Annie Majlöf

Annie Majlöf

Annie Majlöf är mäklare på Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Annie Majlöf har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Annie Majlöf har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.8. Annie Majlöf har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

131 omdömen om Annie Majlöf

Sedan starten hos Reco 2017
Katarina S
Köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

saklig och duktig på sitt jobb

Peter H
Sålde sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Fantastiskt nöjd med Annie som min mäklare. Hon har skött hela processen med försäljningen av mitt hus på ett mycket professionellt och kompetent sätt. Lätt att få kontakt med och alltid ett mycket bra bemötande. Kan inte bli bättre!!

Annajoline H
Centrala Vårgårda

Jag kunde inte vara mer nöjd med att ha haft Annie Majlöf som mäklare kring mitt husköp! Kunnig, trevlig, förtroendeingivande och tillmötesgående. Jag kan verkligen varmt rekommendera henne och Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga.

Eva H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Annie är en helt underbar person så gullig och trevlig. Har mycket empati och förståelse. Det jag saknade lite var personkontakt det mesta var genom sms.

Mona B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

jag och min son tycker mycket om henne. Själv träffade jag bara henne via telefonen när min son visade lägenheten för mig och då pratade jag på så sätt med henne. Min son har ju pratat mer med henne och har bara positivt att säga om henne.

Clas-Göran W
Centrala Vårgårda

Jätte fint bemötande under hela försäljningen

Jonathan K
Centrala Vårgårda

Enkel, seriös och bra kommunikation.

Rikard M
Centrala Vårgårda

Tydlig, bra och smidig! Missade viktigt morgon meddelande Annars helt korrekt!

Gitte Ö
Centrala Vårgårda

Lugn, saklig och trygg! Annie har på ett lugnt och proffsigt sätt hjälpt mig med både köp och försäljning. Snabb på att återkoppla och förklara när jag undrat något. Har känt mig trygg genom hela affären!

Elisabeth T
Centrala Vårgårda

Annie är väldigt trevlig att ha att göra med. Hon är också kunnig.