Läs vad 44 Läs vad Kristina Stomberg

• 2021-01-22
    Professionell, lugn och saklig. Gav ett tryggt intryck.
    Daniel S
    • 80.0 m²
    • Essunga
  • 2021-01-16
    Jag har köpt en villa södravägen 20, i Nossebro. Mäklare varit mkt trevlig och fint bemötande.
    Ivon A
    • 120.0 m²
    • Nossebro
  • 2020-12-21
    Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Kristina när vi köpte hus.
    Allt ifrån visning till nyckelöverlämning gick lätt och smidigt. Tack
    Martin G
    • 152.0 m²
    • Nossebro
  • 2020-12-18
    Jag har fått hjälp att sälja mitt hus och Tina har varit jättebra att hjälpa mig. Kristina har varit helt underbar tycker jag
    Inga-lill G
    • 80.0 m²
    • Essunga
  • 2020-11-10
    Har köpt ett hus på landsbygden utanför Vara.köpet har hanterats på ett väldigt proffsigt sätt och vi är väldigt nöjda med hela hanteringen. Mäklaren gav ett proffsigt och trevligt intryck under hela processen.
    Nöjd Kund!
    Dan A
    • 95.0 m²
    • Larv
  • 2020-11-10
    Köpte en lantligt belägen mindre villa och fick en privat visning där Kristina tog god tid på sig att besvara alla frågor vi hade. Genom hela processen har vi känt oss trygga och fått gå igenom all dokumentation tillsammans med både mäklaren och säljaren. Goda råd och hänvisningar till yrkesfolk osv, blir till god hjälp vid inflyttningen. Vi kan verkligen rekommendera Kristina till andra som är på gång att sälja. Vänligen Tina Björkdahl Andersson
    Christina B
    • 95.0 m²
    • Larv
  • 2020-10-20
    Vi fick ett mycket bra bemötande av en trevlig och kunnig mäklare, som sålde våran villa snabbt.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Rekommenderar henne varmt.
    Per Olof W
    • 93.0 m²
    • Emtunga
  • 2020-07-08
    Sålt gård.
    Blev Mycket trevligt bemött från Tina..
    Tina är noga och man är i trygga händer.
    Med värme rekommenderar jag Tina inför familj, vänner, släkt och kollegor
    Cecilia G
    • 183.0 m²
    • Vara
  • 2020-07-06
    Mycket bra bemötande, trevlig, kunnig i sitt jobb och vi är nöjda med affären.
    Marianne G
    • 115.0 m²
    • Kvänum
  • 2020-07-06
    Vi har sålt vårt föräldrahem. Ett positivt bemötande har mäklaren gett oss, syskon. Efter flera bakslag med huset fick vi sålt det fort och till utgångspriset. Jag och mina syskon är jättenöjda. Tack för hjälpen!
    Britt K
    • 115.0 m²