Kristina Stomberg

Kristina Stomberg

Kristina Stomberg är mäklare på Fastighetsbyrån Vara

Kristina Stomberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Kristina Stomberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.9. Kristina Stomberg har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

114 omdömen om Kristina Stomberg

Sedan starten hos Reco 2018
Ellinor J
Vara

Kristina som mäklare är omtänksam, lyhörd och proffsig i sitt bemötande. Vi kände oss i trygga händer vid köpet av vår bostad!

Veronika L
Vara

Kristina har ett fint bemötande och gav oss god vägledning och stöttning under försäljningen av vår bostad.

Patrik B

Engagerad Driven Tillmötesgående

Izabella J
Arentorp Med Omnejd

Kristina har ett bra kundbemötande och är noga med att se till att man känner sig väl informerad, trygg och säker inför bostadsköpet. Hon är tydlig, informativ och professionell i sin yrkesroll. Hon är hjälpsam, lätt att komma i kontakt med och är bra på att återkoppla.

Izabella J
Arentorp Med Omnejd

Kristina är professionell, tillmötesgående och lyhörd. Hon hjälper en på ett bra sätt genom hela försäljningsprocessen, både gällande upplägg, planering, information och återkoppling. Hon har ett gott och vänligt kundbemötande, är kunnig, rak och ser till att det alltid finns en plan framåt vilket vi verkligen uppskattat.

Joakim J
Arentorp Med Omnejd

Trevlig mäklare som är rak i sina svar och en driven säljare. Mycket nöjd!

Anna-Maja K
Helås Med Omnejd

Snäll och trevlig. Kristina har satt ribban högt för hur en mäklare ska vara! Genuin och "vanlig svensson" utför sitt jobb med bravur ! Kristina fixade en extra visning för oss och barnen. Hon visade huset lagom mycket och lät oss kolla runt samtidigt som hon fanns i närheten om vi hade frågor. Vid skrivande av kontrakt var hon lugn och saklig men samtidigt glad och höll det lättsamt. 5 stjärnor från början till slut.

Anette S
Jung

Klar och tydlig med all information. Gick igenom alla handlingar med oss och säljaren. Trevlig och ett jättebra bemötande.

Barbro L
Jung

Blev bemött på ett sätt som gjorde mig trygg kände stort förtroende till Kristina i hennes lugna pedagogiska sätt att hjälpa och lotsa mig till försäljning var till stor hjälp i för mig i en stor förändring i mitt liv som slutade på ett mycket bra sätt stort tack från en nöjd säljare

Stefan J
Arentorp Med Omnejd

Mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågor. Visste sedan tidigare att Kristina är en duktig mäklare och hon motsvarade verkligen våra förväntningar.