Alla kategorier Mobilreparation Västerbotten Umeå Fixiphone Umeå

Fixiphone Umeå

Kungsgatan 52, 903 26 Umeå — Visa karta

Laga iPhone i Umeå? Batteri som laddar ur när det blir kallt? Vattenskada? Vi fixar din iPhone!

Vi startade FixiPhone just här i Umeå och du hittar oss i MVG shopping. Med våra konkurrenskraftiga priser och bästa kvalité är vi idag en av Sveriges största aktörer på iPhone- och iPadreparationer.

Oavsett om det gäller en sprucken skärm eller mer avancerade reparationer hjälper vi dig gärna och du får alltid garanti på arbetet. 90% av de vattenskadade telefoner vi får in kan vi laga, se bara till att komma hit så fort som möjligt vid vattenkontakt. iPhone gillar inte det kalla vädret lika mycket som vi norrlänningar, men vi kan enkelt byta ditt batteri till ett som tål kyla bättre.

Kom förbi oss och ta en kopp kaffe eller kika runt i butiken medan vi fixar din iPhone eller iPad!
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 17 kunder tycker om Fixiphone Umeå

• 2019-01-20

Elina skrev om Fixiphone Umeå
    Bra service och bra bemötande, personalen är hjälpsamma. Läs mer
  • Mats E

2018-12-27

Mats E skrev om Fixiphone Umeå
    Lämnade telefonen för lagning, fick höra "vi borde få delarna innom 1-3 dagar och det tar inte mer än 1h att laga telefon så fort vi har dem". Tog över 1 månad innan jag till slut gick till butiken och krävde min telefon och pengarna tillbaka och de har "ännu inte fått delarna" inte meddelat att leveranstiderna på delarna förlängts med flera veckor. Dessutom förstår man knapt vad personalen säger när de viskar allt de säger. Gå INTE hit, aldrig varit med om en så dålig komunikation med kunder eller så extremt dålig service, välj andra butiker, finns bättre bakom hörnet som kan hjälpa er.

Enda positiva som kan sägas är att jag faktiskt fick pengarna och min trasiga gamla telefon tillbaka när jag krävde det. Läs mer
  • 2018-06-09

isak h skrev om Fixiphone Umeå
    Hej!! Detta är för mig otroligt!!! Sådan service jag fick!!! Lämnade in min iPhone kl13:12 och fick tillbaka den 14:12 i skick som ny!!!! Kan verkligen rekkomendera Fix My Phone!!!! Tusen tack för hjälpen och trevlig var gossen i kassan som tog oss emot!!! Läs mer
  • 2017-08-02

Ida A skrev om Fixiphone Umeå
    Trevligt och kunnigt bemötande Läs mer
  • 2017-08-02

Peter H skrev om Fixiphone Umeå
    Bra bemötande och reparationen utfördes inom utlovad tid. Läs mer
  • 2017-07-31

Kurt F skrev om Fixiphone Umeå
    Jättebra, kunniga trevliga, mkt bra och snabb service Läs mer
  • 2017-07-15

Charlotta Ö skrev om Fixiphone Umeå
    Mycket gott bemötande snabb och proffsig service Läs mer
  • 2017-07-14

Lena S skrev om Fixiphone Umeå
    Bra och snabb hjälp. Hade sprucken skärm på min iPhone som lagades på en timma. Fick även tips att sätta på ett pansarglas som jag fick hjälp med att sätta fast. Läs mer
  • 2017-07-13

Oskar L skrev om Fixiphone Umeå
    Snabbt och ett bra pris! Fick även ett sim-korts hållare på köpet, vilket uppskattades! Läs mer
  • 2017-07-11

Malin L skrev om Fixiphone Umeå
    Bra priser och väldigt bra service Läs mer
  • 2017-07-11

Robert S skrev om Fixiphone Umeå
    Trevligt bemötande och snabb service! Läs mer
  • 2017-07-10

Robert L skrev om Fixiphone Umeå
    Byta skärm på iphone 6
    Bra sevice och bemötande till det var bytt då påtalade jag att det lyser innifrån telefonen och genom den nya skärmen både en vit punkt och en röd skugga men han sa att det var en orginal skerm och inget att göra åt det
    Jag är mycket missnöjd och kan inte rekomendera er till andra Läs mer
    Mats E gillar detta
  • 2017-07-10

Lim Ö skrev om Fixiphone Umeå
    Lagningen gick snabbt och jag var väl bemött Läs mer
  • 2017-07-08

Roger skrev om Fixiphone Umeå
    Bytte batteri i min iPhone 5s, pratade en stund med expediten och frågade om den blir klar på eftermiddagen! Den är klar nu, teknikern hade tagit hand om den medan vi pratde, var så god! Excellent service, snabbt som bara den! Läs mer
  • 2017-07-08

Margareta M skrev om Fixiphone Umeå
    Bra
    Batteriet jag bytte till var inte så värst hållbart men det duger Läs mer
  • 2017-07-06

Pär G skrev om Fixiphone Umeå
    Skitdåligt - bytte en kraschad skärm. Det visade sig vara en begagnad skärm...stor repa över hela skärmen. Går ALDRIG dit igen. SKÄRPNING!!!! Läs mer
    2017-07-06 Ismatullah H svarar Pär G
    Hej Pär! Kom gärna förbi med den så byter vi ut den på din garanti, vi använder aldrig beg skärmar.
  • 2017-07-06

Camila S skrev om Fixiphone Umeå
    Trevligt bemötande av personalen samt väldigt tillmötesgående! Läs mer

Bästa mobilreparatörerna i Umeå:

Daniel P Daniel P tycker: