Fastighetsbyrån Strängnäs

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 610 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs

Delovan Sherzad O skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag köpte bostad, utmärkt bemötande, jag kände mig trygg med mäklaren, då gjorde mäklaren ett fantastiskt jobb på ett väl proportionellt sätt. Läs mer

Jinan M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte en villa via Annica. Hon är professionell och gör ett fantastiskt jobb som mäklare. Rekommenderar alla att välja henne för både försäljning eller köp!❤️🙌🏻 Läs mer

Ann V skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt en brf och köpt ett stadsradhus även det i form av en brf. Björn har varit seriös och förtroendeingivande. Han har varit lätt att samtala med och hela tiden informerat om det aktuella skeendet.
    Våra förväntningar var att Björn skulle skapa en lugn och sansad affär med god vinst. Vi bor i en liten stad och har både sålt och köpt inom staden så det var viktigt för oss att vi kunde se våra olika spekulanter i ögonen efter försäljningen. Det har Björn lyckats åstadkomma. Vi är mycket nöjda med Björn som mäklare och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-20 Björn L svarar Ann V
    Ann och Robert, tack för förtroendet att få hjälpa er med föresäljningen av er fina våning! Det känns bra att det gått bra, till och med bättre än vi vågade hoppas på, och att vi fått nöjda köpare. Jag önskar er lycka till med ert nya boende. På återhörande!

Robert V skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt brf. Björn har bemött oss på ett seriöst och förtroendeingivande sätt. Vi önskade en lugn och sansad säljprocess och det fick vi. Han hanterade budgivarna på ett föredömligt sätt.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-20 Björn L svarar Robert V
  • 2020-01-14

Christer K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt mindre hus tillsammans med min sambo.
    Annika är glad o positiv. Känns som kunnig o korrekt.
    Tack för en snabb o bra affär. Läs mer
  • 2020-01-12

Marina M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt en villa och det var klart och tydligt från start. Väldigt trevligt och personligt bemötande. Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • 2020-01-12

Anu H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Profesionell, enkel, och snabb. Läs mer
    2020-01-13 Annica E svarar Anu H
    Hej Anu, tack för återkopplingen. Hoppas flytten gick bra för er. Lycka till med ert nya boende.
  • 2020-01-10

Tua H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande och hantering när jag köpte lägenhet i Strängnäs.
    Allt enligt mina förväntningar. Läs mer
    2020-01-13 Annica E svarar Tua H
    Hej Tua,
    Tack för din återkoppling. Hoppas du ska trivas bra i Strängnäs och din nya bostad.
  • 2020-01-08

Ulrika D skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Världens bästa Annica! Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-01-09 Annica E svarar Ulrika D
    Hej Ulrika,
    Tack så mycket för fin rekommendation, vad glad jag blir. Stort lycka till med ert nya hus!
  • 2019-12-22

Åsa D skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevligt bemötande både vid visning och försäljning.
    Allt har gått smidigt Läs mer
    2020-01-07 Annica E svarar Åsa D
    Hej Åsa,
    Tack för återkopplingen. Hoppas ni haft en bra jul- och nyårshelg och att flytten gått bra. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus, lycka till!
  • 2019-12-22

Marie T skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevlig, kunnig och hjälpsam! Rekommenderas varmt! Jag kan bara ge +++++ till henne :) Läs mer
  • 2019-12-20

Josephine F skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Hon var superbra till en början. Men stort minus är att man inte meddelar sina kunder när man slutar. Läs mer
  • 2019-12-20

Nikola M skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Glad, trevlig och hjälpsam igenom och efter affären. Finns där för en helt enkelt och rekommenderar verkligen Björn. 5/5 Läs mer
    2019-12-20 Björn L svarar Nikola M
    Jättetrevligt att få hjälpa er att hitta er nya bostad! Jag hoppas och tror verkligen att det blir bra för er, lycka till!
  • 2019-12-19

Daniella T skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag köpte en bostadsrätt som stått tom ett tag. Klas hade otroligt bra medling mellan mig och säljaren och var väldigt professionell i alla steg.

Trivs som fisken i vattnet 👌🏻 Läs mer
  • 2019-12-18

Besmin M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Lyhörd, tillgänglig och duktig. Vi var väldigt nöjda. Det kändes tryggt. Läs mer
    2019-12-20 Annica E svarar Besmin M
    Hej Besmin,
    Tack så mycket för fina ord. Härligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag önskar er stort lycka till med er nya bostad, hoppas ni ska trivas.
  • 2019-12-13

Josefine E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Professionell, personlig, engagerad.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-12-12

Jakob K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bra bemötande och tålamod genom en process som pågick länge. Läs mer
    2019-12-16 Annica E svarar Jakob K
    Hej Jakob,
    Jag är så glad att ni blev köpare till fastigheten ni nyss tillträtt i Strängnäs. Hoppas verkligen att ni ska trivas i Strängnäs och ert nya vackra hus. Stort lycka till!
  • 2019-12-11

Per C skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevligt bemötande och effektiv.
    Kunnig och mån om kunden. Läs mer
  • 2019-12-05

Mohanad G skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag gick på en visning sen möte jag han
    Jag hade stora förväntningar och han uppfyllde
    De och jag är glad över de
    Jag hade jätte bra förväntande och han uppfyllde allt jag hade tänkt mig och han hitta ett hus Läs mer
    2019-12-07 Björn L svarar Mohanad G
    Tack för allt och hoppas att du kommer att trivas bra i din fina lägenhet. Det var trevligt att ha med dig att göra och jag är glad att allt gick bra för dig.
  • 2019-12-03

Hans H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    En toppenbra mäklare, lyhörd, tillmötesgående, kunnig, glad. Kändes otroligt seriös och svarade upp mot allt vi både krävde och förväntade oss. Småpratade ”lagom” om annat, duktig på att känna av oss.
    Var rädd om henne!
    Nöjda kunder. Läs mer
    2019-12-16 Annica E svarar Hans H
    Hej Hans,
    Tack för dom fina orden, det betyder mycket för mig. Det bästa betyg man kan få som mäklare är nöjda kunder, tack! Mvh Annica
  • 2019-11-29

Kasper H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt driven och rak mäklare. God kontakt genom hela försäljningen Läs mer
  • 2019-11-25

Jejja L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt hus. Affären gick väldigt snabbt och smidigt.
    Annica är väldigt trevlig och kunnig, ett proffs helt enkelt.
    Köps det något i framtiden blir det genom henne. Läs mer
    2019-12-02 Annica E svarar Jejja L
    Hej Jejja,
    Så roligt att få hjälpa er med er försäljning. Alllt gick ju väldigt snabbt från det att ni kontaktade mig och ville sälja tills allt blev klart med påskrivet kontrakt. Ni har ett tag kvar till flytt men jag hoppas allt går bra och att er nya bostad blir bra för er.
  • 2019-11-23

Jim T skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Så nöjda med Klas arbete vid försäljning av huset. Läs mer
  • 2019-11-21

Daniella T skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi sålde vårt hus.
    Vi hade haft problem att få det sålt med annan mäklarbyrå och fick då Klas rekomenderad till oss.
    Han tog sig ann uppdraget och sålde på tredje visningen.

Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-11-20

Johan S skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Klas har sålt vår villa då vi köpte en bostadsrätt via honom.

Han är en driven och rättfram försäljare som är ärlig och rak i sin kommunikation.

Förtroendet och bedömningarna med hans erfarenhet har varit en trygghet för oss i vårat köp och försäljning.

Det här är en mäklare man varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-11-12

Tony K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Både köpt och sålt. Har haft mest funderingar vid försäljning och uppfattar henne som kunnig och hjälpte oss på ett bra sätt. Läs mer
    2019-12-02 Annica E svarar Tony K
    Hej Tony,
    Så roligt att allt gick så snabbt och smidigt med både köp och försäljning för er del. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende och att få närmare till aktiviteter m.m.
  • 2019-11-11

Sabina H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Klas sålde vår villa i Strängnäs. Klas bemötte oss med kunskap, förståelse, positiv energi och värme. Fantastiskt proffsig mäklare som vet vad han gör, sätter kunden först, är rak och ärlig vilket var exakt vad vi förväntade oss och fick.
    En riktig klippa genom försäljning som vi skulle rekommendera alla dagar i veckan Läs mer
  • 2019-11-11

Förs C skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt lägenhet i Mariefred.
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Riktigt bra information under hela processen.
    Tryggt och smidigt hanterat! Läs mer
    2019-11-13 Björn L svarar Förs C
    Tack för ditt svar, jag hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten!
    Björn L gillar detta
  • 2019-11-09

Maria L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Superseriös och duktig mäklare. Rekommenderar Björn till alla! Läs mer
    2019-11-13 Björn L svarar Maria L
    Dina ord betyder mycket Maria, jag är glad att du känner dig väl omhändertagen. Jättetrevligt att få hjälpa dig hitta ditt nya boende, önskar dig lycka till med kommande renovering!
  • 2019-11-07

Monica B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus. Från Annika fick jag ett professionellt, personligt och engagerat bemötande. Jag har känt mig trygg och stöttad av Annlka i alla faser av försäljningen och jag är nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-12-02 Annica E svarar Monica B
    Hej Monica, Tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa till med din fastighetsförsäljning.
    Hoppas du ska trivas i ditt nya boende. Lycka till med flytten
  • 2019-11-05

Matti D skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi kontaktade Annica för ett personligt möte, kanske ett år efter att ha träffat henne på en visning. Vi fastnade för hennes kunnighet och personliga sätt. Hon kändes engagerad i sitt jobb.
    Vi tycker att Annica i allra högsta grad levde upp till våra förväntningar och kommer att rekommendera henne till våra vänner och bekanta framledes.
    Vi är mycket nöjda med vår kontakt och våra möten med Annica. Även säljaren av den lägenhet vi köpte uttryckte stort förtroende för henne.
    Vänligen Matti Duvaldt/Kerstin Svensk Kjellberg Läs mer
    2019-12-02 Annica E svarar Matti D
    Hej Matti och Kerstin, Tack för er rekommendation och fina ord. Jag är glad för att ni sökte upp mig för ett möte och att få höra era planer för flytt till Strängnäs och jättekul att det blev jag som också fick förmedla en bostad till er. Hoppas ni trivs i er nya bostad och Strängnäs.
  • 2019-11-04

Marcus U skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt trevlig och driven mäklare, hjälpte mig att sälja min lägenhet på 42 kvadrat för utgångspris med endast 1 på visningen. Läs mer
  • 2019-11-01

Malin L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte en bostadsrätt och var mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-11-01

Molly S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har köpt en villa.
    Vi är jättenöjda med Annica och den hjälp vi fått av henne!
    Hon är en toppenmäklare! Läs mer
  • 2019-10-25

Johan B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålde ett radhus. Bra bemötande och en snabb försäljning Läs mer
  • 2019-10-25

Ulf A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Klas har sålt en villa i Rimsjöhöjden i Nykvarn. Klas jobbar bra, informerar och återkommer snabbt med besked. Ger ett litet stressat intryck, angelägen om snabbt avslut, inte så fokuserad på att få ut mesta möjliga pris åt säljaren. Snabbt avslut kräver att säljaren prutar. Läs mer
  • 2019-10-24

Jan G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    5 stjärnor till Annica Ekervall mäklare på Fastighetsbyrån.
    tjejen där är toppen från början och genom hela processen, där jag då skulle sälja min villa.

Sammanfattning: Service inriktad med engagemang man känner sig omhändertagen då man får svar på sina undringar och frågor direkt.
    Hon får både säljare och köpare känna sig trygga.

Vid kontraktskrivningen så fick vi en oväntad möjlig konflikt med köparen, men de klarade Annica av utan dramatik.

Ps: Skulle gärna sälja mer genom henne.

Hälsning
    Jan Gillblad Läs mer
  • 2019-10-24

Mathias W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Svaren var raka och snabba. Artig social och ärlig. Läs mer
  • 2019-10-22

Anette L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    vi har haft en lugn, kunnig och otroligt trevlig mäklare, Björn!
    Björn har gjort ett fantstiskt jobb vid försäljningen av vår lägenhet.
    Vi rekommenderar varmt Björn!

Förväntningar var väl att vi hoppades på att Björn skulle lyckas sälja lägenheten inom vår snäva tidsram. Det gjorde han med bravur!!

Stort tack till Björn med ett fantastiskt bemötande och omhändertagande! Läs mer
    2019-10-23 Björn L svarar Anette L
    Tack Anette för dina värmande ord, jag är glad att ni är nöjda. Jätteskönt att vi hann sälja utan stress, så att ni nu kan planera er flytt i lugn och ro. Vi hörs snart igen!
  • 2019-10-21

Peter G skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt en bostadsrätt på Eskilstunavägen.
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av Björn, han kontaktade oss med jämna mellanrum och meddelade hur försäljningen fortgick.
    Förväntningarna levdes upp mer än väl.

Med vänlig hälsning Peter o Anette Läs mer
    2019-10-21 Björn L svarar Peter G
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Vi har ju haft kontakt flera år, så det känns riktigt bra att det gick bra nu när ni beslutade er för att sälja, trots en lite trögare marknad. Ha det bra, så ses vi snart igen!
  • 2019-10-20

Ulrika D skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    En förtroendeingivande mäklare med hjärtat på rätta stället. Trevligt bemötande från första början. Vi kan varmt rekommendera Björn! Om vi ska sälja fler gånger vet vi var vi ska vända oss. Läs mer
    2019-10-20 Björn L svarar Ulrika D
    Tack Ulrika, för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det har gått bra och jag är glad för er skull. Att vi hittade så trevliga köpare gör det bara ännu bättre. Nu hopas jag att jag kan hitta ett fint hus åt er också. Lycka till i sökandet!
  • Bengt B

2019-10-20

Bengt B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte ett fritidshus i närheten av Strängnäs. Mäklaren skötte hela affären med ett varmt och trevligt bemötande. Trots att han var mycket upptagen, tog han sig alltid tid vid kontakt. En glad mäklare som visar på stor social förmåga. Läs mer
    2019-10-20 Björn L svarar Bengt B
    Tack för dina kommentarer Bengt. Jag vet att det var lite berg- och dalbana ett tag vid budgivningen, men jag är glad att det blev ni som fick huset till slut. Jag hoppas och tror ni kommer trivas, ett jättefint ställe. På återhörande :)
  • 2019-10-15

Gunnar E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt villa.
    Annica var otroligt flexibel. Kontakterna skedde först på telefon när Annica befann sig på semester i Spanien. Allt gick som på räls. Hon överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-15

Virpi E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi letade efter ett hus och när vi såg annonsen kändes det direkt rätt. Vi kontaktade Annika för att ha en förhandsvisning och även om hon var på semester i Spanien, var hon väldigt disponibel vilket vi uppskattade högt.
    Hon fixade visningen för oss och vi köpte huset. Även hennes kollegor var mycket proffsiga och trevliga. Varmt rekommenderar deras tjänster ! Läs mer
  • 2019-10-11

Peter D skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte en villa,
    Glad, trevlig och lätt att nå, löste extra visningar efter vårt önskemål och förmedlade kontakter
    Lever upp till förväntningarna jag hade. Läs mer
  • 2019-10-08

Tom N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålde en bostadsrätt i Strängnäs. Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Mäklaren levde väl upp till de förväntningar jag hade.
    Totalt sett en bra upplevelse med effektiv och ordningsam försäljning Läs mer
  • 2019-10-08

Johan V skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt villa, Annica var trevlig,glad och kunnig.
    Mina förväntningar blev bemötta väldigt bra då jag själv tycker jag kan vara en krävande kund. Läs mer
    2019-10-08 Annica E svarar Johan V
    Hej Johan, tack för din återkoppling. Roligt att du är nöjd med mitt bemötande och roligt att jag fick vara med vid ditt första fastighetsköp. Lycka till med ert nya boende, hoppas ni kommer att trivas.
  • Tommy S

2019-10-04

Tommy S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt min bostadsrätt i centrala Strängnäs.

Jag fick et mycket professionellt bemötande av Annica hon r mycket kommunikativ samt så berättar hon hur marknaden ser ut för objektet. Jag känner av hennes energi och hon sprider en positiv attityd.

Jag anlitar bara Annica i Strängnäs och rekommenderar henne till mina vänner.

Jag är en mycket nöjd kund. Läs mer
    2019-10-11 Annica E svarar Tommy S
    Hej Tommy,
    Tack för att jag fick hjälpa dig igen med förmedling av din bostad. Så roligt med nöjda återkommande kunder, det är ett bra betyg.
    Hoppas det blir fler affärer framöver, ha det gott!
  • 2019-10-04

Ulla-Britt Margareta H skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Hej.
    Vi har sålt ett hus i Mariefred.
    Björn Lindahl har skött sitt uppdrag galant. Han har varit trevlig uppmärksam
    nogran och snabb med information, lätt att komma i kontakt med mm.
    Kan verkligen rekomendera honnom.
    MVH Ulla Hämäläinen Läs mer
    2019-10-04 Björn L svarar Ulla-Britt Margareta H
    Tack Ulla, det har varit jättetrevligt att hjälpa er med försäljningen, och det känns extra bra när det blev ett bra resultat och att vi fick så trevliga köpare!
  • 2019-10-04

Hanna A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt radhus.
    Blev alltid bemöt bra, var bra på att förklara.
    Kändes alltid att han hade tid när man ringde. Läs mer

Trädgårdsgatan 16, 645 31 Strängnäs