Femax Fönster AB

7 omdömen om Femax Fönster AB

Visar 7 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Nora R
Skrev om Femax Fönster AB

Fantastisk service och bra produkter. Vi hade först ett möte för offert där vi kände att vi fick stor tilltro och bra känsla för företaget. Milan som skött hela processen har vart superbra. Markus som skötte snickeriet och bytena av fönstren har vart fantastisk. Det gick så fort och på 3 dagar var allt fixat. Då var det även snöstorm. Får så fina komplimanger av familj och vänner. Min mor har även gjort fönster hos dem och vart lika nöjd. Därav ville vi oxå göra med dem.

Bli först att gilla detta omdöme!
Eva L
Skrev om Femax Fönster AB

Vi blev mycket bra bemötta, väldigt trevliga. Vi har bytt fönster och dörrar och dom har gjort ett mycket bra jobb, snabbt o välgjort!

Bli först att gilla detta omdöme!
Edgaras N
Skrev om Femax Fönster AB

Kan bara starkt rekommendera Femax Fönster. Vi bytte våra fönster i maj och fick hjälp hela vägen. Försäljaren Milan är en av de trevligaste och mest hjälpsamma person som jag någonsin träffat. Ingen strul och snabbt utfört arbete av duktiga snickare. Det var en 5-stjärnig upplevelse!

Svar från Femax Fönster AB

Stort tack Edgaras för det fina omdömet samt förtroendet att byta fönster hos er familj :) Mvh/Milan (Mille)

Kerstin B
Skrev om Femax Fönster AB

Vill verkligen rekommendera Femax fönster. Haft en mycket bra kontakt med Milan från början till slut. Ett fast pris där man vet vad man betalar för. Kunniga och proffsiga hantverkare som utförde jobbet otroligt snabbt och smidigt. Mycket nöjda i helhet!

Svar från Femax Fönster AB

Stort tack Kerstin och Johan för det fina omdömet samt förtroendet att byta fönster hos er familj! Nu har grannen beställt ett fönsterbyte också :) Mvh/Milan (Mille)

Ingela H
Skrev om Femax Fönster AB

Vänligt och trevligt bemötande av företaget. Vi slipper nu att det kommer in kalluft från våra gamla fönster. Stor skillnad på både värme och utseende. Killarna som var här o bytte våra fönster var effektiva och trevliga. Kan varmt rekommendera detta företag till fönsterbyte. Ingela o Sonny Holm Motala

Svar från Femax Fönster AB

Hej Ingela och Sonny! Stort tack för det fina omdömet samt förtroendet att byta fönster hos er! Mvh/Milan (Mille)

Daniel N
Skrev om Femax Fönster AB

Snabbt och problemfritt! Två nya balkongdörrar och ett stort öppningsbart fönster som krävde specialanpassning lösta utan problem!

Svar från Femax Fönster AB

Hej Danne och stort tack för förtroendet samt omdömet! Inte varje dag man får möjlighet att installera ett 2 meter högt öppningsbart fönster :) /Mille

Tim W
Skrev om Femax Fönster AB

Bara positivt! Trevligt bemötande från det att offert begärdes, inga påtryckningar för att köpa som jag upplevt av andra bolag. Suveräna hantverkare som vet vad de pysslar med. Snabbt och smidigt, bra städning efter montage.

Svar från Femax Fönster AB

Tim, tack för förtroendet, kul att ni blev nöjda och stort tack för det fina omdömet! Mvh/Mille

Filtrera omdömen