Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tanum Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tanum

Fastighetsbyrån Tanum

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede — Visa karta

Här i Tanum hittar du Fastighetsbyrån på Affärsvägen 6! Det är hit du ska vända dig om du funderar på en bostadsaffär här i området. Hos oss hittar du mäklare med mångårig erfarenhet som gärna lyssnar på dina funderingar. Vi har koll på både lägenheter, villor, lantbruk och tomter som du kan sätta din egen prägel på.

Vi hjälper dig genom hela bostadsaffären, från värdering till köp eller försäljning. Vårt mål är alltid att ditt bostadsbyte ska bli så bra som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer om de möjligheter som finns här i Tanum!

Läs vad 131 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tanum

• 2019-08-14

Silje G skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Dyktig megler med god orden og oversikt. Salgsprosessen er veldig annerledes i Sverige sammenlignet med Norge, så megler kunne med fordel orientert tydelig om dette og fortalt grundig hvordan alt gjøres. En negativ opplevelse var at megler ikke var fysisk tilstede da boligen ble formelt overtatt av oss kjøpere. Det var enkelte ting som ikke var i samme stand som på visningstidspunktet, og vi måtte da på egenhånd ta dette opp med selger. Synes også at det er negativt at pengene overføres til selger før vi har sett at boligen er i samme tilstand som ved visning, men dette er muligens slik det gjøres i Sverige. Emil hadde god kunnskap om området, og kunne svare på de fleste av våre spørsmål. Sitter igjen med et godt inntrykk. Läs mer
  • 2019-08-11

Agnete L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har sålt lägenhet i Fjällbacka. Blev trevligt och korrekt bemött. Kan varmt rekommendera Daniel Axelsson som fastighetsmäklare. Mvh Agnete Lagerberg Läs mer
  • 2019-08-06

Lars D skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi köpte en fritidsbostad och fick mycket bra hjälp genom affären av Daniel, som skötte dialogen mellan oss som köpare och säljaren på ett aktivt och engagerat sätt.
    Affären gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda med köpet och den hjälp vi fick av Fastighetsbyrån och Daniel. Läs mer
  • 2019-08-01

Niklas G skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hästhovsvägen 2 i Tanumshede, försäljning.
    Jag tycker att Emil skötte affären utmärkt.
    Det gick snabbt och var proffsionellt.
    En mycket aktiv mäklare.
    Kommer anlita honom igen vid försäljning av nästa hus.
    Mvh Niklas. Läs mer
  • 2019-08-01

Vidar F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Kjøp av fritidshus. Lett tilgjengelig megler. Hyggelig. Läs mer
  • Barbro A

2019-07-22

Barbro A skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt villabostad i Bohuslän. Bemötandet från Ester har varit helt fantastiskt. Läs mer
  • 2019-07-03

Nina K skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har köpt sommarhus via mäklaren och är nöjda med hur kontakten med mäklaren har fungerat. Läs mer
  • 2019-07-03

Jonas L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt radhus i srömstad

Engagerad
    Kunnig
    Trevlig

Införlivades väl mina förväntningar Läs mer
  • 2019-06-29

Roz L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Intresserad, tryggt, lyhörd, kunnig, engagerad, känner området. Läs mer
  • 2019-06-27

Arne S skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har kjøpt oss et Torp.
    Megleren var hyggelig, seriøs og dyktig.
    Vi er veldig fornøyd. Läs mer
  • 2019-06-24

Denny A skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har mycket god uppfattning av hur marknaden ser ut samt värde nivå och därför blir slutpriset ingen överraskning. Med andra ord: Korrekt värderat! Läs mer
  • 2019-06-19

Gina F skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hej!
    Ester har varit helt fantastisk🌺vi kunde inte haft någon bättre mäklare. Hälsningar Gina Folco Läs mer
  • 2019-06-04

Annica D skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Mycket bra bemötande, förtroendeingivande, snabbt agerande, infriade våra förväntningar. Läs mer
  • Besfort X

2019-06-02

Besfort X skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Kjøpt meg hus på tanumshede , Emil har vært en super megler og forholde seg til. Han har svart raskt på meldinger, vært utrolig hyggelig å prate med, ryddig i måten han legger frem papirene på og har struktur.

Emil har også svart til alle tider og alle dager, samme om det er helg eller hverdag. :)

Trivelig mann! Dette er første gang jeg har kjøpt hus og er veldig fornøyd med han som første gangs megler 😊 Läs mer
  • Claes-Eric F

2019-06-01

Claes-Eric F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har både köpt nytt fritidshus och sålt vårt gamla fritidshus genom Daniel under en period på 14 dagar.
    Daniel är receptiv och snabb i aktionen.
    Möjligen ibland väl snabb för en del personer, dock inte för mig.
    Har varit mycket nöjd med Daniels jobb. Läs mer
  • 2019-05-24

Leif S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Försäljning av sommarbostad. Daniel gav bra information och var rak och ärlig. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Marcus L

2019-05-23

Marcus L skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har sålt en villa på landet. Marknaden är på nedgång så priset blev därefter men tycker det blev bra ändå. Bra råd från mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-12

Ann-Christine F skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt en bostad, tycker att allt gick för fort, han ringde ofta och tjatade , tycker att huset kunde legat ett tag ute på budgivning men allt var väldigt brått . Mycket som står i köpekontraktet är inte gjort i huset, varför besiktar ni inte sånt? Han visste vad säljaren lovat att göra! Är besviken på detta!!! Annars var han trevlig , en säljare. Läs mer
  • 2019-05-05

Lena W skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har sålt vårt fritidshus med Emils hjälp. Han har skött hela affären på bästa sätt, kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-04-28

Knut K skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Meget god erfaring med Emil Bernhardsson og hans håndtering av salget av vårt hus i Tanumshede. Han er en megler man kan stole på. Läs mer
  • 2019-04-13

Sverker R skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Trevligt bemötande.
    Alltid nåbar. Läs mer
  • 2019-04-07

Bengt O skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har sålt en tomt och Emil har skött försäljningen på bra och realistiskt sätt. Det är lätt att ha överdrivna förväntningar. Emil har tagit ned dem till en realistisk nivå och har förhandlat fram en försäljning som troligen var så bra den kunde bli under rådande omständigheter.
    Jag är nöjd med den insats Emil har gjort. Läs mer
  • 2019-02-14

Elisabeth P skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi fick ett bra bemötande av Ester från första visningen i Grebbestad. Trots en "svår" uppdragsgivare och lång process har hon hela tiden varit vänlig och lätt att prata med och snabbt återkommit med svar på våra frågor.

Trots sin unga ålder är Ester helt enkelt en engagerad och omtänksam mäklare som har vuxit med uppdraget. Läs mer
  • 2019-02-12

Monika J skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jeg har kjøpt fritidsbolig/hytte i Bullaren. Ble møtt av en fantastisk megler (Ester). Har fått meget god informasjon og service i hele kjøpsprosessen. Kan rekomandere denne megleren til andre. Läs mer
  • 2019-02-06

Nina B skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Han var hyggelig, hjelpsom og imøtekommende. Läs mer
  • 2018-12-27

Björn A skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Bättre kan det inte bli, anlitar man det bästa så får man vad man betalar för......det blir helt PERFEKT. Läs mer
  • 2018-12-26

Kenth G skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har sålt ett 1,5 planshus i Tanums kommun. Under försäljningen har vi blivit väl bemötta och har inget att klaga på. Emil har tagit sig an köparen på ett bra sätt.
    Mina förväntningar var att bli bemött på ett professionellt sätt och det tycker jag Emil levt upp till.
    Sammanfattningsvis har upplevelsen varit bra och huset har sannolikt blivit sålt. Läs mer
  • 2018-12-07

Ann A skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt ett hus. Allting har varit till belåtenhet. Kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer
  • 2018-12-05

Andreas H skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Köpte en tomt. Trevligt och bra bemötande inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-11-05

Gunnar T skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Skansvägen 10, Rabbalshede.
    Fint bemötande och engagerad.
    Ester levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • 2018-11-01

Eigir N skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Proff! Mycket vennlig. Effektiv. Rekommenderas Läs mer
  • 2018-10-30

Barbro K skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Han är en suverän kille. Fixade allt till belåtenhet, när
    vi sålde vårt hus. Läs mer
  • 2018-10-16

Bjarne T skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt hus för fast boende.

Bra bemötande.

Satt för högt utgångspris.

Bra avslut. Läs mer
  • Therese J

2018-10-04

Therese J skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Pågående köp av en villa strax utanför Tanumshede.
    Väldigt bra bemött under husvisningen och tillmötesgående med en extra visning på en helg då vi inte bor i närheten.
    Mäklaren kollade även upp kommande skolor och skolbuss åt våran dotter och länkade uppgifterna till oss via mail.
    Väldigt engagerad och omtänksam mäklare. Läs mer
  • 2018-10-03

Angeliqa S skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Lätt att pratat med, god kontakt med köpare och säljare Läs mer
  • 2018-10-02

Susann H skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt ett hus. Blev väldigt bra bemött - lyssna av och korrekt i sitt bemötande även förklarande och hade service tänk. Hade ungefär de förväntningar som utfallet.
    En jobbig tid i sin helhet men bra vägledning av mäklaren. Läs mer
  • 2018-10-02

Johan J skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bemöttes väldigt bra och väldigt trevlig madam Läs mer
  • 2018-09-20

Björn Simon B skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi sålde ett fritidshus i hamburgsund.
    Emil var mycket duktig på alla sätt. Hörde av sig direkt när han hade information till oss, allt gick smidigt från början till slut!
    Det vi gillade mest med Emil var hans äkthet. Vi hade kontakt med andra mäklare tidigare som vi inte tog då vi upplevde att de var för på oss med sina "försäljartekniker".

Vi ville att kontakten med mäklaren skulle kännas rätt och det gjorde det efter första samtalet med Emil. Väldigt nöjda är vi!

Mvh Simon och Marie Bengtsson Läs mer

Yvonne S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi kjøpte enebolig i Grebbestad. Daniel var veldig profesjonell og visste veldig mye om forskjellene mellom Norge og Sverige når det gjaldt boligkjøp, lån osv. Kan anbefales på det sterkeste! Läs mer
  • Ann-Mari G

2018-09-18

Ann-Mari G skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålde vårt sommarhus och fick god hjälp av Daniel Axelsson som uppfyllde våra önskningar när det gällde presentation, tider o möten. Hela affären gick i lås på ett smidigt p trevligt sätt. Läs mer

Linda T skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Öppen och lätt att prata med. Ärlig. Lyhörd för behov och fångar upp eventuell oro.
    Pratar något för snabbt ibland, men tar inte illa upp om man ber honom tala långsammare :) Ser lösningar. Läs mer

Liv H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

Bra bemötande, god information
    Anlitar gärna Emil fler gånger. Läs mer
  • 2018-09-10

Evy W skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bra service trevlig peronal kommer att rekomendera fastighetsbyrån Tanum till vänner och bekanta

mvh Lutz o Evy Läs mer
  • 2018-08-01

Lil H skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Bemötandet var bra från första kontakten Läs mer
  • 2018-07-05

Knut L skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Han gjorde sitt jobb på bästa sätt när han skötte försäljningen av min villa. Läs mer
  • 2018-06-18

Susanne M skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har sålt en stuga på landet vid en insjö.
    Mäklaren var snabb med att ordna allt för att kunna annonsera och visa vid bästa tidsperiod.

Hon var mycket drivande och var öppen för att visa stugan vid flera tillfällen när ev köpare inte kunde komma på de planerade visningarna (det var flera).

Jag har 60 mil till stugan och mäklaren. Då ordnade hon så att jag vid två tillfällen kunde signera papper här i Stockholm.
    Hon har också, trots att hon är så ung, stor pondus, och kunde stå på sig när jag var tveksam till att åka hela vägen för att skriva på köpekontraktet. Jag var tveksam till att köra hela vägen eftersom köparna inte hade helt klart med banken.
    Mäklaren sa att hon litade på köparen och allt gick mycket bra.

Hon skrev också ett mycket bra kontrakt, där köparen stod för slutstädning.
    Annonsen, både bilder och beskrivning var väldigt bra gjord. Läs mer
  • 2018-06-03

Gunnar S skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Mäklaren Daniel Axelsson skötte försäljningen av vårt fritidshus på Örnekullen i Fjällbacka på ett oklanderigt sätt. Han arbetade hela Påsken med visning, möten och kontraktskrivning och nu är affären avslutad. Läs mer
  • 2018-05-31

Niklas E skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Smidig och lättsam försäljning med bra kommunikation och partnerskap med mäklaren. Läs mer
  • 2018-04-26

Brenda S skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Det här betyget ger jag när köpet är avslutat. Läs mer

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede