Fitness By Calle

Fitness By Calle

6 omdömen om Fitness By Calle

Tina H
Skrev om Fitness By Calle

Är du ute efter att hitta en bra PT som kan inspirera och plocka fram det där extra hos dig? En PT som anpassar träningen efter din förmåga och hittar lösningar. Då är Calle #fitnessbycalle en klippa! Han har lyft hela min träning till en annan nivå som jag inte trodde fanns inom mig. Han har fått mig att tro på mig själv vilket i sig har gett resultat på våg och med måttband. Calle är verkligen proffsig på träning och kosten. Han fick mig att förstå sammanhanget mellan kost och träning och sömn. Jag är mycket nöjd med Calle! En väl värd investering i mig själv! Kul har vi också!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Lena S
Skrev om Fitness By Calle

Tack vare fitnessbycalle som inspirerar och pushar kör jag på lite till mer än vad jag tror att jag kan. Gillar att tekniken är viktig, att det är viktigt att göra rätt än köra tungt. Men hela tiden finns det i bakhuvudet, att han står där och kollar...och jag orkar EN till...och EN till... Dessutom har jag fått med mig tydlig och bra information om kosten. Tack!

Camilla W
Skrev om Fitness By Calle

Tack vare Calle har jag fått en ny kropp! Och lärt mig vad jag ska äta och hur jag ska träna på gymmet!

Annette R
Skrev om Fitness By Calle

Calle 'fitnessbycalle' är en väldigt kunnig o proffisionell pt! Han töjde på mina gränser och drog mig ur min bekvämlighets zon på ett roligt och utmanande sätt! Lärde mig ett nytt tänk! Calle hjälpte mig med omvänd diet, dvs att man höjer kcal intaget successivt utan att gå upp i vikt! Jag gick dessutom ner i vikt ! Han pushar och peppar bra och är väldigt lätt att 'prata' m trots det var 'online'! Rekomenderar honom högt'

Mikaela J
Skrev om Fitness By Calle

Att bli coachad av Fitness By Calle är bland det bästa och roligaste jag gjort!! De resultat jag fick på bara 2 månader va större än vad jag själv lyckats med på 1 år i gymmet. Med hansbreda kunskap och min vilja så tog jag mej långt utanför min komfortzone och fick kanonresultat Kort sagt mycket bra pris där du får bra verktyg som gör det lättare att kombinera familj, jobb och träning och nå ditt livs form. Detta är INTE sista gången!! Rekommenderar verkligen.

Jenny H
Skrev om Fitness By Calle

Med hjälp av Fitnessbycalle och min envishet har jag blivit stark inifrån och ut - både fysiskt och mentalt. På kuppen har jag gått ner i vikt - nästan 14 kg! Calle tar fram modet och tron på att allt är möjligt - han har fått mig att göra det jag inte trodde var möjligt! Denna resa hade inte varit möjlig utan dig - din enorma kunskap och pepp har tagit mitt liv till oanade höjder! Den bästa investeringen jag gjort!