100 rekommendationer

Eric Runbäck
en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D
186 23 Vallentuna — Visa karta

Vad tror Eric att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 100 kunder tycker om Eric Runbäck

• Ida L
    Ida L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra, informativ och proffesionell mäklare.
  • Moa L
    Moa L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi anlitade Eric Runbäck på rekommendation och är mycket nöjda med det.
    Eric är lugn, positiv, tillgänglig och engagerad.
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med Eric. Hans erfarenhet och positiva bemötande gjorde vår bostadsaffär trygg och smidig.
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jätte nöjd! Otroligt lätt att ha att göra med. Snabb återkoppling på allt. Fick ett mycket ödmjukt och trevligt intryck av Eric. Allt gick väldigt smidigt. Rekommenderar verkligen!!
  • Anna F
    Anna F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevligt och professionellt bemötande. Kontinuerliga uppdateringar under hela processen. Motsvarade väl mina förväntningar.
  • Pelle C
    Pelle C skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket kunnig och förtroendeingivande! Eric hjälpte mig att sälja huset med bravur trots en stillastående marknad just nu. Jag har stort förtroende för Eric och känner mig helt trygg med hela husaffären han hållit i. Stort tack!
  • Anneli F
    Anneli F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik får högsta betyg av oss och lite till. Vi kände att han kände av oss hur vi ville ha det. Han tog oss på allvar. Har tog sig tid, han lyssnade m.m. Han uppfyllde verkligen våra förväntningar.

Kan med det varmaste rekommendera honom vidare.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra , rak och enkel att ha å göra med
  • Sara J
    Sara J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är fantastiskt duktig på sitt jobb! Vi är så nöjda att vi valde honom! Han var tillgänglig både på telefon och mail och vi fick snabbt svar alla våra frågor. Han gjorde försäljningen snabbt och smidigt och gav oss verkligen en drömaffär.
  • Emma Å
    Emma Å skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Oerhört trevlig , lätt att förstå sig på även om jag aldrig sålt en bostad innan. Förklarade så alla förstod och man kände sig inte dum när man fråga saker
  • Jimmy C
    Jimmy C skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric arbetade pragmatiskt och perfekt!
  • Elenore L
    Elenore L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Toppen från start till slut! Eric är närvarande och engagerad.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är en skicklig mäklare! Jag är väldigt nöjd med min affär!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Riktigt bra, hängiven och kunnig. Ger 110% och kämpar för klienten. Skulle rekomendera honom till alla.
    2017-04-11 Eric R svarar Fredrik A
    Tack för bra förutsättningar! :)
  • Madeleine F
    Madeleine F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vänlig, tillmötesgående och anpassningsbar. Är alltid lätt att nå och få svar på alla de frågor som dyker upp längst vägen. Har en härlig och positiv inställning.
    2017-04-04 Eric R svarar Madeleine F
    Kul att det känns bra, säg till när du vill ha hjälp med deklarationen!
  • Maria H
    Maria H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med Eric. Han hjälpte oss både att hitta ny bostad och sälja vår lägenhet. Allt gick snabbt och smidigt vilken underlättade vår livssituation.
    2017-04-04 Eric R svarar Maria H
    Tack Maria och Bengt, det var roligt att få hjälpa till!
  • Emelie Å
    Emelie Å skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har med ett trevligt och personligt bemötande visat ett stort engagemang i hela försäljningsprocessen av min bostad. Han är lyhörd och ärlig, och har god erfarenhet av läget i Vallentuna, och även bostadsmarknaden över lag. Jag är väldigt nöjd med Erics insats och kan varmt rekommendera honom åt andra!
    2017-04-04 Eric R svarar Emelie Å
    Tack för ett fint omdöme Emelie, vi syns på tillträdet!
  • Therese T
    Therese T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Alltid trevlig och återkopplar.
  • Jakov S
    Jakov S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vid försäljning av min bostadsrättslägenhet anlitade jag Fastighetsbyrån i Vallentuna och fastighetsmäklare Eric Runbäck. Han visade en stor skicklighet, en imponerande lugn och ett fullt engagemang i sitt arbete.
    Som säljare var jag mycket nöjd och förstod genast att fastighetsaffären hamnade i rätta händer. Jag rekommenderar honom till alla som letar efter en skicklig och pålitlig fastighetsmäklare. Jakov S
    2017-03-01 Eric R svarar Jakov S
    Kul att du är nöjd med min insats Jakov!
  • Johan F
    Johan F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket proffesionell mäklare. Värderingen stämde nästan exakt med det som vi fick för huset. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Eric.
    2017-02-27 Eric R svarar Johan F
    Tack för rekommendationen Johan!
  • Beatrice U
    Beatrice U skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Snabb o smidig, trevlig mäklare med kännedom av område. Varmt rekommenderas
    2017-02-27 Eric R svarar Beatrice U
    Tack Beatrice, nästa gång så får ni flytta hit! ;)
  • Elsie B
    Elsie B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har ju haft kontakt med Eric under ett flertal tillfällen under senaste året och vi har fått bra bemötande vid olika visningar och även fått regelbunden information däremellan.
    Vi valde ju Eric som vår mäklare vid husförsäljningen för att han är trevlig och inger förtroende.
    2017-02-21 Eric R svarar Elsie B
    Tack Elsie, kul att allt gick enligt planen!
  • Ove E
    Ove E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har på ett mycket professionellt och rutinerat sätt tagit hand om försäljningen av vårt hus, vi är nöjda.
    2016-11-23 Eric R svarar Ove E
    Kul att ni är nöjda! Faktiskt första gången jag sålt ett hus åt några som vart utomlands :)
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric sålde vår grannes hus till ett rekordpris i Broby, och det var då som vi kände att om en mäklare är så duktig så är det ingen tvekan om att han skulle få uppdraget att sälja vårt hus med.
    Eric har skött sig exemplariskt igenom hela säljprocessen och vi vill verkligen ge våra bästa rekommendationer till att anlita honom när n säljer er bostad.

Med vänlig hälsning

Mikael Backlund
    Broby 21 i Vallentuna
    2016-11-23 Eric R svarar Mikael B
    Tack Micke! Nu är det bara vänta på huset i Lindö :)
  • Johan T
    Johan T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Eric från början till slut!
    2016-11-14 Eric R svarar Johan T
    Härligt Johan, då är allt i sin ordning :)
  • Helen L
    Helen L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är en extremt närvarande och professionell mäklare som man snabbt får förtroende för. En lugn, personlig och inlyssnande person som verkligen lyckas att skapa en trygg relation i och runt försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Lena L
    Lena L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har varit den perfekta mäklaren för oss!
    Otroligt trevlig, flexibel, seriös, tydlig med förväntningar och snabb i handläggningen.
    Vår försäljning gjordes upp med snabbt inbokad visning, förhandling med köparen, skrivet kontrakt med mycket noggrann genomgång av alla punkter i kontraktet- på 3 timmar!!
    Kunde aldrig tro att detta ens skulle kunna vara möjligt.
    Vi är mer än nöjda!
    2016-10-13 Eric R svarar Lena L
    Tack Lena! Det var riktigt kul att få sälja ert fina hus! :)
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionellt bemötande. Snabb och smidig affär genom hans gedigna kontaktnät.
  • Freddy W
    Freddy W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan varmt rekommendera Erik som fastighetsmäklare. Han är väldigt ödmjuk och lyhörd och har gett snabb återkoppling vid frågor och bra information under hela processen. Tack för allt Erik!
  • Hans F
    Hans F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Den hjälp jag fick av Eric var alldeles utmärkt, han informerade mig om hur hela processen av att sälja ett hus går till. När vi hade bestämt oss så gick all med en rasande fart, allt var över på några dagar. Vi landade på ett pris som jag tycker är väldigt bra. Bra jobbat Eric.
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Av Eric runbäck på fastighetsbyrån i Vallentuna måste jag säga att jag blivit väldigt väl omhändertagen som kund,det är min mors lgh jag o min syster säljer så det har varit jobbigt, men måste säga att Eric runbäck har skött allt med bravur
    2016-09-13 Eric R svarar Tomas M
    Tack Tomas! Nu fixar vi tillträdet så kan du åka till Thailand i lugn och ro!
  • Filip  H
    Filip H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Eric, fick ett proffesionellt bemötande och han kändes mycket seriös och drivande.
  • Gunilla  R
    Gunilla R skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lugn och trygg. Det blev en snabb affär. Jag skulle gärna ha honom som mäklare igen. Hälsning Gunilla
    2016-07-07 Eric R svarar Gunilla R
    Kul och höra Gunilla, hoppas flytten går bra nu!
  • Lennart  S
    Lennart S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Snabb, effektiv och trevlig!!
    Rekommenderar Eric alla dagar i veckan.
  • Linda T
    Linda T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Engagerad, inger förtroende, härlig energi, artig och trevlig men ändå naturlig.
  • Anders & Kicki  L
    Anders & Kicki L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric Runbäck har gjort och gör ett fantastiskt jobb med vår husförsäljning. Vi är otroligt nöjda!
  • Becket C
    Becket C skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag var mycket njöd med Eric's insats!. Mycket kunnig om marknaden, lyckades få mer än vad jag förväntade..
  • Agata & Jakob  Z
    Agata & Jakob Z skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan utan tvekan rekommendera Erik Runbäck som fastighetsmäklare i Vallentuna. Erik gjorde sitt yttersta för att göra ett fantastiskt jobb och göra oss nöjda. Erik är verkligen en engagerad och ödmjuk samtidigt som har var lyhörd under hela processen tillsammans med oss.
  • Jocke & Kristina  L
    Jocke & Kristina L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi är glada att vi anlitade Eric när vi sålde vår tvåa nyligen, kan varmt rekommendera honom. Affären gick enkelt och smidigt och vi är väldigt nöjda!
    2016-04-27 Eric R svarar Jocke & Kristina L
    Härligt att höra, nu får ni ladda inför nya huset i lugn och ro! :)
  • Lennart & Eva A
    Lennart & Eva A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Klockrent bra mäklare, först har han heta presumtiva kunder till oss i byrålådan dessutom ett hett objekt till oss dag 1. Vi får visning dag två och skriver kontrakt dag tre.
    Vi har visning på vårt hus dag 4 och skriver kontrakt samma dag. Vi har tidigare haft en annan mäklare som hostat upp någonting på 6 månader. Vi kan varmt rekommendera andra kunder till Erik Runbäck fastighetsbyrån Vallentuna, en varm, effektiv, serviceminded, ärlig och öppen person som verkligen lyssnar in och vill alla parters bästa.
    2016-04-21 Eric R svarar Lennart & Eva A
    Tack för fina ord, kul att allt timeade så bra :)
  • Rani D
    Rani D skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Fastighetsbyrån i Vallentuna generellt och med Eric Runbäck i synnerhet! Kompetent, snabb på att återkoppla samt att försäljningen gick väldigt smidigt.

Eric skall ha ett stort beröm för det jobb han har uträttat av försäljningen av min tomt!

Jag önskar Eric ett stort lycka till och rekommenderar honom för framtida köp/sälj av Era fastigheter.
    2016-04-21 Eric R svarar Rani D
    Tack Rani, kul att det känns bra!
  • Björn och Tinn L
    Björn och Tinn L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan varmt rekommenderar Eric Runbäck på Fastighetsbyrån i Vallentuna,
    och den fotograf han anlitade vid försäljningen av våran fastighet. Vi fick
    bra hjälp och stöd från första samtalet - mötet under hela säljprocessen.
    Tinn & Björn
  • Lin M
    Lin M skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Wow! Eric har varit otroligt effektiv, smart och trygg i både vårt köp av hus samt försäljningen av vår lägenhet. Full av energi och fokus framåt guidade han oss enkelt genom en annars ganska påfrestande process. Vi kan varmt rekommendera Eric till alla er som söker en mäklare utöver det vanliga.
    2016-03-08 Eric R svarar Lin M
    Skönt att ni är nöjda, nu kan ni börja fokusera på det nya huset och familjen :)
  • Per & Ulrika  E
    Per & Ulrika E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Proffsigt med ett visst mått ödmjukhet. Vi är nöjda med fastghetsbyrån i helhet och med Eric i synnerhet.
  • Albert & Ewa E
    Albert & Ewa E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vår Mäklare Eric Runbäck är den bästa mäklaren vi någonsin haft. Vi kommer att rekommendera honom för alla våra vänner.Proffsig, vänlig, kunnig, som inger förtroende bra på att återkoppla m.m = allt en seriös mäklare skall vara.
    Med vänlig hälsning, Albert och Ewa
    2016-02-25 Eric R svarar Albert & Ewa E
    Tack för fina ord, roligt att allt känns bra!
    / Eric
  • Lars Göran & Inger  Ö
    Lars Göran & Inger Ö skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionellt och mycket trevligt bemötande genom hela säljprocessen. Snabb återkoppling i alla frågor. Höll vad han lovade hela tiden. Kan starkt rekommendera Eric Runbäck. En mäklare att lita på.
    Lars Öberg
    2016-02-18 Eric R svarar Lars Göran & Inger Ö
    Tack själv Lars Göran, det har varit roligt att få hjälpa till!
  • Nicklas  J
    Nicklas J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag fick kontakt med Eric av en slump när jag skulle värdera min lägenhet, jag kände ganska snart att han inte var som andra mäklare som kan vara påstridiga och krävande, han var lugn och realistisk. När vi väl hade bestämt oss för att sälja så var valet väldigt lätt, allt har gott väldigt lätt och smidigt och långt över våra förväntningar, tack vare Eric kunde vi sälja för mer än vi hade kunnat ana och köpa våran lägenhet som vi inte trodde vi hade råd med. Tack Eric
    2016-02-08 Eric R svarar Nicklas J
    Tack själv Nicklas, riktigt kul att få sälja en så häftig lägenhet!
    Syns på tillträdet!
  • Roger & Maria  H
    Roger & Maria H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric Runbäck har sålt vårt hus och vi har bara varit nöjda med honom. Han är en lugn kille i sin yrkesroll som inger ett förtroende. Han verkar också mycket duktig och påläst om vad som gäller. Återkoppling lite oftare hade varit positivt.
    2016-02-08 Eric R svarar Roger & Maria H
    Tack för förtroendet att få hjälpa till, kul att sälja områdets finaste hus!
  • Mathias  J
    Mathias J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har haft kontakt med Eric Runbäck under en längre tid inför försäljning och det har funkat super bra.
    Han är en trevlig person man får ett gott intryck ifrån.
    Min försäljning gick super, bättre än förväntat 😀👍
    Kommer ha kontakt med honom i framtiden också.
    2016-01-26 Eric R svarar Mathias J
    Skönt att vi fixade allt så det timeade bra med den nya lägenheten, syns på tillträdet :)
  • Robin  H
    Robin H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric var min mäklare då jag skulle sälja min lägenhet. Från första stund fick jag mycket proffesionellt bemötande, han förklarade väldigt bra hur hela försäljningen skulle gå till och jag kunde vara lugn under tiden. Och det kändes som att han verkligen ville att slutpriset skulle bli så högt som möjligt. Rekommenderar Eric för alla som går i säljtankar!
Eric Runbäck
Erik Laggar