Eric Runbäck

Eric Runbäck

4.8 i betyg av 172 omdömen

Eric Runbäck är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Eric Runbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 172 omdömen sedan 2014-03-20. Eric Runbäck har haft 61 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna styra sin egen framgång samtidigt som man hjälper sina kunder.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att viljan alltid finns att lyckas med varje uppdrag! Jag är även en mycket lyhörd, effektiv och resultatorienterad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Motionerar i olika former eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa i fritt västerläge med direkt anslutning till en badsjö.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan flytande Rättviksmål!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 172 Läs vad Eric Runbäck

• Vi köpte lägenhet med Eric som mäklare han var kunnig proffsig och trevlig .Vi fick förtroende för honom lätt att prata med och få tag.
    Marie-Louise B köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-10-21
    • 3:a
    2020-10-21
  • Klockrent bemötande från start till mål. Kunnig, snabba svar och professionell.
    Daniel R köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-10-09
    • 2:a
    2020-10-09
  • Vi sålde vår villa i Vallentuna. Min förväntan på mäklaren var att få stöd och råd i processen främst i när saker och ting skulle göras. Detta gjorde Eric vilket gjorde oss lugna och trygga. Vi fick huset sålt snabbt.Jag kan med varm hand rekommendera Eric om man vill ha en trygg process med ett bra driv.
    Mari B sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-10-05
    • 152.0 m²
    • Ormsta
    2020-10-05
  • Vi har köpt en friliggande villa genom Eric. Han har varit mycket trevlig och lätt att komma i kontakt med. Något vi gillat mycket både med Eric och andra mäklare hos fastighetsbyrån Vallentuna är att de inte är så påstridiga och "säljiga" som många andra mäklare är, ett sådant beteende blir bara jobbigt.
    Fredrik Å köpte sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-10-04
    • 130.0 m²
    • Lindholmen
    2020-10-04
  • Köpt villa av Eric. Trevligt bemötande och alltid tillgänglig!
    Rebecca R köpte sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • 60.0 m²
    2020-09-30
  • Jag har sålt min lägenhet och haft Eric som mäklare. Jag är väldigt nöjd med hur jag har blivit bemött och med den hjälp jag har fått. Jag arbetar själv med service och värdesätter att jag får snabb kontakt med min mäklare samt proffsig hjälp, vilket jag har fått av Eric.
    Ulrika L sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • 2:a
    • 60.6 m²
    • Kragstalund
    2020-09-30
  • Lugn och trygg mäklare som var mån om att även jag som köpare fick en bra upplevelse och köp.
    Gustaf S köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-08-11
    • 4:a
    • 97.0 m²
    • Vallbostrand
    2020-08-11
  • Eric hjälpte oss sälja vårt hus. Efter väldigt dålig erfarenhet från tidigare mäklare kom vi i kontakt med Eric. Huset var sålt på 2 veckor. Proffsigt bemötandet, engagemang, punktlighet samt lyhörd tycker jag är ord som beskriver Eric väl. Kommer absolut använda mig av Eric igen. Rekommenderas starkt.
    Nicklas M sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-07-13
    • 60.0 m²
    2020-07-13
  • Väldigt nöjd med Eric, kan verkligen rekommendera honom som mäklare!
    Ricond sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-06-25
    • 3:a
    2020-06-25
  • Vi har köpt en villa där Eric var mäklare. Intrycket av honom var så pass bar att vi valde honom till vår egen mäklare när vi sålde Bostadsrätten. Eric har varit mycket professionell i sitt bemötande både när vi hade rollen som köpare och när vi var säljare. Han återkom på tider han hade sagt och redogjorde för varje nytt läge på ett lugnt och tydligt sätt. Vi vill varmt rekommendera Eric som mäklare och det har varit ett nöje att samarbeta med honom!
    Louise P köpte sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-06-12
    • 124.0 m²