Alla kategorier Konferens Stockholms län Nynäshamn Folkets Hus Nynäshamn

Folkets Hus Nynäshamn

STADSHUSPLATSEN 3, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Folkets Hus Nynäshamn utgör en naturlig mötesplats för konferens, kultur, fest, event, mat och nöje i Nynäshamn. En arena för inspiration, upplevelser, kontakter och nya idéer.
Vår största lokal är vår biosalong som rymmer 272 personer samt vår stora eventhall som rymmer upp till 400 personer men vi har även flera rum anpassade för mindre möten. På anläggningen finns också en stor restaurang samt en nybyggd mysig musikpub där vi gärna hjälper er med måltider under vistelsen.
Ska ni gifta er, eller fira något annat? Våra lokaler lämpar sig väl för fester och vi hjälper er gärna att komponera en meny som passar tillfället. Tveka inte att kontakta oss med er förfrågan så ska vi göra vårt bästa för att tillgodose era önskemål. Varmt välkomna!
Steninge Allé 111, 19591, MÄRSTA
Steningevik
Gunilla A:
Jag sitter som beställare av konferenser men är även ute på kurserna. Vi har varit på Steningevik i över 10 år och har bara positiva erfaren...

Läs vad 7 kunder tycker om Folkets Hus Nynäshamn

• Frida B
    Frida B skrev om Folkets Hus Nynäshamn
    I februari i år gifte vi oss. Festen hölls på folkets hus. De har levt upp till våra önskemål med bravur. Förberedelser, personal, middagen. Allt har hanterats med klass service och fantastisk kompetens. Jag upplevde att inget av mina önskemål inte gick att bemöta eller anpassa. Jag kände (som en brud vill känna) att festen och dagen var lika viktig för dom som den var för mig! De ville verkligen göra oss nöjda.

Jag rekommenderar varmt folkets hus i Nynäshamn för liknande fester!
    Ni kommer inte bli besvikna!

Tack för att ni gjorde våran dag och kväll magisk
    /Calle Björk och Frida Björk (fd Höög)
  • Mona A
    Mona A skrev om Folkets Hus Nynäshamn
    Wow!!!! Folkets hus i Nynäshamn är en förebild för hur service ska gå till!

Jag hade min 50-års fest där den 25 mars 2016, för 71 personer och den blev magisk! I fyra månader pågick förberedelser tillsammans med personalen på Folkets hus (Jonas, Annelie, Micke och Lena framförallt).
    Med sitt engagemang kände jag mig som att jag skulle ha festen hemma, Folket hus blev mitt andra hem och väldigt familjärt!
    De hade alltid lösningar på allt! Alltid lika trevliga, glada, lyhörda och jag kände mig alltid lika välkommen när jag besökte dem, ringde, smsade eller mejlade! Jag nådde dem hela tiden och saker och ting ordnades direkt!

Jag hade höga krav på serveringspersonal och dess kläder. Maten skulle vara i toppklass! Kock hyrdes in, de ordnade en avsmakningsmeny och efter att ha smakat av bestämde vi hur vi ville ha det. Så professionellt! Allt bara löste sig!

Vi ordnade rekvisita och pyntade lokalen själva! De gav oss den extra tiden och det är jag så tacksamma för! De visste hur mycket det betydde för mig och då betydde det lika mycket för dem!

Jag kan mer än varmt rekommendera Folkets hus i Nynäshamn! De är proffsiga, ödmjuka, ambitiösa, hjälpsamma och de göra allt för att just Du ska bli nöjd!! Jag är euforisk över denna professionalism!
  • Sanne
    Sanne skrev om Folkets Hus Nynäshamn
    Hyrde rum och beställde fika på eftermiddagen. De åt en riktigt god lunch.
    Vi fick god hjälp vid beställningen och de var mycket beredvilliga. Inga frågor och undringar var för besvärliga utan mycket gott bemötande.
  • Maria
    Maria skrev om Folkets Hus Nynäshamn
    Bokat konferensrum + kaffe. De mindre rummen saknar datakanon.
  • Kjerstin N
    Kjerstin N skrev om Folkets Hus Nynäshamn
    Både säljansavarig och medarbetare är mycket serviceinriktade.
    Som kund upplever jag att företaget levererar med genuint kundfokus.
    Den lilla extra omtanken med förslag, tips och råd från säljansvarig är ovärderlig.
    Kvällen med musik, goda drycker och gott tilltugg blev en fullträff!
    Allt fungerade perfekt och till högsta belåtenhet.
    Självklart kommer vi tillbaka!
    Angelica K, Annelie O, Folkets Hus Nynäshamn gillar detta
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Folkets Hus Nynäshamn
    Bra bemötande, proffsigt....Klart bättre i dag än för 5 år sedan.
    Annelie O, Folkets Hus Nynäshamn gillar detta
  • Chris T
    Chris T skrev om Folkets Hus Nynäshamn
    Bra fina lokaler som nu är ombyggda, finns inget att klaga på :-)
    Annelie O, Folkets Hus Nynäshamn gillar detta

STADSHUSPLATSEN 3, 149 30 Nynäshamn