Fastighetsbyrån Strängnäs

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 678 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs

• 2020-05-27

Rosemarie H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica är påläst och mycket kompetent. Dessutom är hon väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-05-27

Ulf H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt vår brf-lägenhet. Bra bemötande och genomförande av försäljningen trots ett knepigt läge på marknaden. Mycket nöjd med hanteringen i sin helhet. Läs mer
  • 2020-05-24

Jan M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt o sålt fastighet
    Trevligt och engagerat bemött
    Våra förväntningar uppfyldes Läs mer
  • 2020-05-23

Lisa C skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi sålde ett fritidshus och fick mycket bra service, hjälp och råd i alla led - och ett högre pris än vi vågat hoppas på!

Vi blev alltid respektfullt bemötta, mäklaren var tillgänglig, trevlig och vi fick bra guidning genom processen.

Vi hade ganska höga förväntningar och dessa överträffades.

Det var en smidig säljprocess och en mycket bra upplevelse! Läs mer
  • 2020-05-23

Jakob C skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jättebra mäklare! Tillgänglig, ärlig och väldig trevlig.
    Vi sålde ett fritidshus och enda lilla negativa var att priset kanske var satt för lågt. Men ingen kunde nog förutspå prisbilden under covid-19 tiden. Läs mer
  • 2020-05-21

Rebecca P skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jättebra och trevlig mäklare som alltid funnits tillhands! Läs mer
  • 2020-05-20

Maria E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt ett hus i Härad och blev väldigt bra bemött av Annica under både visning och genom hela bostadsaffären. Läs mer
  • 2020-05-20

Henrik E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Mycket bra kontakt med Klas, professionellt bemötande och bra hantering av allt. Läs mer
  • Linda A

2020-05-20

Linda A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt bostad och haft Klas som mäklare. Duktig och glad person som man kan känna tillit till. Vi sålde under den värsta perioden av Corona och under den tiden var vi inte ett dugg oroliga över att inte sälja. Klas är ärlig, tydlig och jobbar på för att hitta köpte. Jätteglada över att ha valt Klas som mäklare och skulle helt klart välja honom igen. Läs mer
  • Britt-Marie C

2020-05-19

Britt-Marie C skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt vår sommarstuga efter 18 år och blev väldigt bra bemött vid första mötet våra förväntningar är långt över förväntan vi har fått ett bra pris efter budgivning och Mäklaren blev också förvånad. Vi är otroligt nöjda och rekommenderar Björn Lindahl till alla som ska göra en fastighetsaffär. Läs mer
  • 2020-05-18

Sandeep H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica var mycket kunnig och hjälpsam. Besvarade alla våra frågor snabbt och vägledde oss genom hela processen. Rekommendera varmt. Läs mer
  • 2020-05-17

Susanne O skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålde ett hus. Tycker mäklaren ingav förtroende och gav värdefulla och ärliga tips inför försäljning och visning.
    Trots att man märkte att han hade mycket att göra tog han sig tid att prata med en när man undrade något.

Det slutade med försäljning trots lite konstiga tider och vi blev nöjda! Läs mer
  • 2020-05-15

Johan F skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Klas hjälpte mig att sälja min fastighet i Strängnäs. En före detta skola med lång historia.
    Klas jobbade stenhårt hela vägen och var väldigt lyhörd och hjälpsam också vad gällde saker utöver själva försäljningsprocessen.
    Han hade full koll på huset och grannskapet i god tid inför visningen och kunde svara tydligt och korrekt på alla frågor.
    Han gick helt enkelt "over and beyond" vilket verkligen resulterade i nöjda köpare och säljare! Läs mer
  • 2020-05-12

Lars L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Innan vi bestämde oss för vilken mäklare vi skulle anlita i samband med att vi skulle sälja vår villa tog vi referenser på ett flertal. Vi fastnade för Annica Ekervall. Nu har vi sålt villan. Annica har infriat våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne. Kunnig, aktiv och trevlig och lättsam att kommunicera. Läs mer
  • 2020-05-12

Tony S skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Glad å trevlig och hårt arbetande men missar lite information gällande sälj processen för säljaren. Läs mer
  • 2020-05-08

Gertrud Margareta L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt en villa utanför Strängnäs, ca 140 kvm. Mäkklaren Klas Hamrén visade från start ett stort personligt engagemang, ärligt intresse för uppgiften, tänkte "utanför boxen": Eftersom vi hade/har problem med sjukdom så möjliggjorde Klas för oss olika sätt att lösa våra problem och se framtida möjligheter på ett mycket positivt sätt och genom sitt personliga engagemang.Det var lätt att upprätta en relation med Klas som byggde på tillit, förtroende och respekt, kanske framför allt det personliga engagemanget och lösningsinriktade tillmötesgåendet blandat med glädje! Klas har lyckats över mina/våra förväntningar med försäljningen genom att försäljningen gick så snabbt och utan problem.Jag rekommenderar gärna Klas Hamrén på Fastighetsbyrån i Strängnäs. Läs mer
  • 2020-05-06

Therese L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi blev vänligt och proffsigt bemötta av Klas! Han var ärlig och rak genom hela processen och det uppskattade vi väldigt mycket. Han sålde Bäckvägen 22E åt oss och sköter även avtalet till vår nya villa som vi har köpt.
    Han är drivande och ser till att få till det bästa för säljaren och köparen. Läs mer
  • 2020-05-04

Jouko Kalevi K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevlig och engagerad mäklare! Läs mer
  • 2020-05-04

Paulo D skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt en villa i Merlänna Strängnäs
    Efter hade varit i fler visningar hade vi den sista visningen vid huset som vi äger nu, för oss som skulle köpa första bostaden i Sverige det var väldigt viktigt att känna oss trygga.
    Mäklaren har mycket tålamod att förklara och är otroligt snabbt att svara mejl och meddelandena. Läs mer
  • 2020-05-01

Johanna H skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Oerhört kompetent, påläst, professionell men ändå mycket trevlig mäklare, som känns familjär utan att vara påflugen. Från första mötet till det sista.

Vi köpte ett fritidshus utanför Strängnäs. Läs mer
  • 2020-04-30

Fredrik A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    En positiv mäklare som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Läs mer
  • Maud T

2020-04-29

Maud T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt en trevlig lägenhet i Mariefred. Annika var väldigt trevlig o tydligt o jag har fått god hjälp. Hon kan verkligen rekommenderas Läs mer
  • 2020-04-27

Martin H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt bostadsrättsradhus.
    Mycket väl bemött av mäklaren!
    Ödmjukt och uppriktigt intresserad tycker jag mäklaren var/är.
    Hela affären mha mäklaren kunde inte bli bättre! Läs mer
  • Charlie W

2020-04-27

Charlie W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt Brunnsvägen 140 A. Annica är proffsig. Är jättenöjd. Jag hade förväntningar på att få ut mer pengar. Det är även andra mäklare som sagt att jag kan få ut mer men marknaden går upp och ner liksom efterfrågan. Väl medveten om att det finns ganska mycket att göra på huset och utifrån marknadsläget så är jag nöjd.

Annica har gjort sitt yttersta!

Jag kommer absolut att anlita henne igen om jag köper nytt och säljer någon mer gång i framtiden.

Jag har även bytt till Sparbanken i samband med försäljningen och är mycket nöjd! Läs mer

Linnea H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vårt köp av hus kändes tryggt från start till mål tack vare Klas arbete. Hans största styrkor ligger i hans vänlighet, kunskap och genuina intresse för att försöka förstå och tillgodose de behov som finns. Vi rekommenderar Klas till såväl köpare och säljare. Läs mer

Pentti H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Att sälja huset den här tiden kan man fråga sig ?? Läs mer

Raija H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt ett kedjehus.

Annica är mycket proffsig och har lång erfarenhet.

Vi valde henne p g a rekommendationer. Läs mer
  • 2020-04-22

Andreas Y skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Snabb och effektiv mäklare som är enkel att få tag i med bra driv. Läs mer
  • 2020-04-21

Maria R skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt radhus och vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-04-19

Carina L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Glad och possitiv. Lätttillgänglig. Läs mer
  • Gunn Deborah Yvonne Å

2020-04-14

Gunn Deborah Yvonne Å skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt min sommarstuga och fått ett fantastiskt hjälp och stöd av Annica. Hon har varit professionell men också personlig och stöttande.
    Känner mig mycket nöjd, över förväntan även om jag alltid tidigare varit nöjd med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-04-13

Malin S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt en fastighet på Granmarsvägen 1 i Strängnäs.Väldigt trevligt bemötande och lyhörd ang våra önskemål. Påläst och proffsig.
    Vi hade en mycket bra kommunikation.
    Vi är jättenöjda.
    Malin och Thomas Läs mer

Nadja H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt vår bostadsrätt, Annica kändes väldigt engagerad i vår försäljning. Hon återkopplade till oss, uppdaterade oss kontinuerligt och verkar ha en bra kundkrets. Vår bostadsrätt såldes lätt och snabbt!
    Vi fick ett väldigt fint bemötande och kan verkligen rekommendera Annica. Läs mer

Magnus N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt o köpt villa.
    Mäklaren har genom hela processen agerat mkt proffesionellt och haft förmåga att lyssna.
    Jag rekommenderar varmt Annika.
    Med vänlig hälsning,
    Magnus Läs mer

Malin T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt och sålt villa. Bra och proffesionellt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • 2020-04-07

Kajsa P skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevlig
    Inte typisk mäklare vilket gav ett bra intryck. Läs mer
  • 2020-04-01

Anna W skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt en nyproducerat radhus. Bemötandet och uppföljningen av Fastighetsbyrån har varit bra. Läs mer
  • 2020-04-01

Maud Christina U skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Duktig och pålitlig mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-03-31

Peter L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi sålde vår lite speciella villa med hjälp av Björn. Det var trög marknad men till slut så blev både vi och köparna nöjda. Anlita en stabil mäklare med resurser! Läs mer
  • 2020-03-30

John L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Otroligt bra! Sålt hus, hela processen var jätte enkelt! Känner mig väl informerad genom hela processen! Läs mer
  • 2020-03-30

Niddi S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har blivit väldigt professionellt och vänligt bemötta av Björn i både köpet av fastigheten för 6 år sedan och försäljningen i år. Anledningen till att vi anlitade Björn denna gång var att vi kände oss trygga med att han skulle se till att affären genomfördes på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-03-23

Camilla L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte min första egna lägenhet via fastighetsbyrån och Björn.
    Jag fick all hjälp jag behövde och fick svar på ”alla mina dumma” jag hade och kände mig trygg från första början.

Björn var Glad, trevlig och hjälpsam Björn från första stund. Läs mer
  • 2020-03-21

Birgitta B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt villa. Blivit väl bemött av mäklaren, trevlig, artig och seriös. Björn har uppfyllt våra önskemål som säljare på ett lyhört sätt och varit en ärlig länk mellan oss och köparen.
    Vi har fått stöd i processen och känner oss nöjda. Läs mer
  • 2020-03-21

Markus J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt en lägenhet.
    Klas gav oss ett väldigt bra första intryck och vi fick en bra känsla för att han skulle bli vår mäklare och göra allt för att få vår lägenhet såld. Förväntningarna vi hade var att sälja den så vi blev nöjda och vi blev väldigt nöjda med resultatet.
    Vi är väldigt nöjda med Klas som vår mäklare och är så glada över att vi fick vår bostad såld. Läs mer
  • 2020-03-19

Monika G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    har sålt en villa
    Jag fick förtroende för Annika redan första mötet vi hade
    Hon är lugn och hjälpsam förklarar så man förstår
    Kunde inte ha valt bättre mäklare Läs mer
  • 2020-03-18

Bo W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annicka har ställt upp på ett bra sätt i en ovanlig situation samt givit bra råd till oss bägge parter. Läs mer
  • 2020-03-16

Malin J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt en villa. Otroligt trevligt och professionellt bemötande! Allting har gått bra och Annica har under hela tiden från start haft kontakt och upplyst oss med vad som händer och vad vi som säljare behöver göra och tänka på. Läs mer
    2020-04-09 Annica E svarar Malin J
    Hej Malin,
    Tack för din rekommendation och att jag fick hjälpa till med försäljningen av ert hus som ni också köpte genom mig. Jag önskar dig stort lycka till med ditt nya boende. Ha det gott!
  • 2020-03-12

Henrik B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt ett radhus.
    Hade god hjälp av Annica som hjälpte oss på ett smidigt sätt.
    Väldigt nöjda. Läs mer
    2020-04-09 Annica E svarar Henrik B
    Hej Henrik,
    Tack för återkopplingen och att jag fick hjälpa till med förmedling av er fastighet.
  • 2020-03-12

Malin J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt radhus.
    Trevligt bemötande, intresserad och serviceinriktad. Förklarande. Noggrann. Lyhörd för våra önskemål. Återkopplat ofta. Tydlig vid kontraktsskrivning vilket behövdes för köparna.
    Förväntningarna var att Annica skulle göra en tilltalande beskrivning av huset. Även att processen med visning och budgivning skulle kännas tydlig och trygg vilket infriades.
    Annica har gjort ett fint jobb med att hålla potentiella köpare intresserade och fick upp köpesumman till förväntad nivå. Läs mer
    2020-04-09 Annica E svarar Malin J
    Hej Malin,
    Tack så mycket för din fina återkoppling, jättekul att ni är nöjda med er försäljning och med mig.
    Roligt också med nöjda, glada köpare. Stort lycka till med er nya fastighet.
  • 2020-03-04

Tim C skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt duktig mäklare.
    Rekommenderar starkt alla att välja Klas vid försäljning av era objekt.
    Trevligt bemötande, alltid tillgänglig, lever upp till högt ställda förväntningar på alla sätt! Läs mer

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs