Fastighetsbyrån Tanum

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede — Visa karta

Här i Tanum hittar du Fastighetsbyrån på Affärsvägen 6! Det är hit du ska vända dig om du funderar på en bostadsaffär här i området. Hos oss hittar du mäklare med mångårig erfarenhet som gärna lyssnar på dina funderingar. Vi har koll på både lägenheter, villor, lantbruk och tomter som du kan sätta din egen prägel på.

Vi hjälper dig genom hela bostadsaffären, från värdering till köp eller försäljning. Vårt mål är alltid att ditt bostadsbyte ska bli så bra som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer om de möjligheter som finns här i Tanum!

Läs vad 191 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tanum

• 2020-05-15

Emris O skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt en permanentbostad på Hamburgö som vi skall använda som fritidshus.
    Bra.
    Framförallt tillgänglig, samt att han alltid återkopplade om vi inte kunde nå honom direkt. Läs mer
  • 2020-05-04

Kenneth J skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Smidig och snabb försäljning av min lägenhet. Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2020-04-07

Egil E skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jeg er veldig fornøyd med megler, jeg ble møtt av en god megler. Jeg skal selge en hytte i Buleren i Sverige. Megler gjør en god jobb for meg Läs mer
  • 2020-04-06

Elisabeth L skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Tycker att alla kontakter i hela affären har varit bra. Bra bemötande, bra kontaktvägar samt bra tillgänglighet frö frågor och svar osv. Läs mer
  • Peter G

2020-04-03

Peter G skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt fastighet i Grebbestad .
    Som mäklare Ester Samuelsson.
    Jag har bara mycket gott att säga om Ester Hon har alltid varit bemötande på bästa sätt .Svarat omgående på de frågor jag ställt .Intrycket är att bättre mäklararbete är går inte att uppnå .
    Alltid leende och lätt att kommunicera med. Kan verkligen rekommendera henne! Hon kan sitt arbete .
    Häls Peter Grunden Läs mer
  • 2020-03-31

Janicke A skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Veldig hyggelig og behjelpelig ! Vi kjøpte hus i Tanum, og er veldig fornøyd med Esther. Hun svarer med en gang hvis vi lurer på noe. Läs mer
  • 2020-03-25

Mimmi C skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har sålt en villa. Jag är mycket nöjd med min mäklare, han var snabb med återkoppling och jag fick snabb information om händelseförloppet under försäljningen. Läs mer
  • 2020-03-02

Tobias K skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt en villa. Nöjd med bemötandet. Lättvindigt. Hade vart trevligt med återkoppling om hur det går etc... Läs mer
  • 2020-02-26

Hans-erik L skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bostadsrätt i Fjällbacka.
    Inget negativt över huvud taget.
    En go tjej som skötte allt perfekt!
    Vi hade inga förutfattade meningar alls eftersom vi inte varit på marknaden på över 30 är. Byggde eget hus i Skälvik 1988. Läs mer
  • 2020-02-03

Wenche O skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jeg solgte et fritidshus i Bottna. Førsteinntrykket var veldig bra. Ble møtt på en veldig positiv måte. Ester Samuelsson var veldig hjelpsom med å rydde huset og gjøre det i stand til fotograferingen. Hun var også veldig behjelpelig når vi skulle skrive kjøpkontrakt. Har i det store og hele hatt en flott opplevelse ved salget av huset. Tusen takk til Ester og Fastighetsbyrån i Tanum. Läs mer
  • 2020-02-03

Linda W skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag och min pojkvän har köpt en villa. Ester har varit trevlig, hjälpsam och lätt att kommunicera med. Hon svarade snabbt när vi hade frågor och kom alltid med tydliga och bra svar. Vi kände att vi kunde lita på Ester. Hela processen har gått jättesmidigt och vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-01-20

Johanna G skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpte en lägenhet på smedjevägen!
    Vi blev bemötta bra och har inget att klaga på.
    Emil har alltid varit trevlig och svarat på dom frågor vi haft Läs mer
  • 2020-01-13

Erland H skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bostadshus till försäljning. Mycket bra bemötande. Uppfyllde våra förväntningar. Snabb o bra försäljnining. Läs mer
  • 2020-01-11

Martina N skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har köpt en bostadsrätt i Grebbestad. Jag tycker vi blev bemötta bra, snabb på att svara på frågor/sms/samtal. Tog reda på saker snabbt om det var något hon inte visste. Hade inga direkta förväntningar då det var en av mina första visningar. Bra att man fick möjlighet att gå på två visningar, mycket man inte ser eller frågar om på första visningen. Tycker Ester var mycket bra som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-19

Svante M skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Daniel var ihärdig och gav aldrig upp. Det tackar vi honom för. Läs mer
  • 2019-12-04

Lena J skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt ett fritidsboende.
    Kontaktade mäklaren för vi var intresserade av att köpa fritidshus. Blev nästan uppringd direkt!
    Det var en lång process, men jättebra kontakt och information av Emil från början tills köpet var klart! Läs mer
  • Pia N

2019-12-01

Pia N skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med Ester som mäklare.
    Hon har varit påläst och organiserat hela affären proffesionellt. Läs mer
  • 2019-11-04

Anna D skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har sålt ett hus som vi ärvde som ett dödsbo. Mäklaren var till en början jättetrevlig och tillmötesgående, men övergick sedan till att vara till synes ointresserad och svår att få tag på. Det tog evigheter innan huset kom ut till försäljning och mäklaren hade otaliga bortförklaringar till detta. När huset väl såldes hade han ingen koll på kontraktsformuleringar och tänkte bl.a. sätta in handpenningen direkt på vårt konto istället för på dödsboets. Jag upplevde en känsla av osäkerhet och kände mig tvungen att dubbelkolla det mesta som mäklaren sa till oss. Läs mer
  • 2019-10-21

Emilie G skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi sålde precis en bostadsrätt med hjälp av Ester. Hon har varit hjälpsam, trevlig och man har fått svar på sina frågor direkt. Vi rekommenderar henne som mäklare Läs mer
  • 2019-10-07

Oskar L skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi sålde vårt hus, ett mindre hus på landsbygden.
    Min erfarenhet av Ester är mycket bra, hon har alltid svarat snabbt på våra frågor både på telefon och sms.
    Vår husförsäljning har varit väldigt smidig och jag anser att det är Esters förtjänst. Läs mer
  • 2019-10-07

Carl-Johan C skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hej,
    Vi köpte en tomt på Hamburgö av Emil och fick ett mycket proffsigt bemötande genom hela processen. Snabba svar på våra bud, bra information om fastigheten och en mycket smidig samt väl genomförd process hela vägen fram till vårt tillträde.
    Emil var hels tiden mycket kommutativ och skötte det hela smidigt samt informativt.
    Vi är väldigt nöjda med Emils handhavande och kan varmt rekommendera Emil vid försäljning eller köp av fastighet. // Carl-Johan Läs mer
  • 2019-09-01

Johannes H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt ett radhus på Tången Strömstad.
    Affären gick superbra och mäklarens jobb var felfri, bara plus poäng! Läs mer
  • 2019-08-26

Jan-Erik K skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt villa
    Vänligt

Vi hade kanske tänkt oss större engagemang.

Dock blev vi bra uppdaterade på veckorapporten. Läs mer
  • 2019-08-25

Andréas K skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Kan sin grej! Och fantastiskt trevlig! Läs mer
  • 2019-08-21

Anita Ø skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Ester var flink til å følge opp oss og holde oss informert underveis i salgsprosessen. Läs mer
  • 2019-08-14

Silje G skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Dyktig megler med god orden og oversikt. Salgsprosessen er veldig annerledes i Sverige sammenlignet med Norge, så megler kunne med fordel orientert tydelig om dette og fortalt grundig hvordan alt gjøres. En negativ opplevelse var at megler ikke var fysisk tilstede da boligen ble formelt overtatt av oss kjøpere. Det var enkelte ting som ikke var i samme stand som på visningstidspunktet, og vi måtte da på egenhånd ta dette opp med selger. Synes også at det er negativt at pengene overføres til selger før vi har sett at boligen er i samme tilstand som ved visning, men dette er muligens slik det gjøres i Sverige. Emil hadde god kunnskap om området, og kunne svare på de fleste av våre spørsmål. Sitter igjen med et godt inntrykk. Läs mer
  • 2019-08-11

Agnete L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har sålt lägenhet i Fjällbacka. Blev trevligt och korrekt bemött. Kan varmt rekommendera Daniel Axelsson som fastighetsmäklare. Mvh Agnete Lagerberg Läs mer
  • 2019-08-06

Lars D skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi köpte en fritidsbostad och fick mycket bra hjälp genom affären av Daniel, som skötte dialogen mellan oss som köpare och säljaren på ett aktivt och engagerat sätt.
    Affären gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda med köpet och den hjälp vi fick av Fastighetsbyrån och Daniel. Läs mer
  • 2019-08-01

Niklas G skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hästhovsvägen 2 i Tanumshede, försäljning.
    Jag tycker att Emil skötte affären utmärkt.
    Det gick snabbt och var proffsionellt.
    En mycket aktiv mäklare.
    Kommer anlita honom igen vid försäljning av nästa hus.
    Mvh Niklas. Läs mer
  • 2019-08-01

Vidar F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Kjøp av fritidshus. Lett tilgjengelig megler. Hyggelig. Läs mer
  • Barbro A

2019-07-22

Barbro A skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt villabostad i Bohuslän. Bemötandet från Ester har varit helt fantastiskt. Läs mer
  • 2019-07-03

Nina K skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har köpt sommarhus via mäklaren och är nöjda med hur kontakten med mäklaren har fungerat. Läs mer
  • 2019-07-03

Jonas L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt radhus i srömstad

Engagerad
    Kunnig
    Trevlig

Införlivades väl mina förväntningar Läs mer
  • 2019-06-29

Roz L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Intresserad, tryggt, lyhörd, kunnig, engagerad, känner området. Läs mer
  • 2019-06-27

Arne S skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har kjøpt oss et Torp.
    Megleren var hyggelig, seriøs og dyktig.
    Vi er veldig fornøyd. Läs mer
  • 2019-06-24

Denny A skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har mycket god uppfattning av hur marknaden ser ut samt värde nivå och därför blir slutpriset ingen överraskning. Med andra ord: Korrekt värderat! Läs mer
  • 2019-06-19

Gina F skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hej!
    Ester har varit helt fantastisk🌺vi kunde inte haft någon bättre mäklare. Hälsningar Gina Folco Läs mer
  • 2019-06-04

Annica D skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Mycket bra bemötande, förtroendeingivande, snabbt agerande, infriade våra förväntningar. Läs mer
  • Besfort X

2019-06-02

Besfort X skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Kjøpt meg hus på tanumshede , Emil har vært en super megler og forholde seg til. Han har svart raskt på meldinger, vært utrolig hyggelig å prate med, ryddig i måten han legger frem papirene på og har struktur.

Emil har også svart til alle tider og alle dager, samme om det er helg eller hverdag. :)

Trivelig mann! Dette er første gang jeg har kjøpt hus og er veldig fornøyd med han som første gangs megler 😊 Läs mer
  • Claes-Eric F

2019-06-01

Claes-Eric F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har både köpt nytt fritidshus och sålt vårt gamla fritidshus genom Daniel under en period på 14 dagar.
    Daniel är receptiv och snabb i aktionen.
    Möjligen ibland väl snabb för en del personer, dock inte för mig.
    Har varit mycket nöjd med Daniels jobb. Läs mer
  • 2019-05-24

Leif S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Försäljning av sommarbostad. Daniel gav bra information och var rak och ärlig. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Marcus L

2019-05-23

Marcus L skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har sålt en villa på landet. Marknaden är på nedgång så priset blev därefter men tycker det blev bra ändå. Bra råd från mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-12

Ann-Christine F skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt en bostad, tycker att allt gick för fort, han ringde ofta och tjatade , tycker att huset kunde legat ett tag ute på budgivning men allt var väldigt brått . Mycket som står i köpekontraktet är inte gjort i huset, varför besiktar ni inte sånt? Han visste vad säljaren lovat att göra! Är besviken på detta!!! Annars var han trevlig , en säljare. Läs mer
  • 2019-05-05

Lena W skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har sålt vårt fritidshus med Emils hjälp. Han har skött hela affären på bästa sätt, kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-04-28

Knut K skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Meget god erfaring med Emil Bernhardsson og hans håndtering av salget av vårt hus i Tanumshede. Han er en megler man kan stole på. Läs mer
  • 2019-04-13

Sverker R skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Trevligt bemötande.
    Alltid nåbar. Läs mer
  • 2019-04-07

Bengt O skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har sålt en tomt och Emil har skött försäljningen på bra och realistiskt sätt. Det är lätt att ha överdrivna förväntningar. Emil har tagit ned dem till en realistisk nivå och har förhandlat fram en försäljning som troligen var så bra den kunde bli under rådande omständigheter.
    Jag är nöjd med den insats Emil har gjort. Läs mer
  • 2019-02-14

Elisabeth P skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi fick ett bra bemötande av Ester från första visningen i Grebbestad. Trots en "svår" uppdragsgivare och lång process har hon hela tiden varit vänlig och lätt att prata med och snabbt återkommit med svar på våra frågor.

Trots sin unga ålder är Ester helt enkelt en engagerad och omtänksam mäklare som har vuxit med uppdraget. Läs mer
  • 2019-02-12

Monika J skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jeg har kjøpt fritidsbolig/hytte i Bullaren. Ble møtt av en fantastisk megler (Ester). Har fått meget god informasjon og service i hele kjøpsprosessen. Kan rekomandere denne megleren til andre. Läs mer
  • 2019-02-06

Nina B skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Han var hyggelig, hjelpsom og imøtekommende. Läs mer

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede