Alla kategorier Mobilreparation Västmanland Västerås Fixiphone Västerås

Fixiphone Västerås

Vasagatan 25, 722 15 Västerås — Visa karta

Har du tappat din iPhone en gång för mycket? Vi lagar en sprucken skärm på ungefär 30 minuter. Ring oss och boka en tid eller kom förbi på drop-in så hjälper vi dig!

Vi är specialister på reparation av iPhone och iPad och hjälper dig gärna med allt från små till stora reparationer. En laddkontakt som glappar, hörlursuttag eller mikrofon som inte fungerar eller vattenskada - vi fixar det mesta.

Hos oss får du kvalité till bra pris och vi strävar alltid mot att du ska bli fullt nöjd när du lämnar in din enhet på reparation hos oss. Vill du slippa vänta är det värt att slå en signal och boka en tid, men vi gör även reparationer på drop-in. Välkommen!
Öppet just nu
Lör: 10:00-17:00
Sön: 12:00-17:00

Läs vad 11 kunder tycker om Fixiphone Västerås

• Ingemar F
    Ingemar F skrev om Fixiphone Västerås
    Hade spräckt skärm på en iPhone 6. De bytte skärm (beställde dessutom den dyrare s k originalskärmen), samt monterade extra skyddsglas till en kostnad av 1039kr. Skyddsglaset sprack efter ett par dagar, förmodligen efter spänningar p g a av slarvig montering (det syntes knepiga luftbubblor redan vid leverans). Där får man skylla sig själv som inte påpekade det direkt vid leveransen.
    Ett par veckor senare så uppstod det smala, horisontella linjer över hela skärmen (som om någon signalkabel inte hade fullständig kontakt). 90 dagars garanti på skärmbytet. Det är lugnt, tänkte man. Nej, de hävdade att det berodde på slag och stötar och därmed inte täcktes av garantin. Så vad täcker egentligen garantin då? Hade det varit sprickor i den så hade jag förstått. Sedan hade de dessutom mage att erbjuda ytterligare ett byte till 50% rabatt.
    Nej, tack! Jag betalar inget mer till den här skojarfirman! Köp vad ni vill, men tro inte ett ögonblick på någon form av garantiåtaganden från den här firman! Oseriösa skojare! Läs mer
  • Amanda
    Amanda skrev om Fixiphone Västerås
    Lämnade in min iPhone 6s för ett batteri byte men fick tillbaka den med en skärm som inte satt fast helt vid sidorna. När jag påpeka detta så påstod personalen att det såg ut så innan jag lämna in den. Sedan påstod de att min skärm var fake, även fast jag aldrig bytt skärm på den och den är inköpt inne på 3butiken. De ljuger dig rakt upp i ansiktet. Fixiphone är ej auktoriserade och när de har varit inne och pillat i din telefon så anses den vara modifierad. GÅ INTE DIT, rekommenderas INTE! Läs mer
  • Mikaela
    Mikaela skrev om Fixiphone Västerås
    Mycket väl bemött och toppen service! Trots lite missöden rättades problemen till och fick då dessutom ersättning i form av bättre skärm och skärmskydd!
    Mycket nöjd kund! :) Läs mer
  • Po A
    Po A skrev om Fixiphone Västerås
    Inte så snabbt som jag förväntat mig. Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Fixiphone Västerås
    Mycket snabb service. Nytt glas på en halvtimme. Läs mer
    Ismatullah H gillar detta
  • Karolinn F
    Karolinn F skrev om Fixiphone Västerås
    Jag behövde byta skärm i min iPhone 6s och hittade detta företag på nätet, blev mkt bra bemött i butiken , telefonen vart reparerad inom 1 timme och har fungerar klockrent hittills iaf . Mkt nöjd med både bemötande , priset och lagningen . Rekommenderar varm !! Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Fixiphone Västerås
    Ville byta batteri på mobilen. Fick bra information. Kom tillbaka och lämnade in mobilen. Det skulle ta 60 min. Fick meddelande tidigare att dem var klar. Batteriet var laddat och allt fungerade. Mobilen har nu bättre batteritid. Mycket nöjd! Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Fixiphone Västerås
    Jag behövde hjälp med att byta glas på min iPhone 6. Fick jättebra och trevligt bemötande redan från start och snabb service. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Fixiphone Västerås
    Bytte skärm och hemknappen på min Iphone 6s. Det finns ett synligt märke (klister/luftbubbla) i skärmen och fingerprint sensorn funkar inte efter bytet. Har kontaktat deras kundtjänst via telefon där aldrig någon svarar och via facebook och mail utan att får något svar. Läs mer
    Amanda gillar detta
  • Peter  N
    Peter  N skrev om Fixiphone Västerås
    Jag lagade min iPad på fixiphone och där så fick jag hjälp enkelt och snabbt, samt så är personalen snäll och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Nicholas  B
    Nicholas  B skrev om Fixiphone Västerås
    Bra och snabb service. Trevlig personal. Bytte skärm på en iPhone 6S+. Funkar bra så här långt. Läs mer
    Ismatullah H gillar detta

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY