Fluffrumpan.se

Läs vad 86 kunder tycker om Fluffrumpan.se

• 2020-08-15

Michelle L skrev om Fluffrumpan.se
    Toppen service och snabb leverans Läs mer
  • 2020-08-12

Emil A skrev om Fluffrumpan.se
    Snabb och proffsig rådgivning före köp. Snabb leverans. Bra produkter. Läs mer
  • 2020-08-12

Ida S skrev om Fluffrumpan.se
    Jag köpte blöjskal, snabb leverans, trevligt bemötande av kundtjänst när jag råkat stava fel på min e-post och därför inte fick bekräftelsen via e-post. Jättenöjd och handlar gärna där igen. Läs mer
  • 2020-08-10

Cecilia K skrev om Fluffrumpan.se
    Snabb leverans och bra utbud av produkter. Läs mer
  • 2020-08-08

Tina T skrev om Fluffrumpan.se
    Köpte Mama Koala pockets med inlägg. Väldigt snabb leverans och bilderna stämde bra överens med hur de såg ut i verkligheten! Läs mer
  • Victoria S

2020-07-28

Victoria S skrev om Fluffrumpan.se
    Enkelt, tydligt, prisvärt och snabb leverans med bra kommunikation. Vad mer kan man önska? 😊 Läs mer
  • Nicki H

2020-07-27

Nicki H skrev om Fluffrumpan.se
    Bra priser, snabb leverans och bra beskrivning på blöjorna Läs mer
  • 2020-07-26

Sofi G skrev om Fluffrumpan.se
    Snabb leverans, stort utbud samt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-20

Anna D skrev om Fluffrumpan.se
    Jag beställde snap-in-one blöjor och pocket-blöjor från Mommy Mouse, med tillhörande inlägg. Jättemjuka och fina, satt perfekt :) Snabb och smidig leverans och alla varor levde upp till förväntningarna! Väldigt fina produkter, lätt att navigera sidan och hitta tillhörande/matchande produkter. Jag fick också ett tipsmejl efter beställning. Väldigt bra och proffsig sida! Läs mer
  • 2020-07-15

Mimmi F skrev om Fluffrumpan.se
    Köpt olika tygblöjor och tillbehör från fluffrumpan, alltid varit nöjd! Bra kvalitet och snabba leveranser. Fin hemsida också med lättförståelig layout. Läs mer
  • 2020-07-13

My M skrev om Fluffrumpan.se
    Köpte tygblöjor på preorder, hade kontakt med fluffrumpan samtidigt och fick massa tips och vägledning kändes oerhört välkomnande och serviceminded. Kommer absolut handla där igen! Läs mer
  • 2020-07-12

Rebecka P skrev om Fluffrumpan.se
    Beställde tygblöjor, och mejlade även om frågor jag hade fick mycket bra svar och är väldigt nöjd med både produkt och service Läs mer
  • Jarna B

2020-07-12

Jarna B skrev om Fluffrumpan.se
    Köpte vår allra första uppsättning med tygblöjor här, fick fantastisk hjälp och bra råd både innan köpet samt efteråt angående skötsel/tvätt. Snabb leverans och inget onödigt förpackningsmaterial vilket jag verkligen uppskattar. Fint bemötande och en suverän helhetsupplevelse - kan varmt rekommendera!! Läs mer
  • 2020-07-07

Tove S skrev om Fluffrumpan.se
    Bra och snabba svar på produktfrågor innan köp. Vänligt och tillmötesgående bemötande samt snabb leverans! Läs mer

Malin E skrev om Fluffrumpan.se
    Jag köpte ullknytblöjan, formsydd från Boo & Boo samt vikblöjan. Snabb leverans. Bra kommunikation! Kan verkligen rekommendera Fluffrumpan! Läs mer

Caroline L skrev om Fluffrumpan.se
    Supersnabb leverans och fina produkter! Läs mer

Veera L skrev om Fluffrumpan.se
    Fantastisk service, bra produkter och bra information på hemsidan. Tygblöjor är en djungel men man får fram mycket information på hemsidan. Håller leveranstiden och man får snabba svar på frågor! Läs mer
  • 2020-07-03

Sarah W skrev om Fluffrumpan.se
    Köpte bambuinlägg till tygblöjor, fick de skickade snabbt som jag förväntade mig och produkten var i sin ordning. Kimmer beställa mer nösta månad från fluffrumpan.se Läs mer
  • 2020-06-18

Erika F skrev om Fluffrumpan.se
    Väldigt nöjd med varan och sjukt snabb leverans Läs mer
  • 2020-06-15

Hanna K skrev om Fluffrumpan.se
    Bra och tydlig information om beställningen och kul med preorden. Läs mer
  • 2020-06-12

Caroline H skrev om Fluffrumpan.se
    I bought one AIO and SIO tygblöyor. We tried several other brands before finding mouse blöyor. We love mouse blöyor! They are comfortable, in the way that they sit very well without being unneccessarily thick, they are absorbing very well and drying quick after washing them. Besides the cute design we also like that they are closed with buttons in the front as these cant be opened by the one warring it. If I could I d give you 6 points, delivery went also really quick! Läs mer
  • 2020-06-03

Elsie-marie V skrev om Fluffrumpan.se
    Snabb leverans och fin produkt! Leveranskostnaden hade kanske kunnat vara billigare för en sådan liten grej, men det är väl standard antar jag. Läs mer
  • 2020-06-03

Maria H skrev om Fluffrumpan.se
    Snabb leverans. Personlig service. Utmärkt sortiment. Snabb med svar på frågor Läs mer
  • 2020-06-02

Johanna K skrev om Fluffrumpan.se
    Köpte två Mommy Mouse blöjor och fick utan problem bytt den ena till kardborreknäppning istället för knappar. Snabba svar och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-05-31

Erica B skrev om Fluffrumpan.se
    Jag köpte 3 bodyförlängare. Bra material, mjuka, krympte ej i tvätten. Läs mer
  • 2020-05-30

Karin H skrev om Fluffrumpan.se
    Alltid upplevt Fluffrumpan som engagerad och trevlig. Har handlat Mommy Mouse som jag gillar mycket, och nu köpte jag en till blöjpåse från Foxy Baby för att varva med i tvättkorgen. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2020-05-30

Stina B skrev om Fluffrumpan.se
    Klickade hem mina varor och fick en snabb leverans Läs mer
  • 2020-05-29

Maria T skrev om Fluffrumpan.se
    Jag har nu köpt från Fluffrumpan 2-3 gånger. Claudia är jättesnäll och försöker hjälpa även om det betyder hon måste beställa in något först själva. Kunde inte ge 5 för att den senaste gång efter beställning hörde jag ingenting för en vecka till jag frågade själv vad har hänt och då skickades min paket ut. Vi har en småföretag själv men är alltid så snabba som möjligt eller kommunicerar om något inte går som planerat. Läs mer
  • 2020-05-26

Stefanie G skrev om Fluffrumpan.se
    Snabb hantering av min beställning och blöjan är precis enligt förväntan och beskrivning på hemsidan. Läs mer
  • 2020-05-25

Amelie H skrev om Fluffrumpan.se
    Jag köpte formsydda tygblöjor och inlägg. Både beställning och leverans var smidigt och gick snabb. Det jag - som nybörjare när det gäller tygblöjor - hade önskat mig är en ”andra som köpte samma var även intresserade av...”- funktion eller att det kommer upp passande inlägg till de blöjorna man köper.
    Annars är jag som sagt super nöjd! Läs mer
  • 2020-05-24

Anna H skrev om Fluffrumpan.se
    Jag ville prova tygblöjor till mitt första barn. Är helt grön på detta så hade massa frågor som jag ställde och fick bra och informerande svar till. Samt rekommendation på vad som troligen kommer fungera bäst för mig utifrån hur jag bor.
    Extremt nöjd och blöjorna är så söta! Läs mer
  • 2020-05-21

Sofia N skrev om Fluffrumpan.se
    Jag köpte tygblöjor. Varorna var som beskrivet och leveransen snabb och smidig. Är helt klart nöjd. Läs mer
  • 2020-05-16

Åsne N skrev om Fluffrumpan.se
    Snabb leverans och härkig kundservice ☺️ Läs mer
  • 2020-05-15

Lina O skrev om Fluffrumpan.se
    Bra produkter som kom snabbt - det tog inte ens en vecka så handlade jag där igen 👌🏻 Kommer bli fler gånger! Läs mer
  • 2020-05-05

Agnes L skrev om Fluffrumpan.se
    Köpte två bebisskallror. De var jättefina och leveransen gick fortare än förväntat. Läs mer
  • 2020-04-30

Eva R skrev om Fluffrumpan.se
    Beställde knytblöjbyxor i ull till tygblöjor och de verkar väldigt bra, har dock inte börjat använda dem än. Väldigt nöjd med leverans och produktbeskrivningen på hemsidan! Läs mer
  • 2020-04-26

Christel H skrev om Fluffrumpan.se
    Jag har bara beställt en gång och väntar ännu på min beställning. Förstår att de blivit fördröjt pga Corona men jag har inte ens blivit kontaktad av företaget om de utan fick läsa de i en fb-grupp om tygblöjor. Inte direkt proffesionellt gjort enligt mig. Vet ännu inte när min leverans förväntas komma. Läs mer
  • 2020-04-25

Annicka B skrev om Fluffrumpan.se
    Köpte vikblöjor och inlägg. Snabb leverans! Läs mer
  • 2020-04-25

Jenny F skrev om Fluffrumpan.se
    Snabb leverans och bra service. Läs mer

Emelie H skrev om Fluffrumpan.se
    Älskar Fluffrumpan! Bra utbud, tillgänglig och snabb leverans. Bra information när man är nybörjare på tygblöjor. Kan verkligen rekommendera! Läs mer

Elin G skrev om Fluffrumpan.se
    Köpte några PUL-påsar till tygblöjorna (babyland och Avo&Cado) från fluffrumpan då det var betydligt bättre priser än andra återförsäljare. Tydlig hemsida, bra utbud och snabb leverans.

Påsarna har också funkat jättebra och har snabb torktid, vilket är ett stort plus. Läs mer

Jana S skrev om Fluffrumpan.se
    Väldigt bra och snabb service. Läs mer
  • Daria J

2020-04-24

Daria J skrev om Fluffrumpan.se
    Mycket hjälpsam ägare som svarar snabbt och kommer med råd och rips. Bra utbud av tygblljor, klar och tydlig webb och bekväm webbshop . Rekommenderas varmt! Läs mer

Encarnacion C skrev om Fluffrumpan.se
    Älskar att handla från Fluffrumpan! Fina och bra produkter! Läs mer

Emma L skrev om Fluffrumpan.se
    Jag har köpt tygblöjor av fluffrumpan flera gånger och det har varit väldigt smidigt och snabba leveranser.
    Det är tydligt på sidan om något är slut och smidigt att kunna bevaka det så man vet när det är på fyllt Läs mer

Irina P skrev om Fluffrumpan.se
    Fina människor som brinner för det dem gör! Läs mer

Michii N skrev om Fluffrumpan.se
    En pre-order från Mama koala som ännu inte anlänt. Men i desa Coronatider så tycker jag att Claudia har gjort ett bra jobb med att nå ut till alla kunder med information kring vad som händer kring beställningar samt gett de som vill möjlighet att avbryta sina ordar.

Hejja, hejja! Läs mer

Elinor K skrev om Fluffrumpan.se
    Har beställt flera gånger från fluffrumpan. Alltid snabb leverans och ett superbra kumdbemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer

Ingrid L skrev om Fluffrumpan.se
    Ärliga svar och inga flerköpsstrategier. Genuint intresse för sina produkter. Läs mer

Miriam T skrev om Fluffrumpan.se
    Snabba smidiga leveranser och älskar deras tygblöjor och tillbehör ! Läs mer