Kristina Stomberg
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 37 Läs vad Kristina Stomberg

• Cecilia G sålde sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-07-08

Sålt gård.
    Blev Mycket trevligt bemött från Tina..
    Tina är noga och man är i trygga händer.
    Med värme rekommenderar jag Tina inför familj, vänner, släkt och kollegor Läs mer
  • Marianne G sålde sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-07-06

Kvänum
    Mycket bra bemötande, trevlig, kunnig i sitt jobb och vi är nöjda med affären. Läs mer
  • Britt K sålde sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-07-06

Kvänum
    Vi har sålt vårt föräldrahem. Ett positivt bemötande har mäklaren gett oss, syskon. Efter flera bakslag med huset fick vi sålt det fort och till utgångspriset. Jag och mina syskon är jättenöjda. Tack för hjälpen! Läs mer
  • Petri J köpte sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-07-01

Letade efter ett hus och Kristina Stomberg var mäklaren som visade mig och min sambo flera objekt. Alltid trevlig, glad och sakkunnig. Stort tack till henne för vi bor nu i ett hus som hon förmedlade! Läs mer
  • Arne B sålde sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-06-14

Essunga
    Vi är mycket nöjda med hela ärendet av försäljningen av huset i Kyrkås är skött. Läs mer
  • Ann-katrin J köpte sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-06-06

Vara
    Köpt en bostadsrätt. Bemötandet har varit mycket bra av Kristina . Hon är en bra och duktig mäklare. . Läs mer
  • Louise S sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-06-03

3:a
    Vara
    Sålt en bostadsrätt. Kristina bemötte mig vänligt och proffsigt även med ett noggrant redovisande under hela min bostadsaffär.
    Hade en hög förväntning som hon bemötte mycket bra. Läs mer
  • Rebecka G köpte sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-06-03

Vara
    Jag har köpt en friliggande villa med hjälp av Kristina Stomberg. Hennes bemötande har varit trevligt & hjälpsamt. Hon har varit väldigt bra till lags & stöttat mig i mitt husköp. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Stina B sålde sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-05-24

St Levene
    Fritidshus.Positivt bemötande, intresserad, ihärdig.
    Motsvarade våra förväntningar Läs mer
  • Carola S köpte sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-05-06

Vara
    Glad och trevlig! Serviceminded. Skötte sitt uppdrag noggrant och korrekt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vara

Anders Arosenius