Alla kategorier Massage Stockholms län Sollentuna Fia Arvidsson

Fia Arvidsson

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna — Visa karta

Hej!

Jag heter Fia och jag är certifierad massör och spaterapeut.
Hos mig erbjuder jag klassisk svensk massage, avslappnande eller djupgående (med triggerpunktsbehandling om man vill), taktil massage samt en härlig ansiktskur och spabehandlingar.

Ni hittar mig på salongen Deluxe i Häggvik centrum, Sollentuna.

Varmt välkommen till mig!

Läs vad 17 kunder tycker om Fia Arvidsson

• Malin W
    Malin W skrev om Fia Arvidsson
    Jag besökte Fia för att göra brasiliansk vaxing samt vaxning av hela ben.
    Jag var väldigt nervös och Fia var väldigt professionell. Hon fick mig lugn och det gjorde betydligt mycke mindre ont än jag inbillat mig.
    Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Fia Arvidsson
    Kan varmt rekommendera Fia som massör. Hittar verkligen de ömma punkterna. Läs mer
  • Miriam F
    Miriam F skrev om Fia Arvidsson
    Behandlingen(waxing) var inte så smärtsamt som jag hade föreställt mig och Fia var så vänlig. Allt var trevligt och rent så totalt var jag nöjd med tjänsten. Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Fia Arvidsson
    Sökte efter en massör för första gången och fann den bästa, Fia 😀 Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Fia Arvidsson
    Mycket proffessionell och skön behandling. Trevliga lokaler och trevligt bemötande. inte heller en nackdel att det var ett stenkast hemifrån :) Läs mer
  • Douglas B
    Douglas B skrev om Fia Arvidsson
    Besökte Fia för första gången i fredags. "Stel som en planka" i nacke-axlar-rygg löd domen. Efter 60 minuter var jag, om inte återställd så, väldigt mycket mjukare i muskulaturen. Jag bokade direkt två nya behandlingar. Fia kombinerar olika massagetekniker med ett häpnadsväckande resultat. Bäst hittills. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Nissrin M
    Nissrin M skrev om Fia Arvidsson
    Var hos Fia för första gången igår och det lär verkligen inte bli sista gången. Hon är jätte duktig och professionell men utöver detta är har hon en så varm och trevlig personlighet att man känner sig väl omhändertagen i allra högsta grad. Rekommenderar Fia starkt!! Läs mer
  • Sofie N
    Sofie N skrev om Fia Arvidsson
    Jag har testat både vaxning, koppning och klassisk massage hos Fia. Jag är oerhört nöjd! Vaxningen är mindre smärtsam än andra ställen jag varit på och Fia är noggrann och snabb. Koppning har jag funnit vara välgörande för mina muskler. Massagen är helt fantastisk och en känner sig som en ny människa när en går därifrån. Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om Fia Arvidsson
    Blev jätte nöjd med min vaxning! Fia var väldigt trevlig och lätt att prata med, kommer definitivt komma tillbaka Läs mer
  • Carolina Å
    Carolina Å skrev om Fia Arvidsson
    Jag är jättenöjd med min vaxning!! Läs mer
  • Silvia I
    Silvia I skrev om Fia Arvidsson
    Jätte nöjd med behandlingen som jag fick av Fia! Hon är trevlig och gör ett bra jobb! Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Fia Arvidsson
    Noggrann proffsig och snyggt resultat! Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Fia Arvidsson
    Rekommenderar verkligen Fia! Lyxigt och proffsigt, seriöst och välkomnande!
    Ni bör göra ett besök! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Fia Arvidsson
    Bästa massagen jag har varit på! Trevligt ställe, lätt att komma i kontakt med. Jag går just nu dit varannan vecka och känner mig mycket lättare i axlar och nacke mellan tillfällena! Läs mer
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Fia Arvidsson
    Mycket duktig, kompetent och trevlig Läs mer
  • Sara V
    Sara V skrev om Fia Arvidsson
    Kan varmt rekommendera Fia Arvidsson som är jätteduktig på att massera. Ett professionellt bemötande i en fin salong med lugn och skön atmosfär. Man blir verkligen omhändertagen. Läs mer
  • Janne Ö
    Janne Ö skrev om Fia Arvidsson
    Jag har fått klassisk massage av Fia Arvidsson, vilket jag varmt rekommenderar också andra att göra. Fia är både lyhörd, professionell och trevlig. Jag uppskattar verkligen den behandling jag får som är en perfekt mix av hårda nypor & mjuka händer. Min kropp i allmänhet & min rygg i synnerhet känns "nyrenoverad"

JanneÖ Läs mer

Bästa massagarna i Sollentuna: