Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tanum Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tanum
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Tanum
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Tanum

Fastighetsbyrån Tanum

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Tanum och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 126 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tanum

• Gunilla B
    Gunilla B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag tycker att bemötandet var bra.
  • Adisa S
    Adisa S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hej, bra bemötande och engagerande :)
  • Gisela E
    Gisela E skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bra, trevligt bemötande. Professionell.
  • Berit F
    Berit F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Mycket nöjd med Daniel han var hjälpsam duktig mycket noggran engagerad kunde inte fått bättre hjälp.Toppen.Berit.
  • Anne-marie J
    Anne-marie J skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag har bra erfarenhet av Daniel Axelsson som mäklare.Försäljningen av min fd man och min fastighet i Tanumshede har förmodligen varit annorlunda eftersom all kontakt gått via email.Både min fd man och jag är båda bosatta i Kanada.
    Vi var två ägare på en annan kontinent.
    Det har fungerat bra !
    Jag träffade Daniel första gången när huset redan var sålt!
  • Michael J
    Michael J skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    En utmärkt mäklare med hög standard på hans arbete 10 gubbar av 10 får han 👍
  • Wenche W
    Wenche W skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Jag hade en mycket trevelig och upplevelse med Fastighetsbyrån!
  • Karin W
    Karin W skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Daniel har varit vänlig i telefonen och svarat på de frågor vi haft. Han har svarat på både sms och mail. Presentationen av huset var gjort på ett mycket trevligt och inbjudande sätt. Han har redogjort för allt han har gjort och överlämnat alla handlingar till oss.
    Jag kan mycket väl tänka mig att anlita honom igen om behovet skulle dyka upp
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Personligt bemötande. Tydlig information.
  • Per N
    Per N skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Meget bra service.
    God oppfølgning på telefon både på dag og kveldstid
  • Anita S
    Anita S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag är nöjd med affären och bemötandet.
  • Kari-mette S
    Kari-mette S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Meget dyktig. Grundig og profesjonell i våre møter så langt.
  • Sandhaken Ab A
    Sandhaken Ab A skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Jag tycker att det har varit ett bra samarbete och ser fram mot ett fortsatt utvecklande av affärerna.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Professionell presentation av stugan till salu, både i form av prospekt och vid visning
    Professionell hantering av budgivningen. Snabbt och effektivt.
    Professionellt genomgörande av kontrakt skrivning och slutaffär. Mäklaren ställde upp på egen ledig dag för att tillfredsställa önskemål från säljare och köpare.
    Mycket nöjd! Lika nöjd som vid ett tidigare tillfälle som vi haft kontakt med denne mäklare.
  • Annika B
    Annika B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Med ett proffsigt bemötande och ett stort kunnande vägledde Daniel oss rätt genom hela försäljningen. Jag kan mer än gärna rekommendera Daniel som mäklare!
    Annika Bjerner
  • Therese H
    Therese H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Hade lite svårt för honom i början men nu tycker jag att han är väldigt bra. Gillar att han är rak och ärlig (fast det var det som jag inte kom underfund med i början). Skulle varmt rekommendera Daniel till andra.
  • Leif B
    Leif B skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Mycket engagerad och professionell! Håller vad han lovar! Arbetade hårt för att lyckas med affären då både säljare (vi) och köpare var envisa.
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Ett bra och proffessionellt bemötande
  • Hasse H
    Hasse H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi är nöjda. Bra feedback varje vecka med antal besök på sajten! Uppskattat! Bra med kontakt på nära håll. Rekommenderar gärna Fastighetsbyrån i Tanumshede till mina bekanta!
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Daniel skötte inledningsvis våra fastighetsaffärer mycket bra. Professionellt och med bra återkoppling. Tyvärr har det varit klent resultat vid visningar senare vid försäljning av vår fastighet. Vad det beror på kan jag inte bedöma. Vid några tillfällen på senare tid har vi fått höra kritik från presumtiva köpare att kontakten
    med fastighetsbyrån/Daniel inte varit helt OK.
    Sammantaget har dock Daniel varit tillmötesgående och professionell. De små missarna i slutet gör att betyget inte blir helt i topp.
  • Stellan G
    Stellan G skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Proffsig,trevlig,braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Nina J
    Nina J skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi opplevde Daniel Axelsson som en meget flink, troverdig og serviceminded megler. Vi kan gi de beste anbefalinger.
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Bra bemötande, trevlig och omsorgsfull.
  • Gun J
    Gun J skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Bra bemötande och bra information under resans gång
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Mycket bra och trevligt bemötande!
  • Christer A
    Christer A skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    på det hela taget ok. fick en för hög värdering initialt vilket förlängde processen och fick en annars intresserad granne att dra öronen åt sig.
  • Leif B
    Leif B skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Mäklaren "kände in sig" i fastigheten. Mäklaren tog över efter annan mäklare som inte lyckats sälja på 4 månader. 24 dagar senare var huset sålt efter gemensamt arbete för att "justera" förutsättningarna när det fanns behov av det. Mycket kompetent säljare!
  • Gun J
    Gun J skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Bemötandet har varit bra och att få kontakt
  • Kari K
    Kari K skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Kjempefornøyd med megleren. Raskt og bra pris ved salg.
  • Michael T
    Michael T skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Seriöst och engagerat från första kontakt. Struktur och tanke bakom hela processen.
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Jag kan varmt rekommendera Joakim Bergman. Proffsig i sin yrkesroll. Mycket trevlig och engagerad.
  • Lena T
    Lena T skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Villaförsäljning. Mycket bra o proffsigt bemötande.
  • Ketil S
    Ketil S skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Ett vel bemøtande.och ett mycket smidigt salg av min bolig,i Morkullevegen 40
  • Lisbet T
    Lisbet T skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Vid försäljning av vår fastighet valde vi ett mäklarföretag via vissa rekommendationer. Vi fick ett företag som var lojt och som inte lyckades få till en enda intressent under 3 månader! Vi bytte mäklarfirma samt mäklare och fick ett företag med engagemang och en ung hungrig mäklare och huset såldes till allas belåtenhet på 10 dagar!!
    Tack!!
    Lisbeth o Ulf Törnblom

PS; efter denna lyckade affär har vi rekommenderat företaget o mäklare till vänner med samma lyckade resultat - Grattis till er o oss!
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Veldig fornøyd med alt i forbindelse med kjøpet av hytte.
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Jobbet meget godt for å kontakte kjøpere. Ga nyttige tilbakemeldinger.
  • Mats H
    Mats H skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Av flera skäl valde vi att sälja fritidsfastigheten genom en mäklare. Det föll sig då naturligt att välja Fastighetsbyrån, som är marknadsledare o. genomfört flera försäljningar i området. Företagets bemötande o. närvaro utföll till stor belåtenhet. Förberedande dokumentation o.genomgång innebar en trygghet.
    Försäljningen o. upprättandet av nödvändiga dokument genomfördes till belåtenhet o. utan dröjsmål.
    Vi kan lugnt rekommendera Fastighetsbyrån i Strömstad/Tanumshede o. vår kontakt Daniel Axelsson
  • Kari W
    Kari W skrev om Daniel Axelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    Vi kjøpte fritidsbolig, men hadde av praktiske årsaker mest kontakt med hans kolleger i forbindelse med kontrakter, visninger etc. Alt i alt var det en bra opplevelse som kunde.
  • Stein L
    Stein L skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Kjøp av fritidsbolig.

Vi hadde flere møter, og ble alltid møtt svært vennlig. Joakim hadde god kjennskap til huset og til området, og fungerte som en konsulent for oss på flere områder. Vi satte pris på at han ikke forøkte å overselge, men hadde en balansert vurdering av fordeler og ulemper.
  • Erik P
    Erik P skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Överhuvudtaget bra bemötande och ärendehantering
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Proffesionella, ordningsamma, hjälpsamma, effektiva och god service
  • Rolf W
    Rolf W skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Ryddig prosess
    Så langt ingen overraskelser

Har kjøpt sommerhus, men ennå ikke overtatt .
  • Vivianne A
    Vivianne A skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Bra, korrekt och tillmötesgående i bemötande. Vi sålde en lättsåld bostadsrätt där vi var angelägna om att få det sålt utifrån familjesituation vilket gjorde det lätt för Joakim. Han behövde inte jobba så hårt och vi hade ett mycket bra pris för en köpare.
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Joakim uppträder på ett seriöst sätt som gör att det känns bra. Att sälja sitt hus är aldrig lätt men vi kan bara ge högt betyg till honom.
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Meget profesjonelt og dyktig gjennomført salg av bostadsrett
  • Richard F
    Richard F skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Fantastiskt trevlig och kunnig i hela sitt bemötande och framförallt neutral, dvs även som köpare känner man stort förtroende.
    5 av 5
  • Terje S
    Terje S skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Vi kjøpte hus på Tanumstrand og opplevde å bli betjent med ryddighet og serviceinnstilling. Vi var godt fornøyd med tjenesten
  • Anna-lena B
    Anna-lena B skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Köpt sommarbostad i Heestrand våren 13.Tallstigen .Fick god hjälp av Joakim Bergman (mina barn var på visning och jag hade sedan upprepade telkontakter med Joakim och fick sedan hjälp med själva köpet på ett bra sätt,kontakt med säljare mm..
    Jag är mycket nöjd med hans handläggning av köpet.
  • Rita H
    Rita H skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    Fantastisk oppfølging fra dag en til slutt i forbindelse med kjøp av tomt.
  • Hozan M
    Hozan M skrev om Fastighetsbyrån Tanum
    han är en kanon bra säljare...

Affärsvägen 6, 457 30 Tanumshede