Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan FitnessLab - Sumobrottning & kickboxning

FitnessLab - Sumobrottning & kickboxning

Tulegatan 35, 113 53 Stockholm — Visa karta

Utmana dina vänner och kollegor i sumobrottning eller bouncy boxing som är boxning med jätte handskar och skor. Spännande och roliga aktiviteter som passar perfekt för en möhippa, svensexa och företagsaktivitet. Skrattgaranti!
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära FitnessLab - Sumobrottning & kickboxning:

Kanalvägen 17, Täby
Vi har många nöjda kunder, vill du bli en av dem? Uppge ”Reco” när du kontaktar ... Läs mer ›
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 4 kunder tycker om FitnessLab - Sumobrottning & kickboxning

• Alicia B
    Alicia B skrev om FitnessLab - Sumobrottning & kickboxning
    Håller med. Kul gäng & rolig aktivitet som vi hade på min väns möhippa. Det blev lite svettigt men riktigt kul.
    2009-08-18 MR svarar Alicia B
    Kul att ni uppskattade oss ;-) Hoppas ni hade en bra dag...!
    MR gillar detta
  • Sandra F
    Sandra F skrev om FitnessLab - Sumobrottning & kickboxning
    Tack för den trevliga kickoffen vi hade hos er! Det var lite svettigt trots allt ;-)
    2009-08-18 MR svarar Sandra F
    Det var ni som hade den långa sumo finalen ;-) Riktigt kul var det!
  • Erik E
    Erik E skrev om FitnessLab - Sumobrottning & kickboxning
    kul gäng och kul aktivitet. Vi testade deras kickboxningspass inför en väns svensexa.
  • Sandrine L
    Sandrine L skrev om FitnessLab - Sumobrottning & kickboxning
    Vi testade sumobrottning på min möhippa hos Fitnesslab. Det var verkligen kul och instruktörerna var riktigt trevliga. För er som aldrig testat det så kan jag varmt rekommendera det.
    /S
    Sandra F gillar detta