Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tanum Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tanum

Fastighetsbyrån Tanum

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Tanum och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 101 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tanum

• Elsy J
    Elsy J skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Vi va allmänt nöjda med byrån.
  • Yvonne D
    Yvonne D skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Mäklaren visade engagemang och var påläst påläst.
  • Anne-charlotte F
    Anne-charlotte F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Daniel Axelsson hade ett tevligt sätt och ett proffsigt och seriöst bemötande.
    Han skötte fastighetsaffären på ett utmärkt sätt.

Med Vänlig Hälsning
    Anne-Charlotte Flohr
  • Lars W
    Lars W skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Daniel är professionell och flexibel.
    Han är noggrann och lyssnar på kundens önskemål.
    Tillgänglig på mejl och sms även utanför arbetstid.
    Försäljningen av min fastighet genomfördes med gott resultat inom den planerade tidsramen
    Han kan utan tvekan rekommenderas.

Lars W
    Helena K gillar detta
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Välj Daniel om du vill ha en mäklare som;
    är väldigt svår att få tag på och ger dig viktig info i absolut sista stund
    inte bryr sig stort om dina önskemål - såvida de inte passar honom
    är stressad och opersonlig
    hittar på egna "sanningar" om din bostad och bryr sig inte mycket om fakta
    är fyrkantig och inte klarar att tänka utanför sin ram
    inte är så noga med att låsa och larma din bostad efter sig

Kort sagt; Vill du bara få sålt din bostad så fort det går, och inte bryr dig om hur, så är Daniel jättebra.
    Jag ångrar att jag inte lyssnade på min magkänsla.
  • Malin S
    Malin S skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Mycket bra bemötande och uppföljning.
    Helena K gillar detta
  • Ingegerd S
    Ingegerd S skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Var affär är inte avklarad ännu men hittills har Emil Bernhardssons bemötande varit mycket professionellt och perfekt.
  • Jan O
    Jan O skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Redan från första mötet kände jag att detta skall funka bra informationen har varit bra och tydlig hela vägen. Jag är väldigt nöjd med allting. Tack Daniel
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Han tog sig tid att visa fastigheten på nyårsdagen, och jag känner förtroende för Daniel. Affären är inte slutförd ännu, men det känns bra.
  • Henning-emil H
    Henning-emil H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Meget hyggelig å trivelig mann... imøtekomme og mange gode forslag på hva vi bør og ikke bør tenke på å gjøre ved kjøp av hytte...
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag tycker att bemötandet var bra.
  • Adisa S
    Adisa S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hej, bra bemötande och engagerande :)
  • Gisela E
    Gisela E skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bra, trevligt bemötande. Professionell.
  • Berit F
    Berit F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Mycket nöjd med Daniel han var hjälpsam duktig mycket noggran engagerad kunde inte fått bättre hjälp.Toppen.Berit.
  • Anne-marie J
    Anne-marie J skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har bra erfarenhet av Daniel Axelsson som mäklare.Försäljningen av min fd man och min fastighet i Tanumshede har förmodligen varit annorlunda eftersom all kontakt gått via email.Både min fd man och jag är båda bosatta i Kanada.
    Vi var två ägare på en annan kontinent.
    Det har fungerat bra !
    Jag träffade Daniel första gången när huset redan var sålt!
  • Michael J
    Michael J skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    En utmärkt mäklare med hög standard på hans arbete 10 gubbar av 10 får han 👍
  • Wenche W
    Wenche W skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Jag hade en mycket trevelig och upplevelse med Fastighetsbyrån!
  • Karin W
    Karin W skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Daniel har varit vänlig i telefonen och svarat på de frågor vi haft. Han har svarat på både sms och mail. Presentationen av huset var gjort på ett mycket trevligt och inbjudande sätt. Han har redogjort för allt han har gjort och överlämnat alla handlingar till oss.
    Jag kan mycket väl tänka mig att anlita honom igen om behovet skulle dyka upp
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Personligt bemötande. Tydlig information.
  • Per N
    Per N skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Meget bra service.
    God oppfølgning på telefon både på dag og kveldstid
  • Anita S
    Anita S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag är nöjd med affären och bemötandet.
  • Kari-mette S
    Kari-mette S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Meget dyktig. Grundig og profesjonell i våre møter så langt.
  • Sandhaken Ab A
    Sandhaken Ab A skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag tycker att det har varit ett bra samarbete och ser fram mot ett fortsatt utvecklande av affärerna.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Professionell presentation av stugan till salu, både i form av prospekt och vid visning
    Professionell hantering av budgivningen. Snabbt och effektivt.
    Professionellt genomgörande av kontrakt skrivning och slutaffär. Mäklaren ställde upp på egen ledig dag för att tillfredsställa önskemål från säljare och köpare.
    Mycket nöjd! Lika nöjd som vid ett tidigare tillfälle som vi haft kontakt med denne mäklare.
  • Annika B
    Annika B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Med ett proffsigt bemötande och ett stort kunnande vägledde Daniel oss rätt genom hela försäljningen. Jag kan mer än gärna rekommendera Daniel som mäklare!
    Annika Bjerner
  • Therese H
    Therese H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hade lite svårt för honom i början men nu tycker jag att han är väldigt bra. Gillar att han är rak och ärlig (fast det var det som jag inte kom underfund med i början). Skulle varmt rekommendera Daniel till andra.
  • Leif B
    Leif B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Mycket engagerad och professionell! Håller vad han lovar! Arbetade hårt för att lyckas med affären då både säljare (vi) och köpare var envisa.
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Ett bra och proffessionellt bemötande
  • Hasse H
    Hasse H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi är nöjda. Bra feedback varje vecka med antal besök på sajten! Uppskattat! Bra med kontakt på nära håll. Rekommenderar gärna Fastighetsbyrån i Tanumshede till mina bekanta!
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Daniel skötte inledningsvis våra fastighetsaffärer mycket bra. Professionellt och med bra återkoppling. Tyvärr har det varit klent resultat vid visningar senare vid försäljning av vår fastighet. Vad det beror på kan jag inte bedöma. Vid några tillfällen på senare tid har vi fått höra kritik från presumtiva köpare att kontakten
    med fastighetsbyrån/Daniel inte varit helt OK.
    Sammantaget har dock Daniel varit tillmötesgående och professionell. De små missarna i slutet gör att betyget inte blir helt i topp.
  • Stellan G
    Stellan G skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Proffsig,trevlig,braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Nina J
    Nina J skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi opplevde Daniel Axelsson som en meget flink, troverdig og serviceminded megler. Vi kan gi de beste anbefalinger.
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bra bemötande, trevlig och omsorgsfull.
  • Gun J
    Gun J skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Bra bemötande och bra information under resans gång
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Mycket bra och trevligt bemötande!
  • Christer A
    Christer A skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    på det hela taget ok. fick en för hög värdering initialt vilket förlängde processen och fick en annars intresserad granne att dra öronen åt sig.
  • Leif B
    Leif B skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Mäklaren "kände in sig" i fastigheten. Mäklaren tog över efter annan mäklare som inte lyckats sälja på 4 månader. 24 dagar senare var huset sålt efter gemensamt arbete för att "justera" förutsättningarna när det fanns behov av det. Mycket kompetent säljare!
  • Gun J
    Gun J skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Bemötandet har varit bra och att få kontakt
  • Kari K
    Kari K skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Kjempefornøyd med megleren. Raskt og bra pris ved salg.
  • Michael T
    Michael T skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Seriöst och engagerat från första kontakt. Struktur och tanke bakom hela processen.
  • Mats H
    Mats H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Av flera skäl valde vi att sälja fritidsfastigheten genom en mäklare. Det föll sig då naturligt att välja Fastighetsbyrån, som är marknadsledare o. genomfört flera försäljningar i området. Företagets bemötande o. närvaro utföll till stor belåtenhet. Förberedande dokumentation o.genomgång innebar en trygghet.
    Försäljningen o. upprättandet av nödvändiga dokument genomfördes till belåtenhet o. utan dröjsmål.
    Vi kan lugnt rekommendera Fastighetsbyrån i Strömstad/Tanumshede o. vår kontakt Daniel Axelsson
  • Kari W
    Kari W skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi kjøpte fritidsbolig, men hadde av praktiske årsaker mest kontakt med hans kolleger i forbindelse med kontrakter, visninger etc. Alt i alt var det en bra opplevelse som kunde.
  • Bernd S
    Bernd S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bra bemötande, men har inte haft så mycket med honom att göra
  • Arve J
    Arve J skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi ble meget vennlig mottatt av Daniel Axelsson og hans kolleger på kontoret i Tanumshede ved salg av vår stuga på Resø. Vi opplevde D.A. som meget tjenestevillig og fleksibel. Produktet/tjenestene levet til våre forventninger.
  • Bo A
    Bo A skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Strömstad. Ställer upp på alla tider och tar ansvar för allt i köpet.
  • Monica G
    Monica G skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Gäller försäljning av fritidshus. I början lite dålig information men sedan mycket stort engagemang från den mäklare som höll i försäljningen.
  • Daniel Å
    Daniel Å skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi kjøpte fritidshus.
    Axelsson var hyggelig og hjelpsom. Han var noen gang vanskelig å treffe på mobiltelefon.
  • Olov H
    Olov H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Funkade bra, fick fastigheten såld. Jag hade själv inte mycket kontakt med Daniel Axelssons Fastighetsbyrå - min bror (bosatt i Sverige) skötte kontakterna.
  • Dagfinn B
    Dagfinn B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Meget proff og ansvarsbevist megler. Han gjør det en megler skal, gjenomføre et effektiv salgsprosess. For vår del, meget bra pris oppnådd. Et forbilde som mange meglere burde lære av.
  • Gunn R
    Gunn R skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hei,
    Tjensten var overdragelse av stuga.
    Service og imøtekommenhet var utmerket,
    spesielt med tanke på Daniels private situasjon.
    Videre forvaltning av banktjenester fungerte også utmerket.
    Kan anbefale Daniel på det sterkeste.
    Hilsen Gunn R Løvhaugen

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede