Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Sundbyberg Flq Bygg Konsult AB

Läs vad 2 kunder tycker om Flq Bygg Konsult AB

• Gunnar David Kristofer A

2019-05-28

Gunnar David Kristofer A skrev om Flq Bygg Konsult AB
    Vi anlitade FLQ för att bygga en nyckelfärdig villa. Detta visade sig vara ett av vårat livs störta misstag.

Efter 12 veckors försening flyttade vi in i huset som efter sjätte besiktningen blev godkänt trots de ca 80 felen. Då FLQ inte åtgärdade felen höll vi inne med sista betalningen. Istället för att göra rätt för sig och ta ansvar anlitar FLQ en advokat och stämmer oss på fabricerade grunder.

På grund av hur mycket stryk både ekonomi och välmående tog av rättsprocessen valde vi att i tingsrätten förlika med FLQ. Idag bor vi i ett hus där vi konstant hittar nya fel, i dagsläget är det en bra bit över hundra. Vi har fått en värdering av en besiktningsman på vad felen kostar att åtgärda, det är över miljonen.

Detta företag bryr sig inte om sina kunder över huvud taget. De försatte oss, en familj med två småbarn, utan hem på grund av okunskap och total avsaknad av planering.

Lägsta betyget är 1, men inte ens det förtjänar FLQ. Undvik till varje pris! Läs mer
    Björn Thomas S gillar detta
  • David P

2018-05-21

David P skrev om Flq Bygg Konsult AB
    Anlitade FLQ Bygg Konsult som Underentreprenör till några av våra renoveringar med utmärkt resultat! Vi kan start rekommendera bolaget för er kommande renovering Läs mer
    Felipe L gillar detta

Bästa byggföretagen i Sundbyberg:

Sara C Sara C tycker:
“Bofin är en perfekt partner nä...” Läs mer

Box 118, 19122, Sollentuna