Viktoria Bernerek

Viktoria Bernerek

Viktoria Bernerek är mäklare på Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Viktoria Bernerek har varit registrerad mäklare sedan 2008-10. Viktoria Bernerek har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 257 omdömen med ett betyg på 4.9. Viktoria Bernerek har haft 42 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

257 omdömen om Viktoria Bernerek

Sedan starten hos Reco 2015
Åke G
Sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Jag är mycket nöjd med hennes angarsemang och jobb med försäljningen av min fastighet.

Henrik K
Köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Bra bemötande och kunnig Mäklare. Vi diskuterade och hade en bra dialog och Viktoria pratade med säljarna och med oss tills vi hittade en väg framåt. Det som vi uppskattade var att man fick svar och återkoppling snabbt. Sammanfattningsvis så tycker vi att köpet gick smidigt och att Viktoria var en stor del av det så vi är supernöjda!

Brith C
Centrala Vårgårda

Svarar alltid på frågor. Är alltid behjälplig. Påläst o kompetent Förtroendeingivande

Abdulkader H
Centrala Vårgårda

Allt var väldigt bra, hon är väldigt erfaren och effektiv.

Pontus B
Centrala Vårgårda

Trevlig, tydlig, lugn och mycket påläst, med en glimt av humor. Fick snabb återkoppling på olika frågor som uppkommit längs vägen. Summering: Proffsigt bemötande med stort engagemang. Kan varmt rekommenderas ⭐️

David J
Centrala Vårgårda

Snabb att svara på frågor, alltid hjälpfull och trevlig. Vi känner oss trygga med vårat husköp.

Mathilda N
Centrala Vårgårda

Professionellt, trevligt bemötande. Bara positiva erfarenheter! Mycket bra, skulle rekommendera till andra.

Jonas R
Centrala Vårgårda

Mycket trevlig. Duktig ,Sakkunnig . Grymt bra helt enkelt.

Andreas Ö
Centrala Vårgårda

Trevlig och jordnära person som inger förtroende. Hon svarar på alla frågor och ger god service. Det var trevligt att ha henne som mäklare vid vårt husköp, och vi hoppas kunna anlita henne i framtiden om det blir dags att sälja.

John H
Centrala Vårgårda

Vänlig och förstående, bra på att kommunicera och vara ett bra stöd i alla olika frågor som kommer upp vid en försäljning. Lätt att få kontakt med. Proffsigt utförd visning mm