Eric Runbäck

Eric Runbäck

Eric Runbäck är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Eric Runbäck har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Eric Runbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 200 omdömen med ett betyg på 4.8. Eric Runbäck har haft 67 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna styra sin egen framgång samtidigt som man hjälper sina kunder.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att viljan alltid finns att lyckas med varje uppdrag! Jag är även en mycket lyhörd, effektiv och resultatorienterad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Motionerar i olika former eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa i fritt västerläge med direkt anslutning till en badsjö.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan flytande Rättviksmål!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 200 Läs vad Eric Runbäck

• Annika N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Sörgården
    2021-07-23
    Erik har varit väldigt lugn och trevlig hela tiden och återkommit med information om vad som skett i säljprocessen. Även vid mötet med köparen och alla handlingar som behövde skrivas på gick allt smidigt.
  • köpte en tomt med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Molnby
    2021-07-08
    Eric är en klippa! kunde inte fått bättre bemötande:)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2021-06-30
    2021-06-18
    Mycket bra bemötande och lever upp till mina förväntningar. Skötte kontakterna på ett perfekt sätt vid budgivningen och kontraktsskrivningen. 5 plus.
  • Jan-Erik J
    2021-06-16
    Kreativ. Bbemötande av kundens synpunkter på ett bra sätt. Mkt serviceinriktad.Fotografen hade fått tydliga och bra instruktioner , om fotograferingens inriktning.
  • Janna E
    köpte sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2021-06-14
    Eric är lugn, metodisk och lyhörd. Han är väldigt trevlig att ha att göra med och försöker få till det så bra som möjligt för både säljare och köpare. Han var påläst när det gällde objektet och hade bra kommentarer. Vi köpte via honom och hela processen har varit enkel och smidig med tydliga instruktioner på vad man förväntas göra som köpare. Jag hade gärna anlitat honom vid en försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Molnby
    2021-06-11
    Erik är den mest professionella mäklaren vi har haft kontakt med i Vallentuna. Han är påläst och ger kunnig och pålitlig information om de hus han säljer. Dessutom är han trevlig och mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda.
    • Ormsta
    2021-06-10
    Väldigt professionell, lugn, hjälpsam och kunnig.
    Vi upplevde dom förväntningarna vi förväntade oss + lite mer. Rekommenderar Eric till alla som ska sälja😁
  • Nicklas  J
    sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Östergården
    2021-06-10
    Eric är en trevligt och mycket duktig mäklare. Vi rekommenderar honom starkt!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Solgårdsgärde
    2021-06-10
    Han ger ett trovärdigt intryck och agerar professionellt i det han gör. Han utgår från hur marknaden ser ut och lägger ens förhoppningar på en nåbar och bra nivå. Vi rekommenderar Eric starkt.