Alla kategorier Byggföretag Skåne Hässleholm Fixaren Adrian

Läs vad 1 kund tycker om Fixaren Adrian

• Tina  L
    Tina L skrev om Fixaren Adrian
    Hej
    Denna firman är totalt värdelös, han har lärt sig via youtube att renovera, gjorde ett badrum här och det stack han innan det var färdigt, Badrummet går inte att används, det lutar fel håll, saknar brunn till badkaret, saknar vattenlås till handfatet och inga element funkar, rören läcker och toalettstolen är 20 cm från väggen när regeln är 60mm, fläkten funkar inte och han har sen krävt oss på ytterligare 80 tusen kr då han redan fått betalt. Städningen av skräp efter hans jobbare som han inte får ha enligt skatteverket lämnade han, han saknar dessutom körkort. Samma människa förstörde han mitt andra hus för vi inte var överens genom att fylla alla mina rör med fogskum och mina vitvaror med målarfärg och han av ledde elen genom att koppla förbi mätaren, han ljuger för mitt försäkringsbolag och säger jag har förstört mitt eget hus, som han bytte lås i så jag inte fick komma in, han påstod huset var hans och har mordhotat mig och förstört mina lås som jag hade en låssmed dit att byta genom att sparka dom ur mina händer, så vill ni ha ett uselt jobb är denna rätta person, han saknar alla kunskaper i byggteknik

Vångagårdsvägen 23, 281 97 Ballingslöv