Fastighetsbyrån Tanum

Fastighetsbyrån Tanum

Här i Tanum hittar du Fastighetsbyrån på Affärsvägen 6! Det är hit du ska vända dig om du funderar på en bostadsaffär här i området. Hos oss hittar du mäklare med mångårig erfarenhet som gärna lyssnar på dina funderingar. Vi har koll på både lägenheter, villor, lantbruk och tomter som du kan sätta din egen prägel på.

Vi hjälper dig genom hela bostadsaffären, från värdering till köp eller försäljning. Vårt mål är alltid att ditt bostadsbyte ska bli så bra som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer om de möjligheter som finns här i Tanum!

Läs vad 216 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tanum 2

• köpte sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2021-05-11
    Megler i forbindelse med kjøp av fritidsbolig. Trivelig og dyktig, fulgte opp.
    2021-04-14
    Köpt villa, är nöjd med bemötandet och hela processen.
    • Kville
    2021-03-25
    Jag har som god man sålt min huvudmans fastighet.
    Jag fick kontakt med Emil via Sparbanken Tanum
    Redan från början kändes det bra, Emil tog hand om försäljningen på ett föredömligt sätt och hade de kontaktar som krävdes för att vi skulle kunna göra försäljningen snabbt och smidigt.
    Emil har mer än väl levt upp till mina förväntningar.
  • FredrikJohansson F
    • Lur
    2021-03-21
    Nu vet jag inte riktigt om detta är helt Daniels förtjänst men Daniel var första mäklaren jag kontaktade då jag har förtroende i honom. Han gick och skadade sig innan affären var klar. Men affären gick snabbt och lätt.
    2021-03-03
    Emil har varit informativ och hjälpsam i sitt agerande vid försäljningen av min fastighet. Han har varit kunnig och utfört sitt uppdrag snabbt men väldigt seriöst. Emil har med sin rådgivning levt upp till och överträffat mina förväntningar. Sammantaget har han personligen agerat på ett trevligt sätt samt utfört mitt uppdrag på bästa sätt.
    2021-01-31
    Försäljning av fastighet på Monekilsvägen 22 i Hamburgsund
    Vi tycker att vi har blivit bemötta på ett bra sett.
    Han har förklarat på ett bra sett hur en försäljning av vårt hus går till.
    Det blev i stort sett som planerat, vad mer kan man begära.
    Jag skulle nog rekommendera Emil till någon som har för avsikt att sälja en fastighet.
    MVH Leif / Kia Båth
    • Kville
    2020-12-09
    Har solgt vår fritidsbolig i Kville Veldig rask og presis handtering av oppdraget. Vi er veldig fornøyd.
    2020-10-31
    Vi har anlitat Daniel till försäljning av fritidshus. Daniel har visat stor respekt för både säljare och köpare och vi upplevde honom som mycket yrkeskunnig. Daniel har varit balanserad och ödmjuk i sitt kundbemötande.
    2020-10-31
    Vi har sålt ett fritidshus och blivit bemötta fantastiskt bra av Daniel. Levde upp till våra förväntningar och som gjorde vår hus-affär till vår yttersta belåtenhet.
  • köpte en tomt med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • Stare
    2020-10-06
    Han var bra.
    Svarar inte när man ringer.
    Ringer inte upp direkt.
    Men i stort är jag nöjd
  • köpte en tomt med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-10-03
    Trevlig och proffsig mäklare!
  • Conny S
    köpte en tomt med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • Fjällbacka
    2020-10-02
    Jag har köpt en tomt i Norra Backa och fick ett bra bemötande av Daniel Axelsson.
    • Amdal
    2020-10-02
    Kjøpte stuga.
    Service. Punktlighet. Vennlig. God på oppfølging underveis.
  • Lars M
    2020-10-01
    Jag och mina syskon sålde ett gammalt torp med tomt, jag hade huvudsakligen kontakterna med Daniel. Vår syskonrelationen, som flera ägare var något rörig, flera viljor och tyckande.Daniel balanserade detta diplomatiskt, och slutresultatet blev mycket bra, över förväntan. Tålmodig, diplomatisk, kommunikativ och ärlig är min uppfattning om Daniel
    Mvh Lars Mjörne
    • Bottna
    2020-09-30
    Vi sålde vår fastighet i Norra Bohuslän och vår mäklare bemötte oss professionellt och pedagogiskt genom hela försäljningskedjan. Hon levde upp till alla våra förväntningar på ett gott bemötande och tillgänglighet.
    Vi kan varmt rekommendera Ester till alla som funderar på att sälja sin fastighet!
  • sålde en tomt med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-09-28
    Trevlig korrekt mäklare.
    Marken jag sålde var attraktiv och budgivningen avslutades 8% över begärt pris.
    Allt sköttes perfekt av Emil Bernhardsson.
    2020-09-23
    Ester hjälpte oss med försäljningen av vårt hus.
    • Galtö
    2020-08-20
    Jeg solgte en fritidsbolig, og Daniel gjorde en utmerket insats med hele prosessen.
    • Svenneby
    2020-08-17
    Vi har köpt ett fritidshus i Gerlesborg med hjälp av Emil. Emil har varit mycket lyhörd och tagit både säljare och köpares önskemål i beaktning och hanterat detta mycket väl.
    Emil har lotsat oss köpare igenom de olika stegen och varit behjälplig med hur saker och ting går till och vilka som skall kontaktas etc.
    Emil har mer än väl levt upp till god Mäklaretik.

Vid ev. framtida affärer kommer vi absolut att nyttja Emil och hans kunskaper.
  • Per B
    • Långsjö
    2020-08-16
    Stort tack för ett professionellt, korrekt och engagerat bemötande.
    Tack vare detta gick försäljningen av min fastighet snabbt och bra med ett strålande resultat.

Jag rekommenderar Daniel och hans medarbetare å det varmaste!
  • Britt-Marie L
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • Långsjö
    2020-08-10
    Köpt en villa i Långesjö.Mycket kompetent mäklare trevlig och tillmötesgående.Inga proplem kunnig kan rekomenderas.
    2020-07-17
    Trevlig och professionell 👍👍👍👍👍
  • sålde en tomt med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • Stare
    2020-07-15
    Har aldrig träffat personligen
    Avståndet är för långt/dyrt
    Förvaltaren fick min fullmakt
    Kan inte bedöma vilka ansträngningar som gjordes att hitta en köpare till fastigheterna.
    Priset synes alltför lågt i förhållande till de uppgångar som meddelats ang. marknaden. Men jag avstår att lämna vidare synpunkter då jag inte klarat att engagera mig pga ålder o sjukdom.
    2020-07-15
    Vi har kjøpt hytte i Grebbestad.
    Møte med Emil Bernhardsson var bare positivt og hyggelig.
    Har ingen negative opplevelse synes Emil gjorde en bra jobb,kan med god følelse anbefale Fastighetsbyrån og Emil Bernhardsson.

Takk for god hjelp!👍👍

Mvh. Arve Nikolaysen.
    2020-07-14
    Mekleren holdt bevisst tilbake informasjon knyttet til fastigheten som kunne påvirke interesse og pris i budgivningen negativt for sin klient. Selv når jeg stilte ham direkte spørsmål. Det var påfallende lite han visste om grannområdet til fastigheten. Men så var det ikke sånn allikevel viste det seg etter at han hadde sikret seg salget.

Samvittighetsløs, respektløs og arrogant.
    2020-05-15
    Köpt en permanentbostad på Hamburgö som vi skall använda som fritidshus.
    Bra.
    Framförallt tillgänglig, samt att han alltid återkopplade om vi inte kunde nå honom direkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-05-04
    Smidig och snabb försäljning av min lägenhet. Mycket bra bemötande
    2020-04-07
    Jeg er veldig fornøyd med megler, jeg ble møtt av en god megler. Jeg skal selge en hytte i Buleren i Sverige. Megler gjør en god jobb for meg
    2020-04-06
    Tycker att alla kontakter i hela affären har varit bra. Bra bemötande, bra kontaktvägar samt bra tillgänglighet frö frågor och svar osv.
  • Peter G
    köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-04-03
    Köpt fastighet i Grebbestad .
    Som mäklare Ester Samuelsson.
    Jag har bara mycket gott att säga om Ester Hon har alltid varit bemötande på bästa sätt .Svarat omgående på de frågor jag ställt .Intrycket är att bättre mäklararbete är går inte att uppnå .
    Alltid leende och lätt att kommunicera med. Kan verkligen rekommendera henne! Hon kan sitt arbete .
    Häls Peter Grunden
    2020-03-31
    Veldig hyggelig og behjelpelig ! Vi kjøpte hus i Tanum, og er veldig fornøyd med Esther. Hun svarer med en gang hvis vi lurer på noe.
    2020-03-25
    Jag har sålt en villa. Jag är mycket nöjd med min mäklare, han var snabb med återkoppling och jag fick snabb information om händelseförloppet under försäljningen.
    • Lur
    2020-03-02
    Köpt en villa. Nöjd med bemötandet. Lättvindigt. Hade vart trevligt med återkoppling om hur det går etc...
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • Fjällbacka
    2020-02-26
    Bostadsrätt i Fjällbacka.
    Inget negativt över huvud taget.
    En go tjej som skötte allt perfekt!
    Vi hade inga förutfattade meningar alls eftersom vi inte varit på marknaden på över 30 är. Byggde eget hus i Skälvik 1988.
    • Bottna
    2020-02-03
    Jeg solgte et fritidshus i Bottna. Førsteinntrykket var veldig bra. Ble møtt på en veldig positiv måte. Ester Samuelsson var veldig hjelpsom med å rydde huset og gjøre det i stand til fotograferingen. Hun var også veldig behjelpelig når vi skulle skrive kjøpkontrakt. Har i det store og hele hatt en flott opplevelse ved salget av huset. Tusen takk til Ester og Fastighetsbyrån i Tanum.
    2020-02-03
    Jag och min pojkvän har köpt en villa. Ester har varit trevlig, hjälpsam och lätt att kommunicera med. Hon svarade snabbt när vi hade frågor och kom alltid med tydliga och bra svar. Vi kände att vi kunde lita på Ester. Hela processen har gått jättesmidigt och vi är jättenöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-01-20
    Köpte en lägenhet på smedjevägen!
    Vi blev bemötta bra och har inget att klaga på.
    Emil har alltid varit trevlig och svarat på dom frågor vi haft
    2020-01-13
    Bostadshus till försäljning. Mycket bra bemötande. Uppfyllde våra förväntningar. Snabb o bra försäljnining.
    2020-01-11
    Har köpt en bostadsrätt i Grebbestad. Jag tycker vi blev bemötta bra, snabb på att svara på frågor/sms/samtal. Tog reda på saker snabbt om det var något hon inte visste. Hade inga direkta förväntningar då det var en av mina första visningar. Bra att man fick möjlighet att gå på två visningar, mycket man inte ser eller frågar om på första visningen. Tycker Ester var mycket bra som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tanum
    2019-12-19
    Daniel var ihärdig och gav aldrig upp. Det tackar vi honom för.
    2019-12-04
    Köpt ett fritidsboende.
    Kontaktade mäklaren för vi var intresserade av att köpa fritidshus. Blev nästan uppringd direkt!
    Det var en lång process, men jättebra kontakt och information av Emil från början tills köpet var klart!
  • Pia N
    2019-12-01
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med Ester som mäklare.
    Hon har varit påläst och organiserat hela affären proffesionellt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tanum
    • 169.0 m²
    2019-11-04
    Vi har sålt ett hus som vi ärvde som ett dödsbo. Mäklaren var till en början jättetrevlig och tillmötesgående, men övergick sedan till att vara till synes ointresserad och svår att få tag på. Det tog evigheter innan huset kom ut till försäljning och mäklaren hade otaliga bortförklaringar till detta. När huset väl såldes hade han ingen koll på kontraktsformuleringar och tänkte bl.a. sätta in handpenningen direkt på vårt konto istället för på dödsboets. Jag upplevde en känsla av osäkerhet och kände mig tvungen att dubbelkolla det mesta som mäklaren sa till oss.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2019-10-21
    Vi sålde precis en bostadsrätt med hjälp av Ester. Hon har varit hjälpsam, trevlig och man har fått svar på sina frågor direkt. Vi rekommenderar henne som mäklare
    2019-10-07
    Vi sålde vårt hus, ett mindre hus på landsbygden.
    Min erfarenhet av Ester är mycket bra, hon har alltid svarat snabbt på våra frågor både på telefon och sms.
    Vår husförsäljning har varit väldigt smidig och jag anser att det är Esters förtjänst.
  • köpte en tomt med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2019-10-07
    Hej,
    Vi köpte en tomt på Hamburgö av Emil och fick ett mycket proffsigt bemötande genom hela processen. Snabba svar på våra bud, bra information om fastigheten och en mycket smidig samt väl genomförd process hela vägen fram till vårt tillträde.
    Emil var hels tiden mycket kommutativ och skötte det hela smidigt samt informativt.
    Vi är väldigt nöjda med Emils handhavande och kan varmt rekommendera Emil vid försäljning eller köp av fastighet. // Carl-Johan
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • Tången
    2019-09-01
    Köpt ett radhus på Tången Strömstad.
    Affären gick superbra och mäklarens jobb var felfri, bara plus poäng!
    • Gerlesborg
    2019-08-26
    Sålt villa
    Vänligt

Vi hade kanske tänkt oss större engagemang.

Dock blev vi bra uppdaterade på veckorapporten.
    2019-08-25
    Kan sin grej! Och fantastiskt trevlig!
    2019-08-21
    Ester var flink til å følge opp oss og holde oss informert underveis i salgsprosessen.