Eric Runbäck
Registrerad mäklare sedan 2012-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-20
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna styra sin egen framgång samtidigt som man hjälper sina kunder.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att viljan alltid finns att lyckas med varje uppdrag! Jag är även en mycket lyhörd, effektiv och resultatorienterad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Motionerar i olika former eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa i fritt västerläge med direkt anslutning till en badsjö.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan flytande Rättviksmål! Läs mer

Läs vad 164 Läs vad Eric Runbäck

• Ricond sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-06-25

Åby Ängar
    Väldigt nöjd med Eric, kan verkligen rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Louise P sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-06-12

Vallbostrand
    Vi har köpt en villa där Eric var mäklare. Intrycket av honom var så pass bar att vi valde honom till vår egen mäklare när vi sålde Bostadsrätten.

Eric har varit mycket professionell i sitt bemötande både när vi hade rollen som köpare och när vi var säljare. Han återkom på tider han hade sagt och redogjorde för varje nytt läge på ett lugnt och tydligt sätt.

Vi vill varmt rekommendera Eric som mäklare och det har varit ett nöje att samarbeta med honom! Läs mer
  • Per L sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-05-02

Inför försäljningen av vår fastighet drev vi en ambitiös och rätt tuff urvalsprocess av Vallentunas mäklare, där Eric hamnade i topp. Vi valde honom för hans unika kombination av: Lugn OCH Driv, Lyhördhet och Engagemang, Kompetens o kunnande, Charm och Sociala kompetens.
    Vi är rätt övertygade om att vi inte fått huset sålt till det aktuella priset MITT I CORONAPANDEMINs epicentrum och med en attraktiv arvodesmodell utan just Erics uppsättning av egenskaper.

Om vi ska sälja igen så väljer vi Eric igen, alla dagar i veckan! Läs mer
  • Lidice V sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-03-09

Bällstaberg
    Jag har sålt min bostdasrätt genom Fastighetsbyrån i Vallentuna.

Proffsigt bemötande av Eric Runbäck. Vi planerade vår försäljning långt innan och hade ett schema att gå på: allt ifrån fotografering, förslag på inredning, eventuella förhandsvisningar och slutligen visningar. Eric är väldigt duktig på att återkoppla i god tid, vi hade en tydlig dialog om våra möjligheter och förväntningar som han har överträffat.

Önskar du en tydlig kommunikation, en bra återkoppling i god tid och ett realistiskt marknadsanpassat pris/värde på din bostad kontakta Fastighetsbyrån i Vallentuna. Super duktiga och proffsiga!! Rekommenderar dem alla gånger! Läs mer
  • Martin N sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-03-01

Kragstalund
    Köp av bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och snabba svar på telefon mm.
    Saklig och enkel att ha att göra med, lugnt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Jens H sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-23

Bällstaberg
    Eric har gjort ett väldigt bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Han är ödmjuk och lade upp en bra strategi för att få bästa möjliga resultat. Han levde verkligen upp till mina förväntningar om en smidig process. Sammantaget är jag väldigt nöjd med Erics agerande. Läs mer
  • Anna R sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-19

Kragstalund
    Tydlig, trevlig och hjälpsam med mitt köp av bostadsrätt Läs mer
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-17

Gustavslund
    Eric har alltid varit lätt att samarbeta med och har varit bra på att stötta oss i säljprocessen. Eric har motsvarat alla förväntningar. Läs mer
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-01

2:a
    Västra Bällsta
    Har sålt vår villa i Vallentuna. Ända sedan Erik besökte oss första gången har han uppträtt mycket korrekt, omgående svarat på våra frågor och undringar samt följt den plan vi gjorde tillsammans. En mycket bra mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Mattias F sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-12-14

Ormsta
    Bra kommunikation och information, bra känsla värdering mot slutligt pris, rekommenderas Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Eric Runbäck