Fastighetsbyrån Tanum

Snittbetyg
4.6
Ring 0525-143 69 Dela

Om företaget

Här i Tanum hittar du Fastighetsbyrån på Affärsvägen 6! Det är hit du ska vända dig om du funderar på en bostadsaffär här i området. Hos oss hittar du mäklare med mångårig erfarenhet som gärna lyssnar på dina funderingar. Vi har koll på både lägenheter, villor, lantbruk och tomter som du kan sätta din egen prägel på. Vi hjälper...

305 omdömen om Fastighetsbyrån Tanum

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 305 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Tobias B
Tanums Kommun

Mycket bra bemötande. Både proffesionellt och trevligt, även behaglig som person. Hon kunde inte svara på alla våra frågor men tog snabbt reda på svar eller återkopplade snabbt. Annica var även lätt att nå per tel/sms. De förväntningar vi har på en mäklare är att även om han/hon inte har svar på frågan direkt försöker få fram ett svar/besked och det gör Annica. Hon är heller inte för ”på” eller ointresserad utan har en bra känsla för kommunikation. Annica inger förtroende. Hon är inte den stereotypa mäklaren, det uppskattar vi.

Ann-Cathrin B
Tanums Kommun

Bra bemötande, glad trevlig. Svarade på frågor och kunde hon inte svaret tog hon snabbt reda på det vilket vi uppskattade särskilt. Hade lägre förväntningar, inte haft jättebra erfarenhet av mäklare tidigare vare sig personligen eller i vänkretsen. Upplevde hemma som seriös och genuin.

Ameen H
Skrev om Fastighetsbyrån Tanum

Det är viss manipulation involverad i att sälja bostäder . Han är inte lyhörd för köpare och svarar inte i telefon.

Fanny S
Tanumshede

Ödmjuk, kunnig, trevlig. Intresserad och följer upp. Helt enkelt en bra mäklare.

Maria S
Lur

Ryddig og presis, anbefales varmt

Ted L
Rabbalshede

Mycket engagerad och trevlig mäklare.

Ann-Louise G
Bullaren

Fungerat bra. Husförsäljningen gick på 3 veckor. Vi har hela tiden blivit informerade

Kerstin J
Bullaren

på ett mycket bra sätt• Våra förväntningar blev goda• Allt blev mycket bra•

Stefan A
Bullaren

En duktig erfaren mäklare som vi har ett bra förtroende för

Sali K
Tanumshede

En snäll och trevligt person som är affär orienterad och hjälsam.

Maria J
Tanumshede

Jag är så nöjd med den service jag fick från min mäklare.

Karin B
Bullaren

Bemötandet : var mycket bra. Förväntningar : hade jag väl inte så mycket mer än att jag önskade hjälp, det var stort för mej. Upplevelsen: Det gick väldigt fort allting. Jag hade/har också svårt med det digitala. I det stora kände jag att mäklaren förstod mej och hade tålamod med mej när jag blev stressad . Kände verkligen att mäklaren var "på min sida" och som lade fram kloka förslag som jag fick fundera på. När vi hade träff på banken med nya ägarna så kände jag också att jag fick god känsla av mäklaren.

Egil L
Långekärr

God dialog og profesjonell informasjon

Wenche H
Hamburgsund

Behagelig og kunnskapsrik megler. Veldig fornøyd med servicen.

Daniel A
Tanumshede

Väldigt proffsigt och personligt bemötande av Daniel Axelsson och Annica Svanberg hade ett mycket förtroendeingivande och bra visning av huset.

Ion V
Tanumshede

Very professional. He is the right person for this jobb.

Nina E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
Tanumshede

Positiv glad trevlig, gör det han ska & lite till mot både köpare & säljare tyckte jag. kan glatt rekomendera honom till andra. Detta fastighets bolag är toppen mvh glad kund.

Chanida B
Tanumshede

Tack så mycket tack för hjälpen

Kerstin S
Kville

Daniel har på bästa sätt att hjälpa mej att sälja min bostad Här kunnat ringa honom om jag varit osäker

Cecilia Janette L
Tanumshede

Otillgänglig. Som köpare fick jag jaga mäklaren för att få information. Verkade inte så drivande och inte så intresserad av att säljs huset. Vet inte hur det egentligen var men Ointresseead och oengageead var intrycket man kände tyvärr.

Sofie H
Hällestrand

Väl genomförd affär med professionellt bemötande och bra förmedlande av information och kontakt mellan oss och säljare. Vi är mycket nöjda!

Mats H
Fjällbacka

Förväntade oss mer och lite mer information. Marknaden är som den är, men det lät bättre och säkrare innan vi valde Fastighetsbyrån.

Ulf S
Resö

Tarvlig och mån om både köpare och säljare Bäst i byn👍

Kirsti K
Grebbestad

Veldig positiv opplevelse. Vi var veldig fornøyd med hele prosessen Megleren var positiv og hjelpsom. Anbefaler han på det varmeste

Lars L
Grebbestad

Kunnig, erfaren och trevlig. Högsta betyg.

Nils Tore T
Hamburgsund

Profesjonell, hyggelig og effektiv. Han var kunnig og skapte raskt et godt forhandlings klimat som ga mulighet til å bli enige og gjennomføre fastighets handelen. Sånn ska de va! Tack til Daniel.

Ann-Kristin S
Hamburgsund

Daniel tok tak i huset vårt som ligget ute til salgs i over 6 mnd og vi fikk solgt ca to uker etter at vi ble koblet sammen med han. Han gikk igjennom de som hadde vært interessert og jobbet videre med dem. Kjøper av huset sier nå at han hadde vært klar for handel tidligere. Så Daniel Axelson gjorde akkurat det en megler skal gjøre. Han ga oss også tidlig troen på at vi skulle få til et salg… Anbefaler denne erfarne megleren til andre!

Caroline T
Grebbestad

Mäklaren är proffsig och kunnig!

Lars H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
Fjällbacka

Vi har haft ett bra intryck av Daniel och anlitar honom gärna vid ett annat tillfälle om behov uppstår.

Björn A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
Fjällbacka

Jag tycker samarbetet med Daniel Axelsson har fungerat bra. Han är social och kan marknaden inom området. Vårat uppdrag blev en långkörare som efter lång tid gick i hamn. Vi är nöjda med Daniel Axelsson insatser. Har inga som helst erfarenheter om andra mäklares arbetssätt på orten så jag kan inte göra några jämförelser. Önskar Daniel Axelsson lycka och välgång i framtiden!

Anette G
Fjällbacka

En trygg og service innstilt megler, som ga oss god informasjon slik at prosessen gikk veldig bra selvom vi bor i Norge. Vi er meget fornøyde

Maria S
Köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Tanum
Grebbestad

Mycket bra bemötande. Proffsiga och trevliga!

Ing Marie B
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Tanum
Grebbestad

Helt ok, Kan verka lite fyrkantig vad gäller paragrafer. I övrigt trevlig och hjälpsam mot mig och kunder.

Gunilla O
Lur

Vi blev bra bemötta. Inga problem.

Stein L
Lur

Godt överblick, god information, utmärkt genomförande.

Grethe Ö
Krossnäs

Fornøyd 👍imøtekommende , blid og hjelpsom

Malin S
Tanumshede

Toppenbra stöd och bemötande. Skönt med en trygg hjälp vid en så stor affär.

Linnea P
Tanumshede

Trevlig mäklare som gjorde sitt yttersta trots omständigheter med tappad röst! Svarade på alla våra dumma frågor med hög professionalitet, lätt att få kontakt med och mycket trevlig!

Per E
Långsjö

Daniel var hyggelig og imøtekommende. Svarte på spørsmål vi hadde og var kunnskapsrik rundt de spørsmålene vi hadde. Vi er veldig fornøyd med Daniel og at selve handelen gikk kjapt og ordentlig for seg.

Stefan G

Kompetens Service Problem fritt

Jan-Åke A
Bullaren

Inget att klaga på mycket bra mäklare trevliga

Renné S
Stromstad

Utmärkt bemötande. Skött uppgiften mycket bra.

Kjell E
Resö

Daniel Axelsson gav ett trevligt och trovärdigt bemötande. höll kontinuerlig kontakt under affärens gång. Daniel har skött försäljningen på ett förtjänstfullt sätt, Och vi rekommenderar honom varmt. MVH. Asta o Kjell Eriksson.

Stig G
Resö

Daniel var en veldig lugn og behagelig person og mäklar. . Han skapte tillitt, og man fikk inntrykk av at han behandlet alle på et godt sett under visningen. Det gir et godt inntrykk, Dialogen vi hadde i etterkant og frem til kontraktsskriving var også lugn og fin, og med en tett og god oppfølging. Så for vår del, har dette vært en veldig trygg, hyggelig god dialog hele veien med Daniel Axelssom. Han kan anbefales.

Torbjörn L
Tanumshede

Mäklaren var väldigt tillmötes gående

Ing Marie B
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Tanum
Grebbestad

Proffsig mäklare som har koll👍

Niklas Ö
Bullaren

bästa toppmäklaren! så proffsig, noga och trevlig

Inga-lill H
Hamburgsund

Fantastiskt bra person. Kunnig. Fixade allt inför försäljningen. Höll det hon lovade. Lyssnade in alla personer som var intresserade av min fastighet. Ordning på allt. Det bästa var att budgivningen tog paus över kvällen och natten. Ester och Fastighetsbyrån i Tanum kommer jag att rekommendera till alla som jag känner. / Inga-Lill

Susanne P

Proffsigt, kunnigt, exemplariskt Jätte kompetent Hel nöjd 😄

Niklas Ö
Bullaren

Glad och Trevlig! Tar sig tid att lyssna. Gör det det lilla extra. Vi är jätte nöjda!

Filtrera omdömen