Fixiphone Västerås

Fixiphone Västerås

Ring 0101-08 96 60 www.fixiphone.se
3.4

Har du tappat din iPhone en gång för mycket? Vi lagar en sprucken skärm på ungefär 30 minuter. Ring oss och boka en tid eller kom förbi på drop-in så hjälper vi dig! Vi är specialister på reparation av iPhone och iPad och hjälper dig gärna med allt från små till stora reparationer. En laddkontakt som glappar, hörlursuttag eller...

13 omdömen om Fixiphone Västerås

Miriam Emelie B
Skrev om Fixiphone Västerås

Helt värdelöst och oseriöst företag. Lagade min skärm i november och redan i januari var den oanvändbar. Gick tillbaka och fick den reparerad enligt garantin då jag inte orakat skadan, 3 veckor senare kraschade hela mobilen och fick färglada streck från ingenstans. Jag gick tillbaka och de vägrade ge mig varken ersättning eller laga min skärm kostnadsfritt. GÅ ABSOLUT INTE HIT!!!!

Hot Help
4.8/5 i betyg av 588 omdömen 4.8 av 588 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

CLAUDIA A
Skrev om Fixiphone Västerås

Skulle laga min iPhone 11 pro max. Fick kostnadsförslag på 7900 för Apple skärm, 3900 för annat märke. Gick till Apple store, där skulle de byta för 3800 med deras skärm.

Susanne Helin
Skrev om Fixiphone Västerås

Bra bemötande och snabb service!

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Ingemar F
Skrev om Fixiphone Västerås

Hade spräckt skärm på en iPhone 6. De bytte skärm (beställde dessutom den dyrare s k originalskärmen), samt monterade extra skyddsglas till en kostnad av 1039kr. Skyddsglaset sprack efter ett par dagar, förmodligen efter spänningar p g a av slarvig montering (det syntes knepiga luftbubblor redan vid leverans). Där får man skylla sig själv som inte påpekade det direkt vid leveransen. Ett par veckor senare så uppstod det smala, horisontella linjer över hela skärmen (som om någon signalkabel inte hade fullständig kontakt)....

Mikaela
Skrev om Fixiphone Västerås

Mycket väl bemött och toppen service! Trots lite missöden rättades problemen till och fick då dessutom ersättning i form av bättre skärm och skärmskydd! Mycket nöjd kund! :)

Po A
Skrev om Fixiphone Västerås

Inte så snabbt som jag förväntat mig.

Mats H
Skrev om Fixiphone Västerås

Mycket snabb service. Nytt glas på en halvtimme.

Ismatullah H gillar detta
Karolinn F
Skrev om Fixiphone Västerås

Jag behövde byta skärm i min iPhone 6s och hittade detta företag på nätet, blev mkt bra bemött i butiken , telefonen vart reparerad inom 1 timme och har fungerar klockrent hittills iaf . Mkt nöjd med både bemötande , priset och lagningen . Rekommenderar varm !!

Eva W
Skrev om Fixiphone Västerås

Ville byta batteri på mobilen. Fick bra information. Kom tillbaka och lämnade in mobilen. Det skulle ta 60 min. Fick meddelande tidigare att dem var klar. Batteriet var laddat och allt fungerade. Mobilen har nu bättre batteritid. Mycket nöjd!

Jenny J
Skrev om Fixiphone Västerås

Jag behövde hjälp med att byta glas på min iPhone 6. Fick jättebra och trevligt bemötande redan från start och snabb service.

Martin L
Skrev om Fixiphone Västerås

Bytte skärm och hemknappen på min Iphone 6s. Det finns ett synligt märke (klister/luftbubbla) i skärmen och fingerprint sensorn funkar inte efter bytet. Har kontaktat deras kundtjänst via telefon där aldrig någon svarar och via facebook och mail utan att får något svar.

Amanda gillar detta
Peter  N
Skrev om Fixiphone Västerås

Jag lagade min iPad på fixiphone och där så fick jag hjälp enkelt och snabbt, samt så är personalen snäll och väldigt hjälpsam.

Nicholas  B
Skrev om Fixiphone Västerås

Bra och snabb service. Trevlig personal. Bytte skärm på en iPhone 6S+. Funkar bra så här långt.

Ismatullah H gillar detta