Fastighetsbyrån Tanum

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede — Visa karta

Här i Tanum hittar du Fastighetsbyrån på Affärsvägen 6! Det är hit du ska vända dig om du funderar på en bostadsaffär här i området. Hos oss hittar du mäklare med mångårig erfarenhet som gärna lyssnar på dina funderingar. Vi har koll på både lägenheter, villor, lantbruk och tomter som du kan sätta din egen prägel på.

Vi hjälper dig genom hela bostadsaffären, från värdering till köp eller försäljning. Vårt mål är alltid att ditt bostadsbyte ska bli så bra som möjligt. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer om de möjligheter som finns här i Tanum!

Läs vad 207 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tanum

• 2020-10-06

Daniel B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Han var bra.
    Svarar inte när man ringer.
    Ringer inte upp direkt.
    Men i stort är jag nöjd Läs mer
  • 2020-10-03

Eva C skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Trevlig och proffsig mäklare! Läs mer
  • Conny S

2020-10-02

Conny S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har köpt en tomt i Norra Backa och fick ett bra bemötande av Daniel Axelsson. Läs mer
  • 2020-10-02

Hans J skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Kjøpte stuga.
    Service. Punktlighet. Vennlig. God på oppfølging underveis. Läs mer
  • Lars M

2020-10-01

Lars M skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag och mina syskon sålde ett gammalt torp med tomt, jag hade huvudsakligen kontakterna med Daniel. Vår syskonrelationen, som flera ägare var något rörig, flera viljor och tyckande.Daniel balanserade detta diplomatiskt, och slutresultatet blev mycket bra, över förväntan. Tålmodig, diplomatisk, kommunikativ och ärlig är min uppfattning om Daniel
    Mvh Lars Mjörne Läs mer
  • 2020-09-30

Jesper E skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi sålde vår fastighet i Norra Bohuslän och vår mäklare bemötte oss professionellt och pedagogiskt genom hela försäljningskedjan. Hon levde upp till alla våra förväntningar på ett gott bemötande och tillgänglighet.
    Vi kan varmt rekommendera Ester till alla som funderar på att sälja sin fastighet! Läs mer
  • 2020-09-28

Birgitta S skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Trevlig korrekt mäklare.
    Marken jag sålde var attraktiv och budgivningen avslutades 8% över begärt pris.
    Allt sköttes perfekt av Emil Bernhardsson. Läs mer
  • 2020-09-23

Inez B skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Ester hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2020-08-20

Torleif Matland H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jeg solgte en fritidsbolig, og Daniel gjorde en utmerket insats med hele prosessen. Läs mer
  • 2020-08-17

Fredrik A skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har köpt ett fritidshus i Gerlesborg med hjälp av Emil. Emil har varit mycket lyhörd och tagit både säljare och köpares önskemål i beaktning och hanterat detta mycket väl.
    Emil har lotsat oss köpare igenom de olika stegen och varit behjälplig med hur saker och ting går till och vilka som skall kontaktas etc.
    Emil har mer än väl levt upp till god Mäklaretik.

Vid ev. framtida affärer kommer vi absolut att nyttja Emil och hans kunskaper. Läs mer
  • Per B

2020-08-16

Per B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Stort tack för ett professionellt, korrekt och engagerat bemötande.
    Tack vare detta gick försäljningen av min fastighet snabbt och bra med ett strålande resultat.

Jag rekommenderar Daniel och hans medarbetare å det varmaste! Läs mer
  • Britt-Marie L

2020-08-10

Britt-Marie L skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt en villa i Långesjö.Mycket kompetent mäklare trevlig och tillmötesgående.Inga proplem kunnig kan rekomenderas. Läs mer
  • 2020-07-17

Antonio P skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Trevlig och professionell 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2020-07-15

Björn L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har aldrig träffat personligen
    Avståndet är för långt/dyrt
    Förvaltaren fick min fullmakt
    Kan inte bedöma vilka ansträngningar som gjordes att hitta en köpare till fastigheterna.
    Priset synes alltför lågt i förhållande till de uppgångar som meddelats ang. marknaden. Men jag avstår att lämna vidare synpunkter då jag inte klarat att engagera mig pga ålder o sjukdom. Läs mer
  • 2020-07-15

Arve N skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har kjøpt hytte i Grebbestad.
    Møte med Emil Bernhardsson var bare positivt og hyggelig.
    Har ingen negative opplevelse synes Emil gjorde en bra jobb,kan med god følelse anbefale Fastighetsbyrån og Emil Bernhardsson.

Takk for god hjelp!👍👍

Mvh. Arve Nikolaysen. Läs mer
  • 2020-07-14

Line B skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Mekleren holdt bevisst tilbake informasjon knyttet til fastigheten som kunne påvirke interesse og pris i budgivningen negativt for sin klient. Selv når jeg stilte ham direkte spørsmål. Det var påfallende lite han visste om grannområdet til fastigheten. Men så var det ikke sånn allikevel viste det seg etter at han hadde sikret seg salget.

Samvittighetsløs, respektløs og arrogant. Läs mer
  • 2020-05-15

Emris O skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt en permanentbostad på Hamburgö som vi skall använda som fritidshus.
    Bra.
    Framförallt tillgänglig, samt att han alltid återkopplade om vi inte kunde nå honom direkt. Läs mer
  • 2020-05-04

Kenneth J skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Smidig och snabb försäljning av min lägenhet. Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2020-04-07

Egil E skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jeg er veldig fornøyd med megler, jeg ble møtt av en god megler. Jeg skal selge en hytte i Buleren i Sverige. Megler gjør en god jobb for meg Läs mer
  • 2020-04-06

Elisabeth L skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Tycker att alla kontakter i hela affären har varit bra. Bra bemötande, bra kontaktvägar samt bra tillgänglighet frö frågor och svar osv. Läs mer
  • Peter G

2020-04-03

Peter G skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt fastighet i Grebbestad .
    Som mäklare Ester Samuelsson.
    Jag har bara mycket gott att säga om Ester Hon har alltid varit bemötande på bästa sätt .Svarat omgående på de frågor jag ställt .Intrycket är att bättre mäklararbete är går inte att uppnå .
    Alltid leende och lätt att kommunicera med. Kan verkligen rekommendera henne! Hon kan sitt arbete .
    Häls Peter Grunden Läs mer
  • 2020-03-31

Janicke A skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Veldig hyggelig og behjelpelig ! Vi kjøpte hus i Tanum, og er veldig fornøyd med Esther. Hun svarer med en gang hvis vi lurer på noe. Läs mer
  • 2020-03-25

Mimmi C skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har sålt en villa. Jag är mycket nöjd med min mäklare, han var snabb med återkoppling och jag fick snabb information om händelseförloppet under försäljningen. Läs mer
  • 2020-03-02

Tobias K skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt en villa. Nöjd med bemötandet. Lättvindigt. Hade vart trevligt med återkoppling om hur det går etc... Läs mer
  • 2020-02-26

Hans-erik L skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bostadsrätt i Fjällbacka.
    Inget negativt över huvud taget.
    En go tjej som skötte allt perfekt!
    Vi hade inga förutfattade meningar alls eftersom vi inte varit på marknaden på över 30 är. Byggde eget hus i Skälvik 1988. Läs mer
  • 2020-02-03

Wenche O skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jeg solgte et fritidshus i Bottna. Førsteinntrykket var veldig bra. Ble møtt på en veldig positiv måte. Ester Samuelsson var veldig hjelpsom med å rydde huset og gjøre det i stand til fotograferingen. Hun var også veldig behjelpelig når vi skulle skrive kjøpkontrakt. Har i det store og hele hatt en flott opplevelse ved salget av huset. Tusen takk til Ester og Fastighetsbyrån i Tanum. Läs mer
  • 2020-02-03

Linda W skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag och min pojkvän har köpt en villa. Ester har varit trevlig, hjälpsam och lätt att kommunicera med. Hon svarade snabbt när vi hade frågor och kom alltid med tydliga och bra svar. Vi kände att vi kunde lita på Ester. Hela processen har gått jättesmidigt och vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-01-20

Johanna G skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpte en lägenhet på smedjevägen!
    Vi blev bemötta bra och har inget att klaga på.
    Emil har alltid varit trevlig och svarat på dom frågor vi haft Läs mer
  • 2020-01-13

Erland H skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bostadshus till försäljning. Mycket bra bemötande. Uppfyllde våra förväntningar. Snabb o bra försäljnining. Läs mer
  • 2020-01-11

Martina N skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har köpt en bostadsrätt i Grebbestad. Jag tycker vi blev bemötta bra, snabb på att svara på frågor/sms/samtal. Tog reda på saker snabbt om det var något hon inte visste. Hade inga direkta förväntningar då det var en av mina första visningar. Bra att man fick möjlighet att gå på två visningar, mycket man inte ser eller frågar om på första visningen. Tycker Ester var mycket bra som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-19

Svante M skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Daniel var ihärdig och gav aldrig upp. Det tackar vi honom för. Läs mer
  • 2019-12-04

Lena J skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt ett fritidsboende.
    Kontaktade mäklaren för vi var intresserade av att köpa fritidshus. Blev nästan uppringd direkt!
    Det var en lång process, men jättebra kontakt och information av Emil från början tills köpet var klart! Läs mer
  • Pia N

2019-12-01

Pia N skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med Ester som mäklare.
    Hon har varit påläst och organiserat hela affären proffesionellt. Läs mer
  • 2019-11-04

Anna D skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har sålt ett hus som vi ärvde som ett dödsbo. Mäklaren var till en början jättetrevlig och tillmötesgående, men övergick sedan till att vara till synes ointresserad och svår att få tag på. Det tog evigheter innan huset kom ut till försäljning och mäklaren hade otaliga bortförklaringar till detta. När huset väl såldes hade han ingen koll på kontraktsformuleringar och tänkte bl.a. sätta in handpenningen direkt på vårt konto istället för på dödsboets. Jag upplevde en känsla av osäkerhet och kände mig tvungen att dubbelkolla det mesta som mäklaren sa till oss. Läs mer
  • 2019-10-21

Emilie G skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi sålde precis en bostadsrätt med hjälp av Ester. Hon har varit hjälpsam, trevlig och man har fått svar på sina frågor direkt. Vi rekommenderar henne som mäklare Läs mer
  • 2019-10-07

Oskar L skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi sålde vårt hus, ett mindre hus på landsbygden.
    Min erfarenhet av Ester är mycket bra, hon har alltid svarat snabbt på våra frågor både på telefon och sms.
    Vår husförsäljning har varit väldigt smidig och jag anser att det är Esters förtjänst. Läs mer
  • 2019-10-07

Carl-Johan C skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hej,
    Vi köpte en tomt på Hamburgö av Emil och fick ett mycket proffsigt bemötande genom hela processen. Snabba svar på våra bud, bra information om fastigheten och en mycket smidig samt väl genomförd process hela vägen fram till vårt tillträde.
    Emil var hels tiden mycket kommutativ och skötte det hela smidigt samt informativt.
    Vi är väldigt nöjda med Emils handhavande och kan varmt rekommendera Emil vid försäljning eller köp av fastighet. // Carl-Johan Läs mer
  • 2019-09-01

Johannes H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt ett radhus på Tången Strömstad.
    Affären gick superbra och mäklarens jobb var felfri, bara plus poäng! Läs mer
  • 2019-08-26

Jan-Erik K skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt villa
    Vänligt

Vi hade kanske tänkt oss större engagemang.

Dock blev vi bra uppdaterade på veckorapporten. Läs mer
  • 2019-08-25

Andréas K skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Kan sin grej! Och fantastiskt trevlig! Läs mer
  • 2019-08-21

Anita Ø skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Ester var flink til å følge opp oss og holde oss informert underveis i salgsprosessen. Läs mer
  • 2019-08-14

Silje G skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Dyktig megler med god orden og oversikt. Salgsprosessen er veldig annerledes i Sverige sammenlignet med Norge, så megler kunne med fordel orientert tydelig om dette og fortalt grundig hvordan alt gjøres. En negativ opplevelse var at megler ikke var fysisk tilstede da boligen ble formelt overtatt av oss kjøpere. Det var enkelte ting som ikke var i samme stand som på visningstidspunktet, og vi måtte da på egenhånd ta dette opp med selger. Synes også at det er negativt at pengene overføres til selger før vi har sett at boligen er i samme tilstand som ved visning, men dette er muligens slik det gjøres i Sverige. Emil hadde god kunnskap om området, og kunne svare på de fleste av våre spørsmål. Sitter igjen med et godt inntrykk. Läs mer
  • 2019-08-11

Agnete L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Har sålt lägenhet i Fjällbacka. Blev trevligt och korrekt bemött. Kan varmt rekommendera Daniel Axelsson som fastighetsmäklare. Mvh Agnete Lagerberg Läs mer
  • 2019-08-06

Lars D skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi köpte en fritidsbostad och fick mycket bra hjälp genom affären av Daniel, som skötte dialogen mellan oss som köpare och säljaren på ett aktivt och engagerat sätt.
    Affären gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda med köpet och den hjälp vi fick av Fastighetsbyrån och Daniel. Läs mer
  • 2019-08-01

Niklas G skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hästhovsvägen 2 i Tanumshede, försäljning.
    Jag tycker att Emil skötte affären utmärkt.
    Det gick snabbt och var proffsionellt.
    En mycket aktiv mäklare.
    Kommer anlita honom igen vid försäljning av nästa hus.
    Mvh Niklas. Läs mer
  • 2019-08-01

Vidar F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Kjøp av fritidshus. Lett tilgjengelig megler. Hyggelig. Läs mer
  • Barbro A

2019-07-22

Barbro A skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt villabostad i Bohuslän. Bemötandet från Ester har varit helt fantastiskt. Läs mer
  • 2019-07-03

Nina K skrev om Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi har köpt sommarhus via mäklaren och är nöjda med hur kontakten med mäklaren har fungerat. Läs mer
  • 2019-07-03

Jonas L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Sålt radhus i srömstad

Engagerad
    Kunnig
    Trevlig

Införlivades väl mina förväntningar Läs mer
  • 2019-06-29

Roz L skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Intresserad, tryggt, lyhörd, kunnig, engagerad, känner området. Läs mer

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte