Eric Runbäck
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna styra sin egen framgång samtidigt som man hjälper sina kunder.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att viljan alltid finns att lyckas med varje uppdrag! Jag är även en mycket lyhörd, effektiv och resultatorienterad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Motionerar i olika former eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa i fritt västerläge med direkt anslutning till en badsjö.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan flytande Rättviksmål! Läs mer

Läs vad 161 Läs vad Eric Runbäck

• Lidice V sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-03-09

Bällstaberg
    Jag har sålt min bostdasrätt genom Fastighetsbyrån i Vallentuna.

Proffsigt bemötande av Eric Runbäck. Vi planerade vår försäljning långt innan och hade ett schema att gå på: allt ifrån fotografering, förslag på inredning, eventuella förhandsvisningar och slutligen visningar. Eric är väldigt duktig på att återkoppla i god tid, vi hade en tydlig dialog om våra möjligheter och förväntningar som han har överträffat.

Önskar du en tydlig kommunikation, en bra återkoppling i god tid och ett realistiskt marknadsanpassat pris/värde på din bostad kontakta Fastighetsbyrån i Vallentuna. Super duktiga och proffsiga!! Rekommenderar dem alla gånger! Läs mer
  • Martin N köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-03-01

Kragstalund
    Köp av bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och snabba svar på telefon mm.
    Saklig och enkel att ha att göra med, lugnt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Jens H sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-23

Bällstaberg
    Eric har gjort ett väldigt bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Han är ödmjuk och lade upp en bra strategi för att få bästa möjliga resultat. Han levde verkligen upp till mina förväntningar om en smidig process. Sammantaget är jag väldigt nöjd med Erics agerande. Läs mer
  • Anna R köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-19

Kragstalund
    Tydlig, trevlig och hjälpsam med mitt köp av bostadsrätt Läs mer
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-17

Gustavslund
    Eric har alltid varit lätt att samarbeta med och har varit bra på att stötta oss i säljprocessen. Eric har motsvarat alla förväntningar. Läs mer
  • Peter B sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-01

Rickeby
    Har sålt vår villa i Vallentuna. Ända sedan Erik besökte oss första gången har han uppträtt mycket korrekt, omgående svarat på våra frågor och undringar samt följt den plan vi gjorde tillsammans. En mycket bra mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Mattias F sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-12-14

Ormsta
    Bra kommunikation och information, bra känsla värdering mot slutligt pris, rekommenderas Läs mer
  • Oscar S köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-12-08

Tingvalla
    Köpte en bostad och blev i alla skeden bra bemött av Eric, väl påläst och reko.

När jag skall sälja en bostad i framtiden hoppas jag att Eric finns kvar i branschen. Läs mer
  • Oscar Valentin G
    Oscar Valentin G sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-12-03

Tingvalla
    Sålde ett studiohus (bostadsrätt) genom Eric. Det var första gången en sådan bostad såldes i Vallentuna om man räknar bort nyproduktion. Eric skötte det fantastiskt. Han var kreativ och skötte försäljningen väldigt snyggt. Eric höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände och vad planen framåt var. Läs mer
    Fastighetsbyrån Vallentuna gillar detta
  • Lillemor F sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-11-26

Lindöberg
    Sålt fastighet
    Bra bemött Eric är väldigt lugn och saklig
    Eric jobbade för att vi skulle få en bra försäljning
    Visningar plus en bra närvaro
    Vi är nöjda med Eric

Så klart vi skulle vilja haft mer betalt men vi är nöjda slippa oro över jul då vi flyttar in i nytt februari 2020.
    Vi säger Tack Eric Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna