Alla kategorier Massage Stockholms län Sollentuna Fia Arvidsson

Fia Arvidsson

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna — Visa karta

Hej!

Jag heter Fia och jag är certifierad massör och spaterapeut.
Hos mig erbjuder jag klassisk svensk massage, avslappnande eller djupgående (med triggerpunktsbehandling om man vill), taktil massage samt en härlig ansiktskur och spabehandlingar.

Ni hittar mig på salongen Deluxe i Häggvik centrum, Sollentuna.

Varmt välkommen till mig!
Drottninggatan 114, 11360, STOCKHOLM
Adolf Fredriks Fysiocenter
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Massörer nära Fia Arvidsson:

Klasrovägen 23A, SOLLENTUNA
Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna! Läs mer ›
Lena D:
Det var en riktigt bra massage i trevlig miljö! Jag är mycket nöjd och tänker gå dit igen!

Gjutarplan 22, JÄRFÄLLA
OrganicSkincare & Wellness by Hugg. Med Ekologisk hud och skönhetsvård hjälper d... Läs mer ›
Elisabeth H:
Deltagit i en workshop där vi fick tillverka vårt eget cerat och en kräm för riktigt torra område. Mycket trevligt bemötande. Atmosfären är ...

Järnvägsallén 7, Täby
Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade ... Läs mer ›
Cecilia G:
Man blir alltid väl mottagen och varmt omhändertagen. Det är en lugn och skön miljö att vara i. Jag har alltid gått därifrån med en bra kän...

Läs vad 13 kunder tycker om Fia Arvidsson

• Jonas L
    Jonas L skrev om Fia Arvidsson
    Mycket proffessionell och skön behandling. Trevliga lokaler och trevligt bemötande. inte heller en nackdel att det var ett stenkast hemifrån :)
  • Douglas B
    Douglas B skrev om Fia Arvidsson
    Besökte Fia för första gången i fredags. "Stel som en planka" i nacke-axlar-rygg löd domen. Efter 60 minuter var jag, om inte återställd så, väldigt mycket mjukare i muskulaturen. Jag bokade direkt två nya behandlingar. Fia kombinerar olika massagetekniker med ett häpnadsväckande resultat. Bäst hittills. Rekommenderas starkt.
  • Nissrin M
    Nissrin M skrev om Fia Arvidsson
    Var hos Fia för första gången igår och det lär verkligen inte bli sista gången. Hon är jätte duktig och professionell men utöver detta är har hon en så varm och trevlig personlighet att man känner sig väl omhändertagen i allra högsta grad. Rekommenderar Fia starkt!!
  • Sofie N
    Sofie N skrev om Fia Arvidsson
    Jag har testat både vaxning, koppning och klassisk massage hos Fia. Jag är oerhört nöjd! Vaxningen är mindre smärtsam än andra ställen jag varit på och Fia är noggrann och snabb. Koppning har jag funnit vara välgörande för mina muskler. Massagen är helt fantastisk och en känner sig som en ny människa när en går därifrån.
  • Elin G
    Elin G skrev om Fia Arvidsson
    Blev jätte nöjd med min vaxning! Fia var väldigt trevlig och lätt att prata med, kommer definitivt komma tillbaka
  • Carolina Å
    Carolina Å skrev om Fia Arvidsson
    Jag är jättenöjd med min vaxning!!
  • Silvia I
    Silvia I skrev om Fia Arvidsson
    Jätte nöjd med behandlingen som jag fick av Fia! Hon är trevlig och gör ett bra jobb!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Fia Arvidsson
    Noggrann proffsig och snyggt resultat!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Fia Arvidsson
    Rekommenderar verkligen Fia! Lyxigt och proffsigt, seriöst och välkomnande!
    Ni bör göra ett besök!
  • Anna K
    Anna K skrev om Fia Arvidsson
    Bästa massagen jag har varit på! Trevligt ställe, lätt att komma i kontakt med. Jag går just nu dit varannan vecka och känner mig mycket lättare i axlar och nacke mellan tillfällena!
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Fia Arvidsson
    Mycket duktig, kompetent och trevlig
  • Sara V
    Sara V skrev om Fia Arvidsson
    Kan varmt rekommendera Fia Arvidsson som är jätteduktig på att massera. Ett professionellt bemötande i en fin salong med lugn och skön atmosfär. Man blir verkligen omhändertagen.
  • Janne Ö
    Janne Ö skrev om Fia Arvidsson
    Jag har fått klassisk massage av Fia Arvidsson, vilket jag varmt rekommenderar också andra att göra. Fia är både lyhörd, professionell och trevlig. Jag uppskattar verkligen den behandling jag får som är en perfekt mix av hårda nypor & mjuka händer. Min kropp i allmänhet & min rygg i synnerhet känns "nyrenoverad"

JanneÖ

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna