Alla kategorier Mobilreparation Västmanland Västerås Fixiphone Västerås

Fixiphone Västerås

Vasagatan 25, 722 15 Västerås — Visa karta

Har du tappat din iPhone en gång för mycket? Vi lagar en sprucken skärm på ungefär 30 minuter. Ring oss och boka en tid eller kom förbi på drop-in så hjälper vi dig!

Vi är specialister på reparation av iPhone och iPad och hjälper dig gärna med allt från små till stora reparationer. En laddkontakt som glappar, hörlursuttag eller mikrofon som inte fungerar eller vattenskada - vi fixar det mesta.

Hos oss får du kvalité till bra pris och vi strävar alltid mot att du ska bli fullt nöjd när du lämnar in din enhet på reparation hos oss. Vill du slippa vänta är det värt att slå en signal och boka en tid, men vi gör även reparationer på drop-in. Välkommen!
Lör: 10:00-17:00
Sön: 12:00-17:00

Läs vad 9 kunder tycker om Fixiphone Västerås

• Mikaela
    Mikaela skrev om Fixiphone Västerås
    Mycket väl bemött och toppen service! Trots lite missöden rättades problemen till och fick då dessutom ersättning i form av bättre skärm och skärmskydd!
    Mycket nöjd kund! :)
  • Po A
    Po A skrev om Fixiphone Västerås
    Inte så snabbt som jag förväntat mig.
  • Mats H
    Mats H skrev om Fixiphone Västerås
    Mycket snabb service. Nytt glas på en halvtimme.
    Ismatullah H gillar detta
  • Karolinn F
    Karolinn F skrev om Fixiphone Västerås
    Jag behövde byta skärm i min iPhone 6s och hittade detta företag på nätet, blev mkt bra bemött i butiken , telefonen vart reparerad inom 1 timme och har fungerar klockrent hittills iaf . Mkt nöjd med både bemötande , priset och lagningen . Rekommenderar varm !!
  • Eva W
    Eva W skrev om Fixiphone Västerås
    Ville byta batteri på mobilen. Fick bra information. Kom tillbaka och lämnade in mobilen. Det skulle ta 60 min. Fick meddelande tidigare att dem var klar. Batteriet var laddat och allt fungerade. Mobilen har nu bättre batteritid. Mycket nöjd!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Fixiphone Västerås
    Jag behövde hjälp med att byta glas på min iPhone 6. Fick jättebra och trevligt bemötande redan från start och snabb service.
  • Martin L
    Martin L skrev om Fixiphone Västerås
    Bytte skärm och hemknappen på min Iphone 6s. Det finns ett synligt märke (klister/luftbubbla) i skärmen och fingerprint sensorn funkar inte efter bytet. Har kontaktat deras kundtjänst via telefon där aldrig någon svarar och via facebook och mail utan att får något svar.
  • Peter  N
    Peter  N skrev om Fixiphone Västerås
    Jag lagade min iPad på fixiphone och där så fick jag hjälp enkelt och snabbt, samt så är personalen snäll och väldigt hjälpsam.
  • Nicholas  B
    Nicholas  B skrev om Fixiphone Västerås
    Bra och snabb service. Trevlig personal. Bytte skärm på en iPhone 6S+. Funkar bra så här långt.
    Ismatullah H gillar detta

Vasagatan 25, 722 15 Västerås