en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

4.8 / 5 i betyg — 78 rekommendationer

Läs vad 78 användare tycker om Eric Runbäck

• Ove E
    Ove E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har på ett mycket professionellt och rutinerat sätt tagit hand om försäljningen av vårt hus, vi är nöjda.
    2016-11-23 Eric R svarar Ove E
    Kul att ni är nöjda! Faktiskt första gången jag sålt ett hus åt några som vart utomlands :)
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric sålde vår grannes hus till ett rekordpris i Broby, och det var då som vi kände att om en mäklare är så duktig så är det ingen tvekan om att han skulle få uppdraget att sälja vårt hus med.
    Eric har skött sig exemplariskt igenom hela säljprocessen och vi vill verkligen ge våra bästa rekommendationer till att anlita honom när n säljer er bostad.

Med vänlig hälsning

Mikael Backlund
    Broby 21 i Vallentuna
    2016-11-23 Eric R svarar Mikael B
    Tack Micke! Nu är det bara vänta på huset i Lindö :)
  • Johan T
    Johan T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Eric från början till slut!
    2016-11-14 Eric R svarar Johan T
    Härligt Johan, då är allt i sin ordning :)
  • Helen L
    Helen L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är en extremt närvarande och professionell mäklare som man snabbt får förtroende för. En lugn, personlig och inlyssnande person som verkligen lyckas att skapa en trygg relation i och runt försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Lena L
    Lena L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric har varit den perfekta mäklaren för oss!
    Otroligt trevlig, flexibel, seriös, tydlig med förväntningar och snabb i handläggningen.
    Vår försäljning gjordes upp med snabbt inbokad visning, förhandling med köparen, skrivet kontrakt med mycket noggrann genomgång av alla punkter i kontraktet- på 3 timmar!!
    Kunde aldrig tro att detta ens skulle kunna vara möjligt.
    Vi är mer än nöjda!
    2016-10-13 Eric R svarar Lena L
    Tack Lena! Det var riktigt kul att få sälja ert fina hus! :)
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionellt bemötande. Snabb och smidig affär genom hans gedigna kontaktnät.
  • Freddy W
    Freddy W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan varmt rekommendera Erik som fastighetsmäklare. Han är väldigt ödmjuk och lyhörd och har gett snabb återkoppling vid frågor och bra information under hela processen. Tack för allt Erik!
  • Hans F
    Hans F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Den hjälp jag fick av Eric var alldeles utmärkt, han informerade mig om hur hela processen av att sälja ett hus går till. När vi hade bestämt oss så gick all med en rasande fart, allt var över på några dagar. Vi landade på ett pris som jag tycker är väldigt bra. Bra jobbat Eric.
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Av Eric runbäck på fastighetsbyrån i Vallentuna måste jag säga att jag blivit väldigt väl omhändertagen som kund,det är min mors lgh jag o min syster säljer så det har varit jobbigt, men måste säga att Eric runbäck har skött allt med bravur
    2016-09-13 Eric R svarar Tomas M
    Tack Tomas! Nu fixar vi tillträdet så kan du åka till Thailand i lugn och ro!
  • Filip  H
    Filip H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Eric, fick ett proffesionellt bemötande och han kändes mycket seriös och drivande.
  • Gunilla  R
    Gunilla R skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lugn och trygg. Det blev en snabb affär. Jag skulle gärna ha honom som mäklare igen. Hälsning Gunilla
    2016-07-07 Eric R svarar Gunilla R
    Kul och höra Gunilla, hoppas flytten går bra nu!
  • Lennart  S
    Lennart S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Snabb, effektiv och trevlig!!
    Rekommenderar Eric alla dagar i veckan.
  • Linda T
    Linda T skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Engagerad, inger förtroende, härlig energi, artig och trevlig men ändå naturlig.
  • Anders & Kicki  L
    Anders & Kicki L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric Runbäck har gjort och gör ett fantastiskt jobb med vår husförsäljning. Vi är otroligt nöjda!
  • Becket C
    Becket C skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag var mycket njöd med Eric's insats!. Mycket kunnig om marknaden, lyckades få mer än vad jag förväntade..
  • Agata & Jakob  Z
    Agata & Jakob Z skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan utan tvekan rekommendera Erik Runbäck som fastighetsmäklare i Vallentuna. Erik gjorde sitt yttersta för att göra ett fantastiskt jobb och göra oss nöjda. Erik är verkligen en engagerad och ödmjuk samtidigt som har var lyhörd under hela processen tillsammans med oss.
  • Jocke & Kristina  L
    Jocke & Kristina L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi är glada att vi anlitade Eric när vi sålde vår tvåa nyligen, kan varmt rekommendera honom. Affären gick enkelt och smidigt och vi är väldigt nöjda!
    2016-04-27 Eric R svarar Jocke & Kristina L
    Härligt att höra, nu får ni ladda inför nya huset i lugn och ro! :)
  • Lennart & Eva A
    Lennart & Eva A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Klockrent bra mäklare, först har han heta presumtiva kunder till oss i byrålådan dessutom ett hett objekt till oss dag 1. Vi får visning dag två och skriver kontrakt dag tre.
    Vi har visning på vårt hus dag 4 och skriver kontrakt samma dag. Vi har tidigare haft en annan mäklare som hostat upp någonting på 6 månader. Vi kan varmt rekommendera andra kunder till Erik Runbäck fastighetsbyrån Vallentuna, en varm, effektiv, serviceminded, ärlig och öppen person som verkligen lyssnar in och vill alla parters bästa.
    2016-04-21 Eric R svarar Lennart & Eva A
    Tack för fina ord, kul att allt timeade så bra :)
  • Rani D
    Rani D skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket nöjd med Fastighetsbyrån i Vallentuna generellt och med Eric Runbäck i synnerhet! Kompetent, snabb på att återkoppla samt att försäljningen gick väldigt smidigt.

Eric skall ha ett stort beröm för det jobb han har uträttat av försäljningen av min tomt!

Jag önskar Eric ett stort lycka till och rekommenderar honom för framtida köp/sälj av Era fastigheter.
    2016-04-21 Eric R svarar Rani D
    Tack Rani, kul att det känns bra!
  • Björn och Tinn L
    Björn och Tinn L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan varmt rekommenderar Eric Runbäck på Fastighetsbyrån i Vallentuna,
    och den fotograf han anlitade vid försäljningen av våran fastighet. Vi fick
    bra hjälp och stöd från första samtalet - mötet under hela säljprocessen.
    Tinn & Björn
  • Lin M
    Lin M skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Wow! Eric har varit otroligt effektiv, smart och trygg i både vårt köp av hus samt försäljningen av vår lägenhet. Full av energi och fokus framåt guidade han oss enkelt genom en annars ganska påfrestande process. Vi kan varmt rekommendera Eric till alla er som söker en mäklare utöver det vanliga.
    2016-03-08 Eric R svarar Lin M
    Skönt att ni är nöjda, nu kan ni börja fokusera på det nya huset och familjen :)
  • Per & Ulrika  E
    Per & Ulrika E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Proffsigt med ett visst mått ödmjukhet. Vi är nöjda med fastghetsbyrån i helhet och med Eric i synnerhet.
  • Albert & Ewa E
    Albert & Ewa E skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vår Mäklare Eric Runbäck är den bästa mäklaren vi någonsin haft. Vi kommer att rekommendera honom för alla våra vänner.Proffsig, vänlig, kunnig, som inger förtroende bra på att återkoppla m.m = allt en seriös mäklare skall vara.
    Med vänlig hälsning, Albert och Ewa
    2016-02-25 Eric R svarar Albert & Ewa E
    Tack för fina ord, roligt att allt känns bra!
    / Eric
  • Lars Göran & Inger  Ö
    Lars Göran & Inger Ö skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionellt och mycket trevligt bemötande genom hela säljprocessen. Snabb återkoppling i alla frågor. Höll vad han lovade hela tiden. Kan starkt rekommendera Eric Runbäck. En mäklare att lita på.
    Lars Öberg
    2016-02-18 Eric R svarar Lars Göran & Inger Ö
    Tack själv Lars Göran, det har varit roligt att få hjälpa till!
  • Nicklas  J
    Nicklas J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag fick kontakt med Eric av en slump när jag skulle värdera min lägenhet, jag kände ganska snart att han inte var som andra mäklare som kan vara påstridiga och krävande, han var lugn och realistisk. När vi väl hade bestämt oss för att sälja så var valet väldigt lätt, allt har gott väldigt lätt och smidigt och långt över våra förväntningar, tack vare Eric kunde vi sälja för mer än vi hade kunnat ana och köpa våran lägenhet som vi inte trodde vi hade råd med. Tack Eric
    2016-02-08 Eric R svarar Nicklas J
    Tack själv Nicklas, riktigt kul att få sälja en så häftig lägenhet!
    Syns på tillträdet!
  • Roger & Maria  H
    Roger & Maria H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric Runbäck har sålt vårt hus och vi har bara varit nöjda med honom. Han är en lugn kille i sin yrkesroll som inger ett förtroende. Han verkar också mycket duktig och påläst om vad som gäller. Återkoppling lite oftare hade varit positivt.
    2016-02-08 Eric R svarar Roger & Maria H
    Tack för förtroendet att få hjälpa till, kul att sälja områdets finaste hus!
  • Mathias  J
    Mathias J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har haft kontakt med Eric Runbäck under en längre tid inför försäljning och det har funkat super bra.
    Han är en trevlig person man får ett gott intryck ifrån.
    Min försäljning gick super, bättre än förväntat 😀👍
    Kommer ha kontakt med honom i framtiden också.
    2016-01-26 Eric R svarar Mathias J
    Skönt att vi fixade allt så det timeade bra med den nya lägenheten, syns på tillträdet :)
  • Robin  H
    Robin H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric var min mäklare då jag skulle sälja min lägenhet. Från första stund fick jag mycket proffesionellt bemötande, han förklarade väldigt bra hur hela försäljningen skulle gå till och jag kunde vara lugn under tiden. Och det kändes som att han verkligen ville att slutpriset skulle bli så högt som möjligt. Rekommenderar Eric för alla som går i säljtankar!
  • Daniel  R
    Daniel R skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric hanterade försäljningen av vår BR på ett föredömligt sätt. Han visade stor professionalitet och ödmjukhet inför uppdraget och var alltid steget före, men höll oss trots detta underrättade om framskridandet utav affären. Han är dessutom mycket trevlig att ha att göra med. Vi rekommenderar honom varmt.
  • Andreas  B
    Andreas B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Väldigt bra bemötande.
    Service minded
  • Tony & Kristina F
    Tony & Kristina F skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Toppen. Bra bemötande. Bra dialog.
  • Leif & Kjell  J
    Leif & Kjell J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Proffsig och förtroendeingivande. Fick kontinuerlig information om försäljningsprocessen. Gav tydliga svar på frågor.
  • Svetlana S
    Svetlana S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lägenheten såldes med rekord pris för området. Vi är imponerade av Erics arbete! Vi kan verkligen recomendera Eric till alla som vill göra bra försäljning av sin bostad!
  • Jouni  S
    Jouni S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket gott bemötande och professionell bedömning av mina behov och pris.
    Grepp om hela situatonen gjorde att affären blev trygg.
    Rekommendera varmt Eric
  • Björn L
    Björn L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionell, engagerad och trevlig herre som hanterat försäljningen av min lägenhet på ett mkt tillfredställande vis.
    Lätt och bra att ha kontakt med, rak.
  • Monika  M
    Monika M skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har sålt min bostadsrätt. Fick från första början ett gott intryck av Eric.
    Han har hållit mig uppdaterad hela tiden, sedan lägenheten låg ute på er hemsida som kommande. Dessutom gjort ett fantastiskt arbete under försäljningen.
  • Monika J
    Monika J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bemötandet var det inge fel på. Men var besviken på att det var bara 2 visningar för det priset. Vet inte varför det var så bråttom då jag sagt att vi hade tid på oss. Då det kom lite folk på söndagen tycker jag man skulle ha en visning till, men budgivningen var redan igång. Men han har varit duktig på att förklara vad allt handlar om vid försäljning.
  • Fredrik & Jessica L
    Fredrik & Jessica L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi kan varmt rekommendera Eric Runbäck som på ett lugnt och mycket professionellt sätt hjälpt oss med vår försäljning. Fredrik och Jessica.
  • Jocke B
    Jocke B skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Grymt bra kontakt, väldigt trevlig.
    Rekommenderas alla gånger!
  • Kai S
    Kai S skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Försäljning av Brf-hus i Trädgårdsstaden, Vallentuna. Vi kontaktade några olika mäklare men valet blev enkelt utifrån upplevd attityd och kunskap. En snabbt och professionellt genomförd försäljning med bra löpande avstämningar och information om pågående process. Högsta betyg avs såväl den mer formella delen som den mer individberoende. Vi rekommenderar Eric R för dina kommande bostadsaffärer!
  • Harry J
    Harry J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mitt hus blev sålt innan andra visningen, vilket var kanon bra och priset var mer än jag hade vågat hoppas på! Mäklaren jag hade heter Eric Runbäck . Han var mycket proffsig/saklig och jag rekommenderar honom verkligen till alla! Med vänlig hälsning Harry Johansson
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag är jätte nöjd med allt från start till slut.
    Eric var super trevlig, det blev en snabb smidig affär, han svarade på all dumma frågor. Jag skulle definitivt rekommendera Eric och fastighetsbyrån i Vallentuna.
  • Mats L
    Mats L skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Allt har varit bra från kontakt till försäljning :)
  • Jörgen K
    Jörgen K skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Eric är en mycket bra mäklare med ett positivt och tillmötesgående sätt och starkt driv. Han är mycket bra att samarbeta med, lätt att nå och snabb att återkoppla. Allra mest har vi uppskattat hans stora lyhördhet, förmåga att lyssna och ta in våra önskemål.
  • Lars H
    Lars H skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag tackar för den mycket bra genomförda försäljningen av fastigheten Fjärilen 1 som handlades av Eric Runbäck.
    Lars Erik Hägg
  • Catharina O
    Catharina O skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Försäljning av min lägenhet

Eric Runbäck var oerhört trevlig och hjälpsam. God lyssnare. Ställde rätt frågor för att ta reda på min situation. Försökte inte "pracka på mig" något jag inte behövde utan var lyhörd för mina behov. Proffsig. Förklarade lugnt och tydligt hela försäljningsprocessen .Effektiv. Kunnig. Ingav förtroende. Försäljning av en lägenhet är ju en stor process i mitt fall även känslomässigt eftersom min mamma nyss gått bort. Med Eric kände jag mig trygg med försäljningen och fick all hjälp jag behövde. Är otroligt nöjd med allt! Eric Runbäck var helt enkelt suverän!

Snabb effektiv försäljning, proffsig, hjälp med hela processen från början till slut
    Tryggt
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag fick ett mycket gott intryck av Eric från första början. Respektfullt, förtroendefullt, avslappnat men ändock mycket professionellt. I mitt fall handlade det om en försäljning av min mors lägenhet, hon hade nyligen avlidit. Jag kände aldrig någon press och stress och jag fick helt i min takt och efter mina förutsättningar utforma hur vi gick till väga och i vilken takt. Jag fick utrymme och tid till eftertanke när jag behövde det och jag fick alla de råd och tips och den vägledning som underlättade situationen, precis då jag behövde det. Detta är inte något en mäklare kan lära sig, tänker jag. Antingen har man det, eller inte. Dessutom slog vi säljrekord, det drar ju upp det redan höga betyget. Eric har varit lättillgänglig för frågor och möten och alltid återkommit så som avtalat, vilket jag också värderar högt.
    Som kund har jag känt mig mycket trygg och jag skulle varmt rekommendera Eric till vänner och bekanta.
  • Peter W
    Peter W skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik har varit engagerad och professionell genom hela försäljningsprocessen av våran villa. Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling med de frågor vi ställt.
    Rekommenderas starkt!
  • Tomas Ö
    Tomas Ö skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag har haft flera goda erfarenheter av företaget och aldrig känt mig besviken på det engagemang och resultat jag fått. Eric har utfört alla led i försäljningen av min lägenhet på ett professionellt och lyhört sätt. Tomas Ögren
  • Carl J
    Carl J skrev om Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Erik hjälpte oss att sälja vårt radhus till rekordpris i området! Trygg, proffesionell och mycket kunskap gjorde att vi kände oss säkra med vår försäljning genom Erik.
Hanna Magnusson
Erik Laggar