07-17 Björn L svarar Mikael F
    Skönt att hör att du är nöjd Mikael, hoppas du kommer att trivas bra i huset!
  • 2019-07-16

Annica P skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt en mindre gård. Vi blev mycket positivt bemötta av Annica Ekervall, vi kontaktade henne då vi tidigare gjort affär med henne och var mycket nöjda. Så vi har bara många ++++++ till Annica. Läs mer
  • 2019-07-10

Beriwan Hazim O skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag köpte en villa. Annica är en underbar och fantastisk mäklare. Hon bryr sig om sina kunder och är mycket ärlig och hjälpsam.
    Beriwan H. Othman Läs mer
  • 2019-07-10

Marie N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Lägenhet centralt belägen.
    Personligt men ändå proffsig i sitt bemötande. Mycket kunnig och engagerad. Som köpare kände man sig trygg i affären! Läs mer

Karl R skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte ett kedjehus. Zinnia uppfyllde våra förväntningar. Hon var flexibel med visningar och tog sig tid. Hon kunde tillgodose att vi fick ett tidigare tillträde till bostaden, som uppskattades.

Zinnia skötte affären på ett utmärkt sätt! Läs mer

Thomas L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt ett sommarhus blev bemött på ett bra sätt tycker jag.... Affären gick snabbt och bra å inga konstigheter. Läs mer
    2019-07-08 Björn L svarar Thomas L
    Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hus, önskar dig en trevlig sommar!

Johan N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt en lägenhet förmedlad av Annica Ekervall.
    Annica har ett trevligt bemötande och har agerat proffsigt genom hela affären. Jag skulle gärna rekommendera Annica för liknade framtida uppdrag. Läs mer
  • 2019-07-05

Britt S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Professionell Mäklare, från början till slut! Alla frågor och funderingar besvarades tålmodigt. Jag känner stort förtroende för Björn Lindahl och Fastighetsbyrån! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-03

Per S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt radhus. Professionellt jobb av Björn. Hade inga förväntningar, men blev mycket imponerad av Björn - han var både smidig och kunnig.
    Mycket bra skött och ett utfall långt över våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-04 Björn L svarar Per S
    Tack Per, det blev en bra försäljning och jag är glad att ni är nöjda.
  • 2019-07-02

Kim Rickard Johannes F skrev om Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bra mäklare som man får förtroende för. Vi hade ett lite mer svårsålt objekt där vi ändå tycker vi hade en del intressenter. Lyhörd för våra önskemål. De enda som dragit ner var att jag tyckte det var märkligt att man inte gjorde allt för att få tag i alla som kommit på visningarna men de kanske är så det funkar överlag. Läs mer
  • 2019-07-01

Irene A skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi håller på att sälja vår sommarstuga. Allt har gått väldigt bra. Mäklaren var kunnig och gav oss bra information Läs mer
    2019-07-05 Björn L svarar Irene A
    Tack för att jag fått hjälpa er, hoppas ni kommer trivas bra i Spanien i stället :)
  • 2019-07-01

Jimmy Ö skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har haft tidigare erfarenhet av Björn. Valde honom igen för att han gör sitt jobb och det väldigt bra. Nu lyckades jag hitta en köpare snabbt till min bostad, men Björn har hjälpt till hela vägen på ett bra sätt. Han överttäffa dem förväntningarna jag hade. Så sammanfattat ett topp betyg från mig. Läs mer
    2019-07-08 Björn L svarar Jimmy Ö
    Tack Jimmy, det har som vanligt varit en trevlig försäljning och jag är glad att ni äntligen hittat ert nya drömboende :)
  • 2019-06-30

Patana J skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    En toppen bra Märklare på alla sätt. Han är kunnig , ödmjuk samt charmig. Vi är super nöjda med honom. Läs mer
    2019-07-04 Björn L svarar Patana J
    Tack Patana, det har varit trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • 2019-06-29

Bengt Håkan A skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Mycket duktig när bi sålde vårt fritidshus, hela tiden feedback Läs mer
    2019-06-29 Björn L svarar Bengt Håkan A
    Tack Håkan, jag hoppas ni får det bra med ert nya boende i Spanien :)
  • 2019-06-25

Robert S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt villa i Strängnäs, bra bemötande från mäklaren som var tillgänglig på tider som passade mig.
    Upplevelsen av mäklaren var positiv. Läs mer
  • 2019-06-20

Kim M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med Annica som lyckades få vårat hus sålt. Hon uppfyllde alla förväntningar vi hade. Läs mer
    2019-06-24 Annica E svarar Kim M
    Hej Kim, Tack så mycket för fin återkoppling. Skönt att det gick så fort så att ni kunde gå vidare med ert nya som ni ville köpa. Lycka till! Mvh Annica
  • Wu Chan L

2019-06-19

Wu Chan L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Allt gick smort och inga dåliga upplevelser. Läs mer
    2019-06-24 Annica E svarar Wu Chan L
    Hej, tack för återkoppling. Ha en fin sommar i ert nya sommarhus!
    Mvh Annica
  • 2019-06-18

Jan Anders E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålde ett hus via Fastighetsbyrån och Björn Lindahl. Björn är fantastiskt professionell och lyhörd både mot säljare och köpare. Även om han är en väldigt upptagen man så tog han alltid sig tid att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera Björn både vid eventuellt köp och försäljning. Och till Björn: Jag hoppas du får lite ledigt och kan koppla av i sommar. :-) Läs mer
    2019-06-18 Björn L svarar Jan Anders E
    Tack för dina ord Anders, det har varit ett långt samarbete och jag är glad att du är nöjd. Jag önskar dig också en riktigt skön sommar :)
  • 2019-06-17

Christina S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag köpte en bostadsrätt av Björn.
    Han är kunnig, trevlig, erfaren, trygg och noggrann.
    Björn är snabb i att respondera och tog sig tid för mig.
    Jag har träffat ett flertal mäklare och Björn är tveklöst den jag fått högst förtroende för. Ger honom mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-06-18 Björn L svarar Christina S
    Tack Christina, det var trevligt att få hjälpa er att hitta den här fina lägenheten. Önskar er lycka till!
  • 2019-06-16

Petra S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har varit på ett flertal av Annicas visningar och alltid blivit proffsigt och vänligt bemött. Under köpet av radhuset har Annica varit snabb att ge respons, givit god service och förmedlat en känsla av glädje och omtanke. Jag har känt mig väl omhändertagen och trygg i att allt blir rätt och riktigt. Jag kände vid första mötet med Annica att jag gärna ville köpa via henne och så blev det, glädjande nog. Läs mer
    2019-06-18 Annica E svarar Petra S
    Hej Petra, Tack så mycket för dina fina ord. Roligt att jag fick vara med och förmedla ett hus till er. Önskar er stort lycka till och be fin sommar! Mvh Annica
  • 2019-06-16

Per S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Det har fungerat jättebra från första till sista möte. Jag har känt mig trygg. Annika har funnits där och varit lugn och sansad. Läs mer
    2019-06-18 Annica E svarar Per S
    Hej Per, Tack för fin återkoppling. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus och Strängnäs. Lycka till och ha en fin sommar! Mvh Annica
  • 2019-06-14

Jan S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Snabbt, bra proffsigt! Kan rekommendera Annica och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-06-18 Annica E svarar Jan S
    Hej Jan, Roligt och enkelt att hjälpa till med er försäljning. Lycka till med framtida projekt.
    Ha en fin sommar! Mvh Annica
  • 2019-06-14

Beryl S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Proffsig bra och tillmötesgående Läs mer
    2019-06-18 Annica E svarar Beryl S
    Hej Beryl, Tack för din rekommendation. Önskar er en fin sommar! Mvh Annica
  • 2019-06-12

Roman V skrev om Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt fritidshus. Det var ganska trevligt och kontakta med. Tack Läs mer
  • 2019-06-12

Anna Margareta Elonora H skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt mitt hus och har blivit bemöt på ett perfekt service sätt. Björn har alltid haft tid för svar på frågor m,m. Kommer att rekomedera han till andra.
    Anna H Läs mer
    2019-06-14 Björn L svarar Anna Margareta Elonora H
    Anna tack för dina ord, jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • 2019-06-11

Cecilia W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi var lite osäkra kring vårat första husköp, men Annica var jättebra, hon förklarade det som vi inte förstod och hjälpte oss med det vi hade funderingar över.
    Glad trevlig och hjälpsam. absolut någon jag skulle rekommendera om någon i min närhet ska sälja eller köpa fastigheter. Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Cecilia W
    Hej Cecilia, Tack för era fina ord, känns skönt att höra att ni fått all information ni behövt för att känna er trygga i er första fastighetsaffär. Jag önskar er stort lycka till! Ha en fin sommar! Mvh Annica
  • 2019-06-10

Hans-Olof Joakim L skrev om Fastighetsbyrån Strängnäs
    Proffsigt utförande! Snabb affär! Läs mer
  • 2019-06-10

Jan-Olov Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt ett fritidshus. Mäklaren var kunnig, hjälpsam och verkade jobba dyngnet runt. Och hon prickade in utgångspriset bra. Sen kan hon ju inte hjälpa att det var dåligt väder på visningarna, som kanske skrämde bort några spekulanter. Läs mer
  • 2019-06-09

Ulf Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi är jättenöjda, allt från bemötande till högre pris på huset Annica sålde. Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Ulf Ö
    Hej Ulf och Ewa, Tack för att jag fått vara med och hjälpa er, både vid köp och försäljning av bostad. Ha en fin sommar!
  • 2019-06-03

Lars Torsten A skrev om Fastighetsbyrån Strängnäs
    Allt gick väldigt smidigt när vi sålde vår funkisvilla. Vi åkte på semester och när vi var tillbaka så var vår villa såld. Bekymmersfritt. Läs mer
  • 2019-06-02

Tommy R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    När vi skulle sälja vårt hus i Strängnäs, fick vi en rekommendation av en släkting som nyligen sålt sitt hus med gott resultat att anlita Annica Ekervall på Fastighetsbyrån.
    Det visade sig vara ett bra beslut, Annica har sköt vår försäljningen på ett personligt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Tommy R
    Hej Tommy och Maria, Tack så jättemycket för fin rekommendation och att jag fick förtroendet att förmedla er fastighet. Ha det gott! Mvh Annica
  • Anders ?

2019-05-27

Anders ? skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica sålde vår nuvarande 4 rums brf lägenhet till oss 2014. Vi blev då mycket positiva till hennes professionella arbetssätt och trevliga sätt.
    Hon fick därför uppdraget att sälja vår dåvarande lägenhet, vilket hon gjorde på bästa tänkbara sätt och på kort tid.
    Nuvarande säljuppdrag har genomförts på samma utmärkta sätt.
    Annica är en utmärkt mäklare, med driv, kunnighet och trevligt sätt. Troligtvis bland de bästa i branschen!

Hälsningar
    Anders Östberg Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Anders ?
    Hej Anders, Tack för mycket fina ord, det värmer. Jag hoppas det finns möjlighet att hjälpa er igen när det blir aktuellt. Vi ses och hörs! Mvh Annica
  • 2019-05-27

Annelie D skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt trevlig mäklare som gärna hjälper till Läs mer
  • Marie Ö

2019-05-27

Marie Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt en enplans villa 119 kvm ute på landet!
    En kunnig o uppmuntrande o lätt att nå vid frågor mm
    Saklig o lätt att förstå,ärlig o uppriktig mm
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar med råge....
    Kan varmt rekommendera bästa mäklaren! Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Marie Ö
    Hej Marie, Tack för dina fina ord. Hoppas nu att ni hittar ert nya drömboende. Vi ses! Mvh Annica
  • 2019-05-26

Mildred Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt lgh och köpt lgh i Strängnäs. Annica har ett glatt o trevligt sätt. Pålitlig, snabb att återkoppla, engagerad. Annica har medverkat vid en försäljning åt oss tidigare. Med anledning av den positiva erfarenheten då anlitade vi henne igen.
    MVH Mildred Östberg Läs mer
    2019-05-27 Annica E svarar Mildred Ö
    Hej Mildred, Tack för dina fina ord. Roligt att få vara med och hjälpa er igen med er försäljning. Vi ses! Mvh Annica
  • 2019-05-22

Gunnel E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt mitt sjöställe sen över 30 år!
    Björn har ett förtroendefullt bemötande,
    Är lugn och vänlig. Han har hittills utfört sitt uppdrag på bästa sätt!
    /mvh Gunnel Ewert Läs mer
    2019-06-03 Björn L svarar Gunnel E
    Tack för att jag fått förtroendet att hjälpa dig Gunnel, jag önskar dig lycka till i din nya lägenhet!
  • 2019-05-08

Anette E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevligt bemötande, kanske lite för på, lite hetsig. Läs mer
    2019-05-20 Annica E svarar Anette E
    Hej Anette, Tack för feedback. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. Trevlig sommar!
  • 2019-05-06

Cecilia B skrev om Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte fritidshus. Mäklaren var mkt proffsig och jag skulle absolut kontakta henne igen. Läs mer
    2019-07-04 Fastighetsbyrån Strängnäs svarar Cecilia B
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Cecilia :-)
  • 2019-05-01

Peter J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte en villa genom fastighetsbyrån, mycket bra info på visning och det blev en lättsam och behaglig affär. Läs mer
    2019-05-20 Annica E svarar Peter J
    Hej Peter, Tack för din återkoppling. Hoppas ni trivs i ert nya hus, vi ses när det är dags för ny värdering. Ha det gott!
  • 2019-04-23

Ulf H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Medverkat vid försäljning av 1 rum o kök i strängnäs
    på ett föredömligt och professionellt sätt som levde upp till våra förväntningar genom att vara tydlig med genomförandet av hela affären Läs mer
    2019-04-29 Annica E svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    Tack för dina fina ord. Ha en fin sommar!
  • 2019-04-15

Elina T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har köpt en nybyggd bostadsrätt. Alltid uppdaterad information och snabba tydliga svar på mail. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Elina T
    Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni trivs kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-04-15

Sara J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt trevlig och snäll.
    Virrig derämot, känndes lite olustigt.
    Man annars bra. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Sara J
    Tråkigt att du upplevde mig som virrig och att du kände olust trots vår täta kontakt och mitt engagemang i ert bostadsköp. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-04-03

Susanne F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt, 2 r o. kök. Mäklaren var varm, trevlig och kunnig. Mitt intresse fångades och jag hade en trevlig köpupplevelse. Läs mer
    2019-04-29 Annica E svarar Susanne F
    Hej Susanne,
    Tack för återkopplingen och dina värmande ord. Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad. Ha det gott!
  • 2019-03-31

Isabell K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica hjälpte mig sälja en lägenhet och jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått hela vägen från första kontakten. Hon är korrekt, noggrann, realistisk, snabb och glad :) Rekommenderas. Läs mer
    2019-04-29 Annica E svarar Isabell K
    Hej Isabell,
    Tack för fina ord :)
    Hoppas allt är bra med dig och att ditt nya boende blir bra.
    Önskar dig en fin sommar!
  • 2019-03-13

Dick S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Min fru och jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Björn. Han är en mycket sympatisk och kunnig mäklare. Behandlar både säljare och köpare med respekt. Vad vi tyckte var extra bra med Björn var att han hela tiden höll oss uppdaterade.
    Högsta betyg för både professionalitet och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-03-13 Björn L svarar Dick S
    Tack för ditt svar Dick, jag hoppas ni finner ert nya drömboende på Gotland snart :)
  • 2019-03-08

Christina T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt ett radhus. Det var en trevlig affär. Annica var väldigt trevlig och professionell. Annica återkommer alltid snabbt när man sökt henne. Läs mer
  • 2019-02-27

Sven-erik T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt bostadsrätt i svårt läge. Då vi annars skulle ha dubbelt boende har det betytt mycket att försäljning blev av även om priset blev väldigt lågt.
    Bra och positivt bemötande. Läs mer

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs