Fastighetsbyrån Strängnäs

Fastighetsbyrån Strängnäs

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 1180 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Green en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Tingstuhöjden
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag har inte träffat honom. Men allt har funkat bra
    2022-08-10 Verifierad kund
    Bra kille😉…………………………………………………….
    2022-08-10 Verifierad kund
    bra bemötande, kunde vara mer påläst
  • Jan Erik F
    sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2022-08-09 Verifierad kund
    Från första telefonsamtalet fick jag en tillitsfull känsla av Björn.

Björn är en mycket kunnig mäklare, med en mänsklig och varm framtoning.
    När jag och min syster sålde dödsboet efter vår far, var vi osäkra och visste inget om hur processen gick till.

Vi hade tur som fick Björn som verkligen gjort försäljningen så bra som möjligt för alla inblandade. Björn har informerat, gett förslag, stöttat, puschat på, och har verkligen haft glimten i ögat också under resans gång :)
    Tack för dom vänliga orden, det har varit mycket givande att få hjälpa er att hitta dom trevliga köparna. Det känns som om vi tillsammans hittat fram till ett bra avslut. Tack för förtroendet! Björn Lindahl
    2022-08-01 Verifierad kund
    Han var väldigt trevlig, framåt och förklarade allt väldigt bra.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Mycket bra. Bra och snabb på att svara och besvarade frågor man hade. Gjorde ett bra intryck vid första visning. Mycket nöjda
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Green en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2022-08-01 Verifierad kund
    Riktigt duktig. Allting gick smidigt och bra. Bättre kan man inte förvänta sig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2022-07-23 Verifierad kund
    Björn är väldigt kunnig och har alltid ett professionellt bemötande. Vi kände oss väldigt trygga under hela affären.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mycket bra
    Uppriktigt och professionellt agerande
    Trevlig, tillgänglig och engagerad.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Väldigt kompetent och hjälpsam mäklare, vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått från Rasmus!
    • Vansö
    2022-07-14 Verifierad kund
    Det har varit lätt att samarbeta med Rasmus från första stund
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2022-07-08 Verifierad kund
    Ett bra och mycket professionellt bemötande. Man känner ett stort lugn under hela affären.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Det har funkat kanon med honom
    2022-07-07 Verifierad kund
    Tillgänglig, tillmötesgående, uppdaterad på objektet, noggrann och väldigt trevlig.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Skötte affären överlag väldigt bra.
    Sakligt och grundligt genomförande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2022-07-04 Verifierad kund
    Gjorde ett bra arbete med min försäljning.
    2022-07-03 Verifierad kund
    Bra bemötande och en god dialog med henne för att kunna sälja huset på bästa sätt. Hon har absolut svarat till de förväntningar vi haft.
    På ett utmärkt sätt skött försäljningen.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande.
    Väldigt engagerad, och höll oss uppdaterade under hela affären.
    • Fårhushagen Bovieran
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi blev väldigt vänligt bemötta av Zinnia. Hon levde helt upp till våra förväntningar.
    Från visning av lägenheten till kontraktsskrivning visade hon upp ett proffsigt arbete.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2022-06-27 Verifierad kund
    She was extremely supportive, always well-prepared and timely. Strongly recommended.
    2022-06-25 Verifierad kund
    MYCKET BRA

Förväntningar motsvarade de vi hade h0ppas på .
    2022-06-23 Verifierad kund
    Zinnia har på ett kompetent och proffesionellt sätt lotsat oss genom hela försäljningsprocessen avseende ett fritidshus. Hon har aktivt jobbat för ett resultat och har funnits tillgänglig hela tiden.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande.Påläst och kunnig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Centralt
    2022-06-19 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och trevlig! Fick all hjälp jag behövde.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mycket positivt bemötande och förståelse för våra frågor. Annica motsvarade de förväntningar vi hade.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2022-06-17 Verifierad kund
    JENNY upplevde vi som mycket trevlig o proffsig mäklare.

JENNY överträffade våra förväntningar betr förs.pris
    Jag kommer att varmt rekommendera Jenny till
    vänner o bekanta som ska göra husaffärer..
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett sådant härligt sätt.
    Mäklaren (Rasmus Green) gav oss all information vi behövde och svarade på alla frågor.
    Han kändes väldigt påläst och professionell.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Både professionellt och personligt bemötande. Tog reda på allt vi som köpare undrade över och hade frågor kring.
    Mötte förväntningarna man har på en seriös mäklare.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jättebra trevligt och proffsigt bemötande.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och otroligt trevlig.
    Sätter kunden i fokus och är väldigt tillmötesgående .
    • Aspö
    2022-06-04 Verifierad kund
    Min uppfattning, Annica är professionell i sitt yrke , hon fick mitt hus sålt vilket var uppdraget, Tråkigt att hon lämnar Fastighetsbyrån Med vänlig hälsning, Ronny & Maria
  • Agnetha J
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2022-06-03 Verifierad kund
    Annika Ekvall är en mycket behaglig, glad, kunnig och duktig mäklare och människa.
    Jag/vi är mycket nöjda med bemötande, information om hur det går till att sälja ett hus och resultatet.
    Annika var alltid tillgänglig med telsamtal och meddelanden om vad som hände och hur det gått efter visningarna.
    Att det verkligen blev försäljning just nu med den osäkra marknaden för både köpare och säljare är mer än positiv för mig/oss. Kan bara tacka för hennes arbete.
    Med vänlig hälsning
    Agnetha Johansson
    2022-06-02 Verifierad kund
    Vid första mötet bestämde jag mig på en gång att hon skulle få hjälpa oss i vår försäljningsprocess. Ingav ett professionellt intryck och levde upp till första intrycket hela vägen till slutmål. Tryggade oss, var närvarande för alla frågor och funderingar. Var realistisk i sina bedömningar. En mäklare jag varmt rekommenderar till alla. Stenkoll och förståelse marknaden och dess psykologi. Vi kunde inte fått ett bättre stöd!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Proffsig och samtidigt personlig! Kan varmt rekommendera!
    Proffsigt bemötande.
    Kunnig
    Tillgänglig
    Levde upp till förväntningarna
    Profissonellt bemötande
    Levde upp till förväntningarna
    • Stallarholmen
    2022-06-01 Verifierad kund
    Björn har varit mycket rådgivande och kunnig i sitt yrke.Kan varmt rekommendera honom Han får 5 pius av 5.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Blev väl bemött och tycker att hon bryr sig om mig som kund!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från första kontakt till kontraktsskrivning. Lyhörd, lugn och saklig. Vi anlitar med största sannolikhet Zinnia om det blir aktuellt att göra en bostadsaffär igen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2022-05-27 Verifierad kund
    Kunde inte komma på ordinarie visningar men Jenny ordnade så vi kunde få extra visningar som passade våra tider.
    Trevligt bemötande och informativ träff under visningen.
    • Fogdö
    2022-05-24 Verifierad kund
    Kunnig engagerad trevlig noggrann
    • Mariefred Marielundsviken
    2022-05-21 Verifierad kund
    Alltid glad och trevlig och behjälplig med våra frågor
    • Fogdö
    2022-05-20 Verifierad kund
    Kunnig, noggrann och lättkontaktad
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jenny känns erfaren och säker. Hon ger handfasta råd men är också lyhörd för mig som villasäljare. Hon har en trevlig och glad personlighet. Jag är mycket nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Eldsundsviken
    2022-05-19 Verifierad kund
    Redan när jag kontaktade Jenny om en privat visning, fick jag ett positivt bemötande. Hon uppfyllde det när vi möttes för visningen.Gav oss tid att inspektera lägenheten och området.
    Vid kontrakt skrivningen var hon till stor hjälp och kommer att assistera med det som återstår att göra innan köpet slutförs. Personlig och omtänksam.
    Skulle rekommendera henne starkt.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Zinnia är både trevlig, tydlig och professionell.
    Hela försäljningen hanterades väldigt smidigt och jag är supernöjd med bemötande och resultat.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Inte påstridig. Väldigt lugn och förstående och mån om att hjälpa till.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Sakkunnig, sympatisk,konkret,förmedlade bra mellan oss och säljaren. Att Jenny dessutom är empatisk gör att hon får högsta poäng av oss.
    • Centralt
    Engagerad, empatisk och kunnig