Daniel Axelsson
Registrerad mäklare sedan 2010-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 67 Läs vad Daniel Axelsson

• Björn L sålde en tomt med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-07-15

Stare
    Har aldrig träffat personligen
    Avståndet är för långt/dyrt
    Förvaltaren fick min fullmakt
    Kan inte bedöma vilka ansträngningar som gjordes att hitta en köpare till fastigheterna.
    Priset synes alltför lågt i förhållande till de uppgångar som meddelats ang. marknaden. Men jag avstår att lämna vidare synpunkter då jag inte klarat att engagera mig pga ålder o sjukdom. Läs mer
  • Johannes H köpte sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-09-01

Tången
    Köpt ett radhus på Tången Strömstad.
    Affären gick superbra och mäklarens jobb var felfri, bara plus poäng! Läs mer
  • Agnete L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-08-11

2:a
    Fjällbacka
    Har sålt lägenhet i Fjällbacka. Blev trevligt och korrekt bemött. Kan varmt rekommendera Daniel Axelsson som fastighetsmäklare. Mvh Agnete Lagerberg Läs mer
  • Lars D köpte sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-08-06

Galtö
    Vi köpte en fritidsbostad och fick mycket bra hjälp genom affären av Daniel, som skötte dialogen mellan oss som köpare och säljaren på ett aktivt och engagerat sätt.
    Affären gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda med köpet och den hjälp vi fick av Fastighetsbyrån och Daniel. Läs mer
  • Vidar F köpte sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-08-01

Kjøp av fritidshus. Lett tilgjengelig megler. Hyggelig. Läs mer
  • Jonas L sålde sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-07-03

Sålt radhus i srömstad

Engagerad
    Kunnig
    Trevlig

Införlivades väl mina förväntningar Läs mer
  • Roz L sålde sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-06-29

Tången
    Intresserad, tryggt, lyhörd, kunnig, engagerad, känner området. Läs mer
  • Denny A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-06-24

Resö
    Har mycket god uppfattning av hur marknaden ser ut samt värde nivå och därför blir slutpriset ingen överraskning. Med andra ord: Korrekt värderat! Läs mer
  • Annica D köpte sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-06-04

Kämpersvik
    Mycket bra bemötande, förtroendeingivande, snabbt agerande, infriade våra förväntningar. Läs mer
  • Claes-Eric F
    Claes-Eric F köpte sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-06-01

Kämpersvik
    Har både köpt nytt fritidshus och sålt vårt gamla fritidshus genom Daniel under en period på 14 dagar.
    Daniel är receptiv och snabb i aktionen.
    Möjligen ibland väl snabb för en del personer, dock inte för mig.
    Har varit mycket nöjd med Daniels jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tanum