Åsa Trollåker

Åsa Trollåker

Åsa Trollåker är mäklare på Fastighetsbyrån Torsby

Åsa Trollåker har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Åsa Trollåker har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.6. Åsa Trollåker har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

179 omdömen om Åsa Trollåker

Parwiz R
Centrala Torsby

Har alla egenskaper även mer än så för att vara en bra mäklare!!

Svar från Åsa Trollåker

Tack Parwiz för din fina RECO! Blir alldeles rörd! Den villa du köpte kom aldrig ut på öppna marknaden, utan matchades direkt mot vårt spekulanter. Kände direkt att detta var en bostad för dig. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya fina boende. Önskar dig en riktigt god jul!

Kerstin L
Centrala Torsby

Mycket bra med stort engagemang. Jag gillar själv när det inte drar ut på tiden, och detta har Åsa med personal skött mycket bra.

Svar från Åsa Trollåker

Tusen tack Kerstin för din fina RECO och stort tack för att jag fick förtroendet att förmedla din idylliskt belägna villa! Vi har haft ett bra samarbete där ni har gjort ert bästa för att lämna in uppgifter, ställa i ordning bostaden inför fotografering och visning och jag har gjort mitt bästa för att bearbeta intressenterna. När man får till samarbetet på detta fina sätt så brukar det ”rulla på enligt plan” och ge resultat. Är säker på att köparna kommer att stortrivas i denna villadröm. Önskar dig och dina nära och kära en riktigt fin höst!

Hanna K
Kilåsen

Mycket bra bemötande och verkar vara mycket engagerad och insatt i husen vi varit intresserade av. Gav detaljerad och värdefull information om huset som vi köpte.

Svar från Åsa Trollåker

Hej Hanna och stort tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen i höstrusket! Jag har förmedlat många av husen i centrala Torsby genom åren och har därför byggt upp min kunskapsbank - både om husen och de olika områdena. Information som jag gärna delar med mig av. Ni har köpt ett toppenboende som jag är säker på att ni kommer att stortrivas i. Önskar er en fin höst och en bra start i ert nya boende!

Vivi O
Centrala Torsby

Vi blev bemötta på ett trevligt och positivt sätt. Vi fick förtoende snabbt för Åsa. Förväntningen var att huset skulle bli sålt och Åsa fick oss att känna oss säkrare på att det skulle bli det. Vi är mycket nöjda med Åsa. Hon gav ett proffsigt och förtroendeingivande intryck.

Svar från Åsa Trollåker

Tack Vivi för din fina RECO! Blev så glad för din skull när du ringde och berättade att du fått lägenhet och det var dags att dra igång försäljningen. Allt har flutit på enligt den tidsplan vi lagt och ditt fina hus har fått en ny framtida ägare. Eftersom jag har jobbat länge som mäklare är jag van att anpassa försäljningen utifrån rådande marknadsläge och de förutsättningar som finns i varje affär, så även i det här fallet. Så även jag tackar för ett jättebra samarbete. Är säker på att att köparen kommer att stortrivas i ditt väl omhändertagna hus. Önskar dig en fin höst i ditt nya boende!

Johnny B
Kälkerud

Mycket bra bemötande Åsa är en mycket professionell mäklare En mycket bra upplevelse vid köpet av huset.

Svar från Åsa Trollåker

Hej Johnny! Tusen tack för de fina orden och din fina RECO! Eftersom jag har många års erfarenhet av att hjälpa till i processen att byta bostad blir jag extra glad när jag läser att ni upplevt processen som positiv och professionell. Det har varit ett nöje att hjälpa er att finna ett boende i vår fina kommun, så jag passar på att hälsa er välkommen tillbaka till Torsby!

Charina B
Kälkerud

Mycket trevligt bemötande,man kände sig verkligen välkommen på visningen. Vi hade inga speciella förväntningar. Tycker att Åsa genomförde en mycket bra visning.. Trevligt och lättsamt men framför allt bra information och förklaringar. Vi tycker att Åsa är en mycket proffsig mäklare.

Svar från Åsa Trollåker

Stort tack Charina för de fina orden och för din fina RECO! Det kändes redan på visningen att denna bostad passade er som handen i handsken! Är säker på att ni kommer att stortrivas i ert nya fina boende i Torsby.

Cecilia S
Centrala Torsby

Vi kan inte nog uttrycka hur nöjda vi är med Åsa som mäklare och hur bra hon skött fastighetsförsäljningen! Så kunnig på området och en trygghet för oss som säljare. En perfekt matchning via spekulantregistret ledde till en snabb försäljning, det kunde inte blivit bättre ❤️ Vi kan allra varmast rekommendera Åsa och Fastighetsbyrån Torsby

Svar från Åsa Trollåker

Tusen tusen tack Cecilia för de fina orden! De värmer verkligen ❤️När man har jobbat så länge som mäklare som jag har gjort, så lär man känna sina kunder och försöker anpassa försäljningsprocessen utifrån de önskemål och behov som finns. I denna försäljning lyckades jag även att finna en perfect match - så jag är säker på att ni både gjort en fastighetsaffär och fått nya vänner. Det värmer verkligen i mäklarhjärtat ❤️Önskar er en riktigt härlig sommar!

Elisabeth R

Fantastiskt bra! 🤩 Trevlig, trivsam och trygghet känsla. ☺️👍

Svar från Åsa Trollåker

Tack Elisabeth för bra samarbete i samband med försäljningen av er lägenhet i Branäs. Och tack för trevliga samtal genom processen. Att vi är en rikstäckande kedja var extra värdefullt i denna försäljning, eftersom både du och köparen kunde träffas för att skriva avtal på ett kontor nära er båda. Blir extra glad när jag läser att du känt dig trygg genom försäljningsprocessen - även när den genomförts ”på distans”. Är säker på att köparen kommer att njuta av er fina lägenhet på samma sätt som ni gjort. Önskar dig en riktigt fin sommar!

Johan W
Centrala Torsby

Åsa är mycket professionell och kunnig. Ger alltid ett tryggt intryck, mycket bra.

Svar från Åsa Trollåker

Tack Johan för ett jättefint samarbete med att sälja din fina villa! Eftersom jag har jobbat länge inom fastighetsmäkleri har jag samlat på mig erfarenhet som jag gärna jobbar vidare med och delar med mig av i mina försäljningar. Så det känns extra kul att läsa att du uppskattat mitt arbetssätt och vår dialog. Hoppas att flytten till ert nya boende går smidigt. Glad sommar!

Rune L
Lekvattnet

Hyggelig å møte Åsa. Blid og hyggelig. Fikk en rask gjennomgang før vi fikk se på boligen.

Svar från Åsa Trollåker

Hej Rune! Stort tack för de fina och orden och stort grattis till din nya hytta i Sverige! Hoppas att du kommer att trivas i hyttan och i området. Det har varit trevligt att "göra affär" med dig. Önskar dig en fin sommar!